wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We moeten nu afwachten,kijken wat het gaat doen.Volgende week vrijdag de volgende echo,als het dan al niet afgekomen is.:(
    Voel me zo raar.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ga even bij mijn man zitten,die is ook erg verdrietig!

Tot later meiden.

Knuffff

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lees wel mee hier, maar reageer weinig maar wilde even Hoop heel veel sterkte wensen, wat een rot bericht zeg!!!

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, voor nu even knuffel. Kom vanavond even meer reageren.

Zit nu op tablet bij mijn moeder, ivm haar verjaardag.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, dikke knuf meid!! hartactie is goed, wie weet maakt het deze week een enorme groeispurt!! ik hoop het van harte meid en ondertussen sterkte met wachten

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohhhh neeee. Ik was de hele dag onderweg en daarna zo druk met het sjouwen van een kast, en dacht de hele tijd zou Hoop al nieuws hebben.
    He bah, ik snap dat je er helemaal van slag van bent.
    Een troost, het is nog niet helemaal zeker dat het niet goed is, er was een hartje te zien. Wie weet zat het deze keer gewoon een beetje verstopt. Heel toevallig heb ik van de week in een tvprogramma iets gezien over een dubbele baarmoeder of een tussenschot, dat meisje vroeg of het mogelijk was om ermee zwanger te worden, en dat kon gewoon. Maar jij hebt al kinderen gehad, als dat zo zou zijn bij jou, dan had iemand dat toch allang eerder gezien?
    Nou meid, héél veel sterkte! Ik denk aan je.

Hier de hele dag bezig geweest.
    Oude kapotte kast leeg gemaakt, gesloopt, naar de sloop gebracht. Nieuwe kast gisteravond al op internet gespot maar voor de zekerheid wel in het echt gaan bekijken.
    Paps ingeschakeld met grote auto, 9(!) pakketten met loodzware kast twee trappen op getild en nu staat de onderkant.
    De rest morgen, mijn lieve paps was helemaal uitgeput, dus die heb ik richting huis gestuurd en gezegd dat hij morgen weer terug mag komen:) !!

Ben vanavond naar de film, dus denk dat dit even laatste berichtje van vandaag is.
    Jeetje, ga ervoor he!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ook ik zat de hele dag in spanning. Steeds spieken en het duurde (voor mijn gevoel) lang voordat we iets hoorden. Ging er van uit dat alles helemaal goed was en je nog even lekker aan het shoppen was of een terrasje gepakt had met je man. Dit had ik niet verwacht. Ik snap dat de onzekerheid nu enorm moeilijk is. Maar net wat Justme zegt, er is hartactie en je weet het niet. Er zijn nog steeds verhalen waarbij het wel goedgekomen is. Hoop dat je de moed er toch nog in kunt houden, al zal het moeilijk zijn. We zijn er in ieder geval voor je, als je onzeker bent, verdrietig of wat dan ook. Blijf ons vooral op de hoogte houden van wat je voelt, denkt, bezighoudt. Een dikke knuffel (ook voor je man, want ik kan me voorstellen dat het voor hem ook een schok is geweest). Sterkte en hoop houden, hoor!!

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Hoop: Ik was onverwacht de hele middag weg. Maar heb steeds tussendoor aan je gedacht en 't eerste wat ik deed was hier komen kijken. Ik had je zo gegund om blij te vertellen dat het allemaal goed zit. En nu lees ik dit... Wat erg om eigenlijk alsnog in onzekerheid te zitten. Dat het hartje klopt voelt voor mij toch hoopvol aan. Maar ik kan me jullie verdriet en onzekerheid en angst zo goed voorstellen. Nu dus wachten tot volgende week vrijdag. Ik wens jullie kracht toe. Dikke knuffel.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop, jemig wat kl*te zeg!! Ik hoop met de rest mee dat het een goed teken is dat er hartactie is, meid heel veel sterkte de aankomende week want die zal slopend zijn en een hele dikke knuffelllll...

