wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: die bruine frummeltjes zouden misschien inestelingsbloed kunnen zijn? Hoeveel dagen na eisprong zit je nu?
    Heerlijk van die uitverkoopjes kopen he....zeker als het onverwachts is,dan kan je opeens veel leuke dingen vinden in de stad!

@Maureen: ook jij weer in de running dus.Vervelend dat je niet zeker bent van je eisprong.Ik zou daar ook zo onzeker van worden.Hopenlijk ben je toch op tijd geweest!

Hier heeft vanmorgen FF het rode kruis gezet.Eisprong gehad afgelopen zondag (11 december).Ik kan dus testen op 25 december(zondag voor de kerst).Ben erg benieuwd! Ik ben zowiezo erg benieuwd wie er op roze gaan deze maand.Het word toch wel weer eens tijd:)

Wat een verschrikkelijk slecht weer vandaag!! Het regent en waait!!
    Wilde eigenlijk even de stad in,maar weet nog niet of ik dat ga doen met dit weer.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, even snel want ik heb weinig tijd.
    @Xon: zou mooi zijn dat die bruine frummeltjes een innesteling zouden zijn. Het is ongeveer een week na de inseminatie, dus zou kunnen, toch? In ieder geval logischer als dat het iets met een ongi te maken heeft. En je lekker laten gaan in de sale. Oh, dat wil ik ook zo graag, maar zit nog steeds met zoveel kilo's erbij, die er maar niet afgaan, dat kleren kopen voor mij een ramp is op het moment.
    @Jeetje: heb je al weer een deadline? Nou ze laten jou ook nooit met rust, lijkt het. Nou, ik zal je niet teveel afleiden, zodat je hem ook nog kunt halen.
    @Maureen: zou balen zijn als je je ei gemist hebt, wanneer had je je inseminatie nu precies gehad? Zat die er echt helemaal naast? Of zou er nog een kleine kans zijn. Een eitje kan er soms een paar dagen over doen, hè voordat die springt.
    @Boudicca: vreselijk lijkt me dat als je internet er steeds uitligt. Ik ben inmiddels zo verslaafd aan mijn laptopje dat ik er niet tegen zou kunnen als het niet werkt.

Nou, hier nog steeds vreselijk veel last van kriebelhoest, maar verder gaat het redelijk. Heb daardoor wel slecht geslapen, want iedere keer als ik te warm of te plat lag, dan moest ik weer hoesten. Nou ja, het zal zijn tijd wel nodig hebben.
    Ik wil me vandaag in ieder geval wel weer beter melden op mijn werk. Ik had vandaag al een vrije dag gepland op mijn werk omdat ik weg zou gaan.
    Van mijn tweede baantje gaan we altijd eens per jaar naar Utrecht toe. Er is dan altijd een muziekmiddag voor geestelijk gehandicapten uit heel Nederland. Daar komen dan allerlei bekende Nederlandse artiesten (Jan Smit e.d.) en het is fantastisch om te zien hoe die mensen zo genieten van muziek (en dat ze alles vlekkeloos meezingen). Het is maar een paar uurtjes, maar het is voor deze mensen het hoogtepunt van het jaar. Vaak hebben ze nog kaarten over en mogen wij ook mee.
    Dus dat wil ik nu wel door laten gaan. Gewoon wat extra keelpastilles mee en een extra zakdoek. Dan moeten die paar uurtjes wel lukken. Morgen ben ik nog een dagje vrij (dat ben ik altijd op donderdag) en vrijdag moet ik dan voor het eerst weer werken.

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    leuk sneeuwmees! veel beterschap en veel plezier met het uitje!

maureen, hoop voor je dat je er niet helemaal naast zat! hoe is het mt je ex eigenlijk? of heb je het er liever niet meer over?

xon, je pakketje is onderweg, ik pb je nog als het er is. Hoop zo dat je de test nodig zal hebben, om positief te testen uiteraard!

zo de lijst moet even bijgewerkt worden, maar dat lukt me niet vanaf mijn foon. zal dus later doen, of wil iemand voor mij bij SAYEN de datum van 18 december zeten?

fijne dag allemaal, & jeetje: weer succes met je deadline!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK
    11-12 Sillysa 38 - ronde 16 ppfffff- 3e kind
    25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind
    25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind
    26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind
    02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind
    ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind
    ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind
    07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind

