wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hoop, wat vervelend dat je cyclus zo van slag is na de miskraam. Hoop dat het gauw weer normaal is.

Almika, fijn dat alles goed gaat bij jullie. En dat je nu minder tijd hebt kan ik wel begrijpen hoor. Even het hoognodige op zp en verder lekker van je gezinnetje genieten.

Maureen, dus deze maand ga je er weer voor. Heel veel succes meid!!!

Mees, wat vervelend als je nog even lekker kan slapen en je iedere keer zo gestoord wordt door geluiden vanaf half 6. Gelukkig heb je nog even kunnen slapen later.

Xon, jij ook al negatief. Kan me voorstellen dat je met al die pogingen en die drukte het wel even zat bent. Knuff!!!
    Jij hebt vandaag lagere temperatuur, blijf jij dan gewoon Utrogestan gebruiken tot je ongi bent of stop je er eerder mee?

Boudicca, bij jou de duivels dus alweer gearriveerd!!! Bah, wat een k*tzooi ook allemaal. Knuff!!!

Hier vandaag ook weer getest en zoals verwacht ook negatief. Ook is mijn temp weer een heel stuk lager dan gisteren, bijna 0,3. Gisteren had ik ook al de hele dag zo'n ongibuikpijn.
    Zkh. wil dat ik doorga met Utrogestan totdat ik ongi word, maar heb zo'n idee dat ik dat met pillen niet ga worden nog. Zit erover te denken om misschien dinsdag als ik niet ongi ben en geen positieve test ik stop met die pillen. Zal even Xon vragen hoe ze dat doet.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Boudicca: ooh wat lees ik nu weer allemaal! Toch jammer dat je vandaag echt ongesteld bent geworden. Ik kreeg ook wel een beetje hoop toen ik je verhaal las. Toch een knuffel al ben je er nuchter onder en we gaan dan nog steeds maar voor die december-pendels hè!
    En ik zou als ik jou was je belevenissen zeker bundelen! Desnoods onder een pseudoniem als je het te persoonlik vindt onder je eigen naam. Denk dat veel mensen het leuk zouden vinden om te lezen.

@Xon: oh nee, bah een negatieve test en lage temp! Ik snap heel goed dat die teleurstelling steeds groter wordt en je er zo moe van wordt. En dan ook nog eens erg druk op het moment. Denk goed aan jezelf en voel je niet schuldig naar ons toe! Jij ook een knuffel.

@Hoop: lekker aan de sangria :D Kan het me voorstellen hoor. En tuurlijk neem je je vlinders mee, zou ik ook doen! Ben benieuwd hoe het huis isvandaag, toch altijd wel leuk om huizen te kijken.

@Sil: helemaal vergeten gisteren om je te feliciteren met je zoon,. dus bij deze alsnog gefeliciteerd!

@Jes: beterschap meid. Ik moest trouwens wel lachen om je beschrijving van de spataderen enz maar het is natuurlijk niet leuk. Maar voor het goede doel inderdaad... Gelukkig was alles in orde met je borsten, valt er weer een last van je schouders.

@Maureen: je gaat weer een nieuwe ronde in dus? Spannend hoor. Hoop dat je je ei op tijd vindt deze maand. En ga je een boek schrijven? Fictie of non-fictie?

Ik was gisteren gaan winkelen maar heb niks kunnen vinden en het is zo'n gigantisch winkelcentrum dus als je het daar niet kan vinden waar dan nog wel? Soms is het een beetje te overweldigend al die winkels en mensen en muziek enz. Nou ja, binnenkort maar even terug.
    Vanmorgen lekker uitgeslapen, had ik echt nodig even.
    Temp is nu nog raarder aan het worden! Vanmorgen 36,5 alsof ik ieder moment ongesteld kan worden maar zo'n korte cyclus ineens heb ik nog nooit van mijn leven gehad dus het lijkt me echt heeeeel sterk. Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar we wachten maar af hoe het de komende dagen gaat.

Nou meiden,fijne dag allemaal en tot later!

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Hè wat balen nou die negatieve testen en het rood.

@Boudicca: Ik ben naar bed gegaan met jou in mijn hoofd. Kreeg toch weer hoop gister dus ondanks dat je het niet echt verwacht had zal het toch een teleurstelling voor je zijn. Dikke knuffel en we gaan gewoon samen zwanger het nieuwe jaar in.

