Pfff, sneeuwmees wat een toestand zo midden in de nacht! Maar je boom staat in ieder geval. En van die lampjes die in de knoop zitten, echt heeeel irritant, zeker als ze het dan ook nog eens niet doen! Hoop dat je nog een beetje hebt geslapen. Da's wel toevallig zeg dat je nu dan weer een vroeg ei hebt waarschijnlijk in december!! (hoe was je ovutest vanmorgen?) Nou dat moet toch haast wel geluk gaan brengen. Zet 'm op, verleiden die man vanavond! Hier hoop ik eigenlijk aan de ene kant wel dat ie vroeg is maar dan hoop ik dat ie even wacht met springen want van klussen is alweer niks terecht gekomen
Guap: Nee, als ik het goed heb begrepen kan strippen alleen als de baarmoedermond iets open staat, en die zit bij mij nog helemaal dicht. Maureen: Balen dat je nu buikpijn hebt Xon: Jammer dat het net regende toen je op de fiets zat! Dat je niet kon ontspannen kan ik me wel voorstellen Hier nog geen nieuws, alles rustig.
@Sayen: als ik zo naar buiten kijk, dan geef ik die kleine groot gelijk dat ze nog even lekker binnen blijft! Als je wilt kun je met een van ons even 06-nummers uitwisselen, zodat je ons kunt laten weten als de kleine geboren is. Tot nu toe heeft Xon dat gedaan (dus misschien een idee om haar even te pb-en). Maar mocht je gewoon liever wachten tot je weer zelf achter de pc kan om ons dan te berichten, is dat natuurlijk ook prima. We zijn alleen altijd zo nieuwsgierig! @Ricmar: haha.. dat zou handig zijn als we het zo kunnen opstarten. @Jeetje: heb erg slecht geslapen vannacht. Ik was dus pas om 1.30 uur klaar en omdat ik zo druk was geweest kon ik natuurlijk niet gelijk slapen. M'n man was ook nog eens vreselijk laat thuis van zijn werk, wat ik vreemd vond en waar ik me van alles in de kop zat te halen en daardoor dus ook niet meer kon slapen. Was blij dat ik om 5.00 uur de sleutel in het slot hoorde. Hij bleek onderweg en op z'n werk oponthoud gehad te hebben, dus achteraf logisch verklaarbaar (maar ja, dat wist ik dus niet). Ik had barstende koppijn van het vele hoesten en het geforceerd proberen te slapen. Mijn man heeft toen nog een paracetamol voor me gepakt en toen ben ik uiteindelijk om 6.30 uur diep in slaap gevallen om 2 uur later door mijn zoontje gewekt te worden. Dus nee, echt fris en fruitig voel ik me niet. Net nog even een ovutest gedaan en weer waren de streepjes bijna gelijk. Echt zo'n twijfel en tuur-geval, maar in ieder geval dus (nog) niet knal positief. Snap ook niet dat ze niet van die testen maken met ja of nee. Dat zou zoveel onzekerheid wegnemen bij het aflezen van die testen. Maar goed, denk wel dat ik mijn man vandaag vast even lief ga aankijken. Van klussen is zeker al een week of 6 niets van terecht gekomen, omdat ik me door dat tandartsgedoe erg onzeker en niet happy voelde. Dus al met al toch ook wel weer spannend om weer ervoor te gaan. Ik ga even mijn zoontje bij de kerstboom weghalen (M'n zoontje noemt een kerstboom 'kersenbohmen'). Hij heeft net de kerstballen ontdekt en denkt dat die er gewoon uit gehaald kunnen en mogen worden om mee te spelen. Ja, daar heeft moeders niet voor staan ploeteren op het nachtelijk uur.
