wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier kopie van ricmar haar bericht 18:37

Ons kereltje hoeft niet onder de lamp(net niet) maar hield geen drinken binnen en werd steeds suffer, daarbij had hij spuitluiers.
    en droogde hij zichtbaar uit.
    Ben nu steeds aan het kloven en ga regelmatig richting ZH.
    nu net eten op en we gaan zo weer vertrekken.

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @boud en lyan....dat klinkt goed voor jullie allebei...zou heel mooi geschenk zijn als jullie op roze kunnen saampjes. boud eindelijk eens iemand die meelevend is enniet zich strikt aan de vastgeroeste regels houdt.

ik ga zo plat,zo last rug heb heel lang gezocht naar een weekendje weg voor leuk prijsje in jan. en het is geworden lommerbergen voor het eerst met z'n 4en

tot morgen fijne avond

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Syl, ben je de dag een beetje doorgekomen??
    Ik hoop het voor je. Wat een aangrijpende dingen zijn dat altijd he? Mijn neef is jaren geleden overleden op sinterklaasavond, dat vergeet je gewoon nooit!

En wat een vervelend nieuws over Vince.
    Weet er iemand al iets meer?
    Ricmar heel veel sterkte, hoop dat alles snel weer goed is met je mannetje.

En Jeetje en Mees allebei zenuwachtig op de wachtbank.
    Geduld dames :), wat duurt wachten toch lang he?
    Jeetje ik hoop dat je zwtesten uit die ene apotheek geluk brengen. Ik duim voor jullie.

Lyanna ik weet dat het me de vorige keer ook al opviel, maar wat krijg jij vroeg pregnyl!
    Het is gebruikelijk om pas pregnyl te geven als de follikel rond de 19 a 20 mm is.
    Hebben ze daar een speciale reden voor?

Ik ben vandaag ook weer naar het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho.
    Het was pas dag 3 van mijn cyclus, dus nog vol op menstruatie. Vind dat altijd zo vervelend. Gelukkig zeggen zij altijd dat ik me er niet druk om moet maken, maar toch!
    Er leek wel weer al een follikeltje te zitten, maar het was niet goed te zien of het al een wat grotere was (11 mm) of dat er twee tegen elkaar geplakt zaten.
    Zondag weer de eerste hormonen, heb dus maar woensdag weer een afspraak gemaakt want als hij net als vorige keer op dag 9 al 19 mm is dan moet ik er een beetje op tijd bij zijn.
    Ik heb nog een heel lang en uitgebreid gesprek gevoerd over de IUI die niet kan. Gezegd dat ik me er heel naar bij voel, dat ik me als alleenstaande gediscrimineerd voel, en dat ik het raar vindt dat er met twee maten gemeten wordt (een vriendin van mij kon een aantal maanden nog wel met haar donor IUI doen).
    Ook aangegeven dat mijn donor als 'mijn' vriend mee wil.
    Ze ging het nog een keer proberen om met de gyn er over te hebben, maar ze gaf het erg weinig kans.
    Dus maandag nu toch echt maar eens gaan bellen met het AMC :( !!!
    Zometeen eerst maar eens een avondje/nacht lekker dansen. Via die site ga ik met 25 mensen naar een flashback begin jaren 90 feestje.Heb er erg veel zin in.
    We hebben om 22.00 u. afgesproken, vroeger had ik gezegd, dat is toch veel te vroeg!!! Dan gebeurt er nog niets. Nu denk ik echt, pfffffff ik hoop dat ik het vol houd totdat ik de deur uit kan, hahaha. Het feestje duurt officieel tot 04.00 u. ben benieuwd tot hoe lang ik het uit hou.
    Gelukkig nog het hele weekend om bij te trekken!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: goh, dat was even schrikken, zeg. Hoop dat je de kleine man snel weer mee naar huis mag nemen. Knuffel!
    @Xon: wat leuk zo'n 90-'s feestje. En ook ik ging een tijdje geleden uit en ging om half 10. Wat ik ook al vrij laat vond. Maar was verbaasd dat het nog zo rustig was. Ja, ja, we worden oud.:)
    Goed dat je het in ieder geval besproken heb in het zkh. Je weet maar nooit. Misschien zullen ze wel over hun hart strijken. Ze weten toch ook wel dat je er inmiddels alleen een heel traject op heb zitten, dus je weet maar nooit. Duim voor je! Hoor je dat ook volgende week, denk je?
    @Syl: ook ik ben erg benieuwd hoe het met je gegaan is. Een heftig dagje, dus je zal wel total loss zijn. Knuffel voor je, meid!
    @Jeetje: en, heb je de testen in huis? Je had het erover dat je morgen wilde gaan testen, maar is dat niet te vroeg? Zou zonde zijn als hij wit bleef, omdat je nog te vroeg bent.

