wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: misschien is het handig je deze weken eens te gaan verdiepen in je zorgpolis. Je hebt nog tot einde van het jaar de tijd om je pakket te wijzigen en dan kun je misschien met een iets uitgebreider pakket jezelf beter verzekeren hiervoor. Ik weet het, ik vind het zelf (ook) vreselijk om zoiets uit te zoeken, maar misschien toch zinvol in jouw geval.
    En, maar een geluk bij een ongeluk, dat je hem dinsdag niet te pakken kreeg (en dat je inmiddels weet dat de uitslag gewoon goed is). Ach, die arme man. Ja, kan me voorstellen dat ook hij zich na al die periodes toch heel betrokken is gaan voelen bij je.
    Nou, wie weet nog een laatste lucky shot deze maand. Dat zou toch wel een giller zijn (en de wonderen zijn de wereld nog niet uit). Maar ook ik kan me ook van jouw kant voorstellen dat je ook nu wel 'zin' hebt om nu iets nieuws te proberen.
    @Justme: balen dat je je niet lekker voelt. Zou het een griepje kunnen zijn? Er heerst zoveel. Nou, gelukkig heb je nu weekend en kun je weer even bijtanken. Laat je maar lekker verwennen door je vriend (dat vond ik wel een heel groot voordeel van zwanger zijn).
    @Boudicca: herkenbaar dat financiële beleid van jou. Ik ben daar ook zo slecht in.:) Mijn man is het tegenovergestelde, die gaat alles uitzoeken en vergelijken (nakijken, nabellen). Als ik iets betaald heb, is het gelijk uit mijn systeem. Hij vraagt me dan wel eens wat en ik weet dan echt niet waar hij het over heeft. Dus je snapt dat ik mijn man vaak dingen voor me laat uitzoeken. Ik doe hem er blijkbaar een plezier mee (en hij mij ook natuurlijk).;)
    @Syl: zo de dag een beetje doorgekomen? En ja, dat van dat mondwater wist ik niet. Ik dacht dat het juist goed was om te spoelen en heb er nooit bij stilgestaan dat dat spul heel agressief kon zijn. Nou, straks maar even water gekookt en met zout water gespoeld. Dat heeft het al een beetje verzacht. Voor ik naar bed ga nog maar een keer. Vanavond en morgen nog een pilletje en dan is de kuur klaar.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4562 Maureen, 2 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2011
    Hi ladies,

Ik had gister uitgebreid gereageerd op de meeste berichten. Toen wou ik iets wissen en drukte de backspace knop in maar toen versprong 't 'n pagina en was ik m'n bericht kwijt. Had geen zin meer om opnieuw alles te typen. Maar heb 't gister dus wel nog gelezen. Alleen het nieuws van Hoop niet meer mee gekregen. Nouja dan maar de reacties van vandaag:

@Hoop: Gefeliciteerd! Wat leuk zeg. En wat apart dat jullie allebei op dezelfde dag geboren zijn. Wow. En dan ook nog zwanger zijn op dat moment;). Ooh volgend jaar wordt echt jouw jaar. Het is je gegund.

@Xon: Jij ook al goed nieuws. Wat een opluchting zeg. Je zat er zo mee. En toch enthousiast over de nieuwe kansen. Kan me dat wel voorstellen. Maar wie weet... je gaat nu nog 1 x met je donor insemineren. Misschien heb je geen IUI meer nodig (o ik hoop het zó!). En nouja zeg, alsof het zo moest zijn dat je zo snel de uitslag had en een paar dagen geleden je donor niet te pakken kreeg.

@Syll: Hoe gaat ie meis? De dag weer doorgekomen? Knuffel.

@Impie: Gelukkig lees je mee en ben je op de hoogte. Al zou ik het begrijpen als dat soms even niet kan hoor. En alles prima dus, lees ik. Gelukkig. Geniet er nog maar van want het gaat al weer snel.`Nog zo'n 2 maanden.

@Boudicca: Vervelend hè die conflicten. En inderdaad wil je gewoon je neefje blijven zien. Maar ik denk dat hoe je het nu van plan bent aan te pakken, misschien maar het beste is als er van zijn kant geen excuus komt en je toch de zoete vrede wil houden. Zou mooi zijn als je hem eens goed kon vertellen dat je niet gediend bent van zijn gedrag (beschuldigingen enz). Maarja als het betekent dat je daarmee alles op de spits drijft kan ik begrijpen dat je het niet doet. Je moet het ook nog eens kunnen (waar ik zelf niet zo goed in ben trouwens). Nou ik hoop dat je de kleine treft bij je ouders in de tussentijd.

