wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: hoe is het nu, geen bloed meer? Wat vreemd, maar misschien is je cyclus toch nog van slag door de mk? Als het nu toch wegblijft, misschien over een paar dagen een testje doen?

Nou, het is gelukt hier gisteravond hoor al ging er wel even een kleine discussie aan vooraf (niet bepaald romantisch ;)) Hij was ook wel weer echt laat thuis en ik snap ook wel dat hij erg moe is. Maar ik wilde toch maar eens vragen of ik nu de enige ben die graag een kindje wil. Nou, hij zei het toch ook nog steeds te willen.

En ik wil hem ook niet zo onder druk zetten en bijna 'dwingen' dus heb ook wel gezegd dat hij het niet moest doen als hij echt niet wilde. Maar uiteindelijk wilde hij toch en nou ja, nu maar afwachten. Hoewel ik nog steeds niet zeker ben wanneer mijn ei nu was of misschien moet ie nog wel komen? Ik kan er deze keer niet echt wijs uit.
    Over een paar dagen zal het wel duidelijk zijn hoop ik.

@Guap: jeee, wat bijzonder van die vriendin! 49!! Nou, dan heb ik inderdaad helemaal nog zeeën van tijd hihi. Maar ja, het is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk om op die leeftijd nog moeder te worden. Maar wel heel erg leuk zeg!! Hoop dat alles goed gaat.

Nou meiden, ik moet gauw verder met mijn werk. Vanmiddag maar eens even ergens naar toe, ik kom werkelijk nergens de laatste tijd en ben wel toe aan wat ontspanning.

Fijne dag!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: mooi dat het gelukt is.;) En goed dat je het toch even bespreekbaar hebt gemaakt. Je weet in ieder geval nu dat jij niet de enige bent die heel graag een kindje wil.
    @Xon: meid, niet overwerkt raken, hè! Snap dat deze periode enorm druk is, maar je moet wel overeind blijven, hoor!
    En ook ik ga er van uit dat 2012 ons jaar wordt, Xon! Net wat hier al werd gezegd. Gezien de moeite die je allemaal al gedaan hebt, moet dat toch beloond worden met een kindje voor jou!:)
    @Hoop: inderdaad onbegrijpelijk die cyclus van jou. Maar goed, je hebt natuurlijk een heftige mk gehad en dat doet natuurlijk ook wat met je cyclus en hormonen. Heb je nog een keer een zw.test gedaan of je HCG nu uit je lichaam is?
    @Maureen: cadeautjes blijven lastig. Gelukkig is mijn man wel snel blij met iets, dat scheelt. En we hebben afgesproken dat we iets kleins voor elkaar kopen. Dus in het ergste geval iets van een leuk boek of tijdschriftenpakket. Een leuke trui of vest zou inderdaad ook een goed idee zijn. Hij houdt wel van kleren, maar koopt zelf nl. bijna nooit kleding voor zichzelf. En ook ik hou inderdaad erg van die speciale grappige cadeautjes, alleen zijn die vaak het moeilijkst te zoeken. Komt goed, vaak komt zoiets me in een keer invallen (en ik heb nog eventjes).
    Hoe is het nu met jou? Zit er bij jou nog geen eisprong aan te komen? Ik dacht dat je er deze maand weer voor wilde gaan.
    @Guap: wat een schatje die kleine van jullie (maar dat vind je waarschijnlijk zelf ook al). En wat goed van die vriendin, dat geeft de burger weer moed.
    Toen ik laatst bij de tandarts was en haar uitlegde dat ik niet dwars wilde liggen met die behandeling, maar dat ik gewoon, gezien mijn leeftijd, nogal haast had. Toen zei ze ook dat ik helemaal nog niet te oud ben, en dat een nicht van haar op haar 43ste nog een goede zwangerschap had gehad. Ja, dan kan ik niet anders, dan me toch een beetje gerustgesteld voelen.;)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: fijn dat je man uieindelijk toch nog wilde!Vervelend als je cyclus rommelt,bij dus ook nu.Echt balen.

