wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Bekijk bijlage 202678

hoopdat ze cellen vinden en weg kunnen halen zonder grote gevolgen. dat toekomst toch nog beebje kan geven. voor nu sterkte en blijf jij voor even lekker booszz...:(:x;):)

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dat was ff snel...moest even syl knuffelen

ga nu voeden en slapen

trusten

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: inderdaad, zo lang je nog niets officieel weet, voor nu het verstandigst om nog maar geen confrontatie aan te gaan. Het lijkt me ook niet leuk om als je zoveel pogingen met elkaar hebt gedaan, je op zo'n manier 'uit elkaar gaat'. Toen ik voor KID ging, moest ik direct na mijn intake gesprek ook al bloed laten prikken, omdat dat inderdaad de vruchtbaarheid zou kunnen beïnvloeden. Zou het nu al niet zo kunnen dat je door die sporen verminderd vruchtbaar bent. Of zou dat niet kunnen? Ik roep ook maar wat, maar misschien speelt het toch mee dat het zwanger worden daardoor misschien wat moeizamer gaat.
    P.s. jij ook al zo'n grappige ticker!:D
    @Ricmar: wat een wijs kereltje al, als je hem zo rond ziet kijken. En wat een verschil al weer met een paar weken geleden. Dus spammen mag altijd, hoor! En ja, de eerste wandeling. Wat voelt dat bijzonder, hè? Ik denk dat ze in jouw dorp de verlichting even uit konden doen, omdat jij zo enorm liep te stralen van trots.:)
    @Jeetje: lijkt me inderdaad een goed idee om eens ovu-testen te proberen, of inderdaad een maandje niks. Al weet ik uit ervaring dat ik dat toch ook weer heel moeilijk vond om helemaal niets te doen (als je het zo gewend bent). Dus ik hield het meestal niet lang vol.
    Weet je al wanneer je weer een keer naar Nederland wilt komen? Als je meer werkt, is het inderdaad lekker een spaarpotje aan te leggen, voor een evt. zwangerschap natuurlijk, maar ook om misschien een keer extra naar je familie te gaan.
    Hier zit het laatste shot van vandaag er weer in. Dag 2 van de 5 dagen. Morgen dag 3, dus kan dan al tegen mezelf zeggen dat ik dan al over de helft ben.;)
    @Syl: ik snap dat je hersenen nu in een of andere achtbaan lijken te zitten. Ik hoop toch dat je een beetje kunt slapen. Morgen weer een nieuwe dag! Jouw gezondheid gaat inderdaad nu even voor. En je bent nog jong genoeg, dat er daarna misschien nog een kindje mogelijk moet zijn. Nou, laat je maar lekker vasthouden door je man! En hoop dat je kleine muis ook weer snel mag knuffelen. Heel veel liefs!

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Syll: Jeetje wat een rotnieuws meid. Hoe ellendig moet jij je voelen...Ik weet ook niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, alleen dat ik het ongelooflijk klote vind. Had je vorige keer dan ook pap4 of pap5? Want dat is nog onrustiger las ik. Bij pap4 ondergaan veel vrouwen een lichte behandeling/eenvoudinge behandeling schrijft internet....misschien valt het mee, kan je behouden wat zo belangrijk voor jullie is. Ik ga in ieder geval voor je duimen. Wens je heel veel sterkte en stuur je een dikke knuffel.
    Liefs

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: ik ben stil van je slechte nieuws,wat een drama meis!
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je in een diepe put zit nu.Je gezondheid is idd het belangrijkste,maar om je kinderwens misschien opeens gedag te moeten zeggen is ook heeeeeeeeeeel zwaar.Meis ik hoop dat je baarmoeder echt bespaart mag blijven en dat jullie toch nog samen een beepje mogen krijgen.Heel veel sterkte met alles en dikke knufff.

@Xon: jij zal ook erg geschrokken zijn!Het zit jou ook allemaal niet mee he.Toch vind ik het een wijs besluit van je om nog even af te wachten,wie weet is de uitslag volgende week wel goed.Ik vind het overigens wel vreemd dat ze eerder gesproken hebben over een spoor van Chlamidia en jou daar niks over vertellen.Erg vreemd vind ik dat.

