Barbeestenboel: van HARTE GEFELICITEERD!!!! met jullie zoontje Ber Valentijn, mooie namen hoor! Almika & Salcia: veel sterkte met de laatste loodjes! Sorrie, meiden, hoor Noam roepen, ff geen tijd om de rest te lezen en te reageren, probeer het later weer!
Sneeuwmees: Zwemband heb ik nog niet geprobeerd, wel zo'n yoga bal om op te zitten. Ik werd wel even raar aangekeken toen ik met die bal op kantoor kwam Xon: Hoofdmassage van de fysio? Dat hoort er normaal niet bij dacht ik. Wel lekker zo'n speciale behandeling
Bar gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet er lekker van!! En ook al zo snel zeg!! Super hoor.. Zag alweer aardig wat kwaaltjes voorbij komen, mees en jeetje?? Ik hoop het voor jullie hoor meiden, s6 met nog even wachten. Xon, weer lekker genoten van je veel te jonge fysio?? Hahaha blijft grappig, leuk toch even zo lekker de aandacht?? Maureen, jij weer veel s6 met je donor, en je zult zien dat je gauw weer gewoon bezig bent met ovutesten en je NOD, komt vast goed meid, s6 Almika, al aandrang?? Nog even meid, dan ben jij ook aan de beurt, s6... Hier alles rustig, ben naar HA geweest die heeft me toch maar even langs de gyn gestuurd, deze kon nu nix vinden, als het blijft aanhouden gaan ze verder onderzoek doen. Hij dacht dat ik gewoon zoveel pijn heb van de eisprong, nou dat moet dan wel een kippe-ei zijn ofzo jemiggg zeg!! Dus wacht maar weer af, pijn is wel wat minder maar niet veel. Morgen een begrafenis van de oma van mijn man, is een beetje dubbel voor mij omdat het morgen ook de 10e sterfdag van mijn (overleden) man is. Extra lastig voor mijn zoon ook die heeft het ook altijd moeilijk om deze tijd van het jaar. Allemaal een dikke knufff, Sillysa
@bar, gefeliciteerd meid!! @maureen, fijn dat je donor zo begripvol is. en snap heel goed dat je toch wat angst hebt. je hart volgen meid @xon, fijn dat de massage zo goed geholpen heeft @almika, je moet de pit van de ananas eten voor de opwekking van de bevalling he.... @mees, vervelend dat het zo'n gedoe is op je werk, geeft je geen rust he. @sayen, voor jou de laatste loodjes dus. sterkte ermee @sil, sterkte morgen! hier weer fijn thuis, vandaag was ff weer een druk dagje. morgen nog 1tje en dan fijn weekend. en mijn nieuwe auto halen!!! zo maar even een verzekering afsluiten, is dat ook maar weer geregeld.
@Syl: sterkte en een knuffel alvast voor morgen. Ook een knuffel voor je zoon (al kent hij me niet). Lijkt me heftig om op zo'n jonge leeftijd je vader te verliezen. Toevallig ook dat die begrafenis ook nog eens net op zo'n dag valt. Ik heb overigens een paar maanden geleden ook zo'n enorme eisprong-pijn gehad. Ik dacht toen ook dat er en struisvogelei doorheen moest. Enorme pijn in mijn buik wat zelfs doortrok tot aan mijn been. Kon amper rechtop lopen. Goed dat je in ieder geval even langs de dokter geweest bent. @Sayen: ik had toen last van het schaambot. Dat is bekkengerelateerd. Dat voelde net of je zwaar gekneusd was van onderen, zeg maar. Bij het opstaan uit een stoel kreeg ik dan een enorme pijnscheut door mijn 'je-weet-wel'. Vandaar dat lang zitten op een zitting niet prettig was. Toen kwam ik dus op het idee van de zwemband. @Salcia: dank je voor je bemoedigende woorden. Jij bent voor mij ook een van de voorbeelden waar ik me aan vast houdt, dat het echt nog moet kunnen lukken! @Hoop: hoe is het met je? Alles goed gegaan bij de gyn?
