@Boudicca: oh, nee! Dat meen je niet! :x:x Jemig, had er echt een goed gevoel over. Goed getimed met de inseminatie en volle maan! Nou, dit had ik niet verwacht. Een hele dikke knuffel! Je kunt gelukkig weer vooruit kijken/denken, maar voor nu is het gewoon even zwaar k*t! @Syl: heeft je man vrouwelijke trekjes?? Ik dacht dat wij altijd moeilijk iets naar ons zin konden vinden en hoge eisen stelden. Nou mooi, dat de rest alvast gelukt is. Hoe is het eigenlijk bij jou op het werk, ik dacht dat je laatst ook even een dipje zat wat werk betreft.
Aaaaarrgghhhhh, had ik net een heel stuk getypt, weggggg!!!! Boudicca, potverdorrie, de volle maan heeft toch niet zijn werk gedaan, he bahhhhhh. Knuffff Ik weet dat ik het volgens mij wel eens eerder heb gevraagd, maar ben dan het antwoord vergeten. Hoe vaak gaan ze bij jou nog IUI doen voordat ze overstappen naar IVF. In het AMC is dat namelijk na 6 keer. Syl, klinkt goed alles nieuw. Justme, ik vind het een hele goede reden om lekker te gaan shoppen. Overigens vind ik altijd wel een goede reden om te gaan shoppen, hahaha. Mees, ik ben inmiddels weer bijgekomen hoor van de fysio. Zei hij mij vorige week af, vandaag had hij twee afspraken tegelijk gepland. Of ik even een half uurtje wilde wachten(en ik was ook al een kwartier te vroeg)!!!! Dan ging hij wel een kopje thee voor me maken. Dus tja hoe kon ik dat weigeren, dus maar genoten van een speciaal voor mij gemaakt koppie thee . En daarna nog een fijne massage. Syl, in het onderwijs is je werk nooit af, écht nooit!!! Maar de ene periode is wat drukker dan de andere, en dat is nu. Vandaag weer twee pieten in de klas die kwamen strooien, had gehoopt op het eind van de ochtend, maar ze kwamen al om 10 uur, dus daarna geen land meer mee te bezeilen!!!! Ben net klaar met nog wat werk en eigenlijk moet ik nu nog 25 brieven terug schrijven namens Sinterklaas !! Maar denk niet dat ik dat nu nog op kan brengen. Ze hebben allemaal een brief geschreven, daarin moesten ze iets over zichzelf schrijven en een vraag aan Sint die ze altijd al hebben willen stellen. Er vraagt er eentje of hij 'een meisje' heeft want dat is toch veel gezelliger dan alleen, hahaha, wat moet ik daar nu weer op antwoorden???? Nou goed daar ga ik eerst maar eens overna denken. Ben nu erg moe, dus hou het kort. Truste dames.
Xon in mijn ziekenhuis doen ze in principe drie keer iui zonder hormoon stimulatie en daarna 6 x mèt. Omdat er bij mij een communicatie foutje is geweest heb ik 4 x zonder gehad en weet ik eigenlijk niet of ik nu 6 x mèt krijg of 5X. Verzekeringstechnisch mogen ze nl 9 x iui aanbieden. (En ik ga nu al voor de 7e keer dus wordt zo langzamerhand wel spannend)
Meiden, ben net terug van de sinterklaasknutselavond van de psz en ben nu op. Kom morgen wel even reageren. Maar zag wel in een flits dat Boudicca weer op rood staat, dikke knuff meid!!! Hier nog steeds geen ongi gespot, pillen doen zijn werk nog goed. Ook al denk ik nog steeds dat poging mislukt is. Meiden, lekker slapen!!!
Ik lig nog even lekker op bed met filmpjes kijken, ik heb zo gelachen en lijkt me leuk om even met jullie te delen. Even wat kattenhumor en er staan nog een aantal op. http://youtu.be/3VLcLH97eRw Nu ga ik echt slapen, trusten!!!
Oooh Boudicca, neee! Wat balen nou. Knuffel. Hopelijk komen je pendels voor december uit hoor! @Lyanna: ik heb zo gelachen om dat filmpje, zooo herkenbaar nu ik net die toestand met die nieuwe kat heb gehad! En mooi dat die pilletje zo goed hun werk doen deze keer. Hopelijk komt er toch nog een positieve test! Nou gisteren is er niks gekomen van een ei tackelen hier helaas Mijn man was pas om half een thuis!! Ik vind het wel te gek zeg dat hij drie dagen achter elkaar zo laat moet werken (zonder extra ervoor betaald te worden!) Maar nu is het wel af, dus hopelijk vanavond dan nog maar een poging. Even toeslaan zodra hij thuiskomt hahaha! Mijn temp is nog steeds hetzelfde als gisteren namelijk dus het is nog niet echt duidelijk of mijn eisprong al is geweest. Nou, fijne dag allemaal! Kom straks nog wel even spieken, nu eerst aan het werk!