@Xon: Ook voor jou had ik stiekem nog hoop. Maar ook jij dus weer teleurgesteld :(. Dikke knuffel voor je meid. Het heeft veel te lang geduurd, maar dat je in december maar echt zwanger mag raken.

@Lyanna: Ook jij een negatieve test en tekenen van een naderende ongi. Hè wat balen nou meid. In ieder geval weet je dat die pillen werken en de ongi niet te vroeg komt. Dan mag volgende maand toch eigenlijk niets je meer in de weg staan. Dikke knuffel ook voor jou en dat december ook jouw maand mag zijn.

@Jeetje: Ik weet dus niets van dat tempen maar zomaar ineens een hele korte cyclus is wel raar. Nouja de komende dagen maar aankijken inderdaad. En niets gevonden? Hè jammer. Ja het zal wel overweldigend zijn, kan ik me wel voorstellen en eigenlijk toch ook weer niet. Wel leuk als je iets leuks voor jezelf vindt als je weer terug gaat. En ja ik wil al heel lang een boek schrijven. Ga ik ook doen. Heb alleen ook al jaren een soort van blokkade. En andere dingen aan m'n hoofd. Maar zelf had ik bedacht volgend jaar zomer te beginnen. Zonder druk. Rustig aan en zwanger ;). Ben er zelf nog niet uit of het onder een pseudoniem wordt maar voor 90% denk ik van wel. Want het wordt fictie maar wel met non-fictie erdoorheen natuurlijk. En wil daarom voor m'n familie niet onder mijn eigen naam schrijven :p. Maar dat zien we t.z.t. wel weer. Jullie horen het wel.

@de (weer) verse moeders: Knuffel aan de kleine en hoop dat jullie bijkomen en alles goed gaat met bv enzo.

@Preggies: Hoop dat de ongemakken meevallen of weer verdwijnen. Geniet van jullie zwangerschap.

Fijne zaterdag dames,

Liefs.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lyanna, ik zou meteen stoppen met die utrogestan.
    Zonde van je tijd.
    Je hebt een negatieve test en je temp is ook al met 3/10 gezakt. Waarschijnlijk als je toch door zou gaan word je sowieso wel ongesteld door de pillen heen.
    Maar ik zou gewoon lekker stoppen, des te eerder kun je weer een nieuwe ronde beginnen.
    Snap niet dat het zh van jou zegt dat je door moet gaan, je zit nu toch al een behoorlijk aantal dagen DPO, een innesteling gaat 'helaas' echt niet meer plaatsvinden.
    En weet je, elke hormoonpil die je niet gebruikt is er één.
    Al die zooi!

Jeetje, wat raar die cyclus.
    Ik weet dat ze in het zh wel eens zeggen dat je ook wel eens een maand geen eisprong kan hebben(flutei noemen ze dat daar, haha).
    Misschien is het dat wel bij jou, dat zou misschien verklaren waarom je temperatuur nu is gedaald.

Boudicca, jij ook definitief op rood!
    Lekker stel zijn wij!
    Bij mij nog geen rood, maar kan niet lang meer duren aangezien mijn temp al erg laag is.
    Ben idd erg teleurgesteld, maar nog geen traan om kunnen laten (komt misschien nog als ik echt ongesteld ben).
    Ik vind het bijna niet voor te stellen dat ik nu aan poging 17 ga beginnen, 17!!!!
    Ik ga me maar even goed voorbereiden op dinsdag voor het AMC, ik ga een hele lijst maken en alles vragen wat ik wil weten.

Via groupon heb ik 3 massages van 90 minuten gekocht voor 75 euro. Zometeen de eerste, had geen beter moment kunnen zijn.
    Ik kon kiezen uit een gewone massage, hotstone of hammam.
    Twijfelde tussen de laatste twee, maar hotstone mag niet in de eerste drie maanden van een zwangerschap.
    Maar nu het zeker geen kwaad meer kan ga ik die lekker doen.
    Het is een vrouw die het doet, dus kan me niet laten afleiden door mannelijke charmes zoals bij de fysio ;) !!!
    Vanavond naar een stand-up comedy, met 18 nieuwe mensen :), dus vandaag maar even proberen de teleurstelling op die manier te vergeten.

