wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Ik zit inderdaad weer een beetje in een dip zoals Xon al zei. Gisteren was mijn vader jarig en vandaag mijn zus en ik mis mijn familie de laatste tijd echt heel erg en op dat soort dagen natuurlijk nog erger. Ik had hem 's morgens gebeld en was gewoon zo verdrietig. Dit is het eerste jaar dat ik dat echt zo erg heb eigenlijk.
    Mijn deadline weer niet gehaald maandag en vandaag een nieuwe deadline die ik hopelijk wel ga halen. Ben ook een klein beetje overwerkt of zo denk ik, in ieder geval te gespannen.
    Nog geen ongi hier, maar had dus een latere eisprong en ik verwacht toch wel dat ik morgen op rood ga. Al dagen last van buikpijn en mijn temp daalt ook dus...

Sorry dat ik even niet zoveel reageer verder. Ik lees wel mee hoor! Worden spannende tijden zo rond de kerst!

Nou, ik ga maar gauw aan het werk en kom vanmiddag nog even langs. Fijne dag allemaal!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: we gaan in Januari idd naar Utrecht en zien dan wel wat er gezegd gaat worden.Als het ons niet aanstaat dan gaan we naar Gent.....stel dat ik deze maand zwanger raak,dan weet ik niet goed wat ik doen moet.Ik loop normaal in Dordrecht bij de gyn en als ik al zwanger zou zijn dan kan ik daar misschien wel blijven.Aan de andere kant: ik moet mijn dossier door laten sturen naar Utrecht,maar ik twijfel wanneer ik dat zal doen.Als het al in Utrecht ligt dan moet ik ook daarheen voor zwangerschapscontrole lijkt me.

@Jeetje: ik geloof dat jij echt een keus moet gaan maken om naar Nederland te verhuizen,want dit is wel erg moeilijk voor je zo.Heimwee is heel erg,het kan je doodongelukkig maken.Kan je de kerst en oud en nieuw niet in Nederland doorbrengen?

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: ik weet het. Ik denk er ook steeds meer over na, maar het is gewoon een lastige beslissing. Ik vind het nu ook weer extra moeilijk omdat mijn man net die nieuwe baan heeft en hij het een erg leuke baan vindt. Maar het is dus wel een afweging, of ik hier ongelukkig, of hij daar (misschien) ongelukkig omdat hij geen (leuke) baan heeft. Voor hem is werk erg belangrijk en hij zegt altijd, ik wil best naar NL maar alleen als ik dan een goede baan kan vinden. Dus ja, moeilijk! Maar als ik me hier zo blijf voelen, zullen we inderdaad toch knopen door moeten hakken.

Ik voel me nu ook wel emotioneler omdat ik echt te veel heb gewerkt de laatste tijd en me gespannen voel. Maar dit is dus wel iets wat steeds terugkomt. Ik werk denk ik ook zoveel zodat ik verder nergens bij stil hoef te staan denk ik wel eens. Is ook niet goed. Als ik wel eens wat meer tijd heb, weet ik me er bijna geen raad mee.

Met kerst en oud en nieuw naar NL doe ik dit jaar bewust niet. Ik vind het niet zo erg eigenlijk dat ik dan niet in NL ben omdat mijn familie daar geen echte familiegelegenheid van maakt. Mijn oudere zus doet er helemaal niks aan. Mijn tweelinzusje ook niet echt en mijn vader wel, maar met zijn vriendin en haar familie vooral. Dus het voelt toch altijd een beetje verscheurd of zo.
    Oud en nieuw vind ik wel leuker in NL maar ik vind het ergens ook niet leuk om ieder jaar met oud en nieuw in NL te zijn en mijn man alleen te laten hier.

Ik hoop dat je gewoon weer lekker zwanger bent voor al die onderzoeken. Ik zou je dossier nog even niet op laten sturen denk ik, of wel en dan kan het toch altijd weer terug als je toch eerder zwanger bent dan dat je die afspraak hebt?

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Weer heel wat geschreven hier zag ik..

Almika, wat een schatje zeg!! Geniet er lekker van meis!!

Xon, Boudi en Maureen , heel veel s6 de aankomende ronde hoop voor jullie dat het voor het einde van het jaar nog wat moois mag brengen!!