ZWANGER
    13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram

POOL

Sayen, uitgerekend 13 december, meisje
    Boudicca:14 december
    Jeetje: 15 december
    Xon: 15 december
    Lyanna: 16 december
    Mees: 17 december
    Hoop42:18 december
    Guap: 18 december
    Almika: 21december

Niala, uitgerekend 13 januari, meisje
    Ricmar: 31 december
    Lyanna: 07 januari
    Jeetje+Almika: 10 januari
    Jes 4: 12 januari
    Silysa: 14 januari
    Mees: 15 januari
    Xon: 16 januari
    Hoop42: 18 januari
    Boudicca: 20 januari

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Guap: ik heb je erbij gezet!

@Mees: fijne dag vandaag! Gelukkig heb je morgen nog een uitrustdagje.

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    manlief is pap aan het maken en F is met Takel & Bliksem aan het spelen en N is op mijn borst in slaap gevallen, voel me op de gekste momenten, zoals nu ineens zo rijk!

HOOP:heb ook zin om te shoppen, moet zo maar eens kijken hoe het weer hier is vandaag

MEES: hier hangen ook nog zo'n 7 zwangerschapskilo's om mijn buik, dus kleding kopenis momenteel ook onmogelijk. Ik vind dat sowieso ook altijd een drama, want ben ook niet de slankste... zullen we elkaar stimuleren om gezond te doen?

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    na 1 januari ga ik ook aktief bezig de kilo's eraf te krijgen, het heeft nu toch niet veel zin en daarbij mag ik nu nog niet sporten, dus eerst na 1 jan dieet en dan 12 weken na de ks sporten..

8. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sneeuwmees: Wat rot dat je artrose in je heup hebt! Ik ben benieuwd wat je osteopaat ervan zegt. Ik wil je niet met mijn beesten vergelijken, maar ik heb een hond en een paard met artrose, en beiden lopen stukken beter sinds ze in behandeling zijn bij een chiropractor. Die kan natuurlijk niks doen aan de artrose, maar wel het hele lijf zo los mogelijk houden zodat ze er zo mij mogelijk last van hebben.

Maureen: Jammer dat je niet vrij kunt schrijven door mensen die mee lezen. En balen dat je misschien je eisprong gemist hebt!

Hier nog alles rustig. Gisteren op controle geweest, en het ziet er nog niet uit alsof ze van plan is om te komen, bmm zit nog helemaal dicht. We wachten dus rustig verder. Mocht er maandag nog niks veranderd zijn dan moeten we op controle in het ziekenhuis en wordt er waarschijnlijk een datum gepland om in te leiden.

9. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    spannend SAYEN! ik duim voor je dat je toch nog een spontane bevalling zal hebben! kan je niet gestript worden? is volgens mij altijd nog beter dan inleiden... dat schijnt nog heftiger te zijn, een collega van mij heeft dat ook meegemaakt, en vond het erg zwaar.

succes iig en spreek je kindje maar ff ernstig toe, en je kent de truukjes hè?

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Sayen: Aah vindt ze het wel lekker bij mama in de buik? :D Spannend hoor. En raar, lijkt me. Bedankt voor de update.

@Guap: Nou dat is nou echt rijkdom hè? Wow! Geniet er maar van hoor. Leuk gezinnetje zijn jullie.
    Ex is 'n verhaal apart maar ook weer niet echt heel anders dan de laatste keer dat ik erover sprak...

@Mees: Ben je nog naar 't uitje gegaan?

En de dames die ook al vreesden dat ik mijn ei gemist heb, denk ik dus ook ja. Ik was of veel te laat of veel te vroeg. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet meer weet nu. Ik weet niet eens wanneer ik de ongi kan verwachten :x Hoewel...: Hier erge buikpijn. Helaas is dat bij mij toch echt 'n voorbode van :(. En zoals het voelt komt de ongi snel. En dan zou het dus inderdaad een vroege eisprong zijn geweest. Tuurlijk maak ik mezelf nog steeds gek door te denken aan de laatste keer in augustus; dat ik toen ook hier opschreef dat het niet raak kon zijn vanwege de standaard buikpijn voor ik ongi word. Toen was het dus toch raak. Maar nee ik voorzie 'n #$^%* Kerst:x. Hoewel...dat is niet helemaal waar. Want ik kán en wíl niet geloven dat er niet een paar op roze gaan dan. Dus dan zal ik toch blij zijn door het roze nieuws.

