wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier vanmorgen om half 6 uit bed gegaan met mijn mannetje.Hij zit in de asbest-sanering.Vanmorgen moest hij een onverwachtse klus doen.Meestal krijgt hij een collega mee,maar vanmorgen dus niet.Daarom ben ik meegegaan.We moesten in een flat zijn,asbest uit een keuken halen.Ik heb mijn man geholpen met spullen boven brengen en spullen aangeven,toen hij in pak zat.Lijkt net zo,n marsmannetje:D wit pak en zuurstofmasker.Ik vond het erg leuk om eens te zien hoe het er allemaal aan toe gaat op zo,n werkdag.Ik vond het erg leuk en mijn man ook,dat ik erbij was.

@Jeetje,ik heb je een pbtje gestuurd.

@Xon: leuk,een nieuwe bh!Ik ben gek op lingerie.Ik loop al een paar dagen rond met het plan zo,n rood lingerie pakje te kopen voor de kerst,met van die witte ponpoenen eraan:D

@Mees: morgen even de winkels in,ook altijd leuk! Alleen niet goed voor je portemonnee.:p

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon je bent niet gek hoor (of ik ben het ook), want wat betreft namen bedenken gaat het bij mij precies hetzelfde als bij jou. Ik heb ook allang een meisjesnaam maar een jongensnaam daar kom ik maar niet uit. Ik weet er wel een paar die ik leuk vind maar heb bij geen een het idee van “dit is em”. Net als jij wil ik ook liefst een naam die nog niet langs geweest is op school, zodat ik er geen associaties mee heb. Bovendien moet de naam inderdaad ook een beetje passen bij mijn achternaam. Maar ach we hebben nog op zijn minst zo’n 9 maanden.

@Hoop dat was vroeg op voor de zaterdag! Grappig voor je om te zien hoe het gaat op je man zijn werk.

@Mees de helft van je weekend als OBAM zit er al weer op. Morgen lekker shoppen dan vliegt die dag ook weer voorbij. Is het nog gelukt om een leuke foto van je zoontje te maken?

@Jeetje gewoon blij zijn dat je menstruatie lekker kort is. Drie dagen is volgens mij nog helemaal niet zo kort. Juist alleen maar makkelijk.

@Justme fijn dat de muren van het kamertje al klaar zijn. Kozijnen is nooit zo’n grote klus dus binnenkort lekker met de meubels bezig.

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    dames,

ik heb nog wat geboortekaartjes over, dus voor wie er hééeééeéél graag er een wil hebben, pb me even!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ik ben vanmorgen even met mijn zoontje naar het bos geweest en heb de camera meegenomen. Ik heb wel wat mooie kiekjes gemaakt (vind ik zelf). Alleen zag ik, toen ik ze op de laptop terug zat te bekijken, dat hij bij een mooie close up net wat kwijl onder zijn mond had zitten (sorry voor het detail). Dus ik moet nog even kijken hoe die foto valt als ik hem op kerstkaartformaat afbeeld.
    @Hoop: leuk dat je je man mee hebt kunnen helpen (en nu ook een beeld heb van zijn werk). Ik vind het ook leuk om met mijn man mee te gaan in de vrachtwagen. Dan heb ik ook een beter beeld als hij iets zit te vertellen over zijn werk.

Mijn man is net pas thuis om 8 uur, vanaf vanmorgen 5.45 uur. Toen hij naar huis wilde gaan, bleek zijn baas 3 man morgen ingedeeld te hebben (terwijl er maar 2 kunnen werken).
    Een collega van mijn man zei dat hij er morgen al helemaal op gerekend had om te gaan werken en dat mijn man dan morgen wel vrij mocht hebben, als hij dat zou willen.
    Nou ja, dat hoef je tegen mijn man geen twee keer te zeggen.;)
    Dus onverwachts hoeft hij morgen dus toch niet te werken.

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wat is het stil hier??
    Ik heb zelf ook niet veel te vertellen eigenlijk, behalve dat mijn temperatuur vanochtend echt lekker goed gestegen was.
    Dus het zou toch zo maar eens kunnen dat ik nog enigzins op tijd was met mijn ei :) !!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon mooie stijging! nu maar hopen dat het een lucky shot is....

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: mooi dat je temp ineens omhoog gaat. Zie je nu wel, was je toch mooi op tijd met die inseminatie.;) Denk dat dat voor je donor het mooiste cadeau zou zijn dat het deze maand raak is.

