wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Het was notabene dezelfde gyn. (die iets anders heeft gezegd en opgeschreven).
    Inderdaad zal het koudwatervrees zijn. En denk ook wel dat je gelijk hebt dat ik er straks vanzelf weer in zit als ik streepjes van de ovutesten zit te interpreteren.

Volgende week dus weer 'n paar NODs. Waaronder jij. We blijven rustig ahum. Ik ga even 't lijstje bekijken.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    HUH???? Wat een onverwachte verrassing Bar!!! Gefeliciteerd met je zoon. Ook van Ber willen we natuurlijk graag een foto ;) !!!

En ik had vandaag gegokt op Almika, grrrr dus ook ronde 4 ga ik niet winnen tenzij Almika NU aan het bevallen is en een beetje opschiet, hahaha.

Net op de bank in slaap gevallen tijdens die horror Sintfilm van vorig jaar. WAT een slechte film. Heb zelden zo een slechte film gezien. Dus mocht je nog twijfels hebben om m te huren, zonde van je geld, huur een andere film!!!

Vanmiddag weer bij fysio geweest.
    Ik vertelde hem dat ik de laatste dagen zo een hoofdpijn had vanwege de rotsituatie op mijn werk.
    Dus ik lig maakt hij mijn haarklem los en zegt zo gaan we eerst wat aan die hoofdpijn doen.
    Hij geeft me zo een ontzettende fijne hoofdmassage en geloof het of niet, hoofdpijn is nu nog steeds weg.
    Ik zei tegen hem het is zeker maar goed dat ik zo dichtbij woon he, het grappige is dat hij me meteen begreep en zei achhh valt best mee je haar, kun je best hebben, hahaha.
    Maar toen ik opstond en ik voelde mijn haar, leek het wel alsof mijn fohn ontploft was.

Maureen snap je twijfel hoor, en als je nog een extra maand nodig hebt, why not? Maar ik denk dat als je er over nadenkt nog langer te moeten wachten dat toch niet doet.
    En jij hebt ook een hele lieve donor.

Dames, ik reageer niet op iedereen, ben nog een beetje woezie van het wakker worden op de bank en ga nu snel mijn bed in.
    Truste.

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    huh!!!! bar zomaar uit niets ...je hebt ons verrast. geniet van jekraamtijd, enookalzosnel,ik geloof dat ik mij serieus moet voorbereiden op snelle bevalling
    Bekijk bijlage 195812

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @lyan...klinkt spannend engazohard duimen voorje...laat het raak zijn deze iui

@salcia.....helaas zegt de vibi niks over moment van bevallen,je kan echt gerust flink overtijd lopen ermee, dus houd idd maar aan dat max nog 5 weken duurt valt alleen maar mee.
    ik heb fliknklats vanbekken alsikloop sinds vibi dus ikbeweeg stukken minder nu. aanj e rug kunje nog wel wat doen, ganaar fysio ben van de week weer geweest en stukken beter.

@xon....benje al ongi? meot je niet eens nog keer testen dan? en jij vond sints lechte film, wij vonden hem wel goed voor ned film, zit best oke in elkaar en welke horror is nou niet neppig.....staat ver van realitiet toch dus kijk altijd wel met scheef oog. hoewel er gebeuren in echt wel horrorachtige dingen natuurlijk

@mees.....ja hier ook last van jeuk niet alleen op borsten...zou het:(:)

@maureen....ik lees van velen dat zebang zijn na mk, dus niet verwonderlijk dat je koudwatervrees hebt, als je eenmaal weer aan testen ben geslagen krijg je er vast meer vertrouwen in.

@hoop.....hoe is het?

