Hallo dames, @Salcia: O toch nog even wachten voor jullie dus. Succes met het wachten nog en natuurlijk met de bevalling straks. We denken allemaal aan je. En wat een mooie datum 11-11-11. @Justme: O wat leuk! Een jongetje. Gefeliciteerd met de goede echo. Goh raar hè? Nu weet je wie er in je aan het groeien is, of nouja ik bedoel nu weet je dat het een jongetje is. Veel plezier met meubels en stoffen en namen uitzoeken enzo. @Xon: Nou goed geregeld dus, zo te lezen. We gaan er weer voor. En leuk 2 Bammers die gelijk opgaan en dus gelijk op roze gaan @Mees: Ik denk dat je bij slecht nieuws opgebeld zou worden. Sterkte met het afwachten in zenuwen. Hoop dat je dat gelijk van je af kan laten vallen als je de uitslag krijgt. Of nee daarvoor al. Beterschap aan 't kleine hummeltje. Was inderdaad al 'n paar weken geleden geloof ik, dat je zei dat hij ziek was. Het sluimert dus? @Syll: Sterkte morgen. En inderdaad als het toch komt laat het dan maar snel doorzetten ook. Ben je er snel weer van af. Ben ik erg dat ik toch gewoon stug blijf doorhopen voor je? Hier niet veel te melden. Verheug me nu al op morgen babynieuws van Salcia O en bij Almika alles nog rustig, las ik. Fijne avond dames, Liefs.
Sill ik ga morgenmiddag voor de IUI naar t ziekenhuis. Dus vanaf morgenmiddag weer officieel op de wachtbank dagen aftellen naar mijn NOD. En vreselijk hopen dat het dan eindelijk raak is . Ik hoop dat je het uitstrijkje niet uit hoeft te stellen. Volgens mij kun jij het maar beter zo snel mogelijk gehad hebben, des te eerder krijg je de uitslag en ben je weer wat geruster over mogelijke enge dingen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles goed is met je meid maar zal morgen toch even aan je denken. Succes. Xon als t op deze manier kan heb je groot gelijk dat je het doet. Het is ook altijd zon gedoe en geregel. Ik vertrek morgen ook 3 kwartier voor het einde van de lestijd naar het zh. Alles voor het goede doel . Succes morgen met je donor. Dat het goede zaadje er deze keer maar tussen mag zitten
Boudicca, jij ook succes morgen. Dat het morgen maar een goede vruchtbare actieve zaaddag mag zijn !!!!
lag al op bed maar moest dit even delen. justme....hmm...zat er ver naastleuk een jongetje!!!!! en jependelsgoed, die vanmijook...dusz....zou toch wel waarheid in zitten morgen reageer ik wat uitgebreider ga nu weer terug
Ooh ook al een razendsnelle bevalling dus uiteindelijk! Wat fijn dat ze eindelijk is geboren! Prachtige namen ook weer. Van harte gefeliciteerd Salcia en man!!! Geniet lekker van jullie meisje, ons eerste ZP-meisje! Nou, Almika, nu ben jij de volgende. Succes!
@Justme: wat fijn dat de echo helemaal goed was en ik vind een jongetje wel bij je passen! Leuk hoor. Nu lekker shoppen en spulletjes uitzoeken en de naam bedenken. @Sillysa: sterkte vandaag met het uitstrijkje. Hoop dat het door kan gaan! @Boudicca en Xon: succes vandaag!! Dat het maar een heeeeel vruchtbare dag mag zijn voor jullie allebei en de zaadjes goed hun werk gaan doen! Mijn duimen gaan weer in de draaistand voor jullie vanaf vandaag! @Mees: hoop dat je snel de uitslag krijgt van je uitstrijkje maar ik denk ook dat ze bij slecht nieuws vast al gebeld hadden. Kan me wel voorstellen dat het toch spannend is. En beterschap voor jullie kleine boefje! Hier weinig nieuws. Drukke dag voor de boeg. Gisteren bezoek gehad van een vriendin uit NL die hier een huis heeft en een vriend en hier nu twee weken is. Dat was wel gezellig en we hebben lekker ouderwets hutspot gemaakt! (mijn man vond het nog lekker ook!) Maar heb wel een deadline vandaag dus nu maar hard ertegen aan! Fijne dag allemaal!
