wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ja dat dacht ik al dat je je k.t voelt. Goed dat je je donor gemaild hebt. Je moet nog ongi worden dus. Maar zou het dan al deze nieuwe cyclus IUI zijn?

Kan je vandaag niet wat leuks voor jezelf doen? En iets lekkers halen? Een berlinerbol ofzo? Bij mij staan die oliebollen/gebakskramen er weer. Gewoon jezelf verwennen. Misschien een leuke jurk. Het wordt straks weer Kerst enzo. Je hebt het wel even verdiend om verwend te worden. Het is natuurlijk geen echte troost maar toch...

Of juist niets van dat alles en thuis lekker op de bank onder een dekentje zitten lezen. En/of tv kijken. En dan niet koken maar eten laten bezorgen. Even een offday.

Hoe dan ook: Dikke knuffel.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Jeetje dus jullie krijgen dit weekend toch gezinsuitbreiding en op deze nieuwe spruit hoef je niet eens 9 maanden te wachten;). Ik hoop dat het goed uitpakt met de kat die jullie al hebben. Toch altijd leuk en een beetje spannend om een nieuw huisdier te krijgen.

Xon jij hebt bij teleurstelling net zo veel recht op verdriet als een ander, wat een rare praat om je daar schuldig over te voelen:x. De wens naar een kindje zit zo diep dat het niet meer dan normaal is dat je daar verdriet om hebt als je ontdekt dat het wéér niet zo mag zijn. Ik heb er na mijn 5 keer al vreselijk de balen van, kan me alleen maar voorstellen dat zich dat bij jou verveelvoudigd omdat je al zoveel langer bezig bent.
    Dat idee van jou van een eitje is een eitje en een zaadje een zaadje heb ik ook wel wat. Ik had tot ik hier op het forum ging lezen nog nooit gehoord van het feit dat donoren niet altijd hoeven te matchen. Bij mij in het ziekenhuis hebben ze het daar ook nooit over. Als ik er om denk, zal ik daar volgende keer toch eens naar vragen, want ik vind het ook wat vreemd.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie ventje van Ricmar. En hij heeft zelfs al een bos haar volgens mij. Bij het oortje piept er een donkere krul onder de muts uit:). Geweldig. Ik vind baby’s met haar altijd zo bijzonder hihi. Misschien wel omdat ik zelf bij mijn geboorte ook al heel veel haar had (ik lag in de kinderwagen met speldjes in mijn haar). Heb dus over mijzelf altijd gehoord dat dat zóó bijzonder was dat ik daar altijd op let als ik een kleintje zie. Vind dat zo grappig.
    Als ik Ricmar of haar man was, zou ik de hele dag voor dat bedje willen zitten koekeloeren. Daar krijg je toch nooit genoeg van om naar te kijken!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier vanacht toch goed geslapen...en idd zoals Mees zegt: als je wakker word,dan word je zo geconfronteerd met het feit dat we Frummeltje kwijt zijn:( Ik voel me ontzettend leeg en ben zo bij dat de verjaardagen afgezegd zijn!
    De kinderen begrijpen dat ook heel goed.

@Ricmar: wat ontzettend lief dat je mij en mijn man sterkte komt wensen,terwijl je zelf net bevallen bent.Dank je wel!
    Ik heb de foto gezien,wat een mooi mannetje meis....wat een wonder.Genieten jullie er maar van!!

@Xon: ik voel je verdriet echt aan.Jou verdriet is net zo erg als ons verdriet! Onderschat dat niet! Ik leef heel erg met je mee en vind het ook heel erg dat je nu weer niet zwanger bent.
    Misschien is het idd niet voor niets allemaal dat je niet met je eigen donor IUI mag doen en heeft het zo moeten zijn! Wie weet is het met een andere donor wel gelijk RAAK.
    Een hele dikke knuffel voor jou meis!

@Jes4: bedankt voor je medeleven meis,erg lief!Hoe gaat het met jou buikie?

@Jeetje: zie je wel dat FF het kruis nu getrokken heeft? Ik dacht het al.Wel fijn he..tis fijn om te weten wanneer je eisprong was.

@Lyanna,Mees,Barbeestenboel,Boudicca,Maureen en wie ik vergeten ben: dikke knufff

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    #3645 Xon, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    Achhh, wat een liefie.
    Hoe vredig, en zo een handje met van die vingertjes en nageltjes, te poepig gewoon. En heeft het al haartjes? Volgens mij wel. Geniet ervan.