@impie...jouw bengel gaat ook naar zolder? onze begnel slaapt ook boven,wij hebben de nok vrij dus best hoog....in begin moest hij wel wennen, vond best spannend ineens zo hoge grote kamer.....

hier nog rustig en ga me nu wel vervelen thuis, bewegen gaat ook moeizamer en krijg best pijn zo loop van de dag, heb ananas vesr liggen dus diega ik zo maar eens naar binnen werken wie weet.....

ga even broodje etenen ananas

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen: ik begrijp wat je voelt.Ik ben ook erg bang,maar ik weet ook van mezelf dat wij toch niet gaan klussen met voorbehoedsmiddel.Dat is zo dubbel.Vanmorgen weer begonnen met temperaturen,dus eigenlijk gaan we er gewoon weer voor.Maar weet niet als dit nog een keer gaat gebeuren of ik het allemaal nog aankan.Ook nog even afwachten wat de gyn zegt vanmiddag.Ben benieuwd!
    Ik denk dat de angst blijft Maureen...voor jou is het kwa plannen natuurlijk een stuk moeilijker als voor ons,maar we weten allemaal dat je graag een kleintje wilt en je donor is lief en begripvol.Jij moet hier ook doorheen.
    Volg je gevoel meis!
    Sterkte met je beslissing.

@Xon: je fysio is een jong ventje,maar blijkbaar volwassen genoeg!
    Wat fijn dat hij je van je hoofdpijn verlost heeft! Misschien toch een keertje naar de bios gaan met hem?;)

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: het gaat wel redelijk hier.Het bloeden is gestopt,dat vind ik wel fijn.Vanmiddag naar de gyn,kijken wat hij zegt.

Iedereen bevalt hier in sneltreinvaart.Misschien wel handig om je daar op voor te bereiden;)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: zo'n fysio wil ik ook die een lekkere hoofdmassage geeft. Mmmm..... Als ik jou was zou ik maar volhouden dat die rotsituatie op je werk nog heel lang aanhoudt. En wat een service van zo'n fysio. Volgens mij doet hij dat lang niet bij al zijn patiënten. Vind je hem nu nog steeds te piep, of...?
    @Almika: ja, meid, alle ogen zijn op jouw gericht. En je hebt de records gehoord van de turbobevallingen. Dus.... er ligt een enorme druk op je schouders.
    @Bar: ja, Xon was me al voor, maar ja, ook ik ben wel erg benieuwd naar Ber. Dus mocht je nog een fotootje hebben die je met ons wilt delen. Wij zeggen geen nee.
    @Maureen: och, het was dezelfde gyn? Jemig, wat slordig. Nou ja, dat was bij mij toch ook zo toen mijn zoon in een stuit lag, dat de gyn vroeg of er al een draaipoging was gedaan. Toen zei ik, ja, vorige week door uzelf. Vreemde vogels die gyn's.
    @Hoop: heel veel succes (en vooral sterkte) bij de echo straks. Heb je je briefje klaar met wat je wil vragen.

