Mees: succes en sterkte bij de tandarts! En wat goed dat die accupunctuur dus toch wel lijkt te helpen. En ja, jammer dat het zo is gelopen met de kat, maar het is inderdaad wel een les. Ik moet gewoon het idee dat onze kat zich alleen voelt en verveelt nu meteen uit mijn hoofd zetten, want dat was de reden dat ik er een bij wilde. Maar hij vindt het schijnbaar toch wel prima zo met mij alleen overdag. En inderdaad, de volgende gezinsuitbreiding moet gewoon een kindje zijn! Daarover gesproken, vanmorgen was mijn temp heel laag. Weet niet of dat komt doordat ik slecht had geslapen maar ik denk een voorbode van mijn eisprong. Ik heb namelijk verder ook alle tekenen (afscheiding, meer zin) maar ja, gisteravond met alle toestanden is het er niet meer van gekomen en ik hoop nu maar dat mijn man vanavond niet te moe is na zo'n beroerde nacht We slaan dus toch maar geen maandje over, al was hij een beetje onder de indruk dat ik dat nog wel wilde. Communicatiestorrnis, pfff. @Jes: wat leuk dat de meiden het nu weten! En dan is het zeker leuk voor ze om het nog verder te mogen vertellen. En Sinterklaas, dat lijkt me ook lastig. Ik weet nog goed dat mijn oudere zus ons vertelde dat hij niet bestond. Zij is 2 en een half jaar ouder. Gek hoe je dat bijblijft, hè? Beterschap!!
@Hoop jammer dat de vrouw van je broer de oorzaak (waarschijnlijk) is van de contactbreuk met de familie, maar het schijnt vaker voor te komen dat partners een wig in families kunnen drijven. Mijn zus en ik waren vroeger heel close, eigenlijk meer vriendin dan zus. Het heeft me daarom ook wel een paar jaar gekost om te accepteren dat zij zo veranderd is sinds ze hem kent, maar nu maak ik me er niet zo druk meer om, hooguit verbaasd dat de zus met wie ik vroeger alles deelde nu stilzwijgend lijkt goed te keuren dat ik bijv. verrot gescholden wordt . Maar ja, als zij er s nachts niet wakker van ligt, waarom zou ik dat dan nog wel doen? @Mees het wordt nog spannend wie (mijn zwager of ik) de langste adem heeft. Hihi. Mijn eerste reactie was, dûh, ik natuurlijk, maar als ik er even over nadenk dan weet ik dat nog zo net niet. Zij zijn de ouders van mijn neefje van twee waar ik echt stapel gek op ben (en vice versa). Het ventje is in januari jarig en voor hem vind ik eigenlijk wel dat ik daar heen moet. Tot die tijd komt hij gelukkig twee dagen per week bij mijn ouders die dan op hem passen. Op die dagen probeer ik, als het half kan, toch ietsje eerder van mijn werk te vertrekken om even bij paps en mams aan te wippen, zodat ik dan een uurtje met het jochie om kan vodden tot zijn moeder hem komt halen. Maar als zijn vader voor de verjaardag geen excuses maakt zal ik toch als eerste toegeven (vrees ik), niet mijn stijl maar voor dat ventje doe ik gekke dingen als het moet. @Jeetje, hè wat jammer dat de kattensoap op zon manier aan haar einde komt. Ik vind een en zij leefden nog lang en gelukkig verhaal toch leuker. Gelukkig kan het beestje terug naar de vorige eigenaren. Helaas maar waarschijnlijk voor alle partijen beter, in ieder geval voor jullie vogels. @Jes jij hebt een drukke tijd achter de rug. Maar wel allemaal leuke dingen, vooral dat uitje naar Gent. Leuk dat de meiden nu ook weten wat het geslacht van de kleine is en wat goed dat ze dit nog voor zich kunnen houden. Wel jammer dat je je nu zorgen maakt over je borst. Hoop dat de echo geruststelling kan bieden. Dat getwijfel over de Sint zie ik bij mij in de klas ook. Ik heb 12 leerlingen in de groep waarvan toch zeker 7 nog echte gelovers zijn. Die anderen maken dan vaak opmerkingen over dat zij het allang weten en dat ik de schoenen vul en niet zwarte Piet etc Ik roep dan altijd maar als hardste dat ik er ook nog in geloof haha. Ik vind het namelijk niet de taak van de juf maar van de ouders om te besluiten wanneer zij hun kinderen uit de droom willen helpen. Maar lastig is dit soms wel ..