@Sneeuwmees: kan me voorstellen dat je niet zo fris en fruitig bent vandaag. Wel een heeeel kort nachtje zo! Het is wel herkenbaar dat als je dan zoveel hebt gedaan nog, je helemaal hyper bent eigenlijk en niet kunt slapen. En dan ook nog eens knallende hoofdpijn. En een man die later thuiskomt dan verwacht. Pfff. Hopelijk kun je een beetje ontspannen vandaag en vannacht eerst klussen en dan heeerlijk slapen Lijkt mij dus ook zo lastig van die ovutesten dat het soms zo onduidelijk kan zijn. Daarom ben ik er een beetje huiverig voor omdat ik niet zo'n zin heb in al dat getuur en getwijfel. Maar omdat ik nu ook het idee had dat mijn ei wel eens vroeg kan zijn, ga ik toch proberen om straks bij een apotheek langs te gaan. Wat schattig hoe je zoontje kerstboom zegt! Alleen minder schattig dat hij al je ballen eruit wil halen! (maar ja ook wel begrijpelijk, lekker graaien!) Moet even mijn werk afmaken en dan zit deze serie er eindelijk op! Pfoe heee! Morgen weer met frisse moed aan de nieuwe serie beginnen. Mijn man komt vanavond weer laat thuis en volgende week waarschijnlijk ook weer een aantal keer want ze willen het tijdschrift nu eerder klaar hebben ivm oud en nieuw, dus wordt weer een eenzaam bestaan hier. Moet maar eens wat leuke dingen gaan plannen. O, ja, Ricmar, moest lachen om je berichtje en ik doe mee, ik sms ook bevalling AAN voor Sayen!
Goedemiddag meiden. Ik kom straks als zoontje op bed ligt even reageren. Hier gaat het aardig de goede kant op met mijn voet, zwelling is gelukkig zo goed als weg ('s avonds nog wel wat). Maar mijn voet heeft alle kleuren van de regenboog nog en elke stap of beweging die ik zet/doe is nog erg pijnlijk, maar wel draaglijk. Dus gewoon nog rustig aan, komt wel goed. Heel lang achter de pc zitten lukt nog niet echt, is nog wel pijnlijk. Dus meestal lees ik alles zo'n beetje via mijn tablet op de bank. Maar uitgebreid reageren is niet handig op zo'n ding. Ook volg ik net als Mees dat topic over het meisje Romy wat zo ziek is, is ook zo aangrijpend. Ons zoontje is ook net als Romy van mei 2009 en dat doet toch wel wat met je. Regelmatig kijk ik dus wel even of er nieuws van haar is. Gisteren voor het eerst cupcakes gemaakt met zoontje, maar was nog niet een daverend succes. Stond op de doos dat het in de cupcakemaker ongeveer 10 minuten duurde, maar ik had zo'n pak van Dr.Oetker voor cupcakes. Maar denk niet dat dat zo ideaal is voor in zo'n ding. Dus denk morgenochtend even losse ingrediënten halen. Of heeft iemand hier ook zo'n ding en hoe doe je dat dan? Ik dacht dus in 1 uurtje ongeveer wel klaar te zijn, maar nee....2,5 uur later pas en daarna eten koken erachter aan. Dus deze dame kon je gisteravond wel opvegen en veel pijn in de voet. Meiden, eet smakelijk en tot straks!!!
@mees, het zat je niet mee met je kerstboom. maar staat ie wel mooi in de kamer nu? hier sms ik ook AAN hoor!! je rekent toch wel een beetje op die datum dus alles wat later is, wachten wachten. hier lekker weekend nu! net lekker boerenkool gegeten, ging er prima in. morgen naar de vk voor de apk en zaterdag meubels halen!! kan bijna niet wachten.
Wat is het rustig hier! Houd iedereen winterslaap? Heeft iemand tips hoe ik de honden van ons bankstel kan houden? Onze franse bulldog heeft nogal eens de neiging om op de bank te piesen als ze daar zin in heeft en ik vind dat zo goor!! Ze hebben allebei een eigen kussen,waar ze ook wel op liggen,maar liggen ook graag op de bank en dat wil ik ze echt af gaan leren!Maar hoe!?
