wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    meiden...update....niemand heeft het weer goed....mijn vliezen zijn gebroken dus binnen ongeveer 48 uur is mijn meisje geboren

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    SALCIA!!!!!!! Spannend meid. Nog geen weeen? Best fijn om zo vroeg te bevallen, vond ik met mijn oudste! Nog niemand die vindt dat je meldplicht hebt....veel succes!!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Salcia: Wat spannend meid!!....dat drukkende gevoel aan de onderkant is dus niet voor niets geweest.je had er al zo,n last van...en nu gebroken vliezen!!....zet em op meis!:)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Woehhh Salcia, spannend!! Succes meid, hoop dat alles snel en voorspoedig gaat!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: ah neeeee jij ook op rood!! Nou welkom weer naast me op het bankje. Knuffel!
    En wat vervelend die bacteriën. Misschien inderdaad wel goed om het nu even goed aan te gaan pakken en dan weer verder te gaan.
    En toen jij schreef geen stress te hebben dacht ik ook meteen aan je werk net zoals anderen hier. Denk dat dat onbewust misschien toch meer stress bij je oplevert dan je denkt. Nou succes met alles hoor meid, hoop dat die bacteriën snel aangepakt zijn en je je weer fitter gaat voelen.

Wij slaan heel misschien ook een maandje over. Ik weet het nog niet zeker, maar ik vind dat ik er echt te veel op een beetje gestreste manier mee bezig ben en daarnaast als ik deze maand zwanger raak zou ik echt hoogzwanger zijn in de allerheetste maand van het jaar hier. Dat lijkt me echt vreselijk.
    Maar ja ik twijfel want ik denk dat als de klustijd weer is aangebroken ik er toch weer voor zal willen gaan. Ik ga er in ieder geval over nadenken. Ik kan ook gewoon een maandje kijken dan hoe mijn cyclus is en er dan volgende maand weer vol voor gaan met goede moed. Maar we zullen zien.

Mijn man heeft vanmorgen gebeld voor het poesje maar de mensen wilden pas afspreken na het offerfeest jammer genoeg. Dus nog geen concrete dag afgesproken! Turken zijn soms zoooo raar in die dingen. Moet ik weer gaan lopen zeuren binnenkort tot hij belt ;) Maar nu is de tweede stap al gezet dus komt vast goed!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mees: wat ontzettend jammer dat jij ook op rood gegaan bent!Dikke knuff.....nu wel de gelegenheid om die bacterien grondig aan te pakken!

@Jeetje: ik herken dat gevoel wel...bij mij kriebelt het ook weer nu straks mijn eisprong gaat naderen(Ik weet niet precies wanneer dit zijn zal,maar gewoon wetende dat mijn eisprong komt)Aan de ene kant had ik zoiets van,nog even niet.Maar als je weet dat je weer vruchtbaar bent,laat ik liever geen kans voorbij gaan.:) Jammer dat je nog geen afspraak hebt kunnen maken voor het poesje,maar wel goed dat je man toch gebeld hebt!

@Boudicca: wat een toestand weer in het ziekenhuis! Maar hoe leuk heb je het weer geschreven!!:D

@Jes4: ik ben het helemaal met je eens dat je af en toe samen erop uit moet gaan.Het is heel goed voor je relatie om eens even weer man en vrouw te zijn ipv alleen maar papa en mama.:)

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia, yeeeaahhh meid. Succes met de bevalling, ik hou het hier in ieder geval aankomende uren in de gaten.

Meiden, net terug van IUI en 5/12 inkopen. Ga nu eerst even eten en kleine man op bed brengen.
    Ook moet ik even gebruiksaanwijzingen lezen, heb nu van die K*Tbolletjes gekregen die ik 3x per dag 2 stuks in moet brengen.