Ik kom later nog even buurten hoor.

Liefs

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4771 Maureen, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2011
    @Xon: Probeerde een leuk gifje te plaatsen van Michael Jackson die popcorn eet tijdens de clip van thriller. Om aan te geven dat ik klaar zit met popcorn voor je verhaal :D:D Maar hij beweegt niet op deze site helaas. Dus heb 't gifje verwijderd.

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, stom he dat je dat soort onderzoeken zelf moet betalen! ben ik ook al eens erg boos om geweest. voortaan ff checken met de ha wat ze allemaal aankruisen

@maureen, hopelijk heb je je ei niet gemist meid.

hier weer fijn thuis. het kamertje is wat verven betreft klaar! vrijdag de vloer dweilen en misschien zaterdag als we zin hebben meubels halen!! heel erg benieuwd hoe het allemaal staat.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahahahah!!! Ik weet welk plaatje je bedoeld.
    Helaas niet echt smeuiig verhaal :( !!!
    In principe was ik er helemaal klaar voor, rokje, bhtje enz. haha, dat is natuurlijk ook echt te erg voor woorden.
    Hij belde me of ik evt ook eerder kon, maar dat kon niet.
    En net op het moment dat ik op de fiets stapte barstte er een enorme hagel/regen/wind/onweersbui los.
    Ik kwam dus volledig geruineerd aan.
    Het was wel gezellig, en alsnog wel leuk gekletst, maar weinig geflirt en magic.
    Hij vond me erg gespannen, duhhhh!
    Toen moest ik op mijn rug gaan liggen (in mijn bhtje ;) ), en moest mijn handen op mijn buik leggen en proberen rustig(!) te ademen en toen legde hij ook nog eens zijn hand op mijn hand.
    Een ontspanningsoefening voor de nodige ontspanning!!!!!!! Jaaaaaa hoor, alsof ik me dan kan ontspannen.
    Zegt ie ook nog, waardoor komt dat dan dat je je niet kunt ontspannen? hahahahaha
    Het grappige is dat hij begon over het programma frozen planet dat hij dat zo een mooi programma vindt, en toevallig had ik daar in het weekend in de zelfde strekking een berichtje over op facebook gezet. Kan toeval zijn natuurlijk!
    Nou ja, in ieder geval geen spannend verhaal net als vorige week.

Maureen waarom ga je niet tempen?
    Het is dan wel duidelijker wanneer je eisprong is geweest.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo, daar was ik weer!:)
    Ik ben inderdaad terug van het uitje. Was weer ontroerend om te zien hoe deze mensen zo intens van muziek kunnen genieten. O.a. Jan Smit en Frans Bauer waren er. Dus ik kon mijn hart weer ophalen.:) Wat zijn dat lieve mensen voor geestelijk gehandicapten. Echt aandoenlijk om te zien.
    Hier had ik vanmorgen (op dag 9) pijn linksonder in mijn buik. Ik heb voor de zekerheid een ovu-test gedaan en die was bijna positief.:$ Dat betekent dus waarschijnlijk dat ik op dag 10 of 11 ook al een positieve ovutest zou hebben. Wat is dat toch met die ongeduldige eitjes van ons.:x
    Eerst willen ze maar niet springen en nu zou ik hem bijna gemist hebben. Want ik was van plan vanaf vrijdag te gaan testen.
    Nou, morgen mijn man dus maar lief aankijken. Vanavond moest hij werken, helaas.:(
    Verder heb ik ook wat last van lichte spotting. Maandag was ik een week ongi en op de laatste dag had ik nog ineens helder rood bij het afvegen. Ik heb dat wel eens vaker gehad, zo'n laatste stuiptrekking (noem ik het zelf maar) van mijn ongi.
    Maar gisteren had ik dat ook weer een paar keer met afvegen, iets rozigs/roods. En vandaag ook wat flubbetjes bij het plassen.
    Snap er niets van. Of dat nu van de antibiotica kan zijn dat mijn cyclus een beetje van slag is. In ieder geval is mijn eisprong wel verdacht vroeg. Maar dat spotting zit me niet echt lekker.
    Hoop maar dat het snel ophoudt.
    Nou, ik moet nog eventjes weg. Ik kom (uiteraard) straks weer terug en reageer op jullie.

