wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier gaat het gelukkig weer wat beter, ontbijten is lastig maar ik neem het mee in de auto. we komen er wel!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    justme heb je al fruitontbijt gebprobeerd?

ik kon dat smorgens wel verdragen ipv brood

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    is misschien wel een optie. 1 cracker gaat er in en de 2e voor een deel. de rest gaat dus mee naar mijn werk. morgen maar even yoghurt ofzo proberen

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    justm ik had erg moeite met melk en melk produkten ook kaas etc viel niet goed
    nu gaat het de ene dag wel en de andere dag weer niet

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    melk drink ik niet meer, haalt de ijzer uit je eten..... volgens de vk. en kaas gaat gelukkig goed, vind ik ook erg lekker! en inderdaad alles is uitproberen.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    melk mag je wel maar niet bij brood etc en bij avond eten want dan breekt het het ijzer af, maar melk is wel raadzaam bijv in de avond

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik neem wel yoghurt en kaas, zo kom ik wel aan mijn calsium

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    yogurt breekt ook je ijzer af, maar is idd een alternatief voor melk

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik neem dat ook ruim na het eten hoor, niet direct bij het eten ofzo

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee oke... hopelijk helpt het allemaal tegen de misselijkheid, ook steeds kleine beetjes wil goed helpen

11. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe is het hier?

Justme, wat vervelend van je misselijkheid meid. Het is gelukkig voor een heel goed doel. Er is geen beter reden om misselijk te zijn toch? Hoop dat een fruitontbijtje helpt. Iets eten terwijl je nog in bed ligt schijnt ook te helpen. Hielp bij mij niet echt hoor, maar je kunt het altijd proberen. Succes meid!

Ricmar, wat gaat het snel bij jou zeg! Als 24 weken. Jemig! Nog even en je bent mama! Gaat alles nog goed?

Niala, welkom op Nederlandse bodem!

Alice, wat een toestanden meid. Ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je snel weer naar huis mag. Dikke knuffel van mij.

Sill, hoe is het met je kleine mannetje? Oeh, ik zie dat wij ongeveer gelijk kunnen testen. Spannend!

Mees, klussen? Have fun! Happy babymaking!

Xon, wat naar dat je je zo ziek voelt meis. Ik hoop dat het snel iets beter gaat. Veel beterschapsknuffels van mij.

Hier is het wachten weer aangebroken. Ik voel natuurlijk weer van alles. Zal het deze keer raak zijn? Oh ik wordt gek van dat wachten. Was het maar weer weekend. Dan weten we weer waar we aan toe zijn. Moet de laatste dagen wel weer veel aan de miskraam denken van januari. Het is weer een half jaar geleden. Wat gaat de tijd toch snel. Duimen ladies!

Nou ik ga mijn bedje opzoeken. Trusten meiden!

Liefs,
    Secondlife

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi dames,

Ik heb wel een paar keer geprobeerd bij te lezen en te reageren, maar had helaas niet genoeg energie. Het lukt me nu ook niet om alles bij te lezen, jullie kletsen ook zoveeeeeeeeeeeeeeeeeel :D. Nu gaat het gelukkig iets beter, vandaag op controle bij de Vk was de bloeddruk weer normaal, en heb inderdaad ook al een paar dagen geen duizelingen meer gehad. Qua energie gaat het nog wel slecht. Zo heb ik vanochtend voor het eerst in 3 weken mijn zoontje zelf naar de crèche gebracht (op zich al een hele prestatie trouwens :)), en om 9:15 toen ik thuiskwam was ik helemaal op...

Nu vanavond weer een beetje energie, vandaar dat ik jullie maar ff snel een teken van leven geef ;). Ik begin weer voorzichtig te denken dat ik misschien binnenkort weer aan het werk kan, maar de Vk heeft mij geadviseerd in de ziektewet te blijven, gezien mijn lage energieniveau. Ik denk dat ik de afspraak met de arbo-arts maar afwacht over 1 á 2 weken. Dan zullen we wel weer verder zien.

