wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: oh meis, wat vervelend, hopelijk slaap je vannacht beter zonder pijn.

@Secondlife: beterschap meid!!

@Mees: wat een oetl*l zeg die baas van jou!! En ik denk dat de uitslag van je uitstrijkje vast snel zal komen en waarschijnlijk zal het best in orde zijn anders had je denk ik toch al iets gehoord.Rustig aan hoor meid!

Sorry weer niet gereageerd verder, begin ook het gevoel te krijgen dat ik jullie verwaarloos :) Morgen ook weer een druk dagje dus nu gauw naar bed, En hopelijk morgen het katje ophalen, maar nog geen definitieve afspraak ;)

Slaap lekekr allemaal!

En Almika, kom lekker bij van alles en geniet van je mannetje(s)!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: klinkt inderdaad alsof je ernstig aan een vrij weekend toe bent. Al kan ik me voorstellen dat je zo'n heftige werkdag ook niet gelijk van je af kan schudden. En dan nog zo'n vuurwerkbom. Zou ook niets voor mij zijn. Ik ben, net als Boudicca, als de dood voor vuurwerk. Ik kijk op oudjaarsavond, het liefst veilig achter glas, naar het vuurwerk. Nou, meid, lekker bijtanken en volgende week is er weer een week.
    @Boudicca: jouw vooruitzichten op het werk zijn ook niet makkelijk. Eigenlijk toch onverantwoord als je een leerling meer hebt en ook nog de zwaarste gevallen. Hopelijk houd je jezelf staande, want het zal niet makkelijk zijn.
    @Jeetje: geeft niets dat je even wat minder laat horen. Hebben we allemaal wel eens. Nu lekker slapen en morgen hopelijk het katje ophalen!
    @Hoop: hoeveel dagen na je eisprong zat je? Kan het geen innesteling zijn. Gaat soms ook gepaard met enorme kramp? En spannend, alles opruimen, verhuizen e.d. Hopelijk is jullie huis snel verkocht, de tijd zit jullie nu eenmaal niet mee.

Zit hier nu in 3 etappes deze mail te versturen. Zit te bellen met mijn man (2x), televisie te kijken, foto's te bekijken, hier weer verder aan het typen. Het schiet niet echt op.
    Ik sluit even af. Mijn laptop stinkt een beetje raar. Hij zal toch niet aan het doorbranden zijn. Dat ding van mij heeft al zoveel draai-uren gehad, dat ik daar niet raar van op zou kijken.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: ahhh, wat een (heerlijk) dikkopje (goed bedoeld, hoor)!:)
    Lekker uitrusten en genieten, hoor!

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Almika: Aah wat schattig! Du dit is 'm; degene die het wel lekker vond om nog even wat langer bij mama in de buik te zitten:p Heel lief. En ook je andere zoon die nu vast "ineens" heel groot lijkt. Geniet lekker van elkaar en rust uit. En blijf spammen hihi.

@Xon: Ja ik word al moe als ik het lees, al die gesprekken en 'n dag extra werken enz. Chillse.

@Boudicca: Oei dat klinkt wel zwaar zeg. Hoop dat ze het plan toch veranderen. Geniet van je weekend.

@Secondlife: Hè wat vervelend nou dat je je niet goed voelt. Hoop dat het toch snel beter gaat met je. Gestaag naar de 20 weken toe zie ik. Wij verschilden volgens mij 1 of 2 dagen dus ik bedacht me net dat het voor mij ook zou zijn als alles goed was gegaan. Ach ja. Hoop dat je snel weer van je zwangerschap kan genieten. Klinkt niet lekker nee wat je vertelt. Beterschap.

@Iedereen: Fijn weekend gewenst. Maar ik spreek jullie morgen weer. Ga zo naar bed. Val al bijna in slaap al typende. Slaap lekker allemaal zodirekt.

Liefs.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@jeetje: Hopenlijk wil je man dit weekend het katje halen!

@Mees: Oorsprongkelijk dacht ik maandag mijn eisprong te hebben gehad,maar vanmorgen vulde ik mijn temp in op FF en die herstelde de eisprong datum naar een dag later(dinsdag dus).Zit nu 3 dagen na eisprong,is wel vroeg voor een innesteling.

Misschien toe aan een nieuwe laptop? Voordat ie in de fik vliegt?!:p

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: lekker slapen inderdaad. Klinkt alsof je er hard aan toe bent. En lastig hè, het besef hoe lang je zwanger had kunnen zijn. Heb dat ook nog wel eens. Vooral begin deze maand omdat dat mijn uitgerekende datum zou zijn.

Hier even 'illegaal' de laptop van mijn man gepakt. We hebben niet echt een eigendom, natuurlijk. Maar ik heb nu eenmaal altijd dezelfde laptop naast mij op de bank. Later hebben we er een bijgekocht en mijn man heeft die dus aan zijn kant van de bank staan. Hoop niet dat mijn 'oude' beestje het gaat begeven. Maar we hebben hem al bijna 3 jaar en hij maakt dagelijks de nodige draaiuren (heb hem altijd wel standby binnen handbereik de hele dag:)). Mijn man is nu aan het werk, dus maar even de zijne gepakt om toch maar even te spieken bij jullie.
    Volgens mij ligt bijna iedereen al op een oor. Ik was ook van plan op tijd naar bed te gaan. Maar wil eigenlijk nog van alles terugzien via uitzending gemist, ik wil eigenlijk nog verder in mijn boek lezen en de nieuwste leesmap is binnen, dus ook de nieuwste roddelblaadjes. Dus ja, wat moet ik allemaal kiezen. :(

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, durf de laptop maar even niet aan te zetten. In ieder geval niet meer zo voor de nacht. Morgen moet mijn man maar even kijken.
    En ja, 3 dagen na de eisprong is wat kort voor een innesteling. Dacht dat dat een dag of 6 erna was (alhoewel ik nooit iets van een innesteling bij mij heb gemerkt). Heb je geen afscheiding of bloedverlies gehad na die kramp. Er kan natuurlijk nog een restje weefsel zitten en daar reageert de baarmoeder dan toch op om dat eruit te werken. Hoop dat het bij die ene keer blijft.
    Hoe is het nu met je moeder eigenlijk? Is ze weer helemaal opgeknapt?