@mees, das inderdaad geen goed begin van de week! hopelijk gaat de rest van de week wat soepeler. fijn dat de acupunctuur helpt, lekker mee doorgaan @jeetje, balen dat de katten het (nog) niet goed met elkaar kunnen vinden. hopelijk wennen ze een beetje aan elkaar en laat de kleine kat de vogeltjes met rust. oke, na verder lezen, misschien inderdaad maar beter dat de kat weer terug is. @jes, jammer dat de echo niet was wat je er van verwacht had, maar wel fijn dat je de kleine weer hebt gezien. erg balen van je borst en je verkoudheid. sterkte meid hier weer lekker thuis, rug ging vandaag wat beter gelukkig. goed de oefeningen blijven doen en hopen dat het zo blijft.
Goedenavond dames, @Almika: Wat leuk dat grote broer zo met zijn broertje bezig is. Kan je al dat geluk wel op? Geniet lekker van elkaar. @Ricmar: Voeding gaat dus goed? Wat een snoepje toch. Wel zielig die krampjes. @Jeetje: Tja dan is het inderdaad zoals je zegt dat iedereen blij is als het poesje weer terug gaat. Misschien moesten jullie beiden (jullie en het gezin waar het poesje uit komt) eerst ervaren hoe het is om tot de conclusie te komen dat het eerst beter was. Zo loopt dat soms hè. Nouja ik sluit me aan bij dat jullie volgende gezinsuitbreiding een baby moet zijn. @Mees: Wat een dag zeg. Wel goed dat je merkt dat de accupunctuur helpt. En hoop dat het meeviel bij de tandarts. @Jes: Druk gehad dus zo te lezen. Wel met leuke dingen. En leuk dat de meiden hun nieuwe kamer leuk vinden. En ook leuk even met z'n tweetjes erop uit. Geniet lekker van je zwangerschap. O ik las dat je toch ook weer bang bent voor je borst. Ik hoop dat ze je snel gerust kunnen stellen zodat je het hopelijk kan laten gaan dat idee. En ik ben ook geen sporter hoor eigenlijk. Heb ook nu al het schema aangepast . Het is niet realistisch om ineens vanuit het niets elke dag te gaan. Dus wil ik nu 3 of 4 keer gaan tot ik het wel elke dag wil/ga doen. En die buikspierenyoga heb ik inmiddels vervangen door een ver-schrik-ke-lijke buikspieren workout. Ik doe nog wel eens iets van de buikspieryoga. Maar als ik dit alles onder de knie heb fix ik 'n eigen workout in elkaar als combi van die 2. Het leuke van deze buikspierenworkout is dat hij maar 5 minuten duurt. Maar ik kom steeds niet verder dan 1.40min. En dat doe ik dan een aantal keer op de dag/avond. @Xon: Ik had je al gemist afgelopen weekend Wat lees ik nou over 'niet zwanger zijn' :x Sorry maar ik blijf hier koppig geloven dat het wél raak is. Hoop het echt voor je. @Boudicca: Hoe voel je je? Aankomend weekend toch je NOD? Of later? Hoop ook voor jou dat het raak is deze maand. @Just: Vandaag gelukkig wat beter met je rug. Misschien helpen de oefeningen? Ben ik iemand vergeten? Zelf niet veel te melden. Weet niet wat mijn cyclus gaat doen deze maand dus maar afwachten wanneer ongi komt. Fijne avond dames, Liefs.
Maureen ik heb inderdaad dit weekend mijn nod. Ik ben wel vol goede moed moet ik zeggen. Heb echt goede hoop op een positieve uitkomst maar durf dat eigenlijk niet onder woorden te brengen omdat het anders zo'n afknapper wordt als de test negatief blijkt. (nu heb ik het dus toch gezegd, verdorie) In mijn achter hoofd probeer ik me dus wel voor te bereiden op rood. Nou ja nog een weekje dan weten we meer... Mees hoe was het vanavond bij de tandarts???