Hier nog niet veel, wel even naar HA geweest die vondt het wel raar maar ik hoefde me nog geen zorgen te maken. Als ik maandag nog zo erg bloed, dan is het al een week!!! Dan moet ik terugkomen en dan naar de gyn. hij zegt dat ie denkt aan een curetage als ik zo erg blijf bloeden en als het echt in de eierstok zit is het senario nog iets erger dan zal ie eruit moeten!!! Pppff nou ik hoop maar dat het bloeden ophoudt dit weekend ik heb echt geen zin in die polonaise aan mijn lijf!! Ik bloed nog net zo hard als dat het dinsdag begon het is ook echt niet normaal, maarja HA zegt als het na een dag of 5 á 6 zou stoppen het waarschijnlijk komt doordat mijn cyclus in de war is. En klinkt ook niet lekker maar er zitten constant van die dikke stolsels in (sorry). Dus ik wacht dit weekend maar af en dan waarschijnlijk maandag naar ZH of niet als het stopt.

Xon jij veel plezier bij de film...

Meiden een fijne avond nog, tot morgen liefs,

Sillysa

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Oja en zwaardere pijnstillers gekregen voor het weekend

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sill het zit jou de laatste tijd ook niet mee zeg, op allerlei gebied heb je de ene na de andere tegenvaller. Ik vind het zo knap dat je nog altijd zo dapper weet over te komen in je schrijven. Ik hoop echt dat het bloeden en de pijn snel over gaan en dat die hele polonaise niet hoeft. Ik wens je veel sterkte toe de komende dagen, dikke knuffel

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, hoop ook dat het snel stopt meid en dat je met de pijnstillers in ieder geval een beetje kan slapen. en daarna willen we alleen nog maar goed nieuws meid, dat verdien je wel!!

en roze nieuws verdienen alle niet zwangere dames hoor en voor de rest mag het ook blauw zijn ;)

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #3273 Guapetona, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    Nou jemig het zit jullie niet mee zeg!

Hoop, wat een onzekerheid, het wordt een moeilijke en spannende week voor jullie, met hopelijk toch een wonder aan het eind. Maar ik begrijp je angst, zou ik ook hebben. Heel veel sterkte en knuffel maar lekker met je man.

Syllisa, wat een gedoe ook met dat vele vloeien en het laatste wat je wil horen is opmerkingen over eierstokken die eruit moeten lijkt mij! Daar zit je al helemaal niet op te wachten!!!

Jeetje: wel klussen hoor!

Xon, ik ben zelf niet van de sportieve jassen, ben nogal een bekakt wat dat betreft :). Maar het lijkt mij in ieder geval een unisex jas, en dus ook geschikt voor dames! Dus als jij er blij mee bent, gewoon van genieten zou ik zeggen! en succes met het bouwen van je nieuwe kast morgen!

Sneeuwmees, ik moet echt even op jou berichten met dat tandvlees reageren! Ik heb hetzelfde gehad, jaren geleden en moest ook aan de antibiotica, maar allerlei behandelingen a €900,- euro heb ik niet gehad, en is volgens mij onzin. De antibiotica kan schadelijk zijn, en een fikse tandvleesontsteking is inderdaad niet goed voor een zwangerschap, maar.... de eerste weken is je eventueel bevruchte eitje nog niet verbonden aan jou bloedbaan, dus volgens mij kan je gewoon klussen, en die antibiotica gebruiken, zolang het maar voor de echte hechting/innesteling is! Vraag het anders even hier op het forum aan een VK! Echt volgens mij kan je gewoon klussen en je ontsteking aanpakken met antibiotica, daarna gewoon goed onderhouden, zoals volgens mij Sillyssa ook al zei. Ik doe dat ook sindsdien en nauwelijks meer last gehad, behalve nu aan het eind van de zwangerschap, want tijdens een zwangerschap ben je er ook extra gevoelig voor. De tandarts heeft gewoon alle tandplak verwijderd en ik ben weer extra aan het flossen, ragen, tandenstoken ed, en het is weer over. Dus die dingen helpen echt. Verder heeft mijn tandarts altijd gezegd, dat een elektrische tandenborstel geen enkele toegevoegde waarde heeft, zolang je zelf gewoon goed en regelmatig poetst! Dus terugbrengen dat ding, zou ik zeggen!

