wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Buddynieuws uit november 2011 mama's:

Lieve ricmar en ricmarman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Marintio. Wat een mooie naam!!! Hoop dat alles goed is gegaan en nu maar lekker genieten van jullie manneke. Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: HOERA! Aan jou de eer om onze eerste ZP-baby op de wereld te brengen. Van harte gefeliciteerd voor jou en je man met de geboorte van jullie zoon. Wat een leuke naam ook!
    Hoop dat alles goed met jullie gaat en je snel hersteld van de keizersnee! Geniet van deze mooie tijd en het wondertje!

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik zie dat lyana al gepost heeft

heb al ecard gestuurd op andere forum.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaah ricmar Gefeliciteerd. Wat is dat nog ineens snel gegaan. Geweldig, hoop dat jij snel hersteld van je ks en ga nu maar heerlijk genieten van jullie kleine mannetje.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop wat ligt geluk en verdriet dan dicht bij elkaar. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe de komende tijd om dit een plekje te geven. Lijkt me voor jou best zuur om dan zulk fijn nieuws over Ricmar te lezen ook al weet ik dat je voor haar oprecht blij zult zijn. Sterkte meis, ik denk aan jullie.

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ooo...meiden heb echt vreetbuien laatste tijd niet gezond meer.ik ging zo goed gezond en weing maar nu helaas niet meer. bij thee heb ik dan ineens trek in beschuit met vlokken......uiteindelijk waren het er 5:(:cool: net een vette pizza op......en nu trek in ijs, weliswaar aangestoken door de novmama's, maar toch ga ik halen... heerlijk.

waar moet dit heen:(:(:(:(

ga nu bengel startklaar maken, hij heeft halloweenfeest van bso....

totlater

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ben er weer en heb alles van de afgelopen twee dagen ‘even’ bijgelezen. Vooral van de laatste berichtjes, na de aankondiging van de ks van Ricmar kreeg ik toch wel kippenvel. Wat liggen pijn en blijdschap dan dicht bij elkaar en wat is een pril leven toch vreselijk kwetsbaar. Bah, aan die nare dingen probeer je dan niet te veel te denken maar het hoort er wel bij, helaas. Toch zal ik nog even proberen om op het een en ander van wat ik daarvoor gelezen had te reageren ook al voelt dat momenteel een beetje onnozel.

Mees je moet je NIET door je eigen tandarts laten behandelen! En als je dat dan tòch gaat laten doen zou ik inderdaad ook melden dat er een second opinion is geweest die behoorlijk andere bedragen als uitkomst had. Maar als ik jou was dan ging ik serieus op zoek naar een andere tandarts. In deze kun je toch nooit meer vertrouwen hebben? Wat gaat ie volgend jaar verzinnen en het jaar daarna? Je kunt moeilijk bij elk ding dat ze vertellen naar een ander rennen voor een second opinion. Mij lijkt het beter gewoon een ander te zoeken. Wel heel goed dat je deze keer je gevoel vertrouwd hebt en een ander ingeschakeld hebt om zijn mening te horen.

Xon wat jammer van dat gedoe met twee kampen op je werk. Ik herken het helaas wel een beetje. Je kunt niet verwachte dat iedereen altijd ieder ander mens maar aardig vind maar ik vind wel dat je kunt verwachten van volwassen mensen dat die op een professionele en beschaafde manier met elkaar om gaan. Als dat dan niet gebeurd dan frustreert mij dat altijd enorm. Bij ons is op een gegeven ogenblik een collega weg gegaan. Over de details hoe, wat en waarom zal ik hier niet uitweiden maar het is sinds het vertrek van die collega een stuk gezelliger binnen ons team. Af en toe “gromt” er nog wat uit het “kamp” van die collega maar de overige personeelsleden reageren daar normaal en volwassen op en dat scheelt heel veel. Hopelijk wordt het bij jullie snel weer wat leuker want dat je het als collega’s gezellig met elkaar hebt is misschien niet altijd mogelijk maar maakt het werken zeker een stuk aangenamer.

Maureen wat goed dat je gaat joggen. Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met meer bewegen. Ik zelf eet ook niet super veel of heel slecht, ben ook totaal geen snoeper en toch vliegen de kilo’s er zo makkelijk aan. Pas als ik regelmatig beweeg kan ik het een beetje onder controle te houden en als ik veel beweeg val ik af. Aan mijn eetpatroon ga ik niet veel veranderen want ik zit echt onder de 2000 calorieën per dag op een gewone normale dag, daar kàn het dus in mijn geval niet aan liggen.