@Mees: jij bent 40 toch? Dan ben je echt nog jong genoeg.Ik vind dat ik wel ouder word maar mijn moeder was 43 toen mijn jongste broertje geboren werd en de moeder van mijn man was 46 jaar! Dus dan moet ons het ook lukken toch!:)

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik heb gisteren toevallig een testje gedaan.Die was negatief...echt geen streepje HCG meer te zien.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: dat is mooi! In ieder geval geen HCG meer. Nou, als je niet zwanger mocht zijn, dan maar te hopen dat er nu een echte ongi komt, zodat je in ieder geval weer verder kan. Mijn ongi varieerde daarna ook van 30-33-27 en daarna pas weer regelmatig naar 28 dgn. Je lichaam heeft blijkbaar toch weer even nodig om 'gereset' te worden.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Meiden daar ben ik weer;

Weer een aantal meiden ongesteld of bijna ongesteld; had zo gehoopt op weer een aanvulling op het rose bankje!

Weet niet of jullie het gelezen hebben van mijn borst; maar echo gehad en alleen cystes. Schilfering van tepel komt door zwangerschap; is gewoon droog zoals de rest van mijn huid.
    Dus weer opgelucht.

Nog snotverkouden; ongelukjes blijven, maardag in het ziekenhuis hebben ze even gecontroleerd of er geen vruchtwater bij zat; maar het was echt 'gewoon' urine. Is toch wel een beetje aftakeling; steunkousen aan, spatarders tot in mijn schaamlippen waar je 'U' tegen zegt en incontinent. Maar het is het waard, dus vergeet mijn gemopper weer snel.

Morgen blijf ik maar eens een dagje thuis van mijn werk; zit al de hele dag op een stoel te zombieen. Snotter, snotter, hoest, hoest en doodmoe; dus morgen ga ik bijslapen (proberen).

Woensdag BHV training gehad; nog wat brandjes geblust, was erg leuk om te doen. Lekker uit wezen eten op kosten van de baas; ondanks dat ik niemand kende een super leuke dag gehad.

Muren babykamer opnieuw afgesmeerd; alle scheuren weg. Manlief heeft alles al geverfd en woensdag gaat ie behangen. Vandaag op internet gezocht naar muurstickers en een lampje wat ik na wil maken. Binnenkort maar eens op pad voor de babykamer; maar we weten wat we willen dus dat is een kwestie van doen.

Dus voor de kerst is alles klaar. Heerlijk.

Las wel het verhaal van Mikmak bij de decembermama's of eigenlijk haar condoleance register. Dat is toch nog steeds mijn grootste angst. Dus na het verhaal van Lara ben ik hier weer erg van onder de indruk.

Morgenmiddag hebben de kids sinterklaas op mijn man's werk, verder is deze hulpsint al klaar met alle voorbereidingen. Alleen nog een gedicht. Alles online gekocht; ideaal.

In Gent nog wat gerichte rompertjes gekocht; altijd leuk.

Iedereen veel liefs en een fijn weekend!

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guapetona wat geweldig voor je vriendin dat ze toch zwanger is, en ik krijg ook hulp dus wat dat betreft geeft het de burger moed hihi. Alleen zijn in Spanje de leeftijdsregels wat soepeler dan hier (en terecht zoals uit dit verhaal blijkt!)

@Maureen op rood. Is dit voor jou weer het begin van een nieuwe ronde of weet je het nog niet?

@Sill gefeliciteerd met je zoon!

@Hoop, de vrouwelijke cyclus is een raar ding. Ik snap momenteel ook niets meer van de mijne maar dat vertel ik in een volgend bericht wel anders wordt dit wel een heel lange lap denk ik.

@Jes, gefeliciteerd met de goede uitslag van je borstonderzoek. Blijft toch altijd spannend. Dus fijn om te horen dat het niets ernstigs is.
    Je licht trouwens goed op schema zeg, zowel met de babykamer als met de hulpsinterij. Wat knap dat je dat nu allemaal nog zo goed lukt.

Hier net thuis vandaag. Ben uit school naar mijn ouders gereden en heb daar gegeten (mijn eigen maaltijd hihi) zodat ik meteen hun verhalen kon horen. Ze hadden echter nog niet geslapen vandaag dus toch maar op tijd naar huis. Zondag maar weer even langs om de foto's te bekijken.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: fijn dat je ouders weer terug zijn. Kan me voorstellen dat ze total loss zijn na zo'n lange reis, dus inderdaad nog maar een keer teruggaan als ze weer helemaal fris en fruitig zijn.
    @Maureen: had even gemist dat je sinds dinsdag op rood was gegaan. Sorry! Nou, hoop dat je cyclus weer een beetje normaal is. Denk je dat je het deze maand al aan kan om er weer voor te gaan?
    @Jes: zo te horen ben je nog erg druk, ondanks je zwangerschap. Maar zo te horen is alles al bijna klaar voor de kleine. Is het werk nog wel vol te houden? Je zei dat je in de verpleging zit, dat lijkt me best pittig als je ook nog zwanger bent. Fijn dat het borstonderzoek goed was.

