wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Xon maar inmiddels is het je toch gelukt om me op fb te vinden!

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon hahaha had hem maar meegesleurd wie weet wat ervan gekomen was!!! Hahaha grappig hoor, maar waarom zou hij nix in jou kunnen zien?? Je bent een leuke vlotte meid, heeft nix met leeftijd te maken, zit tussen je oren (enzo:p:p) hahaha...

Mees, tja dan maar gauw die foto laten maken, dan ben je ervan af en hoef je je straks niet druk te maken van moet ik nou gaan of niet, ben ik nou zwanger of niet?? Nu weet je dat het niet zo is dus beter snel even gaan, ik hoop dat er een oplossing omt voor je pijn. Knufffff

Boudi, jij heeeelllll veeelllll s6 vrijdag, met 2 mooie eitjes!! Gelijk 2 zou ook mooi zijn toch??

Maureen, weet jij al wanneer je weer naar je donor gaat??

Just, ik wilde de afspraak ook afzeggen maar ze zeiden dat het al zolang duurt om in het proces van UIU of IVF te komen, dat ik maar beter gewoon kon gaan en mocht het om watvoor reden dan ook alsnog niet kunnen dan kon ik altijd nog afzeggen.

Lyanna, sterkte met je voet meid! En met je IUI natuurlijk...

Ja man gaat morgen ook mee, dat moest voor deze afspraak omdat het hem natuurlijk ook aangaat, maar de 23e gaat ie ook mee hoor, hij zegt stel dat ie je voor een keuze zet dan hoef je iig niet alleen een moeilijke beslissing te nemen, dan ben ik daar voor jou. Echt heel lieffffffff..

Ook jullie zijn allemaal heel lief hoor, zou soms niet weten wat ik zonder jullie moet, omdat je hier zo lekker vrijuit kunt praten over van alles en nog wat, groot of klein, iedereen steunt elkaar, echt heel fijn, bedankt......

Liefs Silly

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: tuurlijk kan hij wat in jou zien! Je bent een mooie meid om te zien en wat is nou 38 jaar! In de bloei van je leven!De jongere mannen willen tegenwoordig een oudere vrouw...een MILF zoals ze die noemen.Ik weet nog dat ik na mijn eerste scheiding een poosje vrijgezel was.Ik was toen ook rond jou leeftijd.Ik ben toen ook uit geweest met iemand van 25 en later nog een keer met iemand van 28,maar als je het samen leuk vind is er toch niks mis mee.Dan voel je je weer jong:D:D Geniet er gewoon lekker van!

@Sillysa: ik begrijp wat je bedoeld! Ik vind het ook fijn dat we elkaar hier zo kunnen steunen,maar ook kunnen lachen met elkaar.
    Fijn dat je man meegaat morgen!
    Sterkte hoor meis.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden.

Hoop had mijn berichtje al over gebracht. Zit nu even op klein tablet, niet echt ideaal.

Was vergeten te melden dat follikel al 16 mm was vanochtend.

Dank jullie wel voor beterschapswensen.

Syll, denk aan je en kan me voorstellen dat gesprek morgen dubbele gevoelens geeft.

ALL, leef met jullie mee.

Dikke knuff!!!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden, begin hier eindelijk beetje mijn weg te vinden in routines etc.... hoopte dat er hier zwangeren bij waren gekomen maar helaas...of ik heb er overheen gelezen, heb ook niet alles nog teurggelezen is erg veel....

Xon...moest even wel lachen om jouw verhaal over fysio...hij flirt echt overduidelijk en ja rare opmerking van fysio over bh, dus hij keek daar wel degelijk naar, hahaha

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lyanna, succes met je IUI en met je enkelbanden, wat balen zeg, beterschap!!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hebben er nog meer dames hyves?Als je het leuk vind om vriendjes te worden stuur me dan even een pbtje