Guap wat grappig dat jou man ook denkt dat jullie zaterdag gezinsuitbreiding krijgen. Nu komt het vast wel goed. Ga nog maar even aan de klus vanavond, haha want ik had je ook op morgen gezet. Succes!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, wat een dag van uitersten!
    Heb vanmiddag heel even ingelogd om te zien hoe het met Hoop was, maar helaas geen tijd om te reageren.

Allereerst Hoop, meis wat vreselijk voor jullie, ondanks dat het er niet erg goed uitzag, is het slechte nieuws keihard en heel oneerlijk en valt het ijskoud op je dak.
    Ik wens jou en je man heel veel sterkte en ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. En ook hier kun je je hart luchten, maar dat weet je al.

En wat een naar nieuws van dat babytje bij de novembermama's.
    Bah, dat soort dingen mogen toch eigenlijk niet.

Gelukkig vandaag nog goed nieuws.
    Onze eerste 35+baby!!
    Ricmar en man, van harte met jullie zoon Vince (ik neem aan dat dit zijn roepnaam is?, grappig ik had deze naam ook in mijn top drie staan).
    Nou, ik had bij de pool in ieder geval het geslacht goed, haha.
    Had er iemand het goed?

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry Ricmar, naam Vince vergeten :) in mijn berichtje, bij deze dus nog een keertje Vince Marintio.

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK
    29-10 Boudicca (BAM) 37-ronde 5 IUI-1e kind
    02-11 Xon (BAM) 38-ronde 15 ZI-1e kind
    07-11 JeetjeB 35-ronde 4 na MK-1e kind
    09-11 Sneeuwmees 40-ronde 6 na mk-2e kind
    ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind
    ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind

ZWANGER
    28-10-11 Guap 38-ronde 9-2e kind-verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind-zoon
    13-11-11 Almika 37–ronde 3-2e kind-zoon
    15-11-11 Ricmar94 38-veel-1e kind KI-verrassing
    23-11-11 Salcia 40-ronde 14-1e kind-meid
    13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-?
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    06-06-12 Hoop42 42-ronde 2 na MK-5e kind-?

Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing

Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje.
    Vince geboren op 28 oktober!
    Helaas had niemand van ons het goed.

Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing
    Lyanna: 28 oktober, zoon
    Boudicca & man v. Guap: 29 oktober, meid
    Justme: 29 oktober, zoon
    Jeetje: 31 oktober, meid
    Mees: 1 november, meid
    Ricmar: 2 november, zoon
    Xon: 4 november, meid
    almika: 1 november,zoon

Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon
    Ricmar: 31 oktober
    Sillysa & almika: 5 november
    Xon & Niala: 7 november
    Lyanna: 8 november
    Boudicca: 9 november
    Maureen & Hoop: 10 november
    Impie: 11 november
    Jeetje: 12 november
    Mees & Guap: 14 november

Almika, uitgerekend 13 november, zoon
    Xon:2 november
    Boudicca: 6 november
    Ricmar: 8 november
    Sillysa & Lyanna: 11 november
    Niala: 14 november
    Jeetje: 15 november
    Hoop: 16 november
    Impie: 17 november
    Mees & Guap: 18 november
    almika: 19 nov

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Ricmar en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. O wat mooi toch! Onze eerste 35+ mama. Ik word er zelf al blij van als ik eraan denk dat jullie je zoontje bewonderen. Wat een gelukzaligheid zullen jullie wel niet voelen. Wow. Wat is en blijft het een wonder. Liefs

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou nou wat een dag zeg.

Vanmiddag had ik het al maar nu net thuisgekomen en ingelogd en wederom verval ik van de ene emotie in de andere.

O wat erg zeg wat Almika in andere topic gelezen heeft. O ik kan me zo voorstellen dat 't je erg raakt. Ik ben er helemaal naar van. Wat een hel voor die ouders. Bah ik moet echt op 'n manier m'n hoofd leegmaken. Wil er niet aan denken.

En natuurlijk Hoop, denk nog steeds aan je en wens jullie onaflatend veel kracht toe.

Gelukkig hebben we ook héél mooi nieuws gekregen. Prachtig.

Moet wel zeggen dat ik toch zo af en toe wel denk aan het 'alleen' zijn. Tuurlijk m'n vader en zusjes en broertjes en broer zijn er. Dus die zullen er ook zijn. Maar ik moet toch soms denken aan het bevallen enzo. Weet niet waarom maar heb steeds het idee gehad dat ik misschien een keizersnee zou krijgen. En dus inderdaad dingen als het hechten enzo voel ik me dan toch wel alleen in. Maar ik hoop natuurlijk dat mijn vader er nog is en die is er dan echt wel bij. Dus dan mag de kleine lekker eerst bij opa dacht ik dan. Maar nu las ik vanmiddag hier dus dat er wel een manier is om er toch 'bij' te zijn als je een ruggeprik krijgt. Ook daarna, dat je die eerste momenten niet met je man/vriend deelt en samen overdonderd ben door zoveel geluk omdat je toch ook samen dit kado ontvangt. Hmm. Ach ja. Het is ook echt niet zo dat ik geen BAM durf te zijn ofzo. Maar tóch heb ik deze gedachten (zo af en toe).

