@mees, goed dat je kereltje niet door had dat het het zelfde kadootje was, waarschijnlijk was hij er veel te blij mee! hier vandaag een off day, zal wel beetje grieperig zijn of een groeispurt van de kleine. hele dag binnen gebleven, morgen wel weer eruit om te gaan werken.
Ja, rustig hier! Zelf ook weinig te vertellen. Ik ben niet zo heel erg lekker, gister wel heerlijke massage gehad, erg gelachen bij stand-up comedy (overigens me ook nog vreselijk geirriteerd aan een hele slechte) en net nog naar Nova Zembla geweest. Maar ben maar heel erg moe, last van mijn maag en darmen. Vanochtend opeens ook weer een hele hoge temperatuur (gister 36,9 vandaag 37,2). Vandaag een heel klein beetje lichtroze op wc papier en geen pijnlijke borsten meer, dus het zit er wel aan te komen. Denk gewoon dat ik iets verhoging heb omdat ik me niet zo lekker voel.
@Justme: balen dat je niet lekker bent. Ik hoop dat het een groeispurt is, want griep kun je nu niet gebruiken. Een groeispurt heb ik eigenlijk nooit zo gevoeld. Wat merk je dan? @Xon: jij ook al niet lekker. Er vliegt volgens mij van alles door de lucht. En zeker bij jou in zo'n klas is het een broedplaats van allerlei virussen. Fijn dat de massage lekker was. Asl het echte rood doorbreekt (en je je niet zo happy voelt), gelijk massage 2 maar verzilveren. Vanmiddag was het hier erg onstuimig. Echt weer om binnen te blijven en om eens een begin te maken met de berg strijkwas. Was precies op tijd klaar toen mijn zoontje wakker werd. Huis is inmiddels ook weer op orde, alleen is de wasmand inmiddels toch al weer aardig gevuld . Nou ja, dat komt later wel weer. We zijn eind van de middag nog een stukje met de vrachtwagen van mijn man meegereden. Hij moest werken en omdat mijn zoontje op tijd wakker was, konden we het laatste stuk meerijden. Is erg leuk hoe mijn zoontje daar van geniet. Was op zich wel heel frapant, dat toen we aankwamen bij zijn bedrijf, hij om een vrachtwagen heenliep en steeds maar pina, pina riep. Op die wagens staat het logo van Campina. Ik vond het toch te mooi om waar te zijn, dat mijn zoontje van amper 2 jaar echt zou weten dat dat van Campina was. Net thuis aangekomen even met google het logo van Campina opgezocht en gevraagd aan hem wat dat was. Hij weer pina, pina. Onvoorstelbaar hoe een kind dat toch onthoudt. Wij hebben hem dat nooit uitgelegd, dus blijkbaar heeft hij dat gewoon opgepikt van de reclame van televisie. Morgen weer werken en eind van de middag voor (hopelijk) de laatste keer naar de tandarts. Moet morgen ook beginnen met de antibiotica-kuren. 5 pillen per dag . Net iets voor mij, want ik ben zo slecht om aan pillen innemen te denken. Nou ja, het is voor het goede doel (en maar voor 5 dgn) zullen we maar zeggen.