@Ricmar: wat een lief mannetje! Geniet er maar van,jullie hebben er zolang op gewacht!:)

@Boudicca: goed gedaan hoor! Heel makkelijk als je dingen in huis zelf kan repareren.:)

@Jeetje: ik denk dat je idd je eigen lichaam serieus moet nemen.FF neemt gemiddelden en jij weet precies wat je voelt rond je eisprong.Ik denk dat je je daaraan vast moet houden.

@Maureen: hoe is het met sporten,ben je nog bezig of niet meer wezen joggen?

@Guapatona: jij ook lekker aan het genieten? Gaat alles goed?

@Lyanna: hoe is het nou met jou meis,je bent er nog steeds zo weinig hier.

@Jes4: gaat het nog een beetje met je werk? Hoelang duurt het nog voor je verlof krijgt?

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: hoe is het met jou? Ben je nog steeds zo huilerig en mis je nog steeds je buik zo erg?Hoe is het met de kleine?

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo dames,
    Hier weer aan het werk.
    Voel me nog steeds niet goed eigenlijk goed.
    Blijf maar een beetje misselijk, hoofdpijn en ben heel erg ongesteld! Wat een ellende toch.
    Het slapen is ook beroerd, vannacht weer om 2 uur wakker en niet meer geslapen, mijn hoofd zat vol met vragen.
    En wat duurt de nacht dan toch lang.

Syl, jij de nacht een beetje door kunnen komen???

Ricmar wat kijkt hij al wijs!
    Wat een heerlijk ventje.

Jeetje als je het kunt zou ik het idd een maandje loslaten, maar probeerde je dat de vorige keer ook niet ;) ???
    En anders zou ik toch zeker ovutesten gebruiken.
    Als ik jouw temp zo beluister zou ik het ook niet zo gauw weten.
    Je tempt wel elke dag op zelfde tijd en zelfde manier (voordat je je bed uitgaat?)?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: hoe is het nu met je? Heb je een beetje geslapen?
    @Xon: en jij, een beetje de nacht doorgekomen?

Mijn man belde vanmorgen op dat ik een bekeuring binnen had gekregen. Een paar weken geleden pieste een van mijn katten steeds in huis vanwege stress.
    Ik wilde toen (op aanraden van Bar) zo'n rustgevende stekker kopen. Ik had toen de dierenarts gebeld en die hadden er een liggen. Die waren iets duurder dan via internet, maar dan had ik hem ook wel gelijk dezelfde dag (dacht ik). Ik ben toen 's avonds daarheen gereden, maar toen ik eraan kwam, bleken ze zich vergist te hebben en alleen de navulling te hebben ipv het hele apparaatje. Dus ik voor jan met de korte achternaam daarheen gereden. De volgende dag moest ik dus weer een keer terug, want toen hadden ze er een besteld.
    Dus achteraf waren ze duurder, moest ik er toch twee keer voor op en neer rijden en nu blijkt dat ik dus ook nog eens 35 euro bekeuring op weg daarheen erbij heb gekregen.
    Al met al dus een duur stekkertje geworden.
    Het voordeel is wel dat de kat daarna niet meer in huis geplast heeft en tegenwoordig erg graag en vaak slaapt in het kamertje waar die stekker hangt.
    Vanavond moet ik met mijn andere kat naar de dierenarts. Ik zat me twee weken geleden nog net te bedenken dat ik zo geboft heb, omdat mijn katten echt nooit ziek zijn en ik heb ze al ruim 9 jaar. Had ik dat toen maar niet gedacht, want blijkbaar heb ik de goden zitten verzoeken.
    Een van de katten is duidelijk niet in orde (lijkt of hij vol snot zit, maar er komt niets uit) en ruikt ook niet fris uit zijn neus/bek. Of er ergens een ontsteking of zo zit, weet ik niet, maar dat moet ik dus vanavond maar even laten nakijken.
    Vrees altijd alleen het ergste, want ik kom de laatste jaren niet vaak bij de dierenarts, maar meestal als ik weer een keer kwam, was er altijd wel weer iets heel aparts, of zeldzaams bij mijn dieren en liep het meestal niet goed af. En die gedachte kan ik maar niet uit mijn kop zetten en maakt dat ik het nu al in mijn broek doe als ik al aan het bezoekje van vanavond denk.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Nou ik had ook weer wat vandaag! Ik was gisteren aan een nieuwe aflevering van het programma begonnen wat ik moet ondertitelen, maar vanmorgen zat het me niet lekker en checkte ik nog even of het wel de juiste aflevering was en wat denk je? NIET dus!! Al dat werk gisteren dus voor niets gedaan en vandaag was wel de deadline dus met veel stress net even zo'n heel programma zitten doen en toch maar 2 uurtjes te laat ;) Hmm wat zegt dat over dat ik er normaal twee dagen over doe?

