@Xon: jemig, dat zou ook wat zijn. Maar laten we er maar vanuit gaan dat wat Boudicca zegt, dat je nog niet te laat bent. Hopelijk reageert je donor snel. Wie weet springt hij vanavond nog wel in de auto! @Boudicca: jij morgen je inseminatie weer! Nou, spreek dat paarse vocht maar eens goed streng toe! We willen een roze kerst ipv een rode of witte. Hier weer thuis van het werk. Strijkberg is van mount everest geslonken tot de pyreneeën. Hopelijk heb ik straks nog zin om de laatste berg weg te werken. Morgen nog een werkdag voor de boeg en dan gelukkig weekend!
Hi ladies, ff een berichtje , ik lees en leef met jullie mee.... Hier nog steeds hanging in there, nu steeds last van jeuk overal en tintelende handen...... Verder alles goed! Gr niala
Hi ladies, @Jeetje: Hè toch balen hoor. Maar je klinkt wel positief gelukkig. Nu je NOD ergens begin van 't nieuwe jaar. Voor nu een knuffel. En ja dat helpt mij meestal ook als ik iets moet schrijven dat ik dan met laptop ergens ga zitten en dan af en toe een koffie ofzo erbij. Hoop dat je opgeschoten bent. @Mees: O wat goed dat je de foto al hebt laten maken. Ik zei het al eens maar zeg het nog een keer: Er staat jou nu niets meer in de weg. Een opgepimpte mammie krijgt je baby (en heeft je zoontje nu al). @Xon: O ik hoop dat het is zoals Boudicca zegt dat het misschien ook kan zijn. En anders dat je donor morgenochtend kan komen. Hoop dat je morgen bij de follikelmeting hoort dat je ei er nog braaf zit. @Salcia: Lekker dat je in een ritme komt. Geniet maar lekker van de kleine. @Niala: Nog maar even hè? Wat irritant, jeuk overal. Maar verder gelukkig alles goed. Vandaag was de streep op mijn ovutest lichter dan de 2 vorige dagen. Maar ik was vergeten niet teveel te drinken in de uren voor ik testte. Heb best veel water gedronken dus kan daarmee te maken hebben. Ik zag trouwens dat onderweg tijdens 't kopieëren van het lijstje, ik eraf gevallen ben. Zal mijn voorspellingen voor Niala en Sayen en NOD er weer tussen zetten. Fijne avond allemaal, Liefs.
NOD-WACHTBANK 11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind 24-12 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Sillysa: 9 december Jes4: 10 december Ricmar: 11 december Maureen: 13 december Boudicca:14 december Jeetje: 15 december Xon: 15 december Lyanna: 16 december Mees: 17 december Hoop42:18 december Almika: 21december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Maureen: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed
Niala dat lijkt me om gek van te worden wanneer je steeds jeuk hebt. Lastig hoor. Hopelijk is het iets tijdelijks en heb je er over een tijdje geen last meer van Maureen kan best hoor dat de streep lichter is vanwege te veel drinken voor de test. Gewoon morgenochtend nog een doen. Heb je alweer contact met je donor gehad wanneer hij weer kan komen? (of wanneer jij weer naar hem toe gaat)
Even een update Vince wordt verdacht van koemelk allergie naast reflux, dus een dubbel probleem. we gaan nu voor een week voeding proberen wat geen koemelk bevat en ook deze voeding moeten we indikken. Beide lastig maar beide kan hij over heen groeien.. Wel was hij gegroeid in 2 weken tijd van 3220 naar 3660 gram. Vanmiddag alleen weer de schrik hij stikte zowat in terug gelopen voeding toen hij op de commode lag, weer werd hij blauw en had en flink benauwd. Weer werd duidelijk dat Vince alleen maar op zijn zij kan slapen en in de box alleen maar schuin op de voedingskussen kan liggen. Dood eng... tril er nog van...