Ricmar, hoe gaat het nu met jou? rust weer helemaal weergekeerd?

Jes4, wat fijn dat je groen licht hebt voor bv, maar pin je er niet op vast hoor, want je weet nooit hoe het loopt, en of je kindje ook goed bv aankan.... fv is ook geen ramp, worden ze ook mooi, groot en sterkt van hoor :).

Die voetjes, doe ik normaal zelf, maar heb me nu ff lekker laten verwennen, vandaar ook een wat spannender kleurtje. Moest vreselijk lachen, want mijn zoontje loopt al een dagen achter mij aan: mama heb jij nieuwe tenen? mama mag Fabian ook nieuwe tenen? Mama, heeft papa ook nieuwe tenen? :D

Hier blijft het een beetje rommelen, ik slaap erg slecht, en vannacht heb ik maar een halve nacht gemaakt, zoals jullie al gemerkt hebben. Manlief is weer werken vanavond, dus extra spannend... hij is pas rond 4 uur weer thuis. Hoop dat het dus nu ff rustig blijft.

Voor wie ik vergeten ben, sorry, ik lees en volg jullie perikelen wel allemaal hoor! Dikke knuf!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: was vanavond naar een verjaardag en zat al op hete kolen omdat ik heel benieuwd was hoe het jou was vergaan. Hier ben je dus nog niet veel mee opgeschoten. Meid, als je het dit weekend niet vertrouwd, dan is er altijd nog een huisartsenpost, hè! Maar we hopen en gaan ervan uit dat het niet nodig zal zijn. Als je zegt dat er toch veel stolsels bij zitten (meer dan je normaal bij een ongi hebt) dan zou je toch bijna denken dat het een bijna zwangerschap is geweest en misschien toch een vmk. Nou, meid, rustig aan, en ik hoop dat het vloeien dit weekend over is (of zeker minder). Dikke knuffel!
    @Guap: dank je voor je berichtje. Ben er wel blij mee dat bij jou die dure behandeling niet nodig was. Ik heb donderdag in ieder geval een second opinion bij de tandarts van mijn man. Eens kijken wat hij ervan vindt. Volgens mij (maar ik ben een leek) zijn de ontstekingen ook al minder. Tot voor kort had ik inderdaad heel snel bloedend tandvlees, maar sinds ik rag, flos, spoel en extra poets is dat al veel minder. We zullen zien! Ook een goed idee van die vraag stellen aan de vk hier. Had ik nog niet aan gedacht.
    En nu al een beetje gerommel in je buik. Dat klinkt alsof ik de pool niet ga winnen. Kan je man wel makkelijk van zijn werk op tijd thuis zijn als het gaat beginnen?
    @Hoop: hoe is het nu met je (jullie)? Kun je het een beetje loslaten? Denk aan je, hoor!
    @Xon: een beetje bijgekomen van de kast kopen. Jemig, klinkt inderdaad als een heel gesleep met zoveel dozen. En wat lief van je pa dat hij je ermee geholpen heeft. En morgen dus deel 2 in elkaar zetten. Met al dat zware sjouwen moet je natuurlijk wel goed losgemasseerd worden door je fysio a.s. woensdag!

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja ik hoop het ook ja dat het gaat ophouden, pfffff...

Boudicca, weet je wat het is meid, ik heb een heel hard leven achter de rug en dat heeft mij best hard gemaakt en ook is het zo dat je sommige dingen gewoon niet kunt veranderen. Natuurlijk doet het me pijn maar ik kan dat niet zo goed uiten. Maar ik heb wel zoiets van wat moet dat moet en als het in mijn eileider is genesteld ja dan is het keihard. Maar ik probeer positief te blijven en maar gewoon te hopen dat het stopt. Ik klink wel heel stoer maar dat ben ik echt niet hoor, wel realistisch.