**zwaait** even zeggen dat alles goed gaat en ik helaas niet veel tijd heb nu alles bij te lezen. xon en boud bijna nod *fingers crossed* ricmar thanx nog voor plaatsen bij novmama, salcia heeft vast erg druk @mees...gaat goed bijde tandarts? totsnel
Hoi dames, Fijn dat alles goed gaat met onze kersverse mama's, leuk hoor al die kleine ukkies, geniet er maar lekker van meiden!! jes, lekker druk geweest lees ik, fijn dat de meiden nu ook weten wat het gaat worden en dat ze blij zijn met hun nieuwe kamer. Mees, alles goedgegaan bij de tandarts?? Wel vervelend dat je zolang moet wachten op de uitslag maar zal niet lang meer duren hoor, het zal waarschijnlijk druk zijn omdat er natuurlijk meer vrouwen opgeroepen worden, komt goed meid... Xon en Boudi, bijna NOD spannend weer hoor, de duimen draaien alweer hier voor jullie!! Zou echt erg leuk zijn... Just, fijn dat het wat beter ging vandaag met je rug, blijft toch lastig.... Jeetje, jammer dat het zo is gegaan met de poes, maar als ik het zo lees beter voor beide partijen, nou idd op voor de baby!! Nou hier eigenlijk niet veel te melden, ook ik zit te wachten op de uitslag van mijn uitstrijkje, hij belt me vrijdag tussen 15u en 17u dus ben wel benieuwd. Dan is ook mijn zoon jarig wordt ie alweer 14 ppfff waar blijft de tijd?? Hahaha wel heel leuk hoor. Veel liefs allemaal, Silly
Poes is net opgehaald en die vrouw was helemaal happy dat ze haar weer terug had. Ik opgelucht dat ze weer weg was! Onze kat komt ook weer los nu, nou iedereen blij dus! Nu wachten tot mijn man thuiskomt (moest langer werken) en dan proberen te verleiden, al heb ik zo het vermoeden dat die meteen als een blok in slaap gaat vallen Dus ik zeg vast welterusten en tot morgen!
@Boudicca: we zullen het niet verder vertellen, hoor, dat je deze maand een goed gevoel erover hebt. En lastig als bij zulk soort onenigheid ook zulke onschuldige kinderen betrokken zijn. Gelukkig heb je een middenweg gevonden om hem toch nog te zien. Ja, partners kunnen een vreemde uitwerking op mensen hebben. @Syl: straks heb jij de uitslag van jouw uitstrijkje nog eerder dan ik. @Jeetje: en, is manlief al verleid, of ligt hij in diepe rust? Ja, ja, ik hoor het al, er schuilt een kleine femme fatale in je.... @Maureen: het sporten is een tandje lager gezet? Nou, dan is het nog altijd veel meer als ik doe! En knap, hoor, buikspieroefeningen zijn nu eenmaal niet het meest inspirerend. En zeker als je het zelf allemaal doet. Ik moet echt een stok achter de deur hebben, want ik heb absoluut geen discipline om dat alleen vol te houden. @Jes: jammer dat de kleine wat dwars lag tijdens de echo. Wij hadden het toen ook. Vol verwachting daarheen en toen lag meneer (dat wisten we toen nog niet) met zijn handen voor zijn gezicht. Ik moest toen even gaan rondlopen, plassen e.d. en dan even terugkomen in de hoop dat de kleine er toen beter voor lag. Dat was gelukkig ook zo. Ja, ja, zelfs in de baarmoeder werken ze soms al niet mee. En herkenbaar, 'de ongelukjes'. Heb er sinds ik bevallen ben ook veel last van. Heb er ook oefeningen en tips voor gehad bij de bekkenfysio, alleen als de nood hoog is, vergeet ik die wel eens. Waarschijnlijk zal het bij jou wel over zijn als de kleine er is. Hier weer terug van de tandarts. Madame liep weer 25 min. uit. En zo'n wachtkamer is nu eenmaal voor mij niet de meest ontspannen ruimte. Maar goed, toen was ik eindelijk aan de beurt. Ik dacht dat ze de onderkant alleen maar hoefde, omdat de bovenkant al klaar was. Maar dat bleek niet zo, want ze moest nog 3 tanden/kiezen boven. Daar lag ik dan met de halve bovenkant verdoofd en de halve onderkant (incl. tong, wang en lip). Ook waren verschillende plekjes behoorlijk gevoelig, ondanks de verdoving. Al met al was ze tevreden, ook hoe het met de tandvlees eruit zag wat ze vorige week behandeld heeft. Achteraf wel een vol uur in de stoel gelegen en was compleet gaar toen ik klaar was. De verdoving is pas een uurtje geleden helemaal uitgewerkt en nu begint het allemaal wat gevoelig te worden. Dus net maar een paracetamolletje erin gegooid. Volgende week de laatste keer en dan moet ik ook gelijk met de antibiotica starten. Het is dus een kuur van 5 dgn waarbij ik dan 2 soorten antibiotica tegelijk moet slikken. Ik had begrepen dat ik dan klaar was, maar zal het volgende week voor de zekerheid nog even vragen (voor ik weer voor verrassingen kom te staan). Kortom, een druk en raar dagje! Ga maar eens op tijd naar bed.