Ricmar wat eng! Jemig zeg ik kan me voorstellen dat je je naar schrikt als je zoiets ziet bij je kind. Bah. Een koemelk allergie is inderdaad lastig maar hoeft niet helemaal een drama te betekenen. Het dochtertje van een heel goede vriendin van mij heeft een heel spannend eerste levensjaar gehad. Het kind kon nergens tegen en moest ook speciale voeding hebben. Daar kon ze ook niet tegen dus weer andere nog duurdere voeding. (Ze kon ook niet over borstvoeding) Het heeft heel wat ziekenhuis opnames gekost voor ze erachter waren dat het helaas iets ingewikkelder was dan gewoon alleen een koemelk allergie, maar madam is inmiddels bijna 6 en kan absoluut alles eten zonder ook maar ergens last van te hebben! Het lijkt in vergelijking met haar eerste jaar echt een mirakel maar kinderen kunnen dus inderdaad over allergieën heen groeien. Houd dus goede moed!
@Ricmar: dat moet zeker schrikken zijn geweest. Ik dacht dat kinderen met koemelkallergiën ook altijd erg huilerig waren en veel krampjes hadden. Terwijl ik dacht dat Vince zo'n tevreden mannetje is. Nou, mocht dat het zijn, dan ben je er in ieder geval snel bij. Wanneer weten ze het zeker dat het evt. ook zo is? Dat het goed gaat komen met jullie ventje, daar ben ik ook helemaal van overtuigd. En zoveel aankomen in 2 weken is toch fantastisch!
V heeft wel krampen maar krijgt infacol dus geeft vertekend beeld hij heeft verder geen last muv huidproblemen.. en niezen..
Hoi meiden, Ricmar, wat zal je idd geschrokken zijn meid, gelukkig was je er op tijd bij, tja en koemelk-allergie is niet makkelijk maar komt hij vast overheen, het komt allemaal goed!! Boudi, jij veel s6 morgen meid en spreek ze idd maar even streng toe ja!! Xon, ik hoop dat je niet te laat bent en je donor gewoon op tijd is, morgen weet je meer na de meting, veel s6 meid... Mees, goed dat de foto gemaakt is, hopelijk zijn er niet al te gekke dingen op te zien en valt het mee... Jeetje, jammer meis dat je weer op rood staat al had je er al rekening mee gehouden, dikke knuffffffff. En wat leuk om even een andere werkplek op te zoeken, verandering van omgeving kan best even goed doen... Nou hier naar de gyn geweest ppfffff goed en slecht nieuws...... Slechte dan maar eerst, uit onszelf zwanger worden gaat niet meer lukken dus we kunnen ook stoppen met proberen, er is een heeeelllll groot wonder nodig om nog spontaan zwanger te raken, niet door de ziekte maar omdat de refertilisatie is mislukt en de eileiders niet meer goed hun werk doen,pppfffff Wel zei deze gyn dat het met het uitstrijkje wel meeviel, al ik dat niet begrijp omdat mijn andere gyn mij laat komen voor een microscopisch onderzoek en behandelingsplan, dus ja ze lullen maar wat langs mekaar heen, maar ach What's new??? Nou het goede nieuws, we zijn aangemeld voor IVF!!! In januari krijgen we bericht wanneer we gaan starten, das dan toch weer een lichtje aan het einde van de tunnel!! Dus ja een beetje gemengde gevoelens natuurlijk omdat we de 23e pas meer horen over de behandeling van die kl*te ziekte, maar de vooruitzichten zijn volgens hem goed, dus we gaan ervoor, ik weet dat het geen makkelijke behandeling is en veel van je eist, maar ik (wij) hebben het er 100% voor over!!!! De hormonen zullen een hel worden voor mij, aangezien ik al agressief word van de pil, maar dan moeten ze maar extra lief voor me zijn hahaha.. Liefs ikkuh
