wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon die steken kunnen duiden dat je ie er nog zit en je temp is nog niet omhoog, dus hup die zaadjes op pad sturen vanmiddag, je weet nooit... en niet geschoten is altijd mis...

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #4702 Guapetona, 9 dec 2011
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
    Hoi meiden,

even snel groetjes doen! Ik lees regelmatig rond 4/5 uur 's ochtends bij als ik n.oam aan het voeden ben, maar vanaf mijn mobiel reageren is zo lastig.

Xon, zet het 'm op met de wrs laatste Zi-poging!

Syll, succes met de behandeling en de IVF straks, hopelijk vallen de k*behandeling en de hormonen voor de IVF mee... en kan jullie droom toch eindelijk uitkomen in 2012!

Ricmar, als ik het goed begrepen heb heeft Vince koemelk-allergie? Hoop dat het snel beter gaat!

Nou ik ben net voor het eerst weer bij de Fysio geweest, heb weer last van RSI-achtige klachten in rechterschouder. Ze heeft me flink gekraakt en gemasseerd, man wat heb ik nu een pijn! Ik duik er zo maar weer in voor een middagdut. We hopen dat het over 4 weken beter gaat, als ik weer aan het werk ga, en weer hele dagen achter de PC moet zitten...

N.oam is trouwens breeduit aan het lachen naar ons vandaag! Zo leuk!!!:D
    Ik zal even een paar leuke fotos plaatsen in mijn album, ben benieuwd of jullie vinden dat hij op mijn man lijkt of op mij!:cool:

Sorry dat ik niet op iedereen individueel gereageerd heb, maar moet het kort houden ivm de pijn :x

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: heftig die erge pijn.:( Hopelijk werpt de fysio snel zijn vruchten af. En over een maand al weer werken? Jemig, wat vliegt de tijd!
    En ik heb de foto's van jullie heerlijke kereltje bekeken. Ik vind het toch echt een mengelmoesje van jullie allebei. Je man's neus en jouw ogen! Dus sorry, jullie zullen de eer voor de schoonheid van dit mannetje echt moeten delen!;)
    @Xon: je hebt het bericht van Ricmar gelezen! Je bent nog niet te laat (en misschien juist daardoor wel perfect op tijd). Je donor is nu bij je op bezoek! Dus de zwemmers kunnen zo hun werk gaan doen!;) Duimen draaien alvast op volle toeren!

Hier gelukkig bijna weekend! Ben wat misselijk en niet helemaal topfit.:( Mijn man had het gisteren ook ineens. Blijkbaar zit er weer een virusje in de lucht.
    Nou, ga maar op tijd naar huis en weekend vieren. Al ben ik weer een OBAM dit weekend (onbedoeld alleenstaand moeder) dit weekend, omdat mijn man allebei de dagen moet werken.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo dames,

Hier inmiddels met allerlaatste donorlading :( !!!
    Het is best een raar idee hoor.
    Het was vooral ook zo raar gedag zeggen.
    Het zou officieel natuurlijk nog wel kunnen maar erg groot is de kans niet.
    Vooral ook niet, sorry voor de details, omdat ik vanaf vanmiddag alweer wat cremeafscheiding leek te hebben, en dat hoort niet echt bij een eisprong en geleid de zaadjes totaal niet..
    Dat was gisteren en vanochtend nog waterig (ik hoop dat jullie niet aan het eten zijn, hahaha).
    Nou ja daar heb ik bij IUI dan geen last meer van want dat gaat direct in de baarmoeder en slaat alle barrieres over.
    Weet je we wachten maar weer af :) !!!
    Ik wil mijn donor graag nog bedanken met iets, iemand een goed idee voor zo een situatie?

Guap, ik vind hem toch erg op jou lijken hoor.
    Zoals Mees al zei, jullie hebben echt dezelfde ogen, precies dezelfde vorm.
    Wat vervelend die pijn, jij ook naar de fysio, denk alleen dat ik met meer plezier er naartoe ga dan jij, hahahaha.
    Bedankt voor je pbtje leuk om te lezen, en ook de moeite voor het regelen van de zwtest. aan de inzet zal het zeker niet liggen :) !!!

Mees, volgens mij is er een griepgolf gaande.
    Bij mij op school vallen de collega's en kinderen bij bosjes.
    Lekker cocoonen dit weekend zou ik zo zeggen ook al is het zonder man.