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon welk zkh is dat dan die weinig kans geven voor iui met donor?

Ik vind het ook vroeg die pregnyl...spoot ook pas bij 20 mm

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo ladies,

@Ricmar: O dat is schrikken! Dat kleine mensje, ach gut. Hoop dat hij snel al weer helemaal beter is. Knuffel voor jullie.

@Syll: Hoe gaat 't meid? Moeilijke dag voor je. Knuffel.

@Jeetje: Spannend hè en tergend langzaam gaat de tijd als je op de wachtbank zit. Hoop dat je veel leuke afleiding hebt waardoor de tijd snel gaat. Ik wacht met je mee op roze nieuws.

@Mees: Voor jou hetzelfde. Inderdaad proberen nuchter te blijven (moeilijk hè) maar hoop dat ook jij leuke afleiding hebt waardoor je snel je NOD bereikt en natuurlijk met roze nieuws komt.

@Lyanna: Oké 't schuift dus minstens 1 dag op. Hoop dat je bij de volgende meting groen licht krijgt om de IUI te doen. Succes en ik geloof er wel in.

@Boudicca: Voor jou ook bijna de IUI. Gelukkig ook iemand die met je meedenkt. Succes, maar ook voor jou heb ik goede hoop deze ronde.

@Almika: Ik had het nooit eerder gehoord dan hier op zp (binnen ons clubje), dat ananas zou kunnen helpen. Oei spannend hoor als je er zo'n nacht op heb zitten. Nog even en ook jij houdt je kindje in je armen.

@Salcia: Nou ik kan bijna de tekst, gericht naar Almika kopieëren en plakken :p Want ook jij had er zo'n nacht op zitten. En zelfs 2 ananassen in de aanslag :D We houden je in de gaten.

@Sayen: Ik dacht pas nog aan je. Ook voor jou komt 't eindpunt in zicht. En volop zwanger lees ik. Ik hoop dat de ongemakken minder worden.

@Iedereen: Ben ik iemand vergeten? Ik lees en leef mee. Oja deed net een ovulatietest die wit bleef. Maar is 'n test die ik niet eerder gebruikt had. Later zag ik toch een licht streepje. Maar weet niet of ik 't na de 10 minuten heb afgelezen. Misschien dus niet geldig. Of wel gewoon goed. Dan zou ik mijn oude cyclus misschien weer terug hebben (misschien dagje verschil ofzo) want had zelf ook berekend dat de test zondag (knal)positief zou moeten zijn. Maar heb geen contact met de donor opgenomen voor deze ronde nog. En denk dat ik 't ook niet doe. Ik voel me gewoon even raar. Ik kijk wel hoe ik me morgen voel en of ik zondag inderdaad posi ovutest heb.

Nou fijne avond dames,

Liefs.

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hoi meiden,

Hier de handen vol aan de kleine frummel. Hij doet het hartstikke goed, en de borstvoeding komt goed op gang, en gaat steeds beter. Ik voel me wel erg moe, meer dan 2 uurtjes achter elkaar slapen is er nog niet van gekomen, sinds Noam's geboorte.

Hij ligt nu lekker te slapen, maar zal vannacht tussen 23-01:00 weer lekker wakker zijn, zoals alle afgelopen nachten. Dat merkte ik al toen hij nog in de buik zat, dat was zijn meest actieve tijdstip van de dag altijd. Het zal vrees ik nog wel ff duren voordat het ritme is omgedraaid.

Heb net wel bijna alles bijgelezen, maar door slaapgebrek kan ik de dingen niet onthouden.

Oh, en Noam roept me weer! Het voeden is nog erg op verzoek, dus ben bijna elke 2 uur aan de beurt!