Maar goed, nu dus bekaf en ook al weinig geslapen vannacht omdat mijn man laat thuis was. Dus maar even rustig aan verder.

@Syl: hoe is het met je meid? Heb je nog gebeld om te vragen of je eerder mag langskomen?

@Xon: dat klinkt niet zo best! Wat vervelend! Hopelijk knap je een beetje op en slaap je ook weer wat beter dan.
    Ik temp inderdaad iedere ochtend op dezelfde manier rond 6 uur zodra ik wakker ben en nog op bed lig. Het enige wat wel veranderd soms is hoe laat ik naar bed ga maar meestal ook niet later dan 12 uur (hoewel het gisteren misschien pas 1 uur was voor ik echt sliep)
    Ik zou inderdaad een maandje er minder mee bezig zijn ;) ;) Het lukt gewoon niet. Maar volgende maand ga ik of allebei doen, ovutesten en tempen, of helemaal niets.

@Mees: ooh wat vervelend van je kat! Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand!!

@Ricmar: wat een poepie jullie mannetje!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dat is ook wat zeg!:$ Van wie is deze fout? Ik mag hopen dat als het vanuit het bedrijf misgegaan is, dat je het in ieder geval vergoed krijgt. Maar ik kan me voorstellen dat je (op z'n zachts gezegd) niet heel blij was toen je het ontdekte.:x
    Zo te zien heb je de schade toch nog weten te beperken.
    En misschien wel eens een goed idee om zowel te temperaturen en een ovu-test te doen volgende maand. Dan kun je eens zien of het klopt wanneer je eisprong volgens de ovu-test valt, en of dat een beetje overeenkomt met het FF-kruis.
    Nou, ga maar eens afsluiten. Heb niet veel (nuttigs) gedaan :), maar goed, dat is de tijd van het jaar zullen we maar zeggen (we zijn ook net kleine kinderen).

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: nee het was mijn eigen fout. Ik had net heel seizoen 1 gedaan van die serie en was nu bezig met seizoen 2 en ging er gewoon vanuit dat ik ook al die afleveringen moest doen maar toen herinnerde ik me vanmorgen ineens dat er ergens wel een gat zat en nu bleek dus dat ik van seizoen 2 maar 3 afleveringen had en dan verder moest met seizoen 3! Had het ook niet in mijn agenda gezet, heeeeel stom!
    Nou ja, beetje overwerkt denk ik, dan krijg je dat soort stomme fouten.

Hoe was het bij de dierenarts?

Hopelijk is het niet nodig maar inderdaad ovulatietesten ga ik denk ik wel aanschaffen mocht het toch nodig zijn. Alleen nog mijn man wat meer mee laten werken ;) Ik weet nu al dat hij in de meest vruchtbare tijd in december waarschijnlijk weer heel druk is op zijn werk :( Ik begin het wel steeds meer een opgave te vinden om het een beetje leuk te houden, ook voor hem. Het was af en toe wel een beetje een verplichting deze maand, maar ja anders raak je natuurlijk nooit zwanger!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond
    Hier een drukke vrije dag achter de rug. Niet heel specifieke dingen gedaan maar wel gewoon lekker bezig geweest met allerlei klusjes voor het huishouden en ook nog een poging gedaan om mijn moeder te coachen met het maken van een leuke foto presentatie van hun vakantie. Alleen liep dat op niets uit want ze wilde allerlei dingen die volgens mij niet kunnen en andersom wilde ik dingen die zij weer niet leuk vond en het zijn hun foto's dus moet het wel op hun manier vind ik. Kortom een hele middag zitten klooien met 0 komma 0
    resultaat:$.

@Sill hoe gaat ie met jou meid? Ben je de dag een beetje door gekomen? Je zult wel veel lopen malen en piekeren denk ik. Ik denk aan je meid.

@Xon hoe gaat het met jou. Is het hele verhaal van gisteren wat aan het bezinken?

@Ricmar wat een mooi kereltje hebben jullie toch. Kan me zo goed voorstellen dat je daar heerlijk mee wilt lopen pronken;).

