wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees die ruzie tussen collega’s op je werk, heeft dat nog te maken met die stress toestand over de verborgen agenda van je bazen of staat het daar helemaal los van? Als het daar mee te maken heeft dan wordt het hoog tijd dat de leidinggevenden bij jullie met meer duidelijkheid komen. Hopelijk beseffen zij dat nu ook. Wel heel jammer dat het zo de sfeer verpesten kan als twee mensen hun professionaliteit uit het oog verliezen.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik probeer het af te wachten tot vrijdag.Mijn man kan echt heel moeilijk nog vrij krijgen en vrijdag had hij die dag al vrijgevraagd.Deze dag is bijna weer voorbij en hopenlijk duurt de dag morgen ook niet zo lang voor me.

Ik zou me idd maar afzijdig houden van het geruzie en gekibbel.je hebt genoeg aan je eigen zorgen toch.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: de sfeer bij ons is al tijden verziekt. Eigenlijk komt dat omdat er 2 jaar geleden 2 nieuwe collega's bijgekomen zijn die continue commentaar op alles en iedereen hebben (en dan het liefst niet rechtstreeks tegen die collega, maar achter de rug om). Zijzelf zijn natuurlijk perfect, dus aan hun ligt het natuurlijk niet. Een collega die bij mij op de kamer zat deed daar vrolijk aan mee. Dat was eerst mijn beste vriendin, maar na mijn zw.verlof draaide ze om als een blad aan een boom en keerde zich duidelijk tegen mij. Daardoor is er een soort van 2 kampen bij ons op de afdeling, want ik hoorde blijkbaar ineens in het andere kamp.
    Ook over mij werd gepraat achter mijn rug om. Ik heb het allemaal maar langs me heen laten gaan en heb mijn eigen plan getrokken en gewoon mijn werk gedaan.
    Onze bazen waren daarvan op de hoogte, maar deden er niets aan. Maar nu beginnen diezelfde collega's zich ook ineens tegen die collega op mijn kamer te keren. Dat had ze natuurlijk niet verwacht.
    Vanmorgen ontplofte die bom dus. Kan er geen medelijden mee hebben. Morgen moeten ze allebei bij de baas komen om erover te praten.
    @Hoop: je hebt gelijk dat het al bijna vrijdag is. Het is inderdaad lastig om weer extra vrij te regelen en als je zelf inderdaad nog wel een dagje kunt doorbijten, dan zou ik het ook zo laten.
    Is het bloedverlies nog steeds minimaal? Geen krampen erbij?
    @Justme: hoe is het vandaag met je? Minder labiel als gisteren?

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Hoop, nog even doorbijten idd. maar het blijft kl*te hoor, jeetje al die onzekerheid, knuffffff

Boudicca, hopelijk blijft het bij dat beetje en is het gewoon hartstikke raak deze keer, ik hoop het zo voor je!!

Lyanna, jemig zeg ook al zo vroeg, het lijkt wel in de lucht te hangen ofzo, zoals je weet was ik ook al 5 dagen te vroeg, dus was al helemaal geen kans. Hopelijk kan de gyn je wat meer vertellen, knuffff

Mees, ik zou me er ook lekker afzijdig van houden hoor, dat gedoe tussen collega's. Het is ook op elke werkvloer wel weer wat. Hopelijk voor jou ook raak deze maand meid, we gaan weer duimen!!

Guape, grappig ja hahaha jij klust om het eruit te krijgen en wij om het erin te krijgen hahaha. Hopelijk helpt het en dient ie zich snel aan..

Xon, jij ook al het gevoel dat het eraan zit te komen?? Bah bah, hoop dat je het mis hebt hoor!!

Jeetje, met jou ook alles goed meid??

Maureen, hoe is het met jou?? Al op rood?? Al een nieuwe kans inzicht??

Allemaal een dikke knufff van mij....

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben maandag- en dinsdagavond steeds laat geweest. Gister vriendin op bezoek. En gister heb ik nog ingelogd om te lezen. Maar ik was zo moe dat ik tijdens in slaap gevallen ben.:)

Net bijgelezen. Nou er zijn er echt een aantal die een dikke knuffel kunnen gebruiken. En die geef ik jullie dan ook bij deze!