Ah Salcia tòch de turbo nog aangezet! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Nu eerst bijkomen van de bevalling en heerlijk genieten van jullie meisje. Almika succes vandaag met de strippoging. Sill succes bij je uitsrijkje Jeetje succes bij het halen van je deadline! Vlak voor ik naar mijn werk ga toch nog even checken of er nieuws van Salcia is en jawel hoor! Nu snel de deur uit. Fijne dag vandaag meiden.
Salcia en man: van Harte gefeliciteerd met jullie dochter Noe!!! Geniet van jullie meisje, veel gezondheid en geluk toegewenst!!
@Salcia:Wat een goed begin van deze dag! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!! En ook nog snel gegaan! Genieten jullie er maar lekker van
Weer even illegaal vanaf mijn werk, moest even kijken hoe het was met Salcia. Wauw, weer zo een supersnelle bevalling. Salcia en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan! Syl, nogmaals succes! En andere reacties weer vanavond (geladen met hopelijk actieve zwemmers!). Fijne dag.
@salcia, gefeliciteerd meid!! @sil, je uitstrijkje is vast goed meid en de rest op de wachtbank, sterkte meiden! hier nog moe maar toch maar uit mijn bed gegaan. anders ben ik de hele dag zo duf...... vandaag even langs een bouwmarkt om kleurtjes te kijken en misschien nog even naar een stoffenwinkel. op internet al even gekeken, maar je moet het echt in handen hebben. kijken of we het eens gaan worden.... en over de namen, pfff wat moeilijk! heb er al wel een paar op geschreven, mijn lief ook al. we zullen zien.
Ook hier een illegale spieker vanaf het werk. @Salcia: yes, meid, eindelijk je meisje in je armen! Zo te lezen was het een turbo-bevalling, maar wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je snel hersteld genoeg bent en ons komt spammen met foto's van je kleine meid! Geniet ervan (en je man uiteraard ook gefeliciteerd). @Boudicca: jij ook weer veel over-ijverige zwemmers toegewenst voor vandaag! Hopelijk kun je zelf zonder hindernissen (voor jezelf, niet voor ons) de kamer van de gyn bereiken. @Xon: you go girl! (of eigenlijk GO voor je donor)! Ook voor jou weer de nodige aanmoedigingen voor olympisch goud!! @Syl: ondanks alle ellende voorafgaand toch nog steeds geen rood. Dat rekt de cyclus toch weer een beetje naar normale normen, toch? @Maureen: ja, mijn zoontje was 2 wkn geleden verkouden, leek er weer doorheen gekomen te zijn, maar nu toch weer een snotneus. Het zal de tijd van het jaar wel zijn. @Almika: succes met strippen. Hopelijk deze keer wel met effect. Is het nog zinvol dat je even met (bijv. Xon) nummers uitwisselt, zodat je ons snel op de hoogte kan brengen (via de sms) als er ontwikkelingen aan jouw front mochten zijn. @Jeetje: leuk, bezoek uit Nederland. Ja, meid ik denk als jij bevallen bent, dat we dan per ongeluk expres allemaal even bij jou op kraamvisite gaan komen (zeker als bij jou het zonnetje schijnt en het bij ons koud is). Wat de uitslag betreft, heb ik niet gehoord dat je evt. eerder gebeld kon worden. Zelf ben ik altijd zo'n hypochonder dat ik dan altijd inderdaad maar voor mezelf denk dat ze dan wel gebeld zouden hebben. En me niet voor kan stellen dat als de uitslag helemaal niet goed is, ze je dat via de post meedelen. Maar goed, je weet het nooit. We wachten maar af. Ga er maar vanuit omdat ik geen klachten heb, het ook geen reden is voor paniek. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor zo'n schijterd als ik.