@Boudicca, Xon en Impie: Heb echt respect voor jullie, in het onderwijs. Dat moet ik af en toe even zeggen.

@Mees: O wat vervelend dat het toch nog pijn doet. Maar het spoelen met zout helpt dus misschien? Ik hoop het. Morgen klaar met de kuur en klaar met de pijn (o nee, de pijn vanavond al over). ;)

@Just: Hè wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. En 'klagen' mag hoor. Dat doet niets af aan je kinderwens en dat je blij bent dat die nu uit komt. Ja kon dat maar hè, dat de mannen gewoon maar 1 dagje zelfs konden overnemen. Beterschap en knuffel.

Hier hangen op de bank, tv kijken, internetten. O trouwens over dat joggen, het is niet zo dat ik ermee gestopt ben hoor. Alleen in de ongi week lukte het me niet en voelde ik me zwak en log tegelijk. Maar verder doe ik het gewoon nog een paar keer per week. Als het straks weer glad is enzo dan durf ik denk ik niet maar het koude op zich vind ik best wel lekker zo 's ochtends. Lekker fris. En je bent snel warm dus ook niet op die manier last van de kou.

Fijne avond nog allemaal en fijn weekend,

Liefs.

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    zo, moet het even van mij afschrijven, heb net een dik uur lang krijsen van ons Noammeke overleefd, pfffffffffffffffffffffffffffffff..... Eindelijk is hij in slaap gevallen, my goodness, wat kunnen die kleintjes brullen, en vreselijk dat er geen ondertiteling bijzit, of een gebruiksaanwijzing ;)

Nou ik duik er ook in, want over 3 uurtjes zal hij wel weer honger hebben! :D

@ Hoop gefeliciteerd!

@ Xon, jij ook gefeliciteerd met het goede nieuws!
    Hoop dat je nu heeeeel snel twee streepjes op een test mag gaan zien. Zag laatst nog eentje in mijn lade liggen, kan ik jou daar misschien blij mee maken? Ricmar had ook positief getest met eentje van mij, dus wie weet hangt er 'goed karma' aan ;) PB me maar, dan regel ik dat ie jou kant op komt.

Iedereen: dikke knuffel & slaap lekker!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen meiden,

Pfff, ik ben een middagje weg en heb meteen een heleboel bij te lezen!

@Xon: wat een goed nieuws zeg!!! Wat een opluchting moet dat zijn en gelukkig maar dat je je donor niet gesproken had dinsdag. Het lijkt me wel een schat van een man als ik het zo hoor. Nou, succes met de laatste poging en wie weet, zoals Mees zegt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! En anders daarna toch fijn dat je nieuwe kansen hebt met de IUI. Ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen meid!

@Mees: wat vervelend dat het nog zo pijn doet en inderdaad raar dat ze je niet had verteld dat je nu beter niet met dat spul kon spoelen. Maar hopelijk gaat het nu snel beter.

@Guap: oooh wat lijkt me dat lastig, als je kindje zo huilt en je gewoon niets lijkt te kunnen doen. Nou, je hebt het overleefd ;)
    Hoe is het verder? Hoe vindt F. het allemaal nu met een nieuwe broertje erbij?

@Just: tuurlijk mag je even klagen meid! Beterschap hoor en doe lekker rustig aan!

@Impie: leuk om even van je te horen en zo te horen alles goed. Wat gaat het snel zeg nu! Lekker de laatste voorbereidingen doen. Geniet ervan!

@Boudicca: ik kan me voorstellen dat je het nu even laat rusren met je zwager en dan toch maar weer de eerste stap zetten in het nieuwe jaar, maar leuk is anders natuurlijk. Alleen jammer dat je door dat alles je neefje nu minder ziet. Maar ik zou inderdaad ook gewoon wel naar je ouders gaan hoor.

@Syl: ik denk aan je hoor meid!

