Hallo dames, @Lyanna: Ik had al het gevoel dat ik gisteravond iets vergat. Jouw NOD zit er dus ook aan te komen. Alleen weet je door die pillen niet wanneer? Gelukkig heb je het gevoel dat je lichaam aan die hormonen went. En balen een negatieve test maar die was dus te vroeg zeiden ze. Hmm... Dus het kan nog heel goed dat je eind van de week of begin volgende week een positieve test hebt. Ik hoop het zo voor je! Ik duim volop. @Mees: Dat schiet zo al aardig op inderdaad, want al over de helft. Wat heerlijk dat je het straks achter de rug hebt en niet nog aan dat hele traject moet beginnen. En goed bezig met accupunctuur enzo. Uitslag ook goed. Nou dan staat niets je meer in de weg straks als jullie er weer voor kunnen gaan. @Boudicca: O nee toch? Hoop dat het toch niet de voorbode van 'n ongi is. Al zou ik dat zelf ook wel denken. Maarja dan lees ik wat Syll zegt en haal ik daar weer hoop uit. Ik blijf nog even doorduimen. @Hoop: Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb je na je mk eigenlijk nog een keer je normale ongi gehad? Maar wel snel dan idd, een week na je eisprong. @Xon: Lekker even een dag vrij zijn is ook nodig. Plus een welverdiend kadootje voor jezelf. Ik duim ook nog steeds voor jou hoor. Die volle maan kan jou ook nog geholpen hebben hoor . Trouwens pas geleden vielen ineens m'n budha en olifantje van m'n sleutelhanger af. Toen dacht ik dus geen 'geluk' meer aan m'n sleutel te hebben hangen. Maar ik had natuurlijk nog de bedeltjes herinnerde ik me en keek er dankbaar naar hihi. Alleen dat hing er nog aan. Log ik later die middag of avond weer in hier op zp en heb jij die dag je avatar veranderd in die bedeltjes. Vond ik zo grappig en moet er steeds aan denken als ik je avatar voorbij zie komen. (zou toch ook 'n mooi verhaal zijn voor als je nu zwanger bent ) @Syll: Wat leuk een nieuwe bank. Wel nog lang wachten dus. @Jeetje: Lekker dat iedereen weer happy is zo. En trouwens toch nog gelukt gisteravond Op naar de gezinsuitbreiding . @Iedereen: Heb niet veel te melden. Fijne avond!, Liefs.
@Mees: gelukkig dat de uitslag goed was van je uitstrijkje! Ik had eigenlijk ook gemoeten dit jaar, maar is er (nog) niet van gekomen. Maar moet het toch maar eens laten doen (als ik niet zwanger ben nu) Ik ben ook wel een bangerik dan hoor, dat het niet goed zal zijn. Mijn man is weer erg laat, nog niet thuis! Ik ga zo lekker nog even wat tv kijken en op tijd naar bed. Ik duim ook nog even door hoor Bouddicca en Lyanna! En ook voor jou Xon. Hup, gewoon allemaal op roze
Hoi meiden... het bruinverlies wat ik heb is echt minimaal(gisteren iets meer),vandaag zeg maar 3 druppels in mijn inlegkruisje,meer niet.Ook niet met afvegen Als ik zwanger was dan had ik wat bruinverlies op de dag van mijn NOD. @Maureen: ik ben nog niet ongesteld geweest na de miskraam,maar weet wel wanneer mijn eisprong was,niet alleen door mijn temp verhoging,maar ook merkte ik het aan mijn afscheding en dat ik veel zin had. Voor mijn gevoel rommelt er wel wat. @Xon: bloedverlies is een week na eisprong,dus zou wel innesteling kunnen zijn,want dat kan toch vanaf 5 dagen? Maar toch geloof ik het niet zo. @Lyanna: fijn dat je je weer beter voelt en natuurlijk ook