@Mees: ik denk dat jij heel erg opgelucht bent als alles achter de rug is bij de tandarts....en dan kan je met recht trots op jezelf zijn!!! Ik ga de kerstboom van de week neerzetten,tis schandalig vroeg,maar de kids zijn te groot voor sinterklaas en ik vind het zo gezellig een boom,zeker nu ik heel de dag thuis ben! @Jeetje: iedereen weer tevreden wat betreft de kat...nu je man nog verleiden @Boudicca: ik lig er ook niet meer wakker van dat ik mijn broers niet meer zie.Maar als ik mijn moeder weer verdrietig zie dan vreet het ook aan mij.Toen mijn moeder zo ziek was pas geleden,door die morfinepleisters,weet je nog?.Toen heeft mijn zus opgebeld naar mijn ene broer,en verteld wat er aan de hand was.Ze heeft toen ook gevraagd,als er wat met ons moeder zou gebeuren,of we hem dan in moesten lichten.Weet je wat hij antwoorde: Kijk maar,het is niet mijn hoogste prioriteit!!:x Hoe kan je zoiets ongelooflijks hard zeggen over je eigen moeder.Ik vind dat heel erg.Vooral voor haar,omdat ze ook hem in liefde opgevoed heeft. Ik ga duimen draaien voor jou meis! Hopenlijk mag je op rose!! @Jes4: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Gent.En hoe reageerden de kinderen toen ze hoorde of de baby een jongen of meisje was? waren ze tevreden? @Xon: ja,we zijn op de beverwijkse markten geweest.Jammer dat ik je niet tegengekomen bentWe hebben wel wat leuke dingen gekocht,shirtjes,bodywarmer,make-up en nog wat rommeltjes.Erg leuk daar,maar wat groot!! @Lyanna: hoe is het met jou meis?....jij gaat ook richting NOD of niet? Ik hoop natuurlijk voor jou van niet! Hier begrijp ik niks meer van mijn cyclushet lijkt of ik ongesteld ben geworden en ik heb nog een week te gaan! Mijn temperatuur was vanmorgen ook gewoon nog hoog.Zou het verband hebben met die enorme buikkramp van vorige week? Ik heb een week geleden mijn eisprong gehad..en nu al ongesteld?...is de eerste keer dat ik dat meemaak. Vanmiddag bloedgeprikt...vermoedelijk vrijdag de uitslag.ben erg benieuwd,ik zal de waarden vragen. Welterusten allemaal x
@Hoop: ik zat ook aan een innesteling te denken. Dus wie weet, meid! Ik zie dat je nog 5 dgn moet wachten, dus het worden spannende dagen voor jou. @Jeetje: en lekker geslapen, zonder katten gemiauw of gevecht! Is het nog gelukt met je man? Hier nog wat napijn van de verdoving en natuurlijk van het gewroet in mijn tandvlees. M'n zoontje was zo lief om zich vanmorgen pas om 9 uur te melden. Dus kon 'uitslapen'. Ik zal inderdaad blij zijn als het volgende week is. Weer een hoofdstuk dat afgesloten kan worden. Ben de hele dag door ook bezig met allerlei soorten druppels, vitamines en andere supplementen om me maar weer een beetje op de rails te krijgen in alle opzichten, en dan volgende week ook nog 5 dagen 2 soorten antibiotica (1 voor 2x per dag, en een voor 3 x per dag). Heb er onderhand een hele dagtaak bij om alles maar op tijd binnen te krijgen. Dan nog eens extra tandenstokeren, poetsen en raggen.