Ik was dus gisteren een middagje weg, beetje winkelen en deze keer wel wat leuks gekocht maar alleen een nieuwe sjaal, kleren kan ik gewoon echt niet vinden. Doordat ik wat ben aangekomen hang ik een beetje tussen twee maten in nu en het zit bij mij vooral op mijn buik en aan mijn borsten, heeeeel irritant zeker omdat ik al een borstverkleining heb gehad en ze nu toch weer gegroeid zijn. Maar ja, er zijn ergere dingen.

Ik begin nu langzaam richting mijn NOD te gaan, hoewel ik denk dat die een paar dagen later is nu mijn eisprong waarschijnlijk ook later was. Als ik nu mijn temp goed invul dan krijg ik zelfs pas een stippelkruis op dag 23!!! Maar dat hoop ik toch echt niet, en kan ik ook niet helemaal geloven, want alle tekenen dat de eisprong eraan kwam begonnen al rond dag 14!! Vandaag was mijn temp wel weer hoog in ieder geval, dus we wachten maar weer af.

Nou, ik ga eens gauw douchen en wat in huis doen. Fijne dag allemaal!

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen!
    Hier heerlijk geslapen sinds dagen! En dan wakker worden met heftige regen tegen de ruiten, heeeeeerlijk!

Jeetje je bent idd wel lekker op en neer aan het gaan met je temperatuur, hahaha.
    Misschien is dit toch niet de methode voor jou.
    Spannend nog twee dagen voor testen (ook al denk je zelf dat je NOD iets later is).
    Tegen mij zeiden ze gisteren dat ik zo gauw ik begin echt wel kan stoppen met temperaturen.
    Pfff, dat vind ik best wel lastig, het zit er zo ingebakken.
    Het hoeft niet zei ze, maar ik denk dat het misschien wel even een stukje loslaten is, dus misschien moet ik mezelf tegen die tijd wel dwingen om te stoppen.

Maureen balen he als zo een stuk tekst weer weg is.
    Dat heb ik ook meerdere malen gehad, en ik snap eigenlijk dan niet zo goed wat er mis gaat.
    Als ik er aan denk dan kopieer ik soms mijn stukje als ik halverwege ben, maar vergeet dat ook regelmatig.

Boudicca vervelend he, dat hij dan gewoon weigert zijn excuses te maken. Nou ja je moet maar denken als je dan je neefje weer ziet dat je het daar voor doet.
    Wat zegt jou zus daar dan van? Zit die er lekker tussenin?

Mees hoe is het met je mond?
    Ik snap wel dat dat spoelen te heftig was, ik gebruik het ook elke dag maar raak er maar niet aan gewend hoe heftig/sterk die smaak is. Maar dan denk ik altijd ach kan me voorstellen dat je hier bacterien mee uitroeit.

Guap, ik stuur je snel een pbtje :) !!!
    Wie weet zijn jouw testen wel heel bijzonder.
    En wat een poepige foto van Noam bij je profiel.
    Snap wel dat je een uur huilen erg lang vindt, maar je weet in ieder geval dat ze longen het goed doen ;) !!!

Syl, snap ook wel dat je bij dezelfde dokter wilt blijven.
    Meid dikke knuf voor jou, ik weet dat dit een lange maand voor je gaat worden, maar ik hoop dat je ook nog wat leuke dingen in het vooruitzicht hebt.

Hier vanavond via de NMLK site een sinterklaasdobbelspel bij mij thuis georganiseerd.
    Heb er zin in (nu wel :) van de week was dat iets minder).
    Jullie nog sinterklaasfeestjes in het verschiet?

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4566 Maureen, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2011
    Grrrr wéér tekst kwijt. Het gebeurt als ik 'n smiley wil deleten. Nouja oké.

Goeiemiddag dames,

@Guap: Ach goss de kleine man toch. Ja ondertiteling zou wel handig zijn :p. Ook ik vroeg me net als Jeetje af hoe F. op zijn broertje reageert. Geniet maar lekker van je mannetjes.

@Ricmar: Ook al zo aan 't geniet lees ik. Kan me het zo voorstellen, eindelijk na zó lang wachten. Ben heel blij voor jullie.

@Jeetje: O dus je banner klopt niet? Maar dan nog kan je ergens volgende week testen toch? Spannend hoor. En alleen een sjaal gekocht? Ach meis, de volgende keer dat je voor kleding shopt slaag je gewoon helemaal met zwangerschapskleding ;).

