@Hoop: lees gewoon lekker mee en spring in als je daar behoefte aan hebt. We hebben er allemaal begrip voor. Hoop dat je over een tijdje weer actief mee kunt kletsen (dat zou betekenen dat het weer beter met je gaat). Hoe is het nu met je man? Dikke knuffel!
Goedenavond dames, @Guap: Aaaahh! Wat een mooi, lekker jongetje! Echt te lief. En wat leuk dat je andere zoon ineens grote broer is en met z'n broertje wil spelen. Mooi gezinnetje hoor zijn jullie. Goh en wat een verhaal zeg over je weg naar 't ziekenhuis en dat je maar 10 minuten binnen was. Gelukkig heb je 't nog gehaald. En ook goed te lezen dat ook 't bijkomen en herstellen wel gaat. Nu had je wel geslapen toch? Maar vast nog moe ja. Geniet lekker samen met elkaar. @Hoop: O wat moeilijk voor je. Het is zo erg dat je er doorheen moet hè? En dan vooral dat keer op keer beseffen en dat 't dan binnenkomt alsof het de eerste keer is dat je het hoort/beseft... Maar inderdaad 'n verwerkingsproces. Snap dat het nu dan voor je gevoel dubbel zo pijn doet. Maar ik wens jullie veel sterkte. En huil maar als je dat voelt en 't kan. O en ik denk trouwens ook wel dat het zal helpen dat je nu afleiding hebt door 't zoeken naar een andere woning. En de veranderingen die op komst zijn. En t.z.t. zal je weer vooruitkijken ook wat de kinderwens betreft. Voor nu een stevige hug. @Xon: O ik ben benieuwd waartoe jullie besluiten, donor en jij. Wel lief dat hij mee wil werken. Ik denk dat 't communiceren toch wel ook 'n beetje 'n mannending is. Verder klinkt het goed. Hoop dat jullie eruit komen en dat je toch met hem verder kan. @Boudicca: Jij dus al weer bezig met spuiten. Brrr. Hoop dat 't maar de laatste ronde is dat je 't nodig hebt . @Mees: Ja dat zijn moeilijke momenten als je beseft hoe ver je nu zou zijn en dichter bij de oorspronkelijk uitgerekende datum komt. Of iemand ziet die net zo ver als jij was. Steeds een herinnering aan. Sterkte ermee. Eergister zat ik ineens te huilen 's avonds. Tijdens 't huilen vroeg ik me ineens af waarom ik nou precies huilde . Ik dacht wel aan 't één en ander. Maar ineens dacht ik aan alles wat er pas gebeurd is. En toen betrapte ik mezelf dus erop dat het toch misschien (ook) daarom was. Denk toch ook door wat Hoop nu doormaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel gehuild heb toen (na 2e echo en de vmk). Maar ik had wel tot een week of anderhalve week terug dat ik snikte. Ken je dat gevoel dat je gehuild hebt en dat je dan lang (en kort) erna nog zo'n nasnik hebt zonder dat je huilt maar gewoon zo'n na snik. Nou dat had ik vanaf de dag van die 2e echo. Het ging echt door mn hele lijf, kwam van diep van binnen ofzo. En dus ondanks dat ik dan helemaal niet gehuild had, had ik dat bijvoorbeeld 's nachts in bed. Of gewoon overdag. En dat dus nog zo'n anderhalve maand erna nog. Om maar aan te geven dat je wel doorgaat en 't wel moet accepteren (kan niet anders) maar er echt nog wel mee bezig bent. Maar helaas weten een aantal van ons dat heel goed. Eind van het jaar is het NOD lijstje gewoon weg hè . Ik geloof er echt in. @Iedereen: Ik lees mee. Wie zei dat nou over die 50 blz. per week? Dat halen we echt wel als ik er nu over nadenk. Misschien sommige weken wel meer nog. Wat een kletskousen zijn we hahaha. Ben zo blij met jullie. Om alles. Maar ik merk wel dat als ik bijvoorbeeld gisteravond laat nog meelees maar niets post, dat ik dan vanavond pas inlog en niet meer op alles reageer wat ik gisteren gelezen heb . Maar ik ben wel bij hoor. En leef mee. Ook als ik dus niet reageer. Fijne avond dames, Liefs.