@Jeetje:ik heb je temp kaartje bekeken,maar op het moment dat van de week je temp opeens laag was,zou dat geen innesteling geweest kunnen zijn?
@Jeetje: dat lange werken tijdens een vruchtbare periode zou verboden moeten worden.:x Zeker als het zelfs ook nog geen extra geld oplevert. Mag hij niet even thuis gaan 'eten' en dan bijv. weer terug naar het werk?? Hopelijk vandaag meer succes. Als de temp nog hetzelfde is, lijkt het me dat je nog niet te laat bent. @Hoop: hoe is het nu met jouw bruinverlies? Ik zag dat jij over 3 dagen kan testen? Klopt dat ook een beetje met de berekening van je eisprong enzo? @Boudicca: hoe is het nu met je, meid? Beetje over de ergste teleurstelling heen? Nou december moet gewoon jouw maand worden. De laatste keer voor de verbouwing en allemaal pendels voor deze maand. We zullen die eitjes en de zaadjes volgende maand eens streng gaan toespreken. @Xon: jammer dat je zo lang moest wachten, maar een eigengemaakt kopje thee maakt een hoop goed (gevolgd door een heerlijke massage). Kon je nog merken dat hij 'anders' reageerde nadat je vorige keer verteld had waar je mee bezig was? Hier een dagje vrij. Had de afgelopen week eigenlijk even naar de stad gewild om weer een schoencadeautje te kopen voor m'n zoontje en alvast ideeën op te doen voor de 'echte' sinterklaascadeaus, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Vandaag gaat dat ook al niet lukken, want dan heb ik mijn zoontje bij me en dat is niet echt handig om dan naar dit soort dingen in een speelgoedwinkel te kijken. Mijn man moet ook nog eens meer werken de komende tijd. In ieder geval op de dagen dat ik thuis ben, is hij grotendeels weg de komende tijd. Nou ja, misschien maar een keer een pauze van het werk eraan besteden. Mijn man en ik hebben ook afgesproken dat we elkaar dan ook wat kleins geven, maar ik heb (zoals gewoonlijk) geen flauw idee wat ik hem moet geven.
@Hoop: het lijkt me zo sterk dat mijn eisprong al op dag 9 zou zijn geweest. Dat lijkt me echt veel te vroeg. Gisteren had ik het w'tje weggehaald (van waterige afscheiding) bij dag 9 en toen verdween het kruis. FF kijkt daar dus ook heel sterk naar. Zelf schat ik in dat het misschien toch vandaag is, net als vorige maand, dus we hebben dan nog wel een kansje Ben ook heel benieuwd bij jou! Het zou best kunnen dat het alweer raak is. Spannend hoor. @Mees: nee even naar huis om te eten zit er niet echt in, dan is hij bij elkaar 3 uur onderweg namelijk (heen en terug) Maar inderdaad vandaag nog een poging doen, want ik heb ook het gevoel dat het nog niet te laat is misschien. Lastig, cadeautjes. Vind ik ook altijd. En ook lastig dat je niet even kunt gaan kijken nu. Succes ermee en geniet van je vrije dagje. .
@Jeetje: zo te horen moet je bij het temperaturen dus niet té eerlijk zijn. Ja, afscheiding is vaak een voorloper van een eisprong, dus misschien logisch dat hij daardoor je eisprong ook wat eerder gezet heeft. Nou, meid, zet hem op vanavond! En ja, 3 uur onderweg is inderdaad een beetje teveel van het goede. Maar vanavond is er gelukkig geen overwerk meer wat roet in het eten kan gooien. Hier zitten mijn zoontje en ik nog steeds in de pyama. We moeten toch maar eens aan gaan kleden. Even boodschappen doen, en alvast maar dat recept voor de antibiotica gaan halen. Dan heb ik het maar vast in huis. M'n zoontje is nu voor de derde keer op rij weer verkouden. Snap er niets van. Hij lijkt er gelukkig niet al te veel last van te hebben.
@Mees: ik zit ook nog in mijn pyjama en bij mij is het al 12 uur geweest! Helemaal schandalig of niet dan? Ik vind het vaak wel lekker maar ga zo ook maar eens douchen en even boodschappen doen. Hè wat vervelend dat hij weer verkouden is, maar gelukkig dat hij er zelf niet veel last van heeft. Beterschap!
@Jeetje: moeilijk is het als je temp zo onregelmatig is.Denk dat je toch even af moet wachten. @Mees: bruinverlies is over.Mijn banner klopt niet helemaal,ik kan as maandag testen. Kadootjes voor mijn man vind ik ook atijd lastig.Tis vaak altijd hetzelfde: deo of after shave,cd.Voor mezelf weet ik genoeg!