@Mees: jemig ja, het is wel een heel gedoe zeg en behoorlijk pijnlijk als ik het zo lees. En zo'n antibioticakuur pakt ook wel aan inderdaad dus extra vitamines enzo is wel heel goed! Nu lijkt het (voor mij) ineens heel snel te gaan die behandeling en voor je het weet is het achter de rug en kun je weer vol goede moed verder. Fijn dat je vanmorgen wat langer kon blijven liggen. Ik heb heel goed geslapen (alleen een beetje kort) zonder gemiauw en heb ook mijn man nog weten te verleiden Vandaar een kort nachtje. Hij was pas om kwart over elf thuis namelijk. Ze hebben deze week de deadline voor het tijdschrift waar hij aan werkt. Dan moeten ze ook een paar avonden werken, vanavond ook weer. Vandaar dat ik de bui al zag hangen gisteren. Maar gelukkig was hij er wel voor in. Vanmorgen was mijn temp weer erg gestegen. Gisteren was hij 36,2 en vandaag 36,7 dus lijkt me toch dat nu zo ongeveer mijn eisprong is en niet op dag 9 al. Ik hoop het maar want dan zitten we wat klussen betreft wat beter. Net even met de kat gespeeld (hij is weer helemaal zichzelf gelukkig) en het hele huis schoongemaakt. De ramen open gezet, want het is lekker weer hier. Las dat het bij jullie mistig is en koud. Bah zeg! Nou, nu maar eens aan het werk!
Goedemorgen meiden. Hier vanochtend getest en negatief, maar ook nog niet ongesteld geworden dus de Utrogestan doet zijn werk hier wel goed. Want vandaag zit ik op 14 DPO en normaal gemiddeld op een LF van 10/11 dagen. Bij de vorige IUI was ik zelfs al 9 dagen na IUI ongi. Ik heb voor de zekerheid zkh gebeld, moet Utrogestan door gebruiken totdat ik ongesteld word en mag eind deze week en begin volgende week nog wel testen. Ze vond het nu nog te vroeg om te testen. Dus we wachten hier nog maar even. Verder heb ik het idee dat mijn lichaam wat aan de hormonen went, heb het gevoel iets minder moe te zijn. Maar nog wel weinig energie hier, naast de zorg voor ons zoontje en zoals gisteravond bijeenkomt in de bieb (ben boekenpret moeder op de psz) nu eigenlijk geen energie meer. Deze week moet ik ook nog met allemaal pepernoten op pad hier in de straat en een zijstraat, verkopen voor de psz. Hopen dat we er een leuke glijbaan voor kunnen kopen. Verder morgenavond de knutselavond op de psz voor het cadeautje voor sinterklaas. Dus al met al lekker druk deze week. Maar al met al hoop ik deze week of het weekend toch weer hier het weer wat op te pakken als het lukt. Want meiden, ik mis jullie!!! Dus voor nu geef ik jullie allemaal maar even een knuff!!! Liefs.
