wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen ladies

even een snel(nou ja best lap stof;)) bericht tussen de voedingen door. het voelt weer geweldig..en gaat beetje vanzelf hoewelik dacht dat ik wel weer moest leren en wennen na 8 jaar....ik voel me prima, xaavi doet goed,bv gaat goed en grote broer doet uitstekend,zitten de hele dag aan elkaar vastgeplakt:):)

en raar genoeg mis ik mijn buik, zit in avond te wachten op beweging maar dat komt niet....nee duhhhh. nu besef ik dat ik meer en eerder had willen genieten...helaas deden de hormonen anders laten voelen.....ben blij dat halverwege 3e trimester nog wel kwam....

ik hoop ECHt dat jullie allemaal ook zo kunnen genieten van zwschap en uiteindelijk beebje ...snel..heel snel..*fingers crossed*

de bevalling:
    die was snel maar te doen(hoewel laatste stukje na 8cm)was hel:x:x. om 0118 wakker van 1ewee.....weg blijven doezelen in bed ruim een uur. toen gaan timen en nog wat rommelen,thee erbij, op zp nog wat gezet, lang bleven ze om 7/8min.rond 0347 waren ze er om 4/5 min .gaan douchen had megakoud,neergeploft op bank en idd van 4/5 naar 3/4. vk gebeld 0445.die was er 0530. 5cm had ik ..hup naar zhuis....eenmaal daar werd bengel gehaald door oma om0650..kort daar na weer vk gevoeld. 8cm...vk vliezen gebroken en toen werd na 20min een hel....pffff. had amper 30 sec om bij te komen en weer een wee...ze zag wel dat ik zou inscheuren dus er is knip gezet....nu ben ik niet blij, toen wel wist ik dat persen niet lang duurde en ja hoor....binnen 13min,knip en daar was meneer....wow...daar is die oerkracht weer.. vk zei is weer flinkerdje hoor!...en ik maar hopen dat hij onder 4000gr was, wilde ook keer normaal gewicht...4140 gr..hoera! geen 4880 net zoals zijn broer. wilde een pethhidine prik dat ging dus niet door want had teveel cm al in zhuis, prik wilde ik om meer bewust mee te maken...nou klopt idd dat je meer bewust bent bij 2e...dus heb alles beter kunnen opslaan. ik hoor mij nog wel jammerend roepen: 'ik wil niet meer, ik vind niet meer leuk' toen maar knop omgezet en gedacht oke dat betekent, je bent er bijna en ja hoor daar waren de persweeen...

zo dat wilde ik even delen.....
    ga nu weer super trots doen met mijn mannen

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: dat is inderdaad snel gegaan en een knip en alles klinkt niet echt prettig, maar dat betekent inderdaad wel dat het al bijna zover is. Fijn te lezen dat alles zo goed gaat met Xaavi en ook de bv lekker loopt. En schattig om te lezen, dat Bengel zo blij is met z'n broertje. Hij zat op de eerste foto er al zo trots bij als grote broer. Nou, lekker genieten en hopelijk kom je ons (tussen de voedingen) nog eens spammen met foto's en verhalen over de kereltjes.
    @Hoop: nee, laptop is (nog) niet doorgebrand. Volgens mijn man is het de ventilator die eens schoongemaakt moet worden. Die erge stank heeft hij gisteren niet meer gehad. Even afkloppen.;)
    @Maureen: ja, had gisteren even gespiekt, maar het was inderdaad rustig aan ons front. Daardoor had ik zelf maar weer afgesloten, omdat ik ook niets bijzonders had meegemaakt.
    @Justme: herkenbaar dat mensen je met van alles denken te moeten opschepen. Toen ik zwanger was, zagen mensen dat ook als een kans om van tweedehands maxicosi's, wandelwagens, kleertjes en complete baby-kamers af te komen. Ik weet nog wel dat ik dat toen ook heel moeilijk vond om daar netjes onderuit te komen (maar wel duidelijk proberen te maken dat we dat toch graag zelf wilden gaan kopen omdat het onze eerste was en wij dat ook leuk vonden om echt zelf te gaan shoppen). Maar sommigen waren nogal volhardend.
    Sommigen gaven inderdaad ongevraagd iets mee, zo van, ik heb nog een tas met allemaal kleertjes uitgezocht van ons kind (en dan al klaarstaan als je langskwam zodat je er niet meer onderuit kon). En dan bedankte ik ook maar beleefd en nam het mee (om er vervolgens zelf een geschikte bestemming ;) voor te vinden).
    Die mensen kunnen wel gepikeerd zijn, maar je bent in ieder geval eerlijk geweest. Gelijk heb je, het is jullie (eerste) kindje en jullie moeten dat vooral zelf doen en beleven waar jullie je goed bij voelen.
    @Syl: leuk te horen dat het gezellig was. Ja, je ziet het, je hebt amper je hielen gelicht en Almika was al aan het bevallen.