Ik zit heerlijk onder de rode bulten, aangezien ik vandaag in de klas de kerstboom heb neergezet en ik enorm allergisch ben voor die rotnaalden.
    Nou ja kerstboom, het lijkt wel alsof hij elk jaar halveert.
    Ik vind het niet erg want ik heb er eigenlijk geen ruimte voor, dus miniboom kwam goed uit. Heb hem helemaal volgepropt met lelijke spullen maar de kids vonden hem geweldig.

Zo inmiddels twee uur met lading, ik kan nu wel weer wagen op te staan, als die zwemmers nu nog niet richting mijn ei zijn gezwommen gaan ze het toch niet meer halen.
    Eerst maar even iets gaan eten.

Bedankt lieve zpvriendinnen, ik besef me soms opeens wat fijn het toch is om al dit soort dingen te kunnen delen met jullie.
    En dat jullie het ook allemaal snappen, meeleven en geinteresseerd blijven.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he dames, ik lees wel mee hoor, maar reageer niet zoveel. niet veel te melden eigenlijk. rug gaat gelukkig weer wat beter en morgen gaan we verder met de kinderkamer. dat kan me niet snel genoeg gaan :)

dikke knufs voor iedereen en de duimen draaien voor de wachtbankers hoor!

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Sill kan het ook zijn dat je ene gyn extra voorzichtig is ivm je voorgeschiedenis en daarom allerlei testjes wil gaan doen terwijl het zoals de andere gyn zei nog niet zo heel dramatisch lijkt?
    Fijn dat je toch al op de IVF lijst staat. Wat een domper moet dat zijn om te horen dat het op de natuurlijke manier niet eens kan:$. En dat terwijl jullie de laatste tijd zo je best hebben gedaan. Hopelijk is het bij de eerste IVF gelijk raak zodat je niet al te lang aan die hormonen hoeft maar het feit dat er over deze mogelijkheid gesproken wordt is natuurlijk wel heel positief nieuws. De 23e krijg je gewoon goed nieuws te horen en blijkt het allemaal mee te vallen.

Xon wat naar dat je ei zo vroeg was deze keer. Ik hoop voor je dat je donor toch nog op tijd is geweest om dat ei te tackelen, want dat moet inderdaad binnen 12 uur na de eisprong gebeuren. En twee uur blijven liggen na de ZI lijkt me toch ruim voldoende. Daar kan het dus niet aan liggen!

Hier vanmiddag IUI gehad. Dus nu weer afwachten tot 23 december, dan mag ik testen. Ik heb de gyn gezegd vooral te richten op rechts want daar zaten m’n beide eitjes. Ze heeft volgens haar eigen zeggen haar best gedaan. Dus moet het nu maar een keer goed komen;).

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

ja wij gaan natuurlijk ook voor een positief bericht de 23e en ja hij heeft ons vast op de IVF-lijst gezet omdat er een wachtlijst is en je altijd nog kunt afzeggen als het niet door kan gaan.
    Maar we proberen positief te blijven, weet je eigenlijk valt er ook best een last van mijn schouders, dat proberen zwanger te worden en dan steeds de teleurstelling, tja dat zal ik nu even niet meer hebben. Totdat ik behandeld ben en we aan de IVF gaan beginnen tja dan begint het ge-eikel natuurlijk, dan ook 2 a 3 fms per maand en de hormonen en dan de spannende 17 dagen na het terugplaatsen. En je weet je hebt maar 3 kansen, we zien het wel eerst maar het onderzoek afwachten de 23e, waarvan de uitslag dan ook weer 2 weken gaat duren...

Xon, ik hoop voor je dat je je ei niet gemist heb maar als ik het zo lees ben ik een beetje bang van wel, maar wie weet, niet geschoten is altijd mis!!

Boudi, jij heel veel s6 op de wachtbank meis, ik zal voor je duimen!!!

Lyanna, jij ook s6 op de wachtbank ook voor jou duimen we natuurlijk.

Guape, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg, hoop dat al dat gebreek en gekraak een beetje gaat helpen, s6 meid. Alles goed met de kleine spruit?? Ik heb de foto's nog niet bekeken ga ik zo doen hoor, ben heel nieuwsgierig!!

