@Mees: ik hoop echt dat ik ook met een dikke buik mag trouwen!We gaan ons best ervoor doen! Leuk dat je zoontje zo blij reageerde op het kerstdorpje!Niks is zo leuk als zijn eigen autootjes ertussen te zetten!En dan nog lampjes ook Morgen je NOD en wie weet ben je nu zo zwanger nu je tandvleesontsteking behandeld is!Ik hoop het voor je meid!
Nou dames, ik heb mijn eerste sint-cadeautje al binnen. Een rood kruis! Vanmorgen dus bij het wakker worden (1 dag eerder dan gepland) ongi geworden. Maar zoals jullie zullen begrijpen ben ik wel blij met dit cadeautje. Ik kan van die rotreserve-bank af en weer terug naar ons krakkemikkige NOD-bankje! Ik heb er weer zin in!
Haha, Mees, moest erom lachen! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Kun je in ieder geval weer verder. Zit in de stress hier om een deadline (en toch op ZP kijken natuurlijk ) dus ga maar weer gauw verder. Hier nog geen idee welke kant het opgaat. Ik gooi alle kwaaltjes maar op PMS tot ik een positieve test in handen heb en niet ongesteld ben geworden, Temp was nog wel hoog, maar dat zegt ook nog niet zoveel natuurlijk. Ik ga heeeeeel misschien morgen testen, maar weet het nog niet zeker, want denk dat morgen pas 10 DPO is en ik heb echt geen zin in twijfeltoestanden.
Dames als we nou eens afspreken dat ik de enige ben die op rood gaat, ik zit er tegen aan te hikken... dan kunnen de kanshebbers op roze oke??
Ik dacht ook dat het niet raak was(zelfbescherming) en nu ligt er toch een uk in het ledikantje te slapen..
@Ricmar: wat mij betreft ook een prima deal! Ik teken ervoor! Eigenlijk wel raar idee. Wij zijn al die maanden zo 'anti-rood' geweest, maar bij jou gaat alles straks weer als 'vanouds' met alle maandelijkse lasten. Maar met zo'n kraaiend kleintje thuis, kan ik me voorstellen dat je dat rood vanaf nu weer graag op de koop toe neemt. Heeft Vince zich weer voorbeeldig gedragen vannacht??
@Mees: je kunt je wel een mooier kadootje bedenken voor sinterklaas maar je hebt mooi de hele tandarts toestand achter de rug incl de antibiotica.Dit rood betekend voor jou een seintje dat je weer MAG!! Hopenlijk word al je moeite beloond! @Jeetje: Word spannend nu bij jou he,mijn duimen draaien al hard voor je! @Ricmar:Kan jij het al een beetje bevatten dat je echt moeder bent nu?
@Hoop: vandaar dat ik nu ook alvast heel blij ben met dit cadeautje. Betekent weer het startschot van hopelijk betere tijden (en cadeautjes) in 2012!
@mees, fout is met de kerst toch goed! als het maar gezellig is. en succes op het nod bankje! @jeetje, nog een testje gewaagd?? hier vandaag thuis, rug doet nog niet fijn en harde buiken..... gecontroleerd op blaasontsteking, dat was het gelukkig niet. kalm aan doen dus. morgen denk ik ook nog maar even thuis blijven, zonet nog aardig geslapen dus was er wel aan toe!
Vince heeft zich voor de 3 de nacht op rij goed gedragen vanacht van 23.30 tot 5.30 uur, dus netjes mag ik wel zeggen. Hoop ja hoor ik voel me op en top moeder, alleen lichamelijk heb ik het gevoel dat ik er niks voor heb moeten doen, heb een ks gehad maar heb daar totaal geen last van gehad of naweeen, ik heb dus niet echt het gevoel dat ik ben bevallen, voelt een beetje als of V met de post gekomen is zeg maar (klinkt misschien raar). Ik heb veel meer last van de 2 mk gehad dan van deze ks, maar misschien omdat ik er nu echt iets voor terug kreeg??
@Justme: balen dat je zo'n last van je rug blijft houden. Hopelijk kun je binnenkort een beetje bijtanken met kerstvakantie (voor zover je die mocht hebben). En als je net nog geslapen hebt, dan heb je het zeker nodig. Maar lekker aan toegeven. Die kleine daarbinnen vreet letterlijk energie en dat moet toch aangevuld worden. @Ricmar: ik moet zeggen dat mijn eerste dagen na de ks best pittig waren met de pijn, maar dat ik na een week me al stukken beter voelde. Onvoorstelbaar hoe snel dat herstel toch gaat. En ik denk dat zo'n kraaiend kleintje voor mij in ieder geval de beste pijnstiller was. Het ziet er naar uit dat jouw kleine man langzaam aan begint met doorslapen. Heerlijk! We gaan er allemaal met veel liefde uit 's nachts, maar als je weer een paar uur door kunt slapen is dat toch ook wel weer heel erg prettig. Ik zou vandaag bijna alleen zitten, maar inmiddels zijn er toch wat meer collega's. Was daardoor heel veel van plan, maar uiteindelijk toch weer niet af, wat ik eigenlijk wel van plan was. Ik zou vanmiddag een afspraak hebben, maar gelukkig belde die af! Dat scheelt weer een uur die ik nuttig kan gebruiken. Maar dan moet ik wel iets gaan doen natuurlijk.