Hier ook niet veel te melden. Vanmorgen steeds wakker geworden, weer in slaap gevallen en weer wakker geworden. Dus gelijk al met koppijn opgestaan en natuurlijk weer te eigenwijs om een paracetamol te nemen.:( Ga ik zo eerst maar even doen.
    We zijn straks even naar de Makro geweest en heb weer andere kerstballen gekocht. Wilde dit jaar weer eens een andere kleur kerstballen. Mijn man heeft inmiddels alle kerstspullen van zolder gehaald. Als ik al die dozen weer zie, heb ik er al weer spijt van dat ik gezegd heb dat we vandaag de kerstboom neer gaan zetten. Wat een gedoe is dat toch steeds ieder jaar. Pfff.... :)
    Nou, eerst maar wat drinken een paracetamolletje. Heb bij de Makro ook weer een lekker leesboek voor mezelf meegenomen, dus denk dat ik eerst even lekker onderuit op de bank ga met mijn boek...
    Ongi is ook weer bijna over. Ik moet eind van de week echt niet vergeten met ovu-testen te beginnen. Raar is dat als je een maand overgeslagen hebt, dat je er weer helemaal in moet komen. Moest echt even nadenken wanneer ik ook al weer met ovu-testen moest beginnen.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, wie weet ligt er wel een heel mooi kadootje voor je onder de kerstboom!!

hier ook niet zoveel te melden. nog steeds erg verkouden en dat slaapt best lastig moet ik zeggen :( maar goed, vandaag later op de dag nog even gaan liggen, dat scheelt wel. morgen weer met frisse tegenzin aan het werk. nog 2 weekjes en dan lekker ruim een week vrij! de kerstboom staat al fijn in huis, heerlijk hoor kerst.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: fijn dat je bij jou de kerstboom al staat. Je woont wat ver weg, anders had ik je graag even 'ingehuurd' om de mijne ook op te tuigen. Hier staat alles nog steeds in dozen. Helaas geen puf voor gehad.:)
    @Maureen: al bij je donor geweest? Je had je eisprong toch dit weekend?

Ik heb het de hele middag al koud, heb hoofdpijn en keelpijn.
    Hoop niet dat ik griep krijg. Er zijn al zoveel mensen om me heen geveld en had gehoopt dat ze mij over zouden slaan.
    Heb ook van die gescheurde mondhoeken. Duidelijk dat mijn weerstand nog zeker niet optimaal is, vandaar dat het me niet zou verbazen als ik ook griep zou krijgen.
    Nou, hopelijk vanavond maar op tijd naar bed en morgen maar een vitaminepilletje en sinaasappeltje extra.;)

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon, nou meid we hopen dat het raak is deze maand!! Dan is het toch nog een mooi afscheid geweest tussen jou en je donor. En euuhh nieuwe BH kopen voor de fysioooo????:p:p:p hahaha.....

Just, fijn dat het gelukt is met je boom, toch altijd weer fijn als het klaar is he?? Maarja dan over 3 weken weer al het opruimen!! Als je eraan denkt alleen al hahaha, klusze meid in de babykamer....

Maureen, inmiddels ook alweer een "lading" opgehaald??

Jeetje, ik ken die series wel, leuk dat jij daaraan werkt, ik kijk vaak naar wie het heeft vertaald aan het einde van het programma, waar jij het dan op dat moment over hebt, best grappig......Hoe gaat het nu inmiddels met je??

Mees, kan me wel voorstellen hoor dat het niet leuk is, als mijn man weekend dienst heeft vind ik er ook geen bal aan,maarja je moet wel he?? Jammer dat je jezelf nog niet zover hebt kunnen krijgen de boom op te zetten, het staat zo gezellig!! Misschien van de week?? En euuh niet ziek worden hoor je moet binnenkort weer aan de slag!!;):):p

Nou hier gisteren een druk dagje gehad naar Den-Haag geweest. Eerst langs het graf van mijn man, mijn zoon heeft even een kerstboom bij zijn pap neergezet. Ik heb even mooie foto's gemaakt van de steen en de foto die erop zit, want het graf wordt helaas 2 jan. geruimd dan is het alweer 10 jaar!!! Jemg wat gaat dat snel, toen ik daar gisteren liep was het net of ik m er gisteren heb weggebracht, heel verdrietig. Maar goed toen nog even langs mijn oompie, schat van een man, toen moesten we natuurlijk nog even naar de opa en oma van mijn zoon want die ziet ie ook niet zo vaak, was allemaal erg gezellig maar we waren allemaal kapot bij thuiskomst dus lekker vroeg naar bed.
    Hier zit ik inmiddels op NOD maar nog geen tekenen van rood, maar ook niet ergens anders van eigenlijk, maar vorige maand was ook 30 dagen dus kan nog tot dinsdag, het zou grappiger zijn om de gyn ongelijk te geven en te bellen van goh ik ben zwanger hahaha, maar dat gaat niet gebeuren hoor, kan ook niet want ik moet eerst zowiezo nog behandeld worden....