@Mees balen van die boete. Werd zo inderdaad wel een heel duur stekkertje. Gelukkig werkt het kennelijk wel goed. Nu maar hopen dat het met de zieke kat mee zal vallen. Wel rustig rijden naar de dierenarts zou ik zeggen;)

@Jeetje dat was schrikken dat je ineens dat hele programma nog moest doen terwijl je dacht dat je klaar was? Knap dat het toch gelukt is. Presteren onder druk kun je dus kennelijk goed :cool:

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Jeetje,wat vervelend zeg nu moet je dus extra hard aan de slag met werk?? Nou hopelijk heb je het gauw af, s6 meid.

Mees, zeker een duur stekkertje zo zeg, balen hoor. Hoe gaat het met je kuurtje?? Al bijna af??

Boudi, klinkt idd als een druk dagje, jammer dat ie dan ook nog niet echt productief was..

Jes, het klopt dat er een kleine ingreep gedaan kan worden, maar dit is voor mij al de 2e keer, dus de 1e keer hebben ze mijn baarmoederhals al verwijderd omdat er actieve kankercellen aanwezig waren. Het klopt ook dat dat nu niet het geval hoeft te zijn maar dat weet ik pas na de 23e als hij met de microscoop heeft gekeken en een biopt heeft gedaan. Maar er is me de vorige keer al verteld ( toen ook PAP 4 ) dat als het terug zou komen ze waarschijnlijk zouden kiezen om alles te verwijderen zodat het dan echt weg is. Natuurlijk hoop ik dat het niet hoeft maar ik zal het echt af moeten wachten. Het virus dat dit veroorzaakt HPV blijft nl maar steeds actief in mijn lichaam, waarom weten ze niet maar het is de voornaamste reden dat vrouwen baarmoederkanker krijgen. Dus ja het is erg spannend nu allemaal....

Nou hier gebeld naar het ZH de afspraak kon niet vervroegd worden, maar ik had ja 8 dec ook een afspraak staan voor evt. IUI of IVF, die afspraak kon ik wel gebruiken om met hem te praten en het een en ander te vragen. Het zou zowiezo een tijd duren voor we in het traject terecht zouden kunnen dus dan zaten we er maar alvast in zei de assistente. Vind het wel een beetje dubbel hoor, want zolang we niet weten wat er verder gaat gebeuren wilen we nog niet echt praten over evt zwanger worden, eerst maar eens gezond worden dacht ik zo...

Dikke knufff voor allemaal,

Silly

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

@Syll: Hoe ben je de nacht en dag doorgekomen? Tja ik kan me er iets bij voorstellen. Ik denk aan je en ook ik bid voor je dat het naar omstandigheden het minst erge is. Dikke knuffel meid en ook voor je gezin.

@Xon: O wat klinkt dat naar hoe je je voelt en heftige ongi en alles erbij. Pfff. Hoop dat 't snel in heftigheid afneemt en dat je alles kan laten bezinken. Die uitslag moet gewoon goed zijn en dan kan je toch nog een keer met je donor insemineren. Je weet maar nooit. Voor nu knuffel en maak het je gemakkelijk vanavond.

@Jeetje: Aarrggh @#$. Werk je al zo veel, werk je ook nog eens extra voor niets. Maar wel goed van je dat je 't nog afgekregen hebt met maar 2 uur vertraging. You rock! :p
    En of je wat aan mijn advies hebt weet ik niet, maar ik denk dat als je toch al tempt dat het gebruik van ovutesten niet zoveel meer 'werk' is. Zogezegd. Ondanks dat ik zelf niet temp denkn ik dus dat als je beiden gebruikt je wel meer duidelijkheid hebt. Maar wat je ook besluit te gaan doen, hopelijk geldt dat voor als jullie voor je 2e kindje gaan ;). Volgende week kan jij testen hè?

@Ricmar: O wat liefffff!!!! Wat een schattig mannetje. En inderdaad wat gaat dat snel hè? Hij ziet er echt al weer anders en groter uit dan op de laatste foto. En o ik zie het zo voor me en kan me zo voorstellen hoe je daar gelopen hebt :D Prachtig. En gelukkig dat niets zwaar is. Zo lang gewacht en toch je wens in vervulling zien gaan. Geniet lekker van de kleine en van elkaar.