@Hoop: Ik hoop nog steeds op het beste maar het klinkt wel spannend allemaal. Dat morgen ook maar snel voorbij gaat voor je en dan vrijdag duidelijkheid.

@Xon: O wat ontzettend jammer dat je het traject niet in kan met je eigen donor. Misschien kijken waar dat wel kan? En dat ze je helpen; je doorverwijzen zeg maar. Ik hoop dat 't toch nog kan ergens. Hoe dan ook hoop ik dat je snel met IUI mag beginnen en dat het meteen raak is. Ik hoop natuurlijk dat het nu al raak is. Maar ik las net dat je de tekenen van 'n naderende ongi denkt te voelen. Ik hoop het niet. En tot er rood is te bekennen blijf ik nog duimen.

@Lyanna: Wat raar zeg. Wat zal je onaangenaam verrast zijn geweest. Geheel onverwachts. Balen meid. Gelukkig kan je bij de gyn terecht. Knuff.

@Boudicca: Jij ook al?! Hè bah wat een teleurstelling nou weer. Maar ik las later ook dat 't niet doorgezet heeft. Het was toch ook 'te vroeg' ? Hmm, nou ik weet 't niet maar ik blijf toch nog even duimen. Knuff.

@Syll: O wat heerlijk dat je je dochter en de kleine snel weer in je armen kan sluiten. En wat goed dat je dochters inkomen geregeld is en dat het niet zo is dat jij moet meebetalen. En succes met het uitstrijkje maken en ik hoop dat de uitkomst is dat er toch niets aan de hand is.

@Mees: Ook jij succes met het uitstrijkje. En o wat een sfeer zeg op je werk. Dat is toch niet lekker werken. Wel goed dat je je erbuiten houdt.

@Guap: Gefeliciteerd met je zoontje. En 'n ander klusdoel :p hoop dat 't werkt. Misschien dat je gewoon op je uitgerekende datum bevalt. Spannend!

@Iedereen op wie ik vergeet te reageren: ik ben wel op de hoogte en leef mee.

Sinds maandag ongi. Dag 35 (normaal was mijn cyclus 26 dagen dus ben blij dat het niet nog langer geduurd heeft). Is bij mij altijd in 1x dus geen voorbode wat bruinverlies betreft. Die hele korte vlaag van buikpijn eind vorige week, was dus de voorbode. Nou ik weet niet wat er is maar ik ben wel zó heftig ongi! Pfff. En vanochtend lag ik te kermen van de buikpijn. Toch vergeten te bellen vandaag ook omdat het dus weer over was en niet terug kwam. Bij de nacontrole toen, zei de gyn. dat er nog wat rommel zat en dat ik dus weer bloedverlies kon krijgen (het was toen net gestopt). Maar dat is nooit meer gebeurd. Dus misschien komt dat nu ook wel mee/los? Ik zal morgen bellen. Zal blij zijn als deze ongi achter de rug is. Ook had die gyn het ineens over vleesbomen. Terwijl ik dus in augustus bij die eerste echo voor 't eerst hoorde dat ik een grote vleesboom heb (wat de heftigheid van de menstruaties verklaart). Ze zei dat daardoor mijn baarmoeder moeilijk te lezen is. Toch raar dat ze dat daarvoor niet gezegd hebben. Dat wil ik ook nog navragen. Nouja.

Fijne avond dames,

Liefs.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, vervelend dat je ongi zo pijnlijk is. hopelijk is het snel over

@mees, vervelend die situaties op het werk. je afzijdig houden is dan wel zo verstandig.

hier gaat het beter dan gisteren, nog 1 dagje en dan weekend! hopelijk vinden we een leuke auto voor niet al te veel geld. de markt is best gunstig volgens mij dus moet lukken.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen kan ik helaas niet online komen want ik ben tot ’s avonds tot laat weg. Vrijdag overdag gewoon werken dus ik kom vradagavond pas weer buurten hier. Ik baal daar best een beetje van want er staat weer genoeg te gebeuren voor verschillende leden van ons clubje.