Hoi meiden, Zo verjaardag weer achter de rug, ben ik altijd wel weer blij van, vind het wel gezellig hoor maar je hebt er altijd zo'n rotzooi van. Xon, meid een dikke knuffel en fijn dat je lekker hebt genoten van je massage en er nog 2 tegoed hebt, ik ben gek op hotstonemassage ga als het lukt wel 2x in het jaar. Lyanna, jammer dat het bij jou ook weer niet gelukt is deze maand, meis een dikke knuffel. Just, leuk dat je alles nu bijelkaar hebt, kunnen jullie gaan beginnen met klussen in de babykamer, s6... Mees, wat toevallig zo'n zelfde kadootje hahaha, nou ja gelukkig had hij het zelf niet in de gaten en ja ze weten vaak meer dan je denkt, mooi is dat he?? Ook heel veel s6 bij de tandarts weer morgen en met de kuur, maar daarna ga je er gewoon weer vol voor!! Hier eigenlijk verder ook niet veel te melden, klustijd is daar dus we proberen het nog maar eens, ik heb er zelf al niet veel vertrouwen meer in dat het onszelf gaat lukken helaas. Klinkt misschien wat nega maarja ook hier is het al ronde 16 dus ja.......Maar wie weet. Dikke knuffffff allemaal (ook wie ik vergeten ben te noemen) Silly
moet ook nog even gokken Sayen 11 december gok ik... Niala ik gok op 31 dec sorry dames ben niet veel online lees via foon wel mee, en natuurlijk blijf ik duimen op de nieuwe groep zwangere dames
@Syl: nog gefeliciteerd met je zoon. Was het vrijdag al van plan, maar ben het glad vergeten! Sorry! Zo te horen is het, ook zonder mijn gelukswensen, een geslaagd feestje geweest. Had jij nou afgelopen vrijdag nog de uitslag van je uitstrijkje gekregen? Ik dacht dat de dokter je dan zou bellen? Ik zie aan de ene kant op tegen die kuur (schijnt een erg pittige te zijn). Maar ja, ik weet ook dat het hopelijk wel het einde is van die rotbacterie-zooi, waar ik heel graag vanaf wil. En dan met heel veel frisse moed weer beginnen aan nieuwe rondes! Ik ben er wel weer aan toe. Zelfs niet meedraaien op het NOD-wachtbankje is ook niet leuk! @Ricmar: ik zie dat de kleine Vince lekker aan het aankomen is. Gaat het nu beter met die nieuwe flesvoeding? Hopelijk heb je ook niet al te veel last gehad van het stoppen met de bv. Ik liep nog een tijdje 'leeg' toen ik ermee stopte, was niet echt prettig. Nou, lees af en toe lekker mee. Je hebt zo lang op je wondertje gewacht dat ik me voor kan stellen dat je daar zo in op gaat.
NOD-WACHTBANK ??-11 Lyanna 36-ronde 23 IUI2-2e kind 30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind ??-11 Hoop4242-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 06-12 JeetjeB 35-ronde 5 na MK-1e kind 06-12 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind (deze ronde slaan we over) 11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- Ber Valentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- Noé Jannique Roos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37Xaavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Jes4: 10 december Ricmar: 11 december Boudicca:14 december Jeetje: 15 december Xon: 15 december Mees: 17 december Hoop42:18 december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Jeetje: 10 januari Jes 4: 12 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed
NOD-WACHTBANK 30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind 06-12 JeetjeB 35-ronde 5 na MK-1e kind 06-12 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind (deze ronde slaan we over) 11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind ??-11 Hoop4242-ronde 1 na 2e MK-5e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- Vince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- Noam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- Ber Valentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- Noé Jannique Roos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37Xaavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Jes4: 10 december Ricmar: 11 december Boudicca:14 december Jeetje: 15 december Xon: 15 december Lyanna: 16 december Mees: 17 december Hoop42:18 december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje: 10 januari Jes 4: 12 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed
Goedemorgen meiden. Ik heb poollijstje even in gevuld en mezelf alvast op ronde 34 gezet en de 3e IUI. Ik heb namelijk net het eerst bruin(bijna rood) verlies gespot, dus zal straks wel ongi worden. Dus poging is dan definitief mislukt. De Utrogestan helpt dus wel mijn LF te verlengen, van voor IUI 10/11 dagen/1e IUI 8 dagen en nu dan19 dagen. Ik zal bij mijn volgende afspraak even overleggen of ik volgende keer niet iets eerder mag stoppen met de Utrogestan. Ik weet ook niet of ik nu op CD 3 weer heen moet of 1e FM weer op CD 9, maar dat zal ik vandaag/morgen wel horen als ik bel. Maar ben blij dat ik even niet meer de Utrogestan hoef te gebruiken, even geen zooi daar beneden. Ik kom vanmiddag als zoontje op bed ligt nog wel even reageren, nu eerst nog even koffie drinken en hier nog even wat in huis doen en voor sinterklaas. Zoontje is op de psz, dus heb even mijn handjes vrij en moet dan nu even mijn kans pakken. Tot straks meiden. X
Hier begint ongi ook door te zetten lijkt het,laat dan maar komen,dan kunnen we verder.Dan heb ik nog geen klagen wat betreft mijn cyclus,want ben dan toch op tijd ongi geworden.Alleen tussendoor het bruinverlies is vreemd,maar goed. @Lyanna: voor jou ook een dikke knuffel! Wat balen zeg,dat je toch ongi aan het worden bent!Weer een teleurstelling!Sterkte ermee!
Vreemd dat je je eigen zovoelt en je temp zo hoog is.Jij loopt natuurlijk wel meer kans op een griepje als een ander,omdat je tussen al die kids zit.Toch hoop ik ook dat het wat anders betekend! Dikke knuff!
