@Boudicca: ik heb echt een enorme opmieter gehad van de miskraam..lichamelijk ,maar ook geestelijk.Ik heb momenteel ook weer wat last van hyperventilatie en mijn hele lijf doet zeer.Ik herken dit wel.Dit krijg ik als ik veel spanning (gehad) heb.Dat gaat wel weer over,maar heeft even de tijd nodig.De dagen vind ik best lang en moeilijk soms. @Lyanna: wat fijn dat je vriendin al naar huis mag.Oost west,thuis best! Hopenlijk zijn jullie nu op tijd voor de IUI en heb je niet eerder je eisprong.Mogen jullie nu tussendoor niet klussen? @Xon: wat heerlijk dat je alles even los hebt kunnen laten!Dat is goed voor een mens,zeker ook in jou situatie,even niet aan zwanager worden denken.Ik heb dat ook hoor,dat is niet gek.Nu vandaaga even bijkomen van je nachtelijke uitje!Zit daar trouwens geen leuke vent voor je bij? @Jes4:ik heb het wel besproken,maar antwoord was wat vaag.Hij zei wel dat het mogelijk is,dat het op echo slecht te zien was.Maar hij kan mij niet 100 procent zeggen dat het zo was.Mijn man en ik denken allebei dat het zo was...verder kunnen we er nks mee.Mar heb er een rotgevoel over omdat die echo,s al zo apart waren...en het wekenaantal niet klopte,terwijl wij zelf weten wanneer we zwanger geraakt zijn.De eerste vrucht die eruit kwam was toch behoorlijk groot.Klopte echt wel bij het aantal weken. @Mees: ik heb het gevoel dat je moedeloos bent meis.Ik kan me dat goed voorstellen,maar je bent nog niet ongi.Wie weet komt een zwangerschap heel onverwachts als je het juist niet verwacht! Kop op meis.Knufff @Sillysa: moeilijke dag was het gisteren voor je.Zoals Jes zegt,ik ken het verhaal ook niet van je overleden man.Als je het kwijt wilt ,mag je het vertellen.Het is geen nieuwsgierigheid,maar medeleven. @Maureen: ik kan jou heel goed begrijpen.Ik vind het best eng om weer proberen zwanger te raken,maar voor mij is het toch makkelijker als voor jou.Jij moet er voor plannen en dan is de stap een stuk groter.Ik lig naast mijn man en het gaat automatisch.Dus ik kan me echt goed voorstellen dat het voor jou zo anders ligt.Ik weet dat je graag moeder wilt worden,maar je angst is ook groot.Loop niet langs je gevoel heen en kijk waar je je het beste bij voelt.Misschien kan je het met je donor bespreken dat je het moeilijk vind en bang bent. Dikke knufff Hier gisterenavond een vervelende avond.Het heeft me behoorlijk van mijn stuk gebracht.Ik kan dat hier niet openlijk vertellen,ik weet niet of er toevallig bekenden meelezen.Ik wil het wel graag aan jullie kwijt,dus jullie mogen me een pbtje sturen...dan zal ik het jullie vertellen. liefs
@Jeetje: ik heb er een goed gevoel over hoor! Wat betreft die beesten...dat vind ik ook verschrikkelijk.Kan me goed voorstellen dat je dat niet wilt en kunt zien!!