Liefs ikkuh

11. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon, ik duim voor je hoor! Hier gister aan de ctg gelegen, heb overal jeuk en het gaat niet over... Ook bloed geprikt. Deze week daarvan uitslag, ctg was idd in orde. Volgende week nog wel een echo om te kijken of de baby goed groeit want
    ik was weer 2 ons lichter dan de vorige keer ?!?!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: zo te horen een heftig dagje. Lijkt me ook een raar idee dat het graf geruimd gaat worden, maar dat zijn helaas de regels. En ja, tien jaar alweer, waar blijft de tijd?
    @Niala: erg vervelend die jeuk, lijkt me. Ik lees er hier op het forum wel eens vaker over. Lijkt me om gek van te worden. Helpt iets van mentholpoeder niet? Nou, ik zie dat je nog maar 5 weekjes moet. Het gaat hard. En goed voor jezelf blijven zorgen, hoor. Want afvallen is nu niet de bedoeling.

Ik heb me hier net ziekgemeld. Is eigenlijk een beetje tegen mijn principes (want meestal ga ik gewoon ook al zit ik halfgebakken op mijn werk), maar ik moet nu even aan mezelf denken. Had gehoopt dat een goede nachtrust wonderen zou doen, maar dat is niet zo. Vanmorgen gebroken wakker geworden, met barstende koppijn en alles doet zeer.
    Had 38.1 en dat was al toen ik net pas wakker was. Dus toch maar mezelf ziekgemeld. Het is nu een rustiger tijd op mijn werk, dus kan het ook met een gerust hart doen. En zo niet, dan toch.
    Nou, vandaag dus maar een beetje bankhangen en hopelijk gaat het snel beter (want ja, eind van de week gaat het feest weer beginnen).

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    waar heb je jeuk en hebben ze je leverwaardes gecheckt want kan wel iets zijn. is niet altijd onshuldig de jeuk in zwschap..

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen dames

hier gelukkig weerwat rust, we hadden een mekkerend mopperend mannetje, regeldagje,verkouden, krampjes:(:(:( geen idee precies. hij wil graag de hele dag op je hangen maar is best onhandig alsje naar de wc moet:p ritme...zo weer om gegoiid als je denkt net ritme te hebben gevonden....1ding is zeker ochtend wakker tussen 0800-1100 en avond tussen 0800-2300 alles daartussen geen touw aan vast te knopen.

hier de kerst in huis gehaald van t weekend maar nu kerstgevoel nog, kerstversiering hangt gezellig naast de kraamslingers:p

@mees beterschap!!!!ziek goed uit

@xon...hoe was eigenlijk in amc en ga je verder met je donor?

probeer even wat terugte lezen wat er is gebeurd in weekend

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: vervelend dat het ritme steeds verschuift. Helaas ben je de komende weken volledig in dienst van dit kleine mekkerende mannetje. Dus meer dan go with the flow kun je niet doen.
    @Sayen: morgen je uitgerekende datum!! Spannend, hoe voel je je?
    Ons niet vergeten te melden als je gaat beginnen, hè?

Ik ben hier een paar dagen geleden in een topic belandt van een moeder met een meisje van 2 die erg ziek is en nu in coma gehouden wordt in het Radbout in Nijmegen. Dat komt dan zo dichtbij omdat ik zelf ook een kind van 2 heb en er niet aan moet denken mee te maken wat zij nu moet doorstaan. Spiek zeker wel 10 keer op een dag of er al nieuws van haar is, maar sinds vrijdag of zaterdag niets meer gehoord. Dan maak je je toch wel zorgen, ondanks dat ik haar niet ken.
    Hier heb ik nog steeds last van het klamme zweet. En zo'n zwaar gevoel in mijn kop. Ook mijn spieren en bekken doen pijn. Dus duidelijk een griepje.
    Nou, ga maar eens onderuit met een boekje in de hoop dat ik even kan slapen. Mijn man is boodschappen aan het doen en heb hem al de opdracht gegeven extra fruit en vitaminepillen te gaan halen.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ooh oh Mees, ziek aan het zijn.
    Het lijkt wel alsof de halve wereld de griep heeft, en allemaal van dat kwakkelende wat niet echt lekker doorzet.