@Jeetje: fijn dat je je man toch nog zover hebt weten te krijgen. Zeker als hij van die lange dagen maakt, was het natuurlijk de vraag of hij ook nog op 'extra werk' thuis zat te wachten. Fijn dat de kat weer helemaal de 'oude' is. Ik merk het ook aan die van mij. Ze konden vaak heel afstandelijk doen als ik van vakantie terugkwam, maar dan een uurtje later wisten ze zich geen raad om toch wel lekker tegen me aan te gaan liggen. En ja, die behandeling gaat nu toch ineens vrij snel. Ik had het zo lang uitgesteld omdat ze het in eerste instantie over zo'n 8 behandelingen had. Dus minimaal 8 weken. Daardoor schoof ik het steeds maar voor me uit. Nu heeft ze dus dubbele behandelingen gedaan en viel het achteraf meer mee als ze gedacht had, want met 3 keer zijn we er nu dus vanaf. En de kuur valt ook mee want die is 5 dgn ipv 7 (dat kon nl. ook). Als ik het nu zo bekijk, begin ik dus op 28 nov voor 5 dgn aan antibiotica. Dan ben ik begin december daarvan af. 6 december is mijn NOD weer en dan nog 2 weken tot aan de eisprong. Dan is die antibiotica ook weer helemaal mijn lijf uit en voel ik me (hopelijk) ook beter. In combinatie met de accupunctuur voor mijn energie en weerstand, moet het toch langzaam aan de goede kant op gaan. @Lyanna: ben benieuwd hoe het deze maand gaat verlopen met je cyclus. Lastig dat die pillen dat nu min of meer bepalen maar je niet weet waneer je het dan wel kan verwachten. Nou ja, iedere dag langer is er een meegenomen om een vruchtje goed in te laten nestelen. Hier even naar de intratuin geweest. Mijn man en ik willen dit jaar het huis heel 'fout' gaan versieren met kerst. En de komende tijd zijn er maar weinig dagen/weekenden dat we samen vrij zijn. Dus vandaar vandaag maar vast 'inspiratie' opgedaan. Daar hebben ze ook een heel groot speeltoestel met allemaal kinderen, dus ons zoontje heeft daar ook altijd de tijd van zijn leven. Iedereen happy dus. Nu toch weer wat last van mijn mond. Het is een combinatie van napijn en een soort van spierpijn. Zometeen nog maar een paracetamolletje erin gooien, want over een uurtje moet ik weer werken. Druk, druk, druk!
Mees, wat lekker dat het al met al toch nog een beetje opschiet dat gedoe met je gebit. Het hoeft je dan in ieder geval niet meer dan 1 maand overslaan te kosten (en die ene maand is al meer dan genoeg, toch?). Jeetje, het is misschien wel erg balen, maar als ik je zo beluister klinkt het toch alsof het idd beter is geweest voor iedereen om het poesje terug te doen. Denk overigens dat een kat het prima in zijn eentje kan redden, althans wel als hij/zij genoeg aandacht van zijn baasje krijgt (en daar twijfel ik in jouw geval totaal niet aan!). Ik zou soms ook nog wel een kat er bij willen, maar dat is dan meer voor mezelf dan voor mijn kat, want weet zeker dat die er niet op zit te wachten. En oh ja, fijn dat je nog even je man zover hebt gekregen, hahaha. He bah Lyanna, een negatieve test dat klinkt helaas niet goed !! Ik krijg overigens maar pillen mee voor 14 dagen, in mijn zh zeggen ze dat een innesteling echt niet meer gebeurt na 12 dagen dus dat langer gebruiken van die pillen dan geen nut meer heeft. Maar wie weet, ga jij het tegendeel bewijzen. Hoop, in welke hoeveelheid had je bloed? Kan het een innesteling geweest zijn? Boudicca, spannend. Zou bij jou de volle maan hebben geholpen? Ik hoop het voor je. Hier vandaag lekker weer mijn dagje vrij (en niet net als vorige week door mijn neus geboord) en gewoon eens helemaal niets voor school gedaan. Eigenlijk kan het niet, ik moet nog veels te veel doen, maar ik werd even knettergek van al dat gewerk. Ik heb echt het gevoel dat mijn werk noooooooooiiiiiiitttttt af is, er is altijd nog heel veel te doen. Even lekker de stad in gegaan en een fijne nieuwe tas aan geschaft !! Doet altijd goed.
@Hoop de reactie van je broer op de ziekte van je moeder, daar schrok ik toch wel van. Ik kan me toch niet voorstellen dat mijn zus zoiets zou zeggen. (Maar ja als je mij tien jaar geleden zou zeggen dat ze zo zou veranderen als ze heeft gedaan had ik het ook niet geloofd) Ik heb voor jou toch wel weer een beetje hoop op een goede test uitslag, wie weet klopt het wel wat Jeetje? zei en is het een innesteling geweest. @Lyanna fijn dat je je weer wat beter lijkt te voelen en ook goed om te horen dat die pillen hun werk goed doen. Ik duim toch nog voor een mooie test volgende week hoor. @Mees je bent al over de helft met die behandelingen! Gaat inderdaad snel voor je gevoel en gelukkig dus maar één maand over slaan en geen twee @Jeetje de duimen draaien ook weer voor jou hoor. Over een week of twee weten we of het gelukt is deze ronde. Hier vandaag toch wat minder positief over een goed testresultaat dan gisteren. (Ik had er ook gewoon niets over moeten zeggen) Vanmorgen wat bruin verlies en dat is toch vaak wel een voorbode van rood bij mij. Ik weet dat dit niet per se einde oefening hoeft te zijn maar ik zie het toch somber in. Al blijf ik wel steeds een raar gevoel in mijn buik houden wat ik niet herken of kan thuisbrengen. Maar ik denk dat dat toch meer de bekende strohalm is waar ik me aan vastklamp en dat het vooral meer tussen mijn oren vandaan komt dan vanuit mijn buik. Helaas.