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: O je kent dat gifje hahah. Maar nu dus iets minder spannend zeg je. Maar toch duidelijk nog spanning aanwezig :D. Hij belde je dus eerst? Heb zo 't gevoel dat hij je zelf verrast en je 'n keer opbelt. Voor de leuk. ;)
    En die frummeltjes zijn toch wel raar, niet? Het is toch te vroeg als je zaterdag je eisprong hebt gehad. Pfff wat gaat de tijd van eisprong naar NOD toch langzaam. Ik tel met je mee af.

@Mees: Wat leuk zo'n uitje. En zeker mooi dat ze zo genieten. Zelf ook genoten dus, zo te lezen.
    En wat is dat nou weer met je ei?:$ Zou er iets in de lucht hangen? Nou je bent gelukkig nog op tijd. En heb geen idee of antibiotica daar invloed op kan hebben.

Dacht dus net ineens dat ik de duivels op bezoek had maar was loos alarm. Heel vervelend zo als je niet eens weet wanneer ongeveer. O en Xon ja misschien moet ik ook maar gaan tempen. Ik vond het wel goed zo met die ovutesten eigenlijk. Maar dan moet je niet dit soort geintjes hebben dat je eisprong al geweest is voor je met de tests begint. Ik kijk wel. Misschien doe ik dat de volgende cyclus.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: klinkt als een leuke middag, dus toch goed dat je bent gegaan. En dat zou wel een heel vroeg eitje zijn inderdaad! Maar goed dat je even hebt getest. Nu hopen dat je man wil meewerken (vast wel als jij 'm lief aankijkt :p) Wat vreemd van dat bloedverlies, hopelijk stopt het snel! Ik had dat deze maand ook wel een beetje zo hoor. Ik dacht dat het over was en toen kwam er dus ook nog zo'n laatste 's tuiptrekking' en de dagen daarna nog spotting.

Ik heb vandaag ook een gevoel linksonder in mijn buik dat verdacht veel op ovulatiepijn lijkt en ik zit pas op dag 7!! Dus het kan echt nog niet als ik normaal mijn ei pas rond dag 18 heb. Misschien ga ik morgen toch eens ovulatietesten kopen en een testje doen. Ik heb anders geen idee waar dat gevoel van is.
    Vraag me ook af hoe het zal gaan deze maand met klussen want mijn vruchtbare tijd valt weer precies in de drukste tijd op het werk van mijn man, daarom zou nu wel beter uitkomen eigenlijk ;)

@Xon: het klinkt nog steeds best spannend hoor! Jammer dat je zo verregend was en dat ontspannen komt er zo niet echt van, kan het me helemaal voorstellen!

@Maureen: welke dag van je cyclus zit je nu? En op welke dag denk je nu dat je eisprong is geweest? Je weet het niet helemaal zeker hè dus een piepklein sprankje hoop mag je altijd houden. En anders hoop ik maar voor je dat het snel doorbreekt.

Ik moet nog even aan het werk, bahhh. Dus fijne avond nog dames en tot morgen!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: oh ik zie het nu, cd 22. Is nog wel heel vroeg maar ja je weet nooit inderdaad als je ei echt heel vroeg was... Afwachten maar.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooooohhh dames al die eitjes hebben haast.
    Jeetje en Mees, testen hoor!
    Mijn ei was dus ook op dag 10 en dat zonder maar een enkele hormoon!
    En dat gevoel herken ik wel hoor Jeetje dat is toch meestal een ei wat al lekker groot zit te zijn in je eierstok.

Mees, dus je hebt je hart op kunnen halen met Jan Smit en Frans Bauer :).
    Best wel twee grote artiesten om in te huren.
    Beide overigens idd volgens mij erg betrokken bij die mensen, dat zie ik op tv ook wel eens.
    Het is niet mijn repertoire maar kan me wel heel goed voorstellen dat het een gezellige boel was.
    Enne aan de klus he? Verleid die man van je, je hebt lang genoeg gewacht nu, tackel dat ei!