Hier dus weinig meegemaakt. Gisteren voor het eerst sinds 1,5 jaar weer 'echte' planten voor het raam gekocht. We hebben een heel lage vensterbank, dus toen ons zoontje ging staan, was het natuurlijk als eerste daar en dan al het zand uit de planten halen (of op de grond gooien). Toen heb ik ze maar weggedaan. Omdat het erg kaal was en hem toch aan wat groen wilde laten wennen heb ik 2 grote kunstplanten voor het raam gehad. Maar ik ben daar normaal al geen fan van, en nu na 1,5 jaar er naar gekeken te hebben was ik ze helemaal zat. Dus nu lekkere, echte verse groene planten voor het raam (en och, wat ziet dat er ineens weer meer huis uit).
    Gisteren ook nog naar een intocht van sinterklaas geweest. Bij ons in het dorp zou hij pas om 2 uur aankomen bij de haven en dan nog naar het dorp. Mijn zoontje gaat altijd om een uur of 2 naar bed, dus die tijd was wel erg onhandig.
    Dus ik had gelezen dat hij in een klein gehuchtje hier in de buurt ook aan zou komen, maar dan om 1 uur. Dat klonk al beter.
    Maar wat een blamage. Ze hadden een of andere oude, gammele houten kar neergezet op een industrieterrein met een paar zielige tekeningen eraan gehangen. Er was iemand die dat een beetje op moest leuken, maar dat was zo amateuristisch gedaan. Dan willen ze het weer spannend maken, omdat Sinterklaas er natuurlijk niet is op de afgesproken tijd en dat er dan sprake is van een misverstand. Dus zogenaamd bellen met sinterklaas. Tenenkrommend. Er waren 3 pieten, maar ook dat was armoe hoe die eruit zagen.
    Op een gegeven moment, na een kwartier wachten, kwam sinterklaas toch. En niet op een paard, maar gewoon aan komen lopen.:$ Nou, toen had ik het er een beetje mee gehad.
    M'n zoontje zat op de terugweg al te vechten tegen de slaap en toen we door ons dorp heen reden zag ik allemaal mensen naar de haven lopen. Ondanks dat ik er niets van gezien had, had ik er toen al zoveel spijt van, dat ik voor dat andere dorp had gekozen. Had mijn zoontje's eerste sinterklaas graag anders willen beleven. Maar goed, hij snapte er zelf nog niet veel van en had het na 10 min. zo en zo al gezien.
    Volgend jaar, koste wat het kost, naar een echte sinterklaasintocht!!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, jammer dat de intocht tegen viel, misschien dat de sinterklaas op tv wat goedmaakt voor je mannetje. en inderdaad neem ik nu alles maar aan en zoek het thuis wel uit. kan er gewoon slecht tegen als mensen het ene zeggen en eigenlijk het andere bedoelen.....pffffff en het is ook nog schoonfamilie.... dat maakt het lastig! maar goed, we hebben het weer overleefd zullen we maar zeggen. mijn schoonouders zijn gelukkig niet zo en die snappen me wel. vandaag kalm aan, zo lang in de auto zitten heeft mijn rug absoluut geen goed gedaan :x:( straks even lekker stukje in de buurt lopen, het weer lijkt prima.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,