@Mees succes morgen bij de tandarts voor je second opinion en jij had vrijdag geloof ik je uitstrijkje. Ook daarmee wens ik je succes

@Hoop ik zal vrijdag heel hard voor je duimen want ik hoop toch zo dat jij goed nieuws krijgt bij je echo

@Maureen niet vergeten morgen de gyn te bellen. Raar verhaal ineens om over meerdere vleesbomen te praten terwijl jij maar weet hebt van één. Groot gelijk dat je dat even wilt navragen. Hoop dat jij weer heel snel groen licht krijgt om verder te gaan.

@Xon hou jij dan de eer van de bammers maar hoog deze maand en wees gewoon lekker zwanger. Ik gun het je zo. Hoop echt dat je gevoel van naderende ongi vals blijkt maar helaas voelen we dat doorgaans zelf aardig goed aan.

@Guap bij deze nog gefeliciteerd met je zoontje. Vandaag echt jarig. Hoop dat het voor hem een leuke dag is geweest. Probeer jij ondertussen nog even te wachten met bevallen tot zaterdag? Dan heb ik in ieder geval de dag van je bevalling goed in de pool! :D Succes!

@Ricmar hoe is’t met jou? Heel de dag geloof ik nog niets van je gehoord. Zul je zien en beleven als ik vrijdagavond weer inlog dat jij al hoog en breed bevallen bent. ;) Succes meid.

@Justme succes met de jacht op een auto.

Ik heb ook nog heel wat mensen niet genoemd maar ik leef wel met jullie mee hoor, allemaal een dikke knuffel

Ik denk dat ik vannacht toch echt bezoek ga krijgen van het rode leger dus waarschijnlijk morgen gyn bellen en proberen een afspraak voor vrijdag te regelen. Of dat gelukt is en hoe dat ging horen jullie uiteraard vrijdagavond.
    Om een of andere vage reden ben ik heel moe (nee ik geloof er niets van dat ik toch zwanger ben) dus ga ik nu maar lekker douchen en daarna mijn bedje in. Tot vrijdag allemaal.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: toch fijn (ondanks de pijn) dat het doorgezet heeft. Nu kun je in ieder geval weer vooruit kijken en denken. Het zou me niets verbazen dat het nu heftiger is, door die rommel die er blijkbaar nog uitmoet. Voelt dan wel als een schoonmaakactie. Ik begreep dat je toch nog even wilt bellen, dan zou je het voor de zekerheid nog even kunnen vragen. Hopelijk kun je snel weer bij ons plaatsnemen op het NOD-bankje.
    @Boudicca: nog steeds geen rood te bekennen? Hoop het voor je.
    @Justme: fijn dat je je beter voelt. En een leuk vooruitzicht naar een nieuwe auto kijken. Leuk ook dat je vriend weer even tijdelijk werk heeft. Je weet maar nooit wat er nog eens uit voortvloeit.

Zat vanavond al een paar keer met mijn laptop in de aanslag, maar mijn zoontje duwde steeds de klep dicht en zei dan: 'klaar?' Gelijk had hij. Ik probeer het zo min mogelijk te doen als hij erbij is, maar hij leek even zich zelf te vermaken, maar dat was niet zo.
    Dus met enige onderbreking, meld ik me toch maar weer. Hij ligt nu in bed. Weliswaar nog verhalen te vertellen, maar hij zal zo wel in slaap vallen.
    Morgenmiddag moet ik naar de tandarts van mijn man voor een 2nd opinion. Zie er erg tegenop. Als je eigen tandarts al zo negatief was, dan vind ik het erg moeilijk om mijn gebit/tandvlees aan anderen te laten zien. Straks zegt hij dat mijn tandarts gelijk had, of dat het nog erger is dan mijn eigen tandarts zei. Pfff... Heb er nu al weer spijt van dat ik er mee ingestemd heb naar mijn man toe. Maar goed, zal er maar heen gaan. Al was het alleen maar om het idee te hebben er iets aan gedaan te hebben.
    Heb overigens ook nog niets gehoord van de kweek. Kan wel een dezer dagen komen. Nou ja, van antibiotica komt deze maand toch niets meer, omdat mijn eisprong al geweest is.
    Had hier aan de vk op het forum ook gevraagd of antibiotica kwaad kon als je bezig bent om zwanger te worden. Kreeg als antwoord dat ze niet wist of dat de vruchtbaarheid kon beïnvloeden. Nou ja, misverstand, want dat was mijn vraag helemaal niet. De vraag was of het kwaad kon als je mogelijk heel pril zwanger kon zijn.
    Misschien dat ik het vrijdag gelijk even kan vragen als ik toch bij mijn ha ben.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: fijn dat je je dochter en kleinkind kan zien aankomend weekend!!Dat heb je wel verdiend na al die nare toestanden.