@Ricmar:Ik kan me goed voorstellen dat je het zo voelt! Je had er liever hard voor gewerkt denk ik.Helaas hd je het niet voor het kiezen.Soms hoor je mensen zeggen: kreeg ik maar een keizersnee,maar daar ben ik het ook niet mee eens.De pijn is te dragen omdat je er wat moois voor terug krijgt. Ik weet ook niet goed hoe je met dit gevoel om moet gaan.Je hebt natuurlijk je best gedaan meis,je hebt een zwangerschap van 9 maanden achter de rug met je ongemakjes en de keizersnede moest ivm de gezondheid van je kleintje.Maar lijkt me ook dat je je anders voelt dan na een natuurlijke bevalling. Fijn dat hij trouwens al zo netjes slaapt,wat een heerlijkheid! @Mees:wij gaan gewoon allemaal zwanger het nieuwe jaar in!!! @Just: goed dat je thuis gebleven bent.Je lichaam vraagt om rust en het is goed dat je dat ook doet.Zwanger zijn is best zwaar! Sterkte ermee en laat je lekker vertroetelen
Rustig hier! Ik ook niet veel te vertellen, vandaag een drukke sintdag op school gehad. Nu is het voor een jaar weer voorbij die goede man. Ricmar, meid, je hebt zo lang op je mannetje gewacht, het is toch heerlijk dat hij met de 'post' is gekomen. Ik snap het natuurlijk wel maar het resultaat is er niet minder om !!! Gewoon lekker van genieten. Mees, had niet gedacht dit ooit nog tegen je te zeggen, maar wat lekker dat het rood nu is gekomen. Op naar een nieuwe ronde. Hoop allemaal zwanger het nieuwe jaar in, lijkt me een goed plan. Al twee dagen voel ik allerlei dingen in mijn eierstokken maar dat zou erg vroeg zijn. En ik heb vrijdag pas een follikelmeting in het zh. Heb vandaag ook nog even diep in de jute zak gekeken die de Sint bij zich had, of er niet toevallig een heel klein jochie of meisje in zat voor mij. Maar behalve cadeautjes voor de kids zat er niets in !!!
Hallo allemaal, @Ricmar: Dat vroeg ik mij dus ook af; hoe je het beleeft en bevat na een keizersnee. Ik ken ook een vrouw die alle drie haar kinderen via een ks gekregen heeft en die vond het prima zo. Ach het gaat er toch om dat je je kindje hebt, gezond en wel. En dat hij zo goed doorslaapt 's nachts zeg. Is dat snel? Het verschilt natuurlijk ook weer per kind. Maar ik vind 'm nu al zo groot doen; doorslapen enzo Wat een schatje. Echt een lekker snoepje hoor. Foto's altijd welkom. Geniet maar lekker van het moeder zijn. @Just: Goh meis wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Maar je doet ook al alles wat je eraan kan doen. Dus ik hoop met je mee dat het toch snel weer beter wordt. Je had al vrij vroeg last van je rug. En oja ook nog 'n aanrijding toch? Nou dat het maar snel weer beter mag gaan en je ongestoord van je zwangerschap mag genieten. Zo te lezen schieten jullie ook al op met het kamertje. Leuk hè? Sterkte met je rug en knuffel. @Xon: Nee dat kan kloppen dat er geen leuk kado onder in de zak zat voor jou. Maar dat komt natuurlijk omdat je met Kerst een prachtig kado krijgt @Mees: Goed dat je met de volgende ronde mag beginnen. Ook tandarts en antibiotica achter de rug. Dit wordt gewoon ook jouw ronde. Hier ook niet veel te melden. En wie vroeg het, Mees en Hoop?, ja ik denk inderdaad vrijdag of zaterdag mijn eisprong te hebben. Ik weet niet hoe mijn cyclus nu zal zijn. Tussen vmk en eerste keer ongi zaten 35 dagen. Vorige maand was mijn cyclus 30 dagen. Na altijd 26 dagen te zijn geweest. Maar ik merkte wel dat mijn luteale fase gelijk is gebleven, 11 of 12 dagen. Ik denk ook dat ik dat ooit gelezen heb, dat je luteale fase normaal gesproken altijd 't zelfde is. Maar ik wist niet hoe dat zou zijn na vmk. Nouja ik hou 30 dagen aan en maak zo een ticker. Ja dat wordt weer insemineren... Ik heb zelf goede hoop trouwens. Fijne avond dames, Liefs.