@Ploon: Eergister was ik dus ook m'n tekst kwijt. Ik heette je toen al welkom namelijk. Maar alsnog: welkom :). Ik kan je ook geen antwoord geven op je vraag maar inmiddels heb je al wat reacties gehad las ik. Hoop ook voor jou dat het allemaal goed gaat en je wens snel in vervulling mag gaan.

@Sayen: Nog maar even! Oeh wat spannend. (Hoe moet dat straks als ik zelf zwanger ben?:D). Het lijkt me zo onwerkelijk allemaal. Eigenlijk alle fases maar hoe apart moet dit voelen, dat je weet dat je binnenkort je kindje echt ontmoet. Nou geniet nog maar van het gevoel dat ze nog in je buik zit. Binnenkort hou je je meisje vast. En tuurlijk ben je nu druk bezig, we zien je zo af en toe wel verschijnen hoor. Maar we willen wel een update over als de kleine eraan komt/is. Dat wel :p.

Nou hier begon de zaterdag met regen. Ben ook in de regen gaan joggen (ging gelukkig pas harder regenen toen ik al bijna thuis was). Maar inmiddels droog. Ga straks maar boodschappen doen.

Fijn weekend dames,

Liefs.

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Wat doe je toch echt leuke dingen via die site. Ik vind het ook zo stoer dat je gewoon met van alles mee doet en meegaat. Misschien moet ik ook eens kijken op die site. Had toen wel gekeken toen je het voor 't eerst noemde.

Nee zelf doe ik niets met sinterklaas. Maar kan me voorstellen dat je er zin in hebt en dat het gezellig wordt en lekker veel lachen enzo. En nu kan je echt ervan genieten zonder in je achterhoofd nog met gedachtes te zitten of met dat nare gevoel van een paar dagen geleden. O meis ik weet 't gewoon; alles komt helemaal goed. Eindelijk.

Veel plezier vanavond.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden even kort, we hebben een heerlijke nacht gehad, van 23.30 uur tot 6.30 uur heeft V geslapen, en toen weer van 8 tot even voor 11. nu ligt hij in de box te kraaien...

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

Zo! Dat is nog eens luxe hihi. En wat schattig zeg, de kleine V al kraaiend in de box.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!...

volgens mij heb ik de hele avond(gisteren),nacht en ochtend online gestaan!Niet uitgelogd..laptop stond gewoon aan.:D

@Xon: ik ben heel blij voor je dat de uitslag nu goed was!!
    Nu kan je met een fijn gevoel het weekend in!

@Maureen: je bent goed bezig meid met joggen!
    Wanneer beginnen jou pogingen met je donor weer?

@Mees: balen dat je nu weer een zere mond blijft houden.Waarom kunnen ze dat toch zelf even niet melden dat door de antibiotica je meer last kan houden? Ik snap zulke lui niet.Je moet zelf tegenwoordig halve dokter zijn zelf!

@Just: zwanger zijn is ook best zwaar meid! Dat mag je best even van je af praten hoor! Doe lekker rustig aan!

@Jeetje: hoe is de kleding bij jou in het land? Kan je ook nog wel wat leuks krijgen of is het een heel andere modestyle als hier bij ons?Lijkt me moeilijk!

@Impie: geef niet hoor als je niet reageert,doe lekker je ding en geniet van de zwangerschap!

@Sillysa: ik begrijp dat je er intussen behoorlijk moe van word van ziekenhuizen lopen en onderzoeken doen.Het is ook niet niks meid.
    Dikke knuff

@Guapatona: zielig hoor als zo,n kleintje zo huilt en je weet niet waarom.Hopenlijk heb je een goed nacht gehad!

@Ricmar:Heerlijk zeg,zo,n lange nacht! Geniet maar lekker van je kraaiende kleintje in de box,zo lief he.:)

@Boudicca: ik zou ook eerst afwachten of hij zijn excuses aanbied.Maar je kent hem langer als vandaag,dus waarschijnlijk zal hij dat dan niet doen.Goed van je dat je toch even langs gaat!
    Laat hem maar een poepie ruiken!:D

Wat een k*tweer! En dat op de zaterdag.Denk dat we maar lekker gaan bankhangen:D

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #4571 JeetjeB, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
    @Ricmar: oh wat heerlijk en het klinkt zo lekker knus dat hij nu lekker in de box ligt te kraaien! Dat is wel genieten geblazen of niet dan?