Just, luister maar goed naar je lichaam hoor meis, als je rust nodig hebt moet je die ook echt wel nemen. Het is niet allemaal nix, ik hoop voor je dat ze na je zwangerschap wat onderzoek kunnen gaan doen naar je rug, MRI ofzo om eens te kijken wat er gaande is. Dikke knuffff

Hoop, ik hoop dat ze meer voor je kunnen doen in Gent, je weet het maar nooit, s6. En leuk dat je nu ook een mooi huis hebt gevonden!!

Jeetje, wat rot vind ik dat toch voor jou!! Heimwee is ook heel erg en kan je ook echt slopen, ging het allemaal maar wat gemakkelijker, ik wens je veel sterkte meid en dat je maar gauw een goede beslissing kunt nemen want dit kan zo ook niet veel langer, een hele dikke knuffel!!

Mees, nou jij mag ook weer meedoen deze ronde!! Mooi zo, hopelijk nu gauw raak dan!! Fijn dat je een leuke sinterklaas gehad hebt met de kleine.

En ja dames het is wat die kerstboom hahaha, maar eeuuhh ik haal de lampies er niet meer uit hoor, pas als ze weer stuk gaan, boom gaat zo met lampjes en al de zolder weer op na oud en nieuw.

Tja hier niet zo vrolijk gestemd eigenlijk, morgen naar de gezellige dubieuse afspraak met de gyn, heb er helemaal geen zin in. Wie wil er nou praten over zwanger worden als dat voorlopig niet meer aan de orde is???? Nou ik dus niet en dan tegelijkertijd aanhoren hoe het ong. verder gaat met die klote ziekte!! Pppfff......Zit ook 4 dagen voor NOD dus emo is dan extra hoog, al kon het volgens mij niet hoger, maar toch wel dus.... Maar we wachten morgen wel af en dan hoor ik het wel.

Liefs allemaal, dikke knufff,

Silly

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hè meid, wat voel ik met je mee. Ik snap je dilemma heel erg. Of je man ongelukkig of jij? Lastig, hoor! Hoe is het eigenlijk met jouw vriendinnenclubje? Zitten daar geen leuke activiteiten meer in het verschiet?
    Natuurlijk spelen je hormonen, de tijd van het jaar en ook nog eens je overspannenheid hierbij een sterke rol.
    Ik zou zeker met je man bespreken of je niet bijv. wat vaker even kort naar Nederland kan. Of bijv. een hele lange zomervakantie (met je man gedeeltelijk erbij). Dan ontvlucht je een beetje de hitte en ben je weer voldoende opgeladen voor de komende maanden.
    Mijn Egyptische vriendin doet dat ook. Zij kon juist moeilijk wennen in Nederland en miste haar familie daar. Zij gaat dus standaard ieder jaar de complete zomervakantie naar haar familie daar. Dus 6-7 weken. Haar man komt dan later ivm zijn werk hier en blijft dan een week of 3 daar.
    @Syl: ik moet steeds aan je denken en inderdaad die afspraak van morgen schoot ook door mijn hoofd. Wat dubbel (en hoe klote) is het dan. Dat je 2 maanden geleden zo blij was met die afspraak om dan een zetje in de goede richting te krijgen en nu met een heel ander gevoel daarheen te gaan.
    Maar meid, misschien valt het allemaal mee en valt de voorgenomen behandeling wel relatief mee, dat je kinderwens slechts eventjes de ijskast in moet. Ik denk dagelijks aan je (alhoewel ik dat niet dagelijks misschien aan je laat merken). Ik leef enorm met je mee. Een hele dikke knuffel!

Hier vanmorgen naar de ha geweest. Zij was ook enigszins verbaasd door mijn beperking in mijn rechterheup en vond het ook interessant daar eens verder naar te laten kijken (dus foto laten maken).
    Ze zei dat ik dan evt. naar een sportarts zou moeten omdat die dan een echo kunnen maken tijdens een draaibeweging om zo te zien wat er dan van binnen gebeurd als die heup moet draaien/bewegen. Of een orthopeet. Nou, ik hoop allemaal maar dat het niet zo ver hoeft te komen en ingewikkeld hoeft te zijn. De verwijzing voor een foto heb ik wel, dus die moet ik een dezer dagen nog wel laten maken. En dan zien we wel verder.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sill sterkte morgen...

sneeuwmees hopelijk is er niks ernstigs met je heup, kan het geen slijmbeursontsteking zijn??

