wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    voor de liefhebbers heb net en nieuwe buikfoto in album gezet

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Wat een boel gekletst weer zeg hahaha!!

En ja wie is die muts die zomaar ff komt binnenvallen zeg??? Vind ik persoonlijk ook niet echt leuk hoor!!! Ben het met Xon eens....

Trouwens ik zag ff snel dat op onze date ik mag testen of ongi word........Misschien goed nieuws??? Hoop het zo!!

Lyanna, welkom hier, klets lekker met ons mee.....

Jes, ik kan me er iets bij voorstellen wat een gedoe zeg, ik heb zelf geen moeder maar mijn vader is ook altijd zo lekker tactisch (niet dus) Maarja heb ermee leren leven en laat m maar lekker kletsen ik doe toch wat ikzelf wil, s6 dikke knufffffff...

Xon, jij hopelijk snel op rood dan, wat raar om dat zo te typen hahaha.....knufffff

Hier ook nog steeds kl*teweer!! BAAAAAAHHHHHHHHHH ik heb er echt genoeg van dat herfstweer en dan zal je zien ben ik dalijk weer thuis is het stralend weer...Nou ja dan maar lekker in de achtertuin ook gezellie....

Justme, kan me voorstellen dat je nog onzeker bent hoor, was ik ook en als ik weer zwanger mag raken zal dat denk ik nog veel erger zijn, maar zet 'm op meid!! Komt helemaal goed, dikke knufffffffff....

Verder heb ik niet zoveel onthouden van iedereen maar voor iedereen die ik vergeten ben een dikke knuffel van mij en als ik weer thuis ben zal ik ook wel weer wat meer aanwezig zijn...

Sillysa:p:p:p

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: herkenbaar, hoor, die onzekerheid. Ik vond zelfs het bellen naar de vk om een eerste afspraak te maken al zo eng. Want dan kon ik niet meer terug (niet dat ik dat zou willen, natuurlijk), maar dan was het echt. Ik weet nog dat ik vlak voordat ik naar de vk ging ik nog even een zw.test thuis heb gedaan. Ik denk, straks zit ik daar en ben ik helemaal niet zwanger. Ja, nu kan ik erom lachen, maar toen was ik ook zo onzeker. En volgende week misschien al een echo. Spannend, hoor!
    Toen ik net zwanger was, gingen we naar een babywinkel om eens te zien wat er eigenlijk allemaal te koop was. Nou, daar liepen we als twee zombies. Niet wetend waar we kijken moesten en ons ongemakkelijk voelend tussen vele vrouwen met een dikke buik. Ik was zelfs nog bang dat mensen zouden denken. Goh, wat doen die twee hier eigenlijk. Ja, ja, een mens kan rare dingen denken en voelen, hoor, als je zwanger bent.
    @Syl: wat grappig dat je NOD op onze date is. Nou, het zou toch wel een giller zijn als je dan positief getest zou hebben, zeg! Extra reden voor taart. En met dat slechte weer hebben jullie zoveel geklust dat het volgens mij niet anders dan raak kan zijn deze maand!
    @Ricmar: mooie buik, hoor. Hoe is het nu met je gewicht. Je bleef heel lang op hetzelfde steken en was zelfs afgevallen. Heb je de schade inmiddels al ingehaald?
    @Jes: spannend al bijna weer de combinatietest en dus ook weer een echo! Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
    @Maureen: bij het lijstje van kwaaltjes waartegen voetreflex kon helpen stond ook kinderwens. Ik heb dat toen nagevraagd toen ik haar belde voor een afspraak. Ze zei dat als je lichaam beter in balans was, dat dat een positieve invloed had op het zwanger worden. Maar goed, omdat ik hormonaal volgens mij nog niet helemaal stabiel ben na mijn mk, leek me het op zich wel goed. Ik ging ook vaak naar accupunctuur, maar die van mij geeft allerlei druppeltjes e.d. mee en ik heb wel eens zitten zoeken, maar kon nergens terugvinden of die druppels kwaad konden als je zwanger wilde raken of zwanger was. Vind ik dan toch wat eng. Dus nu dit maar eens uitproberen.

Ben ik nog iemand vergeten. Vast wel. Heb met tussenpozen iedere keer bij zitten lezen en moet nu ineens uit mijn geheugen even aan iedereen denken. Valt niet mee, maar is een goede geheugentraining.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Woooooow wat een mooi volle buik al, Ricmar!!!
    Je weet zeker dat er geen tweeling in zit ;) ???

Oh ja dames doe gerust je slippers aan op de 7e, hahaha.
    Als het mooi weer is doe ik dat zelf ook.
    Ik moest alleen even mijn afwijking kwijt.
    En Syl, het zal toch niet dat we twee stukken taart moeten verorberen??? Eén voor onze gezellige ontmoeting en één voor een vrolijke blijde boodschap. Zou toch super zijn.