@Maureen: hè vervelend dat je je tekst steeds kwijt bent. Is mij inderdaad ook wel eens gebeurd als ik een smiley wilde deleten, heeeel irritant. Misschien ga ik dinsdag wel testen, dat is namelijk mijn vaders verjaardag. En ik heb nog een test liggen die je in principe 5 dagen voor NOD kunt gebruiken (zelfs 7 staat er op, maar dat lijkt me twijfelachtig) Maar ik heb wel al last van een beetje menstruatiegevoel en gisteren dus toen ik aan het winkelen was dat ik me DIK voelde en dat niks lekker zat of leuk stond en dat heb ik dus meestal voor ik ongesteld moet worden. Dus leek me geen goed teken. Maar ja we zien het wel.

@Xon: oh dat wordt dan nog afkicken inderdaad van dat tempen! Ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik doe het nu nog maar kort, maar het is er nu al ingesleten bijna.
    Veel plezier vanavond! Ik vind het toch wel eens jammer dat ik hier die sfeer rondom sinterklaar mis. Misschien moet ik als ik een kindje heb toch weer eens lid worden van de Nederlandse vereniging hier. Die organiseert wel dingen met sinterklaas enz.

We gaan zo even naar IKEA, nieuw dekbedovertrek kopen. We hebben ons dekbed daar gekocht en nu blijft die maat dus eigenlijk nergens anders te krijgen te zijn. Maar ook wel leuk om even rond te snuffelen daar.

Dus tot vanavond maar weer!

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: tja, de mode hier. Ik kan in ieder geval nooit echt veel vinden, maar op zich is het wel een beetje vergelijkbaar denk ik hoor. Al slaag ik meestal beter in Nederland :D
    Ik vind dat er nu allemaal afschuwelijke truien in de winkels hangen, van die Noorse truien of hoe noem je die. Sorry maar ik vind dat echt tien keer niks!
    Het weer daarentegen is een heel stuk beter. Het zonnetje schijnt en het is zo'n 12 graden denk ik :cool:

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden omdat ik jullie al zo vaak heb horen praten over teksten die ineens weer weg zijn tik ik altijd eerst mijn stukjes in een word bestand en knip en plak ik het daarna in het reageervak. Zodoende is er eigenlijk nooit ineens een stuk weg omdat ik wat wil veranderen en per ongelijk iets blijk te doen wat dus niet kan. Scheelt een hoop frustratie. Misschien een tip voor iedereen….

@Xon tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik niet hoefde te temperaturen maar ik vind het wel interessant om mijn temperatuur bij te houden, ook is het wel prettig wanneer je zit te wachten op je NOD om te zien dat je temp hoog blijft of juist weer lager wordt. Als je dan op rood gaat heb je het al min of meer aan zien komen en is de “klap” toch minder heftig naar mijn idee, gewoon omdat je het eigenlijk al weet door je temperatuur.

@Maureen wat knap dat je zelfs in de regen bent gaan joggen, echt heel stoer van je, petje af hoor!

@Ricmar lekker dat je kleine mannetje vannacht zo goed geslapen heeft.

@Guap, tja het hoort er nu eenmaal bij dat baby’s huilen maar ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk moedeloos van kunt worden als je niet begrijpt waarom hij huilt. Frustrerend lijkt me dat. Hopelijk kunnen jullie je rust toch pakken zodat je bij de volgende lange huilbui in ieder geval zelf een beetje uitgerust bent.

Hier net een errug emotioneel telefoon gesprek met mijn zus gehad. Poehee. Ze belde omdat ze van mijn moeder gehoord had dat ik wel van plan was om vandaag langs te komen en mijn neefje schijnt een of andere vlekjes ziekte te hebben. Ze wilde me dus waarschuwen voor het geval ik zwanger zou zijn. (Ik heb haar uiteraard de laatste weken niet op de hoogte gehouden van mijn wel en wee maar ze weet natuurlijk wel waar ik mee bezig ben) Dat was toch wel heel attent van haar. (Al zie ik hierin ook wel een ietsiepietsie de hand van mijn moeder:)) Ik heb toen toch maar de figuurlijke knuppel in het hoenderhok gegooid:$en gezegd dat, wanneer ik kwam, het dan alleen voor mijn neefje zou zijn en dat ons laatste telefoon gesprek van een paar weken terug me nog steeds niet lekker zat. Het duurde natuurlijk niet lang of ik(hormoonbom als ik momenteel ben door al dat spuiten:)) zat te huilen voor de telefoon. Grrr, zo “out of character” voor mij! Dat frustreerde me dus nog eens extra want dat was wel het láátste wat ik wilde, maar dat maakte alles natuurlijk nòg erger:x Maar dit was achteraf geloof ik wel dè truc want het hele gebeuren is nu wel de wereld uit. (Waar wat gesnotter al niet goed voor is;)) Bovendien moet ik zeggen dat zo’n potje janken ook wel oplucht. Dus vanavond maar gewoon heen en gelukkig heeft de Sint een vooruitziende blik gehad en zowaar nog een cadeautje voor het neefje gekocht. Wie weet wordt het toch nog een heerlijk avondje;).