Oh ja Maureen, wat ik nog vergat is dat ik eigenlijk helemaal niet wilde testen. Maar werd vannacht om kwart voor 3 wakker door mijn buren die druk aan het sexen waren. Het is redelijk gehorig hier, maar ze maken vooral ook erg veel lawaai. Het is genant en frustrerend want ondanks ik hun geseks erg overdreven vindt ik me er wel bewust van ben dat zij lekker met z'n tweetjes zijn. En ik kon toen niet meer slapen en voelde me zo alleen. En langzaam bedacht ik me dat deze ochtend eigenlijk wel een goede tijd was om te testen, nou toen kon ik helemaal niet meer slapen. En ik moest plassen, maar dat mocht dan niet van mezelf omdat dan de test niet geconcentreerd genoeg zou zijn. Pfffff.

En jeetje, wat leuk een poesje erbij.
    Lekker toch je man zover gekregen?
    Ben beneiuwd hoe het met de andere kat erbij gaat.
    En zie je wel dat er idd een lijntje komt. Hij moet je nog echt leren kennen. Misschien is deze lijn niet eens je echte eisprong en is jouw gevoel beter. Maar hij kan pas gaan vergelijken bij meerdere maanden, en het dan beter afstemmen (hoeveel je temp stijgt na je eisprong).

Lieve Hoop, wat lief van je om dat te zeggen.
    En ik weet dat je met mij meeleeft en het rot vindt.
    Ik heb ook wel verdriet, maar het is niet te vergelijken wat jij mee maakt.

Deze ronde zal geen IUI worden want moet nu eerst een afspraak met AMC gaan maken, en daar zal nog wel een paar weken overheen gaan.
    Ik had die andere nl afgezegd omdat ik helemaal overtuigd was dat ik IUI in mijn zh zou gaan doen.
    Dus waarschijnlijk nog 1 gewone ronde.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

weet iemand waar ik een banner vandaan kan halen voor vindertjes?
    Ik weet dat het hier kan,maar kan het ook nog ergens anders?

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik heb mijn banner (die ik niet wil gebruiken omdat ie vast niet klopt met die gekke cyclus van mij) gemaakt op babyplaza.be maar ik weet eigenlijk niet of ze daar ook banners hebben voor vlindertjes.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hier op ZP kun je ook een banner maken voor een vlindertje. Moet je maar eens kijken hier boven bij banners.

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Xon: als ik iets vind, dat je dat niet moet doen, is je eigen verdriet bagatelliseren!!! Ook niet vergelijken met ander verdriet. Dat van jou is niet minder erg. Op het andere 35+ topic was dat juist mijn punt om weg te gaan; elkaars verdriet afmeten. Niet verdrietig mogen zijn waneer je al een kindje (of meer:)) hebt.
    Jouw wens is zo groot, dat elke maand een ontzettend verdrietige teleurstelling is!! Ik wens je het zo toe. Was het maar mogelijk om zo af en toe in de toekomst te kijken.

Maureen: Ik snap heel goed dat je zo af en toe, het alleen zijn zo goed voelt. Je kan nog zoveel mensen om je heen hebben; maar je blijft alleen. Je mist die ene waar je het mee zou willen delen.
    Ik twijfel er geen seconde aan dat jij dit niet alleen aan kan, maar ik snap wel dat het moeilijk is. Ook ik heb veel respect voor het BAM zijn. Maar ik zie mijn even oude nichtje ook zo wensen zonder partner.....dus maak het ook op een andere manier mee.

Guap: ananas eten; dat middelste taaie stuk!!! Zit kinine in en heeft mij echt gehlopen. En anders maandag naar de voetreflex!!

Ricmar: wat een prachtig ventje is jouw Vince.....mag ik in een pb je adres? Zou jullie graag een kaartje sturen.

Boudicca: waar zit jij in je cyclus? Lijkt me wel heel gaaf; al die zp vrouwen in jouw verloskamer. Dat hebben ze in een ziekenhuis volgens mij nog nooit mee gemaakt.

Almika en Salcia: jullie persoonlijk sterkte bij het grote verdriet om de kleine uk van Lara. Het laat me nog niet los.

