Ja zou heel goed kunnen hoor Xon dat mijn lichaam een beetje in de war is nu, het zal ook wel weer overgaan hoor. Maar zo met uitstrijkje in zicht ga ik wel weer malen, maar komt goed, moet gewoon!!! Lyanna, jij ook al op rood aan het gaan zo vroeg?? Jemig meid, dikke knuffel!! Mees, tja ik weet het niet, ik heb haar vast wel aan het denken gebracht met al die artikelen van Guape, hahaha die zal wel denken die is nie gek!! Maar ik ben blij kan gewoon lekker blijven werken enzo en ik hoef me geen zorgen meer te maken dat mijn dochter zonder geld zit daar. En jij ook heel veel s6 met je uitstrijkje meid!! het is geen pretje maar wat moet dat moet denk ik altijd maar.. Liefs ikke
Boudicca, dit is zeker heel snel. Ik heb wel 2x 22 dagen en 1x 23 dagen gehad, maar dit nu met ongeveer een LF van 8 dagen en op 9 dagen na IUI al ongesteld is niet goed lijkt mij. Dus morgenochtend gelijk naar zkh bellen en ben benieuwd wat ze zeggen. Denk maar even een afspraak met gyn maken en overleggen hoe en wat verder.
Boudicca, ja ik zou de kleine ook wel erg graag weer willen zien hoor!! Haar ook natuurlijk. Ze komen dit weekend hier in de buurt logeren bij een vriendin van haar dus daar ga ik dan even langs, even lekker knuffelen met mijn kleine muis!! Verheug me er erg op hoor!! Jij mag gaan testen dit weekend zag ik?? Nou de duimen draaien voor je hoor meid, ook jou gun ik het heel erg, s6 met wachten..
Lyanna....nee wat balen meis...dat is wel heel snel op rood. Nu had ik het ook altijd na 11 dagen al maar dit is wel erg snel
Salcia, is zeker snel en ik had het ook nog niet zien aankomen zo snel. Ricmar, vorige week zondag had ik IUI en heb die dag als eisprong ingevuld en vandaag zou ik dus 9 DPO zijn. Maar nu dus al ongesteld.
Progesteron was in februari 29 en dat was 7 dagen na eisprong. Volgens mij is dat ook nog niet super hoog. Ene zkh hanteert waarde 20 en ander 30 en in Heerenveen vond gyn het goed en hanteren ze dus waarde 20.
xon ontzettend balen van de IUI, (helaas was ik er al bang voor , maar ik hield hoop voor je) nu op naar het amc??
Goedemorgen meiden, Hoe is het vandaag met iedereen? Met mij gelukkig beter dan gisteren. Het kan bij mij zo schelen per dag, ook niet echt fijn, maar ja. In ieder geval vandaag een stuk positiever en nu proberen vast te houden! @Lyanna: jeetje ik sta er ook van te kijken! Wat ontzettend balen zeg! Ik zou het zeker doorgeven en bespreken met je gyn. Dikke knuffel! @Sillysa: gelukkig zeg dat het toch goed is gekomen met die uitkering voor je dochter. En ik las dat ze binnenkort bij je in de buurt is. Lekker even knuffelen dus, wat fijn! Spannend, je uitstrijkje. Ik duim heel hard dat er niets aan de hand is! @Mees: ik hoor het wel wanneer je skype weer is geïnstalleerd! Jij ook sterkte met het uitstrijkje! En het klussen nog gelukt? @Hoop: hoe is het vandaag? Alweer woensdag, nog maar een paar daagjes. Of misschien kun je inderdaad toch bellen en vragen of je niet eerder mag terugkomen. Die onzekerheid en het wachten is echt vreselijk. Ik hou nog steeds wel hoop hoor! @Xon: hoe is het nu? Het is echt jammer dat je niet met je eigen donor dat traject in kunt zeg! Het was zo fijn dat hij dat ook wilde. Ga je nu toch naar het AMC? Het is echt balen maar hopelijk zal de IUI je wat moois opleveren en is het al die extra moeite waard! Ben trouwens benieuwd hoe het met Almika is! En Guap en Ricmar, hoe ie het met jullie?? Wat een spannende tijden zo! Mijn temperatuur was vanmorgen nog hetzelfde als gisteren (36,5) en dus wel hoger dan op dag 16 (36,3) maar FF ziet dus nog geen eisprong. Ik vind het wel erg lang duren, dus misschien is mijn eisprong wel later dan ik dacht? Ik weet ook niet goed hoe ik het moet inschatten, omdat het de eerste maand is dat ik dit doe. Als mijn temp morgen nog meer omhoog gaat, kun je dan pas misschien zien wanneer nou echt de eisprong was? Nou, ik ga maar eens aan het werk. Gisteren echt weinig gedaan dus dat moet ik even inhalen vandaag. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames Jeetje fijn dat jij je vandaag wat beter voelt dan gisteren. Ik hoop inderdaad dat je dit vast kunt houden. Lyanna hoe is't bij jou? Heeft het rood het definitief overgenomen? Hier vanmorgen ook een aardige domper op de hoopvolle verwachtingen want bij het afvegen vanmorgen rood ! Het zet nog niet door maar ik denk dat het voor deze maand wel weer einde oefening is. Straks maar eens even shoppen en geld uitgeven om mezelf weer een beetje op te peppen .