Hier eindelijk weekend. Al moet mijn man morgen en overmorgen werken, dus zal mezelf (met m'n zoontje) moeten vermaken. M'n man is nu ook grieperig en ik had eind van de middag ook al barstende koppijn. Hoop maar dat het niet doorzet.
    Vandaag nog iemand op mijn werk gesproken. Ze is 40 en is nu geheel onverwachts zwanger geraakt. Dus ook dat verhaal (samen met die van Guap) geven de burger moed.
    Ze vroeg nog of ik geen tweede wilde (eigenlijk voor het eerst dat iemand me dat zo rechtstreeks vroeg). Heb haar verteld dat we dat heel graag wilden, maar dat ik een mk heb gehad. Was wel raar. Ik praat er hier bij jullie vaak en makkelijk over, maar toen ik het zo ineens tegen haar (een 'buitenstaander') vertelde, merkte ik toch dat het me moeite kostte. Misschien dat mijn hoofdpijn daar ook wel van kwam. Nou ja, vanavond in ieder geval maar op tijd naar bed.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan nu mijn verhaal van vandaag maar “even”.

Vanmorgen eerst gewoon naar mijn werk. Vlakbij school staat een supermarkt waar je 1 ½ uur gratis kunt parkeren dus daar de auto maar neergezet. Als ik em op de “gewone” parkeerplaats neerzet moet ik minstens 10 minuten stevig doorstappen voor ik op school ben (anders betaald parkeren)en omdat ik halverwege de ochtend naar het zh moest dus met het oog op tijdwinst maar even voor deze optie gekozen. Toen ik (via de achterdeur) de school in ging zag ik al een hondendrol liggen en ik dacht nog “ daar moet ik straks niet in gaan staan” Nou 3x raden wat er natuurlijk gebeurde….Toen ik dus om even na 9 uur vanmorgen van school vertrok en goed en wel in de auto zat vond ik het toch wel erg stinken;). Pas een paar straten verder drong tot me door waar die lucht vandaan kwam….ja, van onder mijn eigen schoenen! Gatver, en in een parkeergarage natuurlijk geen gras om je schoenen aan af te vegen. Hoe in vredesnaam die schoenen schoon te krijgen voor ik dat ziekenhuis in moet want “no way” dat ik met die strontschoenen in de wachtkamer wil gaan zitten:). Ik zou me dood schamen zeg. Gelukkig zat het verkeer mee dus lekker op tijd gearriveerd en daar in de parkeergarage dus eerst maar met zakdoekjes in de weer om die schoenen weer schoon te krijgen. Tja dat ging dus weer fraai…enfin met schone schoenen naar de afdeling gelopen en daar eerst maar eens even naar de wc om een schoon maandverbandje in te doen. Straks ligt die hele handel op een stoel en ik vind het dan wel zo fris als het er een beetje schoon uit ziet. Bovendien wilde ik even controleren in hoeverre ik nu vloeide want na woensdagavond helderrood bloedverlies ben ik weer terug naar bruin. Als ik me uiteindelijk geïnstalleerd heb in de wachtkamer duurt het niet lang voor ik aan de beurt ben en oladié er is een coassistent aanwezig. Of ik er bezwaar tegen heb dat hij erbij zit. Nou ben ik niet zo preuts en ze moeten het toch leren dus ik vind dat wel oké. Echt zo’n snotneus die naar mijn idee vandaag voor het eerst mee liep maar hoe meer zielen hoe meer vreugd niet waar?
    Mijn gyn begon met een opmerking over de IUI van 14 november. “Huh, 11 november bedoelt u?” zeg ik. Zij kijken op haar staatje en volhouden dat het de 14e was. Ik wederom van “nee het was vrijdag 11-11-11 en ook nog volle maan. Ik weet heel zeker dat het de elfde was”. Zij mijn dossier bekijken. Bent u niet mevrouw….(mijn naam). Dat was ik dus wel maar de datum klopte niet. Zij nogmaals kijken (en balen dat dit gebeurde in aanwezigheid van een coassistent) en toen bleek dat zij op een verkeerd papier zat te koekeloeren. Nadat dit recht gezet was heb ik toch maar gemeld dat ik niets meer snapte van mijn eigen cyclus. Woensdag avond was het rood, dus donderdag gebeld, maar sindsdien geen rood meer gezien…..Wil ze meteen dat ik een zw test ga doen....Ai, net naar de wc geweest.