@Maureen: toch ongi geworden.Voor jou wel fijn omdat je nu weer verder kan! Het kan heel goed zijn dat ,de rommel,(ik vind dat zo oneerbiedig gezegd,maar zo bedoel ik het niet hoor!),er nu gelijk mee uitkomt.Nu kan je met een schone lei beginnen.:)

@Just: leuk hoor: een autotje kopen! En fijn dat je je weer wat beter voelt!

@Boudicca: stiekem heb ik toch goede hoop dat je zwanger bent!
    Waar komt anders die moeheid vandaan?Slaap lekker in ieder geval!

@Mees: ik denk dat het morgen bij de tandarts erg mee gaat vallen.Want volgens mij is je eigen tandarts een zwartkijker en eentje die aast op geld!!Dus ik heb goede hoop dat het allemaal meevalt.In ieder geval sterkte meis!

Hier vanavond aardig wat tranen vergoten! De ozekerheid en spanning maakt het me soms zo moeilijk.Vanmiddaga ging ik even een boodschap doen en ik liep in de winkel en was me toch zoooo moe.Ik wist niet hoe ik thuis moest komen.Ik bekeek mezelf in de etalageruit en wat zie ik er zwanger uit!Dikke buik en zere borsten en dan die moeheid.
    Dat geeft me dan weer hoop! Vanavond echt buikpijn en bloedverlies.Meer als voorgaand dagen,maar absoluut geen stolsels.Het is ook nog niet zo erg dat ik maandverband in moet,ik gebruik alleen inlegkruisjes.Maar ben zo bang.Dit kan niet goed zijn.
    Mijn man heeft nog steeds hoop,hij gelooft het pas als het vruchtje eruit komt.Ik wilde dat ik me zo rustig voelde als hij.Hoe doen mannen dat toch?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sorry dames, maar vandaag wat minder online, heb de keuken netjes gemaakt en al het glas werk en sevies goed in de vaatwasser gehad (nesteldrang??)
    af en toe wat krampen hier mar zet niet echt door, vind ik nu niet erg want die hork van en gyn heeft dienst, mijn vriendin heeft even geinformeerd wanneer hij dienst heeft, dus als ik wil beginnen dan liever tegen de ochtend dan is hij zo snel mogelijk weer weg..

ik probeer jullie wel op de hoogte te houden.

lieverds ik denk aan jullie

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Spannend Ricmar!!!! Ben heeeel benieuwd!!!:)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: spannend. Hoop dat de kleine blijft zitten tot het einde van de dienst van je gyn. Jullie maken het wel spannend nu met de laatste loodjes, de eerste krampjes e.d. Nou, meid. Rustig aan en houd ons op de hoogte, hè?
    @Hoop: ach, meid, heb zo met je te doen. Je bent al zoveel dagen bezig met die onzekerheid. Heb je ook bloedverlies bij het plassen of alleen bij het afvegen? Nou, meid, net als je vriend houd ik ook nog de moed er even in. Toen het bij mij mis ging, had ik helemaal geen zw.kwaaltjes. Dus ja, ik blijf nog even hoopvol tot het tegendeel bewezen is. Een dikke knuffel! En we slepen je er morgen wel weer doorheen.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, thanks voor jullie lieve reacties.

Vandaag had ik niet zoveel puf meer, aardig wat buikpijn bij de leegloop en zoontje is ook al vanaf maandag koortsig. Gisteravond ook 39.9 en vanavond 39.1 en die vraagt ook zijn aandacht. Manlief was vandaag ook hele dag weg omdat alle wortelen werden gerooid, dus deze dame is moe.