Wat zijn jullie toch weer lief allemaal, bedankt een dikke knuffel van mij..

En Guape, wat denk je eigenlijk zelf qua datum?? Ga je het nog een weekje volhouden?? Sterkte meid, nu echt nog maar heel eventjes, met je nieuwe tenen hahaha lief kind is het toch ook!!

Mees, als het echt niet minder wordt ga ik ook niet wachten tot maandag hoor, de huisartsenpost zit hier toch in het ZH, lief van je dat je zo aan me gedacht hebt, knuffffff je bent een lieverd!!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: je bent gewoon een kanjer. Zoveel moeten doorstaan, stress e.d. noem maar op. En dan nog inderdaad stug doorgaan met alles en overeind blijven. Ik duim voor je dat het vloeien dit weekend mag stoppen! Ik denk aan je, hoor!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hoop val nog even binnen om je een dikke knuffel te geven, deze onzekerheid ,, herken ik helaas maar al te goed, , ik hoop dat het toch goed gaat al zien we het helaas ook wel anders...

hier alles rustig op harde buiken na

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoi lieve meiden...

ik ben erg laat.We zijn vanavond even in de stad wezen eten met onze jongste zoon,de rest was niet thuis.Na het eten werd mijn jongste opgehaald door zijn vader,waar hij dit weekend is.

We hadden vanavond een verjaardag van het meisje van onze zoon van 14.We hebben nog even getwijfeld om thuis te blijven,in de stad liep ik ook iedere keer met tranen in mijn ogen en mijn man was erg stil.We hebben besloten om toch even te gaan.Gewoon om er even uit te zijn. Ik heb behoorlijk last van mijn buik met vlagen en het bruin word erger.

Ik heb alles van jullie gelezen en ik leef echt met jullie mee.Ik kan me niet zo goed concentreren momenteel.Dus doe het even in het algemeen.
    Mijn man vind het erg lief zoals jullie mij(en ook hem) opvangen!
    We worden er echt warm van.Ik heb een vriendin die al weken niets van zich heeft laten horen,terwijl ze weet dat ik zwanger ben en dat ik in juli een miskraam gehad heb.Ze vraagt totaal niet hoe het met me gaat en dat doet zeer.Wat zijn jullie toch geweldige meiden! Ik moet er echt om huilen.

Ik ga mijn bedje in en spreek jullie morgen weer.

Slaap lekker(dat doen jullie waarschijnlijk allang)

liefs

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: fijn (tussen aanhalingstekens) dat jullie er toch even uit geweest zijn en knap dat jullie je toch vermand hebben en naar de verjaardag zijn gegaan. Ik weet wat het is, als je je flink wil houden en die tranen die maar hoog lijken te zitten.
    Nu ben je weer thuis en kun je ze (als je zou willen) lekker laten vloeien.
    Geen dank voor de steun die we je/jullie geven. We zijn een hechte club en zijn er voor elkaar in voor- en tegenspoed. Toen ik een mk had, hebben jullie me er ook doorheen gesleept en ook iedere maand als je weer de rode duivels op bezoek krijgt is het fijn een luisterend oor bij jullie te vinden.
    Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen en dat het bruinverlies snel minder wordt (en hoop nog steeds op een wonder a.s. vrijdag). Natuurlijk heb ik ook enorm met je man te doen. Kan me voorstellen dat hij zo blij was, nu je weer zwanger was en dan weer aan de zijlijn staan. Jou onzeker te zien en zien verdriet te hebben, terwijl hij natuurlijk ook op is van de zenuwen. Ik denk aan jullie en voor jullie allebei een digitale arm om jullie schouders! Tot morgen maar weer!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees,dank je wel...je bent een schat!!

slaap lekker meis:)

Deel Deze Pagina