superleuk als je weer meebabbelt met ons.heel jammer dat je test negatief was,maar ik begrijp dat het eigenlijk nog te vroeg is? @Jeetje: ik hoop dat je op de goede dagen geklust hebt!Wel vervelend he,als je temp beetje van slag is. @Mees: je hebt het behoorlijk te verduren op het moment met je tanden en ook al die vitaminen en straks antibiotica....wel heeeeel fijn dat je uitslag goed is!! @Boudicca: ik vind mijn broer ook heel erg hard,ik begrijp niet hoe hij zoiets zeggen kan,daarom wil ik ook geen contact meer met hem,ik kan dat niet. @Sillysa: leukkkkkkkkkkkk..nieuwe bank! Vind ik ook altijd zo leuk,een nieuwe bank kopen!Wat ga je kopen,stof of leer en wat voor kleur? Hier vanmiddag lekker aan het rommelen geweest in huis...kerstboom staat nog nooit zo vroeg gedaan,maar wat gezellig is het weer! Bij de Action allerlei kaarsjes en lichtjes gekocht...lekker nu met dat koude weer. Oja....makelaar belde,dat we 6 december een huurhuis konden bekijken.Twee onder 1 kap...als voorbeeld,wat hij voor ons in gedachten heeft zeg maar. In de wijk,waar we graag willen wonen! slaap lekker allemaal! x
Goeiemorgen dames, Mees, fijn dat je uitslag goed was meid!! Scheelt weer een hoop stress, zei het toch?? Maureen, das toevallig bij mij is zondag ook de budha eraf gevallen hahaha, voor mij dus ook geen geluk meer hihi, neehoor maar vond het wel jammer. De rest hangt er nog wel aan.. Jeetje, tja dan is het wel verstandig om even te gaan, tis geen pretje maarja als het dan weer voorbij is ben je toch wel opgelucht meid... Hoop, misschien was het toch verstandig om eerst een gewone ongi af te wachten, nu weet je eigenlijk niet goed waar je aan toe bent, das wel lastig. En wat vroeg idd de kerstboom, ik heb ook geen ukkies meer maar uit respect voor de sint wacht ik altijd tot het weekend na sinterklaas. De bank wordt trouwens een hoekbank, van stevige ruwe stof, in choco kleur omdat wij alles in coloniale stijl hebben aan meubels. Vanmiddag gaan we m aanbetalen, dan helaas bijna 3 maanden wachten tot ie komt....En leuk kijken naar een ander huis, veel plezier!! Hier lekker een vrije dag dus ga zo ff lekker de stad in, altijd leuk, verder vanmiddag naar de meubelzaak, moet er nl nog een fauteulle (schrijf ik dat wel goed ??? hahaha) bijzoeken voor manlief dus word een relaxed gezellig dagje vandaag. Fijne dag allemaal en tot later maar weer, Liefs Silly
@Syl: leuk een nieuwe bank! Die wachttijden zijn inderdaad abnormaal lang. Toen wij voor een andere bank gingen kijken, schrok ik daar ook erg van. Gelukkig stond er een showmodel die we allebei erg leuk vonden (en die gelijk gebracht kon worden). En gelukkig is deze bank ook in een goede schutkleur ivm onze kleine tijger. Mijn vorige bank was nog uit mijn vrijgezellentijd in mooi, licht ecru (stond inderdaad erg mooi in combinatie met mijn koloniale meubels). Maar in combinatie met kotsende katten, een knoeiende man en kind, was de lol er gauw vanaf.:x Geniet van je vrije dag! Het weer is (hier) niet heel erg vrolijk, maar ik ga ervan uit dat jij je altijd wel vermaakt. @Boudicca: hoe is het nu meid, nog bruinverlies?? Hoop het echt niet, want we kunnen wel wat 'vers' roze gebruiken. De zwangerenbank begint inmiddels