@almika:en toch nog een beetje kunnen slapen? De laadste loodjes vallen niet mee he. Je hebt trouwens een mooie tatoo! Ik heb er ook 1
Syl, klinkt als een heftige dag gisteren. Het is natuurlijk ook niet niks als je op zo een jonge leeftijd je man en vader verliest. Kan je zoon er helemaal niet over praten? Mees, hou vol. Verandering van hormonen kan volgens mij ook dingen zoals jeuk veroorzaken. Er valt dus gewoon echt nog niets over te zeggen. Duim, duim. En Jeetje ik duim ook voor jou natuurlijk. En ja het offerfeest dat vind ik ook een lastig verhaal, het idee erachter daar kan ik nog wel wat mee (1/3 deel schaap voor jezelf 1/3 voor familie en vrienden en 1/3 voor de armen), ik vraag me alleen af in hoeverre dat écht gedaan wordt. Ik probeer wel eens te vissen bij de kinderen in de klas, maar kom daar niet zo goed achter. Waar ik wel achter kom is dat de kinderen het ook helemaal niet erg of zielig vinden, terwijl als het om een ander dier gaat wel, het lijkt wel alsof ze niet zo goed bedenken wat er dan gebeurt en dat er los van zien, het hoort er gewoon bij. Kijk het is natuurlijk hypocriet om te zeggen dat het niet mag (tenzij je vegetarisch bent) het is alleen de manier waarop. Helaas veel dierenleed bij het offerfeest. Jeetje, het halal slachten van een dier is eigenlijk altijd erg wreed en dieronvriendelijk toch? Of is dat anders? Je moet gewoon tegen je man zeggen, wij slachten geen schaap maar nemen een poesje !! Maureen, ik denk dat je zelf goed kunt aanvoelen of je er wel of niet voor moet gaan. Als je er nog niet aan toe bent gewoon niet doen. en volgens mij heb jij ook een betrokken donor dus dat is ook het probleem niet. Neem je tijd meis! Hoop, ik denk echt dat je moet laten rusten of het er een of twee zijn geweest. Meis, verdrietig ben je toch en dat moet je verwerken. Weet je, het is allemaal nog zo ontzettend klein, het kan natuurlijk dat het niet goed zichtbaar is geweest op de echo. Als ik een follikelmeting heb dan zijn die al bijna 2 cm, en dan nog zijn ze soms niet goed te vinden of te zien, en dat is ook nog een binnenwaardse echo en niet via de buik. Zo een vruchtje is nog veel kleiner, dus een 2e zou zich ook makkelijk ergens achter/naast/onder hebben verstopt. En vooral als je er niet op bedacht bent dat het er twee zouden kunnen zijn zie je het snel over het hoofd. Jij denkt dat het er twee zijn geweest, ze hebben een plekje in jullie hart en probeer het verder een beetje te laten rusten dan kun je het beter verwerken. Knuffff Lyanna jij zal idd wel een snelle eisprong hebben. Lang leve de follikelmetingen he??? hahahah Boudicca gelukkig dat jij het ook hebt dat je er (te) vaak mee beizg bent. Het lukt ook niet om er niet aan te denken. Wat ik op dit moment heel lastig vind is dat volgende week Sinterklaas weer bij mij voor de deur aankomt. Mijn vriendin komt altijd met haar geadopteerde kindje bij mij kijken, hij associeert mij al met sinterklaas hahaha. Maar vorig jaar had ik rond deze tijd +/- 4 pogingen gedaan en moest ik zo slikken omdat ik wéér Sinterklaas 'niet zwanger/zonder kindje' stond binnen te zwaaien. Mijn vriendin zei toen nog joh wacht maar volgend jaar sta jij met een hummel of hoogzwanger Sinterklaas binnen te halen, maar nee hoor! We zijn gewoon een jaar en 16 pogingen verder. Pfff dat vind ik erg heftig, wilde daarom eigenlijk dit jaar niet naar de binnenkomst gaan kijken, maar mijn vriendin haar zoontje belde me al op met de vraag of hij weer mocht komen. Tja, daar zeg je ook geen nee tegen toch? Jes, 7 kilo valt nog mee toch? (een collega van mij was 21!!!! kilo aangekomen) Wel lekker dat je nog even met z'n tweeen weg kunt. Even saampjes. Zo volgens mij ben ik nu weer bij met lezen en antwoorden. Hier nog steeds beetje wazig hoofd, zo maar eens even kijken of ik even powernap kan doen. Wat een ongelovelijk lekker weer trouwens he? Zometeen komt de Sint volegnde week aan met 18 graden. Fijne dag nog allemaal!