    Nou dan eerst maar een echo gemaakt om te kijken naar de dikte van het bms. Dit was nog 8 cm dus inderdaad nog niet ongi. Ook alles aan ’t co assistentje uitgelegd. Maar toen wilde ze echt een test doen. Of ik wel even naar het toilet wilde gaan om een zw. test te doen. Dat zou me echter never nooit niet gaan lukken om er nu nog een paar druppels uit te persen. Toch wilde ze echt een test. Oplossing van de gyn: “Dan zet je de kraan even aan in het toilet.” Ja dûh, en de deur open zeker (want die wasbakken zitten niet ìn de toiletten.) Nu ben ik niet heel preuts maar heb toch gezegd dat dat me net wat te ver ging. Daar schoot ze om in de lach en ze moest bekennen dat ze daar niet echt bij na gedacht had. Nou dan wou ze wel even met mij een kopje thee gaan drinken. Hartstikke lief en goed bedoeld natuurlijk maar nu is plassen onder druk niet mijn sterkste punt. Ik zag me daar dus al vrolijk nippend aan de thee zitten en dan weer naar die toiletten, terwijl ik liefst zo snel mogelijk weer terug wilde naar school. (Ik vind het zó vervelend dat ik steeds een ander met mijn klas op moet schepen, zo makkelijk zijn ze echt niet) Dus ik met haar overlegd dat ik beter zaterdag ochtend met ochtend urine een test kon doen en dan maandag bellen over de uitslag. Toen heeft ze mij een test van het zh mee gegeven omdat die gevoeliger zijn dan de testen die je in de winkel koopt. Dat was sympathiek want ik had al gezegd dat ik thuis wel testen had liggen. Ze vond verder dat ik maar gewoon een afspraak moest maken voor maandag (er was toen nog plek aan het begin van het spreekuur, hadden we daar al naar gekeken) afzeggen kon altijd makkelijk. Dat vond ik wel een goed idee dus een afspraak gemaakt voor maandag morgen half 8. Komt ze later nog even weer achter me aan dat ik sowieso maar gewoon moet komen maandag. Wat de uitslag van de test ook wordt wil ze me dan toch nog graag even zien. Ze wilde me niet te veel hoop geven maar 1 à 2 keer per jaar komt het voor dat vrouwen in gelijke gevallen toch zwanger blijken te zijn en ze vond het haar plicht om me dat toch even te vertellen. Verder wenste ze me heel veel succes en ze hoopte dat ik maandag mooi nieuws kom brengen. (Nou zij is niet de enige, maar ik ben er zelf eigenlijk van overtuigd dat het niet zo is, is ook wel zo veilig)
    Ik dacht dus al dat ik dit hele ziekenhuis bezoek zonder rariteiten door was gekomen maar dat was natuurlijk te vroeg gejuicht. Hihi, er moest nog even wat debiels gebeuren:p.
    Dit keer was de plaats van handeling de parkeergarage.
    Ik leg bijna altijd mijn uitrij kaart op het dashboard van de auto. Met gewone parkeerbonnetjes heb ik dat afgeleerd want die kunnen tussen raam en dashboard in glijden en dan kom je er van zijn lang-zal-ze-leven niet meer bij, maar die uitrij kaarten zijn van dikker papier en ik dacht dat dat daarbij dus niet kon gebeuren. Ik rij dus, met mijn hoofd nog bij het afgelopen zh bezoek, door die garage naar boven en kom bij de slagboom……..kaartje weg…:$ En niet gewóón weg maar echt FOETSIE! :( Heb ik wéér. Ik de auto ergens neer gegooid en helemaal langs die ruit gevoeld, op de vloer gekeken, onder de stoelen etc…maar geen kaartje:). Dan maar op zoek naar de beheerder van de garage en daar melden hoe en wat. Ik baalde enorm want dan moet je natuurlijk het maximum bedrag betalen maar ’t was nu eenmaal niet anders. Ik moest toch een keer die garage weer uit.
    Kom ik bij dat hokje van die beheerder, is ie er niet! Waar kon die man nu uithangen?? Wat rond gekeken maar toen toch maar weer naar mijn auto, die ergens heel sullig schots en scheef, best wel een beetje in ’t pad stond. Bij gebrek aan beheerder, en andere dingen te doen, toen nog maar eens die hele auto op zijn kop. Mijn jas, die op de stoel naast me lach, maar even aan want ik stond daar natuurlijk gigantisch op de tocht………en daar is mijn uitrijkaart!;) Waarschijnlijk door de blower van dashboard gewaaid en tussen de plooien van mijn jas terecht gekomen. Oef wat een opluchting, dus snel weer in die auto en gelukkig met parkeerkaart door die slagbomen (heb de kaart nog even gezoend voor ie in de automaat ging.:p) en toen gauw terug naar school. Ik was helemaal van mijn à propos en vergat zelfs mijn gordel om te doen waar ik halverwege de rit achterkwam:). Waarschijnlijk heeft de beheerder vanavond een leuke film te zien op zijn bewakingscamera’s van een paniekerig mens dat daar een beetje heen en weer drentelt in de garage en van alles uit haar auto rukt. Om daarna haar parkeerkaart eerst ook nog te zoenen voor ze wegrijdt. :D

