@Jeetje: jemig, dat is balen. Waarom moet dat nu net vanavond? Kan hij niet net doen alsof hij niet lekker is. Misschien hem alvast via de sms een beetje verleiden? Dan kan hij niet wachten tot hij naar huis kan! En is er van in slaap vallen geen sprake.
Ja, ik zei ook al, als het elke andere week was geweest had ik het niet zo erg gevonden maar uitgerekend NU! Misschien wel een idee om 'm wat eerder naar huis proberen te lokken. Alleen heb ik volgens mij geen beltegoed meer Maar ik bel wel een keertje denk ik om eens te zien hoe lang het gaat duren want gisteravond had hij me om half twaalf nog niet gebeld en toen belde ik zelf maar eens. Vanavond maar wat vroeger bellen dus. Alleen gisteren werd hij door een chauffeur van het werk thuisgebracht, maar ja dan moet ie vanavond maar gewoon op eigen houtje gaan (al ben ik bang dat hij dat niet gaat doen als ze hem weer die chauffeur aanbieden) *zucht*
@Jeetje: hopelijk lukt het je hem wat eerder naar huis te lokken (voor de zekerheid maar even beltegoed erbij kopen). Of de chauffeur omkopen? Weet je man wel dat dit jouw vruchtbare periode is. Ik vertel dat altijd aan mijn man wanneer het weer spannend gaat worden en dan proberen we samen de momenten te zoeken. Hij wil ook altijd weten of de ovu-test positief is of niet.
Ja hij weet het wel. Ik vertel het hem wel altijd, maar op de een of andere manier vindt hij het toch niet zo belangrijk denk ik. Als ik weer ongesteld ben geworden roept hij altijd heel hard dat hij klaarstaat als het nodig is, maar als de tijd er dan eenmaal is, is hij moe of heeft hij dus andere dingen Hij vraagt ook wel van is het nu 'high time'? Maar hij handelt er vervolgens niet naar. Heel irritant en frustrerend. Ik heb vaak het gevoel dat hij hoe dan ook zijn eigen plan trekt en hoe ik daar in pas maakt niets uit
@Jeetje: moeilijk hoor meis,als je zelf overal zo achteraan moet zitten.Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.Mijn man is zo anders,hij is er nooit te moe voor(ook al is hij wel moe) er word toch geklust...als we af en toe(dat gebeurt misschien 2 keer in de maand)toch eens overslaan,dan is het zeker niet in de vruchtbare periode.Wij missen het ook echt als we een avondje overslaan. Het scheelt ook wel dat mijn man geen nachtdiensten heeft. @Mees: wat balen dat je man gelijk weg moest,heb je je voor niks zo gehaast.In deze tijd is het niet fijn winkelen als je een klein kind bij je hebt. Ik denk dat idd mijn ongi er vroeger is.Ik ben dat niet van mezelf gewend,maar blijkbaar moest mijn lichaam eerst nog meer herstellen.
@Hoop: ja misschien heeft je lichaam wat meer tijd nodig. Het is ook niet niks geweest allemaal. Het geeft me ook een vervelend gevoel dat ik er zo achteraan moet zitten steeds bij mijn man. Net of dit iets is wat alleen ik wil of zo. Mijn man heeft geen nachtdiensten hoor, werkt gewoon van 9 tot 6 normaal maar omdat hij zo ver weg werkt, moet hij 's morgens de deur uit om 7 uur en is hij 's avonds om half acht pas thuis. Lange dagen dus, maar ja, ik heb ook tegen hem gezegd dat dat echt zijn eigen keuze is geweest. Hij heeft er ook niet veel moeite mee (zegt hij) maar ik dus wel! Is dat bij jullie vanaf het begin zo geweest dat je het bijna iedere dag doet? Zo weet je in ieder geval altijd zeker dat je je ei niet kunt mislopen Maar ik moet zeggen dat ik ook lang niet elke dag zin heb hoor. Maar ja, in de vruchtbare tijd toch wel een stuk meer, ook gewoon lichamelijk zeg. Nou ja, we zien het vanavond wel weer als hij thuiskomt
even snel, terwijl F. naar sesamstraat kijkt Ik ben behoorlijk beroerd geweest van een borstontsteking... Ik ben daardoor niet in staat het forum bij te houden, helaas. Dinsdag is de lactatiekundige geweest, en het blijkt dat ik te weinig rust pak, N. verkeerd aanleg, en ook deel van het probleem is dat hij heel veel slaapt, hierdoor valt hij soms na het drinken aan 1 kant in slaap en komt hij pas voor de 2e na 3/4 uur, waardoor er dan bijna 8 uur tussen zit aan één kant. Dit is niet goed voor de boobies :x. Ik heb nu ook geleerd hoe ik hem wakker kan maken, en beter moet aanleggen. Nu gaat het dus weer wat beter gelukkig. @Jeetje: dat is irritant dat je je man zo "achter de broek" moet aanzitten . Misschien toch eens aan de tand voelen hierover! En Almika: had ik jou al gefeliciteerd met Xaavi?! Van harte meid, en geniet ervan, én pak je rust hè!