NOD-WACHTBANK 11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind 24-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 24-12 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Sillysa: 9 december Jes4: 10 december Ricmar: 11 december Maureen: 13 december Boudicca:14 december Jeetje: 15 december Xon: 15 december Lyanna: 16 december Mees: 17 december Hoop42:18 december Almika: 21december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Maureen: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed Ik heb mezelf op 24 december gezet als NOD dag, dit is natuurlijk een gokje. Maar er zijn meerdere die 16 dagen na IUI mogen testen en dat hou ik dan maar aan en niet de 21 dagen van het zkh. Ik gebruik nu ook weer de Utrogestan en mocht het hetzelfde gaan wordt ik ongeveer 21 dagen na IUI ongesteld. Maar is dus afwachten. Vanochtend IUI gehad en de opbrengst was super, 41 miljoen zwemmertjes en dan moet er toch 1tje tussen zitten die het gaat redden. Denk ook dat ik mijn mannetje zo nog 1x tje ga verleiden en we er nog even een aantal achteraan gaan sturen. Pijn is hier nu redelijk te doen in mijn voet, heb natuurlijk vandaag wel veel moeten lopen ivm de IUI en vanmiddag had ik al afspraak bij de kapper staan. En ik ben van haar tot op schouders gegaan naar kort haar. Gelukkig vond het manneke het leuk. Sill, ik las berichtje net van jou. Vervelend om te moeten horen dat zwanger worden op de natuurlijke manier bijna nihil bij jullie is. Wel fijn dat jullie gelijk voor de IVF aangemeld zijn, want mocht het de 23e toch nog een beetje meevallen hebben jullie deze paar weken toch maar mooi mee genomen. Knuff!!! Iedereen ook een knuff van mij, hoop dat ik morgenavond of het weekend weer een beetje langer achter de pc kan blijven zitten en dan weer mee kan reageren. Liefs.
Oh Ricmsr, dat zal schikken geweest zijn! Pfffff hou het maar goed in de gaten en idd succes met de nieuwe voeding deze week, hopelijk boekt dat vooruitgang!
@Ricmar: wat vervelend allemaal voor de kleine Vince! En wat schrik je dan he,als zo,n kleintje het benauwd hebt.Hopenlijk mag de andere voeding goed aanslaan.Sterkte ermee hoor! @Sillysa: ik kan me goed voorstellen dat je toch best wel opgelucht bent.Je baarmoeder hoeft er dus niet uit! En fijn dat jullie direct aangemeld zijn voor IVF!Succes met de behandeling die volgt en hopenlijk word 2012 ook jullie jaar!! @Lyanna:Veel kans om deze maand dus zwanger te raken meid!! Wat zal het een geweldige kerst worden als er veel op roze mogen gaan! We duimen voor je. Koud he,een kort koppie! Zal best leuk staan!
Sorry dames even alleen een ego-berichtje. Kids zijn een toets aan het maken, dus even snel zp-en. Ga vandaag niet naar het zh, ik weet 100% zeker dat óf vannacht of vandaag dat ik mijn eisprong heb (gehad). Gisteravond die positieve test, vanochtend wakker met pijn in mijn rechterzij en een enorme temperatuurdip (gister 36,9 vandaag 36,5)ook hoofdpijn (hormoonvernadering). Vanochtend nog sel donor gesmst en gevraagd of hij vanochtend toevallig nog kon. Helaas dus niet, wel vanmiddag rond een uur of 5. Ben een beetje bang dat ik te laat ben aangezien een ei maar 12 uur leeft ongeveer (sommigen zeggen 24 maar daar ga ik maar niet van uit). Ik heb het zh afgezegd omdat ik denk dat dat gerommel mijn ei nog wel eens extra snel zou kunnen laten springen, en ze dan ook zo een rubber condoom met van dat gelspul gebruiken wat volgens hun geen kwaad kan voor zaad maar waarvan ik denk dat het beter is van niet vlak voor ZI. We zullen wel zien, natuurlijk had ik al niet heel veel hoop voor de laatste poging maar die is nu nog wel minder. Nou ja, ik ga gewoon maar afwachten en meer kan ik niet doen toch? En anders met frisse moed naar de IUI. Ik reageer later op jullie hoor, maar moest het even kwijt.