We hebben bezoek hier sinds gisteren (vriendin uit NL) en ik heb morgen een deadline, dus even weinig tijd! Maar wel nieuws: vanavond komt (als het goed is, we houden nog maar een slag om de arm) het nieuwe poesje!!

@Hoop: mijn temp doet ook nog raar, FF denkt nog steeds dat ik mijn eisprong heb gehad op dag 9! We zullen zien de komende dagen.

@Almika: fijn te lezen dat alles goed gaat! En zo'n knip, au au, maar ja je mannetje was er toen wel snel. En gelukkig niet zo zwaar als zijn broer. Geniet lekker!

Nu echt aan het werk want vanavond wil ik me natuurlijk ook met dat poesje kunnen bezighouden!
    Fijne zondag nog allemaal!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: ja, lastig, zeker als het nog familie is. Bij mij was het iemand op het werk. Op een gegeven moment ben ik die persoon gewoon maar een beetje gaan ontwijken, want werd ziek van dat opdringen van die kinderwagen. Iedere keer als ik hem zag, vroeg hij of ik nog over die kinderwagen nagedacht had. Terwijl ik al (naar mijn mening) duidelijk had aangegeven dat wij er geen gebruik van zouden maken.
    Dus inderdaad heel verstandig om het maar aan te nemen en thuis maar uit te zoeken. Fijn dat je schoonouders je in ieder geval begrijpen.
    Nu weer een beetje uitdeuken van de lange zit. Hopelijk gaat het snel weer beter, want er zit weer een nieuwe werkweek voor je aan te komen.
    @Jeetje: succes met je deadline. En leuk dat het vanavond nu echt gaat gebeuren. Maar we zijn pas gerustgesteld als we van jou de bevestiging hebben gelezen dat ze ook echt bij jullie thuis is.
    En leuk een vriendin over uit Nederland. Je woont natuurlijk ook in een prachtige stad, dus ideaal voor vrienden om twee vliegen in een klap te slaan. Succes met alles!

Ik zal mijn strijkplank zo eens tevoorschijn toveren. Heb vanmorgen alle beestenhokken al schoongemaakt. Met hulp van mijn zoon (NOT:x)! Hij ging op zijn manier meehelpen met nieuw zaagsel erin doen, en het lag overal, behalve in het hok.
    Nou ja, hij moet het nog leren, zullen we maar zeggen.;)

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Hier net terug van een gezellig weekendje met twee schoonzussen en een broer. We hebben heerlijke Aziatische hapjes klaargemaakt (en opgegeten) en tot in de late uurtjes zitten kletsen. Uiteindelijk ben ik maar blijven slapen want het was al zo laat. Vanmorgen ook heerlijk relaxed wakker geworden en vanmiddag de restjes van gisteren opgemaakt. Nu dus net weer thuis en meteen maar even gekeken hoe het hier is.

@Jeetje wat gezellig dat er een vriendin uit Nederland is en hopelijk vanaf vanavond nog een extra slaper, maar dan eentje die mag blijven. Ben benieuwd of het gaat lukken het poesje mee naar huis te nemen.

@Mees wat jammer dat de intocht van de Sint zo’n flop was. Maar waarschijnlijk meer voor jou dan voor je zoontje dus dat is misschien een schrale troost.