Ik net thuis van mijn werk. Vanmiddag met jongste meisje naar zwemles. Morgen moet oudste meisje optreden met majorette (een concour) om 08.15 uur :$ verzamelen. Ben ik ff blij dat de klok wordt terug gezet.
    Met buik (Hoop buik, want van een buikje is volgens mij niet echt sprake meer) alles goed; zal zo ff een foto en een recente echo op mijn profiel zetten. Bijna 25 weken alweer. Over 2 weken mogen de meiden mee naar een 3D echo.

Guap; Heb jij iemands mobiele nummer, anders stuur ik je het mijne, dan kan je sms-en als je nieuws hebt. Kan ook iemand anders doen natuurlijk.

Voor wie ik ff vergeet: veel liefs

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon.".....het is al gezegd jouw verdriet is net zo erg en groot.niet over piekeren dat dat niet zou mogen.

Hoop...leuk dat je even komt melden maar neem even lekker rust en ga iets leuks ontspannends doen

Jeetje. Schetig weer zo een kat erbij ben even kwijt of kitten is of niet

Ik ga nu naar winkels
    Tot later

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Even apart

Ricmar en ricmarman

Wat een heerlijk mannetje "smelt smelt" een jongenskoppie mooi ventje geniet ervan en niet teveel achter zp voor je het weet zijn ze 8!!:D

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes wat gaaf dat je meiden over twee weken mee gaan naar de 3D echo. Dat lijkt me zo’n bijzonder moment en wat mooi om dat te delen met het hele gezin.

Ik zit vandaag op dag 2 van mijn cyclus dus voor jullie met zijn allen kunnen komen opdraven om te zien hoeveel mensen er in een verloskamer passen, zal er nog wel heel wat water naar de zee stromen:D. Morgen mag ik weer starten met menopur injecties en dan zal ik over een kleine twee weken denk ik wel ergens weer pregnyl moeten zetten en IUI 6 krijgen. Vrijdag 4 november weer naar zh dus dan zal ik daar wel meer over horen. We zien wel weer of het dan wat wordt. Ik hoop het heel erg natuurlijk. Ik heb inmiddels 2 pendels binnen die wat anders beweren. Wel lachen, want de kans dat díe het goed hebben is erg klein. De ene zegt december en de ander zegt positieve test in Januari. Aangezien dat net de periode is dat mijn ziekenhuis verbouwd en de IUI’s stil liggen :$ denk ik niet dat één van beide kans van uitkomen heeft, maar we wachten af.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Boudicca: die pendels :D Moet er wel om lachen dat dat dus echt bijna niet gaat kunnen. Maar... wie weet zitten ze er niet ver naast en het positieve is dat ze niet zeggen volgend jaar juni of zo! Nou succes weer hoor meid!

@Almika: nee geen kitten. Het is een poes van 1 jaar. Die van ons is een kater en is ook 1 jaar. Het leek me beter om er geen kitten bij te nemen want dan is het verschil zo groot. En ik heb ook geen zin in gedoe eerlijk gezegd van laten steriliseren enz. Deze is nl al gesteriliseerd. Maar ze is er nog niet, al is het begin gemaakt! Mijn man heeft een berichtje gestuurd. Is geen held in bellen ;) Dus nu check ik elk kwartier mijn mail of die mensen al hebben terug geschreven, maar ze zitten blijkbaar niet aan internet gekluisterd zoals ik.
    Dit is hem (haar moet ik zeggen!_ trouwens: ENTERESAN B

@Xon: ik kan me jouw gevoel heel goed indenken hoor en natuurlijk is het ontzettend pijnlijk en verdrietig dat het al zo lang duurt. Daar mag je echt wel verdrietig om zijn hoor meid. Ik gun het je zo dat je snel zwanger mag raken!