Maureen misschien is het helemaal niet nodig dat tempen ;) ??
    Maar anders zou ik het zeker doen.
    Weet je, je kunt er niet je ei mee vinden, maar het is gewoon een lekker idee dat je weet wanneer en óf je je ei hebt gehad en dat je dan weet dat je goed gemikt hebt, haha.

En ja het was idd raar die frubbeltjes.
    Volgens ff was dat op 3 dpo volgens mijn eigen berekeningen op 4 dpo. Dus ook een innestelingfriebeltje kan dat niet geweest zijn.
    Nou ja misschien gewoon echt nog een achtergebleven restje.
    Wat wel raar is, is dat ik al vanaf dag 2 dpo ik zo een pijn in mjn borsten heb. Normaal pas vanaf dag +/- 8 dpo.

Hier nu heftige wind en onweer en regen.
    Bah ik verlang zo naar het voorjaar.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: dus je had weer een behandeling van de fysio? Nieuwe bh uitgetest?;) Ik vind het toch wel typisch dat hij je eerst gebeld had of je eerder kon komen? Toch een verdacht gevalletje van overmatige interesse van de fysio in zijn patiënt zou ik zeggen. Ik denk dat hij niet snel zou toegeven als je evt. geen behandelingen meer nodig zult hebben, want volgens mij vindt hij het ook wel errrugg leuk zo op de woensdag. Nog een kopje thee gehad omdat je nat geregend was?;)
    Nou, met zulke handen was je in ieder geval snel genoeg weer opgewarmd.
    @Jeetje: jij misschien ook al vroege eitjes? Nou, dat zou toch wel een giller zijn als ze bij jou ook al op knappen staan. Ik weet wel dat ik toen wij aan het klussen waren voor ons eerste kindje, dat ik toen ook ineens in december een hele vroege eisprong had en gelijk zwanger was. Dus ja, bijgelovige trut die ik ben, dat schiet dan toch even door mijn gedachten.:) Wederom december en weer zo'n vroeg ei.
    Heb mijn man nog maar niets gezegd dat er een vroeg ei aan zit te komen, dan is de verrassing des te groter morgen.
    @Maureen: nou, ik blijf nog steeds hoop houden dat het met de ovutesten misschien niet helemaal goed gegaan is en dat je misschien toch nog wel op tijd was. Je leest wel eens zulke rare wonderlijke bevruchtingen hier in de topics, dat ik het pas wil geloven als je op rood bent gegaan over een week of 2.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Kwam nog even spieken of jullie nog verder gekletst hadden, maar jullie lagen vroeg onder de wol.;)
    Was ik eigenlijk ook van plan, maar de woonkamer is al dagen volgeladen met dozen kerstballen e.d.
    Dus vanavond toch maar moed genoeg verzameld om te beginnen met de ellende die kerstboom optuigen heet.
    Nou, inmiddels flink wat uurtjes (en zware koppijn) verder staat hij dan.
    Had een snoer met lampjes, eerst deden ze het wel en wilde ik ze over de boom gaan verdelen. Ineens waren alle lampjes uit en deden ze vervolgens niets meer.:( Ik vond nog een snoer met lampjes in mijn doos met kerstspullen die ik eerst 15 min. geprobeerd heb uit de knoop te halen. Toen ik dat bijna voor elkaar had en ook deze over de boom aan het verdelen was, was ook dit snoer kapot. F&%ck!:x:(
    Nou, afvalcontainer buiten is weer getracteerd op wat kapotte snoeren met lampjes.
    Uiteindelijk vond ik nog een set lampjes en gelukkig zaten die niet in de knoop en deden ze het allemaal nog (zelfs na het verdelen over de boom).
    Toen nog alle ballen en andere frutsels. Heb alleen geen bekken meer over van de hele tijd stoel op, stoel af.:(
    Nu nog het huis aan kant gemaakt en nu zit ik nog even na te stuiteren van de drukte. Had eigenlijk al 2,5 uur geleden op bed willen liggen, maar dat is niet gelukt.
    Nou, nog even wat foldertjes lezen en toch maar proberen de slaap te pakken te krijgen.
    Morgen gelukkig nog een dagje om bij te tanken, al is die ook al weer aardig gevuld.
    Ben benieuwd wat mijn ovu-test morgenvroeg laat zien.;)

Deel Deze Pagina