@Jusme vervelend dat mensen soms zo moeilijk “nee” kunnen accepteren. Dan maar gewoon alles voor de lieve vrede aannemen en zelf weg gooien lijkt een logische optie maar je loopt dan natuurlijk wel het risico dat mensen later gaan vragen waarom je dit of dat niet gebruikt. Wanneer je dan moet bekennen dat het weggegooid is voel je je ook weer lullig. Ik zou toch maar gewoon eerlijk zeggen dat je er geen belang bij hebt en de “gulle gevers” in hun sop gaar laten koken als ze dat niet leuk vinden.
    Op moment van dit schrijven staan mijn zwager en ik ook op voet van oorlog omdat meneer geen nee kan accepteren. (Hij heeft mij vorige week gebeld met een vraag en ik heb daar negatief op geantwoord. Daarop trok meneer vreselijk van leer, begon te schelden en vloeken etc waarop ik op mijn beurt de telefoon erop gegooid heb) Wat mijn betreft is ie weer welkom wanneer hij zijn excuses heeft aangeboden. Hem kennende zal het wel heel lang duren voor hij weer bij mij over de vloer komt want het is meer zijn stijl om te gaan doen alsof er niets aan de hand is. Maar aangezien dit niet de eerste keer is weiger ik deze keer aan dat schijnheilige gedoe mee te gaan doen en kan hij eerst met de figuurlijke billen bloot (wordt dit jaar vast een rustige kerst hihi).

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boudicca, vervelend die situatie met je zwager, maar je hebt groot gelijk. en over de lieve vrede, mijn lief en ik hebben afgesproken dat we het gewoon zo gaan doen. alles meenemen en dan thuis uitzoeken wat we willen. het gaat niet meer om grote dingen dus ze komen er toch niet achter. ik heb net 2 shirtjes van haar gekregen die we hun als kraamkado hadden gegeven...... dus ze heeft geen recht van spreken als we iets niet gaan gebruiken. maar om discussies te vermijden, doen we het gewoon zo.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, wel lief dat je zoon wilde helpen, helaas was het niet zo effectief.....

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Almika, fijn dat alles goed gaat met jullie en dat je zoon ook zo trots is op zijn broertje. Vervelend idd dat je geknipt moest worden, maarja dan weet je ook dat het zo voorbij is. Goed gedaan!!;)

Just, tjee ja ik had dat ook heel erg dat mensen met vanalles kwamen aanzetten, volgens mij is dat de trent ofzo hahaha, tja dan idd maar thuis alles wegdoen om scheve gezichten te vermijden. Wat vervelend weer dat je rug niet echt meewerkt, s6 meis..

Jeetje, wat leuk dat je een vriendin bij je hebt zeg, gezellie en dan komt de poes ook nog vanaaf?? Ik hoop het voor je dat het nu echt gaat gebeuren.

Mees, wat jammer dat de intocht een flop was nou ja volgend jaar beter moet je maar denken. Wel lief dat ie je zo goed:p:p heeft geholpen met het schoonmaken van het hok:D..
    Je hebt de uitslag nog niet gekregen???

Nou hier verder eigenlijk even niet veel te melden, vandaag even naar een nieuwe bank gaan kijken waarschijnlijk ook wel 1 gevonden maar we denken er nog even over na...

Fijne avond nog allemaal en tot morgen,
    Liefs Silly;)

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudicca, leuk dat jij het ook naar je zin hebt gehad van het weekend en tja die zwager moet dan maar idd lekker zijn excuses komen maken en zo niet......Nou das dan zijn verlies toch???

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje:FF heeft mijn eisprong 3 keer gewijzigd,maar nu klopt het volgens mij.Hij is toch weer terug gezet op eisprong vorige week maandag en volgens mij klopt dat ook.
    Heb je je poesje inmiddels ?

@mees: ik hou ook van echte planten in huis,ik snap dat je dat weer erg gezellig vind!

@Boudicca: ik heb ook geen contact met twee broers helaas.Mijn oudste broer is zwaar alcoholist en ik kan daar niet meer mee opgaan,mijn vader was dat ook al en heb daar een zwaar trauma van gehad.Dus contact met hem verbroken,hij wil zich niet laten helpen ook.Mijn andere broer laat de hele familie links liggen..reden onbekend,nou ja...onbekend,laten we zeggen: oorzaak: zijn vrouw!