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ik verwacht geen slijmbeursontsteking. Ik loop er al vrij lang mee. Het is meer dat als ze aan mijn been buigen er duidelijk een belemmering in zit. Mijn linkerbeen kunnen ze makkelijk in een bepaalde gradenhoek draaien, maar rechts is dat maar een heel klein stukje. Ik heb er verder ook geen pijn aan (of last van). Maar de osteopaat vond dat toch vreemd. Bekkenproblemen kunnen veroorzaakt worden door zwangerschap en/of zware bevalling, maar die heupbeperking kon zijn niet verklaren.
    Om te voorkomen dat ik eindeloos maar naar die osteopaat geld blijf wegbrengen, leek het zinvol eens verder te kijken en zo nodig het behandelplan aan te passen.
    Wie weet dat het bekkenprobleem ook wel verbeterd als de heup beter werkt.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nou ik hoop dat ze iets vinden dit is ook niks, maar hopelijk niks raars en dat het zo weer beter gaat

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: ik ken het wel,dat families niet meer zo close zijn,soms word alles anders,voornamelijk na een scheiding of iets dergelijks.Je vind dan toch niet meer wat er vroeger bijvoorbeeld wel was.
    Doordat je veel werkt,kom je niet meer aan ontspanning toe.Ik begrijp je wel,want als je meer vrije tijd hebt dan heb je meer tijd om te piekeren en dat is ook niet de bedoeling.
    Het werk van je man is ook belangrijk idd,moeilijke situatie hoor.Probeer anders zoals Mees zegt met de zomervakantie een tijd naar Nederland te gaan,dan kan je weer even bijtanken.
    Sterkte ermee meid!!

@Mees: nu kan je ook veilig die foto laten maken,je kan nu nog niet zwanger zijn,dus maar snel doen dan.Zo heb jij de laatste weken aardig wat medische perikelen afgelopen he:p
    Nu nog ff een fotootje;)
    Straks ben je weer als nieuw!:D
    Nee,even zonder dollen: het zou fijn zijn als je bekkenprobleem er beter van werd,want bekkenproblemen zijn ook behoorlijk pijnlijk.Ik ken het ook helaas.

@Sillysa: Het is voor jou een heel moeilijk gesprek morgen.Wat kunnen dingen opeens veranderen in je leven he.Het is zo dubbel.Ik hoop echt dat de behndeling erg mee gaat vallen en dat ze je baarmoeder kunnen besparen,zodat jullie toch nog voor een kindje kunnen gaan.Gaat je man mee naar de gynaecoloog?
    Heel veel sterkte morgen!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Vanmorgen ben ik weer naar het zh geweest. Poeh wat was het druk op de weg. Normaal gesproken ben ik altijd wel een half uur voor mijn afspraak aanwezig omdat ik rekening houd met verkeersdrukte, spits, onvoorziene omstandigheden etc. Vanmorgen vertrokken met een kwartier speling in tijd (als ik heel vroeg moet vertrek ik met een half uur speling) Ik hoefde pas om 10:15 te zijn en dacht dat ik na de spits toch wel lekker zou kunnen opschieten. Nou niet dus. Ik kwam gewoon een kwartier te laat! Dus al met al een half uur langer over de reis gedaan dan ik verwacht had. Gelukkig bleek ik niet de enige te zijn want ik werd al op gewacht met het commentaar van “ja we horen al van veel meer mensen dat het druk is op de weg” Gelukkig maar, want ik vind te laat komen altijd zo irritant. Maar nu was in ieder geval duidelijk dat ik er niets aan kon doen, want ik bleek bij lange na niet de enige te zijn. In zh bleek alles goed. Ik kreeg nog wel even een benauwd momentje want maandag waren er twee follikels te zien, een links en een rechts. Vandaag begon ze aan de rechterkant en zag daar al twee zitten die groot genoeg waren. Ik begon me dus in stilte al voor te bereiden op het nieuws van “helaas te veel eicellen dus deze cyclus slaan we over” maar aan de linkerkant was niets te zien?! Ik weer helemaal blij. Ik kreeg nog wel een paar keer de waarschuwing dat de kans op een tweeling nu wel aanwezig is. Maar ja een kans op zwangerschap ook en dat is tot nu toe ook nog niet gelukt dus zal het vast weleen beetje meevallen. Eerst maar eens positief testen over dik twee weken, gaan we ons daarna wel weer zorgen maken over het feit of het al dan niet een tweeling zal zijn. Vanavond moet ik dus Pregnyl spuiten. Vrijdagmiddag mat ik dan weer voor een IUI, (poging 7)dus mijn NOD moet niet 25 december zijn maar 23 december.
    Verder hier vandaag toch de kerstboom maar vast tevoorschijn gehaald en versierd. Dit had ik dinsdag in de klas ook al gedaan en toen ik al die kerst tierelantijntjes weer tevoorschijn haalde kreeg ik toch ook wel weer zin in de kerst. Ik vind dit toch ieder jaar wel weer een heel knusse tijd.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sill sterkte morgen bij je afspraak. Is toch wel even iets anders om nu naar de gyn te moeten.

