wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    sill...zou willen dat het minder spannend was... maar niemand gaat deze winnen want duurt geen 10 dagen meer hooguit 1.5 denk ik

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat je alles hebt kunnen vertellen tegen je fysio. Dat kan toch alleen maar als iemand een goed luisterend oor heeft en begripvol is. En ach, je weet toch nooit... In de tussentijd lekker van hem blijven dromen, hoor! En vooral genieten van zijn handen.;)
    @Salcia: heb met je te doen. Je loopt al zo lang in afwachting van. Hoop dat ze je morgen een handje gaan helpen. Want dit lijkt me ook zenuwslopend voor je.
    @Syl: weer een dag verder zonder ongi, en iedere dag zonder rood is er toch maar weer een bij!
    @Justme: ja, ik was zoals gewoonlijk weer eens te ongeduldig. Maar ik wacht netjes tot je ons morgenavond het grote nieuws komt melden (met foto's);)!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    tis zenuwslopend...wel/geen weeen, dan weer 10 minuten, dan weer 18 minuten dan weer half uur niks

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: vreselijk lijkt me dat, iedere keer het idee, zou het nu doorzetten en dan weer niet. Hoop dat je vannacht toch een beetje kunt slapen. Morgen wordt het een spannend dagje voor je! Dan ga je heel waarschijnlijk al mama worden:p (raar idee, hè?)

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4065 Boudicca, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    @Salcia ik wens jou de komende uren heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch ergens een beetje slaap weet te pakken vannacht maar ben bang voor je dat dit een lange nacht gaat worden, Maar wie weet lezen we morgen bij 't wakker worden dat je ineens de turbo aangezet hebt:p. Ik hoop het voor je meid. Nog even volhouden.

@Justme succes morgen bij de echo, ben erg benieuwd naar 't geslacht van jullie kindje. Ik hoop dat ik gelijk heb want in de pool sla ik (trouwens net als de rest) volledig de plank mis tot nu toe :D

@Xon gewoon blijven genieten van de fysiotherapie(-peut). Uit je verhaal maak ik trouwens niet op dat hij, na jou mededeling, ineens erg terughoudend is geworden dus gewoon lekker blijven dromen :cool:.

@Sill zolang het rood uitblijft is er hoop hoor, ook al geloof je er zelf niet in deze keer, geluk kan je soms zo ineens ten deel vallen (wouw wat filosofisch toch van mij;))
    Trouwens, mocht je tegen alle verwachtingen in tòch zwanger zijn dan moet de arts dat vrijdag bij je uitstrijkje volgens mij kunnen merken. Als het goed is sluit je baarmoedermond na een bevruchting en is dat te zien bij het maken van een uitsrijkje.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: zet hem op vandaag, meid! Ben je de nacht rustig doorgekomen?
    @Justme: vandaag mag ik je dan echt succes wensen! Een hele mooie echo toegewenst en succes met speuren naar het geslacht....

Vandaag heb ik mijn vrije dag, al ziet het er frisjes uit. Zit te denken om mezelf maar eens bij een van mijn vriendinnen op de koffie uit te nodigen.
    Maar eerst maar eens een poepbroek van mijn zoontje verschonen. Van het moederschap heb je nu eenmaal nooit een vrije dag.;)

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Salcia: succes meis! We hopen snel wat te horen!

@Mees: lekker een vrij dagje,tis prachtig weer!

@Just: was de echo goed? Ik denk dat je een meisje krijgt:)

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    *buddynieuws salcia*

geen baby vandaag, geen ontsluiting nu ballon ingebracht om op te rekken en dan op z'n vroegst morgen met inleiden starten

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier dus nog met bib...pfffff

gs even tukkie doen lees later vandaag bij

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: meid, je hebt het ook niet makkelijk. Moet je nog een dag wachten! :( (nou ja, dan wordt het in ieder geval wel 11-11-11 als geboortedatum;)). Hoop dat je de moed er nog even in kunt houden. Sterkte, meid!
    @Almika: bedankt weer voor de update. Werd jij morgen nu nog gestript. Misschien breng jij ons ook wel nieuws dit weekend. Lekker slapen voor straks. Is Salcia overigens vanaf nu in het zkh?
    @Hoop: het is hier helaas geen lekker weer. Erg koud en heel grauwig. Je zou er depri van worden.:( Ben vanmorgen lekker koffie wezen drinken bij een vriendin die ik al (veel te) lang niet gezien had. Dus we hebben elkaar even bijgekletst.
    @Jeetje: hoe is het met jou, meid? Je wordt gemist... dus... meldplicht!;)