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, fijn dat je goed geslapen hebt, das altijd goed. veel plezier met je sinterklaas viering

@maureen, goed dat je in de regen bent gaan joggen, respect hoor!

@ricmar, super dat de kleine lekker slaapt, kom jij ook aan je rust toe

@boudicca, fijn dat de sinterklaas viering nu iets is wat gezellig wordt .veel plezier

hier een broek gekocht, lekker in de aanbieding!! meteen wat onderbroekjes en hemdjes gekocht, waren ook niet duur bij de miss etam! zo lekker stamppot maken. mijn vader is met het kamertje bezig, gaat ook best goed.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: het moet idd net je smaak zijn! Toch maar naar Nederland om te shoppen dan!;):p

@Boudicca: fijn dat je nu toch opgelucht bent,ook al vond je het niet leuk om te huilen achter de telefoon.
    Het zou leuk zijn als je vanavond toch nog een fijne avond hebt meis!

@Just: lleuk is dat he,als je goed kan slagen en zeker als het nog goedkoop is ook!Wat voor stamppot maak je?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht. Dat vind ik het lastige van kleine kinderen hebben dat je maar moet raden wat er aan de hand zou kunnen zijn. Heb je zelf misschien iets kruidigs gegeten waar de kleine last van had?
    @Xon: veel plezier vanavond. Blijf het stoer vinden dat je dit allemaal doet. Nu weer een leuke sinterklaasavond bij je thuis georganiseerd. Komen er steeds nieuwe mensen of ken je er inmiddels al mensen van die je hierdoor vaker ziet. Nou, veel plezier. Na, zo'n hectische week is een avondje plezier wel lekker.
    @Jeetje: ook hier de nodige kilo's aangekomen en kan daardoor niet echt iets vinden wat ik vind dat me staat. Loop (tegen beter in) toch bijna wekelijks kleding zaken in, maar tevergeefs. Ook voel ik altijd erg aan de stof. Sinds de geboorte van mijn zoontje merk ik dat ik meer zweet als voorheen, dus als het al van dat te synthetische spul is of heel dikke truien, voel ik de bui al hangen dat ik erg ga zweten. Dus ja, lastig iets vinden dat me staat en ook nog eens de goede stof heeft.
    @Boudicca: fijn dat de lucht geklaard is en een huilbui kan erg opluchten, maar soms ook om eens duidelijk te maken hoe iemand anders je gekwetst heeft. Die boodschap is bij je zus nu wel overgekomen, denk ik. Nu lekker, zonder rotgevoel, je neefje knuffelen!
    @Maureen: ik bedacht me ook al dat aankomende week je eisprong toch weer ongeveer moet zijn, of niet? Nou, meid, dan gaat het feest weer beginnen voor je!
    @Justme: met dit weer is het wel weer voor stamppot. Fijn dat het kamertje opschiet. En lekker geshopt met kleren. Ja, als je zwanger bent, is een maatje groter van kleding en ondergoed kopen niet zo erg!
    @Hoop: ik vroeg me trouwens af of je ook echt gevraagd ben door je vriend, of dat je het samen gewoon graag wilde?