Ja rustig hier hè? Pfoe, moeilijk om zoiets af te leren. Ik denk heel consequent zijn. Zodra ze op de bank springen, ze er gelijk afhalen en op hun eigen kussen zetten en dit volhouden. Maar ik weet hoe lastig het is! En je bent er ook niet altijd bij natuurlijk als ze op de bank springen denk ik. Ik hoop dat het lukt want hondenpies op de bank is inderdaad erg goor! Ik zag dat je ook had gereageerd op het topic van dat 16-jarige meisje. Wat vreselijk hè? Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe iemand bij 14 weken nog een abortus kan en wil laten doen en dan met zo'n pil!! Ik werd er echt heel verdrietig van toen ik het las. Maar ja ik wil ook niemand veroordelen en iedereen maakt zijn eigen keuzes in het leven maar pffff dit is wel slikken zeg!! Hier eindelijk wat rustiger qua werk. Gistermiddag ook echt helemaal niks gedaan en ik voelde me vanmorgen toch wel wat beter dus het is allemaal spanning van te veel werken wat ik voel de laatste tijd. Mijn man gaat vandaag ovutesten kopen voor me (ja, erg hè, durfde het zelf toch niet ) dus wanneer zou ik dan de eerste doen? Misschien vanavond om te kijken vast of is dat te vroeg? Of beter morgenvroeg? Wil dat ei niet missen!! Mijn temp was iets hoger vanmorgen maar nu las ik ergerns dat je meteen zodra je wakker bent je temp moet opmeten en dat je niet eerst rustig wakker moet worden zeg maar. Bij mij is het vaak wel zo dat ik wakker word van de kat en dan wel een half uur min of meer wakker lig voor de wakker gaat en ik temperatuur. Zou dat dan nog schelen in temp? Denk niet een paar tienden maar misschien scheelt het wel net bijv. of het dan 36,6 is of 36,7. @Mees: hoe is het met je? Weer aan het werk? En nog geklust? Ovutest al knalpositief? @Justme: leuk hè nu zo met het kamertje en alles. Dat lijkt me wel genieten! Zijn jullie al flink aan het brainstormen over de naam? Komen jullie eruit? @Sayen: hoe is het daar, komt er al beweging in?? @Boud: is je internet nog steeds knudde? Of gewoon druk? Nou, ik duik weer in de wereld van de mediums en geesten. Toch wel weer een deadline om één uur. Tot later!
@Jeetje: wat dat meisje van 16 betreft: ja dat vind ik heel erg moeilijk.Op zo,n moment kan ik alleen maar huilen en zie en voel mijn miskramen weer.Alles draait zich dan weer af! Wat temperaturen betreft: ik temp altijd om 05.40 uur smorgens.De wekker gaat af en ik tempertuur direct.Soms kijk ik wel eens een half uurtje later hoe mijn temp dan is,maar dan is ie toch anders! Ik denk dat het wel uit maakt. Fijn dat je man de ovutesten haalt Ik heb niet zo,n verstand van die dingen,dus ik weet eigenlijk niet wanneer je daar het beste mee kan beginnen. @Mees en Lianna: op welk topic staat dat ovevr dat zieke kindje? Ik heb geprobeerd het te vinden,maar lukt niet.
@Hoop: ja, honden (en kinderen) iets afleren is lastig. Misschien een paar keer iets erop leggen waar ze een enorme hekel aan hebben (ritselende vuilniszak of zo). Of kussens verspreid, zodat het bemoeilijkt wordt. Toen wij een nieuwe bank kregen heb ik vanaf dat moment 's nachts altijd een plaid op de bank gelegd omdat mijn katten bij voorkeur hun nagels willen scherpen in de bank. Sinds de kat er een keer op gepiest heeft doe ik er nu 's nachts een molton matrasbeschermer overheen (die ik toen voor mijn zw.schap) gebruikt heb. Maar ik kan me voorstellen dat je daar overdag niet mee op de bank kan zitten. Oh, de topic over Romy staat bij 'Spoedvraag, kind laten overplaatsen' of iets dergelijks onder het kopje 'Peuter en kleuter'. Je kunt haar ook volgen op Hyves, want ze heeft haar www openstaan. Je moet dan zoeken op ilonaenbikkel. De moeder Ilona plaats dan af en toe een update tussen de eigen www-tjes. Erg aangrijpend wat zo'n kind en de ouders moeten meemaken. @Jeetje: ben weer aan het werk. Heb nog wel wat koppijn omdat volgens mij mijn holtes wat vol