wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ten eerste Lyanna bedankt dat je mijn smsjes hier op zp hebt willen zetten.
    Momenteel heb ik geen tranen meer,heb zo gehuild.Mijn man heeft het er ook erg moeilijk mee,hij was al grieperig en nu dit nieuws eroverheen.:(Hij zat er net ook helemaal doorheen.We zijn samen even in bed gekropen en de lieverd heeft toch weer vertrouwen voor de toekomst.Ik hou zoveel van deze man:)

De echo was eigenlijk heel mooi,heel duidelijk ook.Het was zichtbaar gegroeid.Dat zei de echoscopiste ook.Ons hart maakte een sprongetje: zou het dan toch allemaal goed zijn?....maar nee,er was geen hartactie meer te zien.En dan komt de klap toch erg hard aan,ook al hebben we ons er al op voorbereid.
    Omdat ik al bloed,vermoed zij dat de vrucht uit zichzelf loslaat.Daarna afspraak maken om te kijken of alles eruit is.

We waren zo van streek en wat is het dan moeilijk om door een volle wachtkamer te moeten lopen..gelukkig werden we opgevangen door een lieve verpleegkundige die ons even apart in een kamertje gezet heeft.Dat vonden we erg fijn.

Ik schrok een beetje van het berichtje over Ricmar. Ik was zo bang dat het foute boel was bij haar,wat zal dat erg zijn bij een voldragen zwangerschap.Maar ik geloof dat er niet echt gevaar is voor moeder en kind toch?Ik duim dat alles goed is met haar en de baby.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

meiden nog even dit: ondanks ons enorme verdriet ben ik heel erg blij met jullie steun en warme medeleven.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: fijn dat je man al weer voorzichtig vooruit kan kijken. Er rest jullie alleen nog even een hele rottijd waar je door heen moet. Klinkt misschien onhandig, maar ik zou zeggen gelukkig dat alles al op gang aan het komen is, want er lijkt me niets zo erg als met een vruchtje rondlopen, terwijl je weet dat het niet meer leeft. Heel veel sterkte de komende tijd. En laat de tranen maar lekker komen. Het is gewoon zwaar klote en verdrietig, dus het is ook een verwerkingsproces waar je doorheen moet en daar horen tranen zeker ook bij.
    We zijn er voor je als je daar behoefte aan mocht hebben. Dus houd je niet in, als je er even doorheen zit, verdrietig bent of even van je af wilt praten. Voor nu een dikke knuffel (ook voor je man). Een digitale knuffel mag ik toch wel aan je man geven, toch?
    En, Ricmar, ik had begrepen dat er (nog) geen problemen voor haar of het kindje waren. Blijkbaar werkte de navelstreng niet goed, dus ik denk dat ze (zeker ook met haar medische dossier) ervoor gekozen hebben het kindje uit voorzorg te halen. Want ja, uiteindelijk krijgt het kindje dan toch te weinig binnen. Ben onderhand wel erg nieuwsgierig naar haar aan het worden.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve Hoop wat een K.. bericht...heel erg veel sterkte meis!! Dikke knuf

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jemig.........

Hoop, ondanks dat je al verwachtte dat het niet goed zat is dit toch weer een enorme klap voor jullie, lieverd heel veel sterkte en een dikke knuffel....Het is heel verdrietig meid...

Ricmar, onze eerste ZPmama!! Hoop dat we snel horen hoe het met ze gaat!! Zet m op meid!!

Mees, is het meegevallen allemaal?? je uitstrijkje??

Ik kom verder vanaaf nog wel even kijken, ben helaas even erg druk, kwam eigenlijk even kijken hoe het met Hoop ging.

Dikke knufff allemaal, tot later

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dank je wel voor je medeleven meis
    Al wat van de huisarts gehoord?
    Welk topic is dat van november mamas ofzo waar Ricmar ook schrijft?

@Sillysa: jij ook bedankt meis.
    Tis erg moeilijk ja,ik ben blij dat ik hier ook bij jullie terecht kan.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik ben echt ontdaan, ontroer even van mijn stuk.....en bang tegelijk

net het bericht ontvangen op forum novmama's dat er een kindje van een van de meiden is overleden na 1 dag......