Hoop, knuff voor je onzekerheid. Duimduimduim.

Ricmar, spannend bij jou!!!

En voor de rest die ik nu zo snel even ben vergeten of niet uit mijn hoofd meer weet hoe en wat (door alle verdrietige/heftige berichten van iedereen de afgelopen dagen) voor nu een hele dikke:

Bekijk bijlage 193369

Tot morgen meiden, slaap lekker!!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goeiemorgen dames,

Oh wat spannend Ricmar!! Hoe is het nu, of misschien lig je al wel te puffen in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd!

@Guap: hoe is het met jou? Nog rustig? Nog gefeliciteerd met je zoontje trouwens!

@Lyanna: een dikke knuffel terug meid! Vandaag naar de gyn, succes! En beterschap voor je kleine mannetje, wat zielig is dat als ze zich niet lekker voelen hè.

@Boudicca: hoe is het met je? Is het rode leger nog gekomen vannacht? (Ik hoop van niet natuurlijk!!)

@Hoop: hoe is het met jou meis? Nog een dagje zien door te komen. Jammer dat je morgen niet meteen om 9 uur daar moet zijn, maar ja, nog heel even doorbijten. Ik zou ook willen dat ik net als jouw man en mijn man wat rustiger kon zijn. Ik heb ook geen idee hoe ze dat doen! Ik denk aan je!

@Mees: succes bij de tandarts vandaag! Ben heel benieuwd wat deze gaat zeggen. Wat een toestand zeg hè ineens.
    En op je werk ook een toestand zeg. Ik zou me er helemaal afzijdig van houden inderdaad, maar het verziekt de sfeer wel enorm natuurlijk.

@Maureen: ah toch ongesteld geworden. Gelukkig wijkt het niet heel erg af van je normale cyclus. Hopelijk kun je er nu weer voor gaan! Wel vreemd dat ze het nu ineens over vleesbomen (meervoud) hebben zeg! Toch wel goed om het daar nog eens over te hebben.
    Ik zat gisteren trouwens te denken, ik ben ook wel aangekomen sinds mijn miskraam. Zou dat echt te maken hebben met de hormonen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik echt anders eet of leef. Maar ja, je had toch een leuk jurkje (toch?) gescoord, da's altijd fijn! Ik ga vandaag misschien ook maar eens shoppen als mijn werk af is. Is al zoooooo lang geleden!

@Xon: hoe is het nu met je?? Geniet je nog wel van je herfstvakantie?

Mijn temp was eindelijk echt omhoog vanmorgen, van 36.5 gisteren naar 36.9 vanmorgen! Dus dat wil denk ik wel zeggen dat mijn eisprong is geweest (toch?).
    Alleen wanneer is me nu nog niet duidelijk. FF zet (nog) geen kruis. Geen idee hoe dit werkt. Komt zo'n kruis er later pas te staan? Help, dames die er verstand van hebben!

Nou, ik ga snel mijn werk afmaken. Fijne dag allemaal!
    Liefs en een knuffel.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Goedemorgen, hier een rustige nacht gehad.

jeetje als je temp 3 dagen achter elkaar hoger is als daarvoor dan zet FF zelf een kruis.

Bij Guap ook alles nog rustig??