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    En die test????? Boudicca, hoe was je test?????

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4391 Boudicca, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    Die test heb ik nog niet gedaan. Doe ik morgen met ochtend urine....
    Ik laat jullie (en mijzelf) nog even in spanning :D

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Goedenavond ladies,

@Boudicca: Ik ga nog een boek schrijven. Maar wat kostelijk geschreven weer door jou. Je neemt me helemaal mee in de emoties. Ik gruwelde dan ook van het schoen verhaal en moest erg lachen om 't op commando plassen. :D Ook om de beelden die de bewaker dan later bekijkt :D. Maar er was nog een emotie, en die betreft het testen :$ Zo ineens toch weer spannend voor je. Ik wacht geduldig met je mee ahum.

@Jes: Gelukkig dat je gerust gesteld bent over je borst. En je schiet al echt op in huis zo te lezen. Gaat het werken nog? Geniet nog van je zwangerschap.

@Mees en wie het nog meer vroeg: Ja ik ga er deze maand gewoon weer voor hoor. Dus als het goed is ga ik mee met de roze dames die beslist zwanger 2012 in willen gaan ;);)

@Guap:O 46 :$. Ja dan mag ik nog hoop hebben. Maar ik denk wel dat het niet voor elke vrouw geldt. Toch zijn dit soort berichten altijd welkom want inderdaad hoopvol. Is het haar eerste kindje? Wat zal ze gelukkig zijn dat het nog mocht lukken. Ben blij voor haar. Ook voor de collega van Mees. Mijn vrienden zijn altijd blij als ze weer eens zo'n verhaal ergens gehoord of gelezen hebben en me dat kunnen vertellen, de schatten. Dus bedankt voor het positieve nieuws.

@Jeetje: Haa toch nog gelukt dus ;). Dus je zit nu weer op de wachtbank? We gaan voor de gezinsuitbreiding :D.

Fijn weekend dames, en tot morgen.

Liefs.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen ga je een boek schrijven? Wat een leuk idee! Ook spannend lijkt me.
    Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik steeds vaker met de gedachten speel om t.z.t. het dagboek dat ik bij houd, over mijn hele wandeling naar een kindje, uit te gaan geven. Maar dat is wel een grote stap dus of het ooit zo ver komt weet ik niet.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ook hier weer bijgekomen van het lachen! Het zal ook eens 'normaal' gaan bij jou. Maar dat je toch moet gaan testen... dat klinkt hoopvol. Ik durfde er niet meer naar te vragen omdat ik dacht dat het echt doorgebroken was. Maar zo te horen, is er nog hoop dus! Nou, meid. Ik zal morgen vroeg mijn laptop binnen handbereik hebben, want dat zou toch wel een giller zijn als het toch raak blijkt te zijn. Heel veel succes morgen!
    @Maureen: leuk dat je er ook weer voor gaat deze maand. En inderdaad in 2012 moet dat NOD-bankje gewoon opgeheven zijn!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: als jij al jouw belevenissen op weg naar een kindje gaat bundelen, dan ben ik gelijk de eerste besteller.;)
    En wie weet heb je zondag alsnog een heel speciaal cadeautje voor je ouders.;)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: wat een heerlijk verhaal heb je weer geschreven!:D Fijn dat je nu op je gemakje thuis mag testen! het zal toch geweldig zijn als het nu toch RAAK blijkt te zijn!Ik blijf wakker vannacht om voor je te duimen!!:)

@Maureen: Fijn dat je er weer voor gaat!!

