wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sill balen hopelijk mag je volgende ronde op roze

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dan heb je waarschijnlijk vrijdag je eisprong gehad!! Het kan best even duren voor je cyclus op gang is.Ik had er gelukkig geen last van.Na mijn laatste miskraam weet ik het nog niet,alhoewel ik denk dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb,aan mijn temperatuur te zien.Dat zou wel heel netjes zijn.

Ik heb mijn eerste miskraam gehad op 30 juli,op 30 augustus ben ik toen ongesteld geweest en op 26 september teste ik toen weer positief.Zwanger worden is geen probleem blijkbaar,maar blijven dus wel.

Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger mag zijn! Ik gun het je zo!:)

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ahh Sil, toch balen!! Ik heb dat de laatste maanden ook dat het ineens zo wham patsboem komt. Nou, hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en kun je daarmee verder aan de slag. Knuffel van mij!

@Mees: ik moest ook lachen om je oplossing! Dat is inderdaad de enige manier die echt werkt bij mijn man denk ik ;)

@Ricmar: oooh wat een poppie!!! En fijn dat het goed gaat. Lekker genieten!

Ik ga gauw naar bed, heb barstende hoofdpijn en morgen toch een deadline.

Dus, slaap lekker allemaal en tot morgen!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca; ik duim heel erg hard met je mee hoor!

@Ricmar: wat een lief manneke!!....echt een scheetje:)

@Sillysa: wat een teleurstelling weer voor jou!...wanneer kan jij nou naar het ziekenhuis?

Ik heb Lyanna beloofd dat ik even zou laten weten hier dat Lyanna momenteel niet zo lekker in haar vel zit.Ze heeft veel last van de hormonen die ze krijgt.Ze leest wel mee,maar heeft geen puf om te reageren.Ze leeft wel met iedereen mee.

Ik ga lekker mijn bedje in.

Truste x

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sill: Hè balen hoor meid. Hopelijk nu met hulp snel zwanger. (of daarvoor nog). Knuffel.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ach, meid! Wat ontzettend balen! Een, hele, hele dikke knuffel. En hopen mag je altijd! Als we geen hoop meer zouden hebben, zouden we niets hebben. Het enige troostend wat ik nu kan bedenken is dat je weer een ouderwetse lengte hebt. Al koop je daar nu even niets voor.
    @Jeetje: slaap lekker, meid! Hopelijk morgen zonder hoofdpijn weer op.

Ik zat net uitzending gemist te kijken met een koptelefoon op. Mijn man wilde op de tv iets zien wat ik niet leuk vond, dus een goede oplossing. Maar ja, dan moet je wel wakker zien te blijven. Ben dus weer in slaap gevallen met kop telefoon en al.:)
    Nou ja, morgen maar een nieuwe poging.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier met bib:(

@syl..toch die rode duivels:xgoed dat je niet al teveel hoop op had gevestigd..hopen dat mm snel wat oplevert.

@mees...boud had al gezegd...die teunisbloem kun je nu hele maand nemen...maar zou dit daarna tot ei doen of gewoon efamol..

@hoop...... jammer dat ze niet eerder plek hadden..

vitB12 is belangrijk voor het bloed voor de aanmaak van rode bloedcellen en dus doorbloeding van je bm. eigenlijk zelfde als tarwekiem dus

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: moest je nu morgen weer naar de vk voor een volgende strippoging? Hoe is het nu met je rug? Houdbaar en voldoende hersteld voor de bevalling?
    Ik heb gisteren een of ander supplement (mineralen/vitaminen) gekocht van supradyn. Wil dat eens proberen. Dit was speciaal een supplement voor bijv. herstel na ziekte. Dus een extra steuntje in de rug als je door een of andere reden even minder weerstand hebt. Dat leek me wel een goed middel. Ook slik ik al zeer lange tijd multivitamines (met foliumzuur) voor moeder/kind en dus de tarwekiemolie (die ik iets trouwer in zal gaan nemen). Dus dan moet het volgens mij wel goed komen. Volgende week weer naar de accupunctuur, wat mij meestal ook goed helpt.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sill jammer dat je toch op rood bent gegaan. Je had er dan weliswaar niet op gerekend deze maand maar toch stiekem wel op gehoopt natuurlijk. Nou ik hoop dat er 8 december wat lichtpuntjes voor je te melden zijn.