Hier een heel fijn weekend gehad samen.De kids waren er niet.Het is echt fijn om af en toe even samen te zijn.We zijn zaterdag een kerstboom wezen kopen en alles wat erbij hoort.Lekker wat gegeten in de stad en nog even bij mijn mams geweest.Gisteren zijn we in Beverwijk geweest op de markt...echt super leuk.
    Straks bloedprikken op eventuele tekorten op vitamine B6 en B12.
    Over een week de uitslag(maandag of dinsdag),dan kan ik testen ook:)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: en is er gezinsuitbreiding geweest gisteren? Zo ja, dan hoop ik dat je een beetje hebt kunnen slapen, want meestal gaat de eerste kennismaking niet al te zachtzinnig tussen twee katten.
    @Hoop: ben benieuwd wat er bij jou uitkomt met de B12, bij mij was het goed, maar heb geen waarde doorgekregen hoe hoog het bij mij was (en hoeveel het normaal moet zijn). Klinkt als een geslaagd weekend inderdaad. Heb je de kerstboom ook al opgetuigd?
    En ja, ieder huisje heeft zijn kruisje, zo blijkt wel weer.:(
    @Syl: nee, nog geen uitslag gekregen. Zou 3 wkn duren, maar dat was afgelopen vrijdag. Nu moet ik nog langer in de zenuwen zitten.
    @Boudicca: jammer van de aanvaring met je zwager, maar blijkbaar was je er niet door verrast. Ben inderdaad benieuwd wie de langste adem heeft. :cool:

Hier weer het begin van een nieuwe werkweek. Was pas over half 10 op mijn werk :) (meestal 9.00-9.15 uur). Ik was al laat en toen kwam ik er op de valreep ook nog achter dat ik mijn toegangspasje van mijn werk kwijt was. M'n zoontje had er mee zitten spelen. Dat pasje heeft altijd een magische aantrekkingskracht op hem, want mijn foto staat er op. Dat was vrijdag al, maar toen heb ik er geen acht op geslagen, omdat het weekend toen net begonnen was (en werk even niet belangrijk meer leek). Maar vanmorgen dus paniek. Mijn man en ik over de grond kruipend, met een zaklamp onder kasten en bank gekeken. Nergens te vinden. En zonder pasje is geen doen, want dan kan ik het gebouw niet in, niet printen en noem maar op. Als laatste toch maar de kussens van de bank overhoop gegooid. En gelukkig, lag hij daar.:)
    Net met de collega's gebak met koffie ivm een verjaardag van een van ons. En over 2 uurtjes moet ik al weer naar de accupunctuur, dan weer 2 uurtjes werken en dan moet ik alweer naar de tandarts.
    Het zal dus niet mijn meest productieve dag worden.;)

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: het poesje is er sinds gisteravond, maar het gaat inderdaad op zijn zachtst gezegd niet goed. Onze kat begon meteen te blazen en grommen en de andere kat deed niets gisteravond, maar nu krabt en blaast ze ook terug dus het is vechten geblazen.
    Ik heb haar nu even opgesloten maar dat vind ik ook zielig eigenlijk want het is op zich een heel lief poesje dat graag wil spelen en ook meteen ging spinnen toen ik haar aaide.
    Maar ik heb niet het idee dat onze kat het zo leuk vindt. De vogels lopen ook gevaar en dat is wel iets waar ik niet echt bij heb stilgestaan. Ze zijn inmiddels zo gewend aan onze kat dat ze niet meer zo bang voor hem zijn en hij probeert ze ook niet echt te pakken, maar die nieuwe wordt er als een magneet door aangetrokken. Dus de woonkamerdeur zit ook al dicht. Niet echt leuk.
    En we hebben inderdaad geen oog dichtgedaan, maar alleen omdat de nieuwe kat aan een stuk door liep te miauwen. Onze eigen kat was lekker ergens gaan liggen maar die andere was heel onrustig.
    Het is allemaal wel heel begrijpelijk, maar al met al heb ik er echt geen goed gevoel over :( :(
    Eigenlijk moeten we het misschien nog aanzien maar voor mijn gevoel is iedereen beter af als ze weer terug gaat. Die mensen waren de kat gisteravond komen brengen en ze hadden ook meteen hun twijfels toen ze onze vogels zagen. Ik dacht nog, dat zal wel meevallen, met onze kat in gedachten, maar het valt dus niet mee! En dan ook nog zo'n ruzie tussen de katten...
    Mijn man zou ze even bellen vandaag om te zien wat zij zeggen. Ik ben helemaal kapot en moet mijn deadline zien te halen en zit dus af te wachten tot hij me terugbelt....