NOD-WACHTBANK 07-11 JeetjeB 35-ronde 4 na MK-1e kind 09-11 Sneeuwmees 40-ronde 6 na mk-2e kind 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind ??-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind-zoon 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 23-11-11 Salcia 40-ronde 14-1e kind-meid 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-? 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Sillysa & almika: 5 november Xon & Niala: 7 november Lyanna: 8 november Boudicca: 9 november Maureen & Hoop: 10 november Impie: 11 november Jeetje: 12 november Mees & Guap: 14 november Almika, uitgerekend 13 november, zoon Xon:2 november Maureen: 3 november Boudicca: 6 november Ricmar: 8 november Sillysa & Lyanna: 11 november Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 nov Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Maureen: 23 november JeetjeB: 24 november Almika: 25 november Xon: 26 november Boudicca: 28 november Mees: 30 november Hoop: 27 november
@sil, tja je zou denken dat je dochter wel geleerd heeft van haar fouten, maar blijkbaar springt ze er zo weer in. hopen dat het goed gaat is helaas alles wat je kunt doen meid. @guap, wat een verhaal meid!! zo kan het dus ook lekker genieten van je kerels @xon, fijn dat je donor van zich heeft laten horen meid. tjonge meiden, 1 dagje en al zoveel bij te lezen!! hier vandaag lekker gesport! was al paar weekjes niet geweest dus was fijn. kan de aangepaste oefeningen goed doen, maar merk nu wel aan mijn lijf dat ik even niet geweest ben, vrees wel spierpijn!
Ben ik weer! Even goed gepraat. Had hem alles wel gemaild, maar persoonlijk is altijd nog even duidelijker. In principe ga ik bij mijn eerste afspraak in mijn eigen ziekenhuis aangeven dat ik hem meeneem als mijn vriend. Hij vindt dat geen probleem. Ik ga geen toneelstukje spelen want ze weten toch wel dat hij eigenlijk mijn donor is maar ik ga wel erg mijn best doen om hem mee te nemen als 'mijn' vriend. Mocht het nu echt niet lukken dan heb ik hem gevraagd of hij open staat om als IUI donor mee te gaan naar het AMC. Iets waarvan ik weet dat hij dat eigenlijk niet wilde. (sorry was het bericht al begonnen rond half negen, maar had een telefoontje tussendoor) Hij gaat er nu over nadenken, dus wie weet. In ieder geval op communicatief gebied is het niet altijd handig maar het is idd een lieverd en mag met hem in mijn handen knijpen. Ben nu wel een beetje van slag door het telefoongesprek van net, het was mijn collega en het ging over de vergadering van vanmiddag (ik ben opdinsdag altijd vrij). Zoals te verwachten was deze heel heftig gezien het gedoe. Pfff aan de ene kant is het dan fijn dat is er niet bij was maar het geeft je ook erl een heel onmachtig gevoel. Nou dames, ik ga snel naar mijn bed. Truste.
NOD-WACHTBANK 07-11 JeetjeB 35-ronde 4 na MK-1e kind 09-11 Sneeuwmees 40-ronde 6 na mk-2e kind 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind ??-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind-zoon 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 23-11-11 Salcia 40-ronde 14-1e kind-meid 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-? 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Sillysa & almika: 5 november Xon & Niala: 7 november Lyanna: 8 november Boudicca: 9 november Maureen & Hoop: 10 november Impie: 11 november Jeetje: 12 november Mees & Guap: 14 november Almika, uitgerekend 13 november, zoon Xon:2 november Maureen: 3 november Boudicca: 6 november Ricmar: 8 november Salcia: 10 november Sillysa & Lyanna: 11 november Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 nov Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Salcia: 20 november Maureen: 23 november JeetjeB: 24 november Almika: 25 november Xon: 26 november Boudicca: 28 november Mees: 30 november Hoop: 27 november
NOD-WACHTBANK 07-11 JeetjeB 35-ronde 4 na MK-1e kind 09-11 Sneeuwmees 40-ronde 6 na mk-2e kind 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind ??-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind-zoon 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 23-11-11 Salcia 40-ronde 14-1e kind-meid 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-? 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Sillysa & almika: 5 november Xon & Niala: 7 november Lyanna: 8 november Boudicca: 9 november Maureen & Hoop: 10 november Impie & Salcia : 11 november Jeetje: 12 november Mees & Guap: 14 november Almika, uitgerekend 13 november, zoon Xon:2 november Maureen: 3 november Boudicca: 6 november Ricmar: 8 november Salcia: 10 november Sillysa & Lyanna: 11 november Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 nov Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Salcia: 20 november Maureen: 23 november JeetjeB: 24 november Almika: 25 november Xon: 26 november Boudicca: 28 november Mees: 30 november Hoop: 27 november