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: en dan vraag jij je nog af of hij je leuk vindt...???? Hallo, meid, wake up!! Die fysio vind je harstikke leuk. Ik ben vaak zat bij een fysio geweest, maar ik heb nog nooit een opmerking over mijn bh of een kopje thee gehad.
    En toen hij zei dat hij hij snel ging bellen, dacht ik echt dat hij bedoelde dat hij jou snel ging bellen. Dus wie weet....
    En wat maakt het uit, dat die klachten een dag later terug zijn. Niet over in zitten. Vanaf januari weer voldoende behandelingen in het vooruitzicht. En als je door je max. aantal behandelingen heen bent, dan toch maar thuis bij jou voortzetten....hihihi...(sorry, zit inwendig zo met je mee te genieten, heerlijk die aandacht).
    Ik wilde morgen die foto laten maken, dat is ongeveer 1,5 week voor mijn eisprong? Dat moet toch wel lukken met die straling, toch? Nooit bij stilgestaan dat die straling een paar dagen in je lijf blijft.
    @Boudicca: kans op een tweeling?? Ja, zou niet mijn voorkeur hebben, maar zou voor mij ook geen belemmering zij om door te gaan met de IUI deze maand. Laatste kans voordat de kliniek gaat verbouwen, dus we zullen die eitjes van jou eens flink gaan toespreken vrijdag.
    @Syl: ik wil jou heeeeel veel sterkte en succes wensen. Laat het maar over je heen komen, meer kun je er op dit moment niet aan voorbereiden. En je hebt inderdaad een heeel lieve man! Fijn dat hij er zo goed voor je is. En wij staan ook klaar om je te steunen waar nodig.
    @Jeetje: hoe is het nu met je? Ook aan jou denken we en ook voor jou zijn we er als je even met jezelf en met alles in de knoop zit.
    @Justme: fijn dat je lekker gewerkt hebt! En leuk dat je buik al goed zichtbaar begint te worden. Dat vond ik het moment dat ik me echt zwanger (durfde) te voelen. Mensen gaan dan opmerkingen maken, belangstelling tonen, rekening met je houden. Een heerlijke tijd! Dus geniet maar lekker van je buikje! Voor je weet heb je een mega-toeter.
    @Salcia: leuk weer van je te horen en ook fijn dat er een beetje een ritme begint te komen. In het begin leek het ook of ik nergens anders meer tijd voor had (had zelfs geen tijd om goed te eten en te drinken). Geniet lekker van je kleine meisje!

Hier inmiddels al half 11. Had mijn zoontje naar bed gebracht en had gedacht dat hij niet zou kunnen slapen. Het is zo onstuimig buiten en hij slaapt op de hoek van het huis. Maar het was verdacht snel stil.
    Het kamertje van hem is ook erg koud. Zeker met veel wind, lijkt het wel of de kou door de buitenmuur komt. Dus hem maar lekker warm aangekleed en met sokken aan in de slaapzak. Binnenkort willen we een andere (grotere) radiator daar laten plaatsen, maar tot die tijd is het even behelpen. En hopen dat er in de tussentijd maar niet al te strenge vorst zal komen.
    Vanmorgen naar de ha geweest. Heb gelijk even gevraagd voor steken op mijn borst die ik heb. Ik had dat afgelopen maandag en nu voelt het als een soort van spierpijn. Toen ik er gisteren spierpijnzalf op smeerde, hielp dat niet. Dus dat zat me toch niet lekker.
    Zij had het ook over dat syndroom van Tietze, net als Syl. Het is de aanhechting van het kraakbeen, dus geen spierenkwestie maar kraakbeen. En dat kan af en toe wat ontsteken.
    In ieder geval blij dat het niets ergs is (met het hart of zo). Maar goed, over is het ook niet en dat kan volgens haar nog wel even aanhouden. Nou, dat hadden we nog niet gehad.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: beterschap met je voet! En veel succes met je volgende poging!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:dat is idd wel even schrikken als je steken op je borst hebt.Gelukkig was het niet je hart.

