Ja klopt.Bij ons is het ook zoiets! Ik ben ook aan het koken.Draadjesvlees met spruitjes mmmmm lekkerrrr Eet smakelijk!
Zo, net terug van bios. De film 'I don't know how she does it'. Wel een leuke film, echt een vrouwenfilm. Boudicca, is jouw temperatuur vanochtend trouwens nog omhoog gegaan? De mijne echt maar 1/10. Zat de afgelopen twee weken elke keer 36,8 en 36,9 vanochtend 37,0. Vanochtend meteen maar twee van die progesteronpillen erin gestopt !! Mees, het belangrijkste is dat je een leuke avond hebt gehad gisteravond. Het verhaal wat jij vertelde over die man en vrouw, ik vind dat echt niet kunnen!!! Waarom zou je dat uberhaupt willen vertellen? Stel dat hij die kracht echt heeft dan zitten de mensen daar toch te wachten op een bijzonder teken van iemand die is overleden, en niet zo een verhaal? Nou ja, een aparte man! Hoop wordfeud is scrabble, maar dan op je telefoon. Je speelt met andere mensen uit nederland, je kunt ook over de hele wereld spelen, maar mijn engels is nu ook weer niet zo goed dat ik er scrabble mee zou kunnen spelen.
Xon mijn temperatuur was vanmorgen inderdaad hoger. Gisteren 36.1 en vanmorgen 36.5. Ik ga er dus vanuit dat mijn ei gisteren pas was en dat ik duidelijk niet helemaal voldoe aan de gemiddelden van het ziekenhuis. Althans voor deze keer. Dat wordfeud lijkt me wel een leuk spel alleen weigert mijn telefoon dat soort dingen te doen. Erg irritant. Nou ja nog een dik half jaar en dan ben ik toe aan een nieuw abonnement. Ik denk dat ik dan maar voor een compleet nieuw toestel ga, dus moet ik het nog even met deze uit zien te zingen. Ik vraag me trouwens af hoe het met Almika is. Ze heeft de hele dag niets van zich laten horen ..
NOD-WACHTBANK 25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind ??-11 Sillysa 38-ronde 15-3e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind 30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 06-12 JeetjeB 35-ronde 5 na MK-1e kind 06-12 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind (wrsch. slaan we deze ronde over) ZWANGER 13-11-11 Almika 37ronde 3-2e kind-zoon 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- Ber Valentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- Noé Jannique Roos ... gram Ricmar, uitgerekend 15 november, verrassing Yeaahhhh! Onze eerste 35+ baby, een jongetje. Vince geboren op 28 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Guap, uitgerekend 28 oktober, verrassing Noam geboren op 30 oktober! Helaas had niemand van ons het goed. Barbeestenboel, uitgerekend 7 november, zoon Ber Valentijn, geboren op 1 november Helaas had niemand van ons het goed Almika, uitgerekend 13 november, zoon Niala: 14 november Jeetje: 15 november Hoop: 16 november Impie: 17 november Mees & Guap: 18 november almika: 19 november Salcia, uitgerekend 23 november,meisje Noé Jannique Roos, geboren op 10 november Helaas had niemand van ons het goed Het lijstje weer even tevoorschijn gehaald om eens te zien hoe het ervoor staat. Almika is inderdaad vandaag uitgerekend, spannend!! Ben ook heel benieuwd, We zouden het nog goed kunnen hebben. En de volgende is pas een maand later uitgerekend dus alle tijd nog voor een poultje.
ik zie allemaal hoopvolle temperaturen voorbij komen!! de duimen draaien volop meiden! ik las net dat het morgen nog wel eens glad kan zijn daar zit ik niet echt op te wachten. maar goed dat de winterbanden er al om zitten.