@Lyanna: balen dat het rood er toch echt aan zit te komen. Met 'frisse' tegenzin maar weer op naar weer een volgende ronde. @Hoop: ik zie aan je banner dat het 'echte rood' nu toch gekomen is. Of niet? Was vanmorgen pas laat op het werk. Had zelf al wat opstartproblemen en moest ook nog eens krabben. Kreeg om 10 uur telefoon van de tandarts (was even bang dat ze ziek was en dat er afgebeld zou worden). Maar er was geen gaatje vrijgekomen om 10.40 uur en of ik dan al kon. Ik zei dat ik dat even moest bekijken met mijn werk en met een paar min. terug zou bellen. Dat zou nl. betekenen dat ik al bijna gelijk weer in de auto moest stappen en naar de tandarts zou moeten. Aan de ene kant wel erg snel, maar ook wel prettig dat ik er dan wel vanaf was (en niet veel tijd had gehad om er tegenop te zien). Maar toen bedacht ik me ineens dat ik 2 uur van tevoren die antibtiocia in moest nemen en het was nu nog maar 40 min. voordat ik al die afspraak zou hebben. Dus teruggebeld en hiernaar gevraagd. Ze ging het even overleggen. Kreeg te horen dat die tijd ertussen dan toch te kort was, en dus die eerdere afspraak ging dus toch niet door. Nu moet ik dus gewoon om 17.20 uur, zoals eerder afgesproken en moet ik rond een uur of 3/3.15 vanmiddag beginnen met die antibiotica. Heb nu inmiddels ook weer een extra pilletje erbij gekregen van de accupunctuur. Door die antibiotica wordt ook de darmflora aangetast en dus heeft ze me een pot met natuurlijke probiotica-pillen meegegeven. Dat kon er ook nog wel bij.
@Mees: het lijkt er wel op dat mijn ongi doorkomt,maar ik ben nog wel voorzichtig.Als het nu toch weer stopt,dan haal ik mijn banner voorlopig weg,want dan weet ik het ook niet meer.Maar vanmorgen werd het dus rood...ben benieuwd. Wat zal jij blij zijn als je van dat tandarts gebeuren af bent! Heb je wel het idee dat het er een stuk beter van geworden is? Als ik je nog een tip mag geven: hou het even in de gaten met je jeuk en irritatie aan je onderkant(je begrijp wel wat ik bedoel),als je antibiotica krijgt gaat je weerstand idd erg achteruit en is de kans op schimmelinfectie een stuk groter.Ik kreeg altijd bij mijn antibiotica gelijk creme mee,want ik had daar altijd gelijk last van.Hopenlijk is dat bij jou niet zo. Succes vanmiddag weer!
@Hoop: zal inderdaad blij zijn als ik daar van af ben. Ik durf ook al wekenlang mijn man bijna niet 'echt' te kussen. Omdat ze dus gezegd had dat ik mijn man 'kon besmetten' met die bacterie. Dus voor ons al weken een kuis 'filmkusje' met gesloten mond. En op zich is de bovenkant van het tandvlees wel weer rozer (ze zei zelf ook dat het er al veel beter uitzag). Maar wat ik niet beseft had is dat het met name helemaal onder het tandvlees zo ontstoken was. Ik vond die ophef erg overdreven. Maar dat is dus wat zij nu aan het schoonmaken is (en chloor en zuurtstofoplossingen aan het schoonmaken is). En de crème voor het onderkantje ligt inderdaad al klaar voor het geval dat... Hoop voor jou dat het nu dan toch echt doorbreekt. Dan kun je tenminste weer vooruit kijken en is je cyclus niet teveel verstoord.
@Mees: ik heb echt met je te doen hoor! Als zelfs zoenen niet mag,das best heftig allemaal.Nog even doorbijten hoor! Ik kreeg net een gedeeltelijke uitslag van mijn bloedprikken.Ze had uitslag van vitamine B12.Die was 246,ze zei dat dit goed was.Maar dat is toch vrij weinig?