Nou, later meer nieuws van deze soapserie dus.... ;)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dat klinkt als een heftige avond/nacht voor jullie allemaal. Ik heb ook 3 katten gehad en 2 ervan taalden ook bijna niet naar mijn kanariepiet, maar de 3e dus (onverwachts) wel. Ik moet wel zeggen dat zij ieder jaar op stap ging en als ze dan naar een paar maanden op stap geweest te zijn, terugkwam, dan was ze erg op de vogel (soort van jachtinstinct wat er nog in zat). Maar na een tijdje werd het gewoon en taalde ze er bijna niet meer naar.
    Heb je al een bloemenspuit geprobeerd? Even natspuiten als ze bij de vogelkooi in de buurt komt?
    Hoop dat het nog wat bijdraait. Katten zijn eigenzinnige dieren en laten zich niet zo makkelijk sturen door ons.
    Het is niet leuk, maar soms is het even goed om ze een beetje te laten vechten, dan hebben ze gelijk een rangorde onderling vastgesteld. Sterkte, meid! Hoop dat het nog goed gaat komen, tussen die twee.:(

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Niks bijgelezen: komt snel....

Maar...

Almika: Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje Xaavi veel geluk gewenst met jullie 2e knul!!

Salcia: weet niet of ik jou al had gefeliciteerd, anders mar dubbel en bij deze: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Noe!!! Wat een plaatje. Veel geluk ook jij!

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ha dames,
    Hier weer even van mijn werk, wel in de pauze maar goed, moet toch eigenlijk andere dingen doen.

He Jeetje, dat klinkt niet goed.
    Ik was je vogeltjes eigenlijk even vergeten.
    Volgens mij is het eerder uitzonderlijk als een kat wél goed gaat met vogeltjes (je kent Tom en Jerry toch ;) ).
    De mijne reageert al als een dolle als er een vogel langs het raam vliegt op drie meter afstand!!
    Poehhh, zou wel jammer zijn, heb je er zo lang op gewacht, moet ze weer terug.

Hoop, je bent zeker bij de Beverwijkse bazaar geweest?
    Dan was je dicht bij mij in de buurt.
    Heb je nog iets leuks gekocht?

Ik heb een druk weekend gehad.
    Veel gedaan en gewerkt, maar ook wel wat leuke dingen gedaan.
    Hier verder het idee echt niet zwanger te zijn! Zo af en toe een hoofdpijnvlaag en ook niet het 'weet'gevoel.
    Verder wel die zere borsten van die fijne estrogestan pilletjes, jeuuuh!
    Nou ja, ik ga weer hard aan het werk :( !!!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even update: mijn man had gebeld en de vrouw komt meteen vanavond! Ze zei dat ze zelf ook een beetje spijt had dat ze haar had weggedaan omdat de kinderen het toch erger vond dat ze had verwacht. Dus, iedereen blij straks! Het is echt wel een lief poesje maar enorm hyperactief en dat zijn wij niet zo gewend. Die vrouw was zelf ook nogal hyperactief, dus zo baasje zo beestje denk ik.
    En ik denk niet dat we er voorlopig nog een andere kat bijnemen ;)