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ik kwam ook even spieken of je misschien al onderweg naar het ziekenhuis was. Voor het moment nog even rustig, dus! We leven met je mee!
    @Guap: meld jij je ook nog even?? Ananas schijnt inderdaad ook te helpen, hoor. Dus leuk al dat geklus met zo'n dikke buik, maar het kan ook makkelijker, hoor!
    @Jeetje ja, vanmiddag naar de tandarts. En ik ben zo bang voor de tandarts, dus zit nu al peentjes te zweten. Ben als kind een keer behoorlijk gebeuld door een tandarts en op de een of andere manier raak ik die angst niet echt kwijt.
    En ook ik ben zeker een kilo of 6 aangekomen na de mk. Erg vervelend, en ik krijg die rotkilo's er op de een of andere manier maar niet vanaf.
    Ik zat gisterenavond nog naar uitzending gemist te kijken van het programma 'Grenzeloos verliefd'. Dat gaat over buitenlandse liefdes en dat de Nederlandse meiden dan gaan emigreren voor hun grote liefde in het buitenland. De uitzending die ik gisteren zat te kijken ging ook over een meisje wat verliefd was geworden op een Turkse jongen uit Istanbul. Zij had ook veel moeite om de taal te leren (en was daardoor afhankelijk van haar vriend), maar inmiddels had ze zelfs een baantje gehad en ging de taal ook steeds beter, dat zij er zelf ook wat vaker alleen op uittrok. Het was me niet duidelijk aan welke kant van Istanbul zij woonde, maar jij zal dat ongetwijfeld zelf direct zien. Mocht je die aflevering een keer willen zien, dan moet je maar even op www.net5.nl kijken, bij Grenzeloos verliefd (Serhat en Saskia).
    @Hoop: hoe is het nu met jou, meid? Ook een rustige nacht gehad? Vandaag nog maar even rustig aan doen, meid!
    @Boudicca: ik weet dat je vandaag niet online bent, maar was toch benieuwd of het rode leger gearriveerd was.

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Niks mis met klussen hoor :D vooral als de frequentie aardig gedaald was, sinds we "klaar waren" met klussen zeg maar ;). En ik weet uit ervaring dat het na de bevalling helemaal onder het vriespunt daalt, omdat je gewoon te beurs, te druk, te vermoeid bent en door BV geen behoefte aan polonaise aan je lijf hebt! Nu dus nog maar even onze kans pakken, nu we er nog beide van kunnen genieten :p.

Hier hebben beide truukjes nog "geen vruchten afgeworpen" (toepasselijke uitdrukking). Vorige week had ik al verse ananas gegeten, namelijk... Zoonlief is uit logeren, dus wie weet vandaag nog ff oefenen, hahahahaha...

Wél heerlijk van een avondje uit genoten gisteren, nu toch echt de laatste voorlopig. We hebben "Midnight in Paris" gezien van Woody Allen, als je daarvan houdt, is het echt een aanrader. Ik vond het magisch romantisch, heerlijke jazz en het Parijs in de jaren '20 schitterend. Daarna nog ff wat lekker tapas gegeten en genoten van een glaasje rode wijn ;).

Maargoed, nauwelijks gerommel dus.... geen babynieuws helaas.
    Vind het wel steeds spannender worden, en word ook steeds nerveuzer, en manlief ook :). Ik begin echt op elk krampje te letten, als van is dat er één, of nee toch niet, en op de klok te kijken of er 20 min. later misschien nog één komt, niet dus... pfffffffff

Nou iedereen een fijne dag. Wij gaan lekker verder met opruimen en wassen ed. enne klussen ;)

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ricmar, had jij niet morgen een afspraak om te kijken of je ingeleid gaat worden? Ik denk veel aan jou deze dagen, voor jou is het allemaal nog veel spannender dan voor mij, denk ik. Zo na zovele jaren, een droom die werkelijkheid wordt!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden....

ik heb sinds vanmorgen vuurrood slijmverlies:(het begon vanmorgen toen ik eruit ging met mijn man,ook buikpijn.Ik ben zo verdrietig en down.Heb in mijn panaiek een zwangerschapstest gedaan,die was zo KNAL!! en mijn temperatuur gemeten,die was ook nog steeds hoog.Volgens mijn lichama ben ik dus nog zwanger.Ik voel me momenteel radeloos.Ik vond het zo erg dat mijn man naar zijn werk moest vanmorgen,maar wie weet gebeurd er vandaag nog niets.Alhoewel ik het gevoel heb dat ik de echo niet meer ga halen.:(Ik ben zo aan het huilen,wat doet dit zeer! Dit kan toch geen goed voorteken zijn?

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ooooooooh lieve Hoop, dat klinkt inderdaad helemaal niet goed, dat je buikpijn hebt ook nog! Oh wat vreselijk meid! Ik kan helaas niks anders voor je doen, dan je een digitale dikke knuffel geven!

Heel veel sterkte vandaag!

Deel Deze Pagina