@Guap: oh dat klinkt vervelend zo'n borstontsteking! Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Ik zat vanmorgen nog aan je te denken toevallig, zo van, hoe zou het gaan, lang niets gehoord. Ik denk dat ik mijn man inderdaad maar eens moet vragen hoe graag hij het eigenlijk wil, een kindje, want het komt echt niet vanzelf!
Goedenavond meiden Hier even snel bijgelezen. Moet zo weg, (afspraak met schoonzusje) maar wil nog even melden dat ik weer een afspraak met zh heb voor morgen 9:45. Gaan ze weer met echo kijken of er geen cystes zijn ontstaan en zo niet dan mag ik vanaf dag 3 weer fijn gaan spuiten. Weet alleen niet goed of ik vandaag al tot dag 1 moet rekenen of niet. Ik vloei wel maar kan door het absorberende vermogen van het maandverband niet goed zien of het ook echt rood is of nog onder bruin valt. Zo fijn al die perfecte moderne maandverbanden. Normaal sta je daar niet zo bij stil maar nu het er echt op aankomt wat dan precies dag 1 is, blijkt dat het moeilijk te zien is. Heb ik dan weer hihi. Ben nu al twee keer eerder in het zh geweest dat ik eigenlijk nog niet echt ongi was dus zal het ze wel niet verbazen als ik weer te vroeg ben. Maar goed. Op de echo kunnen ze ook zien of het al begonnen is of nog niet dus ik wacht morgen nog wel even af. Wat kan een mens toch problemen vinden in op het oog futiele dingen zeg. Xon jij ook ongesteld aan het worden zag ik. Wat balen zeg. En inderdaad zoals Mees al zegt, waar haal je het steeds vandaan om toch weer door te gaan. Ik word al moedeloos als het bij mij niet gelukt is en dan denk ik bij mezelf steeds Kom op, gewoon weer opnieuw proberen. Kijk maar naar Xon, die geeft het ook niet op, zou ik dan zon looser zijn om dat nu al te doen? En dan ga ik weer verder. Je bent dus wel een lichtend voorbeeld van volharding. Maar ik hoop toch ècht, ècht, ècht voor je dat het de volgende keer raak mag zijn. Als iemand van ons het verdiend dan ben jij het wel.
@boudicca, balen meid @mees, goed voorbereid zo'n gesprek ingaan is altijd goed! vind yoga wel heel leuk, maar helaas is dat hier niet in de buurt. ga nog wel even zoeken, misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien. @sil, gelijk heb je om voor stof te kiezen. met een coating gaat het prima is mijn ervaring. @jeetje, meteen bij de deur een hinderlaag leggen als je kerel vanavond thuis komt @xon, jouw tijd komt nog hoor! @guap, balen van je borstontsteking zeg, wel fijn dat het nu beter gaat. hier weer fijn weekend!! erg zin om heerlijk uit te slapen! nou ja slapen, wat langer in bed liggen dan, ook heerlijk.
@guapetona, jeetje dat is idd erg pijnlijk, hopelijk gaat het nu met de nieuwe adviezen beter. dames op rood houdt moed!!! laat mij jullie voorbeeld zijn, oke ik weet dat niet iedereen ondanks het volhouden , dit geluk mag hebben, maar geef niet op... er duimen hier nu 3 paar handen voor jullie
Hoi meiden, Xon, jij ook al voortekenen van rood?? Jemig meid een dikke knuffel. Het valt ook niet mee al ronde 17, zou het toch niet zo kunnen zijn dat jij en je donor niet matchen?? Misschien kun je dat eens laten uitzoeken met een samenlevingstest ofzo. En nog s6 met het antwoord geven op de brieven en umm heeft sint wel een vriedinnetje of niet?? Hahaha we grappig hoe ze erop komen.... Hoop, ook op rood nu, knuffff meid.. Jeetje, lastig he als je je man steeds achter de broek aan moet zitten?? Ik herken dat wel een beetje hoor, die van mij zegt dan altijd moet ik nu alweer???? Ja duhhh een kind komt er niet vanzelf hoor, domme kerels afentoe......Ik dacht dat het altijd de vrouwen waren die last hebben van hoofdpijn en moe enzo, nou hier is het andersom hoor