ook weer leeg te lopen. @Jeetje: hopelijk was je man nog op tijd gisteren, voordat JIJ in diepe slaap was. Hoe gaat het maken van een uitstrijkje daar in Turkije? Kun je daar gewoon op eigen initiatief een afspraak voor maken? Ik ben er gelukkig voor 5 jaar vanaf. @Xon: Ik vergeet het steeds te vragen, maar was je nu nog verder gekomen met het KID met je eigen donor bij het AMC? Sta je nu al op een wachtlijst? En vanmiddag weer een heerlijke hoofdmassage in het vooruitzicht?? @Maureen: Grappig dat je het over de gelukspoppetjes had. Ik heb net ook even zitten kijken, want ik ben in de loop van de tijd ook wat kwijtgeraakt. Bij mij is de budha er ook vanaf gevallen (vandaar dat ik zoveel pech had de laatste tijd). Ik heb nog wel het olifantje en het hartje en zo'n houten poppetje. Hopelijk stralen die voldoende positieve energie voor me uit in 2012. @Hoop: het lijkt me toch te vroeg voor een ongi. Dus ik denk aan, of een innesteling, of gewoon wat spotting. Dat kan altijd een keer gebeuren. Je zei dat je vorige week een erge kramp had, dus blijkbaar zat er nog iets wat er uitgewerkt moest worden. En spannend dat jullie binnenkort al naar een huis kunnen kijken. En ook nog eens in een wijk waar je graag wil wonen. Wat wil een mens nog meer? (nou ja, een kindje natuurlijk).
@Mees: ja je kunt hier gewoon zelf een afspraak maken voor een uitstrijkje waar je wilt. We hebben een particuliere verzekering dus keus genoeg denk ik. Mischien ga ik wel naar het ziekenhuis waar ik de laatste keer ben geweest met de miskraam. Ik vond het vijf jaar geleden wel erg meevallen het uitstrijkje maken op zich. Alleen het wachten op die uitslag... Nou, mijn man was gisteravond weer rond elf uur thuis en ik was echt heel moe en hij had ook geen zin, dus avondje overgeslagen. Is ook niet zo erg denk ik. maar vanavond ga ik mijn charmes toch maar weer in de strijd gooien want ik ben er nog niet van overtuigd dat mijn eisprong al is geweest. Mijn temp was vanmorgen hetzelfde als gisteren (wel hoog, 36,7) maar het zou ook best kunnen dat ik mijn eisprong weer morgen op dag 18 heb. Dus hup nog een dag aan de klus Wij hebben ook een crèmekleurig bankstel, o jeee dat wordt nog wat hihi. Maar met man en kat gaat het tot nu toe wel goed, hoewel man er wel een keer chocomel op heeft geknoeid!! Dat ginge r wel goed uit gelukkig. En kat krabt er alleen maar aan Hij kotsts gelukkig niet. @Sil: leuk inderdaad een nieuwe bank, maar 9 weken wachttijd Nou ja, extra genieten straks als hij er eindelijk is. En succes mrt de zoektocht naar een fautteuil (wat een rotwoord! weet ook niet hoe je het schrijft!) en een fijne dag! Ik ben trouwens ook al het een en ander kwijt van mijn sleutelhanger jammer genoeg. Zal zo eens kijken wat er nog aanhangt. Nog wel een hartje geloof ik, dus... @Xon: hoop dat de fysio vandaag niet afbelt @Boudicca: hoe is het vandaag? Hopelijk geen bruinverlies meer! Hou dat rode leger buiten de deur!! Nou, ik ga maar eens wat eten. Heb voor de verandering mijn deadline gehaald, yeahhh! Misschien straks nog wel even weg want het is weer zonnig vandaag. Je weet maar nooit wanneer dat weer verandert. Nou een heel epistel, dus ik brei er maar een eind aan. Tot later!