Dikke knuffel voor jullie allemaal, ik blijf jullie allemaal volgen hoor! Kijk weer uit naar jullie NOD'S, altijd spannend!

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Aah wat lief Guap!! De kleine roept je. Prachtig hoor. En wat lief dat ie het goed doet. Geef 'm maar 'n extra knuffel van mij.

Maar sinds de bevalling geen 2 uur achter elkaar geslapen? Jeetje. Hoop dat je snel toch een keer slaap mag "inhalen". En dat Noam in een ander ritme komt.

Blijf maar alle lieve of 'gewone' dingen over Noam vertellen hoor. Ik geniet ervan. Te lief gewoon al die kleintjes uit ons clubje, die er nu al zijn en die er bij komen.

Liefs.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, we hebben het overleefd vandaag maar het was erg emotioneel hoor. Jemig, tja voor mijn zoon was het ook al niet makkelijk het arme kind, hij was wat stil vandaag en is al om half 8 naar bed gegaan. Morgen gaat het vast weer wat beter, het gaat eigenlijk al jaren zo, maar als je er dan ook nog een begrafenis bij hebt is het wel dubbel zuur hoor. Ben ook erg moe nu dus ga zo lekker slapen.

Ricmar, een dikke knuffel meid, dat het maar gauw beter mag gaan met de kleine...

Guape, fijn dat alles goed met jullie gaat, wel weer even wennen denk ik dat weinige slapen?? S6 meid..

Almika en Salcia nou hup aan die ananassen!! Sterkte dames met de laatste loodjes..

Mees en jeetje, wat spannend allemaal weer zeg!! Dit weekend NOD?? Had ik dat goed onthouden?? S6 met nog even wachten met testen meiden!! Duimen draaien weer voor jullie hoor...

Boudicca en Lyanna, weer veel s6 met de IUI deze ronde en dat er nu maar iemand weer op roze mag springen deze maand...

Maureen, ik snap het wel hoor meid dat het allemaal nog raar voelt, maar dat komt vanzelf, als je er nog niet klaar voor bent moet je gewoon lekker wachten, s6 meid dikke knuffel...

Justme, leuk morgen je nieuwe auto ophalen!! Veel plezier!!

Jes, gaat alles goed met jou en de kleine spruit??

Xon, heel veel plezier vanavond!! Klinkt erg gezellig...

Hoop, fijn dat alles weg is( nou ja je snapt wat ik bedoel ) hoef je je iig niet druk te maken om ontstekingen en weet ik het wat allemaal. Kunnen jullie hopelijk gauw weer verder kijken, knufffff

Dikke knufff allemaal,

Sillysa

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Net thuis en doodmoe, dus even snel reageren.

@Ricmar: hopelijk mag jullie kleine mannetje gauw weer mee naar huis! Wat zielig toch zo'n kleintje ziek. Sterkte!

@Guap: fijn dat alles goed gaat! Alleen weinig slaap is inderdaad wel vervelend. Hou vol, komt vast goed.

@Mees: nee ik ga denk ik morgen nog niet testen hoor. Ik kijk ook eerst even hoe mijn temp morgenvroeg is. Is ie nog laag dan ga ik al helemaal nergens meer vanuit want ik heb vandaag ook al de hele dag een zeurderig ongesteldheidsgevoel. Wel vroeg, maar het voelt alsof het ieder moment kan doorbreken.
    Ik heb wel testen gehaald dus maar het zijn andere dan de vorige keer. Ik kwam bij de apotheek en ik vroeg dus om een test. Pakt die vrouw er een achter de balie en ze zegt: dat is dan 15 lira. Ik dacht, wat??? Vorige keer kosten ze nl maar 5 lira per stuk (2 euro ongeveer) Nou bleek het dus een heel gevoelige midstream te zijn die je al 7 dagen voor NOD kunt gebruiken! Misschien wilde ze me gewoon iets aansmeren of zo?
    Maar daarna ben ik toch nog even naar een andere winkel gegaan waar ze ook testen hebben (1 soort) waar ik niet zo dol op ben maar ik vond een testje zo magertjes.
    Maar waarschijnlijk ga ik niet eerder dan zondag testen als het dan nog nodig is.