Hier een vrije dag, gelukkig wel beter geslapen dan de dagen ervoor, al voel ik me nog steeds niet lekker. Slaap erg onrustig en droom ook zo raar. Vaak wakker.
    Op mijn werk is er ook weer reuring, voor de zoveelste keer. Ik had laatst aangegeven dat ik, toen een collega wegging, ik haar werk wel over wilde nemen (onder supervisie van een 'hoger opgeleid' iemand). De functie is nl. universitair niveau (maar veel uitvoerende taken zijn mbo/hbo-niveau-taken, dus die wilde ik doen). Op de een of andere manier werd dat aanbod van mij gewoon doodgezwegen en dacht dat ze mij er niet goed genoeg voor vonden omdat ik geen univ. studie had. Dat had ik zelfs nog kunnen begrijpen, want dat heb ik niet, dus klaar.
    Maar nu heb ik per ongeluk iets opgevangen (wat niet voor mij bestemd was) en dat is dat ze iemand nu aan willen gaan nemen van 'mijn niveau' om die baan over te gaan nemen.
    Nou, ik was er gisteren goed ziek van, dat kan ik je wel zeggen. Blijkbaar telt 20 jaar ervaring in die hoek dus niet, en krijg je echt het idee dat je dan wel heel slecht moet functioneren.
    Het is nog niet zover, want collega's van mij willen die persoon niet in die functie (met name door haar lage opleiding), maar goed, als de bazen iets willen houd je het toch niet tegen.
    Maar het was wel een messteek in mijn rug. En het lullige is dat ik officieel dus dit alles nog niet weet of mag weten. Dus ik kan me alleen maar opwinden, maar ik kan er dus niets mee. Want dan zou ik een van mijn collega's in diskrediet brengen die mij dit per ongeluk liet weten.
    Gisterenavond zaten we aan tafel en ik had een bord eten klaar gemaakt voor mijn zoontje. Het was inderdaad wat veel, maar ik dacht, hij moet maar eten wat hij lust.
    Toen zei mijn man. Goh, geef dat kind nu niet zoveel!
    En ik barst zo in tranen uit. Te belachelijk voor woorden, natuurlijk, dat ik door zo'n opmerking zo begon te huilen. Ik ga er maar van uit dat het de werkperikelen waren. Toen ik zwanger was, kon ik door zulke onbenullige opmerkingen ook ineens in huilen uitbarsten, maar goed, dat dat zo is, gaan we maar niet van uit (om mezelf niet helemaal gek te maken).

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3868 Lyanna, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2011
    Goedemorgen meiden.

Hier erg spannnend dagje vandaag. Mijn beste vriendin ligt nu te bevallen, in een uur 2cm erbij en vliezen zijn gebroken.
    Salcia, jes en ricmar kennen haar denk ik nog wel en misschien de andere november mama,s ook nog wel..

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: broodje met ananas kan lekker zijn, maar ik heb altijd begrepen dat je dat binnenste juist moest eten om een bevalling op te wekken. En of dat nu zo lekker is....
    Jullie dus ook al een interne volksverhuizing gehad voor de kleine man in aantocht. Wij zouden het nog even kunnen redden met onze kamertjes als er een kleine mocht komen. Maar ook wij willen dan een dakkapel om meer ruimte te krijgen. We kunnen nu al onze kont niet keren.
    En grappig, die jeuk dat het bekend voor komt. Ik heb het maar heel af en toe, hoor. Dus ga er gewoon van uit omdat ik aangekomen ben (en mijn borsten waarschijnlijk ook groter zijn geworden) dat dat de kriebels veroorzaakt. Al heb ik liever een andere oorzaak.
    @Lyanna: je bent maar druk met al die bevallende vriendinnen. Nu ligt er dus al weer een in de verloskamer. Nou, nou.
    Volgend jaar moeten wij maar eens aan de beurt zijn, vind je ook niet?
    @Hoop: herken de angst van je heel goed, hoor! En ook die van Maureen. Denk dat de eerste 12 wkn voor iemand met een mk nooit meer zo onbevangen zijn en nog spannender dan anders. Ook daar zie ik tegenop. Ik was de laatste keer al zo gespannen en keek iedere dag verwachtingsvol naar mijn banner en iedere week dacht ik. Pfff.. weer een weekje dichterbij de 12 wkn-grens. En ja, dan gaat het 2 dgn voor de 12 wkn mis. Dus hoe graag ik ook een kindje wil. Ik ben tegelijkertijd zo bang.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: meis wat een duidelijke tekenen van zwangerschap! Slecht slapen,in tranen uitbarsten......goed teken!!
    Ik heb mijn lijstje klaar voor de gyn hoor!

@Lyanna: spannend zeg....weer een baby die geboren gaat worden!
    We horen het wel van je!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: voor jou is het ook heel heftig...je was zo dichtbij de 12 weken....ook jou angst kan ik heel goed begrijpen.Het is precies wat je zegt: iedereen die een miskraam meegemaakt heeft, is bang.Dat is logisch.

