wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: gefeliciteerd met je vriendin!Wat fijn dat de baby geboren is!Hopenlijk mag alles toch goed zijn!
    Wat kunnen er toch veel zorgen zijn rondom zwanger worden/blijven,zwangerschap en geboorte.We kijken vaak alleen maar naar waar het goed gaat.Maar er gaat ook veel verkeerd helaas!
    Wie weet val het allemaal nog mee Lyanna en kunnen ze har nu goed behandelen met medicijnen nu de baby uit haar buik is!

@Mees en Jeetje: je moet dat idd wel samen willen en kunnen,zo vaak klussen.Ik zou zeggen: probeer het dan zo vaak mogelijk te doen rondom jullie eisprong.

@Jeetje:9 DPO? en dan je temp al omlaag? dat kan niet van ongi zijn zou je zeggen!Innesteling kan het heel goed zijn!
    Ow meis,ik hoop het zo voor je!!!

Ik hoop het voor jullie allemaal,dat er veel op rose gaan!

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lyanna: wat fijn dat het zoontje van je vriendin geboren is....toch vlak na ja laatste bericht vol zorgen. En terecht overigens. Maar hopen dat beide het nu goed maken. Liefs

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: mijn man zou op zich wel willen, maar helaas hebben we hier te maken met wisseldiensten, waardoor mijn man zich niet altijd optimaal voelt. Helaas hebben we het ook nooit in de hand hoe die diensten van hem vallen. Hij ontvangt vlak van tevoren een rooster en dan moeten we de eisprong van mij er nog maar even bij in zien in te roosteren. En ja, ik heb ook nog eens mijn werkdagen, dus niet altijd even handig.
    @Lyanna: zo het kindje nog op de valreep van gisteren geboren. Zo te horen was het spannend. Nou, gelukkig is ze al in het zkh, dus zijn beiden in goede handen. Ga je er snel heen?
    @Jeetje: hoop voor je op een innestelingsdip. Zou fantastisch zijn, zeg. Succes met het kopen van de testen! Je kan maar beter voorbereid zijn.;)

Ik ben al een beetje op het ergste voorbereid. Vorige maand had ik een genant probleempje, nl. roodheid en jeuk van onderen. Ik heb daar toen zalf voor gebruikt en na een paar dagen ging het wel weer. Ik ben toen ook ongesteld geworden (terwijl ik hoopte dat het een zw.kwaaltje was). Nu heb ik sinds gisteren weer die roodheid en meer jeuk (en weer een paar dagen voor de NOD):x. Dus ja, ik ga maar weer van het ergste uit volgende week.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: da's vervelend zeg die jeuk! Komt dat nu ineens weer opzetten? Misschien is het deze keer toch van een zwangerschap, je weet maar niet. Heb je die zalf nog wel?

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Dank jullie wel meiden, ik vind het nog steeds spannend en de duimen draaien nog steeds even door voor haar en de kleine.
    Want ik weet ook echt niet meer nog dan dat de kleine geboren is om 23.50 en ruim 8 pond weegt. Verder hoe en wat (keizersnee???, wel/niet bacterie) zal ik denk ik vandaag wel te horen krijgen. Zelfs de naam weet ik officieel nog niet (stond niet in de sms), wel een vermoeden!

Verder heb ik zoontje net naar de psz gebracht en daar even de boekenpret gedaan (boekje die ze elke week mee mogen van bibliotheek).
    Nu snel even een bakkie koffie drinken en zo onder de douche, dan zoontje weer ophalen, snel eten en dan om 12.45 vertrekken naar het zkh. voor mijn 2e FM. Ben benieuwd, of ze alle 2 mooi gegroeid zijn en wanneer de IUI zou kunnen zijn.

Dus ik denk dat ik pas eind van de middag er weer ben.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:dan word het idd allemaal wat moeilijker,als je man wisselende diensten heeft.
    Wat die jeuk betreft,dat is heel lastig.Ik krijg daar meestal last van als ik verminderde weerstand heb.Misschien bij jou ook het geval?