zitten. Maar goed, er is bijna niemand (en de collega op mijn kamer is er ook lekker niet). Dus lekker bijkomen, bijlezen, radiootje aan en natuurlijk ZP binnen handbereik. Had vanmorgen weer een ovutest gedaan, maar nu was het streepje weer lichter. Snap er weer niets van. We hebben gisteren wel geklust. Had al een plan van aanpak gemaakt. Ik had mijn man gisterenmiddag al even 'verleid' en dacht als ik vandaag een knalpositieve test heb en dan vanavond weer gaan klussen zit er wat ruimer de tijd tussen voor betere zaadjes. Maar omdat die klote test nu toch weer niet positief is, gaat mijn hele rekensommetje weer naar de maan. En je man ovu-testen laten halen? Ik zou me wel veilig voelen in een land waar niemand je (her)kent. Ik weet wel als ik hier bij het kruidvat met mijn ovu-testen sta ik toch altijd even kijk of het 'veilig' is bij de kassa. Laatst wilde ik die tussen de middag gaan kopen en toen wilde mijn collega ineens 'gezellig' mee. Ja, daar zit je dan ook niet op te wachten.:x
@Mees: ovutesten kopen met je collegas is idd niks! Ik had ook een plaid op de bank,maar de hond had zo,n grote plas dat alles naar achteren gelopen is en nu dus tussen de bank zit! Ik ga de bank denk ik maar vol leggen met allemaal kussens enzo.Dit wil ik echt niet meer. Ik ga dat topic even zoeken. Jij vermaakt je ook wel op zp onder werktijd
@Mees: nee, da's niet echt fijn als je collega met je meegaat om dan ovutesten te halen! Ik zou het wel durven als ik zeker wist dat ze me niet van alles zouden gaan vragen, want ik ben altijd bang dat ik dan niet meer uit mijn woorden kom! Dus vandaar. Maar die van jou dus weer lichter. Ooh daar wordt je dus niet wijzer van!! Daar ben ik dus wel een beetje bang voor. Maar je hebt toch geklust gister, dus die eerste lading is binnen Hier nog helemaal geen actie de afgelopen dagen dus vanavond moeten we er echt voor gaan! Ik zou gewoon vanavond maar weer een poging tot je man verleiden doen hoor! Ik zal dat topic over dat meisje straks ook eens opzoeken of op Hyves kijken. Ik heb jullie (Mees en Hoop) trouwens allebei toegevoegd oo Hyves maar ik denk dat jullie het nog niet hebben geaccepteerd?
@Hoop: oh wat raar! Ik had je gevonden op Hyves, maar ik zal je wel even pb'en zo meteen. Even snel mijn werk afmaken.
@Jeetje: ook ik heb geen vriendschapsverzoek ontvangen via hyves. Moet ik je nog even pb-en (of pb je mij nog een keer jouw gegevens als je tijd hebt)? En nee, dat soort collega's zit je inderdaad niet op te wachten. Gelukkig moest ze zelf een boodschap doen en ik ben toen zelf even snel het kruidvat ingedoken. Dacht nog, ze zou eens moeten weten wat er in mijn boodschappentasje zat. En ik zit inderdaad nog even te denken wat wijsheid is. Morgenavond moet mijn man nl. ook weer werken, dus dat schiet ook niet op. Wat nou, romantisch een kindje verwekken. Het is gewoon bikkelhard plannen en rekenen!
Zo deadline gehaald, helemaal blij en opgelucht! Ja, het is inderdaad gewoon keihard rekenen en plannen. Wel jammer soms. Ik zat pas eens te denken aan toen ik zwanger ben geraakt in mei. Nu blijkt mijn eisprong dus later te zijn dan ik toen dacht en het zou dus goed kunnen dat ik op vakantie zwanger ben geraakt toen! Dat hoor je wel vaker hè? Jammer dat we nu echt niet weg kunnen. Ik was er toen ook niet mee bezig op vakantie want ik dacht dat de vruchtbare tijd er al op zat. Toch goed dus om te weten nu. Kun je je man morgenmiddag niet verleiden weer? Hier blijft het ook lastig, zeker door de week en helemaal als mijn man zo laat thuiskomt, dan komt het er echt niet van. En ik wil hem niet weer zo onder druk zetten als vorige maand, want dat komt de prestatie ook niet echt ten goede denk ik hahah Ik zal zo nog eens kijken op Hyves. Wat raar dat jullie die uitnodiging niet hebben gehad. Ik vond het al zo gek dat jullie hem niet zouden accepteren.