Xon, fijn dat hij erover na gaat denken, ook over iui in AMC eventueel...communicatie is toch het belangrijkste in zo geval en dat je weet waar je aan toe bent
NOD-WACHTBANK 07-11 JeetjeB 35-ronde 4 na MK-1e kind 09-11 Sneeuwmees 40-ronde 6 na mk-2e kind 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind ??-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind-zoon 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 23-11-11 Salcia 40-ronde 14-1e kind-meid 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Sillysa & almika: 5 november Xon & Niala: 7 november Lyanna: 8 november Boudicca: 9 november Maureen & Hoop: 10 november Impie & Salcia : 11 november Jeetje: 12 november Mees & Guap: 14 november Almika, uitgerekend 13 november, zoon Xon:2 november Maureen: 3 november Boudicca: 6 november Ricmar: 8 november Salcia: 10 november Sillysa & Lyanna: 11 november Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 nov Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Salcia: 20 november Jes4: 21 november Maureen: 23 november JeetjeB: 24 november Almika: 25 november Xon: 26 november Boudicca: 28 november Mees: 30 november Hoop: 27 november
@Mees: tis erg moeilijk momenteel.Met mijn man gaat het wel redelijk.Hij heeft het met vlagen moeilijk.Dan schiet hij opeens vol. @Maureen: ik weet precies wat je bedoeld wat betreft het snikken als je huilt.het komt heel diep van binnen.Je weet wat ik momenteel doormaak en bij jou komt het in volle hevigheid terug. je bent een lieve meid. Ik ga nog even mijn bed in,kijken of ik me straks wat beter voel. Het vloeien is gelukkig een stuk minder nu.Daarom kan ik nu wel weer lekker in bad denk ik.Met het vloeien durfde ik het niet goed,dacht dat kans op infectie groter was. Fijne dag meiden
@Hoop: fijn dat het vloeien minder is. En een lekker bad nemen is inderdaad erg lekker. Dus als je denkt dat het weer kan, zeker doen. Dikke knuffel ook voor je man. Toch goed dat hij ook het verdriet durft toe te laten. Mijn man is een enorme prater (in alle opzichten). Hij is een beetje het 'wijf' van ons, dus hij heeft er altijd ook gelukkig veel over gepraat. Daar ben ik wel blij om. @Maureen: herkenbaar, hoor, die traantje 's nachts in bed. Ik had het vannacht ook ineens. Mijn mk kwam ook weer als een film voorbij. En dus ook de traantjes weer. Natuurlijk komt dat allemaal weer boven als iemand uit ons clubje dat allemaal weer moet doorstaan. Ik laat de traantjes, ondanks dat het een half jaar geleden is, nog steeds toe. Blijkbaar toch een teken dat er nog pijn zit wat er uit moet. Knuffel, meid! @Xon: fijn dat je even 'live' met hem gesproken hebt. Mailen is voor zulke onderwerpen nu eenmaal niet handig, zeker als het antwoorden van hem zo lang duurt. En ik denk dat je het inderdaad erg getroffen hebt met hem als donor. Ook fijn om straks tegen je kindje te kunnen zeggen dat hij/zij zo'n lieve vader heeft. Ik wens je veel succes met je 'nieuwe' vriend in het zkh. Hoop dat ze erin trappen. Vanmiddag weer naar de fysio?? @Justme: zo weer lekker gesport? Alleen jammer van de spierpijn. Weet je al wanneer je je nieuwe auto krijgt? @Salcia: zoals je ziet, ben je inderdaad nu ook onderdeel van onze pool. Wel grappig dat je 3 dagen voor uitgerekende datum zegt. Volgens mij kun jij niet wachten op je kleine meisje!
Goedemiddag meiden. Hier nog steeds een snotverkouden/half ziek vrouwtje, lees wel mee maar even geen puf om te reageren. Hoop dat ik morgen weer wat beter voel en zal dan even uitgebreid weer reageren. Guapetona, wat een mooie foto van jullie zoontje Noam!!! Hier vanochtend FM gehad en er zit links een follikel van 12 mm en nog een kleintje en rechts zit er 1 van 11 mm. Dus mochten ze doorgroeien heb ik misschien wel dubbele kans om zwanger te raken, maar ook van een tweeling. Vrijdag mag ik weer voor een FM om 13.30 en mocht ik een positieve ovulatietest hebben moet ik als het goed is gelijk Pregnyl spuiten en 1 dag later de IUI (waarschijnlijk zondag). Dus op naar vrijdag of naar een positieve ovulatietest. Nu ga ik zoontje op bed brengen en zelf ook even een dutje doen, even languit. Tot laters meiden en dikke knuff voor jullie allemaal.