Nou dames ik kom zo weer even posten. Ik laat zp open staan en kom af en toe even kijken.

Fijne avond,

Liefs.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, heel veel sterkte! heel fijn dat je mannetje en jij mekaar kunnen steunen, dat hebben jullie nu hard nodig.

@almika, wat verschrikkelijk nieuws, echt om koud van te worden

@ricmar, gefeliciteerd meid!!!! je mag heerlijk je kleine ventje in je armen houden.

inderdaad liggen geluk en verdriet weer eens heel dicht bij elkaar. hier vandaag weer op auto jacht geweest, leuke auto's gezien en soms lijkt het een beetje te mooi om waar te zijn..... maar na even zoeken op internet valt het volgens mij wel mee (dacht dat de prijs beetje te laag was) maar even bellen (ik hoorde tik in de motor, das niet ok) en kijken wat ze zeggen. anders morgen nog maar eens rijden...... moeten wel snel beslissen, kan de auto van mijn ouders wel even lenen, maar niet te lang uiteraard. keuzes keuzes, heb er beetje hoofdpijn van....

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, ik kan me jouw gevoelens heel goed voorstellen! maar wil even zeggen dat ik het heel stoer vindt dat je je kinderwens probeert te vervullen zonder partner. ik weet niet of ik het zelfde had aangedurfd.

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Bedankt lieverd.

En een auto kopen gaat vast niet snel. Heb het nog nooit hoeven doen maar ik kan me zo voorstellen dat je niet zo snel kiest. Tenzij je 'n autootje ziet waar je meteen verliefd op wordt. En dan moet ie ook nog te betalen zijn :p Succes ermee.

O edit: je hebt er al 1 op het oog dus...

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klopt, wilde net even bellen, maar ze zijn al gesloten.... morgenvroeg maar even bellen.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal jullie ook even een up-date geven van mijn eigen wel en wee.
    Zoals ik van plan was heb ik donderdag morgen (vanaf mijn werk) gebeld naar het ziekenhuis om een afspraak voor vrijdagochtend te regelen. Dat spreekuur bleek al vol te zitten en dus werd mij verzocht om meteen maar even langs te komen :$. Dan ben je dus al op je werk, kinderen druppelen al binnen en moet je in een paar tellen overleggen met je assistent en bedenken of je dat in een drukke spits überhaupt kunt halen. Alle collega’s die je die ochtend al gezien en gesproken hebt (en die dus wéten dat je op school bent) even buiten beschouwing gelaten. Toch maar gezegd dat ik mijn best zou doen om er om 9:15 uur te zijn. Nou, ik heb gerend en geraced (we kunnen niet vlak bij school parkeren maar moeten dat op ruim 10 minuten lopen van school doen) maar... ik was op tijd in het ziekenhuis. Gelukkig liep ze een beetje uit zodat ik nog even kon uithijgen en proberen weer een beetje kalm te worden. Als ik mij ’s morgens overdreven erg moet haasten, blijf ik altijd nog heel lang zo’n naar opgejaagd gevoel hebben en vind ik het altijd maar moeilijk om die adrenaline van het snel willen/moeten onder controle te krijgen. Maar goed. Voor mij een geluk dat ik nu niet de assistent in opleiding had (die ik als persoon wel het liefste heb) maar een van de andere dames met veel ervaring. Zij heeft even geconstateerd dat er geen cystes te zien waren en dat ik weer (net als de vorige keer) aan de vroege kant was. Maar ja ik wilde ook eigenlijk een afspraak voor morgen, dus dat was helemaal niet erg. Ik mag gewoon net als de vorige keer beginnen met spuiten van Menopur op dag 3 van de cyclus, of ik zelf even wilde beslissen wat nu dag drie zou zijn aan de hand van de mate waarin ik ga vloeien, en dan gewoon op dag 9 weer langs komen om te zien hoe het met die eitjes van mij is. (Had ik die aio gehad dan had ik zeker weten maandag wéér moeten komen, omdat zij alles altijd dubbel wil checken, nu dus lekker niet, hoef pas vrijdag weer heen)
    Toen weer als een speer naar mijn werk waar ik om 5 voor 10 binnen kwam vallen, precies op tijd voor mijn pleinwacht van 10:00 uur. Helemaal trots op mijzelf dat ik dit allemaal zo netjes voor elkaar had gekregen (o, ja en de directeur die graag wil weten,van te voren, wanneer ik naar ’t ziekenhuis moet, die was er lekker niet ha;)!)
    Gistermiddag snel naar de apotheek om Menopur te bestellen waar ik een halfuur:x moest wachten voor ik aan de beurt was (wat een kneuzenkermis bij mij in de buurt zeg, werkelijk iedereen leek zwak,ziek of sneu te zijn!)
    Mij werd gisteren door de apotheek verzekerd dat het er vandaag zou zijn maar toen ik vanmiddag kwam kreeg ik het toch even spaans benauwd, ze konden nergens mijn besstelling vinden. Ik zag mijzelf al weer een stampij maken, om dan in ieder geval het recept weer terug te moeten krijgen, wéér in de auto stappen en naar het ziekenhuis scheuren om daar bij de ziekenhuis apotheek dan maar mijn spullen te krijgen, maar gelukkig kreeg ze een heldere ingeving en vond ze het bij de bestellingen die nog klaar gemaakt moesten worden (het was al tegen vijf uur maar kennelijk was ik tòch nog te vroeg:().
    Maar al met al kan ik toch zondag avond weer gaan beginnen met spuiten want dan is bij mij dag 3. Vannacht is het bij mij dan toch echt begonnen en vandaag zit ik dus op dag 1.
    Op naar een baby in augustus dus maar!:p