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3872 Lyanna, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Zeker zo spannend, hoop dat alles ook verder goed mag verlopen. Want ze is totaal helemaal op (39 wkn zwanger) en ligt sinds gisterochtend al in zkh en probeerden ze het rustig in te leiden. Maar het eind is in zicht!!!

Mees, ik snap je gevoel helemaal. Gewoon aan je kindje denken die je normaal waarschijnlijk al in je armen had en die er niet meer is. Dat grote gemis, dat gevoel wat je dan nu hebt is zo moeilijk te omschrijven. Maar des te beter te begrijpen als je het zelf hebt mee gemaakt.
    Als ik geen vmk zou hebben gehad was mijn uitgerekende datum 21 november geweest. Dus die datum komt ook weer dichterbij. Ook 1 mei had ik een moeilijke dag na mijn MA en ben je er gewoon veel meer mee bezig.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, het blijft angstig een zw. na een mk. Maar gelukkig zie ik ook weer goede voorbeelden, ook in ons clubje die na een mk een goede probleemloze zwangerschap hebben doorstaan. Die positiviteit probeer ik dan maar vast te houden.
    Een vriendin van mij, even oud als ik, en ook op latere leeftijd een zoontje gekregen (half jaar na mijn zoontje geboren) heeft dit jaar ook een mk gehad. Ook zij is tot nu toe nog steeds niet zwanger. Zij heeft voor zichzelf al wel een heel duidelijke 'eindstreep' bepaald. Tot die maand of die leeftijd en niet verder. Ik vind dat knap als iemand dat kan. Ik ben geestelijk duidelijk daar nog niet aan toe, om voor mezelf dat punt te bepalen. Ook omdat ik inwendig hoop heb dat het toch nog moet lukken.
    En dat ik deze maand zwanger ben, geloof ik niet. Hoop het wel, maar voel verder eigenlijk niets.
    We zullen zien. Nog een dag of 6 dan zullen we het weten.
    @Lyanna: hoop voor je vriendin dat ze de kleine snel in haar armen mag houden. Als je lichamelijk en geestelijk al helemaal op bent en je moet nog een bevalling doorstaan. Heftig, hoor!

Nou, ik ga eens naar de dierenarts. Had zo'n verdamper besteld ivm stress-plassen in huis. Ik was eergisteren al bij de dierenarts, want ik had gebeld en ze hadden die in hun praktijk. Ik 's avonds erheen gesjeesd, kom daar, hadden ze verkeerd gekeken. Bleek dat ze alleen de navulling hadden.:x Nu zou hij binnen moeten zijn, dus ga zo maar even nog een keer op en neer.
    Overigens (heel hard afkloppen) heeft de kat na maandagavond ook niets meer in huis gedaan. Dus hopelijk is de stekker niet echt nodig meer. Maar goed, het kan geen kwaad zo'n ding in huis te hebben, want er zullen altijd nog wel eens stress-situaties voor hem blijven.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Weet iemand hoe ik een nieuwe maand begin op FF?Een nieuwe cyclus?
    Als ik de datum van vandaag in ga vullen dan gaat ie gewoon verder bij mijn kalender van augustus,toen ik zwanger geraakt ben.

Ik kan echt niet vinden hoe ik een nieuwe maak.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje ... daar heb ik nooit meer iets van gehoord ... wat spannend!

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Tja, die fysio pffffffff!
    Op de een of andere manier doet hij wel wat met me maar vind hem nu toch ook wel echt erg (te) jong!!
    Dus nu heb ik gewoon (nogmaals) besloten ervan te genieten, het is gewoon een soort hele fijne aandacht.
    Ik moet wel zeggen dat ik het best raar vond dat hij zomaar die hoofdmassage gaf. Ik klaag niet natuurlijk, maar hoort dat bij het werk van een fysio??? Ik was ook te verbaasd om er een grappige opmerking over te maken, hij zat nl net te vertellen dat zijn oma op sterven ligt, dus een gevatte opmerking was niet helemaal gepast.