@Sillysa: oh wat een heftig dagje zeg. Kan het me zo goed voorstellen! Ook voor je zoon.

@Xon: veel plezier, nachtbraker!

Verder, sorry ik heb wel alles gelezen maar ben echt moe, vanmorgen al om zes uur opgestaan om te werken. Dus slaap lekker allemaal en tot morgen!

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ricmar: heel veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine man!!!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boudicca, was zeker spannend met mijn vriendin, maar als alles goed blijft gaan mogen ze morgen naar huis. :)
    Wat ontzettend fijn dat die gyn. jou om 7.20 laat komen omdat ze er toch al is. Das zeker heel aardig!!! Hoop dat de follikels maandag mooi gegroeid zijn!!!

Ricmar, hoop dat je manneke snel opknapt. Knuff!!!

Almika, dank je wel en hoop dat het ons geluk gaat brengen.
    Beterschap met je rug en sterkte met je laatste lootjes.

Xon, vorige keer had ik FM op donderdagochtend (CD10) en had ik 1 follikel die al 16 mm was. Op vrijdagavond heb ik om 20.00 pregnyl gespoten en met in ons achterhoofd dat een follikel ongeveer 2 mm per dag groeit zal die dus vrijdagavond rond de 19 mm geweest zijn. Zondagochtend heb ik de IUI gehad.
    Maar omdat ik dus al op dag 9 na IUI ongesteld ben geworden is het vermoeden dat mijn eisprong eerder is geweest, waarschijnlijk zaterdags al. Ik weet dat ik zaterdags ook wel last van mijn buik had, maar ik dacht dat het van de pregnyl was en omdat ik de 1e x pregnyl heb gehad wist ik natuurlijk niet wat je dan allemaal voelt.
    Vandaar dus nu proberen om eerder pregnyl en IUI te doen.
    Ik begrijp je gevoel van echo op CD3, ik vond het vorige week ook niet alles omdat ik nog ongesteld was.
    Jij dus ook al vroeg weer echo ivm vroeg ei zeg maar, beter 1xtje teveel dan hem missen.
    Ik vind het ook belachelijk dat je geen IUI met donor kan doen, hoop dat ze alsnog de gyn. over kan halen.
    Veel plezier vanavond met NMLK, ik weet dat je de 1e x zo eng vond en nu hoor ik gelukkig allemaal wel leuke verhalen en dat je er echt veel plezier mee hebt.

Salcia, als het goed is heb ik pregnyl gespoten bij 19 mm en niet bij 16 mm hoor. Kijk maar bij verhaal Xon.

Maureen, dank je wel!!!
    Ik hoop dat je cyclus ook gelijk weer een beetje op regel is en ik kan me ook wel voorstellen dat je toch misschien deze ronde even rust neemt. Is natuurlijk niet niks wat je hebt mee gemaakt en neem gewoon de tijd die je ervoor nodig hebt. Knuff!!!

Guap, fijn dat het goed gaat met Noam. Ook lekker dat de borstvoeding goed op gang komt en ik hoop dat je niet zoals ik had met ons zoontje elke voeding 30 minuten. Want als je in 2 uur tijd ook nog 30 minuten zit te voeden is niet fijn. Hoop dat die kleine van jou ze lekker snel leeg teugt. Lees jij maar lekker mee, blijf je op de hoogte en als er iets belangrijks is reageer je toch wel. Nu ben jij en de kleine even belangrijker dan zp hoor!!!

Sill, emotioneel dagje achter de rug en ook voor je zoon. Hoop dat je lekker kan slapen, want zo'n dagje is zeer vermoeiend.
    Bedankt voor je succes wens!!!

Jeetje, hoop dat je ongesteldheidsgevoel niet uitkomt en dat het een andere oorzaak heeft. Hoop dat je het tot zondag uit kan houden om niet te testen. Gelukkig heb je goedkopere kunnen vinden.
    Lekker slapen en tot morgen.

Nou, ik ga nu gauw slapen!!! Maar moest gewoon nog even reageren ivm dat sommigen dachten dat ik de pregnyl te vroeg kreeg en dan gelijk ook nog maar even op de rest gereageerd na mijn laatste berichtje.