In ieder geval wil ik alle nieuwe mensen in ons topic welkom heten!
    @ Jeetje en Niala; welkom in ons koude kikkerlandje!
    @ Alice: Van harte beterschap meid!
    @ Xon & alle anderen die naar de date gaan: ik ga er voor nu nog vanuit dat ik nog niet kan komen, ook al zou ik dat graag willen. Ik wil jullie in ieder geval veel plezier wensen!

Lieve groetjes allemaal ;)

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    secondlife vandaag controle gehad en alles is oke.

morgen naar de internist controle schildklierfunctie etc. maar voel me goed

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: fijn dat je je in ieder geval al iets beter voelt. Dat lage energiepeil hoort, denk ik, ook een beetje bij deze periode van je zwangerschap. Dus maar lekker rustig aan doen. Hoop stiekem toch dat je zondag alsnog kunt komen, maar begrijp het ook als het niet lukt. Het moet wel leuk blijven en geen hele opgave worden waar je nog dagen later last van hebt.
    @Secondlife: spannend weer op die wachtbank, hè. Ik vind het onderhand ook wel tijd worden dat jij weer eens naar de roze bank verhuist. Je wacht al weer lang genoeg, dus ik ga extra, extra hard voor je duimen deze maand! Logisch dat de mk af en toe weer naar boven komt. Ik heb het ook nog steeds, ondanks dat we er weer vol tegenaan gaan en ik me goed besef dat het gewoon domme pech is geweest. Maar zo af en toe, door een verhaal hier op het forum, televisie, noem maar op, kan ik zo ineens weer even in tranen uitbarsten. Het hoort erbij, ga ik maar van uit. Maar moet toegeven dat het op mij ook meer indruk heeft gemaakt (en nog doet) als ik gedacht had. Een hele dikke knuffel van mij. We gaan gewoon allebei weer op roze, hoor!!
    @Syl: zo de was weer weg. En je man 34.;) Inderdaad nog een broekie. Over 3 weken word ik 40 en mijn man is net 45 geworden. De oude bokken.:) We vieren onze verjaardagen samen en vieren an ddat we 85 jaar zijn geworden. Fijn dat het met je aanstaande ex-schoonzoon ook iets beter gaat, al kan ik me voorstellen dat het vertrouwen in hem van jouw kant ver te zoeken is (en ook niet meer goedkomt). Had je nog foto's van je kleine mannetje?
    @Justme: vervelend die misselijkheid. Al moet ik zeggen dat ik op dit moment zo met je wil ruilen (zegt zij stoer!). Het is helaas iets wat erbij hoort. Ik moet zeggen dat ik nooit misselijk ben geweest, dus ik weet gelukkig niet wat het is. Gelukkig heb je de nodige tips gekregen om eens uit te proberen. Kleine beetje eten is denk ik ook een aanrader. En ik zou zorgen dat je altijd een pakje crackers of iets bij je hebt, voor het geval je wat weeïg voelt als je onderweg bent. Dat hielp mij wel, want bij mij leek het wel of ik een lintworm had en het eten was niet aan te slepen bij mij in de begin maanden. Je schijnt nu zoveel te verbruiken als een bouwvakker! Dus dat zegt wel wat, hoe hard je lichaam aan het werk is.
    @Ricmar: fijn dat de controles weer goed waren. Slik je ook medicijnen voor je schildklier?

Ik had gisterenmorgen een positieve ovu-test, dus de klusfase zit er weer op (dacht ik), maar ik deed begin van de avond nog even een ovu-test en had verwacht dat die streep dus lichter zou zijn. Maar hij was nog steeds positief.:$ Ik weet niet hoe dat kan, misschien is het nog in het staartje van de positieve test van gisteren.:( Hoe dan ook, morgen mijn man toch nog maar een keer diep in de ogen aankijken.;)

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, morgen ben ik weer van de partij. Waarschijnlijk 's middags of 's avonds weer, ga ik dan nog even op iedereen reageren.

Stofzuiger heeft het begeven en zitten nu dus te dubben wat voor 1 we moeten nemen.

Lekker slapen iedereen.

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Xon: Beterschap.