@Lyanna: nog een spannende dag vandaag dus.Sterkte ermee.En succes vanmiddag in het ziekenhuis hoor!:)

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik lees net in een ander topic dat de baby van Ricmar in het ziekenhuis ligt,ivm geel zien en spugen?

Hebben jullie daar wat van gehoord?

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @syl...sterkte vandaag

@lyan.....tjee...wat een spanningen gister zeg, idd nog maar afwachten wel geen bacterie en zo. we horen het snel

@w8bankers.probeer je hoofd helder te houden......laat je niet gek maken..makkelijker gezegd als gedaan maar probeer het wel.ik ga hard duimen

@vince idd in zhuis meer weten wij ook niet, zodra buddynieuws is zal ik plaatsen of iemand anders

vannacht wakker,last van buikpijn, denkhaast voorweeen moest afentoe wegpuffen,nu rustig

@xon...hoofdmassage....niet gebruikelijk dus hij vindt je duidelijk aardig/leuk.zit er mogelijke date in???!

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @guap...hoesihet, doet noamhet goed?

@binnenste ananas ja, weet ik. maardat is alleen te eten al je de rest er aan laat zitten.of dan ook werkt? zijn allemaal fabetjes maar toch leuk om te proberen. bij toeval op novmama forum braken spontaan haar vliezen en kwam beavlling op gang na eten ananas, dus baat het niet dan schaadt het niet

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #3910 jes4, 4 nov 2011
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
    Ik niets van Ricmar gehoord; vervelend....

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, jee, ik hoop dat er niets ernstig aan de hand is met Vince! Hopelijk horen we gauw van Ricmar.
    Ricmar, sterkte!!

@Almika: ik weet het, kalm blijven en hoofd helder houden is het beste, maar zooo moeilijk! Lief dat je duimt. Hoop dat jouw beebje zich gauw aankondigt!

Ik ga er even lekker op uit meiden, dus tot vanavond of morgen!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ook ik schrik hiervan. Hoop dat het meevalt met de kleine Vince! Sterke en een knuffel voor jou en ook voor Vince!
    @Almika: het voorwerk is dus al begonnen! Ja, baadt het niet, dan schaadt het ook niet en ananas smaakt altijd wel lekker, dus why not!
    @Lyanna: sterkte met de FM vanmiddag! Hoop dat je er zondag weer voor mag gaan!
    @Hoop: we wachten geduldig (ahum, ahum :)) nog maar 5 dagen af waar het kwaaltje bij hoort. Vervelend is het wel. Ik heb het nooit eerder gehad. De vorige keer dacht ik dat het gewoon door slechtzittend ondergoed gekomen was. Maar nu dus weer! Verder voel ik te weinig, om het gevoel te hebben zwanger te zijn. Dus probeer mezelf inderdaad maar niet te gek te maken. Bij mijn zoontje was ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn, en bleek het toch te zijn. Dus dat soort verrassingen kun je beter hebben dan andersom, dat je goede hoop hebt en toch op rood gaat.
    @Jeetje: lekker een frisse neus halen? Oh, nee, je ging zw.testen kopen....hihii... Veel plezier ermee! :D

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Almika,... hier precies hetzelfde vannacht gehad met buik en wegpuffen... maar nu is het weer weg...trok ook naar mijn rug..

Jeetje..duim voor je

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Almika, hier ook 2 ananassen op aanrecht, kreeg er eentje van de buurvrouw gisteren ook, haha.
    Je houdt me wel op de hoogte he via sms?