Lieve allemaal, ik lees alles maar heb eventjes geen zin om heel uitgebreid op iedereen te reageren.
    Fijne dag vandaag!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: oh lekker zo'n maasage! Geniet ervan!! En inderdaad even helemaal in opgaan zonder afgeleid te zijn door mannelijke charmes haha! En vanavond ook nog een leuke avond voor de boeg, lekkere afleiding! Veel plezier.
    Poging 17 inderdaad alweer, jemig man, het is echt niet niks. Hopelijk kun je aankomende week al je vragen afvuren daar en wordt je er ook wijzer van en komt er iets uit wat gaat werken! Ik gun het je zo!!

@Lyanna: helemaal vergeten nog op jou te reageren, sorry! Jij ook al een negatieve test, hè bah!! Ik zou ook gewoon stoppen met die pillen denk ik, des te eerder kun je weer verder net zoals Xon zegt. Dikke knuffel, want het is weer zo'n teleurstelling!

@Maureen: ik heb ook wel eens overwogen een boek te schrijven maar het beginnen eraan is inderdaad zo moeilijk hè? Nu denk ik er niet meer over hoor. Maar hoop dat het jou gaat lukken!

Ik zat zelf ook al te denken, misschien wel geen ei, maar hoop het niet! Of toch een heel vroeg ei? Als het niet dag 9 is dan misschien dag 11 dacht ik zelf. Nou ja ik wacht de komende dagen maar af.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon jij ook een heel dikke knuffel, ga lekker genieten van je massage en vanavond even alles vergeten met de stand-up comedy en lekker lachen. Ik heb een paar dvd,s met kluchten gekocht, ben gek op dat soort toneel dus ik denk dat ik daar vanavond maar eens even een van ga bekijken. Even heerlijk gieren van het lachen, heb ik ook wel zin in.
    Meid dikke knuffel en zoals Maureen ook al zegt we gaan gewoon voor 3 bam-baby’s in augustus/september volgend jaar!

@Maureen wat een leuk idee zo’n boek. Het schrijven zit ook wel wat bij mij in de familie. Mijn beide broers kunnen leuk schrijven en bloggen ook heel wat af op het internet over allerlei onzin maar ook maatschappij kritisch en mijn moeder is al jaren bezig met een “familie verhaal” Heeft al hele stambomen uitgeplozen. Tot nu toe schrijft ieder van ons gewoon voor zijn de eigen fun en leest verder niemand het maar als ik hoor dat jullie mijn gezwets hier zo grappig vinden.., tja wie weet trek ik ooit nog eens de stoute schoenen aan. Haha kan ik meteen voor een drieluik gaan. Deel 1) zwanger worden, deel 2) zwanger zijn en deel 3) baby’s eerste jaar. Maar ik denk wel dat ik een pseudoniem zou kiezen en ook alle namen die ik in mijn schrijfsels noem zal anonimiseren. Ik wil niemand voor het hoofd stoten en er zitten toch wel heel persoonlijke stukjes bij.
    Maar zover is het nog lang niet en komt het misschien ook wel nooit, dus dromen we daar gewoon nog maar even van, fantaseren is ook leuk.
    Ik loop ook al jaren rond met ideeën voor een kinderboek. Heb al een idee voor een hele serie maar domweg geen tijd of inspiratie om het echt in een verhaal te gieten. Wie weet komt dat allemaal nog eens….

Alle nieuwe moeders, tot nu toe eigenlijk alleen maar berichten dat het in het algemeen goed gaat. Mooi zo, geniet er lekker van.

@Almika ik hoor van heel veel mensen om me heen dat een tweede inderdaad veel onzekerheid met zich mee brengt. Het is toch heel iets anders om een kleine te krijgen als je er al eentje hebt rond lopen. Een paar van mijn vriendinnen vertelden me ook dat ze bij nummer twee echt paniek achtige aanvallen hadden. Het gevoel dat ze nooit twee tegelijk konden “handelen” etc…Bij hun is dat allemaal goed gekomen, kost gewoon even tijd om je aan te passen en in te stellen op een ander ritme, vertelden ze later. Dus ook bij jou zal dat na een tijdje echt wel weer komen. Je oudste is toch ook al 8? Dus het is al weer een tijdje geleden dat je een heel kleintje had, geen wonder dat je soms onzeker bent, komt goed meid, weet ik zeker.

