wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Even 't lijstje gekopieerd en mijn data aangepast.

@Boudicca: Ik denk dat ik het verkeerd gelezen of onthouden heb maar jij doet dus niet aan ZI maar wel via donor. Alleen dan dus al bij 'n kliniek? Wat goed zeg. Ik moet maar eens terugbladeren om je bericht nog eens goed te lezen. Ik hoop dat het snel raak is voor je.

@Xon: Hoop dat je snel op rood kan en snel door naar de volgende ronde. Ja ik denk ook wel eens aan het wel of niet matchen met de donor. En heb zelf ook meegemaakt dat ik geen match was met iemand (een exvriend) 10 jaar geleden. We hebben 't toen een jaar geprobeerd. Ik dacht al dat er iets met mij aan de hand was (hij had al een dochter). Vlak na het uitging tussen ons had hij eens een one night stand met iemand en die raakte direct zwanger :$ Toen dacht ik dus echt dat er iets mis was met mij. Maar later heb ik juist 't tegenovergestelde meegemaakt. Bij iemand die ik net kende. En daardoor weet ik dat 't wel wat uitmaakt of je matcht of niet. Jij bent ook wel lang bezig. Maar aan de andere kant hoor je ook dat stelletjes die bij elkaar zijn en een kind krijgen, hier soms ook een jaar over gedaan hebben. Dus tja je weet 't niet. Maar lees net dat Boudicca zegt dat ze haar in 't ziekenhuis gematcht hebben met een donor. Dat is wel goed als dat kan zeg. Ik ga me toch ook maar aanmelden bij KID denk ik... Als ze me in januari uitnodigen ben ik ook al 40. Dan ben ik ook al een jaar bezig met ZI. Want dat vroeg jij hè? Heb nu 6 x geïnsemineerd doordat ik natuurlijk 2 maanden ben misgelopen door donorperikelen. In juni 2x geïnsemineerd. Dus zit nu pas op 6. Dat is lang zo lang niet als velen van jullie in ons clubje. En voel me soms dan ook alsof ik niet moet zeuren.

Nou het is al 1.00u 's nachts. Maar kan niet slapen. Tot morgen dames. Fijn weekend gewenst.

Liefs

NOD-WACHTBANKJE:
    04-08 Xon (BAM) 37 - d.m.v. ZI - 1e kind
    (hopelijk op deze datum op rood, zodat ronde 13 gestart kan worden)

07-08 (ongeveer) JeetjeB 35 - afwachten na MK - 1e kind
    07-08 Sillysa 37 - ronde 11 - 3e kind
    10-08 Secondlife 36-ronde 12- 2e kind
    11-08 Maureen 39 - ronde 6 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind
    16-08 Sneeuwmees
    39 - ronde 3 na mk - 2e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind
    13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)
    28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames.
    Lyanna en Maureen: Ik doe inderdaad geen zi maar iui. Ben single maar heb wel een kinderwens. Typisch gevalletje van “nooit net die de persoon tegen zijn gekomen waarmee ik kinderen zou willen”. Dus uiteindelijk besloten om het dan alleen te gaan proberen. Wel direct naar een kliniek gestapt. Ik ben nogal van het goed geregeld willen hebben en zag mezelf ook niet leurend om zaad het internet afstruinen. Vandaar direct de stap naar een kliniek. Heb wel lang moeten wachten voor ik uiteindelijk kon beginnen (bijna 2 jaar) maar verder erg tevreden over de manier waarop ik geholpen word. Nu alleen nog een keer raak schieten;). Maar dat gaat vast een keer gebeuren.

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maureen, bedankt voor het naar voren halen van het lijstje. Jij ook een fijn weekend gewenst.

Boudicca, das zeker een lange wachttijd 2 jaar. Maar wel goed dat je de stap hebt gezet om deze weg toch ook alleen te bewandelen. Want het zal net als Maureen en Xon niet altijd makkelijk zijn. Hoeveel pogingen heb je gehad? Ik denk dat het wel prettig is om gewoon eens je verhaal met mensen te kunnen delen die zo'n beetje in dezelfde situatie zitten en je kunnen steunen.