@Mees: het blijft een gevoelige kwestie als je een miskraam hebt gehad,zeker als je nog niet zwanger bent! Een zwangerschap verzacht het enigzins,maar het blijft een diepe indruk achterlaten de rest van je leven.
    Ik vind het ook zo moeilijk als ik in de tuin kijk naar onze vlindertjes.Als we gaan verhuizen,nemen we ze echt mee!! We zijn dan van plan om een mooie vlinderstruik te kopen en ze daar dan onder te begraven.Het blijft heel verdrietig!Dikke knuff meid!

@Jes4: neem lekker de tijd om op te knappen,ziek is ziek, je bent zwanger en als je dan niet lekker bent moet je echt de tijd nemen om op te knappen.

Hier weer wat bruinverlies,ook hoofdpijn gehad vandaag dus denk dat het wel door gaat zetten dit weekend.Ik heb in ieder geval een sangriaatje genomen vanavond! Ik geloof niet dat ik zwanger ben.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, hier net getest en zoals verwacht een negatieve en een lage temperatuur :(!!
    Ook bij mij geen volle maan en 11-11-11 invloed.
    Pfffffffff.

Sorry dat ik de laatste dagen wat kort van stof ben en niet op alles reageer, ik ben heel erg moe en alles een beetje zat.
    Komt wel weer!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    halloladies,

hier gaat alles prima.wel nog tijd tekort om hier te zijn.ben wel op zp maar om vragen en tips te delen want merk dat ik best wat onzeker ben ineens met 2e.

heb druk weekend maar na weekend ga ik eens inlezen.

ben benieuwd naar de nod'ers.

fijn weekend

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

Iedereen die voor me heeft zitten duimen, heel erg bedankt maar helaas heeft het niet mogen helpen. Ik hoefde vanmorgen al helemaal geen test meer te doen. De sluisdeuren staan wagenwijd open en de temperatuur is ook weer gedaald naar een schamele 36.1 dus vandaag officieel dag 1 van ronde 7.
    Ik ben niet eens meer teleurgesteld want ik had het ook echt niet verwacht (gelukkig) dus we gaan gewoon weer door.
    Ik kom later wel weer even buurten, nu eerst maar eens even ontbijten.
    Fijne dag alvast.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ach, meid! Ik begon gisteren toch weer voorzichtig hoop te krijgen. Bah! Nou, gelukkig ben je er zelf nuchter onder, maar had het graag anders gezien. Dikke knuffel!!
    @Xon: ook jij een negatieve test. K*t. Kan me voorstellen dat je even wat minder bij ons bent. Je bent hartstikke druk, moe en dan ook nog eens die teleurstelling. Haak gewoon weer in als je weer meer tijd en zin hebt. Heel begrijpelijk! Ook voor jou een dikke knuffel!!
    @Hoop: gingen jullie nu vandaag niet kijken naar dat nieuwe huurhuis? Ja, ik zou ook de vlindertjes ook meenemen en een mooi plekje geven bij het nieuwe huis.
    @Almika: fijn dat het allemaal goed gaat, al kan ik me voorstellen dat zo'n klein kindje je ook weer onzeker maakt. Hopelijk zijn er genoeg experts hier op het forum die je een beetje op weg kunnen helpen. Ik ging zelf vaak naar het consultatiebureau. Bij ons hadden ze eens per week een weeguurtje waar je zo binnen kon lopen. Dat vond ik wel prettig omdat ik bv gaf en onzeker was of hij wel genoeg binnenkreeg. En wij benutten dat half uurtje dat je kon gaan wegen ook altijd even om vragen te stellen, want dan liep er ook altijd een verpleegkundige rond.

Nou, mijn man is weer aan het werk. Hij moest er om half 6 uit. Duurde een tijd voordat ik eindelijk weer in slaap viel. Mijn man liep maar heen en weer, met lamp aan, lamp uit. Toen druppelde er weer ergens een kraan en toen lag ik net weer voor de zoveelste keer en toen moest ik zelf er weer uit om te plassen.
    Uiteindelijk toch nog weggedommeld en kunnen slapen tot 8.45 uur. Zit nu met mijn zoontje naar Ernst en Bobbie te kijken. Ik vind dat tenenkrommend, maar hij zit er blijkbaar helemaal in, dus laat hem maar. Had ik even de tijd om bij jullie te komen spieken.

Deel Deze Pagina