@Mees: Hoop dat het niets ernstigs is met de kat. En balen een boete. Maar wel overmorgen laatste antibioticapillen! Wat zal je dan blij zijn zeg dat je er van af bent.

@Boudicca: Lekker gevoel hè als je de klus zelf geklaard hebt. Zei je iets in de trant van 'Yeah baby' tegen jezelf? :D:D

@Hoop: Nou ik ben tijdens de ongi week niet gaan lopen. Ik wou het wel hoor maar lukte niet en 's ochtends als de wekker ging dacht ik 'eh dat dacht ik dus effe niet hè :x:)'. Maar heb ook de hele week erg slecht geslapen en voelde me totaal niet fit. Denk niet dat er veel van dat rennen terecht zou komen. Vond het ook wel jammer want ik heb 't gevoel dat ik net lekker ging en nu dan weer 'n stapje terug ben gegaan. Maar ach. Volgende keer gaat het vast weer beter en ik was alsnog beter dan toen ik begon.

Hoe gaat het met jou? Ik las gisteren dat de sluizen openstondne. Maar ook dat je cyclus niet veel langer was dan normaal. Nouja nu maar mooi weer verder; over 2 weken weer kans. Ik wou zeggen 'over 2 weken klussen' maar ik moest gelijk spreekwoordelijk m'n mond gaan spoelen van mezelf. Want wat zeg ik nou tegen jou?! Met jullie dagelijkse klusroutine :p Ik heb goede hoop dat ook jij zwanger het nieuwe jaar in gaat.

@Guap: Bij jullie ook alles goed? Hoe is F. met zijn broertje? En ook wat jij zegt kan ik me zo voorstellen. Dat je je ineens realiseert dat het echt is en vooral ook dat stukje dat je moeder bent voor altijd. Dat bedenk ik me nu al vaak en vind ik zo'n machtige gedachte. Weet nog niet hoe het voelt. Echt mooi. Geniet maar lekker van je mannetjes.

@Iedereen: Misschien vergeet ik soms te reageren op iemand of 'n vraag naar mij gericht ofzo als ik 'n bericht post. Ben misschien wat afwezig de laatste tijd. Maar ik lees mee. En leef mee dus niet op díe manier afwezig. Fijne avond allemaal. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel voor wie het kan gebruiken. Ach ik geef jullie gewoon allemaal een knuffel :p

Liefs.

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureen, dankjewel meis...

En tja slapen kon ik idd erg slecht, maar ik heb een slaaptabletje ingenomen want anders ben ik niets waard overdag, ik moet natuurlijk wel gewoon werken. Vandaag was ik lekker vrij, nou ja lekker, ben iig even lekker met mijn dinnetje naar de stad geweest en dat was wel even afleiding, maar zodra ik dan weer alleen thuis ben begin ik toch wel te janken. Ik probeer me voor mijn zoon wel groot te houden, ik wil hem niet ongerust maken hij heeft al genoeg aan zijn koppie..

Liefs

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Syll: Ik zie nu je bericht. Ja wat moeilijk allemaal. Vooral omdat je nu dus niets anders kan doen dan afwachten en dan is dat nog maar 't begin. Jammer dat de afsrpaak niet vervroegd kon worden. En inderdaad heel dubbel om 8 dec. naar die afspraak te gaan. Je weet nog niet eens wat er gaat gebeuren. Je gezondheid eerst inderdaad. Wel positief dat ze denken dat je dan maar vast in het traject zit, waarbij ze dus van 't goede uitgaan. Hoe realistisch dat is qua tijd enzo weet ik niet. Nou meid wat ver weg de 23ste. Ik hoop dat je op een manier die weken doorkomt. Maar zodra je dat wilt, samen met ons. We zijn er voor je (voor zover dat kan).

Liefs.

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

O nou we postten weer kort na elkaar Syll ;). Ja wat lijkt me dat moeilijk. Eigenlijk ook het werken, hoewel dat misschien afleiding is. En dan inderdaad thuis weer geconfronteerd met je gedachten en angsten. Dan ook nog proberen je zoon niet ongerust te maken. Ik hoop toch dat je veel afleiding kan hebben. Echt afgeleid van zo iets heftigs zal je nooit zijn. Maar misschien steeds wel tijdelijk en als dat zoveel mogelijk kan. En dan inderdaad maar een slaappil als dat nu nodig is. Je moet toch ook kunnen uitrusten. En dat die weken maar snel voorbij gaan want dat wachten is ook niets. Heel veel sterkte.