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @salcia....echt misschien lag aan maanstand of bevallen op dezelfde dag:p jaja ik hou je op de hoogte via sms jij ook hé!in welk deel barendercht woont je zus ook alweer?

later doe ik bij lezen moet vliegen naar school nu

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mijn zus woont in Carnisselande..in de riederbuurt

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Vanmiddag had ik mijn 2e FM en links zit een follikel van 15mm en rechts 1 van 14 mm en baarmoederslijmvlies was 10mm.
    Ik moest net toen ik thuis kwam nog een ovulatietest doen, bij positieve test moest ik vanavond spuiten en zondagochtend IUI.
    Maar helaas, negatief. Morgenochtend nog 1x Puregon 75 IE spuiten en heb ik om 9.45 weer een FM. Ben benieuwd en hopelijk morgenavond Pregnyl en dan denk ik maandag de IUI.

Ik hou jullie op de hoogte, maar druk weekend voor de boeg. Morgen hele dag verjaardag vieren en zondag visite, maar ik laat morgenavond wel even weten hoe de FM was.

Mijn vriendin en zoon gaan goed (bacterie weet ik nog niet), zware bevalling en erg uitgescheurd en helemaal op. Vandaag smsje van haarzelf gekregen.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames

Lyanna wat was dat spannend zeg met de bevalling van je vriendin.

Sill hoe is’t met jou en je zoon na deze heftige dag? Ik heb aan je gedacht vandaag.

Het nieuws over Vince laat me wel schrikken zeg. Ik hoop dat alles mee blijkt te vallen. Ricmar sterkte!

Almika en Salcia het wordt spannend bij jullie. Succes deze laatste dagen

Vanmorgen moest ik weer naar ’t ziekenhuis voor een FM. De deur stond open toen ik aankwam en ik kon gelijk door lopen. Alles zag er goed uit. Twee follikels van rond de 10 mm en eentje van ongeveer 8. De gyn (die leuke maar nog in opleiding) gaat er vanuit dat die van 8 het verliest en dat er dus ook deze keer netjes twee rijpe follikels zullen zijn. Natuurlijk moet ik wel (zo voorspelbaar allemaal) maandag terug komen voor nog een check. Gelukkig denkt zij altijd wel erg met haar cliënten mee (ik vind patiënt zo’n raar woord als je niet ziek bent) en ze kon voor mij in de computer kijken of ik ook vroeg op het spreekuur terecht kon. De vroege afspraken voor maandag zaten natuurlijk al vol. Zegt ze gewoon tegen mij dat ze me opschrijft voor de eerste tijd die ze kan, maar dat zij er maandag 10 minuten voor het begin van het spreekuur wel is en dat ik dan gewoon eerder mag komen :) Nou dat vond ik toch wel heel aardig. Dus ik heb voor maandag een niet officiële afspraak staan voor 7:20 uur! :cool: Ik vind het altijd zo fijn als mensen met je mee denken en niet strak aan regeltjes vasthouden. Ik word altijd helemaal blij van dit soort meedenk acties. Ik mag dan weliswaar bij haar wat vaker moeten komen omdat zij niet vertrouwt op een dosis ervaring, zoals die andere twee, maar als persoon heb ik haar toch echt het liefst. Dit hadden die andere twee vast niet gedaan. Voor ik weg ging nog even gevraagd of het ook handig zou zijn als ik van tevoren thuis nog een ovu-test zou doen (ik zag me alweer in dat toilet daar hannesen;)) Dit vond ze een heel goed idee.
    Maandag dus weer meer follikelnieuws:p

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: voor de afwisseling zat het je gewoon een keer helemaal mee! Fijn, hoor! Ja, zulke mensen zijn inderdaad zeldzaam. Jammer alleen dat het wel weer een rit extra naar het zkh betekent. Maar alles voor het goede doel! Mooi ook dat er niet te veel eitjes gerijpt zijn en dat je snel weer op de NOD-bank aan mag schuiven.

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ja hoor! 2x vallen voor mij. wij wonen in vrijenburg. bengel doet karate in de riederpoort en heb familie daar in die wijk ook wonen

Deel Deze Pagina