en Syl, het zou toch bijzonder zijn als je deze keer toch het tegendeel zou bewijzen enw el zwanger zou zijn.
    Wat dan???
    En wat betreft dat ruimen van een graf, je kunt toch een graf zo lang houden als je zelf wilt?
    Je moet dan volgens mij wel betalen, maar als je zoon er nog steeds baat bij heeft om het graf te bezoeken zou ik dat zeker doen.

Almika, verhaal AMC staat een aantal blz terug, moet je maar even kijken wanneer je tijd en/of zin hebt :) !!
    Ik kan in ieder geval niet mijn donor meenemen.
    Bij jou is het dus weer even zoeken naar een soort van regelmaat?

Niala, jeuk! Getverdemme, dat is om gek van te worden.
    Misschien stom dat ik dat niet weet maar wat is ctg?

Hier weer een druk dagje achter de rug.
    Kids hebben nog steeds niet de rust van de kerstsfeer ontdekt :( !!
    Hier vandaag op dag 3 na eisprong meteen pijn in mijn borsten!
    Wat is dat nu weer......
    En vanochtend nog steeds een mooie hoge temp (maar nog steeds geen lijntje op ff).
    Misschien dus wel pijnlijke borsten van het in één keer goed stijgen van temperatuur én dus eigenlijk van de progesteron.
    Ik had nog wat van die utrogestanpilletjes over van de vorige rondes, en wilde die eigenlijk opgebruiken.
    Maar met nu al pijnlijke borsten laat ik het gewoon maar even zitten.
    Zo even erwtensoepje en broodje opwarmen, vanavond weer naar een pubquizzzzz.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @syl, niet echt een leuk weekend dus. hopelijk kun je fijn genieten van de feestdagen.

@mees, beterschap meid! enne, een kleine kerstboom kopen, dan ben je snel klaar met versieren!

@xon, fijne avond!

hier weer lekker thuis, was weer eens druk op het werk. maar goed, dan gaat de tijd ook lekker snel.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ctg is een hartopname van beebje

probeerde vanochtend al terug te lezen tot alarm weer afging:p
    dus ga nieuwe poging doen als x op bed ligt zo meteen...hoop snel maar ook dat moet k maar afw8:cool:

@mees...dat blijft dan hangen zo'n verhaal...je betrekt het idd op je eigen gezin leven.

ga later reageren op anderen want heb veel gemist

heb van de week pics in album gezet...dusz....:)

fijne avond

gr

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: wat een rijkdom! En zeker die ene foto dat jullie zoontjes bij elkaar in bed liggen. Schattig!:p
    @Justme: is inderdaad erg prettig als de dag lekker druk is en zo voorbij vliegt. Ben je er al uit of je eerder met verlof gaat? Of is het vol te houden nu?
    @Xon: pubquizz? Klinkt leuk. Is dat weer iets van die vriendenclub? Leuk, hoor! CTG is inderdaad een manier om de hartslag van het kindje te controleren. Je krijgt dan zo'n band om je buik heen en dan registreert die een tijd achter elkaar de hartslag.

Hier nog koppijn, keelpijn, kriebelhoest, een zere nek en wat verhoging.:( Heb net even een kruikje warm gemaakt en ga op tijd naar bed.
    Heb me vandaag een beetje laten vertroetelen. Morgen moet mijn man weer werken en sta ik er weer de hele dag alleen voor.
    Mijn moeder en ik gaan woensdag een dagje uit voor ons werk. Hoop me dan dus zeker beter te voelen.
    Verder geen nieuws. Het wereldje is klein als je de hele dag op de bank zit te hangen.:(

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Grrrr, pubquiz ging niet door vanwege te weinig deelenemende teams. Gelukkig woon ik op 5 minuten afstand lopen van de kroeg en was ik ook zo weer thuis.
    Maar had er wel zin in!
    Nu is ie volgende week maandag, en maar hopen dat er nu wel genoeg teams zijn.

Almika, wat een leuke foto's, ik heb ze even goed bekeken.
    Moppie hoor, en dan nog met zo een mooie trotse grote broer.

Mees, nou rustig aan maar.
    Klinkt echt wel een beetje als een griepje.

Deel Deze Pagina