Zo hier ook weer terug van de bios. Mijn man en ik zijn naar Johnny English geweest. We houden allebei van de Engelse humor en dit is een beetje een combinatie van Mr Bean à la James Bond. Dus smakelijk gelachen. Bij thuiskomst had ons zoontje een complete ravage bij mijn ouders gemaakt, dus zo te zien had hij zich ook vermaakt. @Jeetje: waren jullie ook nog naar de film geweest of ging je man alleen met die vriend van jullie? Hebben jullie een beetje dezelfde films als die bij ons in de bios draaien? @Xon: over die sint nog. Ik zag vandaag op tv dat hij de meiter ook nog eens achterstevoren op had gehad. Snap zo'n heel team van de NOS dan niet. Ze jou toch verwachten dat de mensen daarom heen daar toch ook op letten. Jij dus ook naar de bios. Leuk! Zal de film die je noemde eens onthouden, want bij ons was het wel voor herhaling vatbaar. @Hoop: jij durft met deze kou op de motor. Inderdaad vanaf nu maar in de stalling laten staan. Brrr... Ben je er al uit wat ziekenhuizen betreft? @Justme: fijn dat het goed gaat met je rug. En morgen gladheid. Jemig, hoop het niet, ben niet zo'n held. En gordijnen via internet is handig om even een beeld te vormen, maar ik ben ook iemand die altijd even alles in handen gehad moet hebben. Kleuren en stoffen zijn vaak op plaatjes toch anders dan in werkelijkheid. Is het wiegje al klaar? @Almika: zoals je ziet, maken we ons zorgen (en zijn we ook heel nieuwsgierig), hoe het met je gaat. @Boudicca: als je gisteren je ei hebt gehad was de inseminatie toch mooi getimed? En ja, ook ik heb nog zo'n ouderwetse telefoon (waar je hoofdzakelijk mee kan bellen). Maar gelukkig begint de batterij een beetje slecht te worden, dus ik zal binnenkort ook op zoek moeten naar een ander toestel.
@Xon: ik heb helaas geen abonnement op mijn telefoon,dus dat spelletje gaat voor mij niet door @Mees: het was ook echt te koud op de motor,was blij dat ik thuis was! Ik ga morgen even rondbellen met ziekenhuizen.Ik vraag me wel af of ik gewoon eerlijk moet vertellen dat ik graag onderzoeken wil en dat mijn eigen gyn dat niet wil doen?
goedemorgen hier nog met bib ladies vanaf vrijdag druk gehad en dus in avond totalloss. strippen heeft geen effect gehad maar vrijdag wel weer leuk om onze bengel gezien te hebben met echo,vrwater ruim voldoende en ctg ook prima.is w8 en w8.moet 1015 naar vk dus maar even plan bespreken hoe nu verder. ga wel meer vocht vasthouden en daardoor dus stijve handen @mees...hier moest ik erg om lachen,. Nou, meiden, weer terug van Derek. Wel een spectakel en een belevenis. Bij een van de gasten kwam een oma door en die wist zelfs te vertellen dat zij last van haar vagina had afgelopen week, en haar vriend last van zijn linkerbal had en dat hij afgelopen week op een bepaalde avond geen sex met haar wilde. Nou, daar zit je dan als stel met een rood hoofd levensgroot op een scherm. Ik denk dat hun voorlopig niet ongestoord sex zullen hebben, met het idee dat haar tandloze oma dat dus allemaal ook ziet. maar vind dit niet kunnen eigenlijk van derek. hij vindt zich zelf wel heel leuk en is idd mediageil. ondanks geeft hij best goede readings als1 op1 is. voor die die een reading willen, ga eens naar een paraviewbeurs. ook zijn de paragnosten van sbs6 die ook reading geven. @xon en boud....de zi en iui weer achter de rug en precies oke getimed met fullmoon en 11 11 11. bij novmamaforum niks op 11 11 maar wel 4 met full moon en xon...vinden wij deze sint iig samen niet leuk. schijnt stefan de walle te zijn kees uit flodder jehebt dus weer zi gedaan met zelfde donor maar een samenlveingstest zou uitkomst biedenofjullie welmatchen.... @jes...hoe was de echo en heb je meiden verteld @hoop...erasmus r'dam idee, ik weet dat in utrecht ook een goede zit.kennissen kwamen niet verder in zuider rdam en zijn toen naar utrecht gegaan met meer gevoel/begrip werden ze daar opgevangen. haar verven bij mij ook 2 x mislukt tijdens zwschap. in aug gewoon eigen kleur gedaan toen was het groen, verleden week tint donkerder goudblond maar toen was het grijs. tomatenpuree weer in gedaan en nu is het weg maar heeft ook geen kleur dus w8 echt na bevalling....komt idd vast door hcg dat niet lukt @maureen...ik doe aan hardlopen en dat voor iemand die er altijd van walgde. maar je moet opbouwen anders is het niet leuk. bekend met start to run schema?? anders kan ik je wel mailen. ik doe mee met 5 km in april rdam en ladiesrun, dit jaar niet kunnen doen ivm zwschap. en hoe is met jou zi pogingen?? @justme....jij volop aan het shoppen en neuzen. tip! ga gewoon zoveel mogelijk babyzaken langs dan doe je ook ideeen op. hoerijdt de auto? en heb je nog wat gehad aan die gratis babypakketten @jeetje...mannen:xaf en toe zouj e ze wat. kun jij zelf niet bellen? of spreek je helemaal nog geen letter turks. trouwens apart dat bij jou net zo koud is als hier je zou verw8 toch wel wat aangenamer bij jou zou zijn salcia is mijn buddie maar die is heel druk op moment dus .wwie wilmijn buddy zijn??stuur mij maar pb met mobielnummer. dan heb ik een 2e buddie hier. ga nu opschieten voor de vk...kom later weer
Dames, even weer illegaal vanaf mijn werk. Wilde even checken of er nieuws was van Almika. Heb haar een pbtje gestuurd met dat ik wel degene wil zijn die ze op de hoogte kan brengen als het zover. Als iemand anders dat wil doen, is het ook prima hoor !!! Ik was het tenslotte ook bij Guap al. Ok, nu weer aan t werk.