Trouwens, ik ben ook bijna 8 jaar alleen geweest. Had wel een hele grote kinderwens, maar aan gedacht dat dit ook een mogelijkheid zou zijn om kinderen te krijgen.
    Gelukkig heb ik mijn man via Relatieplanet leren kennen en is het gelukkig met de eerste vrij snel gelukt om zwanger te raken. 3e ronde al zwanger en vorig jaar na 6 rondes zwanger maar is geëindigd in een MA met 7,5 wkn en nog 2 vmk gehad. We zijn nu al vanaf maart '10 bezig en mocht ik over een goede 2 weken weer niet zwanger zijn zetten we ook de stap om de MMM in te gaan.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Boudicca, over die hormonen, het ligt er helemaal aan waarvoor je die gaat krijgen.
    Het is niet gezegd dat dat meteen injecties zijn.
    Als het is voor een betere/snellere follikelrijping krijg je waarschijnlijk eerst clomid, maar als het is om je follikel te laten springen dan zal dat eerder pregnyl zijn (dat zijn wel injecties).
    En er zijn ook nog heel veel andere hormonen.
    Ik heb nu inmiddels 6 maanden clomid (50 mg) gebruikt en de laatste 2 maanden daarbij ook pregnyl.
    Ik heb wel follikelrijping en ook een eisprong, alleen heb ik een cyclus van 28 dagen en als dan je ei pas springt op dag 18 of 19, dan is mogelijk de kwaliteit van het eitje niet meer zo goed en heeft het geen tijd genoeg om in te nestelen.
    Dus ik heb clomid om het eitje goed en sneller te laten groeien en pregnyl injecteer ik op het moment dat ze via follikelmeting hebben geconstateerd dat het tenminste 20 mm is (mijn follikels worden zonder pregnyl soms wel 28 a 30 mm).
    Het injecteren is ff wennen, maar gewoon zonder er teveel bij na te denken, doen.
    Het is niet de pijn (per ongeluk met een speld in je vinger prikken is vervelender), maar meer het idee om een naald in je eigen lijf te steken.
    Wat ik wel vervelend vind is dat het zo een rotzooi is, ben al een flink aantal kilo's aangekomen, en de eerste maanden clomid best wel wat stemmingswisselingen gehad. En het lijkt nu mijn lijf deze maand géén hormonen heeft gehad (vanwege operatie) alles veel gevoeliger is, wrijven omdat je bv jeuk hebt gaat al snel een soort van pijn doen, last van pijnlijke spieren, vaak kippenvel enz. Géén idee of dat te maken heeft, met dat je lijf opeens die rotzooi niet meer krijgt, maar goed rommel is het natuurlijk wel!
    Maar hopelijk levert het nou eindelijk eens iets op!
    Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen, ik heb het in ieder geval niet onthouden, maar hoeveel pogingen heb jij inmiddels gedaan nu?

Nou Maureen, het zit er weer in ;) !!!
    We gaan weer duimen draaien.
    Na zes keer proberen mag je naar je huisarts en een verwijzing vragen he?
    Dat heb ik ook gedaan.
    Wie weet heb je misschien ook beetje hulp van echo's en evt. hormonen nodig.
    En oh ja, je moet er altijd even een paar maandjes bij verzinnen.

Vandaag rustig aan doen, ben sinds gisteren niet zo heel lekker.
    Erg verkouden, lichte koorts.
    Komt altijd in de vakantie, in de rest van het jaar te druk om ziek te worden, in de meeste vakanties altijd wel een paar dagen ziek.
    Je ontspant je (wat ik overigens erg goed aan het doen ben vind ik zelf :), veel lezen, fysio, dagjes weg, creatief bezig zijn), en je lichaam denkt oke, nu kan het!!!

Sneeuwmees, al een oplossing voor volgende week gevonden?
    Dames gaan we op de gok? En kijken we waar we terecht komen?

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, vervelend dat je je niet zo lekker voelt op dit moment. Net wat je zegt is het vaak zo dat je in de rust komt dat je pas voelt hoe moe je bv bent of nog even die bacteriën en virussen uit je lichaam wil werken. Maar fijn dat je zelf goed kan ontspannen.
    Beter nu niet fit zijn dan volgende week met jullie meeting toch?