@Justme: namen zijn inderdaad moeilijk. Toen ik zwanger was, zaten we te fantaseren over namen. De namen die mijn man noemde gruwelde ik van en andersom (waarschijnlijk) ook. Ik zat dan 's avonds in roddelblaadjes te lezen en noemde dan steeds een naam op. Meestal ging dat gepaard met afkeurend gekreun van mijn man (of ik ken iemand die ik echt niet mag en die heet ook zo, of ik ken iemand die heeft een hond die zo heet). Ik dacht nog, wat moet dat heen. We komen hier nooit uit. Tot ik de naam van (nu ons) zoontje oplas. Ik vond hem zelf in eerste instantie maar zo/zo. En ik zat eigenlijk al een beetje ingedoken klaar in afwachting van weer een afwijzing van mijn man's kant. Toen zei mijn man ineens. Nou, dat is wel een leuke naam! Ik helemaal verbaasd. Dus al vrij vroeg in de zwangerschap hadden wij het over ons meesje. En zo kreeg de naam steeds meer gevoel. Een meisjesnaam konden wij weer niet makkelijk vinden (terwijl het meestal omgekeerd is). Maar inwendig had ik toch een sterk voorgevoel dat wij een mees gingen krijgen. Succes met namen zoeken dus! En met koopjesjacht voor het kamertje. Leuk!
NOD-WACHTBANK 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind 30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 06-12 JeetjeB 35-ronde 5 na MK-1e kind 06-12 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind (wrsch. slaan we deze ronde over) ZWANGER 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- Ber Valentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- Noé Jannique Roos ... gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Ber Valentijn, geboren op 1 november Helaas had niemand van ons het goed Almika, uitgerekend 13 november, zoon Sillysa & Lyanna: 11 november Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 november Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Noé Jannique Roos, geboren op 10 november Helaas had niemand van ons het goed
Justme: gefeliciteerd met je goed echo; wat leuk een knul!! Geniet er maar van. Wij morgen 'pret-echo', met onze meiden. Het is nog de vraag of we het hen dan toch gaan vertellen; want onze middelste blijft er moeite mee houden. We zijn er nog niet uit......
Hier vanmorgen een minder leuke ochtend bij de kapper beleefdDenk je naar de kapper te gaan om daar toch wat te relaxen,nou vergeet het maar! Ik wilde mijn haar weer wit(of hoogblond) en geknipt.Ik was vroeg gegaan zodat ze alle tijd hadden. Blijkbaar was het nogal moeilijk om mijn haar wit te krijgen.Ik had nog verteld dat ik absoluut geen gele gloed wilde!Dat was geen probleem zeiden ze. met het uitspoelen bleek het toch niet de kleur te zijn die ik wilde,dat merkte ik wel aan het gefluister achter me.Ik hoorde een van hen zeggen: doe dat er maar in,dan kleurt ie wel bij!De ander was het daar niet mee eens,maar toch gedaan.Weer in laten werken en uitspoelen: weer gefluister achter me.Er moest toch maar wat anders nog in Ik werd steeds zenuwachtiger,maar zei nog niks.Er ging dus weer een goedje in,wat het allemaal was weet ik niet. Weer uitgespoeld,toen was het een twijfel geval.Er moest ook maar even een masker in mijn haar,werd er gezegd,want ja dit gedoe is wel erg slecht voor je haar!:x Dus weer een masker erin. Uiteindelijk na lange tijd en een zeer stijve nek van het achterover hangen in die wasbak,mocht ik weer achter de spiegel plaatsnemen.Ik durfde niet in de spiegel te kijken! Toch maar gedaan en het bleek toch wel mooi blond.Ik kon niet nalaten te zeggen: volgens mij ging het allemaal niet volgens het boekje!Waarop de kapster zei:,Nou,ik moet u eerlijk vertellen,uw har was eerst knalgeel,daarna knalblauw en daarna knalrose Maar het is gelukkig goed gekomen! Pffff,ik ga nog eens ontspannen naar de kapper,zou het misschien nog te maken kunnen hebben met zwangerschapshormoon wat nog niet helemaal uit mijn lijf is? Maar ik loop er weer keurig bij,ze heeft het ook weer heel goed geknipt Dus uiteindelijk niks te klagen! Thuisgekomen de gyneacoloog gebeld met het verzoek of we dus wat onderzoeken mogen hebben ivm tweede miskraam.Ook gezegd dat de vk hier gezegd had dat we daarvoor in aanmerking kwamen.Maar nee hoor,het moet 3 keer fout gaan en dan doen ze wat onderzoeken. Hier zijn we dus niet blij mee.