Goedenavond dames @Syl sterkte morgen voor jou en je zoon. Kon wel eens een heftig dagje gaan worden qua emoties. Dikke knuffel @Hoop hoe ging het bij de gyn? @Xon als ik jou was zou ik me gewoon lekker laten verwennen met wat extra zorg en aandacht door je fysio en het daar dan mooi bij laten. Zeker nu het op je werk wat minder lekker loopt is zon ontspannen tijd bij een fysiotherapeut erg welkom zou ik zeggen. Heb je nu minder last van je ongi dan vorige keer? Toen waren de ibus meende ik niet aan te slepen en omdat je nu weer die pillen hebt gebruikt? Ik hoop dat het deze keer niet weer zo heftig is voor je. @Jusme bijna je nieuwe auto, het wordt dit weekend weer prima weer voor een gewennings ritje zou ik zeggen @Mees heb je inmiddels nog zon stekker kunnen bemachtigen? Ben zeer benieuwd of het ook helpt maar hoop natuurlijk dat het niet meer nodig zal zijn. Hier vandaag een redelijk kalm dagje op het werk gehad. Voor de verandering ook wel eens lekker. Morgen naar ziekenhuis voor fm. Dan krijg ik ook te horen of er zich deze keer niet te veel eitjes aan het ontwikkelen zijn. Hopelijk ook al een indicatie voor een volgende IUI poging. Ik gok zelf eind volgende week, uitgaande van mijn vorige cyclus, denk ik zelf tot woensdag Menopur spuiten, woensdag avond Pregnyl en vrijdag IUI maar we zullen zien. Ik krijg morgen vast te horen:Kom maandag maar weer terug, maar wie weet word ik blij verrast
Alles zag er goed uit in mijn baarmoeder,geen restjes meer.Daar zijn we wel blij om.Vond het wel moeilijk om mijn baarmoeder leeg te zien.De gyn was erg meelevend en aardig.IUI is volgens hem geen optie,want zwanger worden is geen probleem bij ons,maar zwanger blijven wel.Dat ligt volgens de gyn echt aan mijn leeftijd,dan is het vruchtjes niet goed geweest.Maar drie maal is scheepsrecht en de gyn zei toen: daar houden we het op! We mogen gewoon verder gaan.De gyn zei ook dat zodra ik weer zwanger ben,we gelijk moeten bellen dan krijgen we een vroege echo.Dat is wel fijn om te weten.
@Hoop: fijn dat alles goed gegaan is en dat je gyn erg begripvol was. Ik vond het ook zo pijnlijk naar het echo-apparaat te kijken. Fijn dat alles weg is (hoe lullig het ook klinkt), maar daar mee bedoel ik dat je gelukkig pillen-kuren en curretage bespaard blijven en je er relatief snel weer voor kunt gaan (als jullie daar natuurlijk ook weer geestelijk aan toe zijn). Met het tempo waarbinnen je nu al 2 keer zwanger bent geraakt, denk ik ook niet dat dat het probleem bij jullie is (je mag me wel eens tips geven, hoe jullie dat zo snel voor elkaar krijgen). Ik houd je er ook aan dat 3 x zeker scheepsrecht is! @Boudicca: ik ben al zo ver dat ik de stekker gekocht heb, maar verder dan het doosje ongeopend laten ben ik nog niet gekomen. Wilde dat vanmiddag uitzoeken, maar ik was aan mijn enorme berg strijkgoed begonnen en dat liep behoorlijk uit. Bovendien lag mijn zoontje op bed en die is (weer) verkouden en sliep erg onrustig. Wilde hem dus niet wakker maken door in de kamer ernaast te gaan zitten rommelen. Maar.... morgen ga ik het goedmaken en de stekker ook daadwerkelijk in het stopcontact doen. Ik laat je zeker weten hoe het gegaan is. Jij veel succes morgen bij de fm. Hoop dat je er volgende week weer voor kunt gaan!
@Mees: ik kan je zeker wel een goede tip geven hoor: iedere dag klussen en daarna niet plassen,maar gewoon lekker in slaap vallen! ..sorry,ik ben een echte liefhebber en niet alleen ik..mijn man gelukkig ook Sillysa: sterkte morgen en je zoon ook! Knuff
@Hoop: mijn man ziet me aankomen...hihihi.... Zal het maar niet voorstellen. Hij vond 3 dagen achter elkaar rondom mijn eisprong soms al teveel van het goede. Mijn man wordt al een dagje ouder, hè?
Meiden, ik zit hier al hele dag in spanning en sinds vanmiddag nog meer. Mijn vriendin heeft gebeld om goed half 4 en het ging niet echt goed, nog steeds 3 cm ontsluiting. Maar ze had er koorts bij en nu vermoeden ze een bacterie (wat heel gevaarlijk kan zijn) en werd onderzocht in het lab. Ze had wel weeën, maar die deden dus niks. Meiden, ik maak me zo zorgen op dit moment. Heb nog steeds niks gehoord, hoop zo dat het goed gaat met haar en de kleine. Ik hoop heel snel bericht van haar te krijgen.
Krijg net sms van de man van mijn vriendin, zoontje is geboren om 23.50 en ruim acht pond. Rest hoor ik later.
o wat fijn dat de bevalling van je vriendin achter de rug is...nu maar hopen dat alles goed is verder
Oh Lyanna, fijn dat je vriendin is bevallen en hopelijk gaat het goed met haar! Snap dat je erover in spanning zat. @Sillysa: sterkte vandaag meid. Moeilijke dag. Knuf! @Hoop: hier ziet mijn man me ook aankomen! Hij zegt altijd wel aan het begin van een nieuwe ronde dat ie er altijd klaar voor is maar als het er echt op aan komt, is ie toch vaak moe en heeft hij lang niet altijd zin. Maar ja, mocht het nu niet raak zijn, wil ik toch eens proberen het nog wat vaker te doen rondom de eisprong. Mijn temp is vandaag enorm gezakt, van 36.9 gisteren naar 36.6 vandaag. Kan dat nog een innestelingsdip zijn? Dan moet ie morgen wel echt weer omhoog gaan anders weet ik het ook niet. Nou meiden, ik ga gauw aan het werk. Wil vanmiddag even weg naar dat winkelcentrum waar ik die testen wil kopen en even lekker winkelen. Fijne dag allemaal en tot later!