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Boudicca: Bedankt voor je antwoord. Heb net ook je berichtje terug gelezen en je had het in je eerste bericht al gezegd dat je met iui bezig bent. Sorry. Had alleen het Bam gedeelte onthouden. En ja dat leuren om zaad (wat zeg je dat grappig hahaha) is inderdaad lastig geweest. Ik ga denk ik toch ook naar een kliniek maar ik heb bewust eerst voor deze weg gekozen. In de hoop dat. Ook omdat ik al voor mijn kind 16 is wil weten wie de donor is. En eventueel ook eerder contact als m'n kind daar om vraagt. Dat heb ik ook zo afgesproken. Succes joh. Heb zelf het idee dat het met iui sneller gaat. Weet niet of dat klopt.

@Xon: Hè balen dat je je niet lekker voelt. En zo ontzettend herkenbaar. Ik ben ook altijd in de vakanties of als 't er echt uit moet in 't weekend ziekjes. En je hebt ook wel veel voor je kiezen gehad natuurlijk. En nu dan inderdaad even relaxen en dan komt het er uit. Nou beterschap meid.
    (O en ja mijn huisarts had inderdaad ook gezegd dat ik 't een half jaar eerst zelf moest proberen. Nou dat is nu dan. En ik zei al dat ik in januari zou beginnen. Dan laat ik die 2 pechmaanden met de donors wel weg en zit ik op 8 ahum;))

@Iedereen: Genietend van het weekend? Geen zon vandaag hier in Amsterdam. Maar volgende week wordt het vanaf maandag of dinsdag ineens wel weer even lekker. Gelukkig maar. Paar dagen. Hopelijk 7 augustus ook nog... O en over onze meeting: Xon vroeg het al maar gaan we gewoon maar eenmaal in Utrecht op zoek? Er zit best veel dichtbij het station hoor. Misschien 10 minuten lopen. Dus volgens mij moet het wel lukken.

Liefs

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, daar was ik weer even heel kort. Moet zo nog even een boodschap halen bij de AH die ik vergeten was. Stom, stom, maar lang leve de avondopenstelling!
    Reken er maar op dat ik volgende week zondag erbij ben. Mijn ouders willen wel oppassen, dus dat moet gaan lukken. Het kan wel zijn dat ik niet heel lang blijf (we hebben eigenlijk geen eindtijd afgesproken), maar goed, dan weten jullie dat vast.
    Ik heb laatst even de suggestie van Xon (Bakkerswinkel) en Maureen (winkel van sinkel) gegoogled. Lijken me prima keuzes!
    Anders moeten we maar even ergens bij het station (op een herkenbare plaats) verzamelen en dan gezamenlijk iets op gaan zoeken. Het centrum is inderdaad op korte loopafstand, dus dat moet goedkomen.
    Misschien is het ook handig om van een van ons (Xon?) een 06-nummer te hebben zodat evt. laatkomers even kunnen bellen, zodat we niet voor niets staan te wachten. Of dat we al onze 06-nummers aan Xon pb-en, zodat zij iedereen kan bereiken voor het geval dat. Of maak ik het nu te ingewikkeld?
    Kijk er nog steeds erg naar uit en ben erg benieuwd naar jullie in real live.
    Nog wat gehoord van Niala of ze alsnog kan? Volgens mij komt Almika dit weekend ook weer terug van vakantie. Ik begreep dat zij een uitje ook leuk vond, maar volgens mij heeft ze de datum niet meegekregen. Wie weet kan ze ook op die datum. Ben benieuwd.
    Nu even snel naar de Appie Heijn, kom me later weer melden...

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik hoop voor jullie dat het de 7e mooi weer is en jullie een leuke en gezellige meeting hebben.

Sneeuwmees, mooi hoor dat je ouders nog willen oppassen en jij ook kan komen.