@Jeetje: ik heb geen verstand van temperaturen, maar als de temp weer gestegen is, is het toch alleen maar positief. Ogen zijn op jou gericht deze maand, hoor! En ja, het offerfeest, moet er zelf ook maar niet teveel over nadenken. Heb overigens ook bij de ramadan een rare bijsmaak. Ik heb wat kennissen die heel trouw aan de ramadan mee doen (omdat een echte moslim dat hoort te doen). Maar vervolgens besodemieteren ze de 11 maanden eromheen alles wat los en vast zit, bezoeken ze prostituees en noem maar op. Maar goed, ook dat soort mensen zul je in alle geloven tegenkomen. Hoop dat je man zijn positieve gevoel over het katje nu vasthoudt. Als hij toehapt, gelijk ook maar naar die mensen gaan, voordat hij zich weer bedenkt. @Hoop: ik hoop ook dat je snel de rust kan vinden en aan de verwerking kan beginnen. Het is een heftige ervaring die je hebt gehad en als jullie ervan overtuigd waren dat het twee vruchtjes waren, dan moet je het daar ook bij laten en dat proberen te verwerken. Ik kan er (gelukkig) niet zelf over oordelen of het verliezen van twee vruchtjes nu erger is dan een vruchtje. Dus hoe dan ook lijkt het me erg heftig en je moet verder. Ik begrijp dat je een heftige avond hebt gehad, hoop dat alles snel weer rustig mag worden in je leventje. @Boudicca: totdat er rood komt blijf ik natuurlijk hoop houden, maar blijf die klachten wel vreemd vinden. Natuurlijk hoop ik nog steeds positief verrast te worden door mijn eigen lichaam. En herkenbaar dat het zwanger worden in al je vezels zit en je hele gedachtengang beheerst. Mijn man begon net over een vakantie voor volgend jaar. In plaats dat ik gelijk roep of denk. Goh, wat leuk (of niet leuk), denk ik gelijk. Ja, maar stel dat ik zwanger ben, dan is alles misschien anders. Of inderdaad plannen op mijn werk. Bij alles denk je dan, maar stel dat ik dan zwanger ben... Knap hoe je je eruit geluld heb wat betreft die schoonmaakkosten. Dat moet je inwendig toch ook wel laten gniffelen. @Xon: en heeft de powernap geholpen? Nou, lekker rustig aan. Gelukkig kun je terugdenken op een geslaagde avond, dat verzacht het brakke gevoel van vandaag misschien. We zijn vandaag even naar Den Bosch gegaan. Vind ik altijd een leuke stad. Neem altijd mijn kans waar om bij de Sint Jan even kaarsjes aan te steken. Bijgelovige doos dat ik ook ben. Mijn zoontje was niet topfit, maar presteerde het toch om ons vooral weer erg bezig te houden. Hij wilde niet in zijn buggy en ging ieder trapje, verhoginkje of wat dan ook, constant op en neer. Dus uiteindelijk moe maar voldaan allemaal weer naar huis gegaan. Had nog meer winkels willen zien, maar dat ging niet lukken. Mijn zoontje viel in de auto in slaap en hebben we slapend in bed gelegd. We hadden weer afgesproken dat de knuffel vandaag weer ontvoerd en gewassen moest worden. Maar ditmaal lukte het niet, want hij werd wakker en begon te huilen toen hij mijn man met zijn knuffel zag. Hij trok de knuffel gelijk uit zijn hand en ging er weer bovenop liggen en viel gelijk weer in slaap. Morgen nieuwe poging!
@Xon: ja gek is dat hè dat kinderen dat doden van die dieren heel anders zien. Het is iets wat ze van kleins af aan horen, als iets dat er nu eenmaal bijhoort denk ik. Echt een traditie. Dat verdelen van het vlees gebeurt wel echt hoor, voor zover je controle hebt over dat deel dat naar armen gaat. Ik weet dat namelijk niet precies. Wij hebben wel één keer een schaap laten slachten en daar is dus 1/3 van naar armen gegaan maar ik zou niet weten waar. Ik heb dat toen eigenlijk niet gevraagd. Het was het eerste jaar dat ik hier woonde en ik had zelf toen dus ook het gevoel, nou dat hoort er nu bij om te doen als moslim. Maar daar denk ik nu toch wel een beetje anders over! Over of het wel of niet diervriendelijk is. Voor zover ik weet is halal slachten juist wel diervriendelijk omdat ze de keel doorsnijden en het dier daardoor heel snel dood is. Maar ik geloof niet dat zo'n dier daar niets van merkt, dus ik denk maar zo, al het slachten is uiteindelijk dieronvriendelijk. Ik ben een hele tijd vegetariër geweest en denk er nog wel eens over. Ik eet sowieso niet veel vlees. Maar vind het soms wel lekker. Vind mezelf wel eens hypocriet daardoor. @Mees: ja veel mensen die wel meedoen aan die traditionele dingen zijn echt een beetje schijnheilig al mag ik dat niet zeggen eigenlijk. Het is meer voor de vorm dat ze meedoen denk ik. Mijn man is z'n positieve gevoel over het katje alweer kwijt ben ik bang! Ik heb een paar keer gevraagd of hij die mensen wilde bellen vandaag maar hij heeft het niet gedaan onder het mom van allerlei smoesjes. Grrr. Morgen komt het er natuurlijk helemaal niets van en woensdag is pas de laatste dag van het offerfeest. Hij zei namelijk, ja maar nu is het offerfeest en dan zijn ze er misschien niet of dan ga je ook niet langs. Ik denk dan, je kunt toch bellen en kijken wat ze zeggen! Maar ja, ik blijf maar even op hem inpraten nog! Hou gewoon stug vol. O, jee,operatie knuffelontvoeren is mislukt dus? Ik vind het echt zo grappig, zie het voor me als een film. Hopelijk lukt het morgen.