Mees, hoop dat je niet ziek gaat wordenmeid, het heerst noal, bij ons is ook de helft van de lui ziek op het werk. Vind je het jammer dat je alleen bent in het weekend of vind je dat wel fijn?? Tja sommige vrouwen zijn het zo gewend dat ze niet anders meer zouden willen en anderen kunnen er maar niet aan wennen...knufffff

Dikke knuffff allemaal,
    Ikkuh

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja Guape ik vind dat ie op zijn mama lijkt hoor!! Hahaha maarja hij veranderd natuurlijk nog zoveel, knap mannetje hoor, hebben jullie goed gedaan;)

Silly

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guap ik vind dat jullie mooie ventje toch wat meer op jou lijkt. Het is wel een pracht exemplaar dat jullie hebben gemaakt zeg! Sterkte met de zere schouder. Ik hoop voor je dat je er met behulp van de fysio snel vanaf bent.

Lyanna ik denk inderdaad dat je rustig 16 dagen aan kunt houden om te testen. Bij mij in het ziekenhuis geven ze steeds aan dat ik 14 dagen na IUI mag testen. Dus ik vond die 21 bij jou steeds al erg lang.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@xon:kan me best voorstellen dat je het vervelend vond om afscheid te nemen van je donor.Wie weet is het nu juist wel raak,juist nu je het niet verwacht!
    We gaan weer duimen voor je!

@Boudicca: jij je lading ook weer binnen!:D Ook voor jou draaien mijn duimen!

Morgenochtend ga ik met mijn man mee naar het werk!:D Hij heeft wat overwerk en ik ga hem helpen:D:D Dus vroeg op.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat de laatste (snik:() lading er weer in zit! Heb je nog een ovu-test gedaan vandaag om te zien of je ei echt geweest is, of doe je dat juist niet om de moed er in te houden. Aan de tijd die je bent blijven liggen, denk ik dat ze tijd genoeg gehad hebben om de goede richting in te zwemmen. Duimen draaien weer, hoor, de komende twee weken! ;)
    En ook ik ben erg blij met ons clubje. We delen zo veel en heb ook het idee dat iedereen haar zegje kan doen en volledig begrepen (en vooral gerespecteerd) wordt. Dat is op sommige andere topics hier wel eens anders.
    En goede vraag, wat zou je je donor kunnen geven? Jemig, lastig, hoor! In welke richting moeten we meedenken? En in welke prijsklasse?
    @Boudicca: zo jij ook weer de eitjes aangevallen? Hoop dat de gyn goed kon mikken.;) Ik plaag mijn man altijd, omdat hij veel van die schietspelletjes speelt, maar blijkbaar mijn ei maar steeds niet kan raken. Ook voor jou draaien de duimen weer, meid!
    @Syl: goed dat jullie het toch weer wat positiever kunnen zien! En kan me voorstellen dat het ook rust geeft het even los te laten en wetend dat als jullie er weer klaar voor zijn jullie hulp krijgen bij het zwanger worden.
    En of ik het vervelend vind om alleen te zitten. Op zich ben ik heel lang vrijgezel geweest, dus kan me goed zelf vermaken. Dus op zich red ik me wel, al vind ik twee dagen achter elkaar alleen zitten wel lang. Zeker de zondag is zo'n dag waar maar geen eind aan komt. Vooral ook niet zo leuk, omdat ik de maandag dan gelijk weer zelf moet werken. Maar goed, financieel is het wel weer even meegenomen, want zulke weekenddiensten betalen goed, dus dat verzacht het weer een beetje.
    @Justme: succes met het klussen in de babykamer! Een leuke bezigheid. Je zwangerschap gaat nu ook als een speer, dus over niet al te lange tijd is het kamertje ook echt gevuld. Heb je nu alles in huis voor het kamertje en de overige uitzet?

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Boudicca en Xon: de duimen draaien weer hier!!
    Kan me voorstellen dat het toch even raar is zo de laatste keer met je eigen donor Xon. Het zou wel geweldig zijn als het nu op het nippertje raak zou zijn. En een cadeautje, pffoe lastig! Ik heb zo even geen idee. Hopelijk kom je nog op iets leuks/passends.
    Nou, het lange wachten is weer begonnen. Succes ermee dames!

@Lyanna: sterkte met je voet, meid! En voor jou draaien de duimen ook weer!

@Guap: voor zover ik het kan zien vind ik jullie N.oam echt op jou lijken! Vooral zijn ogen! Wat een mooi mannetje!