Trusten meiden.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen,

een waardeloze k...u....t....nacht gehad pfffffff ga zo weer even terug bengel is naar voetbal even half uur bijtanken

@xon..hoewas feeszie. en wat leesikzedoengeeniuiomdat je geen vriend/manhebt...wat is dit voor discriminatie....

@syl...gelukkig zijn jullie de dag goed doorgekomen, maar je zoon heeft duidelijk moeite mee,praat hij er wel over..

@w8bankers...spannend....my fingers crossed

@maureen....dusnog steedsin 2strijd....doe wat je gevoel je zegt. maar zal voor een volgende keer ook best spannend en eng blijven

@hoop...we zijn nu weekje verder,heb je alweer draad op kunnen pikken. en ondanks dat raar klinkt is wel fijn om te weten dat schoon en leeg is.

tot later ga nu even energie bijtanken

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Dag meiden,
    Het is op het moment toch best heftig hier.....

Syll: Jouw vorige man is dus al 10 jaar geleden gestorven, mag ik aan je vragen hoe dat gebeurt is, kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gelezen. En hou oud waren je kinderen toen. En je huidige man....hoe lang kennen jullie elkaar en hoe is dat gegaan. Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar ik vind het fijn om je verhaal te kennen....

Ricmar: geelzucht dus...dacht idd dat ze daar alleen maar geel van gingen zien. Maar spugen hoort er dus ook bij. Ik hoop dat Vince snel opknapt!!

Guap: klinkt alsof je echt van Noam geniet. Heb je de kraamweek lekker in bed door gebracht? Je hebt nog kraamhulp toch? Ik ben echt wel van plan om me een week te laten verwennen...hoop maar dat me dat gegeven is. Want als je net als Ricmar naar het ziekenhuis moet is het toch wel heel anders.

Maureen: heftig he, weer opnieuw moeten beginnen. Ik weet nog wel dat ik weer zo snel mogelijk zwanger wilde raken. Maar kan me ook voorstellen dat je even rust wil.

Xon: ik snap ook werkelijk niet dat ze daar zo moeilijk over doen, er is zo'n tekort aan donoren!!! Mijn nichtje moets eigenlijk eicellen afstaan wilde ze een beetje op tijd aan de beurt zijn. Ik zou het eens bij je verzekering navragen. Misschien is het een geldkwestie? Kan me voorstellen dat je hier moe van wordt! En van je feestje natuurlijk; moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Maar wel leuk dat het zo goed gaat met die nmo...

Boudicca en Lyanna: jullie lopen met de metingen dus ongeveer gelijk. Wat een gedoe is dat. En wat fijn als ze in het ziekenhuis dan rekening met je houden!!

Hoop: heb je nog antwoord jehad op de vraag of het er twee geweest kunnen zijn, of ga je van je eigen gevoel uit?

Almika en Sall: Jullie zijn er zo te horen klaar voor en klaar mee?? Die ananas werkt alleen als je lichaam er ook klaar voor is. Voetreflexzone therapie en acupunctuur wil het proces ook wel eens versnellen!!

Jeetje: spannend weer zo vlak voor NOD. Vind ik altijd de zwaartste week van je cyclus; je bent de hele dag bezig met voet ik iets, voel ik niets....hoop het zo voor je.

Justme en secondlife: hoe gaat het met de buikjes? Een van jullie had toch bijna de 20 weken echo?

Hier alles goed. Volop bewegingen in mijn buik; erg leuk. Mijn energie is wel sneller op dan bij de andere zwangerschappen. Maar ik ben ook 5 jaar ouder en er lopen er 3 rond. Morgen alweer 26 weken.
    Morgen gaan we naar de Ikea voor wat spullen op de kamer van de meiden die samen gaan; lampjes, bureau-stoel, mandjes e.d.
    Disndag komt de hoogslaper en die gaan we dan zaterdag in elkaar zetten; dus dan is de 'samensmelting' (alla exp. robinson). Ben wel benieuwd hoe hun en wij dat ervaren. Dan kunnen we aan de babykamer beginnen. We hebben de nieuwe laminaatvloer klaar liggen en de stucadoor is besproken. Dus als het meezit is voor de kerst alles klaar. Wel zo rustgevend. 1 januari verlof.
    Over 2 weken gaan we 2 daagjes met z'n tweetjes naar Gent. Naar een B&B. Nog even samen genieten. Dan alweer druk met de sint, kerst, 2e meisje dat 1e kerstdag jarig is; kinderfeestje e.d. dus het is zo 31 december.....
    Probeer het aankomen binnen de perken te houden; door niets te snoepen en geen tussendoortjes behalve fruit. Tot nu toe 7 kilo. Maar de laatste 1,5 maand niet meer aangekomen. De eerste maanden door de misselijkheid echt teveel gegeten. Bij de meiden bleef ik onder de 10 kilo, maar dat ga ik nu niet halen. Buik groeit ondertussen flink door, maar dat hebben jullie al kunnen zien...