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ben aan het terug lezen; dus er komt wellicht wat oude informatie langs;

Mees: ik ben ook eens bij Derek geweest, was ook onder de indruk, maar vond ook erg de nadruk op de show liggen. Ook geen reading bij mij. Balen idd dat je antobiotica pas als laatste wordt gegeven en je daardoor weer een ronde mist. Mees: ons jongste meisje heeft een prachtige nieuwe zilveren jas....en welke doet ze iedere dag aan; die van vorig jaar. Want die zit lekkerder. Dat is oh zo belangrijk voor die kleintjes. Mooi is niet zo belangrijk, lekker dragen des te meer.

Maureen: dat hardlopen schijnt echt verslavend te werken, heb een aantal vriendinnen die fanatiek lopen. Maar aan mij is het ook niet besteed; sporten in algemene zin niet. Ik ben meer van de lange wandelingen....Maar respect voor jou en je doorzettingsvermogen; zeker wat betreft de buikspieroegeningen.

Niala: bij jou schiet het ook al echt op. Ga je bij 34 weken met verlof? En kamertje al klaar?

Syll: Lastig met je dochter, je wil dat kleintje ongetwijfeld graag zo vaak mogelijk zien, maar ik kan me voorstellen dat wat afstand goed is. Alles er toch weer uitgestort.....had ik ook de laatste tijd, zo'n heftige menstruaties. Wel weer balen, maar actieve plannen in het vooruitzicht toch (de gyn)

Hoop: Onderzoeken in het vooruitzicht, dat geeft je toch het gevoel gericht ergens mee bezig te zijn. Bij ons in het ziekenhuis doen ze ook pas onderzoek na 3 miskramen. Als we allemaal heel eerlijk zijn weten we dat onze leeftijd een grote rol hierin speelt, maar toch...Jij ook al in de lappenmand (ik ook), want kan je jezelf dan zielig voelen he!

Jeetje: Jammer van die 2e kat, maar wel een verstandige oplossing.

Ricmar: wat een prachtig ventje is jullie Vince toch!!! Fijn dat hij goed groeit, hoe gaat het nu met de dikkere voeding?

Lyanna: Vervelend, die bijwerkingen van je hormonen. Ik heb wel begrepen dat je daar veel last van kan hebben. Veel sterkte meid. Doe het lekker rustig aan.

Over de 3D echo: onze meiden weten 'het', ze mochten het aan opa en de 2 oma's vertellen en dat lijkt voldoende, ik vind het heel leuk om het met hun te delen, geen spastisch gedoe meer. De echo op zich vond ik leuk om een keer te zien, maar meer ook niet. Ons ukje was driftig aan het bewegen en zodra de echo kop was omgeschakeld naar 3D was ie alweer uit beeld. Dus echt mooie gave beelden heb ik niet gezien.

Zo 20 pagina's bijgelezen;
    Vanaf vorige week druk, druk, druk. Zaterdag na de echo hebben we de kamer van de middelste omgetoverd tot een kamer voor 2; met hoogslaper, leuke lampjes, wat nieuwe letterbakken (van die grote) en daarna alles gezamelijk gepoetst en ingeruimd; meiden helemaal gelukkig en papa en mama dus ook. Zondag 'babykamer' leegeruimd want dinsdag zou de stucadoor komen. Manlief de vloer eruit gehaald en alles klaar gemaakt voor de stucadoor. Maandag met moeders heel de bovenverdieping gepoets (wat nog moest: badkamer, slaapkamer oudste meisje en onze kamer), Dinsdag behang uitgezocht en de stucadoors afgewacht. Woensdag en donderdag gewerkt. Vrijdag en zaterdag naar Gent (met z'n tweetjes) en gisteren open dag van onze afdeling in het ziekenhuis.