Wij hebben zo,n koude badkamer,heel vervelend.Je zoontje is nog zo klein,dus goed dat je hem wat warmer aankleed.De vorst moet nog maar even wegblijven.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: kan zelf slecht tegen kou in huis. En zeker nu ik een kleine heb, ben ik daar panisch voor. We hebben laminaat in huis en het trekt dan ook nog eens zo snel koud op. Nu is zeer waarschijnlijk ook nog eens de CV-ketel kapot.:x Vorig jaar ging die al kuren vertonen en hebben we er al 2 x een bedrijf bij gehad. Hij heeft toen al een onderdeel vervangen van 300 euro (incl. montage). Hij zei toen al dat hij hoopte dat dat het zou zijn, want als dat het niet zou zijn, dan zou er een veel duurder ding kapot zijn (gasblok of iets dergelijks) en dat zou dan 600 euro gaan kosten.
    Daarna ging het weer goed, dus we gingen ervanuit dat dat alleen dat goedkopere onderdeel kapot was. Maar het is weer december (net als vorig jaar) en het gesodemieter begint weer.:x:(
    Gisterenavond kom ik thuis van mijn werk en het huis was steenkoud. Mijn man was de hele tijd aan het koken geweest met mijn zoontje, dus in het keukentje met pruttelende pannen had hij het niet opgemerkt dat de rest van het huis koud was.
    Dus weer op de reset-knop op zolder gedrukt. Alles deed het weer.
    Uit voorzorg, omdat het zo koud is in mijn zoontje's slaapkamer de verwarming vannacht maar aangelaten.
    Toen mijn man om 4 uur thuis kwam van zijn werk en hij even later naar bed ging, bleek hij toch al weer uit te zijn.
    Dus hij in de nacht weer naar zolder en weer alles gereset.
    En toen ik vanmorgen beneden kwam, was weer alles uit. Grrrr.... Dus weer naar boven en weer gereset. Het resetten is op zich een fluitje van een cent, maar het heen en weer geklepper naar zolder is erg lastig, want ik moet steeds de flizo-trap uitklappen, wat met veel lawaai gaat en dat is niet handig als mijn zoontje (of man) slaapt.
    Straks toch maar bellen of de monteur nog een keer wil komen kijken. Als het inderdaad nu dat dure onderdeel is, dan gaan we op zoek naar een nieuwe ketel. Ik ga niet met een gerust hart de winter in als een ketel niet te vertrouwen is (bij mij in huis gaan dingen nl. bij voorkeur kapot in weekenden, avonden en feestdagen).
    Nou ja, we zullen zien. Dat wordt dan waarschijnlijk een nieuwe cv-ketel en ik moet ook nog steeds wachten op de tandartsrekening van 900 euro.:$
    Hoezo dure decembermaand??:(

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK
    30-11 Xon (BAM) 38-ronde 16 ZI-1e kind
    11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind
    25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind
    26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind
    02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind
    ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind
    ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind
    07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind

ZWANGER
    13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram

POOL

Sayen, uitgerekend 13 december, meisje
    Sillysa: 9 december
    Jes4: 10 december
    Ricmar: 11 december
    Boudicca:14 december
    Jeetje: 15 december
    Xon: 15 december
    Lyanna: 16 december
    Mees: 17 december
    Hoop42:18 december
    Almika: 21december

Niala, uitgerekend 13 januari, meisje
    Ricmar: 31 december
    Lyanna: 07 januari
    Jeetje+Almika: 10 januari
    Jes 4: 12 januari
    Silysa: 14 januari
    Mees: 15 januari
    Xon: 16 januari
    Hoop42: 18 januari
    Boudicca: 20 januari

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed

Lijstje maar even aangepast, vandaag is mijn ongi echt doorgebroken. Dan denk ik dat mijn eisprong toch echt pas op dag 20 was! Ik ben er niet zo teleurgesteld over als anders eigenlijk (omdat ik het al zag aankomen denk ik en nu weet ik zeker dat ik niet hoogzwanger ben in de heetste maand van het jaar!) en heb alweer positieve energie om er weer voor te gaan. Denk dat ik toch maar weer ga tempen aankomende ronde om eens te zien of mijn ei dus echt telkens zo laat is (dag 18-20) Ik denk dat we in dat geval gewoon heel veel geluk hebben gehad in mei, want toen hadden we voor het laatst geklust op dag 14! En toch raak. En zal ik ovutesten gaan doen?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Pfff Mees, da's ook wat!! Inderdaad hoezo een duur decembermaandje. Dat is wel even slikken. En erg vervelend. Maar hopelijk kun je er dan weer lang mee vooruit.

@Xon: ik voelde de spanning gewoon in je berichtje over de fysio hahah! Ja, die vent vindt je echt leuk hoor! En waarom ook niet, je bent ook leuk. Ben ook nu al benieuwd hoe dit verder gaat! :D

@Sillysa: sterkte vandaag, want dat zal niet makkelijk zijn. Maar het is inderdaad misschien beter om toch te gaan en het dan later af te zeggen dan dat je straks heel lang moet wachten als het eventueel toch gewoon kan. Ik denk aan je hoor meid! Het valt echt niet mee. Knuffel!

Ik zit vandaag voor de verandering in een winkelcentrum te werken en dat doet me wel even goed, om eruit te zijn. Ben benieuwd hoeveel werk ik gedaan krijg, maar misschien valt het mee. Voel me alweer wat beter dan dinsdag. Die dip heb ik volgens mij meestal ook voor ik ongesteld moet worden. Hoezo last van PMS??!!

@Boudicca: het lukt me niet om je te pb'en. Misschien kun je mij een pbtje sturen, ik wil je wel toevoegen op Facebook!