@ Mees hoe ging het vandaag met de acties rondom je heup?

@ Jeetje wat naar dat je weer zo in een dip zit. Ik hoop heel hard voor je dat je morgen of overmorgen een positieve test in handen mag hebben. Dat geeft je dan vast weer zo’n positieve drive dat je je niet meer zo ellendig voelt. Sterkte meid.

@ Allen, ik heb sinds een paar weken ook een fb account maar ik doe er nog niet zoveel mee. Ik ben helemaal niet zo goed in dat soort dingen. Ik vind het wel leuk om anderen te volgen en wie weet leer ik na verloop van tijd ook wel om er wat actiever mee om te gaan. Ik zou het wel leuk vinden om jullie toe te kunnen voegen aan mijn vriendenlijst. Maar ik heb geen idee hoe ik jullie zou moeten vinden op fb (ken ook van bijna niemand van jullie de eigen namen ). Als je het leuk vindt stuur me dan maar een pb-tje dan stuur ik wel een terug met onder welke naam je mij kunt vinden op fb. Verwacht geen bombardement van teksten van me want ik ben niet iemand die wereldkundig gaat maken wanneer ik aan het tanden poetsen ben of wat ik op mijn brood smeer. En oh ja, ook ik praat op fb niet over het onderwerp waar we hier allemaal zo vol van zitten. Dat bewaar ik mooi voor zp.

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, vervelend van je dip meid. lekker jezelf een beetje verwennen, dat helpt mij altijd.

@sil, inderdaad raar om zo naar de gyn te gaan. kun je de afspraak niet afzeggen en pas na je consult over je behandeling meer inplannen?

@mees, hopelijk brengt een foto en/of fysio verlichting voor je. een beperking in je heup is niet echt leuk

@boudicca, alvast succes voor vrijdag!!!

hier vandaag weer gewerkt, ging gelukkig goed. erg druk dus de tijd ging snel! mijn buik groeit al aardig, en dat valt de mensen op! wel grappig dat je nu opmerkingen krijgt over je groeiende buik. nu lekker relaxed op de bank, zo weer mijn oefeningen doen en de rug voor het slapen gaan weer fijn insmeren. de was draait, had weer kleren besteld en die was ik altijd even voor het dragen.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooooooooow dames, ik heb weer iets hoor!
    Vanmiddag naar fysio.
    Vooraf had ik me voorgenomen dat het de laatste keer zou zijn.
    Ik voel me direct na de massage heel goed, maar rug en nekpijn is de volgende dag meestal wel al weer terug, dus daarom had ik ook zo iets van misschien moet ik er gewoon mee stoppen.

Nou ja ik kwam binnen en het was meteen weer gezellig.
    Hij maakte weer wat flirterige opmerkingen, o.a. zoiets dat hij dacht dat ik wel een lieve populaire juf zou zijn.
    En hij had het ook over een blauwtje wat hij ooit had gelopen bij een meisje en dat hij nu vrijgezel was.
    Maar toen was het tijd en toen zeii hij ik heb niemand na jou, zullen we een koppie thee drinken?
    Natuurlijk, hahaha.
    Weer gezellig zitten kletsen, het is nogal gehorig dus hij zei ik kijk even om de hoek of er al iemand zit.
    Was nog niemand, hij zei ach we praten gewoon heel zachtjes is het net of we er niet zijn gaan ze misschien weer weg, hahaha.
    Hij zei zo krijgen mensen wel een raar beeld van ons he?
    Op een gegeven moment dacht hij toch echt de deur te horen, dus ik trok mijn jas aan.
    Dus ik zeg hem gedag maar er zat nog niemand, hij zegt ik ga snel bellen.
    En wat hij bedoelde weet ik niet.
    Hij kon bedoeld hebben wacht even ik ga bellen en als diegene niet komt blijven we nog even zitten of hij kon bedoeld hebben ik ga bellen om te kijken of hij er aan komt.
    Afijn, ik heb gedag geroepen en ben de deur uitgelopen.