Ondertussen ook nog enorm verkouden. Hoesten, snotteren, keelpijn.....het gaat maar door vanaf dinsdag. Dinsdag nacht zelfs hele nacht wakker gelegen van de keelpijn; fijn als je dan niks mag nemen....En wat ook zo vervelend is; als ik hoest kan ik mijn plas niet ophouden, tenzij ik met mijn benen over elkaar ga staan, maar dat ziet er niet uit. Gisteren tijdens het vele praten bij de open dag ook 3 x een enorme hoestbui gehad (en een natte broek:()

Donderdag naar verloskundige in ziekenhuis geweest (ze hadden me op een andere locatie gepland en mij dat niet doorgegeven; niet handig als je aan het werk bent en gecarpooled hebt). Maar alles is goed. Ik hoef de 41 weken ook niet voorbij als ik dat niet wil (bang voor enge dingen die je bij overtijd gaan leest).

Tenslotte speelt mijn rechter borst toch weer op; veel pijnscheuten en ook weer nieuwe knobbels. Daarnaast vervelde mijn tepel vrijdag na het douchen volledig. Daarna geen velletje meer gezien, maar wel wat schraal en roodheid ; tja en als je daar op googled. Ik ben nog bij de mamacare verpleegkundige geweest (woensdag) die vond de knobbels als goedaardig aanvoelen. Ze vroeg of ik een echo wilde, die heb ik nog maar even afgehouden omdat het nog zo kort geleden is. Maar nu met die tepelklachten erbij heb ik d'r toch een mail gestuurd. Ik wil toch weer echte geruststelling. Ook ik ben hypochonder......

Sinterklaas....tja hier en daar toch wel wat twijfel in ons huis; oudste meisje vroeg zojuist of het sinterklaasjournaal nep op echt was; tja wat zeg je dan met 3 meiden aan tafel; echt natuurlijk. Middelste meisje ziet duidelijk dat al die pieten pruiken op hebben. Oudste meisje heeft meegelopen bij de intocht als majorette; echt stoer, alleen zaten wij toen in Gent.

Gent; overigens twee geweldige dagen. Hele leuke historische plek. Prachtig B&B. Heerlijk weer. Echt genoten.

Nou volgens mij neem ik nu een hele pagina in....

Veel liefs

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: jammer dat het zo gelopen is. Zeker na al het aandringen bij je man, is het jammer dat het niet zo had mogen zijn. Maar goed, je hebt het geprobeerd en je weet nu dat jullie kat misschien toch liever is.
    De volgende gezinsuitbreiding moet dus toch maar een kindje zijn.;)
    @Xon: ik had je al gemist. En zelfs nog gewerkt dit weekend, terwijl je al zo'n drukke week achter de rug had. En je moet nog ruim een weekje wachten, toch. Misschien worden evt. zw.kwaaltjes ook wel onderdrukt door die rotpillen, dus nog niet de moed opgeven, hoor!

Hier weer terug van de accupunctuur. Het gaat gelukkig iets beter, maar duidelijk is nog wel dat ik er nog niet ben en zeker nog ondersteuning nodig heb van die naaldjes. Ik merkte dat het, toen ik de naaldjes in mijn oor had, beter ging met mij. Toen ik na 3 weken de naaldjes eruit moest halen, merkte ik dat het energiepeil langzaam weer afzakte. Dus nu weer 3 nieuwe naaldjes in mijn oor en over 8 wkn terugkomen. Dat is dus etappe 1 voor vandaag.
    Over een uurtje moet ik weer richting tandarts voor behandeling 2.:(

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jes jammer dat je geen goede echo beelden hebt, dat is immers wel waar je voor gaat.

hou je tepels maar in de gaten bah ik hou ook niet van die dingen

Hier alles oke, wel krampjes bij V ince , dus aan de infacol.. maar op zich de voeding gaat goed..

Deel Deze Pagina