Nou hier is ook het echt bruin/waterig rood gespot. Temperatuur weer omlaag (het lijkt de beurskoers wel). Hier vannacht erg beroerd geweest, om half twee wakker, misselijk, hoofdpijn, duizelig, buikpijn en rugpijn. Niet meer geslapen, vanochtend dus maar met lood in mijn schoenen me ziek gemeld. Nu met fijne dosis ibuprofen op de bank gaat het wel weer een beetje. Nou Hoop en Lyanna het lijkt er op dat we bijna gelijk lopen, op naar de volgende ronde dames. Morgen ook naar het AMC dus vandaag maar een beetje bijtrekken, als ik het afzeg moet ik minstens weer drie weken wachten en daar heb ik geen zin in. Heb me goed voorbereid en nu een hele lijst met vragen. Ik zit nog zo vol met allemaal dingen die ik wil weten. Mees, succes bij de tandarts vanmiddag. Balen dat je toch niet eerder kon, had je idd niet zo lang hoeven wachten. Wel slecht dat ze dan zelf weer niet dachten aan die anti-biotica. Nou nog even meid, dan ben je klaar met dat gebeul. Syl, fijn dat de verjaardag weer geweest is?
@Xon: beterschap, meid! Je hebt er verstandig aan gedaan je een dagje ziek te melden. En volgens mij hoef jij je helemaal niet schuldig te voelen, want je lijkt me helemaal niet het type dat zich makkelijk ziek meldt en altijd hard werkt. Zeker na die enorme drukte van de afgelopen weken is het niet gek dat je even bij moet tanken. En dan ook weer het eerste rood/bruin gespot. Bah! Nou ja, als het net als de beurs werkt, dan is er hopelijk ook snel een beursherstel zichtbaar (en ben je gewoon ook snel zwanger). Vandaag dus maar lekker rustig aan, laat de ibuprofen maar lekker zijn werk doen en lekker op de bank hangen, kopje thee erbij en misschien een lekker DVD'tje. Ga je morgen alleen naar het AMC of gaat je moeder weer mee? Als geestelijke steun (bij het parkeren e.d.)? @Hoop: ik weet niet wat een normale waarde van B12 is. Ik heb nooit gehoord hoe hoog mijn waarde was, kreeg alleen te horen dat het goed was. En ja, zal blij zijn als ik weer normaal kan kussen. Geldt natuurlijk niet alleen voor mijn man, maar ook mijn zoontje. Af en toe komt hij met getuite lipjes naar me toe en dan doe ik maar een beetje halfslachtig, zodat hij net naast mijn mond kust. Gewoon voor de zekerheid. Maar ik vind dat zo erg dat ik zelfs mijn eigen kind niet volluit kan knuffelen, zoals ik zou willen. Dus ik zit bijna verlangend naar het einde van deze rotperiode (en verlangend naar die zware antibioticakuur) uit te kijken.
@Xon: beterschap meis en toch ook rood!Wat een teleurstelling toch weer!Zullen we afspreken dat we volgende maand tussen kerst en oud en nieuw op roze gaan?!Beter kunnen we het oude jaar niet eindigen en het nieuwe jaar beginnen toch! @Mees:ik zal die waarden eens proberen op te zoeken op internet.
Zo de eerste lading antibiotica zit er in! Het feest kan beginnen. Het innemen viel me mee (zag er tegenop omdat er een hele grote bij zat), maar dat ging gelukkig toch vrij makkelijk. Die andere pil moest je eerst oplossen en moest zeggen dat die nog best lekker smaakte. Scheelt weer, want ik kan slecht pillen innemen. Moet alleen nog een systeem bedenken dat ik ze met regelmaat inneem , want het is wel de bedoeling las ik dat je ze gelijkmatig over de dag verdeeld inneemt. En dat is soms lastig, omdat ik ook met mijn 2e baan zit, waar ik eigenlijk niet echt ruimte heb om pillen in te nemen. Nou ja, we zullen zien. Die 5 dagen zullen we ook wel doorkomen. Nu de tijd aftellen tot ik hier weer moet vertrekken richting tandarts. Dat zal over ongeveer een uurtje zijn.
@Mees; sterkte bij de tandarts weer! En goed dat de eerste pillen erin zitten. De rest komt ook vast goed. Nog vijf daagjes, dan is het klaar. Kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel is straks als je je man en kind weer gewoon kunt kussen! @Xon: beterschap!! Hopelijk voel je je morgen wat beter na een dagje rustig aan en kun je daar al je vragen afvuren. Hier weinig nieuws. Zit niet zo goed in mijn vel door de te veel werk denk ik. Temp was vanmorgen weer laag, ik begrijp er niets meer van maar het wordt vast en zeker wel duidelijk over een paar dagen. Nou tot vanavond misschien nog even. Alvast een fijne avond allemaal!