Nou ik ga douchen, zo werken (bah). Nieuwe diensttijden zijn ingegaan.

Zitten jullie ook op facebook; stuur me dan ff ee pb met jullie fb adres; vind het leuk om jullie toe te voegen.

Allemaal een heel fijn weekend!!!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pffff, hier vannacht pas om half 5 in mijn bed :) !!!!
    Het was echt een heel erg leuk feest.
    Heb echt van 23.00 u. tot 04.00 u. tot het licht aan ging op de dansvloer gestaan. Nu dus zere voeten, suizende oren en een hoopje kleren op de grond wat naar bier ruikt hahaha.
    Wat was ik hier even aan toe zeg.
    Allemaal mensen die geen idee hebben waar ik mee bezig ben (omdat ik ze simpelweg niet of nauwelijks ken), dus gewoon een hele avond niet aan zwanger worden gedacht!
    Dat realiseerde ik me net opeens!
    Eigenlijk zit mijn hoofd normaal gesproken elk moment van de dag vol met zwanger worden.
    Is dat normaal, hebben jullie dat ook?
    Heerlijk twee roseetjes gedronken (want dat kan nu ik toch ongesteld ben haha) en gewoon van het begin tot eind genoten!

Weet even niet meer wie het vroeg, maar mijn zh doet wel IUI maar ze schijnen geen vergunning te hebben als ik mijn eigen donor meeneem.
    Als ik een man/vriend zou hebben is dat blijkbaar anders, 'ze' nemen geen enkel risico!
    Geen idee welk risico, ik heb al 15 pogingen met hem gedaan ik neem toch aan dat ik me wel bewust ben van de risico's!
    En wat betreft de slagingskans IUI, ik bedoelde daarmee dat vers zaad altijd beter is dan ingevroren zaad.
    Aangezien ik 15 pogingen met vers zaad (sorry zo vroeg op de ochtend!) gedaan en niet één enkele keer zwanger ben geweest, is het nog maar de vraag of een IUI met 'ingevroren' zaad meer kans voor mij oplevert (of misschien zelfs wel minder kans). Maar als je dus IUI doet met vers zaad is de kans op zwanger worden wel degelijk groter, daarom was ik zo blij dat mijn donor had aangegeven mee te willen doen :( !!