Naaaaaahhh Almika, kan me gewoon niet voorstellen dat je het een goede film vond hahaha ;).
    Ik kijk bijna alle nederlandse films, de een beter dan de ander, maar deze viel echt onder de categorie 'bagger'.
    Ik heb in mijn leven ook al heel veel horrorfilms gekeken, en het is idd niet een genre waar je al te serieus naar moet kijken.
    Nou ja, hahaha, meningen verschillen ook natuurlijk.

Dames ga er weer vandoor ff eten voor de kds weer de klas in hollen.

En oh ja, gisteren idd ongesteld geworden, alleen nog geen kans gezien om banner te veranderen.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3877 Lyanna, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2011
    Hoop, je moet bij de dag van je miskraam bij specific situations even miscarriage, volgens mij gaat dan automatisch een nieuwe cyclus starten. Ook als je bij Menses/spotting invult bovenin onder je temperatuur is je ongesteld en hoe erg zeg maar gaat automatisch de nieuwe cyclus beginnen.
    Heb jij anders een link naar je kaartje, dan kan ik eens naar je kaartje kijken en desnoods je tips geven. Link kun je vinden onder sharing en get code als het goed is.

Salcia, vriendin zit ook niet meer op zp. Maar nu begrijp je wel dat het spannend is. Heb nog niks meer van haar gehoord na een uur of 9 vanochtend, dus ik denk dat of ze de kleine al heeft of heel hard aan het puffen is nu.

Xon, weer ongi. Knuff!!! En geniet jij maar lekker van die extra aandacht van je fysio en die hoofdmassage is helemaal mooi en jij van je hoofdpijn af.

18. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Tijdje niet geweest, zijn er ineens 3 baby's geboren :D
    Ricmar, Guap en Bar: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen!!

Ik kan helaas niet zo lang achter de computer zitten om jullie bij te houden, mijn bekken werkt niet echt mee als ik lang zit. Ik ben al minder aan het werken, en thuis zodat ik wat meer af kan wisselen. Maar werk = achter de computer, dus weinig tijd om het hier bij te houden.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: bekkenpijn is niet prettig. De laatste weken voor mijn verlof heb ik op een soort van fauteuil gezeten, die ik ergens in het gebouw gevonden had. En daarin een kussen die ik van thuis had meegenomen. Had zelfs nog een zwemband gekocht, om daar op te zitten, maar toen ik hem (op kantoor) had opgeblazen, bleek die veel te groot. Ach, ja, zo word je nog creatief aan het eind van je zwangerschap.
    Dus begrijpelijk dat je minder op ZP zit, als je ons maar niet vergeet als de kleine in aantocht is. Over een tijdje gaan we ook over jouw uitgerekende datum poolen. Dan weet je er vast van.
    @Xon: lekker toch die aandacht. En een hoofdmassage vond ik ook vreemd. Zit volgens mij niet in de standaardbehandeling van een fysio. Maar wat maakt het uit. Het is gewoon heerlijk (en ook nog eens goed voor de hoofdpijn). Balen van je ongi, maar goed, je kan nu ook wel weer vooruit kijken. Hoe dan ook, een dikke knuffel voor je!

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon..mannelijke aandacht is toch altijd leuk, streelt je ego!! hoeveel jonger is hij dan eigenlijk?

Lyana, ja ik weet dat ze toen van ZP afging om allerlei redenen...wist niet dat jij zo goede vriendin was anders had ik wel gevraagd hoe het met haar ging...maar spannend zeg!!

Angst na een mk blijft idd...ik had het ook, ik kreeg de mk bij 11 weken, dus de eerste 12 weken was ik echt heel erg bang...maar ook hier dus een levend voorbeeld dat het wel goed kan gaan weer daarna...en vaak ook na een mk ben je vruchtbaarder...heb zelf vlak na de mk weer een vmk gehad en half jaar erna dus wel zwanger.

Deel Deze Pagina