Tot straks, blijf wel even spieken tussendoor naar Salcia.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: spannend meis!...waar zijn die k*tbolletjes voor?
    Ik duim voor je!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: nee, jij ook al zo vroeg! :$ Dat gaat niet goed met onze pool op deze manier!! Maar het is je van harte gegund (want ik weet hoe lang je op je meisje gewacht hebt en hoe nieuwsgierig je bent). Hoop dat je tussen het puffen door af en toe nog even een update kunt geven. En natuurlijk, als de kleine er is, hoe de kleine meid gaat heten! Nou, meid, zet hem op!!!! Duim, duim....:p
    @Jeetje: herkenbaar dat gevoel van misschien maar even overslaan. Had ik vorige maand ook, maar dan zie je die banner weer aftellen, en dan begint het toch weer te kriebelen. Aan de ene kant ben ik blij (voor mijn gemoedsrust) dat we het afgelopen maand toch geprobeerd hebben. Achteraf heeft die afspraak van die kweek en die uitslag veel langer op zich laten wachten en had ik niet alleen afgelopen maand een verloren maand gehad door al het wachten op.., maar ook dan de komende maand waarschijnlijk. En ja, dat gestresste gevoel van zo graag zwanger willen worden, herken ik ook, helaas. Maar het is ook iets, wat ik niet meer uit kan zetten. Ook ik heb wel eens gedacht niet met ovu-testen meer te werken, maar ja, ik ben al 40 dus mijn kansen per maand zijn zo en zo al kleiner aan het worden, dus voor je gevoel probeer je alles uit zo'n maand te halen. Maar ik vind het wel eens vermoeiend dat het zwanger worden wel nu al een jaar lang gewoon dag in dag uit in mijn gedachten is. Bij iets plannen, bij kleren kopen, bij vakanties, steeds hoor ik het rammelen van mijn eierstokken en denk ik maar wat als ik dan zwanger mocht zijn. Ik denk dat voor ons allemaal het enige medicijn tegen deze 'stress' is gewoon zwanger raken en een kindje krijgen.;)
    Goed dat je man in ieder geval al wel gebeld heeft. Nu liggen deze mensen weer (even) dwars, maar het offerfeest is morgen toch al afgelopen? Nou, hopelijk krijg je je man voor einde van de week nog een keer zover.
    En de werkstress, het zal zeker meespelen. De mk heeft zo'n impact op me gehad, dat ik daardoor natuurlijk al niet helemaal (lichamelijk en geestelijk) goed in mijn vel zat. En dan komt daar dat gedoe op het werk ook nog eens bij.
    @Hoop: neem de tijd die je nodig hebt. Tegen ons was ook gezegd dat het beter was de eerste maand na de mk even af te wachten ivm opstarten van de cyclus. We hebben toen gewoon geklust (voor de lol, zonder ovu-testen). Zo van, is het toch raak, dan had het zo moeten zijn. Op zich was dat ook wel erg prettig. En aangezien jullie al veel klussen, is de kans (zo ongemerkt) er misschien toch dat je snel weer zwanger mag raken (en heb je ondertussen toch nog lol gehad).:p
    @Jes: je hebt me in ieder geval wel op een idee gebracht. Toen ik zat te mailen vanmorgen dat ik wel eens met mijn man naar de film was gegaan, bedacht ik me dat het eigenlijk ook al best lang geleden was inmiddels. Misschien dat we dit weekend weer eens een filmpje kunnen gaan pakken samen. ;)

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws van Salcia.

Hoop, dit is Utrogestan (progesteron) die ik 3 maal daags 2 tabletten vaginaal in moet brengen. Zo hopen we dag ik een langere 2e fase heb en niet na 9 dagen alweer ongesteld wordt. Ook bevordert het het baarmoederslijmvlies voor een goede innesteling.
    Je kan er wel bijwerkingen van krijgen, zoals misselijkheid, hoofdpijn, pijnlijke borsten en zo. Moet ze gebruiken totdat ik een ontrekkingsbloeding krijg of als ik zwanger ben waarschijnlijk tot 12 weken. Hoop dat dit dus gaat helpen.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Mees toch, zie net aan je banner dat je weer de duivels op bezoek hebt. Hele dikke knuff meid!!!