@Jeetje: een hele geruststelling dat je je deadline hebt gehaald. Straks inderdaad jezelf tracteren op wat zonneschijn en vitamientjes. Hier is het weer enorm mistig aan het worden. Haat deze tijd van het jaar, maar het is niet anders. Hier ook weer aan het werk, alleen moet ik van alles en word steeds afgeleid. Bij mijn collega waar ik het meest mee samenwerk, word haar contract niet verlengd. Merk aan haar, terecht, dat al haar motivatie op dit moment ver te zoeken is. Voor mij is het wel lastig, want dat betekent dat ik ook nog een stukje werk van haar erbij moet nemen, om toch alles op tijd klaar te hebben. En ik moest dat ook al doen voor een andere collega die van de zomer weg is gegaan en waarvoor ook geen vervanging is. Kortom, mijn hoofd loopt een beetje over. Want ik heb natuurlijk ook nog mijn eigen werk wat ook gedaan moet worden. Het is wel weer een uitdaging, maar het jammere is dat mijn leidinggevenden niet (willen) zien wat ik eigenlijk allemaal doe. Nou ja, het is niet anders, einde ego-bericht.
Even snel op mijn werk!!! Mees, fijn dat de uitslag goed is. Ik heb aanstaande dinsdag weer een afspraak in het AMC, met zowel de gyn als het vervolggesprek met de fert. verpleegkundige(ook weer uitstrijkje, 4e dit jaar grmmppfff). Ik ga dan al mijn vragen op hun afvuren. En dames dat het geluk van je sleutelhanger afvalt betekent niet dat ze geen geluk meer brengen maar dat heeft meer te maken met mijn krakkemikkige knutselkunst Fysio heeft nog niet afgebeld , dus vanmiddag me maar weer even laten vertroetelen, hahaha. Syl, leuk een nieuwe bank. Maar wat een achterlijke wachttijden zijn dat toch!!! En Jeetje, you go girl! Verleid die man van je, en tackel dat ei! Nu weer héééééél snel verder, oehhhhh ik moet nog zoooooo veel doen. Tot later.
Wat een saai weer vandaag weer eens,ik wil ook wat zon zien Ik heb het al zo koud heel de tijd. Vrijdag heeft de huisarts waarschijnlijk de uitslag van het bloedprikken al.Ik ben benieuwd. @Boudicca: nog bruinverlies gehad?
Goedemiddag meiden @Sil leuk nieuwe bank en jammer van die wachttijd maar dat schijnt erbij te horen. Ik heb thuis ook alles in koloniale stijl ingericht. Net als Mees (had) en Jeetje, heb ik ook een heel licht bankstel. Een soort gebroken wit. Maar gelukkig is ie van leer en dat maakt makkelijk schoon. Er is al de nodige limonade etc overheen gegaan door kinderen van vrienden en familie en aan de bank is dat gelukkig niet te zien. Het kan dus wel hihi maar je moet geen stof nemen! Jij hebt nu in ieder geval een kleur die wat vlekken kan camoufleren maar hopelijk komen ze er gewoon niet op. Jij krijgt gewoon s wereld eerste baby die niet spuugt en knoeit, dus die bank blijft nog járen mooi! @Mees begrijpelijk van je collega dat de motivatie weg is maar wel irritant voor jou. En ik snap best dat je ervan baalt dat je inzet niet gezien wordt door je baas. Daar kun je je heel naar van voelen en het kan ook jou je motivatie kosten op den duur. Kaart het aan als je de kans krijgt. Ik heb ook in zon situatie gezeten en zei er ook te weinig van. Mij heeft het