pfff..wat een lappen stof zeg...zeker alsje net uit je 2e tukkie komt @mees...bijgelovig of gewoon om iemand te eren/herinneren daar doe ik het altijd voor. en idd als je niet verwacht...!!!! @offerfeest...als het snel en goed gebeurt, de beestjes daar hebben wel een beter leven gehad als die in de bioindstrie waar wij elke dag van eten. ik weet dat er tijdens zo'n feest veel dierenleed is helaas, maar dat hebben de dierenookin debioindustire.vandaar ikveel scharrel/biologisch eet. overslaan doe ik ook dan maar niet. @hoop...hhmmmm...klinkt niet echtl euk zit je nog zo in je verdriet van...gebeurt er weer iets wat je ook niet lekker zit. bedankt dat je mijn tato mooi vindt... @xon...wat kan een mens dat nodig hebben zo'n avondje/nachtje weg.geeft je weer energie en je brains zijn ontlast. normaal staan die op stand zwanger raken...dat had ik ook en waarschijnlijk allemaal die bezig zijn. kun je niet in ander zhuis terecht dan voor iui met je donor @jes...netjes hoor! 7kg. hoe oud zijn je meiden eigenlijk? met z'n 2tjes weg ik neem elke keer weer voor dat ik dat ook wel eens wil maar dan toch denk ik...nee...we gaan met z'n 3. komt ernooitvan, zou wel eens moeten... @lyan...die ander toch niet doorgezet dus. spannend hoor voor jou en boud.....zou zo ontzettend leuk vinden voor jullie dat raak is. hoe is met je vriendin? ga bakje koffie doen, filmpie halen en plof neer op bank fijne avond
Jeetje ik heb een groot respect voor andermans levensovertuiging en zou daar nooit iemand over aanvallen maar dat halal slachten diervriendelijker zou zijn dan gewoon slachten (niet halal zeg maar) is grote onzin. Sorry, ik heb een slager in de familie en zelf heb ik een keer op de neus bij het offerfeest gestaan toen er een schaap geslacht werd. Weet dus van allebei de manieren iets en juist bij halal slachten heeft een beest meer te lijden dan bij gewoon slachten. Bij halal slachten moet een dier, voor zover ik weet, doodbloeden wat juist langer duurt en dus echt een doodsstrijd leveren. In een niet halal slagerij krijgt een dier een stroomstoot waardoor ze echt in één klap dood zijn. Voor het dier goed en wel beseft wat er gebeurd, is het dood. Het is niet halal omdat ze nog vol van hun bloed zitten maar het is juist wel diervriendelijker, want pijnloos. Dat islamieten (en joden en vast nog wel meer religies of andere overtuigingen) juist voor halal kiezen heeft dacht ik te maken met hoe het in hun heilige boeken wordt voorgeschreven. Daarom vind ik dat mensen van andere geloven daar weinig over te zeggen hebben. Ieder zijn overtuiging maar als je het over diervriendelijk hebt moet je niet bij een halal slager aankloppen.