@Xon: wat balen meid! Komt je donor vanmiddag om 5 uur nu toch?Ik zou dat denk ik toch doen hoor.Je weet maar nooit he.
Oh Xon, da's balen zeg!! Maar als je donor vanmiddag nog komt is het misschien toch nog net op tijd, je weet nooit! Wat een spanning zeg! Meer kun je inderdaad niet doen nu. Wel gek dat je ei zo vroeg is! Nou ja, probeer hem alsnog te tackelen meid!! We duimen weer voor je.
@Syl: klinkt toch eigenlijk heel positief, meid! Ik neem aan dat ze je anders echt niet verder lieten gaan voor het IVF-traject. Hoop dus dat de 23e mee gaat vallen en het behandelplan niet al te zwaar zal worden. En op zich ben je wel al een keer spontaan zwanger geraakt dit voorjaar, toch? Dus helemaal onmogelijk is het toch ook niet. Ik snap alleen niet dat de ene gyn zegt dat uitslag niet goed is en de ander dat het wel meevalt. Nou ja, dat zul je dan de 23e horen. Maar ik ben toch weer wat positiever nu dan je eerdere berichten van vorige week. Een dikke knuffel, want het zal een spannend dagje voor je geweest zijn gisteren! @Lyanna: jij gaat dus ook al voor een kerstkindje? Ik zie een enorme NOD-storm rond de kerst, nou, daar moet toch minstens een roze kerst tussen zitten (en stilletjes hopen we natuurlijk dat iedereen op roze gaat). Succes nog even met je voet. Gedurfd van je korte koppie! @Xon: balen van dat k-ei! :x Waarom springen ze ook niet wanneer wij dat willen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien heeft je donor heeeele snelle zwemmers die dat ei van jou gewoon nog gaan inhalen. Vanmorgen stond om half 9 de verwarmingsmonteur al op de stoep. En natuurlijk gedroeg de ketel zich toen voorbeeldig.:x Is net als je naar de tandarts gaat met kiespijn, dat je op dat moment natuurlijk ook niets voelt. Op aanraden van mijn man zou hij dan in ieder geval een onderhoudsbeurt aan de ketel geven (omdat dat ook al weer bijna 2 jaar geleden was) en toen vond hij toch een pakking die bijna helemaal door was. En die dicht bij de ontsteking zat, dus zeer waarschijnlijk ook de storing steeds veroorzaakte. Dus 'geluk' bij een ongeluk dat door die onderhoudsbeurt de 'boosdoener' toch gevonden lijkt te zijn. We willen hoe dan ook wel voorzichtig aan gaan kijken voor een andere ketel, want helemaal vertrouwen doe ik hem nog steeds niet, maar dan kunnen we een moment uitzoeken dat het ons financieel en qua tijd beter uitkomt. Dit is voor zulke bedrijven toptijd, dus ze zullen er nu ook wel een slaatje uitslaan als mensen een nieuwe ketel willen kopen. Dus wij wachten (als het kan) nog even tot de zomer.
@Sillysa: nou meid, toch nog een beetje goed nieuws! Al is horen dat spontaan zwanger worden er bijna niet inzit helemaal niet leuk natuurlijk. Maar wel fijn dat je wordt aangemeld voor IVF! Dat betekent toch dat ze daar nog een kans in zien. Maar is het al zeker dat je baarmoeder er niet uit hoeft dan? Ik hoop heel erg dat de behandeling voor die rotziekte mee zal vallen en dan die hormonen voor IVF, dat lijkt me inderdaad heeeeeel erg , zeker als je al zo heftig reageert op de pil, maar hopelijk leidt het tot iets prachtigs uiteindelijk. Wel stom dat ze zo langs elkaar heen praten en helemaal vervelend dat je nog moet wachten nu tot de 23e voor meer duidelijkheid. Nou dikke knuf meid en hou je taai, hè!