@Xon: prima dat je je nummer doorgegeven hebt. Je kan ons snel genoeg op de hoogte brengen als er nieuws aan het front is, dus wat mij betreft prima (tenzij je het zelf vervelend vindt om als ons uber-ZP-er op te treden). @Almika: hè, ik dacht echt, die Almika is gewoon aan het bevallen en gaat ons straks verrassen. Niet dus! De kleine vindt het wel best met die kou, die zit lekker warm bij mam's in verwarmd vruchtwater te zwemmen. Succes bij de vk. Hopelijk duurt het nu allemaal niet al te lang meer. Nog 4 dagen volhouden, dan heb ik de pool gewonnen. @Hoop: waarom zou je niet eerlijk mogen zijn. Je kan zeggen dat je eigen gyn het nog niet nodig vindt, maar dat je er zelf ongerust om bent en bang bent dit nog een keer mee te maken. Je hebt je leeftijd in ieder geval 'mee' dat ze best snappen dat ze je niet te lang aan een lijntje kunnen houden. Succes! Heb je een goede ha waar je goed mee kan praten. Misschien dat die ook nog wat kan betekenen met tips en ervoor zorgen dat je ergens snel terecht kan. Hier vanmorgen de tandarts gebeld. Moet eind van de middag naar haar toe ivm start van de behandeling. Ik zou een antibiotica-kuur krijgen en had begrepen dat ik daar gelijk mee moest beginnen als de behandeling gestart werd. Ik belde dus op of ze het receptje misschien vast door konden sturen naar de apotheek, omdat ik pas om 18.30 uur klaar ben en de apotheek dan al dicht zit. Blijkt ze me pas antibiotica te geven bij de allerlaatste behandeling. Dat zou betekenen dat ik ook de volgende ronde hierdoor ga mislopen. k*t :x, k*t!!!:x Nou, probeer haar vanavond dan in ieder geval maar zover te krijgen om 'vol gas' te geven met de behandelingen. En de duur ervan zo kort mogelijk te maken. Ohhh.... wat baal ik nu!
@Mees: dat is inderdaad flink balen zeg!!! Misschien toch nog even bespreken als je er straks bent waarom je dat dan pas op het eind krijgt. Nou in ieder geval sterkte met de eerste behandeling! Hier ook aan het werk en ga mijn deadline weer eens niet halen maar moest hier toch even kijken, want was ook benieuwd naar Almika! Nou meid, hoop dat er snel beweging in komt en je je tweede bengel in je armen kan sluiten! (maar mag ook over een paar dagen op de dag die ik gegokt heb )
@Jeetje: dank je! Ik heb net mijn man opgebeld en ook hij was teleurgesteld. Hij snapt dat het moet (en ik zelf inwendig ook wel), maar we hadden gehoopt minder tijd kwijt te zijn. Ik begin hem nu toch wel te knijpen. Ik ben altijd al als de dood voor de tandarts, maar vorige week had ik echt zoiets van: 'kom maar op'. Maar meer omdat ik er vanaf wil en weet dat ik dan ook verder kan met onze kinderwens. En het nu ook maar door mijn kop blijft spoken. Ik ben benieuwd. De onstekingen van mijn tandvlees zijn al stukken minder, dus misschien dat ze daardoor ook minder tijd nodig heeft om alles te reinigen. Maar goed, ik zal maar niet meer te veel vooruit denken en mezelf blij maken. Want ik heb nu de laatste tijd op dat gebied al zoveel teleurstellingen moeten verkroppen. Dus ik laat het denkwerk maar aan die vrouw over (met een beetje bijsturing van mij, voor zover het kan).