Hallo dames, Zo veel getikt weer hier, kijken wat we nog onthouden hebben hahaha... Jeetje, je maakt het wel weer spannend hoor, morgen ga je testen?? En tja ieder zijn ding wat slachten en al betreft, ik vind zo'n offerfeest maar niets hoor, vind het zielig voor die beesten. Maarja zoals gezegd ieder zijn ding, s6 morgen... Xon, lekker genoten vannacht lees ik?? Mooi zo dat heb je zo afentoe echt even nodig. En dat je alleen maar bezig bent met denken aan zwanger worden, dan sta je niet alleen hoor, ik denk dat we hier er allemaal heel erg mee bezig zijn. Ik denk er ook voortdurend aan hoor. maar ga je nou met je donor naar het AMC of zijn er nog geen plannen voor de IUI?? Lyanna, veel s6 meid met de IUI morgen of maandag.... Jes, ik heb het hier al wel verteld hoor in het begin dat ik hier kwam, maar kan me niet herinneren dat jij er toen al was. Maar mijn man is overleden na een avondje stappen met vrienden, hij had teveel gedronken en volgens de lijkschouwer een behoorlijk level aan cocaine in zijn bloed en is in zijn slaap in zijn tong gestikt. En of dat perongeluk is gegaan of expres dat zal ik nooit weten, ik bedoel of het zelfmoord was... Onze kinderen waren toen 8 en 3 jaar oud en ja we hebben er nog steeds moiete mee elk jaar weer. Ik ben sinds maart 2004 bij mijn huidige man ( vriend ) we zijn niet getrouwd maar ik zeg altijd man en we zijn erg gelukkig met hem...Vind het niet erg hoor dat je ernaar vraagt maar ik praat er niet veel over. Mijn kids en ik praten er juist veel over ook mijn zoon heeft er geen moeite mee om erover te praten, alleen elk jaar rond zijn sterfdag en zijn verjaardag op 8 nov. is het erg moeilijk voor hem en dan is wat prikkelbaar enz. maar verder gaat ie er heel goed mee om. Om de vraag van meerdere van jullie te beantwoorden.. Hoop, wat naar dat het je zo blijft achtervolgen meid, het heeft gewoon tijd nodig, komt goed, knufffff Mees, jij ook testen dit weekend?? Ik hoop dat je het verkeerd hebt wat betreft je ongi-gevoel, knufffff En nee helaas nog niet weer wat afgesproken, zij heeft het nu te druk met haar vriendje"("("( Nou meiden een dikke knufffff en tot morgen liefs, Sillysa
@Boudicca: Ik kan echt helemaal niet tegen dierenleed dus sowieso vind ik het een moeilijke kwestie! Nou zal blij zijn als die dag voorbij is morgen.
Jeetje ik ben het op twee punten met je eens. We moeten hier geen discussie over willen voeren. Wij lossen het probleem toch niet op, en dieren leed is nooit goed. Sterkte morgen met al die mixed feelings omtrent deze feestdag.
Dank je! Nee precies, ben ik met je eens. Ik heb mijn vorige reactie gewijzigd want ik dacht ineens, ik doe misschien wel uitspraken die niet helemaal waar zijn want ik heb het ook maar van gelezen of gehoord. Nou ja de kern is blijven staan
@Syl: heftig van je man. Ik wist dat je man overleden was en jij al jong weduwe was, met jonge kinderen, maar ik heb nooit de oorzaak geweten. Heftig, hoor. Fijn dat jullie er met zijn allen goed over kunnen praten. En ook belangrijk, dat jij weer de liefde van je leven hebt gevonden! Jammer dat je dochter druk is met de vriend. Misschien maar eens voorstellen dat je best wel even een paar uurtjes op muis wil passen als zij met haar nieuwe lover wil afspreken. En ik kan nog niet dit weekend testen. Mijn NOD is woensdag, dus ik moet nog even geduld hebben. @Jeetje: hè wat jammer dat je man toch weer terugkrabbelt. Lijkt wel of hij bindingsangst heeft (voor een kat). Ik hoop dat je hem toch nog kunt overtuigen. Ja, operatie knuffel is mislukt voor vandaag. Iedere keer als ik naar die knuffel kijk gruwel ik ervan. Hij moet dus fel geel zijn, maar hij is nu zo grauw smoeselig. Bah! Ik had mijn zoontje vorige week al verteld dat de knuffel in de wasmachine moest en dat die dan ging draaien en dat hij dan helemaal schoon was. Dus ik heb hem al wel zo ver dat hij de knuffel in de wasmachine gaat doen, en dan zegt hij erbij 'draaien' en dan doet hij de deur open en haalt hem er weer net zo snel uit. Het begin is er dus om hem te laten wennen aan de wasmachine, maar ik zal het nog niet op de spits drijven door in zijn bijzijn de knuffel te laten verdrinken voor z'n ogen. Maar helaas, vanmiddag lukte het mijn man dus niet de knuffel ongemerkt weg te pakken. Hij had een andere knuffel binnen handbereik en wilde dan heel snel de ene knuffel wegtrekken en dan de andere in zijn arm/hand duwen tijdens het slapen. Maar dat mislukte dus. Maar morgen, nieuwe rondes, nieuwe kansen! Heb vanavond met mijn zoontje koffie gedronken bij mijn ouders. Hij is daar graag, want bij opa en oma mag hij altijd lekker gek doen. Kreeg hem dus ook maar met moeite mee. Hij ligt inmiddels in bed, maar hoest regelmatig, want hij is voor de tweede keer in korte tijd snotverkouden. Nu nog even de boel aan kant maken, want hij heeft een enorme bende gemaakt. Heb nog steeds last van mijn vrouwenprobleempje. Het is heel genant, maar ik heb zo'n jeuk en het is zo erg om niet te krabben. Heb inmiddels wel ander spul bij de drogist gehaald en dat verzacht wel meer en beter, maar over is het nog niet. Zelfs bij het plassen is het in het begin ook even erg pijnlijk. Misschien dat ik maandag maar even langs de huisarts ga voor wat sterkere zalf, want kan slechts op mijn werk de hele tijd aan mijn kruis zitten krabben.