Oh Boudicca, da's inderdaad een domper zeg!! En ook al zo vroeg, helemaal voor jouw doen. En het leek zo hoopvol. Nou, lekker gaan shoppen maar inderdaad, is altijd lekker!!
@Guap: nu echt van harte gefeliciteerd met je zoontje. Ben benieuwd of hij een brusje voor zijn verjaardag gaat krijgen. Alles nog onder controle? @Jeetje: misschien je man vanavond toch nog eens lief aankijken (ondanks zijn moeheid van zijn werk). Ik heb ook geen ervaring met het tempen, dus kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. fijn ook dat je weer wat beter voelt. Bij mij is het ook vaak verschillend per dag (ook vaak afhankelijk van het weer die dag). Klussen is nog wel gelukt, maar ook mijn man zat niet lekker in z'n vel ivm de nachtdienst die hij de dag ervoor had gehad. Vanaf gisterenmiddag had ik buikpijn. De ene keer links, de andere keer rechts, en later middenvoor onderin de buik. Denk dus dat dat eisprongpijn was. De pijn was in ieder geval ook nog even na het klussen, en is nu zo goed als weg, dus neem aan dat we nog op tijd waren. Al hebben we zo weinig geklust dat ik er weinig vertrouwen in heb. We hebben zaterdag geklust, maar daarvoor zat een heel lange tijd, dus neem aan dat die zwemmers al het loodje hebben gelegd en van zwemmen niet veel terecht kwam en dan gisteren. Maar goed, er hoeft maar een goede zwemmer tussen te zitten. @Lyanna: balen dat het nu echt game over is, deze maand. Ik zie allerlei waardes voorbij komen, waar ik echt geen kaas van gegeten heb. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt. @Ricmar: hoe is het met de zenuwen, meid? Raar idee, hè dat je volgende week (waarschijnlijk) je kindje in je armen hebt (en eindelijk weet of je voorgevoel juist was). Gaat die suiker over na de bevalling? @Hoop: hoe is het nu met je? Mis je ochtendpost van 7.50 uur, dus hoop maar dat je nog lekker aan het uitslapen bent. Durf het niet te vragen, maar hoe is het nu met het bloedverlies? @Xon: hoe gaat het met jou? Eerste en ergste teleurstelling weer voorbij? Kun je niet nog een keer een gesprek met die fert.verpl.kundige hebben om te vragen waar je dan wel met je eigen donor terecht kan? @Syl: klinkt aannnemelijk wat Xon zegt, dat je lichaam zich even aan het resetten is na zo'n heftige menstruatie. En fijn dat je dochter dit weekend in de buurt is. Hoop dat je wat foto's van de kleine muis kan maken. Ben erg benieuwd (net als jij) hoe de kleine er nu uitziet. Heeft ze overigens nog steeds contact met de lapswans? @Boudicca: ook voor jou schiet het op. Nog 3 dagen voordat je gaat testen. Na zoveel rood en tranen deze maand, hoop ik dat jij ons het verlossende roze voor deze maand gaat brengen.