Ik moet morgen voor nacontrolegesprek naar die doos van een gyn from hell!!
    Getverdemme, als ik ergens geen zin in heb....
    Nu ik de beslissing had genomen om niet voor mijn ei te gaan, wil ik eigenlijk ook even een ziekenhuisverbod!
    Maar ja, met een beetje geluk ben ik er binnen 5 minuten weer weg, veel zinnigs zal ze ook wel niet te zeggen hebben. Het is meer formaliteit denk ik.

Nou ik ga lekker naar bed.
    Truste dames.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: succes bij die heks! Moet je binnenkort nu ook weer met clomid en pregnyl gaan beginnen? En hoe weten ze wanneer het baarmoederslijmvlies dik genoeg is om weer te gaan beginnen, wordt dat nog nagekeken een keer? Hoop dat je cyclus snel weer op gang komt. Dat in de wachtkamer zitten in afwachting van is ook maar niks (tenminste dat vond ik).
    Nou, ga maar eens wat doen. Zit hier alleen op mijn werk. Was er pas om 9.30 uur :)-> schande, ik weet het). Onze overburen zijn op vakantie en hebben gevraagd of wij de (4) katten willen verzorgen. Een verzoek was dat ze niet in de woonkamer mogen komen. Gisteren heb ik ze eten gegeven en toen ik van de kamer naar de keuken keek, zag ik een schaal met een doek erin op de grond liggen op de keukenvloer.:$ Ik vond dat zo vreemd en liep daar automatisch heen. De schaal was in scherven. Ik ben toen gelijk even snel gaan kijken of er misschien ingebroken of iets was, omdat ik het nogal vreemd vond.
    Niets te zien, dus ik vermoed dat de katten wat gestoeid hebben op de keukentafel en de schaal van de tafel is gevallen.
    Maar goed, in mijn ooghoeken dacht ik een van de katten toch richting woonkamer te zien lopen. Heb daarna nog alles nagezocht, maar geen kat meer gezien in de woonkamer. Dacht nog dat ik me dat verbeeld moet hebben :( en ben toen toch maar weggegaan. Toch, zat het me niet lekker en ben vanmorgen gelijk gaan kijken en ja, hoor. De kat kwam me al tegemoet lopen uit de woonkamer. Heb alles snel nagekeken, want hij zat daar al van gisterenmiddag af aan zonder kattenbak of kattenluik. Gelukkig niets kunnen vinden. Pfff..... Lastig, hoor, op andermans beesten passen.
    Nu moeten we ook nog vanaf vandaag de kippen van de andere buren eten geven. Dat was waar mijn zoontje laatst in de vijver was gevallen. Deze keer doen we het dus maar even als hij slaapt, want twee keer een kind onder het kroos uit een vijver vissen is voor mijn moederhart echt te veel.:p

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zooooo, de gyn from hell was vandaag vermomd als de oude vrouw die roodkapje een mooie rode appel aanbood!!
    Hahaha, ze was superaardig, dus óf ze heeft bijna vakantie, óf een nacht goed geslapen (of juist niet en op een andere manier een goede nacht gehad ;) ), nou ja afijn, ik wist niet wat me overkwam dus ik bleef een beetje achterdochtig.
    Ze had ook zowaar mijn dossier vantevoren doorgekeken en wist wat er gebeurd was, ik was al aan de beurt voordat het officieel de tijd was. Het was alsof het bijna niet echt was.
    Er was gelukkig nog wel 1 ding wat voldeed aan mijn verwachtingen, ze had maar een gedeelte van mijn medische dossier opgestuurd naar dat centrum, dus dat ging ze nog even doen.
    Maar goed binnen 5 minuten was ik weer buiten en voor de verandering eens met een enigzins positief gevoel.
    Toen maar even lekker gaan shoppen.
    Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb voor een tientje een hele mooi spijker'zwangerschaps'broek gekocht, hahahahaha.
    Ik lach er zelf om hoor!
    Het is misschien de goden verzoeken, maar wie weet snappen ze de hint nu eens eindelijk!!
    Dus even een tip voor de zwangeren ze hebben voor echt weinig bij miss etam mooie zwbroeken.
    Verder ook nog best veel dingen gekocht die ik gelukkig nu aan kan.