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @lyan...laten we hopen dat laatste is he en je moet nemen tot 12 wkn zw

ik hou jullie op de hoogte als nieuw is over salcia, we zijn buddies

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Moet zo werken en kwam toch nog even spieken of er al nieuws van Salcia was. Nog niet, dus!

@Lyanna: ja, duivels zijn in grote getale gearriveerd. Nou ja, ik was er enigszins op voorbereid, dus heb er gelukkig niet al te veel last van (zoals ik andere maanden echt wel eens kon hebben). Hoop dat je k*t pillen helpen. Ik heb een k*t zalf gekregen, maar dan letterlijk. Vond het wel grappig dat er op de bijsluiter dat je er roodheid van de huid en erge jeuk van kon krijgen. Ja, duhhh!! Daar had ik hem juist voor gekregen...hihi...:p

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Mees: balen weer op rood; als je dan toch voor quality time wil zorgen zou ik de film combineren met een lekker etentje. Dat wordt er veel meer gezegd! Toch? En dat etentje; dat hebben jullie wel verdiend.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Aaaaaahhhh salcia, nu al!
    Tjonge jonge, die pool van ons dat is wel een regelrechte aanfluiting, geloof niet dat wij met de staatsloterij of wat dan ook mee moeten doen.
    OOoooooh spannend, en dan toch nog eerst een meisje i.p.v. een jongen van Almika.

En Mees, getverdemme, rood! Wel een beetje mixed feelings natuurlijk met dat gedoe in je mond, maar het blijkt K*T natuurlijk.
    Sterkte meis.

En Jeetje het offerfeest duurt toch niet meer zo heel lang?
    Had je niet alvast een dag kunnen afspreken?

Nou dames niet zoveel tijd, ik ga zo naar de bios.
    Heb vandaag eindelijk het AMC gebeld en afspraken gemaakt. Ben blij dat ik het nu eindelijk gedaan heb, even buiten beschouwing latend wat mijn donor wil.

En oh ja, Lyanna, ik heb de afgelopen 2 maanden ook die utrogestanpillen gebruikt, het stelde mijn ongesteldheid echt uit tot ik met die pillen stopte. En dan duurt het nog een aantal dagen voordat het doorzette. Het geeft in ieder geval wat extra tijd voor de innesteling en een goed bmslijmvlies. Bij mij helaas heeft het ook nog niet geholpen.

Fijne avond!

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Salcia You go girl!! Spannend hoor, zet em op meid.

Hè Mees wat naar dat je toch op rood bent gegaan. Een klein pluspuntje, je kunt nu wel beginnen met die behandeling. En k*t zalf, haha nu maar hopen dat het snel werkt

Jeetje als ik jou was zou ik het temperaturen even laten zitten. Ik heb het gevoel dat je er teveel waarde aan hecht. Je moet het meer zien als controle middel of je je ei hebt gehad en er niet al te veel andere mogelijkheden (of onmogelijkheden) in willen zien. Ik heb eens op een site een heleboel temperatuur kaartjes vergeleken met elkaar en met mijn eigen metingen. Toen ontdekte ik dat het zo wisselend kan zijn dat alleen je temperatuur niets zegt. Meiden met een veel lagere temperatuur dan mij bleken zwanger en andersom met veel hogere temperatuur juist niet. Ook waren er kaartjes bij van nauwelijks stijgingen t.o.v. voor eisprong die zwanger bleken en met best grote stijgingen t.o.v. eisprong die dat niet bleken. Ik heb het idee dat jij je er een beetje te veel blind op staart als jou temperatuur niet hoog genoeg is. Als ik bij mij kijk verschilt het zelfs per maand hoe mijn temperatuur is. Dus misschien voor jou gemoedsrust toch prettiger om niet te temperaturen of om dit niet in een grafiek te zetten zodat je er minder mee bezig bent dan nu. Wie weet wat het oplevert.

Xon heel goed dat je het AMC hebt gebeld en nu maar gewoon even weer afwachten wat zij te zeggen hebben.