Knuffel.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja afleiding is ook wel goed, anders word ik depri ik ken mezelf, dan kruip ik in een hoekje met een deken en hoop dat alles vanzelf verdwijnt. Dat is natuurlijk ook geen oplossing dus probeer gewoon door te gaan met de dingen die ik moet doen.
    Dat is beter voor iedereen..

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: dubbel om die afspraak van 8 december te benutten voor andere vragen die je nu hebt. Maar misschien toch een geluk bij een ongeluk dat die afspraak er al stond. Kunnen ze ook niet een telefonische afspraak met die arts regelen (desnoods in de avonduren)? Nou, net wat Maureen zegt. We zijn er voor je, dus als je ons nodig hebt, je zegt het maar!
    @Jeetje: balen van die fout. Maar ja, waar mensen werken, worden fouten gemaakt (zeker als je teveel hooi op je vork hebt). Snel vergeten, hoe klote het ook is. Maar kan dat werk wat je gedaan hebt, later niet alsnog van pas komen? Nou ja, niet meer aan denken.
    En misschien zijn ovu-testen wel wat makkelijker voor jou en je man. Zeker als hij al zo moeilijk 'te porren' is. Als je heel nauwkeurig je eisprong aan ziet komen via zulke testen, kun je ook wat gerichter klussen. Ik denk dus dat het voor jou misschien wel wat rust kan geven en voor je man een stok achter de deur als je een positieve ovu-test hebt. Daar kan hij niet omheen.
    @Boudicca: deze keer inderdaad rustig naar de dierenarts gereden. Desondanks toch een duur bezoekje (81 euro) :$. En dat zonder bekeuring, alhoewel ik dat pas over een paar weken zal weten.
    @Maureen: kan me voorstellen dat met deze donkere en koude dagen het niet echt uitnodigt om je bed uit te springen en te gaan hardlopen. Gewoon deze periode wat vaker de trap nemen en als het voorjaar er weer aan zit te komen, pak je het gewoon weer op. Het moet wel leuk blijven.

Nou, ben weer terug van de dierenarts. Ze dacht aan een luchtinfectie of dat er iets in zijn keel zat. Om te weten of er iets in zijn keel zit, een haarbal of bijv. een grasspriet, moet ze hem onder zeil brengen. Dus vandaar eerst maar de 'makkelijke' variant gekozen en antibiotica en ontstekingsremmer. Als dat dus niet helpt voor a.s. maandag dan moet ik terugkomen en moet hij alsnog een roesje krijgen.
    Het is dus even afwachten. Ze had gelukkig een antibiotica spuit gegeven die 2 weken werkt (want pillen in zijn bek geven gaat echt niet lukken). Wel heeft ze nog een soort van ontstekingsremmer meegegeven (maar dat is vloeibaar) en haarballenpasta. Om als er iets zit, het toch op te laten lossen. Dat zal nog wel een hele toer worden om dat erin te krijgen, maar goed, we doen ons best.
    Al met al leek het dus mee te vallen, al viel de rekening me enorm tegen (zoals meestal met dierenarts rekeningen). Maar goed het beestje heeft hulp nodig en als je beesten hebt, moet je er nu eenmaal voor zorgen.
    Bovendien zag ik op het beeldscherm dat mijn laatste bezoekje met hem 2003 is geweest, dus ik mag niet klagen.;)

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heel duidelijk verhaal Syll, maar oh wat heftig. Is het zo dat iedereen die ooit baarmoederhalskanker heeft gehad dat virus blijft houden? Ik hoop dat de verwijdering niet nodig is. Dat ze op andere manieren jouw weer volledig gezond krijgen. Wat een contrast....zo ben je bezig met je kinderwens en zo wordt je gedwongen om je o je eigen gezondheid te concentreren; en helemaal op de dag dat jullie eigenlijk de afspraak voor IUI/IVF hadden staan. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn....

Xon: ik las vluchtig jouw verhaal van wat er in je bloed is aangetroffen; heb geen tijd gehad om bij te lezen, maar ben je al wat wijzer. Kan me voorstellen dat dit helemaal niet fijn voelt....

Alle meiden, ik ga zo werken. Wederom volle en drukke dagen. Maar ik denk aan jullie. Liefs.

Deel Deze Pagina