Hallo meiden Hier een gezellig weekend achter de rug dat ik door alle hectiek van vandaag al haast weer vergeten ben. Mijn neefje heeft in ieder geval een goede sinterklaas gehad en de volwassen mensen konden gewoon geciviliseerd met elkaar in een zelfde vertrek zitten. Excuses krijg ik niet maar ik heb het bespreekbaar gemaakt dus hoeft niemand te doen of er niets gebeurd is. Dat was mijn voornaamste insteek in het hele gebeuren want ik heb zo de pest aan dat schijnheilige gedoe, en dat hoefde nu gelukkig niet. Maar dat was allemaal afgelopen weekend. Inmiddels ben ik al weer een heel slopende 5 december verder. Om te beginnen had ik vanmorgen een afspraak in het zh. Er groeien twee mooie follikels die nog niet helemaal groot genoeg zijn dus woensdag weer langs komen. Ze hadden nog wel een Pregnyl voor me op voorraad dus Ricmar, bedankt voor je aanbod maar ik hoef er (nog) geen gebruik van te maken. Hierna snel naar school want vandaag kwam de Goedheilig man een bezoek brengen. Nou dat hebben we geweten! Tjonge jonge zeg. Je hebt adhd-ers en je hebt ADHD-ERS! Ik heb onderhand al weer heel wat Sinterklaasfeestjes meegemaakt in het onderwijs maar ik heb kinderen zelden zó absurd zien stuiteren als vandaag een van mijn leerlingen. Ik had gewoon met het arme kind te doen, je zult er last van hebben zeg. En dan al de normale adhd-ers die gewoon druk zijn op zon dag en al die autistische kinderen of kinderen met PDD-NOS die het allemaal zo spannend vinden omdat alles anders gaat dan op een normale schooldag en daardoor compleet van slag zijn. En dan nog een handvol kinderen met wat minder bekende handicaps die toch ook echt een moeilijk dagje hadden. Maar ze waren allemaal erg blij met hun cadeautjes en gingen super enthousiast naar huis. Ik daarentegen ging bekaf naar huis Aan het einde van deze week maar starten met de voorbereidingen voor het volgende feest. Ik ben elk jaar weer zo blij dat oud en nieuw in ieder geval in de vakantie valt. @Mees wat heb je een leuke banner! Lekker dat jij vandaag op rood bent gegaan. Deze maand wordt het jullie maand. Gewoon lekker op roze! @Jeetje het wordt nu toch wel weer spannend bij jullie, ik hoop dat je positief test. Is het nog gelukt met je deadline? @Sill ik denk dat ik het komende weekend de kerstboom ga versieren. Ik vind veel lampjes in de boom ook altijd erg mooi maar kan er nu al tegenop zien om ze er allemaal in te stoppen. Maar ze weer eruit halen vind ik zo mogelijk nog erger! Wat doen we onszelf elk jaar toch eigenlijk weer aan hè @Hoop, ik weet het even niet meer zeker maar gingen jullie nu deze week kijken bij het soort huis dat de makelaar voor op het oog heeft, of heb je dat inmiddels al gedaan en ben ik dat even kwijt? @Ricmar jij op rood en wij op roze vind ik een heel goed idee @Xon kindjes komen niet uit de zak van Sinterklaas hoor, dat is een katholieke heilige en die mogen geen kindjes brengen maar moeten juist celibatair leven en zo. Misschien heb je meer geluk bij de kerstman.
@Boudicca: Whuahaha die was goed (tegen Xon). Ja kan me voorstellen dat je de kinderen heel druk waren. Gossie toch. Gelukkig blij naar huis met hun kadootje. En nu jij maar lekker bijkomen. @Jeetje: Ik was even vergeten op jou te reageren maar misschien ga je dus morgen testen? Spannend hoor. Zei je 'n paar dagen geleden niet dat het morgen je vaders verjaardag is? Nou hopelijk morgen feest. Ik heb een grappige ticker gevonden hihi. Het lijkt mij wel, vóór aankomende positieve test . Ik kijk nog even of ik 'm neem of niet. Heb nog 'n andere mooie gevonden. Maar moest het jullie even laten zien. Hou 'm misschien gewoon. Voor de motivatie P.S.: Kijken jullie ook naar junior masterchef?
Haha Maureen inderdaad een grappige banner. Zou mooi zijn als het als extra stimulans kan dienen om het hardlopen vol te houden.