Mees, kan inderdaad niet wachten...ben het ook een beetje zat aan t worden eerlijk gezegd, veel pijn in rug en onderbuik, beeb zit al heel ver ingedaald dus druk van ondereren ook nu, soort zadelpijn, maar ja....nog max 5 weken vandaag...
@Lyanna: beterschap en fijn dat je dit weekend al weer voor een volgende poging mag. En als de kans op een tweeling bestaat, dan zou je toch zeggen dat de kans op een zwangerschap dus groter moet zijn (met 2 ijzers in het vuur). Succes er weer mee. @Salcia: oeps, die pijn klinkt niet prettig inderdaad. Ik denk dat als de kleine al zover ingedaald is, dat je waarschijnlijk zeker geen 5 weken meer hoeft te lopen. Misschien een geruststelling. Nou, rustig aan en sterkte met de laatste (pijnlijke) loodjes. Zit hier op het werk en ben met 10 dingen tegelijk bezig. Niet echt handig, want ik ben er niet helemaal optimaal bij met mijn gedachten. Heb vannacht voor de tweede nacht op rij ook nog eens slecht geslapen. Viel iedere keer heel geforceerd in slaap om een uur later weer even klaarwakker te zijn. Zo ging dat de hele nacht door. Erg slopend en dan vervolgens tegen de ochtend heel vast in slaap te vallen. Ik heb trouwens nog iets geks, ik heb jeuk aan mijn borsten. Herkenbaar voor een van onze zwangeren of dit een zw.kwaaltje kan zijn?
@Mees: nou meid ik heb het idee dat het echt wel eens raak zou kunnen zijn voor jou hoor deze maand! Jeuk aan mijn hele borsten had ik niet toen ik zwanger was maar wel aan mijn tepels. Nu zijn mijn borsten ook gevoelig en mijn tepels voelen soms of ik het ijskoud heb (maar heb ik niet) maar ik ga nergens meer vanuit! Ik heb namelijk iedere maand gevoelige borsten de laatste tijd. Het zou toch wel heel leuk zijn hè als we allebei zwanger zouden zijn nu! Werk ze nog even! En hopelijk slaap je aankomende nacht beter. @Lyanna: beterschap meid! En spannend met die follikels! Succes eind deze week! @Salcia: klinkt niet zo fijn inderdaad! Ik hoop voor je dat je beebje zich ietsje eerder aankondigt dan. Succes met de laatste loodjes. Ik ga zo eens kijken wat ik ga eten straks. Mijn man komt vanavond en morgenavond pas laat thuis dus moet alleen eten. Zalw el iets van pasta worden denk ik. De kat ligt hier heeeel handig op mijn arm voor de laptop. Hij is de laatste dagen niet bij me weg te slaan. Schijnt ook een teken te zijn toch, of niet?
ik meld even dat nog rustigis.ben megamoe en even geen puf om terugte lezen. plof zo ook op bank en doe niks meer vandaag nog zwaar zitten irriteren bij tandarts waarom loopt altijd zo uit 45 minute later binnen....ppffffffff:x:x bengel fluoridegebitje wat hij absoluut niet leuk vindt enmoet naar ortho.....kan alvast gaan sparen ben ik bang meiden tot moregn want ik ga nu neer
@Jeetje: ach, ja, ik houd er ook rekening mee dat het niet raak is, maar ik vond het zo raar. Ik had al een paar keer zitten krabben en bedacht me ineens dat ik die jeuk wel apart vond (zo een week voor de NOD). Ik teken er in ieder geval gelijk voor als we samen zwanger mochten zijn, maar ook als jij alvast alleen zwanger bent, heb ik er ook vrede mee en gun ik het je van harte. En ja, aanhalige katten. Het kan een teken zijn. @Almika: ik zou het spaarvarken inderdaad maar vast klaar zetten. Dat zijn dure geintjes van de tandarts. En jemig, zo lang wachten. Kan me voorstellen dat je nu kapot bent. Slaap lekker dus!
Mees ik had ook jeukende borsten toen ik zwanger bleek te zijn, ook mijn tepels jeukte erg....en vieze smaak in mijn mond, ijzersmaak