@Justme: sterkte met je rug meis, rustig aan!

@Mees: OBAM dit weekend weer? Kan me voorstellen dat een heel weekend alleen (met je zoontje dan wel) toch niet zo leuk is al vermaak je je wel. Heb je nog plannen gemaakt, of gewoon lekker relaxen?

Hier nog erg druk met werk. Gelukkig zit de serie waar ik mee bezig was er bijna op. Daarna een nieuwe serie over mediums. Ben benieuwd!

Ik maak me een beetje zorgen. Ik zit nu op dag 3 en het bloeden is alweer helemaal over! Het was ook weer super weinig, ik kan het gewoon aan met de kleinste tampons en dan hoef ik die ook echt pas om de 3, 4 uur te verwisselen en zelfs dan zijn ze soms niet eens vol! Toch had ik de eerste dag enorm veel krampen echt zo dat je denkt nu gaat het heftig doorzetten maar dat is dus niet zo. Zou ik daar niet toch eens mee naar een gyn moeten gaan?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, Hoop: vergeet ik jou helemaal! Leuk dat je vandaag met je man meeging om te helpen! Tenminste, je leek er erg veel zin in te hebben :D Hoe was het?

Ik heb trouwens ook Hyves. Ik zal je wel even pb-en hoe je me daar kunt vinden.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: na mijn mk had ik ook twee dagen bloedverlies en dan weer 2 dagen zo goed als niets. Heel raar. Deze keer heb ik voor het eerst sinds maanden weer meer stolsels gehad, maar hoe dan ook is het anders dan vroeger. Wat zijn we toch een rare wezens, hè?
    Ik zit nu nog in mijn pyama en te bedenken wat ik kan doen. Ik had net al mijn man gebeld hoe de route van zijn rit zou zijn. Mijn zoontje is gek van vrachtwagens en als het kan wil ik weer een keer een stukje meerijden. Maar hij zit niet in de buurt, dus deze rit is lastig om iets te regelen.
    Dus we gaan onszelf maar vermaken. Morgen zijn er ook wat winkels open, dus ik probeer het ook even logisch te verdelen dat ik morgen weer een 'uitje' heb.
    Ook wil ik vandaag nog even proberen wat goede close up foto's van mijn zoontje te maken. Vorig jaar had ik kerstkaarten laten maken met een foto van ons zoontje. Werd erg leuk ontvangen (hoe afgezaagd misschien ook). Dat wil ik dit jaar dus weer doen. Maar hij is nu veel bewegelijker, dus moeilijker vast te leggen. Dus vandaag maar weer een nieuwe poging voor een goede foto!
    En een serie over mediums. Interessant lijkt me dat. Is het niet lastig als je een serie moet doen die je zelf leuk of interessant vindt, dat het dan lastig is je aandacht erbij te houden omdat je zelf helemaal in de serie verdiept bent. Zou niets voor mij zijn, want ik ben nogal snel afgeleid!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, mijn ongi's waren ook heel kort en de rondes voor ik zwanger werd maar 1 dag ofzo. heb het toen ook gevraagd aan de gyn, maar daar vonden ze dat geen enkel probleem

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Justme: ja dat herinner ik me nog dat je dat toen ook schreef. Ik heb sinds ik met de pil ben gestopt ook wel steeds vrij korte ongi's gehad en ik ben er toch ook zwanger mee geraakt dus ergens weet ik wel dat het niet zo erg is maar toch voelt het vreemd. Zeker omdat ik wel behoorlijk wat pijn heb de eerste dag, maar ik moet er maar op vertrouwen dat het geen kwaad kan denk ik.

@Mees: oh jammer dat je man niet in de buurt rijdt. Hé ik zie dat je twee pendels hebt voor december! Dat zou wel mooi zijn als die uitkomen! Ik heb er twee voor januari, dus wie weet...
    Nee, ik raak niet echt afgeleid hoor als ik een serie leuk vind. Het werkt juist gewoon een stuk makkelijker. Niets zo lastig als een serie waar ik geen bal aan vind! Terwijl ik zit te kijken schat ik vaak al in of het lastig is of niet en dat beïnvloedt ook of ik het leuk vind of niet.
    Over die mediums lijkt me wel leuk, maar we zullen zien. Het gaat over dat mensen geesten voelen in huis en die mediums kijken wat ze eraan kunnen doen. Zoiets.
    De serie waar ik nu aan werkte ging over mensen met obesitas. Een Britse serie. Wel interessant. Ze zeggen ook steeds dat Britten de dikste mensen van Europa zijn. Had ik niet echt verwacht!