Sneeuwmees, tja die kat van mij spookt 's nachts ook heel wat uit, en er sneuvelt ook wel eens iets.
    Mogen ze normaal gesproken ook niet in de woonkamer?
    Als ze dat wel mogen, hebben ze nu natuurlijk opeens beperkte ruimte en gaan ze ook een beetje lopen muiten.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: nou, dat is nog eens een ander verslag van jou, dan we meestal krijgen als je naar de gyn (from hell) geweest bent. Zo kan het dus ook!
    En die zw.broek vind ik echt een giller. Hoop dat de fabrikant er ook voldoende HCG-hormoontjes in verwerkt heeft, zodat die gelijk zijn dienst kan doen!;) Ik vond overigens, toen ik zwanger was, een zw.broek erg lang helemaal niet lekker zitten (kwam ook omdat mijn buik pas laat op gang kwam), dus heb zelf erg lang met mijn eigen spijkerbroek en een soort van wijde joggingbroeken gelopen. Toen ook daar de rek uit begon te gaan, toch maar weer eens een zw.broek gepast. Toen was ik helemaal verkocht. Nou, laten we hopen dat we ze snel uit de kast kunnen halen en we allebei in onze miss etam broek kunnen lopen (die van mij kwam er ook vandaan, nl.).:p
    Ik weet trouwens niet of die katten normaal ook niet in de woonkamer mogen. Mijn man had dat gehoord, maar er was niet bij verteld wat de reden is. Ja, mijn twee katten worden altijd stierlijk vervelend als ze juist ergens niet in mogen en blijven net zo lang klieren dat je van armoe een kastdeur of een deur open maakt.:x Zo wilden ze steevast in mijn klerenkast liggen, dus als ik maar iets eruit wilde pakken. Hup dan zaten ze er al in. Heb nu dus die kast maar opengelaten en een schap onderin helemaal ontruimd en een dekentje erin gelegd. Hun blij en ik mijn nachtrust weer terug.;)

Net liep hier mijn hele PC vast. Omdat onze telefoons gekoppeld zijn aan onze server, lag dus ook mijn telefoon plat.:$
    Ik, onnozele doos, die ik ben, dus de ICT afdeling gebeld. Er was geen algemene storing binnen het bedrijf, dus ik was de enige.:(
    Ik moest dus alle kabels nakijken. Bleek er natuurlijk een stekker half uit te hangen (ja, logisch dat het niet werkt).:)
    Het is denk ik een beetje te rustig op het werk, dat ik een beetje te lui onderuit heb gelegen en met mijn voet die stekker los heb getrapt. Nou ja, weer een leermomentje. Eerst zelf kijken en dan pas hulptroepen inschakelen.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallooo dames, ik ben veilig geland en vind het heerlijk hier in ons koele landje! Wat een verademing, ik wil nog lang niet terug hoor. Vanmiddag brak de zon door en werd het nog warm ook, dus ik zei, ho even dat was niet afgesproken! hahaha maar hoop voor jullie allemaal dat het wel wat mooier wordt hoor.
    Jullie hebben veel gekletst weer! Kijk even niet en hup paar bladzijdes verder.

Xon: fijn dat je deze keer met een fijn gevoel naar buiten ging! En een zwangerschapsbroek, hopelijk brengt hij je geluk!!!!

Sneeuwmees: onze kat wordt ook héél vervelend (en meestal ook 's nachts!!) als hij ergens niet in mag/kan. Dus alle deuren staan meestal open en dan komt ie nog naast het bed staan te miauwen dat je denkt, wat WIL je nou nog?! Grrrr! Verder is het wel een schatje. Jij bent wel in touw zeg met de beesten van anderen, wat lief! Vervelend als er dan iets gebeurt hè maar ja kan toch gebeuren! Gelukkig had de kat niks gedaan in de woonkamer!

Ik weet het verder even allemaal niet meer, sorry!
    Ik moet even aan het werk. Zal morgen of zo weer uitgebreid lezen en reageren. Fijne avond allemaal!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    :D zou mij ook zo kunnen gebeuren!

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    DAAAAAAAAAMESSSSSSSSS!!!!!!
    Ik heb een positief behandeladvies van de kliniek gekregen!
    Yessssssssss, yes, yes.

Omdat vandaag dat stomme ziekenhuis weer vergeten was de helft van mijn medisch dossier op te sturen, had ik de kliniek een mailtje gestuurd. Daarin gezegd dat ik het heel vervelend vond dat er iets mis is gegaan en dat het er zo spoedig mogelijk aan komt. Mede omdat ik graag ook zou willen weten wat de volgende stap is. En binnen no time een mailtje terug met daarin dat ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek om op zoek te gaan naar een donor. Jeeeeeeehhhhhh!!!!
    Ik denk dat ze me gewoon vergeten waren te mailen.
    Overigens hoop ik nog steeds dat ik snel zwanger raak van mijn eigen donor, maar dit heb ik in ieder geval binnen!!!
    Binnen, ik ben binnennnnnnn.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oooh Xon, wat fijn voor je!!! Goed nieuws zeg!!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoihoihoihoi, ik stuiter even met je mee. Wat een goed nieuws!!!

Maar hoop natuurlijk ook voor jou dat je met eigen donor nog zwanger raakt. Maar dit heb je maar!!!!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kom later nog even op de rest reageren als onze zoon op bed ligt, manlief moet zo nog weg.