Nou, ik ga me zo toch maar losrukken van de computer. We gaan er even op uit, al is het pokkeweer! Dus tot later allemaal.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: het is al door iedereen hier boven gezegd en ik sluit me daar volledig bij aan. Ieder heeft hier z'n eigen verdriet om verschillende redenen en daar is geen weegschaal voor, wat erger is of niet. Dus als je verdrietig bent, houd je niet in. We zijn er voor je, hoor! Het is gewoon zwaar kut als je weer richting NOD gaat en of een negatieve test had of het rode leger ineens aankomt. Dat blijft gewoon een verdrietig moment.
    Ben heel benieuwd hoe je donor gaat reageren. Knap dat je die mail gestuurd hebt.
    En die buren van je. Erg genant en frustrerend, lijkt me. Mijn overbuurvrouw heeft er ook zo'n last van. Het is een rijtje van 3 huizen en de buurvrouw van het middelste huis (single) neemt nogal eens een scharreltje mee, met de nodige decibels tot gevolg.;)
    @Hoop: fijn dat je goed geslapen hebt, al is het wakker worden weer even heel ontnuchterend. Lekker rustig aan doen vandaag! En laat je maar even lekker vertroetelen.
    @Ricmar: wat een schattig mannetje. Wat zullen jullie trots en gelukkig zijn. En nog mooi op tijd, zodat je familie uit het buitenland er nog ruim van mee kunnen genieten. Hoe is het met de pijn? En lukt het met de borstvoeding?
    @Jes: ben erg benieuwd naar je buik. Dus ik wacht met smart.:p
    @Guap: nog steeds geen nieuws??? Vanavond je man toch nog maar eens lief aankijken. ;)
    @Almika: succes met shoppen. Knap dat je er nog lekker op uit trekt met je dikke buik. Gaat het weer met je rug?
    @Boudicca: volgens mij als we een beetje tegen elkaar aankruipen, moet ons clubje toch echt wel in een vk-kamer passen, hoor! En anders gaan we gewoon met z'n allen op de gang staan....hihhiii..:D
    @Maureen: hoe is het nu? Ongi voorbij? Ga je weer verder met je donor? Jij ook een lazy morgen. Ik hier ook. Ik schrok op een gegeven moment omdat er iemand aan de voordeur stond en ik om 11.30 uur de deur open moest doen en nog in mijn pyama was. Dacht toen dat het echt tijd werd om maar eens aan te gaan kleden.
    @Jeetje: zo je hebt je man dus toch zover gekregen? Weet je zeker dat die kat er nog wel is, het was toch een advertentie van een week of 2 geleden? Hoop dat je andere kat het kan waarderen. Maar dat zal best goedkomen, al zal het voorlopig even aftasten blijven tussen die twee.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Boudicca en Lyanna: bedankt voor jullie tips voor de banners.Ik heb er eentje opgeslagen,maar weet niet of ie het al doet.

@Jeetje: wat een leuke kat,mooie kleurtjes.En zo grappig,dat ene pootje is een andere kleur als het andere pootje.Echt leuk!:)

Zo te zien doet mijn banner het.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja schattig hè Hoop! Was me nog niet eens zo opgevallen tot jij het zei. En ze houdt het balletje zo lief vast!
    Je bvanner is mooi trouwens! Waar heb je die nu gemaakt? Mooi maar ook erg verdrietig natuurlijk. Twee vlindertjes in zo'n korte tijd.

@Mees: ik denk dat ze hem nog wel hebben omdat de advertentie er nog op staat (eigenlijk ook vreemd hè, zo'n advertentie!) Maar mijn man heeft dat dus ook gevraagd in zijn berichtje, of ze hem nog hebben en ook waarom ze hem wegdoen. Ik wil dat namelijk wel graag weten. Ze prijzen hem helemaal de hemel in (en het lijkt me ook echt een leuk katje!) maar waarom doe je hem dan weg?? Nou ja kan allerlei redenen hebben natuurlijk.
    Ben heeeel benieuwd wanneer we iets van ze horen. Anders moet mijn man gewoon maar bellen! Maar ik moet er niet te veel druk achter zetten anders verandert hij misschien weer van gedachten ;)

Zo, nu ben ik echt weg!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: ik heb de banner van Lilypie - Angel and Memorial tickers .
    Dat zei Lyanna,moest wel even goed lezen,want het was engels.Maar ts me gelukt.

Ben benieuwd wanneer die mensen reageren!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: je banner doet het! Hoop dat er over een tijdje weer een andere banner onder je naam mag staan. Ik heb overigens een paar maanden geleden een plastic vlinder gekocht die buiten aan de muur hangt. Zo kan ik er iedere dag even naar kijken en zo het vlindertje nooit meer vergeten.
    @Jeetje: succes met wachten. Blijkbaar is het toch Turks om niet al te snel tot actie over te gaan, want ook die mensen zijn dus nogal traag met reageren. Ben benieuwd. Een schattig poesje en volgens mij ook een echte speelse deugniet. Goed dat je nog even navraag doet over de reden, want dat kan je maar beter van tevoren weten dan erna.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik vind je banner een mooie bevestiging van het gevoel dat dit kleintje al echt een deel van jullie was.

Deel Deze Pagina