Hier ook butweer gehad tot begin van de middag. Daarna even snel met zijn drietjes boodschappen gedaan. Alleen onze AH gaat verbouwen en dit was de laatste dag dat die open was. Nou, het was net zo'n oostblok-winkel, want bijna alle schappen waren leeg (geen brood, vlees, melk e.d.). Ja, dat hadden we juist nodig. Ik was er donderdagavond nog geweest en toen was de winkel nog gewoon gevuld, vandaar dat ik er niet bij stilgestaan heb dat het zo hard zou gaan.
    Betekende wel dat ik dus vanmiddag voor de spullen die we niet konden krijgen naar een iets te overvolle en drukke andere supermarkt moest. Nou ja, alle boodschappen zijn weer binnen.
    Verder zijn mijn man en ik om beurten nog even wat sinterklaascadeautjes gaan kopen. Mijn man moest nog wat voor mij kopen, maar hij is zo eerlijk dat hij zich al snel versprak welke winkel hij is geweest (ik heb dus al een heeeel donkerbruin vermoeden wat ik ga krijgen). Ach, dat maakt niet uit, want als dat het is, ben ik er erg blij mee.
    Zelf nog even wat proberen te kopen voor mijn ouders. Ze staan altijd klaar voor ons zoontje. Oppassen, eten koken, leuke dingen met hem doen. Dus daarom een gedichtje gemaakt en wat gekocht met een chocoladeletter.
    Maar wat een drukte in de stad, zeg. Was even bij de DA en iemand voor me had meerdere pakjes gekocht en die moesten allemaal ingepakt. En dat ging zo traag en zo ingewikkeld, krulletje hier, toch maar het lintje er nog een keer omheen, dan maar weer een lusje maken met een stikkertje. En ik stond daar maar weg te stomen in die overvolle en te warme winkel.
    Had barstende koppijn en zo'n spijt dat ik gegaan was.
    Maar goed, alles heb ik nu wat ik wilde. Ik denk dat ik zo even bij mijn ouders op de koffie ga en ik wil dan even proberen die cadeautjes per ongeluk ergens achter te laten.
    Weet nog niet hoe, maar dat komt goed.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Boudi, ben blij voor je dat het nu toch nog een leuke sinterklaas gaat komen!! Maar blijf voor je hopen dat hij toch zijn excuses gaat aanbieden. En ja even lekker huilen, al die opgekropte gevoelens er even uitgooien kan geen kwaad meid, veel plezier met de sint!!

Guape, lastig meid zo'n huilbui, weet er alles van hoe machteloos je je dan kunt voelen. Maar je hebt het overleefd meid, knufffff

Ricmar, fijn dat de kleine al zo lekker doorslaapt!! Wat ken je daar van genieten he??

Jeetje, wat jammer dat je niet geslaagd bent in de stad, volgende keer beter?? Maar ehh wanneer kun je nou testen dan als je banner volgens jou niet klopt?? Duim voor je hoor meis...

Maureen, knap van je hoor lekker joggen en dit weer is er juist heel goed voor....

Just, vervelend dat je je zo rot voelt en ja het zou heel handig zijn idd als het even een dagje overgenomen zou kunnen worden. En klagen mag gewoon hoor, hoort erbij...
    Wel weer lekker geshopt hoor ik en het kamertje schiet al lekker op, das dan toch wel weer leuk..

Xon, veel plezier meid met je sint-dobbelavondje, wordt vast leuk zoals altijd!

Mees, gaat het alweer wat beter met je mond?? Jij ook een hele fijne sinterklaas met je man en de kleine!! Geniet ervan..

Nou ja wij vieren hier geen sinterklaas maarja we hebben dan ook geen kleine kinders in de familie en die van mij zijn al te groot. Dus vandaag 200 pfffffffff....lampjes in mijn kerstboom gepropt, ben nog niet tevreden maar laat maar mooi zitten hoor hahaha. De rest van de versiering moet nog maar was 3 uur bezig met die lampjes en toen had ik echt ff geen zin meer hoor hahaha.Verder gaat het allemaal wel probeer zo min mogelijk na te denken, alleen 's nachts is dat heeeeelllll erg moeilijk dus blijf ik maar even slaapmedicatie gebruiken, kan ja nu toch geen kwaad, hoop ik want we hebben wel geklust afgelopen ei. Maar aangezien ik nu toch niet eens zwanger mag raken maak ik me daar ook maar even niet druk om.