Als iemand het volgende zinnetje dan even voor mij in het NOD lijstje zou willen plakken zou ik dat heel fijn vinden. Het laatste lijstje dat ik kon vinden staat op blz. 354

25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind

Ik weet niet hoe accuraat mijn NOD is want door die hormonen lijkt mijn lijf wel aardig van slag. Kan dus weer geen handtekening maken voor onder mijn epistels. Toch jammer hoor, maar ik weet dat ik mij er mateloos aan ga storen als ik steeds tegen een banner aan kijk die niet klopt.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen mijn zus heeft ook een keizersnee gehad en zij mocht gewoon mijn neefje meteen na de bevalling op de borst hebben hoor. Ik denk ook dat het heel erg verschilt per ziekenhuis maar als je bij je gyn aangeeft dat je dat heel graag wilt als het ook maar enigszins mogelijk is en dat je daar grote waarde aan hecht dan is dat vast wel te regelen. Ikzelf heb mijn moeder al gevraagd of ze, als het ooit voor mij is weggelegd om te bevallen, bij mijn bevallig aanwezig zou willen zijn als mijn buddy. Mocht het een ks worden en het kan niet gelijk bij mij op de borst dan mag oma lekker met haar kleinkind gaan kangaroe-en. Ik kan me voor mijzelf geen betere vervanging wensen. Het is misschien wel even zuur maar als het niet anders kan dan moet het maar op de één na beste manier.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, ik herken het heel goed hoor je gevoel.
    Ik denk ook wel eens 'hoe moet dat dan als ik ga bevallen?'.
    Ik heb ook mijn moeder gevraagd of ze 'als het ooit nog eens mag gebeuren' erbij wil zijn. En volgens mij doen ze bij een keizersnede eigenlijk altijd een ruggenprik zodat je erbij kunt blijven. Het is natuurlijk ook raar dat er bij ons een vaderfiguur mist. De geboorte is een moment wat in alle films/tv altijd zo expliciet wordt neergezet als een wonder waar een vader en moeder zo intens naar het kindje kijken.
    Bedenk gewoon maar het moment dat er zo een klein mensje je hoopvol aankijkt, dan gaat de rest ook goedkomen.

Hoe gaat het met je vader Maureen?
    Hij zal er vast en zeker bij willen zijn als dat kan.

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Boudicca en Xon: Inderdaad, wie beter dan je moeder of vader als je zoals bijvoorbeeld in ons geval, geen partner erbij hebt
    .
    Met mijn vader gaat het wel... Hoewel hij wel zegt met mij te moeten praten over uitvaart enzo. Pfff. Hij maakt ook altijd grapjes. Soms van die ehm niet eens sarcastisch maar donkere humor. Dan zegt hij als ik naar huis ga 'Ha ha 'Maureen' heeft haast want ik wil mijn kleinkind nog zien'. Dan trek ik altijd zo'n scheve grijns hihi want ben eigenlijk ontzettend bang. Maar daar wil ik nu niet aan denken.

O trouwens Boudicca, dat kan dus wel? Als jouw zus meteen haar zoontje op de borst kreeg. Oké dan zou ik dat zeker kenbaar maken ja, dat ik dat echt wil. Maar eerst maar zwanger worden :p

Deel Deze Pagina