@Sillysa: wat een verschrikkelijk verdriet voor jullie!kan me voorstellen dat je daar nog steeds verdriet om hebt,zoiets is moeilijk een plekje geven.Heel fijn dat je nu weer een lieve man hebt. Knufff @Mees:Heb je niet nog een beetje creme liggen van de vorige keer?Het is echt heel irritant,ik heb het ook heel vaak gehad!Anders idd maar even bellen maandag,misschien kan je zo een tube ophalen,zonder dat je langs hoeft te komen.
@Hoop: ik had nog zalf liggen, maar dat was homeopatische die voor allerlei huidproblemen was. Nu heb ik zalf speciaal voor deze klacht (en dat 'gebied', zeg maar). Is bij jou alles weer rustig nu na gisterenavond?
Sill wat een dramatische ervaring moet dat voor jou en je kinderen zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat dit ieder jaar nog weer veel emoties oproept op zulk soort dagen. Ik ben heel blij voor je dat je nu zo'n lieve vriend hebt gevonden en dat je zoon er wel goed mee om weet te gaan. Lijkt me voor hem helemaal moeilijk want hij was nog zo klein dat hij waarschijnlijk maar weinig herinneringen aan zijn vader heeft. Dikke knuffel voor jullie.
Mees ik hoop dat de zalf snel helpt. Irritant hoor zo'n jeuk En morgen gewoon weer die knuffel proberen te kidnappen. Gaat vanzelf een keer lukken, de aanhouder wint.
dag dames, wat had ik een hoop bij te lezen zeg..... heb maar weinig onthouden helaas, hopelijk vergeven jullie me dat.... wel onthouden dat er weer een nod voor de boeg is, de duimen draaien mees! hier drukke week gehad (iets te) dus moet erg bijkomen. gisteren de auto gehaald!! heel blij mee. zagen we natuurlijk een deukje en een krasje.... tja hadden we maar beter op moeten letten bij het kopen. is niet erg hoor en valt bijna niet op. vandaag weer lekker naar buiten, is best koud dus warm aankleden.
meld geen gerommel en een druk dagje voor de boeg @mees...is geen schimmelinfectie? ik hebgelukkig niet gehad met een knuffel, bengel was dolverliefd opzijn tut(spuugdoekje hema beige rand) maar wanneer vies, mocht gewoon de was in. @justme......dat wordt oefenen met parkeren tot later
Mees, oww ja ik zie het ik dacht dat jij ook dit weekend NOD had, ik denk ik volgende week zaterdag ofzo.. Wat vervelend dat kwaaltje, ik heb het ook weleens, vooral in deze tijd van het jaar als je vaak verkouden bent of wat grieperig, een lage weerstand dus. Ik krijg dan altijd een zalf die ik in moet brengen dan is het met 3 dagen weg, s6....Ook met het pikken van de knuffel hahaha, grappig hoe zo'n kleintje daar zo dol mee is. Bij volgende kindje maar 2 dezelfde kopen, misschien valt het dan niet zo op als ie in "bad" moet.... Jeetje, hoe is het met jou?? Al getest?? En s6 vandaag met het offerfeest.... Justme, lekker aan het genieten van je nieuwe auto? Ach ja een krasje, een klein deukje?? Er zullen er vast nog wat bijkomen... En jahoor je zwangerschapsdemensie is je vergeven hahaha.... Boudicca, ja mijn zoon was nog erg klein toen het gebeurde en hij heeft idd weinig tot geen herinneringen aan zijn vader, maar hij weet wel wat er gebeurd is. Maar hij gaat er over het algemeen gelukkig goed mee om.. Tja Mees geen gek idee om idd op muis te passen op de dagen dat zij naar vriendje gaat, maar door de wrijvingen tussen haar en mijn man wil hij dat niet hebben, helaas. Misschien later maar nu is hij daar nog echt niet aan toe, vandaar dat ik ook ergens anders met mijn dochter had afgesproken. Komt wel weer goed, heeft gewoon tijd nodig... Veel liefs allemaal, Sillysa