Almika elke dag dat je nu moet wachten is er een te veel natuurlijk maar die kleine heeft het gewoon nog veel te prettig daarbinnen. En 3 dagen over tijd is natuurlijk ook nog weer niet zooo lang, al voelt het vast als een eeuwigheid. Ik kan me voorstellen dat je nu eindelijk wel eens wilt kennismaken met de kleine spruit. Morgen komt de vk geloof ik weer hè? Ik hoop dat er dan wat schot in de zaak komt. Sterkte dus nog even.

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ricmar, fijn dat je mannetje goed groeit en de voeding nu ook goed gaat. en wat een snoepie!!

@sil, balen meid. hopelijk krijg je snel een hcg en heb je meer duidelijkheid

@maureen, jammer dat je je ei gemist hebt, maar wel fijn dat je cyclus op gang is. volgende ronde weer een kans

@mees, eerder op bed gaan meid ;)

@almika, de kleine heeft het behoorlijk naar zijn zin zo te merken!

hier vandaag thuis gebleven door mijn rug :( erg weinig slaap gehad. net onder de douche vandaan en zo maar even boodschappen doen. even frisse lucht doet vast goed. morgen is de planning om weer te gaan werken, daarna is het al weer weekend voor me.

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello

hier met druk beebje nog steeds in buik. en ja zijn maar 3 dagen maar voelt als eeuw..

@justme..meid balen dat je zo last hebt, jammer dat al zo vroeg in zwschap is..hoopdat je goed houdt tot einde

@mees...magnesium kan ookgeen kwaad erbij. maar je bent zeker goed bezignumet je pilletjes:p

@hoop fijn dat je even meldt dat lyan voorlopig even niet komt....hormonendoenveel. kan je goed doen voelen maar zeker ook slecht

hier idd morgen vk langs.hangt van bloeddruk wel af wat voor plan we nemen.liefst wil ik nog w8 en dan als nog niks is zondag inleiden maar of vk dat ook vindt met hoge bloedruk:(:) we wachten morgen af

@jeetje...heeft hij al gebeld?

fijne avond

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ach nee, Syl, toch op rood.
    En je kunt wel heel hard voor jezelf zijn dat je het al verwachtte, maar het blijft natuurlijk enorm K * T!!!

Ach, Ricmar, wat een snoepje.

Mees heb je nog last gehad van je mond na die schoonmaakbeurt. Zou mooi zijn als je het precies bij 1 maand zou kunnen houden.

Hier nog steeds heel erg druk.
    Morgen gelukkig laatste oudergesprekken, wel tot laat in de avond, maar dan hebben we ze weer voor even gehad.
    Momenteel een heel vervelend geval met een kind uit mijn klas, er is iets niet goed met dat jongetje, iets psychisch, hierdoor is hij heel agressief en seksueel geobsedeerd (en valt daarmee andere kinderen lastig), de maat is nu vol want er is wéér iets voorgevallen (godzijdank niet op school). Dit kind valt zelfs op tussen de andere heftige gevallen die wij toch in grote mate op school hebben. Nu met grote spoed opnieuw maar weer eens het Riagg opporren dat ze haast moeten maken, want de veiligheid van de kinderen is niet meer gegarandeerd en anders zullen wij hem opnieuw moeten schorsen.
    Dit kind moet heel snel hele specifieke hulp hebben. Ik heb ook erg met het kind te doen, zijn thuissituatie is ook bijzonder, met drugs, criminaliteit en geweld. Dat helpt natuurlijk niet, maar dat is voor onze school niet heel bijzonder.
    Het houdt me erg bezig, want ik weet dat hoe dan ook, de toekomst van dit kind erg slecht zal zijn.
    Goed moest het even kwijt, nu weer hard aan de slag.

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

@Just: Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Sterkte en knuffel.

@Almika: Nog steeds met baby in buik dus. Nou inmiddels heb je 't ook wel gehad en mag de kleine snel komen. En dan maken jullie kennis met het nieuwe gezinslid. Te schattig gewoon. De laatste loodjes wegen echt zwaar nu natuurlijk. Hou vol. Knuffel.

@Xon: Hoe was je fysiomiddag?