Het heeft natuurlijk te maken met mijn bijna arriverende eisprong maar ik had hem het liefst aan zijn haren mee naar mijn huis gesleept en de kleren van zijn lijf gescheurd, hahahahaha.
    Sorry dat moest er echt even uit.

Dus nee, ik heb niet gezegd dat het de laatste keer was en gewoon volgende week weer een date, eeehhh sorry afspraak staan :) !!!!

Syl, hoe ging je afspraak in het zh?

Jeetje, oh ik kan me zo goed voorstellen dat je je fam soms mist, en misschien niet alleen je fam. maar ook gewoon nederland.
    Ik vind het knap hoor, ik zou zelf nooit in een ander land kunnen wonen.
    Ik hoop dat je man een beetje snapt dat het voor jou een grote stap is die je voor hem hebt gemaakt.

Boudicca, het schijnt idd dat follikels weer makkelijk verdwijnen.
    Maar nu heb je twee mooie.
    Ik heb overigens ook wel eens drie grote gehad en dat leidde niet eens tot 1 bevrucht ei.
    Maar wie weet heb je zometeen een jip en janneke, haha.
    Ik heb je een pbtje gestuurd.

Ik heb vanmiddag geprobeerd om ovutesten te kopen maar bij het kruidvat overal uitverkocht.
    Denk dat ze even niet leverbaar zijn.
    Nu heb ik andere, een vaag merk, van een andere drogist.
    Ik vertikte het echt om 34 euro uit te geven voor die van Clearblue, echt wat een belachelijk bedrag.
    Nu 7 testen voor 15,95. een doosje met daarin ook 7 plastic bekertjes om in te plassen hahaha.
    Er zat niet eens een gebruiksaanwijzing bij.
    Maar elk verpakkinkje zat een pipetje en testje dus het wees eigenlijk voor zich. Maar stond ook nergens op hoe lang ik moest wachten.
    Nou ja ik zag een heuuuul licht lijntje.
    Toch heb ik een voorgevoel dat er nu al een groot ei zit, gewoon omdat mijn lichaam zo aanvoelt (lees bovenstaand stukje ;) ).
    OOOh nu moet ik pas vrijdag naar het zh en zaterdag pas donor gereserveerd. Dus eggie moet het nog even volhouden.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, die fysio flirt echt met je hoor!!! ik zeg gewoon een bakkie doen!

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Jeetje: Aah goss meis, wat vervelend om je zo naar te voelen. En geen makkelijke keus als je denkt aan hoe je het misschien zou kunnen oplossen. Moeilijk hoor. En je temperatuur wijst op een naderende ongi begrijp ik? Hè bah :( Ik dacht juist vandaag overdag dat je misschien alsnog positief test. Maar daar wijst je temp dus niet op. Nou hele dikke knuffel. Ik hoop dat er 'n structurele verandering ten goede voor jullie komt.

@Syll: Morgen dus die afspraak. Ja kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt omdat je nu niet het nut ervan inziet. Maar ondanks dat ik niet weet wat realistisch is om te verwachten, hoop ik toch dat zal blijken dat je met een minder ingrijpende ingreep geholpen kan worden. Wat een lange zin, maar je snapt me wel hè? Ik denk aan je en net als Mees is dat vaker dan dat ik het hier opschrijf. Dikke knuffel.

@Boudicca: Oké dus weer Pregnyl spuiten. En vrijdag IUI. Nou meid de laatste van het jaar en de laatste die nodig is ;) Mijn NOD is ook 23 of 24 denk ik. Had voor de zekerheid 24 ingevuld in op NODlijstje. En wat leuk dat je toch de kerstboom tevoorschijn gehaald hebt. Zelf hou ik niet zo van deze tijd. Het is een beetje dubbel; het is wel leuk eigenlijk of ik weet dat het leuk zou moeten zijn maar ik voel me altijd zo verdrietig of opgejaagd dan. Dat opgejaagde vooral aan 't eind van deze maand. Heb dus ook geen kerstboom enzo. Maar bedacht me dat ik daar natuurlijk wel aan ga als ik een kind heb. Ach ja. Het wordt een roze Kerst dus dit jaar zal ik me anders voelen ;). Ik heb trouwens goede hoop voor jou hoor. Ik verwacht het gewoon echt.