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames als we daar met ruim tien personen aan komen zeilen, kunnen we er natuurlijk op rekenen dat er geen plaats is.
    Dus ga ik komende week toch even bellen of ze kunnen zorgen dat we er kunnen zitten, want ga maar eens met ruim tien personen op een zomerse dag (ik ga daar vanuit :) ) proberen ergens een plekje te vinden.
    Maureen mijn trein komt langs amsterdam, misschien kunnen we dat stuk naar utrecht samen zitten?
    En dames misschien idd handig als jullie, als je dat wil, mij je o6 mailen. Als er dan ergens oponthoud is, kun je me smsen/bellen.
    Of kan ik jullie bereiken.
    Oh weet je wat nog handiger is, ik stuur jullie mijn 06. Als jullie mij dan een smsje vooraf sturen met daarin je nick en echte naam, dan staan jullie meteen in mijn mobi.
    Zullen we maar heel burgelijk bij het meetingpoint op het station afspreken rond 14.00 u.?
    Als je trein nou rond 14.10 u. aankomt ook prima, maar laat even weten dat je iets later bent.
    Ik zorg gewoon dat ik er in ieder geval op tijd ben, volgens mij gaan er twee treinen in een uur, vanaf mij.
    Echt leuk hoor, ik heb er zin in.
    Ben superbenieuwd naar jullie allemaal.

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lyanna en Boudicca, jullie zijn overigens ook van harte welkom volgende week hoor.
    Laat me dat dan even weten in een pbtje.

Overigens geen enkele reactie van pimmetje :( !!
    Zoals ik al eerder schreef heb ik er een beetje naar gevoel bij.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, is hartstikke lief bedoeld. Ik zou het ook héél leuk vinden hoor, maar moet voor deze keer echt passen. Mijn man is nog 1 weekje thuis en volgende week zondag nog 1 dagje echt genieten van ons gezinnetje. Daarna zal mijn man tot ongeveer laatst van september 6 dagen in de week werken van ongeveer 6.30-22.00 en als het weer tegen zit zelfs de zondagen erbij.
    Was het op een maandag tm zaterdag geweest was het geen probleem geweest. Maar mocht er over een tijdje nog een meeting komen zal ik zeker van de partij zijn, lijkt me erg leuk en gezellig. Maar zou wel héél graag foto's willen zien van de meeting en wie wie is. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig, heb het gevoel dat ik al veel langer met jullie ken dan een week.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo daar was ik weer! Xon: je hebt een sms!
    Natuurlijk zijn alle nieuwe meiden meer dan welkom. Was bang het voor te stellen omdat ik dacht dat het misschien te opdringerig was. Maar wie mee wil, je weet Xon te vinden. Voel je in ieder geval welkom!
    @Lyanna: en ik maar klagen dat ik af en toe een avond en een groot gedeelte van de nacht alleen zit. Terwijl jullie elkaar helemaal amper zien de komende tijd. Hopelijk is er rondom de eisprong nog wel een beetje tijd voor elkaar in te ruimen.
    @Xon: hoop dat je snel opknapt. Ik ben ook altijd een goede werknemer, die alleen met zon- en feestdagen ziek wordt. Je hebt de afgelopen weken zo stijf gestaan van de stress, dat er geen virusje doorheen kon. Nu je tot rust komt, hebben virusjes e.d. ook gelijk meer vat. Lekker even uitzieken (alweer) en hopelijk ben je de 7e fris en fruitig van de partij. Kan het niet zijn dat er een ongesteldheid aan zit te komen? Dan ben ik ook altijd zo gammel als de pest.
    @Maureen: is alles weer goed gegaan met de donor? Niet hoeven rennen naar de bus enzo?
    @Jeetje en Niala: hoe is het met jullie? Volgens mij genieten jullie met volle teugen van het weerzien van de familie. Het lijkt me dat jullie ook een hoop bij te kletsen hebben. Dus logisch, hoor! Geniet ervan.
    @Guap: hoe is het nu met jou, meid? Al enkele dagen niets van je gehoord? Hopelijk betekent het niet dat het niet goed gaat met je gezondheid.
    @Jes: weet je zeker dat je niet voor een dagje het Drentse land kan verlaten voor een leuk uitje in Utrecht met allemaal heeel leuke meiden? Wist je dat de winkels in Hoog Catherijne die dag open zijn, dus voor jouw man en dochters voldoende om te kijken, terwijl je met ons aan de taart zit.
    @Syl: hoe is het met jou? Vakantie erop zitten? Net nu het zomers begint te worden met het weer? Nog een weekje, hè voordat je kunt gaan testen. Hoop op een mooie verrassing van jou volgende week zondag!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, geeft toch niet. Als je veel bij elkaar bent 's avonds en 's nachts en dan alleen is ook niet leuk. Je mist toch iets hè?
    Hier vorig jaar door het hele slechte weer zelfs ook nog nachten alleen geweest, waren ze 6.30 begonnen en dan tm de volgende dag dat het weer ging regenen. Maar alle gewassen zullen toch uit het land moeten, dus heb geen keus. Dat weet je wanneer je met een boer getrouwd bent, voor zoon was geboren stond ik ook van vroeg tot laat te helpen hoor. Zelfs nog in het begin van de zwangerschap stond ik hoog bovenop een rooimachine achter lopende banden.
    Ik zit nu in ieder geval zo'n beetje rond mijn eisprong en we zijn druk bezig met klussen, we willen deze laatste kans voor we afspraak gaan maken niet onbenut voorbij laten gaan.
    Maar in de drukke periode kan ik manlief er gelukkig bijna altijd wel voor porren, is dan eerder dat het bij mij niet lukt. :)
    We gaan wel zien hoe het allemaal gaat lopen.