@Lyanna: Sterkte meid.

@Jeetje: Vorderingen geboekt op katgebied?

En dus iets van Alice gehoord? Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat en dat we haar weer terugzien. Heb geen pb gestuurd. Moet even terugbladeren om te kijken wie dat ook al weer zei. Almika?

Met mij gaat het zo-zo. Ik ben al vaak aan 'n verhaal begonnen hier maar aan het eind of halverwege toch weer gewist. Ja daar hebben jullie natuurlijk niets aan hihi. Komt nog wel. En misschien is het niet meer relevant tegen die tijd. Maar ik denk dus toch last te hebben van de hormonen. Er gebeurt natuurlijk veel van binnen. Vanaf bevruchting en ook na een miskraam of bevalling. Het ging redelijk goed met mij eigenlijk. Ik was verbaasd en durfde 't haast niet te geloven. Maar het lijkt alsof ik er nu toch wel last van heb, sinds anderhalve week ofzo. Maarja. Het komt wel goed.
    Trouwens ik heb dus al een paar dagen niet gelopen of gesport :). Zondag voor 't laatst. Maar morgenochtend ga ik weer en kan er nu al naar uitkijken eigenlijk; harde muziek op en alles eruit lopen ofzo...

Fijne avond dames,

Liefs.

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Wat heftig ja. En kan me voorstellen dat het je aangrijpt en je erg met het kind te doen hebt. Hoop dat er snel adequate hulp voor hem komt. Sterkte ermee.

Succes met het werk. Zal wel veel zijn pfff. Petje af voor jullie hoor.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen toch nog een terugval. Wat beroert nu toch. Kan zeker van de hormonen komen. Zoals je zelf al zegt die doen rare dingen met een mens.

@Lyanna ook al last van de hormonen. Kop op meid nog een weekje en dan kun je testen. (of moet jij langer dan twee weken wachten, staat me zoiets van bij dat je dat een keer schreef.)

@Jeetje ik ben ook wel nieuwsgierig naar het vervolg van het katten verhaal…

@Mees wanneer moet je nu weer naar de tandarts voor een vervolg behandeling?

@Xon het is altijd naar als het mis gaat met een leerling maar wat ik niet snap is dat de hulp instanties altijd zo moeilijk tot actie over lijken te willen gaan als het echt nodig is. Jij hebt het ook alweer over het porren van het Riagg. En dat terwijl ze weer als mallen optreden in gevallen die dan weer niet zo alarmerend zijn. Net of ze bang zijn aan de acute gevallen hun handen te branden. Ik hoop dat die leerling waar je het over had snel de goede hulp krijgt.

@Justme, vervelend dat die rug steeds zo in de weg zit. Nog één dagje en dan genieten van een lekker rustig weekend en hopelijk dan na een paar dagen rust wat minder last.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: kan me voorstellen dat zo'n situatie van zo'n kind je aangrijpt. Lastig ook dat je in zo'n geval ook echt zo moet lopen leuren om dat kind de juiste hulp te laten krijgen. Terwijl, als ik de achtergrond zo hoor, dat kind en dat gezin allang geholpen had moeten worden. Ja, sneu lijkt me dat als je zo'n onschuldig kind ziet, je zo voor dat kind je best wilt doen, maar weet in welke kringen het kind opgroeit en uiteindelijk ook in terecht komt. Lijkt me ook frustrerend als je zelf zo graag een kindje wil en zoveel liefde aan zo'n kindje wil geven, dat er dan kinderen in zulke situaties op de wereld gezet worden en aan hun lot overgelaten worden. Hoop dat er snel een oplossing komt.
    Ik heb gelukkig niet echt veel pijn. Wel op de avond zelf, maar dat kwam (volgens haar) omdat de bovenkaak aan je schedel vast zit en als zij daar natuurlijk een beetje kracht aan die tanden/kiezen zet, dan dreunt dat door. Ik had ook meer een soort van hoofdpijn toen, als pijn aan mijn mond.
    @Almika: beebje mag nog wel lekker zitten, maar het zou fijn zijn als er toch langzaam beweging in gaat komen, want de 18e (mijn pooldag) schiet al op. Misschien morgen maar weer ananas gaan eten.;)
    @Boudicca: ik moet volgende week maandag weer. Ze zit er maar een dag per week en ik heb haar gelijk 3 maandagen achter elkaar laten afspreken. Er was nog even verwarring over de laatste afspraak op 28 nov. Ze noemde toen 17.20 uur op. Ik vroeg haar of het niet eerder op de dag kon. Toen zei ze ineens dat het ook midden op op de dag kon. Ik denk dat is mooi, toen noemde ze alle afspraken op en bleek dat ze die laatste afspraak nog een week later op 5 december had gezet.:$ Gelukkig kwam ik er op tijd achter, dus hoe ik het ga doen die laatste keer maakt me niet uit, maar ik zorg dat ik er hoe dan ook om 17.20 uur ben.;)
    @Jeetje: was ook benieuwd hoe het bij jou was. Nog nieuws aan het front? Deadline gehaald?
    @Justme: balen dat je door je rug niet kon werken. Maar een lekkere warme douche of bad nemen en vroeg onder de wol. Hopelijk lukt het morgen wel weer.
    @Maureen: hè, meid, toch een terugslag. Ja, die golfbewegingen herken ik ook wel. Het ene moment denk je het onder controle te hebben, het volgende moment ben ik er weer de hele dag mee bezig (en huil ik ook weer meer). Nou, meid, een dikke knuffel en soms lucht een lekker potje huilen enorm op!