Nou dames, heb nog niet op iedereen gereageerd maar ondanks dat ik om half 5 in bed lag, ik toch alweer vroeg wakker was, is mijn hoofd nog een beetje een mengeling van warrig en lichte hoofdpijn. Later vandaag vast nog meer, nu maar even wat actie ondernemen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: klinkt inderdaad alsof het een leuke avond (nacht?) geweest is. Lekker toch even helemaal nergens aan denken. Nu inderdaad even bijkomen, maar goed, daar is een weekend ook voor.
    @Syl: klinkt inderdaad als een zware dag. Ik zou je zoon maar goed in de gaten houden, volgens mij is het een echte binnenvetter. Wel sneu om te lezen hoe zo'n jochie zo'n dag dan toch beleefd. Al weer een nieuwe afspraak met je dochter in het vooruitzicht?
    @Almika: nog maar even terug naar bed. Weer van die krampen gehad, of gewoon K*T geslapen? Nog eventjes volhouden, zie ik aan je banner. Spannend, hoor!
    @Guap: heftig zo weinig slapen, een nieuw ritme zien te vinden met de nieuwe aanwinst en dan ook nog bv wat energie vreet. Doe rustig aan en probeer de momentjes te pakken dat je even uit kan puffen. Bij mij kwam de bv toen niet goed op gang ivm keizersnee. Dus dat was 5 kwartier bezig met voeden (mijn zoontje hapte niet goed aan), dan nog een half uur kolven en vervolgens 1,5 uur later weer het hele feest van voor af aan. Achteraf vroeg ik me wel eens af, hoe ik dat in vredesnaam heb volgehouden. Maar blijkbaar krijg je een soort van hormonen/ energieboost dat je het toch maar doet. Geniet lekker van deze mooie tijd (en je mooie mannetje).
    @Maureen: je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ook ik wilde er zo snel mogelijk weer voor gaan, maar dat is geen 'norm', dus voel je je niet verplicht er ook maar weer gelijk voor te gaan. Dus als je nog een maandje nodig hebt (of twee of wat dan ook). Het is allemaal goed!
    @Ricmar: hoe is het nu met de kleine man? Heb je een idee hoe lang hij in het zkh moet blijven?
    @Jes: ik heb geen fb, maar als ik een account heb, laat ik het je gelijk weten. En lekker een weekendje weg met zijn tweetjes. Wel stoer, hoor. Ik moet voor mijn werk eigenlijk weg en het handigste zou dan zijn de avond ervoor erheen te gaan. Maar mijn hart breekt als ik alleen in zo'n hotelkamer zou zitten en wetend dat mijn mannetje alleen thuis is. Mijn navelstreng zit nog wat strakker, blijkbaar!
    @Jeetje: zo 2 verschillende testen in de aanslag. Je weet nooit waar het goed voor is, misschien brengt het wel geluk.

Ik heb zelf een beetje alle hoop wel opgegeven. Voel dus niets wat op een zw. kan duiden. Heb gisteren ook nog even gegoogled op mijn vrouwenprobleempje (en het verband met een menstruatie). Toen las ik ergens dat mijn probleempje voor kon komen in de week voor de menstruatie omdat dan de wand van de vag. op z'n dunst is (en dan dus gevoelig kan zijn voor irritaties). Dus dan gaan we er maar van uit dat dat ook bij mij is en een teken is dat ik in aanloop ben naar een ongi.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snelle update:
    Follikel rechts is ?????, niet kunnen vinden.
    Follikel links is 16,5 mm, morgenochtend weer meting en gyn, zei nog dat we follikel geen 20 mm mogen laten worden ivm de vorige cyclus.
    Dus morgen misschien gelijk pregnyl en alsnog maandag IUI.

Nu hele dag verder weg, fijne dag en misschien tot vanavond.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hè Mees, balen dat je waarschijnlijk toch ongi gaat worden, maar je weet het maar nooit. Van je zoontje dacht je ook dat je absoluut niet zwanger kon zijn en dat voorgevoel klopte ook niet, dus wie weet heb je toch al het geluk dat nodig is om een positieve test te krijgen deze keer. Ik blijf toch nog maar even voor je duimen.;)

@Jeetje bij jou is het ook al zo spannend. Ik hoop heel erg dat je een hoge temperatuur had vanmorgen zodat alle kansen op een zwangerschap nog niet zijn verkeken. Ook voor jou draaien de duimen nog volop

@Xon, wauw pas om half 5 in je bed en dan nu al weer “up and running”, (nou ja running, in beweging in ieder geval) Fijn dat het zo’n geslaagd feest was. En dat elk moment van de dag bezig zijn met zwanger worden is heel herkenbaar. Dat heb ik ook. Het komt terug bij alle kleine en grote beslissingen die je moet nemen. Neem nu ons schoolkamp, we gaan in mei weer op kamp en meestal doen we er geen schoonmaakkosten bij omdat we zelf net zo goed een bezem en dweil ter hand kunnen nemen en dan hebben we net wat extra geld om aan de kinderen te besteden. Deze keer hebben we dus wèl schoonmaak kosten want ik wil niet het risico moeten lopen dat ik straks bekaf van zo’n kamp ook nog eens met een zwangere buik zo’n kamphuis moet schoonmaken. De reden waarom ik dit jaar ineens wel de schoonmaakkosten inbegrepen wil kon ik natuurlijk niet zeggen maar met een goede smoes over dat er minder mensen als laatste blijven omdat er een heel stel gaan fietsen dit jaar, kreeg ik toch alle neuzen de kant op die ik wilde. Hihi, en nu maar hopen dat ik dan inderdaad zwanger zal zijn;). Maar zo ben ik dus ook constant bezig met plannen rondom een mogelijke zwangerschap in de nabije toekomst. Maar ik vind het niet zo erg dat ik er zo mee bezig ben. Het is ook zo’n heerlijke dagdroom om erover te fantaseren. Nu alleen nog “even” zwanger worden om hem te verwezenlijken.:cool:

Almika ik hoop dat je vanmorgen toch nog even hebt kunnen bijtanken. Nog even volhouden meid.

Jes wat een prettig vooruitzicht om er over twee weken even lekker tussenuit te gaan met zijn tweeën.

Hoop hoe gaat ’t met jou? Kom je je dagen een beetje door en heb je genoeg afleiding om je gedachten te verzetten?

Maureen ik denk dat je vanzelf weer die “roep” voelt om verder te gaan. Je moet er niet alleen lichamelijk weer aan toe zijn maar ook geestelijk. Als dat nu nog niet zo is dan wacht je gewoon nog even. Je merkt het vast vanzelf wel weer wanneer je er aan toe bent.

Lyanna wat goed dat jou ziekenhuis zelfs in het weekend follikelmetingen doet. Die gyns van mij hebben echt weekend, behalve wanneer je net in het weekend toe bent aan IUI, dan is er een dienstdoende gyn voor “noodgevallen” en kun je (gelukkig) wel terecht Maar gewone metingen worden rondom het weekend gepland. Dat is al heel fijn want er zijn ook ziekenhuizen die een belijd van “dikke pech” hanteren:$ (Heb je eisprong in het weekend dan sla je maar een maand over, vreselijk lijkt me dat.)
    Wel fijn dat jij in principe elke dag langs kunt komen.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag helemaal geen rust in mijn kont om achter de computer te zitten. Net het hele huis schoongemaakt. Dus nu toch maar even pauze.
    Mijn temp was vanmorgen maar met 0,1 omhoog (van 36,6 naar 36,7) was wel teleurgesteld, want ik hoopte zo dat ie omhoog was geschoten.Maar hij zit nu wel weer boven de lijn zeg maar dus misschien dat het toch nog wel kan. Moet ie morgen denk ik wel weer omhoog gaan. Ik lag wel later op bed en heb ook een half uurtje later gemeten, maakt dat nog iets uit??

Gisteren had ik de hele dag zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel maar vandaag eigenlijk nog niet. Alleen rugpijn en dat heb ik normaal niet voor NOD geloof ik. Nou het is in ieder geval apart allemaal zullen we maar zeggen.

@Mees: oh dat is ook balen zeg maar net zoals Boudicca zegt, ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven! Ik duim nog steeds voor je hoor!!

@Boudicca en Xon: hier ook herkenbaar hoor dat je steeds met zwangerschap bezig bent, met denken eraan in ieder geval!

Xon: klinkt als een heel geslaagde avond (nacht!) Knap dat je toch weer zo op tijd op bent! Wel voor herhaling vatbaar dus! Nu maar even rustig bijkomen.

@Almika: hè bah dat je zo'n rotnacht hebt gehad.:Hopelijk nog wat geslapen vanmorgen.Rustig aan als het kan!

Ik hoop heel erg dat we vanmiddag toch eindelijk misschien dat poesje gaan bekijken en/of ophalen! Gisteravond stond mijn man er ineens toch weer wat positiever tegenover.

Morgen is het hier offerfeest en ik heb daar zoooo'n moeite mee. Al die dieren die soms echt niet op een goede manier worden gedood door mensen die denken dat wel even te kunnen doen en zich vervolgens ook zelf in de arm snijden (nou daar heb ik dus echt geen medelijden mee!)
    Het liefst bleef ik de hele dag binnen! Maar we gaan 's morgens naar de oma van mijn man en 's middags even naar het kerkhof naar het graf van zijn vader.

Nou, ik laat het maar even hierbij. Tot later! Fijne dag!

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, Lyanna, succes morgen!! Ik hoop dat het allemaal zo kan doorgaan.

Deel Deze Pagina