Maar door dit alles kan ik dus niet komen met de meeting, hoop dat er dus nog eens een meeting komt en dan ga ik alles in het werk stellen om te komen!

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi meiden!!!

Was ik weer, weer lekker thuis, waar het warm is en droog hahahaha. Heb alles bijelkaar alleen afgelopen donderdag een mooie warme dag gehad, verder alleen maar donker en regen, maar oke het was wel gezellie hoor...

Xon, wat een goed nieuws meid!! Hopen dat alles nu gauw op gang komt en je er weer voor kunt gaan, knuffffff

Jeetje, blij dat jij het zo lekker vindt hier hahaha, als je nou weer ens hier komt in dat rotweer kunnen we dan niet gewoon ff huisswitchen ofzo?? Hhahaha jij hier in kou en regen en ik lekker bakken in de hitte?? Wens je iig een fijne tijd toe hier meid, knuffff

Mees, ja ja wel spannend volgende week, ik ga maar geen uitspraken meer doen over wat ik wel en niet voel ik ga maar eens rustig afwachten, jij ook s6 met klussen hoor! Nog even zie ik, hoop dat het gaat lukken met het schema van je man, knufffffff

Jes, alvast veel s6 bij de combitest meid, spannend!! Knuffff

Maureen, hopelijk gaat het ook bij jou snel lukken meid, misschien ook niet zo'n gek idee om je ook aan te melden bij zo'n kliniek, s6 meis knuffffffff

eeeuuhhh verder weet ik het ff niet meer, ben ook al even niet geweest, maar ben er weer helemaal bij vanaf nu hoor!!:p:p

Morgen ff lekker mijn kleine mannetje knuffelennnnnn, heerlijk, kan mijn hart wel ophalen met dat lekkere ventje hoor:):).Verder nog wat verjaardagen inhalen die we gemist hebben en natuurlijk alle zooi van de vakantie opruimen, heerlijk moment van thuiskomen altijd (NOT)......

Allemaal een dikke knufffff van mij en tot later maar weer....

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sneeuwmees, ik dacht ook al voorbode van ongesteldheid(laten we het hopen).
    Misschien ook wel, maar moet ook de hele tijd hoesten wat weer zeer doet aan mijn hoofd, verstopte neus, pijn in mijn spieren, blehhh.
    Voel me echt een beetje gammel.
    Dan mis ik wel iemand hoor, mijn ex kon heerlijk mijn hoofd masseren, waardoor de hoofdpijn meestal minder werd of wegging, of bij rugpijn heel hard op die spieren drukken. Overigens bleef hij meestal de rest mijn mijn menstruatie wel een beetje uit mijn buurt aangezien ik in die periode niet de meest vredelievende persoon ben, haha.