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoooo, lekker weekend!
    Gisteravond na ZI wel 4 uur (en 3 minuten :) ) met vriendin in Ierland zitten praten.
    We hadden elkaar al een tijdje niet uitgebreid gesproken, dus er viel veel te vertellen.
    Onder andere ook over fysio, zij vindt het toch ook wel dat hij overduidelijk zit te flirten.
    En zij had allang actie ondernomen zei ze, maar ze weet ook dat ik op dat gebied helemaal geen held ben en dat dus niet doe.
    Wel net, op haar commando :), een nieuwe sapph bh aangeschaft met zo een extra bandje, hahaha. Vriendin zei je moet natuurlijk zelf ook een beetje je best doen. Ach een nieuwe bh kan natuurlijk nooit kwaad!

Mees, ik heb idd vanochtend nog een ovutest gedaan, en zoals verwacht alleen nog maar een licht streepje, dus geen positieve test meer.
    Ik hoop maar dat zoals Ricmar gisteren zei dat als ik 's ochtends nog steken heb gehad dat hij toen bezig was om te springen, dan zou het misschien nog op tijd zijn geweest.
    Ik had al een paar dagen rechts een drukkend gevoel, en ook gisterochtend zaten die steken rechts.
    Maar gisteravond had ik ook opeens nog even links een flinke kramp (dus wie weet wordt het bij mij ook wel een tweeling Boudicca).
    Overigens was dat cremige(schrijf je dat zo?) vanochtend juist weer wateriger. Mijn temperatuur was wel iets omhoog in vergelijking tot de dag ervoor, maar nog niet zo hoog als de dagen daarvoor.
    Dus met een beetje geluk is mijn eisprong echt pas gisteren geweest.
    Overigens staat mijn temperatuur chart nu onder mijn ticker, misschien kunnen jullie ook eens je blik er op werpen.
    Hij geeft nog geen kruis, maar die komt meestal pas na 2 of 3 dagen na mijn eisprong.

Jeetje, ik vind dat soort programma's over mediums altijd wel interessant. Wordt dat in Nederland uitgezonden? En op welke zender dan?
    Hoe is het met je dipje?

Boudicca, jij ook weer mét lading.
    Heel goed dat je even hebt gevraagd goed te mikken, hahaha.
    Je kunt ze er maar beter even op wijzen :) !!

Weet je wat ik me afvraag?
    Zijn de niet-zwangeren ook al wel eens bezig met verzinnen van namen? Of is dat mijn tik! En erg overdreven als je nog niet zwanger bent?
    Ik heb al een hele tijd een meisjesnaam en zelfs ook een goede tweede. Maar een jongensnaam vind ik veel lastiger, elke keer denk ik, goh dat is leuk, maar dan match ik hem met mijn achternaam en dan klinkt het niet. Of dan zit er weer een kind bij mij op school die ongeveer zo heet, en ik wil geen enkele (zowel geen positieve als negatieve) associatie met een naam hebben.
    Maar opeens vanochtend werd ik wakker en ploep, ik wist het.
    Heel raar want het is helemaal geen bijzondere naam en mijn beste jeugdvriendje van vroeger (waar ik stiekem verliefd op was, haha) heet ook zo. Gek he?