hahaha... Mees, lastig idd om zo kadootjes te kopen als de kleine erbij is, hopelijk heb je gauw wat tijd alleen om dat te kunnen doen. En ja een kado voor manlief, dat weet ik ook vaak niet hoor heel lastig, s6 met je missie Guape, pijnlijk een borstontsteking, hopelijk gaat het gauw beter nu je hem wakker maakt om te voeden... Ricmar, met jullie ook verder alles goed?? Nou hier nie zoveel te melden, morgen is mijn zoon jarig maar dat vieren we pas zaterdag omdat ik morgen na een dag werken niet zo'n zin heb in een huis vol. Hij wil ook gewoon geld voor zijn verjaardag dus das ook niet echt spannend hahaha, maarja hij is ergens voor aan het sparen dus waarom ook niet.. Fijne avond dames en tot later, Silly"))
@Jeetje: hoop dat je man toch een beetje op tijd thuis is vanavond. Ik zou hem al bij de deur opwachten en gelijk meesleuren. Zodat hij geen excuses meer kan verzinnen of in slaap kan vallen. Succes, meid! @Guap: ohh, een borstontsteking, dat schijnt erg pijnlijk te zijn. Heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, ondanks dat mijn zoontje ook niet goed aanlegde. Die van ons sliep ook veel en moest ik ook wakker maken. In het begin had hij last van stille ondervoeding. Ik kwam net niet aan de hoeveelheid voedingen die hij per dag nodig had en omdat hij zo lekker sliep, dacht ik een tevreden mannetje die lekker zijn buikje vol heeft gegeten. Niet dus. Gelukkig heb ik nooit een ontsteking gehad, wel pijnlijke tepels waar ik dan van die zalf op moest smeren. Was ook al niet echt prettig. Sterkte, meid! @Boudicca: succes met het 'welkom thuis' klaar maken van het huis van je ouders. En morgen al weer naar het ziekenhuis. Ik had dat voordat ik van mijn zoontje zwanger raakte ook altijd, dat ik eerst wat aanloop had met wat bruinverlies en dan na een paar dagen rood had. Ik zat er toen ook altijd mee wat ik nu als eerste dag van mijn cyclus aan moest houden. Lastig is dat (inderdaad met die nieuwe maandverband). @Syl: fijn toch dat je je zoon geld kan geven. Je kan vaak wel van alles verzinnen om te kopen, waar iemand dan niet op zit te wachten. Dus mooi als hij zelf iets wil kopen. @Justme: misschien eens bij de vk vragen als je weer erheen moet. Zij weten vast wel adresjes voor (zw.)yoga e.d.
Hoop, meid ik snap niet waar jullie elke dag de zin vandaan halen, haha. Nu heb ik toch al een tijdje geen actie gaande, maar ik zou er deze week echt niet aan moeten denken. Ik heb het zo ontzettend druk dan denk ik alleen maar aan slapen. Overigens was mijn ex ook iemand die ik op dat gebied moest aansporen en was ik degene die eigenlijk meer wilde haha. Maar goed bij jou ook rood, balen meid, knuf. Jeetje, gooi al je charmes in de strijd voor het goede doel. Die mannen toch! Snappen het soms gewoon toch niet. Mees, idd lastig om op die manier cadeautjes te scoren he? Kun je je zoontje niet even bij je (schoon)ouders brengen dat je even je handen vrij hebt. Ricmar, lief dat je dat zegt. Ik heb jou ook als voorbeeld waar ik me dan aan vasthoud. Maar het valt niet mee. Syl, alvast gefeliciteerd met je zoon. Jij hebt alweer bijna je eisprong, dus lekker aan de klus. Guap, wat vervelend een borstontsteking, auw, dat klinkt heel pijnlijk. Hoop dat de tips er nu voor zorgen dat het snel beter wordt. Gaat alles verder goed met de kleine? Heb je nog nieuwe foto's die je met ons wilt delen???? Hier alleen maar heel erg moe, ik werk momenteel echt veel te veel en veels te hard. En ik baal stiekem gewoon dat ik eigenlijk allang weet dat het deze maand weer een 'nee' is, maar dat ik tegen wil en dank toch nog maar die klerepillen blijf gebruiken, want wie weet! Grrr, dat is gewoon jezelf in de maling nemen.