@Syll en Secondlife: We duimen, want al bijna testen voor jullie hè.

Ik weet het even niet meer. Maar ook voor de anderen duim ik. Succes met klussen en wachten. Zwangeren geniet van jullie zwangerschap.

Met mij gaat het even niet goed. Ik voel me erg down. Het gaat gewoon slecht eigenlijk. Sinds gisteren. Ben vrij deze week. Maar ik lag al om 19.20u op bed. Teveel aan de hand in mijn leven. Met familie en anderszins. Hopelijk gaat het snel weer over. Want als ik me zo voel wil ik niemand zien. En denk natuurlijk aan zondag. Ik wil wel komen maar nu voel ik het even niet. Ik mail ook nog mijn 06 naar Xon. Of nee wat was het? Ik moest smsen? Ik lees het nog eens na. Dan kan ik ook laten weten hoe laat ik de trein pak i.v.m. het laatste stukje samen reizen (Xon).

Fijne dag allemaal.

Liefs

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees ik gebruik medicatie voor de schildklier en bloeddruk.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: klote dat je je zo voelt.:( Als er iets is wat we voor je kunnen doen, we zijn er voor je, hè! Vandaag word het heerlijk weer, dus hopelijk kan het zonnetje je een beetje opvrolijken en naar buiten lokken! En zo niet, misschien eens met een professioneel iemand praten. Het kan soms erg opluchten even je hart te luchten tegen een onafhankelijk iemand. Soms kom je er gewoon even niet alleen (meer) uit.
    Ik had zelf vorig jaar problemen op het werk. Ik kwam er niet meer uit wat ik doen om het op te lossen. Slecht slapen, piekeren, huilen. Ik ben toen voor het eerst sinds de 21 jaar dat ik daar werk naar bedr.maatschappelijk werk gegaan. Met lood in mijn schoenen, want ik was niet gewend vuile was buiten te hangen en mijn boontjes altijd alleen te doppen. Ik heb daar mijn hele hart uitgestort (en volgens mij de hele doos tissues vol gesnotterd). En zo iemand kan dan alles even heerlijk simpel analyseren. Orde in je hoofd scheppen. Tips geven. Het heeft mij toen erg goed gedaan en voelde me kilo's lichter toen ik daar wegging.
    En volgens mij lijken wij ook een beetje op elkaar, binnenvetters en gewend zijn onze problemen zelf op te willen lossen. Soms red je het daar echter niet (meer) bij, ben ik nu ook uit.
    Ik kan me voorstellen dat je op dit moment even niet aan zondag moet denken, maar dat is nog een paar dagen verder en wie weet hoe je je dan voelt. Ik zou het wel heel erg leuk vinden als je toch komt (en ik denk dat ik ook voor de rest spreek).
    Sterkte, meid! En even een digitale arm van mij om je schouder!:p

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: veel succes bij de schildklier-controle. Lijkt me lastig medicatie uit te zoeken die je kunt slikken tijdens je zwangerschap. Heb nu ook last van mijn maag en zou graag even een paar dagen mijn maagtabletten slikken. Uit de bijsluiter word ik niet veel wijzer of het nu kwaad kan of niet. Dus ik zou naar de dokter moeten bellen, maar ja, die is weer met vakantie en dan moet je weer naar een andere dokter toe. Waar je natuurlijk eerst weer langs moet komen, omdat die nooit zo maar advies over medicijnen geeft van patiënten die hij niet kent. Meestal slik ik, bij twijfel, alleen medicijnen als ik ongesteld ben en tot aan mijn eisprong.
    Misschien toch maar eens bellen. Succes vandaag!

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad, temp is mooi gestegen en ik neem dus plaats op het wachtbankje.

Ik moet zo om 11.00 bij de dokter (bloeddrukcontrole en mijn shotje B12) zijn en een stofzuiger kopen, dus ben even een paar uurtjes zoet.

Kom eind van de middag of vanavond weer, vanmiddag denk ik even met laptop in de tuin zitten en zoon in zwembadje.

Dus tot laters. Knuff.

Deel Deze Pagina