Lyanna, volgende keer beter. Komt vast nog wel een date.

Sneeuwmees, sms gehad, je staat in mijn mobi.
    Voor de rest rustig vandaag hier.

Heeft voor de rest iedereen die meegaat/wil mijn mail ontvangen??
    Ik ga lekker naar mijn bed, even kijken of mijn hoofdpijn wil zakken. Hopelijk morgen weer een beetje beter.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: leuk dat je weer terug bent en dat je het, ondanks het weer, toch gezellig hebt gehad. Dat is het belangrijkst. En wie weet wat voor een moois je aan het slechte weer overgehouden hebt?
    Ik ben wel eens benieuwd of er over 9 maanden nu ook meer kinderen geboren zullen gaan worden. Een kleine babyboom zullen we maar zeggen. Bij stroomstoringen schijnt dat ook zo te werken, dus wie weet ook bij een slechte zomer.
    En morgen weer lekker knuffelen met je kleinzoon! Heerlijk! Heb je hem nu ook twee weken niet gezien? Wat zal hij dan al veranderd en gegroeid zijn, zeg!

Ik ben vanmorgen weer met ovu-testen begonnen. Er was al een licht streepje te zien, dus er zit al wel wat aan te komen, maar hij was nog niet positief. Dus we klussen maar vast in het voren. Omdat deze periode nu net zo onhandig valt met mijn en mijn man's werk, heb ik er weinig vertrouwen in. Maar goed, we maken er maar het beste van in de hoop dat sommige zaadjes wat langer over hun route doen en anderen misschien iets harder zullen zwemmen. Ik weet toch niet meer wat wijsheid is. Om de dag klussen was het ook niet, en om de dag en dan 3 dagen achter elkaar, heeft ook niet gewerkt. Volgens mij moet je gewoon geluk hebben en maakt het niet uit of je veel of weinig klust. We zullen zien!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik hoop maar dat de hoofdpijn snel zal zakken. Ja, ik moet zeggen dat nu ik een man heb, ik hem ook regelmatig even misbruik. Kun je even mijn voet masseren, kun je even mijn nek masseren enz. Ja, dan is zo'n man zo gek nog niet.
    Ach, meid, wie weet komt er een op je pad. Een relatie krijgen is net als zwanger worden. Het komt altijd op een moment dat je er geen rekening mee houdt.
    Een van mijn collega's heeft jaren in Afrika gewoond. Hij zei dat ze daar speciale ongesteldheids-hutjes hadden. Als vrouwen daar ongesteld werden, moesten ze net zo lang als ze ongesteld waren, in zo'n hutje blijven.
    Dan boffen wij nog dat we 'gewoon' in huis mogen blijven rondlopen!
    Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt (hoe dubbel dat ook klinkt op een zwanger worden forum)! Dan kun je er weer helemaal voor gaan.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, krijg net een mailtje van de man van Alice.
    Ze ligt helaas in het ziekenhuis voor een bottransplantatie.
    Haar kaakbot groeide niet goed, en is daarom vrij onverwacht opgenomen.
    Ik heb haar namens ons allen veel sterkte gewenst en dat we hoopten snel iets van haar te horen.

Nu ga ik echt slapen, truste.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje, das ook wat zeg! wens haar inderdaad maar heel veel sterkte!!

ga ook mijn bedje opzoeken, eerst warm douchen dat schijnt te helpen.....

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon; jemig, het zit Alice ook niet mee, zeg! Was eigenlijk zo ontzettend benieuwd naar haar, zeker na al die smakelijke verhalen. Maar als ik dit zo hoor, zullen we haar waarschijnlijk volgende week niet zien.
    @Justme: jij ook nog steeds wakker? Knap, hoor. Toen ik zwanger was, was bij mij om 9 uur 's avonds het licht al wel uit. Hoe voel je je verder? Nog nieuwe kwaaltjes ontdekt? Slaap lekker!

Deel Deze Pagina