@xon...heb je pb en sms gestuurd.xon is buddy ladies net dus terug vk...bloeddruk is voor mij wat hoger als normaal 121/90 2e x 123/85 de hele zwschap rond 110/69-71 dus mede hierdoor komt ze dagje eerder, 40.4 dus ipv 40.5, om te checken hoe ermee is, strippen en hopen dat doorzet en evt inleiding bespreken??? we w8 maar weer af @mees. had je nu assistente? anders moet je gewoon terugbellen en nog eens vragen.
ladies....wat ik mij afvraag weet iemand waarom we alice niet meer hier zien, had haar ook pb gestuurd maar hoor niks....
Het gekke is, dat ik jou net een berichtje terug stuur en terwijl ik dat doe me afvraag waar Alice toch is! Wat toevallig. Hoop dat alles goed met haar gaat, ze lag toen in het zh, volgens mij ging het niet goed met de kaak waar ze aan was geopereerd. Wanneer heb je haar een pbtje gestuurd Almika???
@Xon/Almika: ik heb laatst ook nog een keer gekeken of ik nog iets terug kon vinden van haar. Ook ik vroeg het me een tijdje geleden af. Ze had een tijdje geleden nog wel ingelogd, zag ik, dus ze leest zo af en toe nog wel op ZP mee. Jammer! @Almika: zo te horen gaan ze toch wel haast maken. Hopelijk heeft de volgende strippoging meer succes. Moest je geen urine inleveren ivm checken van eiwitten? En ik heb met de mondhygiëniste gebeld die de behandeling gaat uitvoeren. Vanavond is de eerste keer. Ben benieuwd! Brrrr.....
heb pb gestuurd van de zomer ivm meeting want toen zei ze zullen we samen gaan. daarna niks....en begin okt....ik weet wel waar ze woont maar nummer niet en die dijk waar ze woont is best erruug lang, om dan te gaan aanbellen bij iedereen eiwit gecheckt...was niks... mees vanavond 1e behandeling maar die kuur dan...ik had al gezegd maar jij kunt best een vitamine mineralen boost gebruiken bij die hele kuur
@Almika: lijkt me inderdaad een goed plan. Scheen nogal een heftige kuur te zijn. Je had me toen ook een soort/naam ervan doorgegeven. Ik had toen al wel dat ijzerhoudende drankje gekocht, maar nog niet de vitamine/mineralenboost. Wat was dat ook al weer?
Hoi dames, Zie dat iedereen een goed weekend heeft gehad, mooi zo... Mees, fijn dat je een leuke avond hebt gehad bij Derek, ik voel er zelf ook niet zoveel voor hoor om daar in die zaal met al die mensen een nogal persoonlijke reading te krijgen, maar ik moest wel lachen om je verhaal hahaha die tandloze oma hahaha ik zie haar dan al zitten he op de rand van het bed hahaha... Wat een gedoe met die tandarts zeg!! Tis niet echt duidelijk zo he?? Nou ja iig heel veel s6 meis met de 1e behandeling.... Jeetje, fijn dat het gezellig was in de bios. Misschien man maar even aan zijn haar trekken voor die poes?? Almika, hopelijk helpt de volgende strippoging meid, jij ook veel s6... Nou het is ineens lekker koud geworden zeg bbrrrrr... Eerst loop je nog te zweten in je jas en weet je van ellende niet wat je aan moet trekken, maarja het heeft ook wel weer wat, idd lekker op de bank, kachel aan en 's avonds lekker een paar kaarsjes. Heb eigelijk best wel al zin in de kerstboom, maarja ik wacht altijd netjes tot Klaas weg is ook al heb ik geen kleintjes meer. Hier nog steeds geen rood, jaja ik begin te geloven dat het best weleens zou kunnen deze keer, maar ik test nog niet hoor omdat ik laat ei had dag 17 hou ik toch 30 of 31 dagen aan dus woensdag wil ik het wel proberen.... Dan is mijn cyclus ineens wel erg lang geworden trouwens voor mijn doen nou ja iig woensdag meer hierover... Allemaal een dikke knuffffff van ikkuh