Nou, ik ga gauw aan het werk. Liefs en knuf allemaal!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: heel irritant een ketel die niet goed werkt!Ik heb jaren geleden ook eens zo,n kreng gehad.We hadden toen een huurhuis en de monteur kwam echt iedere winter wel 5 tot 7 keer langs.Het was al een oude ketel.Een van mijn kids had toen veel last van kroep en dat is zo eng! Daar kan je maar 1 ding tegen doen en dat is stomen in de badkamer.Maar aangezien onze ketel oud was en geen combi-ketel,was er weinig druk op de kraan,waardoor we dus geen stoom in de badkamer konden krijgen.Woningbouw gevraagd of dat we een nieuwe ketel konden krijgen,het was tenslotte een grote onkosten post ook voor hun.Verklaringen van de arts erbij uit het ziekenhuis,data het medisch gezien noodzakelijk was voor ons kind die kroep had.Maar nee hoor,we kregen het niet voor elkaar.
    Ik weet dus hoe gefrustreerd je kan zijn van zo,n ketel die je iedere keer weer aan moet gaan doen.ken je niet iemand in je omgeving die het in de avonduurtjes kan doen?Of plaats een advertentie op marktplaats,wie jullie kunnen helpen.Er zijn loodgieters genoeg die graag wat bijverdienen.

@Jeetje:Wat jammer nou meid!Maar gelukkig ben je zelf niet zo teleurgesteld.Ik zou zowiezo blijven tempen,dana krijg je een beetje inzicht in je eigen cyclus.Probeer eens ovulatietesten,dan kunnen jullie wat gerichter klussen.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK
    11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind
    25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind
    25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind
    26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind
    02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind
    ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind
    ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind
    07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind

ZWANGER
    13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram

POOL

Sayen, uitgerekend 13 december, meisje
    Sillysa: 9 december
    Jes4: 10 december
    Ricmar: 11 december
    Boudicca:14 december
    Jeetje: 15 december
    Xon: 15 december
    Lyanna: 16 december
    Mees: 17 december
    Hoop42:18 december
    Almika: 21december

Niala, uitgerekend 13 januari, meisje
    Ricmar: 31 december
    Lyanna: 07 januari
    Jeetje+Almika: 10 januari
    Jes 4: 12 januari
    Silysa: 14 januari
    Mees: 15 januari
    Xon: 16 januari
    Hoop42: 18 januari
    Boudicca: 20 januari

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hè, wat balen, meid! Wel 'fijn' dat je je al een beetje erop had voorbereid, dan komt de klap niet zo hard aan. En leuk dat je ergens in het winkelcentrum zit te werken. Zat daar ook wel eens aan te denken bij jou, of je niet ergens een werkplek of zo in een kantoorgebouw kon krijgen (bij jouw man's werk bijv.), zodat je wat meer onder de mensen kan zijn (maar een winkelcentrum is daar ook goed voor).
    En ik zou zeker ovu-testen (erbij) gebruiken. Zeker als je je man vaak al over de streep moet trekken en dan bang bent je ei gemist te hebben. Met die ovu-testen kan hij er niet omheen als er twee streepjes staan. Misschien eens een maandje allebei gebruiken. Dan kun je de templijst en de ovutest naast elkaar leggen of het FF-kruis klopt met je eisprong volgens de ovu-testen.
    @Xon: ik heb evt. nog wel wat kruidvat-ovutesten liggen, hoor, dat ik er wel een paar naar je op wil sturen als je liever die van het kruidvat hebt? Overigens toen ik ze de laatste keer kocht, viel het me op dat ze duurder waren geworden. Nou ja, of zwanger worden nog niet duur genoeg is.:(
    @Hoop: ja, het is wat met die k-kachel. Ik hoorde van mijn man, dat toen ik weg was vanmorgen, de kachel er nog een keer mee opgehouden was. Nou, dat is dus al 4 keer in nog geen 24 uur.:x
    Heb gebeld en vanmiddag hadden ze geen tijd meer. Nu komen ze morgenvroeg. Ben benieuwd.
    Als we een nieuwe ketel nemen, gaan we die toch niet door een bedrijf laten doen. Deze ketel is ook door een beunhaas gedaan (wel iemand die bij een cv-installatiebedrijf werkt), maar een stuk goedkoper. We willen die monteur er morgen toch even bij hebben omdat hij vorig jaar ook iedere keer hier geweest is voor die storing (en we willen indirect een beetje advies proberen te krijgen wat voor een ketel hij nu zou aanraden en met hoeveel watt e.d.). Maar het is wel knap kl*te!
    @Syl: ik weet niet of je al geweest bent of je nog moet. Laat alles maar even bezinken en praat ons maar bij als je er behoefte aan hebt. Een dikke knuffel voor je!