@Guap ook bij jou toch een keer zijde van de medaille en wel de borstontsteking. Au! Gelukkig kon je ook al melden dat het al wat beter gaat door de tips die je hebt gekregen. Hopelijk heb je snel helemaal geen pijn meer en gaat alles weer naar wens.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, dank je wel voor je advies. Zat zelf ook al zo te twijfelen allemaal, maar omdat het de 1e x is weet je natuurlijk niet hoe en wat en hoe je lichaam erop reageert.
    Dan ga ik nu stoppen, heb er vanochtend nog een paar ingepropt (wat al zo'n crime is met die kleine dingen).
    Mijn zkh houdt ook aan pas na 3 weken testen met IUI, dus misschien dat ze daarom ook wel die 3 weken aanhouden en ik ze nog moet gebruiken.
    En zooi is het zeker wel, vooral daar beneden is het een dikke bende.
    Ben wel blij dat ik jou even kon vragen, thanks meid!!!

Jeetje, geeft niet dat je niet op mij had gereageerd hoor. Denk dat jij al je berichtje aan het typen was en ik die van mij gepost heb.
    Ennuh, ga advies van Xon opvolgen. Laatste heb ik er vanochtend ingepropt en laat ongi maar komen. Even een paar weken geen dikke zooi daar beneden. Je moet er toch wel wat voor over hebben. ;)
    Thnx voor je knuff!!!
    Ik kan trouwens ook nog niet zoveel wijs uit je kaartje worden en ik denk zelf dat dag 9 ook te vroeg is. FF kan het er ook nog niet definitief uithalen, vandaar die stippellijn en geen dikke strepen.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier lage temp dus ongi komt er wel aan.Wat er nu aan bruin uitkomt is echt een restje van de miskraam,het zijn allemaal kleine velletjes lijkt het wel(sorry voor de details).Dit is echt nog geen ongi.
    Ik hoop wel dat het nu echt snel doorkomt.

@Xon en Boudicca: een hele dikke knuffel voor jullie! Ik vind jullie echt zulke dappere vrouwen.Jullie zijn alleenstaand en moeten al julie verdriet en teleurstelling alleen verwerken.Knap hoor!
    Dit geld natuurlijk ook voor jou Maureen...ook jij moet het allemaal alleen doen...ik heb respect voor jullie.

@Mees en Jeetje: vandaag geen huurhuis kijken.Dat is pas 6 december om 16.00 uur.
    We gaan vandaag wel de garage opruimen alvast.

@Lyanna: voor jou ook weer een enorme teleurstelling.Voor jou ook een dikke knufff.

Vanavond kom ik wat uitgebreider reageren.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he dames, dat rood was niet de planning he!! balen meiden en dikke knuf!!

hier alles in huis gehaald voor de kamer, verf en stof voor gordijnen!! kunnen we aan de slag. de meubels zijn ook al uitgezocht (ikea) dus we zijn klaar voor de start! nu alleen nog stof voor het hemeltje, maar dat komt ook goed. nu internet afzoeken voor leuke muurstickers met pooh erop (staat ook op de gordijnen). net eten op, erg vroeg maar na een dagje shoppen ging dat er prima in. zo even heerlijk serie kijken, het is een prima zaterdag hier!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #4410 Sneeuwmees, 26 nov 2011
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
    NOD-WACHTBANK
    25-11 Boudicca (BAM) 37-ronde 6 IUI-1e kind
    ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind
    30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind
    ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind
    ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind
    06-12 JeetjeB 35-ronde 5 na MK-1e kind
    06-12 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind (deze ronde slaan we over)
    11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind

ZWANGER
    13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- Ber Valentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- Noé Jannique Roos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–Xaavi, 4140 gram

POOL

Sayen, uitgerekend 13 december, meisje
    Mees: 17 december

Niala, uitgerekend 13 januari, meisje
    Mees: 15 januari

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dames, heb het lijstje er maar weer even bijgepakt. Er zijn er weer twee die langzaamaan de bevallingsdatum gaan bereiken. En aangezien enkelen van ons, ons al voor de uitgerekende datum hebben verrast, maar vast een begin gemaakt met een nieuwe pool.