Zit hier tegen een enorme bende aan te hikken. Mijn zoontje heeft weer flink zijn best gedaan. En ik moet echt gaan strijken, anders moet mijn zoontje morgen naakt over straat, ben ik bang. Nu nog moed verzamelen om een begin te maken.
    Was vanmorgen dus even op de koffie geweest. Mijn zoontje wilde weer niet eten vanmorgen en was bij mijn vriendin al de hele tijd in zijn ogen aan het wrijven. Hij is dus duidelijk niet lekker.
    Hij heeft net thuis nog wat gegeten en ging naast me op de bank zitten. Toen belde er nog een collega van mij met wie ik 10 min. aan de telefoon heb gezeten. Ineens vond ik mijn zoontje wel erg slapjes naast me hangen. Lag het arme joch te slapen. :)
    Nou, heb hem maar opgepakt en in zijn bedje gelegd. Hij was wel verkouden, maar leek aan de betere hand. Blijkbaar dus toch nog niet helemaal. Nou ja, ik ga eens een begin maken met puinruimen.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:wat een verschil in nederland met het weer!Tis hier echt heerlijk,had het jou ook graag gegund!

Nu aan de strijk....ik heb geen hekel aan strijken,maar het duurt wel lang tot ik uiteindelijk een begin gemaakt hebt!:D

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @justme...en enen???:) hoe was de echo...ik denk een meisje

ga zo teruglezen na het eten

salcia in zhuis ja.ik hou jullie op de hoogte wordt wel lastig als mijn strippoging lukt morgen :p

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van mijn werk na een saaie vergadering en even snel checken of er nieuws van Salcia is. Maar nee dus. Och och dat duurt wel lang voor haar, ik hoop dat ze het een beetje kan volhouden. Salcia mocht je dit lezen vanuit het ziekenhuis…Sterkte meid

Justme je had al gezegd dat je niet meteen na de echo zou posten en pas vanavond het nieuws zou brengen maar ik ben wel heel nieuwschierig!

Zo nu eerst even eten klaarmaken en naar binnen werken. Kom later nog wel even weer buurten

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @salcia, hopelijk duurt het toch echt niet lang meer meid, dit wachten kan niet fijn zijn. succes!

hier een super echo gehad! alles zat er op en er aan zoals het moet. en het is een...... drumroll..... jongen!! nu kunnen we gaan kijken naar de kleuren voor de babykamer, stof zoeken voor het hemeltje en gordijntjes en uiteraard een naam uitzoeken. leuk maar lastig. heb me ook opgegeven voor echo training, dwz dat ze op mij mogen trainen. ben benieuwd of ze nog mensen nodig hebben. zal het vast wel horen.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: yes! it's a boy!! Leuk, hoor! Wat dat betreft heb je veel goede pendels gehad. En gefeliciteerd dat verder ook alles helemaal goed was. Nu inderdaad heeeel hard nadenken over een naam. En leuk zo'n echotraining. Ik zou me ook graag als 'slachtoffer' opofferen daarvoor. Ik denk alleen dat er gegadigden genoeg zijn.
    @Salcia: hoop ook dat je ons misschien kunt volgen in het zkh. Dan weet je dat er heeeel veel aan je gedacht wordt en met je meegeleefd. Nu is het waarschijnlijk echt het laatste nachtje dat je van je dikke buik mag genieten. Dus aai er nog maar eens goed over, je zult hem nog missen.
    @Boudicca: en lekker gegeten? Weer een spannende spruitenschotel of heb je nog leuke culinaire verrassingen voor ons.
    @Hoop: hier is de berg strijkwas inmiddels veranderd in mooi strak gestreken stapeltjes. Ik neem me steeds voor (net als mijn administratie) om het bij te gaan houden en niet zo op te laten lopen. Lukt toch steeds weer niet. Hier helaas geen zon gezien vandaag. Dus je zat aan de goede kant van het land.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justme gefeliciteerd met de mooie echo. Leuk een jongen, had ik het toch mis, hmm dan zal ik vanavond ook wel niets winnen in de staatsloterij :p. Gokken is duidelijk niet mijn sterkste kant. Maar jullie kunnen nu inderdaad gericht op zoek gaan naar spullen voor de babykamer en een naam gaan bedenken. Hartstikke leuk zeg!

@Mees ik had vanavond gewoon een kliekje hoor haha. Ik had gisteren gevulde paprika's in elkaar gefantaseerd en daar had ik er nog één van over. Beetje pasta erbij en klaar alweer ;)

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jaaaaaaaa, hehe, heb ik eindelijk eens iets goed!!!
    Justme een jongen, wat leuk. Nu echt lekker namen en kamertjes gaan bedenken.

Salcia, wat vervelend dat het zo lang duurt.
    Kan me voorstellen dat het geen pretje is.
    Nou ja, hoe dan ook het zal nu echt niet meer lang duren.
    Sterkte meid, en morgen waarschijnlijk je kleine meisje in je armen. We duimen voor je hoor.