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik heb geen afscheiding of bloedverlies gehad,ik denk dat mijn darmen het waren.Hoop echt vannacht beter te slapen.

Met mijn moeder gaat het heel goed! het kwam echt van de morfine pleisters,ze weet ook helemaal niets meer vana die tijd.Gek he.

Ik ga nu snel naar bedje...

Truste x

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies

Ik hoop dat iedereen afgelopen nacht beter heeft geslapen dan de nacht hiervoor. Ik gelukkig wel in ieder geval.

Jeetje ik zou de kat gewoon mee nemen vandaag. Desnoods onder je jas, dan heb je in ieder geval, hihi

Hoop ik hoop niet dat die kramp iets is dat regelmatig terug gaat komen maar gewoon aan je eten of zo gelegen heeft.

Mees nooit bij stil gestaan dat een laptop kan “ontploffen” of zo:$. Ik heb vaak de neiging om die van mijn het raam uit te kwakken. Het rotding loopt altijd (echt heel vaak, zonder overdrijven ieder uur wel een paar keer meerdere minuten achter elkaar)vast waardoor ik soms wel een minuut of 10 verder ben voor ik hier bijvoorbeeld een berichtje gepost heb. Intussen heeft dan vaak iemand van jullie alweer wat geschreven en heb ik het gevoel dat mijn berichtjes een beetje mosterd na de maaltijd zijn zeg maar:). Heel irritant. Als ik thuis ben ga ik ook vaak achter de pc zitten die is toch een stuk sneller, maar ja, dan zit ik op een slaapkamer en gezellig of handig is anders. Maar voor brand van de laptop, nee daar hoef ik geloof ik niet bang voor te zijn. Maar ik klop het even af, hoop dat het bij jou toch iets onschuldigs is, was misschien wel helemaal niet je laptop wie weet…:(.

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @almika, wat een snoepie meid! geniet ervan!

hier zo op visite met een dik oog..... lijkt wel beetje ontstoken ofzo. ook grieperig dus zal wel weer overgaan.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Vanmorgen temp ingevuld op FF,verschuift ie het rode kruis weer!!Volgens FF weer een dag later mijn eisprong gehad,nu snap ik er niks meer van.Dacht toch echt dat het afgelopen maandag was aangezien mijn enorme zin in s*x;)Maarja ,even afwachten maar...is na een miskraam altijd even aankijken natuurlijk.

@justme: niet leuk dat je grieperig bent....beetje rustig aan doen vandaag.

@Boudicca: ik snap wat je bedoeld met dat je laptop stuk trager is als je vaste comp. Is bij ons ook zo,maar niet zo erg als jij verteld gelukkig.Op een slaapkamer zitten is niet echt gezellig nee.

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Wat is het stil!! Dacht echt nog wel iets bij te moeten lezen. Ik hoop dat iedereen iets leuks aan het doen is. Dat kan dus ook lekker chillen zijn. Of natuurlijk van je baby genieten. Zelf hang ik op de bank. Geen spannende dates vandaag ;). En haast geen zp :)
    Nou dan moet ik mezelf maar vermaken hoor :p

Fijne avond dames,

Liefs.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    is inderdaad stil hier, misschien dat een aantal dames sinterklaas hebben ingehaald ofzo. dat was in sommige plaatsen ook vandaag. ben zelf net terug van visite, was best gezellig. helaas zeggen mensen soms het ene maar bedoelen het andere...... zeg gerust als je spullen voor de baby niet wil overnemen, maar als je ze niet wil (met goede reden) zijn ze op hun teentjes getrapt. errug jammer...... in het vervolg nemen we alles aan en gooien het zelf wel weg.

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Just: O dat is dan wel ongemakkelijk. Moest wel om je laatste zin lachen :D. Maar gelijk heb je; voor de zoete vrede hè ;)

Fijne avond.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja of je kijkt of je er weer iemand anders blij mee kan maken..;)

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    inderdaad! al doende leert men......ik vind dat je een oude maxi cosi beter niet kan gebruiken, dat viel blijkbaar niet zo goed. en van sommige dingen weet ik (nog) niet wat het is, tja hoe kan ik dan bepalen of ik dat nodig heb! bijvoorbeeld bakje voor poeder voor flesvoeding. tja, ik wil proberen om borstvoeding te geven..... ach, ik had het kunnen weten, maar ja ik was eerlijk, dat werd ondanks 'dat ik dat echt moest zijn' blijkbaar niet gewaardeerd.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ricmar, inderdaad, weggooien doe ik alleen met dingen die oud enzo zijn. voor de rest probeer ik er altijd mensen blij mee te maken

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Almika en gezin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje!! Wat een snoepie meid, geniet er lekker van!!!

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Zo das mooi weer babynieuws, nu gauw weer wat roze nieuws ook, dat zou mooi zijn.

Heb verder nog niet veel gelezen kwam eigenlijk even kijken of Almika al zover was.
    Het was supergezellie gisteravond, echt toppie al is het natuurlijk niet de echte Queen, helaas maar het was leuk en goed opgezet.

Ik kom morgen nog wel weer kijken ik ga zo lekker naar mijn bedje, ik is moe.

Dikke knuffff ladies en tot later...

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: laptop toch doorgebrand?:D:D

Deel Deze Pagina