@Mees: O toch een foto laten maken dus? Nou hoop ook dat er niets ingewikkelds uit komt. Je richt je nu weer vol op het zwanger worden natuurlijk.

Hier gister en vandaag een licht streepje op de ovutest...

Fijne avond dames,

Liefs.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat geweldig meid...hij lijkt toch wel erg gecharmeerd van je te zijn!Had hem lekker mee naar huis gesleurd,maar laat hem dan niet in je badkamer,maar in je slaapkamer !:D:D:D:D
    Hahaha,die Xon! Geweldig meid.Op naar volgende week!!

Ik kreeg net een smsje van Lyanna.Zij vroeg me het volgende door te geven:ik heb vanmorgen op CD 9 follikelmeting gehad.Vanmiddag zo goed als positieve ovulatietest en daarom om 16.15 uur pregnylinjectie gehad.morgenochtend om 10.30 uur de derde IUI op CD 10!Dus is een hele vroege dit keer!
    Vervolgens verteld ze nog dat ze een gescheurde enkelband heeft,doordat ze de laatste traptree miste.Ze heeft een hele dikke voet en veel pijn.Dus het gaat niet zo lekker met Lyanna.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon haha gewoon lekker gaan koffie drinken met hem. Wie weet waar het op uitdraait. Zolang jullie het allebei leuk vinden is het toch prima!

Wat sneu en pijnlijk voor Lyanna dat ze haar enkelbanden heeft gescheurd. En wat vroeg dat ze op CD 10 al IUI krijgt! Nu maar duimen dat het raak is. Zou mooi zijn als we met een hele horde in december op roze kunnen.

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ik was al begonnen met typen en toen even opgestaan. Vandaar dus o.a. jouw bericht gemist. Maareh...dit zijn toch wel een paar hinten dat hij je leuk vindt. Wat leuk. Ach volgende week weer een afspraak en je doet toch niets verkeerd? Het zal voor hem vast ook niet makkelijk of normaal zijn om toenadering te zoeken. 'Xon en de fysio', het verhaal van een inseminerende juf en een jonge (vroegwijze) God, volgende week nieuwe aflevering, mis het niet!! :p:p

(nee serieus, alleen maar leuk)

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Lyanna: Ooh pijnlijk. Beterschap met je enkel. En inderdaad wat vroeg op dg 10. Maar maakt niet uit; als het maar leidt tot een zwangerschap. Ik ga ook voor jou duimen. En dus ook jij rond Kerst NOD. Spannend.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahahahahahahahaha!!!
    Ik word zelf bijna benieuwd naar de volgende aflevering.
    Maar zeg nou zelf waarom zou zo een broekie, die er ook nog eens leuk/lekker uitziet(en waar de vrouwen vast aan zijn voeten liggen) en weet dat deze 38 jarige oude vrouw elke maand zaad van een donor gebruikt om zwanger te worden, enige interesse tonen???

Maar dat neemt niet weg dat het idd een zeer fijn en gezellig kopje thee was.
    Oh ja ik had per ongeluk mijn saphh-bh aan gedaan met van die extra bandjes over je borst heen.
    Normaal doe ik, ook voor mijn eigen gevoel, mijn zwarte wat degelijkere bh aan, maar dat was ik vanochtend vergeten.
    Het viel hem meteen op want hij zei, he is dat een Marlies Dekkers bh, vind ik altijd wel mooi die bh's met van die bandjes.
    Daar denk ik nu eigenlijk pas weer aan, eigenlijk best een rare opmerking van een fysio, toch?

Sorry Syl, was een dag te vroeg, je moet morgen pas.

Boudicca, ik kan je niet vinden hoor onder die naam!!

Mees, een foto!
    Let je wel op dat dat ook rontgenstralen zijn en dat die nog een tijdje in je lijf blijven i.v.m je ei.

Deel Deze Pagina