Dus vanavond lekker film kijken.....Titanic voor de zoveelste keer, maar blijft leuk............., laptop op schoot en dan ook tijd voor jullie tussendoor.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, fijn dat je meeting met de evil witch from the west goed gegaan is. en super van je pos advies!!!

@sneeuwmees, gelukkig dat de kat zich gedragen heeft

hier gelukkig iets beter geslapen, maar nog steeds erg moe.... halverwege de dag had ik het helemaal gehad, maar knapte gelukkig wel weer wat op. nu fijn thuis en ga heeeeel weinig doen. wel fruit eten, dat moet ik maar eens wat meer gaan doen.....

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Dat is supergoed nieuws!!!! Vergeef me dat ik het niet helemaal begrijp; je had toch een donor? Waarom deze stap? Of is het een extra stap? Ben heel blij voor je en ook nieuwsgierig!

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Even vertellen dat ik vandaag op mijn werk jaargesprek had; aan het einde vertelde ik dat ik nog iets kleins te vertellen; ongeveer zo groot (ik liet het zien met mijn hand). Hij (afdelingshoofd) moest eerst hard lachen en dacht waarschijnlijk: help; dat is nummer 5 in een korte tijd. Maar hij was erg blij voor me, vertelde ook dat zijn zus van de 2e in verwachting was en dat ze 40 was, de eerste met 38 en beide gezond! Kom maar op met die succes verhalen....

Daarna de afdeling op de hoogte gebracht middels een berichtje in onze dagelijkse rapportage (een soort logboek); dat ik het bijna niet durfde op te schrijven, omdat we het zo spannend vinden. Dat ik 11 weken zwanger ben, maar zo ontzettend hoop dat het goed blijft gaan en het gezond is. En ik onze meiden in februari blij mag maken....

Ik had het vlak voor onze vergadering geschreven en daarna kwam zo ongeveer heel de afdeling op me af....en collegae of 15-20....echt zo bijzonder. Van mijn zwager en schoonzus (die peetoom en peetante worden als alles goed gaat) kreeg ik vandaag een zwangerschaps dagboek. Ik had er al een, maar het gebaar vind ik zo geweldig dat ik gewoon daar op over schakel.

Al met al een dag met veel positiviteit.....vasthouden...en duimen voor een goede combinatietest.

Als jullie vinden dat ik teveel hierover schrijf; zeg het me dag eerlijk; ik kan het hebben.
    Liefs

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jes, ik heb idd een donor, en ik hoop idd met heel mijn hart dat het met hem nog gaat lukken om zwanger te worden.
    Hij blijft enthousiast roepen dat hij door wil gaan tot het lukt, en dat vind ik heel lief. Maar in het donorcontract staat dat we 8 keer zouden proberen (waarvan ik in mijn onnozelheid nog dacht dat nooit nodig te hebben, hoe naief kun je zijn) en daarna opnieuw zouden bekijken.
    Ondanks dat ik het geweldig vindt dat hij me helpt, merk ik dat het soms niet erg praktisch is om iets af te spreken.
    Hij heeft het druk, kan dan niet op precies het goede moment langskomen enz.
    Ik kan dus niet van hem verwachten dat hij voor IUI naar het ziekenhuis gaat komen op het moment dat dat noodzakelijk is.
    Als hij dat uberhaupt zou willen moet hij ook zijn eigen ziektekostenverzekering gaan inschakelen, vanwege het wassen van het zaad, de behandelingen de medische kosten enz.
    We hebben het er helemaal in het begin wel eens over gehad en hij heeft toen aangegeven daar niet happig op te zijn (wat ik ook heel goed kan voorstellen hoor).
    Vandaar dat ik langzamerhand toen het allemaal niet wilde lukken me toch ben gaan inschrijven bij een kliniek, want daar zou ik wel kunnen gaan voor IUI en IVF.

En nu zit ik al twee uur lang met een big smile op de bank, hahaha.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    En oh ja, wat mij betreft schrijf je er helemaal niet teveel over.
    Ik vind het ook ontzettend schattig hoe je het hebt verteld, dat ga ik onthouden, voor als het bij mij nog eens zover mag zijn.
    Maar doe vooral hier lekker je verhaal, daar zijn we voor toch???

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik snap het; je moet wel over veel dingen nadenken....maar je zit er duidelijk goed in. Je moet het allemaal maar weten. Ik kan me wel voorstellen dat hij zelf geen extra kosten wil maken. Dan moet je inderdaad een slag om de arm nemen. Goed gedaan en fijn dat je zo'n positief bericht hebt!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon bij ons werd bij IUI mijn ziekenfonds aan gesproken en niet die van de donor.
    je zou dat kunnnen overleggen en ik weet niet of ze invriezen?

Deel Deze Pagina