Meiden fijne avond allemaal en tot morgen,

Silly

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: verschrikkelijk, hè, zo'n boom opzetten. Inderdaad die lampjes zijn het meest erge. Alleen daardoor moet ik me er ieder jaar weer toe zetten om de boom op te gaan zetten. Al zal ik het niet willen missen, want een kerst zonder boom in huis is ook niks. Wij wachten nog even 'officieel' tot sinterklaas weg is, maar dan zullen ook wij voorzichtig een begin gaan maken.
    @Xon: hoe was het avondje van sinterklaas bij je thuis?
    @Jeetje: jij nog een paar daagjes wachten? Ik heb zelf overigens ook wel eens een iets latere eisprong, maar ik word dan toch gewoon op de oorspronkelijke NOD-datum ongesteld. Dus wie weet zou je dinsdag toch al iets moeten kunnen merken.

Mijn tandvlees is nog wel gevoelig en poetsen lukt nog niet erg. Het is wel al minder dan afgelopen vrijdag. Gisteren heb ik in ieder geval mijn laatste antibiotica-pil gehad en volgens de apotheek zou dat spul snel uit mijn lichaam zijn. Ik hoop het maar, want zo kan mijn weerstand ook een beetje aansterken. Nu dus maar vollop aan de vitamines e.d. om alles weer op niveau te krijgen.
    Die ene kant van het tandvlees die ze als laatste heeft behandeld, is voornamelijk heel erg 'rauw'. Dat kan dus door die antibiotica komen, omdat dat je hele weerstand naar beneden haalt. Dus heb al een paar keer gespoeld met gekookt water met zout en dan zou het met een paar dagen minder moeten worden.

Hier lekker tot een uur of 9 kunnen slapen voordat mijn zoontje zich meldde. Gelukkig deze nacht zonder onderbrekingen kunnen slapen. Gisterennacht was m'n zoontje uit zijn slaapzak gekropen en hij zou dus vrij snel afkoelen. Omdat hij zo vast lag te slapen hebben we hem laten liggen en hebben we een deken over hem heen gelegd (terwijl hij normaal niets van een deken moet hebben). Halverwege de nacht schrok hij van iets wakker. We waren al bijna blij, omdat we nu de kans hadden hem even goed warm aan te kleden. Dat hebben we dus gedaan en weer in bed gelegd, alleen sliep hij dus niet gelijk en huilde zo af en toe nog wat. Daardoor hebben we zelf ook erg gebroken geslapen.
    Gisterenavond lag meneer weer zo lang te kakelen in bed en vreesde weer even hetzelfde, maar toen ik naar bed ging lag meneer braaf in zijn slaapzak in diepe rust!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: Mijn mannetje en ik hebben samen besloten om te gaan trouwen.We vinden dat gewoon fijner.Ook als er straks misschien nog een kleintje mag komen.maar buiten dat om ook.

Wat is het trouwens stil hier!Fijn dat je antibiotica nu op is! Hopenlijk is die pijnlijke kant ook snel beter!
    Balen is dat,dat je zo,n slechte nacht achter de rug hebt.Kleine nachtbrakertjes zijn het soms.:)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, ik dacht ook al de hele dag, waar is iedereen?:( Druk met surprises maken of in de zak van sinterklaas verdwenen?
    Ja, kan nu gelukkig weer vooruit kijken. Dinsdag mijn NOD en dan weer vooruit plannen. Ik voel me goed en fit, dus ik ben er (weer) klaar voor. ;)
    Ja, en trouwen, toen ik zwanger raakte, had mijn man ook zoiets, van dit is het moment. Hij wilde graag dat als we een gezin kregen, we een gezin met een naam zouden zijn. En hij vond het er een beetje bijhoren. Dus 14 februari ten huwelijk gevraagd en 6 juni getrouwd. Ik was toen zo'n 25 wkn zwanger.
    Dus leuk vooruitzicht, hoor! :)

Hier hebben we alvast een klein kerstdorpje er neer gezet. Mijn man en ik willen dit jaar 'foute' kerstversiering, dus we zijn gezwicht voor de mini-kersthuisjes en boompjes met lampjes. We hebben het vanmiddag neergezet toen ons zoontje sliep. Toen hij wakker werd, hebben we vol verwachting zitten kijken hoe hij zou reageren en vooral hoe lang het zou duren tot hij het 'kerstdorpje' zou gebruiken voor z'n auto's.
    Dat duurde een min. of 10 voor de eerste 'cars'-autootjes van hem tussen de huisjes reden. Ach ja, het heeft wel iets, zo'n nostalgisch tafereeltje met van die cars-autootjes ertussen.;)

Deel Deze Pagina