Mees, toch wel fijn dat het allemaal een beetje opschiet met die tandarts toch?? Nu nog 1 behandeling en dan de antibiotica en da is het alweer voorbij, gaat idd sneller dan gedacht. Kun je je volgende maand weer helemaal inzetten voor een zwangerschap, hopelijk werpt het gauw zijn vruchten af meid..... Boudi, het zou erg jammer zijn als je op rood zou gaan, maar blijf toch nog even voor je duimen hoor!! het kan nog alle kanten op.. Jeetje, fijn dat het toch allemaal goed is afgelopen voor iedereen en dat je natuurlijk je man nog zover hebt gekregen gisteravond, we gaan weer duimen voor je hoor!! Xon, lekker dat je van je vrije dag hebt genoten meid, is ook zo afentoe wel even nodig en ja iets nieuws kopen helpt altijd... Lyanna, fijn dat je je weer wat beter voelt, het blijft toch rotzooi die hormonen zeg, maarja tis voor een goed doel, nu hopelijk dan ook een mooie test volgende week.. Hoop, was het veel bloed dan?? Het kan ook zijn dat je cyclus nog niet inorde is he?? het is ook nog maar pas geleden ja, maar misschien idd een innesteling? Ik weet het niet, bij mij was bruinverlies en daarna niets meer altijd een teken dat ik zwanger was, dus ja wie weet...... Nou hier knoop doorgehakt voor nieuwe bank, morgen gaan we m aanbetalen en dan wordt ie in februari geleverd. Ik vind het best lang 9 weken levertijd maarja....... Verder alles rustig hier, niets te zeuren hahaha.. Allemaal een dikke knuffffff, Silly
@Boudicca: zo lang het bruinverlies is, is het niet schokkend. We willen in ieder geval geen rood zien. Dus als je het niet erg vindt, duim ik nog eventjes voor je door, hoor! @Xon: gedoe bij de tandarts is inderdaad over de helft. En de laatste keer hoeft er (volgens mij) ook niet meer zo veel te gebeuren als bij de twee eerste behandelingen. Dus een prettiger vooruitzicht om volgende week te gaan. Moet je morgen weer naar Mr Fysio?? Hier terug van het werk en weer gegeten. Nu een beetje uitbuiken met de laptop met ZP op mijn schoot. Ik heb vanmiddag eindelijk de uitslag gehad van mijn uitstrijkje en alles was gelukkig goed. Pfff.... wat was dat prettig om te lezen. Heb de zin ook wel 3 keer bekeken. Ben dus enorm blij en opgelucht. Ben zelf al geen held op sokken met dit soort dingen en ik heb helaas weer te veel het K-woord in mijn omgeving gezien en al veel (relatief) jonge mensen zien overlijden. Vandaar dat ik hem goed kneep. Nou, we kunnen weer 5 jaar vooruit (dus over 5 jaar ga ik jullie weer lastig vallen met mijn gestress). Verder baalde ik vandaag omdat ik veel last had van uitstraling naar mijn been. Komt door mijn bekken. Werd er eigenlijk een beetje moedeloos van. Tot ik ineens aan mijn banner zag dat ik vandaag mijn meest vruchtbare dag zou hebben. Dat betekent dus mijn eisprong en vandaar dus 'logisch' dat ik weer meer bekkenpijn heb. Ik heb die banner wel onderaan staan, maar omdat wij er niet voor gaan deze maand, moet ik zeggen dat op de een of andere manier het niet echt tot me doordringt welke dag in mijn cyclus het nu is. Bovendien ben ik op dit moment even helemaal niet in de mood voor klussen. Maar goed, het schijnen dus officieel weer mijn vruchtbare dagen te zijn. Nou, vanaf december ga ik elke dag de banner weer vooruit kijken en draai ik weer lekker mee!