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: vanmorgen idd een uitstrijkje laten maken. Ging vrij snel. De uitslag krijg je tegenwoordig zelf per post thuis en duurt ca. 3 weken. Toch wel spannend weer, ondanks dat ik niet echt aanleiding heb te denken dat er iets mis zou kunnen zijn. De huisarts heeft me tussen de middag gebeld. Een van de twee soorten antibiotica kan absoluut geen kwaad, maar die andere wil hij toch (liever) niet hebben dat ik die zou gebruiken als ik zwanger zou (kunnen) zijn. Hij zei dat ik die eigenlijk alleen moest gebruiken als ik net ongesteld was geworden en dan tot aan de eisprong. Daarna niet meer. Dus die duidelijkheid heb ik nu in ieder geval.
    Hoe is het nu met jou? Laat je de verjaardag morgen nog doorgaan? Kan me voorstellen dat je daar nu even geen zin in hebt. En wanneer moet je weer terug voor nacontrole?

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, berichtje hier neer zetten graag gedaan hoor en geen dank!
    Kan me voorstellen dat je tranen op een gegeven moment wel even op zijn als je al zoveel samen hebt gehuild. Fijn dat jullie even lekker op bed zijn gaan liggen met z'n 2tjes om dit even te laten bezinken en elkaar te kunnen troosten en steunen.
    Natuurlijk komt de klap ondanks dat je het al verwacht had heel hard aan, het is toch jullie kindje wat het niet gered heeft en waar jullie al zo naar hadden uitgekeken.

Is ook logisch dat je even schrok van berichtje van Ricmar, hoop dat je het niet erg vond dat ik je ervan op de hoogte heb gebracht. Ik wist natuurlijk niet wanneer je weer in staat was om online te komen en ik zat echt met het dilemma wel/niet vertellen. Maar ik heb toch vanuit mezelf gekeken dat ik in diezelfde situatie het wel prettig zou vinden. Vooral omdat we al zoveel lief en leed met elkaar delen.

Ik zet hier wel de link onder waar het novembertopic is waar ricmar mee schrijft. Maar lieve Hoop, ik denk dat het verstandig is om er niet heen te gaan. Dat ga jij denk ik nu even niet trekken, hoop dat je mij even wil vertrouwen!!! En NEE, heeft niks met Ricmar te maken. En ik denk dat de anderen die het ook al gezien hebben het wel met mij eens zijn. Natuurlijk moet je het zelf weten, maar dan heb ik je er toch even voor gewaarschuwd.

November 2011 mama's.

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
  11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, zie maar naar berichtje van Almika hierboven. Dan weet je dus wat ik bedoel.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: jemig, wat erg. Krijg hier nu enorm kippenvel en wordt warm en koud. Is dat kindje te vroeg geboren of is het geheel onverwachts? Jemig, bah, wat een rot nieuws vandaag.
    Hoop dat Ricmar onze dag weer een beetje goed gaat maken. Nog geen nieuwe update van buddynieuws?

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Almika, dikke knuff voor jou!!!

Mees, nee nog geen nieuws van Ricmar.
    En ik krijg er ook zo'n kippenvel van allemaal, vandaar dat ik eigenlijk ook Hoop uit voorzorg waarschuw om niet naar dat forum te gaan, Al die berichtjes over dat verschrikkelijke bericht.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Almika, ben er ook helemaal naar van.....

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    het was voldragen ,laatste bericht was dat ze onderzoekje moesten doen en vandaag dus dit

gelukkig moet ik deur nog uit vanavond kan ik niet piekeren

thanx voor knuf

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook een knuff voor jou!!! Want ik las dat het ook nog je buddy is.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: inderdaad heel naar. Ook hier ben ik er gewoon een beetje ziek van, ondanks dat ik Lara niet ken. Hoop dat je vanavond even wat afleiding kunt vinden.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Lief dat jullie allemaal zo zorgzaam zijn voor me.
    Ik weet ook nog niet of ik ga lezen daar.

@Almika: sterkte meis,ik snap dat je helemaal van streek bent!

@Mees:wat ga je nu gebruiken van antibiotica?

Wat verschrikkelijk van dat kindje....wat zullen die mensen door een hel gaan...wat een verdriet!

19. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Hoop, wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie vandaag. Kan me zo goed jullie intens verdriet voorstellen. En dan kan die lieve man van je alweer naar de toekomst kijken. Wat een een schat heb je toch hè. Kruip lekker tegen elkaar aan troost elkaar. Huilen kan zo enorm opluchten. Heel veel sterkte meid.
    Dikke knuffel.

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal van Ricmar! Oeh, ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. Ik duim voor je Ric! Zet 'em op kanjer!

Wat een verschrikkelijk verhaal trouwens van dat kindje. Oh vreselijk. Ben er gewoon stil van...

x

Deel Deze Pagina