Almika, zondag officieel uitgerekend maar vrijdag misschien al strippen. Spannend!

Lyanna drie x per dag die pillen! En als je dan moet werken? Moet je dan op het toilet gaan zitten hannesen?? Wat een gedoe zeg. Ik hoop heel erg dat het nu gewoon raak is voor jou.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, balen meid. dikke knuf. misschien wel zo verstandig om nu meteen je tandprobleem aan te pakken, heb je dat maar weer gehad

@almika, je maakt het wel spannend meid!! hoop voor je dat het niet te lang meer duurt

@salcia, succes met de bevalling meid!!

@jeetje, misschien even lekker op z'n beloop laten. is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik hoor

@lyanna, weer spannend op het wachtbankje dus. ik heb een taart voor je klaar gezet!

hier vandaag maar even geen sport, errug moe helaas. lekker bankhangen is het devies voor vanavond!

oh ja, iemand nog een voorspelling voor het geslacht van onze uk?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: spannend dagje morgen voor jullie! Ik blijf erbij dat het een jongetje is, dus benieuwd of ik het goed heb. (mijn voorspellingen bij de pool beloven weinig goeds).
    @Xon: goed dat je het AMC hebt gebeld. Kan me voorstellen dat het geestelijk rust geeft dat je die knoop tenminste toch maar doorgehakt hebt. Heb je nog wat van de fert.verpleegk. gehoord. Zij zou het toch nog overleggen met de gyn of er een uitzondering gemaakt kon worden.
    En morgen weer een lekkere hoofdmassage...??
    @Salcia: en al ontsluiting, weeën of wat dan ook voor een vorderingen??

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, he jemig jij ook op rood?? Bah meis, dikke knuffel. Ja je kunt nu idd wel je mondprobleem aanpakken maar leuk is anders..

Salcia, s6 met de bevalling meid, zet m op!!!

Jeetje, ik sluit me aan bij de rest, we zijn er natuurlijk allemaal heel erg mee bezig, dus ja ook ik ken je dilemma wel. Maar wat Boudi zegt, misschien je niet zo blindstaren op je temp, het is eigenlijk een middel net als een ovu-test om te bepalen wanneer je je ei hebt of hebt gehad. Hopelijk kun je er wat meer rust in vinden meid. S6

Jes, ben het wel met je eens hoor, je moet afentoe ook even man en vrouw zijn ipv alleen maar ouders. Ik kon altijd erg genieten van de tijd even zonder kids hoor heerlijk. Maarja wat voor de 1 fijn is is voor de ander verschikkelijk.
    En wat mijn man betreft, nee ik wist niet dat ie dat deed wel dat ie het vroeger had gedaan als ie weleens ging stappen toen ie jonger was, dus was geen fijne verrassing. Maarja het is nou eenmaal zo......

Just, lekker moe vandaag?? Geniet lekker van je avondje bankhangen meid. En uuhh ik zeg jongen..Wanneer ga je ons uit ons lijden verlossen hahaha???

Lyanna, nou hopelijk werkt het en heb je straks een mooi resultaat, s6 op de wachtbank..

Hoop, ik denk dat je lekker moet doen wat je hart ingeeft hoor, als je ervoor wilt gaan lekker doen, ben je er nog niet aan toe, nou ja dan sla je even over, knuffel..

Xon, fijn dat je voor een gesprek gaat over de IUI, hopelijk gaat het dan ook snel plaatsvinden...

Hier nog niet veel anders, voel me belabberd zoals elke maand als de duivels eraan komen. Zere boobs, koppijn, soort raar koortsgevoel, maar temp is normaal. Dus ja hetzelfde als altijd idd. Maar als het al komt kan ik vrijdag ook niet voormijn uitstrijkje gaan, dan zal ik dat weer moeten verzetten want dat kan natuurlijk niet als je ongi bent....Nou ja we wachten wel weer af, maar ik gok morgen....

Liefs allemaal,

Sillysa

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme ik denk dat jullie een meisje krijgen.....

Deel Deze Pagina