Lees hier weer veel lagere temperaturen, ongi-achtige krampjes e.d. Dat was niet de afspraak :x, maar blijkbaar trekt moeder natuur zich daar niets van aan. Voor iedereen met rood of aankomend rood, een hele dikke knuffel!

Hier een rustig dagje gehad. Wat boodschappen gedaan, nog wat schoencadeautjes kunnen kopen. Verder weer alles schoongemaakt en opgeruimd. Niet veel bijzonders, maar de dag is voorbij gevlogen.
    Nu weer aan het uitbuiken van mijn zelfgemaakte pizza, waar ik natuurlijk net iets teveel van gegeten heb :) (en nu dus weer spijt van heb).

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    ??-11 Hoop42 42-ronde 1 na 2e MK-5e kind
    25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind

ZWANGER
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN

POOL

Boudicca:14 december

Boudicca: 20 januari

UITSLAGEN POOL
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tadaaa!!!

Eindelijk gelukt!
    Hihi, kwestie van een andere internet browser. Geloof het of niet maar dat was het hele euvel, maar daar denk je natuurlijk niet meteen aan.
    Nu kan ik in ieder geval in het vervolg mijzelf weer op lijstjes zetten zonder daar bij een ander om te hoeven bedelen.
    Ik heb trouwens maar een beetje gegokt naar mijn NOD. Ik had nu een cyclus van 29 dagen en de vorige was 28. Daarvoor altijd boven de 30 dus we zien wel wat het wordt, in ieder geval weer een datum om me een beetje op te richten

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Het lijstje helemaal zelf aangepast!!:D En wat een mooie NOD-datum. Dat zou toch een mooie verrassing zijn, positief testen met kerst! ;)
    Als ik de volgende ronde weer kan beginnen, mag ik begin januari testen. Nou, wie weet kan ik ook gelijk goed het nieuwe jaar in.
    @Justme: zo te horen toch gelukt om gordijnstof te krijgen! Nu kan het echte werk beginnen. Leuk, hoor dat gefreubel in de babykamer!
    @Xon: hoe is de massage bevallen? Klonk wel erg aanlokkelijk toen je het zo beschreef. En dan nog 2 massages tegoed hierna! Lekker, hoor!:)
    @Maureen: jij ook schrijvers-ambities? Knap, hoor! Ik zit op hyves en een oud-klasgenootje van mij is nu zelfs bezig met haar tweede boek. Heb veel bewondering als mensen dat doen (en vooral kunnen).
    @Hoop: wat raar om van die velletjes als afscheiding te hebben. Nou ja, hoe eerder alle restjes eruit zijn, hoe eerder straks ook weer alles op orde is. Niet leuk, maar het moet er toch uit. Hoop dat je maar snel ongi wordt, want dit halfslachtige gedoe is ook niets.
    @Lyanna: balen dat de temp ook bij jou gezakt is. Ja, als het toch zeker is dat er een ongi aan zit te komen zou ik me ook niet 'onnodig' volstoppen met die rotzooi. Volgende maand is het vroeg genoeg om weer met die rotzooi te beginnen.
    @Jeetje: jammer dat je nog niets hebt kunnen kopen. Ik heb soms ook wel eens de indruk dat hoe groter en hoe meer keus aan winkels er is, ik juist het overzicht kwijtraak en inderdaad uiteindelijk moeilijker iets kan vinden.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    ??-11 Hoop4242-ronde 1 na 2e MK-5e kind

ZWANGER
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN

POOL

Hoop42:18 december

Hoop42: 18 januari

UITSLAGEN POOL

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Just: leuk dat je zo goed geslaagd bent! Nu kunnen jullie aan het werk!:)

@Mees: toch altijd lekker een daagje rommelen,lekker doen waar je zin hebt.En nu uitbuiken van de pizza:D

@Boudicca:een geweldig mooie tijd om zwanger te worden meid!
    Beter kunnen we een nieuw jaar niet beginnen toch?
    Laten we daar voor duimen !:)

Hier vanmiddag bij een nadere auto wezen kijken.Mijn man rijd nu een sprinter van de zaak,hij mag de auto nog een poosje gebruiken als hij als zzper begint in januari.Hij gaat zich verhuren aan zijn eigen baas,dus dat is wel makkelijk.Maar binnen een half jaar moet hij een andere wagen.Hij wil graag een dodge(amerikaanse bak)...en die wil ik ook wellll:p Geweldig mooie wagens...alleen kwa parkeren niet makkelijk,maar dat is een sprinter ook niet:) Dus daar zijn we aan gewend.