Dames, hier vanochtend een daling in temperatuur, ondanks de pillen. De hele week 37.1/ 37.2, alleen in het weekend had ik een keer 37.0. Maar vanochtend weer 37.0 in samenwerking met een heel licht hoofdpijnachtig hoofd, weet ik dat het voor mij ook over en uit is !!! Dus volle maan heeft voor mij ook geen goed nieuws gebracht, tja misschien maar goed ook anders kreeg het kindje misschien harige puntige oortjes en roept de hele tijd ahoooeeeeeewwwww!!! Ik doe er nu nog redelijk nuchter over maar zo gauw zometeen het echte rood gespot is, krijg ik vast weer een dipje. Op naar poging 17!!! Wauw dat geloof je toch niet, gewoon al 16 pogingen en nog niet een keer ook maar 1 dag zwanger geweest. Dat is toch niet echt hoopgevend, he? Oh ja, banner klopt geen bal van, ik zit al 12/13 DPO (zit er een beetje tussenin). Zonder pillen ga ik op dag 11 of 12 op rood.
Oh neee, Xon, jij niet ook al! Maar een temp van 37.0 is nog steeds hoog toch? Maar in combinatie met de hoofdpijn is het misschien wel minder hoopgevend. Hè bah, ik hoop het echt niet hoor!
Hier ook rood! Opeens....uit het niets!Vanmorgen nog een hogere temp en nu rood.Ik snap er niks meer van.Ik wijt het maar aan mijn miskraam. @Xon: dikke knuff voor jou meis! Kan me heel goed voorstellen dat je er moedeloos van word!
Oh Hoop, dat is gek ineens!! Maar bij mij was dat ook heel raar de eerste maand na mijn mk, ook patsboem op rood. Nou,toch wel jammer hoor meid. Het goede is wel dat je nu weet waar je aan toe bent. Dikke knuf hoor!
Nou, meiden, ik zie weer te veel rood en aanloop tot rood. Dat was niet de bedoeling.:x @Xon: het zou balen zijn als het weer niet zo had mogen zijn. Inderdaad ronde 17. Vraag me wel eens af waar je toch steeds de kracht vandaan haalt. Het lijkt me slopend. Maar ja, ik denk dat ik ook makkelijk mijn grenzen verleg, omdat je zo graag een kindje wil. Nou, we blijven stiekem nog een beetje hopen tot het echt rood is. Alvast een dikke knuffel voor nu! @Hoop: jij ook al rood gespot. Ja, ik denk dat je cyclus een beetje in de war is door de miskraam. Misschien ook omdat er een paar dagen later alsnog een tweede vruchtje uitkwam. Dus misschien dat alles daardoor ook een paar dagen verschuift. Het zou ook al de eerste ongi kunnen zijn. Ik zie aan je banner dat je op dag 27 zit, dus dat is toch mogelijk? Als dat zo is, is het niet leuk, maar dan heb je wel weer een punt vanaf waar je weer kunt beginnen (en gaan tellen). Ook voor jou een knuffel. @Jeetje: gelukkig, ben ik niet de enige in pyama. Alhoewel ik nu al 2 uurtjes aangekleed ben inmiddels. Ben met mijn zoontje boodschappen gaan doen, maar dat was geen succes. Ik moest van het begin van de winkelstraat naar het eind en moest echt engelengeduld hebben. Overal zag hij klaas (= sinterklaas) en moest overal kijken. Een paar van die zit-autootjes waar je geld in moest gooien. Voor hem hoeft dat geld er niet in, want hij wil er alleen maar op zitten. Dus uiteindelijk aanbelandt bij de apotheek, mijn eindstation. Ook daar weer drama, want hij wilde dat ik op een heel klein kinderstoeltje bij hem ging zitten. Ja, dat wilde ik dat stoeltje echt niet aandoen. Uiteindelijk weer helemaal terug (met alle obstakels) om boodschappen te doen. Dat ging gelukkig wat sneller. Mijn man moest vanmiddag weg en ik had gehoopt nog even met elkaar te lunchen. Had me dus rot gehaast om nog samen wat te kunnen eten. Kom ik thuis, staat hij al klaar om weg te gaan en had geen tijd meer.:x Baalde als een stekker. Voor niets gehaast en voor niets wat lekkers meegenomen.
@Mees: hè da's ook balen dat hij meteen weg moest. Maar dat lekkers kun je nu toch mooi zelf opeten. Ik heb ook weer frustraties hier met mijn man. Hij moet vanavond toch wéér tot laat werken. Of ja, ze moeten van het werk naar een event van een sponsor van het tijdschrift. Pffffffffffffffffff. Ik word er echt even niet goed van, wat een timing!!! Hoop dat ie niet zo laat thuis is als gisteren dan heeeel misschien dat ie nog wel even wil klussen, maar zie het somber in