Nou weer een aardige hoeveelheid tekst hier neergekwakt, ga weer eens even iets doen.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: als ik het zo zie, dan zou je eisprong ook best nog wel eens pas vandaag geweest kunnen zijn omdat je temp niet heel veel hoger is, in ieder geval nog niet zo hoog als voor de dip. Maar ik temp zelf nog maar net dus ik weet het niet precies hoor. Maar ik heb wel goede hoop eigenlijk.
    Is trouwens helemaal niet gek dat je al over namen nadenkt vind ik, dat doe ik ook! Ik heb ook al tijden een paar meisjesnamen in mijn hoofd (nog niet overlegd met man, maar ja ;)) maar jongensnamen vind ik ook een heeeeel stuk lastiger! Is wel grappig dat er zo ineens een bij je opkwam en dat het dan ook nog de naam is van een jeugdvriendje. Ben wel erg nieuwsgierig maar ik snap dat je het niet gaat zeggen.
    Leuk dat je die vriendin 'even' hebt gesproken. Zie je nu, iedereen zegt dat die fysio met je flirt! Ik heb trouwens ook zo'n Sapph bh, ik vind ze ook heel mooi! Moet er ook weer eens een kopen als ik in NL ben. Goede aankoop van je ;)
    Ik ben wel weer een beetje uit mijn dip. Het komt en gaat merk ik en vooral voor ik ongesteld moet worden is het meestal toch wat erger. Wel logisch, ben dan zo emo als de pest vaak!
    O, ja dat programma wordt wel op tv uitgezonden in NL maar op een digitale zender is dat geloof ik, Zone Reality. Ik mag eigenlijk niet te veel over mijn werk in het openbaar zeggen (kreeg laatst een algemene mail daarover en daar schrok ik een beetje van) maar als je op die zender kijkt (als je 'm kunt ontvangen) zie je mijn naam vast wel eens voorbij flitsen want ik doe zoveel daarvoor!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: klinkt erg interessant zo'n programma over mediums. Ik vroeg me ook af in welke landen jouw vertaalde programma's uitgezonden worden. Die zender ken ik overigens niet. Maar als ik het ooit voorbij zie komen, dan ga ik zeker opletten!
    P.s. ook ik heb hyves, dus als je me wilt toevoegen, laat het maar weten.
    @Xon: zo, een nieuwe bh. Die fysio gaat het nog warm krijgen a.s. woensdag.
    En we gaan er nog steeds van uit dat je op tijd was met de inseminatie. Misschien is er aan beide kanten wel een eitje gesprongen, dus dubbelop kans!
    En over namen nadenken, ja, dat doe ik ook. Dat deed ik zelfs al toen ik stukken jonger was. Als ik ooit een jongentje krijg dan noem ik hem zo en zo. Inmiddels zijn die namen inmiddels al weer vervangen door andere in de loop der jaren.
    Het gekke is dat bij ons zoontje we als eerste de jongensnaam hadden (en al vrij vroeg in de zwangerschap) en vrij laat pas de meisjesnaam. Nu zouden we die meisjesnaam nog kunnen gebruiken, dus hoefden we alleen maar over een jongensnaam na te denken. Maar nu kwamen we er allebei echt niet uit. Tot mijn man laatst een naam zei, die we toch wel allebei leuk vonden. Dus in principe kan ik zwanger worden, want we zijn al uit de namen.

Wat ik wel jammer vind (achteraf) is dat we ons zoontje maar een naam hebben gegeven. We waren toen zo blij dat we een naam hadden dat we zelfs helemaal niet aan vernoemen hebben gedacht. Maar nu ons zoontje er eenmaal is, en ik zie hoe gek mijn vader op hem is, heb ik wel eens spijt dat we hem toch niet als tweede naam de naam van mijn vader erbij hebben gegeven. Mijn man had dat achteraf een heel goed idee gevonden, maar omdat ik het er niet over had, dacht hij dat ik dat niet wilde.
    Zijn vader is al door een van de kinderen van zijn broer vernoemd, dus hij vond het niet (meer) nodig dat zijn vader vernoemd zou worden.
    Maar ja, dat kon dus niet meer. Ik had het opgezocht en tot 1 jaar mag je nog de naam van je kind wijzigen. Daarna ook nog, maar dan gaat het via een advocaat en moet er een verzoek tot naamswijziging ingediend worden. Ik weet niet of dat ook geldt voor het toevoegen van een tweede naam.
    We hebben natuurlijk nog kans dat evt. een tweede een jongetje zou worden, maar goed, ik ben nog (lang) niet zwanger en dan nog eens 9 maanden wachten voor je het weet.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, een nieuwe bh is altijd leuk en wie weet wie hem nog helemaal gaat zien ;)

@mees, 2 pendels voor december, doe je best!!

@jeetje, fijn dat je dipje al wat minder is. heb je al een kerstboom of doen ze daar helemaal niet aan?

hier de kerstboom al in huis, vanavond even op z'n plek zetten en optuigen. verder ga ik maar weinig doen. net middagje weg geweest en merk dat ik nu best moe ben. energie is gewoon wat minder he. de muren zijn wit van de babykamer en nu het kozijn nog. dan kunnen de meubels gehaald worden!!

Deel Deze Pagina