Hi dames, Nou in de tussentijd zijn er dus weer dames op rood gegaan. @Boudicca: Hè wat balen meid. Ik vind jou altijd zo sterk overkomen en snel weer omschakelen. Heel goed hoor. Nou mooi nog op de valreep dit jaar zwanger zijn. En ook nog pendels voor december? Dikke knuffel en op naar de volgende ronde. Morgen al een afspraak in 't ziekenhuis lees ik. @Hoop: Ook jij op rood. Dit is de eerste keer na je vmk hè? Ja dan kan je cyclus natuurlijk van slag zijn. Jij ook een dikke knuffel en dat ook jij zwanger het nieuwe jaar in mag gaan. @Xon: Jij dus een naderende ongi. Dat in combinatie met je temperatuur begrijp ik? Dus het heeft geen zin meer om nog te hopen dat? Ja ik blijf naïef hopen maar als je tempt weet je 't eigenlijk al begrijp ik. Jeetje...Dikke knuffel meid. Ook ik heb grote bewondering voor je hoe je jezelf hier al zo lang doorheen slaat eigenlijk. Keer op keer die teleurstelling. Meid dát je moeder wordt dat weet ik gewoon en dat heb je ook echt verdiend. Dat verdient je toekomstige kindje ook; zo'n moeder die álles in haar mogelijkheid heeft gedaan om haar/hem te krijgen. Ik verwacht gewoon dat jij zwanger het nieuwe jaar ingaat en ik zal er extra om feesten tegen die tijd . @Lyanna: Door die pillen weet je nu niet goed wat te voelen zeker? Maar bij jou is er nog hoop op roze nieuws? Of vergeet ik nu iets? @Guap: O wat erg ontstoken borsten. Ik weet gelukkig niet wat ik me erbij moet voorstellen maar 't klinkt al erg. Hoop dat 't nu beter gaat. @Jeetje: Gaat vast lukken vanavond nog een klusje te klaren voor de zekerheid @Just: Lekker weekend al. Ik nu ook. Lekker langer blijven liggen is ook al ontspannend. Geniet ervan. @Ricmar: Alles goed daar? @Syll: Inderdaad voor hem leuk dat hij zo een stuk dichterbij komt bij datgene waarvoor hij spaart. Je weet in ieder geval dat je hem blij maakt. Wordt hij 15? Hier niet veel te melden. Sinds dinsdagavond ongi, op dag 30. Dus ik zit officieel in een nieuwe ronde. Ik zit hier te gapen dus ik zie jullie morgen weer. Fijne avond ladies, Liefs.
Meiden, ik kreeg net een telefoontje van een vriendin van mij, die in Spanje woont ("is dat Sinterklaas, mama?" vroeg mijn zoontje dus, logischerwijs, hahahaha). Ze belde om mij te feliciteren, maar zij had ook goed nieuws, en dat wil ik even met de volhardende dames 'op leeftijd' hier delen, want... zij is 49 en nu 3,5 maand zwanger! Wow, echt te gek! Hopelijk steek ik jullie hiermee weer een hart onder de riem, de wonderen zijn de wereld nog niet uit (ze gaf wel toe dat ze wel wat hulp heeft gehad, maar toch)!
@Mees: Ik vergat nog op jou te reageren. Maar is de kleine nu weer verkouden? In korte tijd al 3x, hoe moet je dat tegenhouden? Gelukkig lijkt hij er zelf niet echt last van te hebben dus. Beterschap. En kadootje voor je man? Ja kan me voorstellen dat 't moeilijk is. Heb ik ook wel. Een leuke/lekkere trui misschien? Boring! (nou ik zou 't zelf wel leuk vinden). Nee ik kom alleen met afgezaagde ideeën aanzetten als ik 'n tip zou willen geven . Maar het kan ook iets grappigs of symbolisch ofzo zijn voor 'n 'inside joke' van jullie. Succes met 'n leuke kado vinden.
@Xon:ik heb gewoon een heerlijke man het ontspant ons enorm. Ik hoor nu toch allemaal van julie,dat de mannen er weinig zin in hebben,ik dacht dat het vaak andersom was.Maar de mannen hebben blijkbaar vaak hoofdpijn! Ik neem mijn petje ook voor jou af hoor Xon,je gaat toch maar dapper door! Na 16 rondes ga je er gewoon weer voor,je bent een sterke meid! @Jeetje: trek vanavond een ondeugend setje aan en wacht hem idd op bij de deur.Maak je slaapkamer gezellig vooraf met kaarslichtjes en wierook en zodra je hem binnen gelokt hebt,leg je hem aan de handboeien! Wedden dat je je ei tackelt! @Maureen: jij dus nu netjes ongesteld geworden.ga je er deze komende maand weer voor? @Sillysa: Alvast gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag,anders vergeet ik het misschien weer,ik word een daagje ouder he @Guapatona: Borstontsteking kan je heel ziek van zijn ja. Gaat het nu wel wat beter met je? @Boudicca: ik snap precies wata je bedoeld met dat nieuwe maandverband.Het zit wel lekkerder,maar je ziet er weinig op.Het trekt er helemaal in.Lastig dus bij beginnend ongesteld worden! Hier dus nu geen rood meer!Als jullie het nog begrijpen?! Wij hier in ieder geval niet!......Kunnen we mooi weer klussen!
Ow Guapatona: een vriendin van 49 die zwanger is,dan hebben wij nog zeeen van tijd!! Wij zijn nog jong Wel geweldig zeg,gaat alles goed met haar?