bijna opgebroken. Ik heb op het randje van overspannen worden gezeten. Gelukkig heeft een collega toen aan de rem getrokken maar ik heb er wel van geleerd dat je best trots mag zijn op en erkenning mag vragen voor wat je doet. Maak niet dezelfde fout die ik maakte want je hebt alleen jezelf er maar mee. @Xon wat moet jij achterlijk vaak een een uitstrijkje! Volgens mij is dat echt niet nodig. Toen ik op de wachtlijst kwam heb ik er een gehad en daarna nog niet weer. Slaat volgens mij nergens op dat jij zo vaak moet. Als jij korter dan 5 jaar een gehad hebt en de uitslag was goed dan moet dat voldoende zijn lijkt me Hier tot nu toe een drukke vrije dag. Eerst een afspraak bij de bank daarna bosje welkom thuis bloemen gehaald en naar het huis van mijn ouders gegaan om daar even te stofzuigen, bed verschonen etc. Vrijdag komen ze terug van een lange vakantie naar Nieuw Zeeland en zelf vind ik het altijd erg fijn om in een schoon en fris huis terug te komen dus ook voor hun maar even gedaan. Daarna nog even boodschappen gedaan en nu dus net weer thuis. Ik met mijn schoonzusje afgesproken dat we er allebei nog een kant en klare maaltijd heen brengen. We gaan ervan uit dat ze een behoorlijke jetlag hebben en dat ze niet meteen aan het boodschappen doen slaan. Dus even zorgen voor een gevulde koelkast. Straks hier dus nog even aan het kokkerellen zodat ze dit weekend alleen de oven maar even aan hoeven te doen. Schoonzusje haalt ze op van Schiphol, ik moet helaas werken dus moet wachten tot vrijdagavond voor ik de eerste verhalen te horen krijg. Ben heel benieuwd. Heb via fb al de nodige mooie fotos gezien. Helaas kan ik mijn ouders vrijdag niet verblijden met een aanstaand grootouderschap. Ik was zo nieuwsgierig vanmorgen dat ik alvast zon gevoelige zw.test heb gedaan. Het bruin verlies beperkt zich tot een minimum, alleen bij het afvegen vandaag, maar de test was natuurlijk negatief. Nu is het nog erg vroeg om te testen dus het zegt nog niet alles maar ik ga er nu wel helemaal vanuit dat het ook deze keer niet gelukt is. Het rood zal vrijdag of zaterdag wel doorbreken denk ik en dan gaan we maar weer verder met ronde 7. Niets aan te doen. Gelukkig zal ik nu nog geen last van de verbouwing in mijn ziekenhuis hebben. En .. ik heb een paar pendels die december zeggen dus wie weet .
@mees, fijn dat je uitstrijkje goed was. @sil, gaaf nieuwe bank!! jammer inderdaad dat het altijd zo lang duurt voor zoiets geleverd wordt, maar super leuk vooruitzicht @jeetje, goed dat je je deadline gehaald hebt! @boudicca, balen dat je test negatief was @xon, hoe was het bij de fysio?? hier weer fijn thuis. lekker gewerkt, veel gedaan! heb mijn sport maar afgezegd, ga maar heel weinig de laatste tijd en verwacht niet dat ik de komende tijd fitter zal zijn. af en toe maar eens zwemmen ofzo..... of alleen maar de oefeningen van de fysio, kan ook nog. vrijdag moet ik shoppen, mijn ondergoed zit niet meer lekker! ook de shirts worden te kort, leuk excuus om te shoppen. meteen even kijken naar stof voor gordijnen, kijken of we iets leuks kunnen vinden.