Heb vanmorgen de foto gemaakt. Het wachten was langer dan het maken van de foto zelf. Dinsdag kan ik dan mijn ha bellen voor de uitslag.
    Het is al weer 3 uur. Ons huis is een complete chaos! Moet ook hoognodig strijken, want de berg hoopt zich maar op. Heb er eigenlijk de puf niet voor, maar ja, wanneer wel.:)
    Nou, maar snel een begin maken. Over een uurtje moet ik al weer naar mijn werk toe.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jezelf al wel weer positieve energie hebt voor de volgende poging. Om goed in kaart te krijgen wanneer je eisprong nu ongeveer is moet je eigenlijk langere tijd temperaturen. Een eisprong hoeft niet elke maand op exact dezelfde dag plaats te vinden maar kan rustig een aantal dagen eerder of later zijn. Wie weet had je in mei wel gewoon een keer een wat vroegere eisprong. Bovendien kan zaad wel tot 5 dagen overleven in de baarmoeder voor het een eitje kan bevruchten. De kans op bevruchting is groter bij sex een paar dagen voor je eisprong dan een paar uur erna!
    Leuk dat je in het winkelcentrum kunt werken. Ik kan me voorstellen dat dat ineens heel anders voelt en wel een zekere positieve energie kan geven.
    Ik ga je zo even pb-en;)

Mees wat een ellende met die kachel. Inderdaad maar proberen om dat voor de kerst geregeld te krijgen. Mooi dat de foto’s inmiddels gemaakt zijn en fijn dat je dinsdag al de uitslag kunt opvragen. Daar hoef je dan niet zo lang op te wachten.

Sill hoe is het vandaag gegaan? Heb je er een positief gevoel over of heeft het juist averechts gewerkt? Ik hoop dat je er voor je gevoel in ieder geval wat aan gehad hebt.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd want ik heb het idee dat het daaraan ligt dat we niet kunnen pb-en. Het lukt mij nl ook niet om jou een pb-tje te sturen. Wie weet wil het wel wanneer we hier op zp ook "vrienden" zijn.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He nee, Jeetje. Op rood.
    Getverdemme. Knap van je dat je het zo makkelijk op neemt.
    Nou alsnog sterkte meis, ik weet dat het toch maar weer balen is. Wel een goed idee om even van werkplek te wisselen, wie weet is dat toch weer even een kleine verandering die je een beetje goed doet.

Mees, vandaag de foto gemaakt.
    Nu nog even wachten op de uitslag.
    En wat een gedoe met die cv.
    Alsof je je geld niet beter aan iets anders kunt besteden ;)!!

Hier net een enorm balen moment.
    Namelijk een positieve ovutest :( !!!
    En donor staat pas voor zaterdagochtend geboekt.
    Potverdorrie het is pas dag 10!!!
    En dat zonder hormonen, ik snap er geen bal van.
    En dat terwijl drie maanden geleden mijn eisprong op dag 18 was mét hormonen!!!
    Nu weet ik dat na een positieve test het nog 24 a 36 uur duurt voordat je ei springt, maar goed wie weet had ik vanochtend al wel een positieve test alleen toen heb ik niet getest :( .
    Ik net mijn donor gesmst of hij morgenmiddag of morgenavond kan, maar denk dat ik misschien toch wel te laat ben.
    We zullen het morgen om 11.30 u. weten want dan heb ik een follikelmeting. Als er dan geen ei zit ben ik echt te laat.
    Donor laat het me morgenochtend weten of hij kan.
    Ik hoop het zo!

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon het gebeurt ook wel eens dat een test positief lijkt, een dag later al een minder duidelijk streepje laat zien en weer een dag later weer positief is. Het lh hormoon kan schommelingen vertonen waardoor het soms lijkt of de test positief is maar je eisprong toch nog een dag langer op zich laat wachten dan waarvan je bij een positieve test vanuit gaat. Ik heb dit ook een keer gehad. Een dag een echt donkere streep, dag later duidelijk negatief en nog een dag later weer positief. Bovenstaande uitleg kreeg ik toen van mijn gyn. Wie weet is dit bij jou nu ook zo. Morgen bij je fm weet je meer. Ik hoop dat je ei nog even op zich laat wachten zodat je een kans maakt deze maand.

Deel Deze Pagina