Ik moet hier een enorme bende opruimen. Mijn zoontje heeft weer aardig zijn best gedaan. Zit nu eerst met mijn laptop op de bank moed te verzamelen om te beginnen. Heb al een halve zak wortels op (nieuwe verslaving van mij:)). Ik dacht bij honden werkt het ook als ze last van tanden en tandvlees hebben om een bot te eten. Daarom ben ik ook begonnen met wortels knabbelen. Ik denk dat masseert het tandvlees goed. En het is nog eens gezond en lekker ook.
    Zit de laatste dagen ook niet zo lekker in mijn vel. Wat slechter geslapen, spanningen op het werk, spanningen voor de tandarts. En vooral ook spanningen omdat ik deze week echt de uitslag van het uitstrijkje moet krijgen. Ben daar toch meer mee bezig en banger voor als ik dacht.:( Daardoor ook erg emo.
    Ik probeer mezelf maar wijs te maken dat ik geen klachten heb, want mijn cyclus is netjes en regelmatig. Maar nu had ik bij de menstruatie wat meer krampen gedurende de hele menstruatie door en natuurlijk zit ik mezelf dan weer van alles in mijn kop te halen.
    Pfff....hypochonder die ik ben.:)

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Fysio belde af :( !!!
    Nou ja, vond het niet zo erg, heb het heel erg druk.

Ja die instanties, ik snap er soms echt helemaal niets van.
    Maar volgens mij bekend verhaal.
    Hoop dat we hem met psychische begeleiding op het ZMOK kunnen krijgen. Ook al gaat me dat ook aan mijn hart omdat ik weet dat hij daar misschien nog minder kansen krijgt, maar dat is niet anders helaas.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo

meldmet bib veel te vroeg wakker vandaag 05:00 en nu stort ik in. het rommelt we zullen zien wat het doet.vk komt om 0930

lees later bij ben nu echt te suf

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: spannend hoor! Ik hoop voor je dat het doorzet!:)

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Update over de kattensoap: Jaaa, hij heeft eindelijk gebeld! We gaan er dit weekend heen! Ze hadden de kat gelukkig dus nog wel. Hè, hè, de aanhouder wint zullen we maar zeggen ;)

Oh Almika, spannend dat het rommelt. Wie weet vindt hij het nu wel mooi geweest daar binnen. Ben benieuwd. Ik kom laterr zeker nog even kijken! En doe maar rustig aan, spaar je krachten.

Deadline gisteren maar net gehaald en morgen weer een, dus erg druk en weinig tijd voor andere dingen. Pfff wordt er best wel gestrest van (vandaar al dagen hoofdpijn denk ik). En het gaat zo nog door tot halverwege december. Daarna las ik echt een week rust in!!

Sorry, heb alleen even vluchtig bijgelezen, zal later nog even goed bijlezen en reageren.
    Fijne dag allemaal in ieder geval!

Deel Deze Pagina