@Boudicca: balen dat de test negatief was. Maar het kan nog te vroeg zijn. Je weet het niet, hè? En lief dat jullie zo'n warm welkom voor je ouders voorbereiden. Is altijd prettig thuiskomen met een bloemetje en een gevulde ijskast. Zal wel wennen zijn voor je ouders om in deze donkere, mistige en koude tijd terug te komen van een vakantie. Ik heb overigens half december een functioneringsgesprek. Wil voor dat gesprek wat dingen op papier zetten, wat ik allemaal doe en de enorme werkdruk daardoor. Dan is het maar 'vastgelegd' voor de records, zullen we maar zeggen. @Justme: leuk vooruitzicht om te shoppen. Ja, ondergoed wat niet lekker zit, is inderdaad niet fijn. Ik had toen zw.onderbroeken gekocht, maar die vond ik ook niet fijn zitten. Uiteindelijk ben ik bij de Hema belandt. Ze hebben daar een soort van broekjes met pijpjes, zonder naden. Rekken lekker mee en heb ze zonder problemen tot het eind van mijn zwangerschap (met megabuik) kunnen dragen. En draag ze nu nog steeds. Hopelijk slaag je ook voor gordijnstof voor de babykamer. Ik vind gordijnen altijd zo moeilijk om te kopen. En dat je met sporten gestopt ben, kan ik me goed voorstellen. De wetenschap dat je ergens lid van bent en er iets van je verwacht wordt iedere week is ook frustrerend. Dus inderdaad maar eventjes in de ijskast parkeren. Is zwangerschapsyoga niets voor je? Ik heb zelf nog nooit iets van yoga gedaan, maar hoorde er positieve verhalen over van mijn collega's en het schijnt lekker ontspannend te zijn. @Xon: ben je nou nog steeds aan het bijkomen van de fysio-behandeling...??? @Syl: hoe was je dagje vrij? Nog iets leuks kunnen doen? @Hoop: hoe is het met je bruinverlies? Weer gestopt?
Nou bij mij is het deze ronde definitief over. Zo pas naar de wc en daar was het rood.....:x Dûzzz, op naar ronde 7, 'k zal morgen gelijk maar weer bellen, blegh
Hoi dames, Zo bank aanbetaald, nieuwe salontafel erbij, nieuwe eethoek maar nog geen fauteuille hahaha, mijn man is ook zo kieskeurig, wat hij in zijn hoofd heeft is meestal niet eens te krijgen dus ja...Komt vast goed. Ik heb een stoffen bank gekozen omdat dat warmer is voor mijn rug als ik zoals ik nu heb op leer ga zitten trekt dat direct in mijn rug en heb ik pijn. De bank krijgt ook een speciale coating waar we 5 jaar garantie op hebben dus ja. Nu heb ik allemaal dekens op de bank liggen zodat ik niet op het koude leer hoef te zitten, dat vind ik ook niet echt mooi staan hoor.... Bouddi, wat leuk dat je je ouders zo verwelkomt, lief hoor. En euuuh je gaat nie op rood hoor!! We kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken hier... Mees, is een goed idee van je om het allemaal maar eens aan te geven in het gesprek, je hebt toch ook recht op een blijk van waardering of weer eens wat hulp met het werk?? Je kunt niet alles alleen ja.... Jeetje, hopelijk gaat het je vanavond weer lukken meid!! Er moet toch echt iemand op roze hoor, dus zet m op!!! Just, is toch ook logisch dat je nu echt ff niet de puf hebt om te gaan sporten, lekker rustigaan maar je hebt je energie ng hard genoeg nodig... Xon, ik geloof ook niet dat dat echt met geluk te maken heeft hoor hahaha, maar het is wel grappig. Jammer dat je nu zo druk bent met werken en het gevoel hebt dat het nooit af is, misschien na de feestdagen weer wat rustiger?? En nog bij Mr Fysio geweest vandaag?? Verder alles goed met iedereen?? Liefs Silly
@Boudicca: het is misschien idd nog wel te vroeg om te testen,dus we blijven duimen hier! @Mees: zo goed als geen bruinverlies meer,vanavond nog een heel klein beetje,maar kan het geen bruin noemen,tis meer gekleurde afscheiding(weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Sil sorry, heb me niet aan de deal kunnen houden. We plaatsten onze berichtjes tegelijk dus had je nog niet kunnen zien dat ik toch ongi ben geworden. Groot gelijk dat je voor een stoffen bank gekozen hebt als dat zoveel uitmaakt voor je rug.
@Sillysa: leuk hoor een compleet nieuwe inrichting van je huis.Wat kan je daar toch van genieten he Ik vind persoonlijk een stoffen bank ook lekkerder,voelt idd niet zo koud aan.