Pfff even verder weinig puf om veel te reageren, kom net van mijn werk. Had 15-minuten gesprekken, ben vanaf half 4 aan een stuk door gegaan en daardoor kon ik lekker om 20.00 u. naar huis. Volgende week nog zo een dag, maar nu eerst lekker met de voetjes omhoog expeditie robinson kijken.
    Morgenochtend spijbelen van mijn werk (onder het mom van afspraken in het ziekenhuis) komt mijn donor langs. Vanochtend pregnyl gespoten, en nu komt hij morgen rond 11.00 u. en zaterdagochtend ook nog een keer. Maar kan op mijn werk dat natuurlijk niet zeggen, dus ik ga om 10.45 weg en dan aansluitend mijn lunchpauze en dan hoop ik rond 13.15 u. weer terug op mijn werk te zijn. Maar heb evt nog wel het eerste uurtje van de middag knutselopvang geregeld, ahhaha. De knutseljuf komt meteen knutselen, dus als ik even wat meer tijd nodig heb dan kan dat ook nog.
    Het is niet heel netjes om het zo te doen, maar ja, het is even een beetje eigen belang.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: prima, geregeld toch voor morgen! Een leugentje om bestwil mag toch best wel eens. Jij en je donor moeten alvast wat voorknutselen :D en dan in de middag nog met de kindjes verder in de klas. En zaterdag nog een keer bezoek van je donor. Nou, mooie timing weer! ;)
    @Boudicca: gevulde paprika met pasta. Klinkt lekker. Ik heb het met ouderwetse hutspot moeten doen. Ook lekker, hoor!:)
    @Syl: sterkte morgen met je uitstrijkje. Die van mij is morgen 2 wkn geleden. Zou met 3 wkn de uitslag kunnen krijgen. Moet zeggen dat ik hem nu al wel begin te knijpen als ik de post door de brievenbus zie vallen.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja Syl, sterkte morgen met het uitstrijkje.
    Dat alles maar goed mag zijn.

En Mees, meestal is het zo dat wanneer er iets aan de hand was geweest je dat allang had gehoord.
    Wil je geen valse hoop geven, maar denk niet dat je je druk hoeft te maken.
    Heb jij ook zo een afspraak dat als je niets hoort is het goed?
    Ik vind dat altijd zo een baggerregel.
    Ook weer zo een regel waar geen rekening wordt gehouden met patienten.

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Salcia, meis het duurt nu wel lang zeg, hoop voor je dat het nu maar snel achter de rug mag zijn en jullie lekker kunnen genieten van het kleine meisje, sterkte en een dikke knuffel..

Justme, yessss hahaha had ik toch ook eindelijk wat goed geraden, leuk meis een knul!! En nu lekker genieten van het uitzoeken van een naam en de kleurtjes voor de kamer...

Boudicca, ik denk niet dat ik verrast ga worden morgen hoor hahaha, ik denk niet eens dat ik kan gaan want ik voel dat ze echt voor de deur staan, ik denk dat het vannacht of morgenochtend wel doorbreekt, heb erge krampen en mijn kop explodeert, maar verder alles goed:p
    Zit jij nou op de wachtbank of moest je nog voor de IUI?? Heb het niet helemaal meegekregen..

Mees, wat sneu dat je mannetje zo ziek is, vind het altijd zo zielig voor die ukkies. Nou hopelijk is ie gauw weer beter. Tja elke dag is er 1 zonder rood maar als ik m voel komen mag ie van mij ook helemaal komen hoor, voel me altijd zo lamlendig ervan..veel buik-en hoofdpijn. Spannend he?? Die uitslag? Kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt hoor, maar het komt vast goed meid. Ik krijg al binnen een week een telefoontje, door een paar jaar geleden, dus ja ik hoef nooit zo lang te wachten maar ook ik ben dan op van de zenuwen hoor en nu helemaal omdat ik weet dat ie vorig jaar ook al niet goed was, dussssss afwachten maar. En als ik morgenochtend op rood ga dan moet ik het toch weer gaan verzetten helaas.....

Xon, goed geregeld toch zo?? Vind ik wel hoor meid, knutseljuf op school en jij zelf thuis aan de knutsel, vond het er wel grappig staan eigenlijk hahaha, S6 meis...

Nou ja hier eigenlijk verder niet zoveel te melden, ben erg veel aan het werk de laatste week dus ja, das ook niet echt spannend ofzo. Das toch altijd eigenlijk weer raar zo aan het eind van het jaar moet er op het werk ineens vanalles extra gebeuren, maarja het houdt je van de straat denk ik dan maar.
    Hopelijk gauw nieuws van Salcia..

Knuffffff allemaal, tot laterrrrrrrr

Deel Deze Pagina