Verder lekker daagje gehad.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK

ZWANGER

BEVALLEN

POOL

Jeetje: 15 december

Jeetje: 10 januari

UITSLAGEN POOL
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Joehoe waar is iedereen hier toch?

Ik heb zelf ook niet veel te melden eigenlijk, ben alweer aan het werk. Temp was weer enorm gestegen vanmorgen dus hopelijk dan toch mijn ei gespot (als hij nu nog twee dagen hoog blijft!) en goed geklust nog dus we wachten het weer af.

Nou, fijne zondag allemaal!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik meld me hier ook even, hoor (ondanks dat ik ook niets te melden heb). Mooi dat je ei gespot is en dat je qua klussen goed getimed hebt. Alle ogen zijn nu op jou gericht als eerstvolgende NOD (of Xon moet ons nog positief gaan verrassen).
    @Hoop: nou, jullie durven nogal met een Dodge.;) Ik vind die enorme bakken ook fantastisch (vooral het geluid), maar zou al buikpijn krijgen als ik daarmee moest rijden en parkeren. Mijn man heeft een wat bescheidener 4x4wd en zelfs daar zou ik al niet zo makkelijk mee durven rijden. Hij stelt het wel eens voor, maar pak dan toch maar die van mezelf.:)

Hier enorm druilerig en winderig weer. Vanmorgen even snel met mijn moeder en zoontje naar de Makro geweest. Mijn moeder is even met mijn zoontje door de winkel gelopen (ver uit de buurt van de speelgoedhoek), zodat ik even daar mijn slag kon slaan. Mijn zoontje is helemaal gek van Cars en daar hadden ze die kleine autootjes in de aanbieding (ideaal als schoencadeautje). Maar ik was dus duidelijk niet de enige die speelgoed ging scoren, want het was een drukte met karren en een enorm gegraai. Kan daar erg slecht tegen.
    Ik was al tijden op zoek naar een VW busje van Cars, maar overal was hij steeds al uitverkocht. Ik heb alle rekken afgezocht en wilde net de moed opgeven, toen ik ergens verdwaald tussen alle autootjes in, nog precies 1 zo'n busje zag hangen.:D Heb er hele capriolen voor uitgehaald, want toen ik hem wilde pakken, viel hij per ongeluk tussen de stelling. Maar ik heb hem!:)
    Heb er gelijk nog 2 andere autootjes bijgekocht (altijd makkelijk, is het niet voor sinterklaas, dan is er altijd nog wel een andere gelegenheid).
    Ik ben toen snel naar de kassa gegaan en heb de autootjes afgerekend en in de auto gelegd en toen weer overnieuw de winkel in. Het scheelt dat ze op zo'n leeftijd veel nog niet snappen, dus dat is wel makkelijk.
    Zo had ik vrijdag even stiekem een cars autootje bij de intertoys gekocht. Toevallig had mijn zoontje 's avonds ineens dat tasje ontdekt waar dat cadeautje in zat. Hij had het zelfs al in de handen.
    Mijn man heeft hem toen met iets anders afgeleid en dat cadeautje verstopt. Datzelfde cadeautje had hij dus vanmorgen bij zijn schoen (maar het belletje rinkelde blijkbaar helemaal niet dat hij datzelfde cadeautje vrijdag ook al per ongeluk in zijn handen heeft gehad).

Verder had ik vanmorgen wat ongi-pijn. Als wij vollop voor een kindje gaan, zijn dit altijd de symptomen waarvan je voorzichtig denkt. Goh, zou het raak kunnen zijn. Maar nu is er dus helemaal niet geklust en kan ik nooit zwanger zijn. En dan is het raar dezelfde klachtjes ook te voelen, waarvan ik andere maanden voorzichtig hoop begin te krijgen.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK

ZWANGER

BEVALLEN

POOL

Jeetje: 15 december
    Xon: 15 december

Jeetje: 10 januari
    Xon: 16 januari

UITSLAGEN POOL
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed

Deel Deze Pagina