wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop & Mees: ik heb jullie nog een keer uitgenodigd op Hyves, denk dat het nu wel is gelukt. Laat maar even weten.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: gelukt! Ik heb je geaccepteerd!:)
    Leuk!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: het is gelukt! Dank je! Inmiddels ook geaccepteerd!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

:x:x:xLeg ik net een schoon kussen voor de hond op de grond neer,gaat ze net toen ik wegliep,op het kussen zitten pissen!!!!:x:x:x:x

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Hoop en Jeetje, ik heb jullie even uitgenodigd op hyves.

Gisteren er niet meer aan toe gekomen om te reageren, sorry. Viel me tegen, ons zoontje wil niet elke middag meer op bed. Had het zo gehoopt, want hij moest vanochtend ook naar de psz.
    Zo eerst even een broodje eten en dan ga ik met zoontje naar z'n papa. Kan die papa mooi helpen met sorteren en op de heftruck, is zo genieten als je hem daar zo rond ziet scharrelen.

Hoop, wat vervelend dat de hond er gelijk weer op schoon kussen zit te piesen en wat betreft hond op de bank heb ik geen tips voor je.

Mees, fijn dat je weer iets opgeknapt bent en nu lekker bijna helemaal alleen aan het werk bent en rustig hier op zp kan mee spieken en radiootje aan.
    Wat rot dat je ovutest nu weer lichter is, hoop dat je snel een positieve hebt en dan druk aan de klus.

Jeetje, wat lekker dat je je deadline weer hebt gehaald. Ik heb laatst nog wel even gekeken of wij de tv zender ook hebben. Maar zit niet op de schotel. :(

Sayen, hoe lijkt het bij jou? Ben je aan het bevallen, want ik had vandaag voorspelt. Maar zal wel niet, kleine zit nog lekker in mama's warme buik.

Boudicca, hoe gaat het met jou en is je internet alweer beter?

Just, hoe was het vandaag bij de vk? Morgen nieuwe meubeltjes, leukleukleuk!!!

Ricmar, hoe gaat het met jou en V?

Xon, hoe gaat het met jou?

Meiden, ik heb even snel gereageerd en op de laatste pagina's.

Nu eerst broodje eten en met een uurtje gaan we weg.

Tot later meiden.

Oh ja, waar staat dat van dat 16 jarig meisje? Ook even lezen.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: ik heb je geaccepteerd, leuk! Ik wilde je net zelf gaan toevoegen ook.
    Van dat meisje heeft iets als titel 16 jaar en wel of niet houden? Ik weet niet precies waar het staat verder, ik vond het door op nieuwe berichten te klikken gisteren. Het is dus recent en met veel reacties.
    Nou, fijne middag en doe nog maar rustig aan met je voet!

@Hoop: ooh neeee da's echt heeeeeeel irritant zeg!!

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heeeee, dames die een man tot hun beschikking hebben...... niet zo klagen he ;) ?????
    Denk even aan de Bam-dames!
    Nee hoor, ik snap het ook wel.
    Maar Mees, ik zou je charmes er vanavond nog even tegenaan gooien.
    Ik denk dat die twijfeltest van gisteren gewoon een positieve is geweest. Denk je niet?

Jeetje, gewoon zelf die testen gaan kopen joh!
    Ze vragen nooit iets, althans niet in Nederland.
    Moet je er in Turkije voor naar de apotheek?
    Gewoon stoute schoenen aantrekken.
    Bij mij zit Kruidvat om de hoek bij mijn school, waardoor altijd het risico bestaat dat er ouders over mijn schouder staan mee te kijken. Ik moet daarom soms wel twee extra rondjes door de winkel lopen voordat ik 'veilig' mijn testen op de toonbank neer kan leggen.
    En dan verstop ik het meestal ook nog achter iets anders.

Hoop, wat hoor ik nu voor naar %$#*& verhaal van een 16 jarig meisje die nog heel laat met een pil abortus wil doen.
    Dat kan toch helemaal niet in Nederland?^
    Kan ze dat kindje niet gewoon aan mij geven, ik ontvang het met open armen!
    Je schijnt in de dierenwinkel overigens wel een soort spray te hebben die je kunt spuiten waar honden niet mogen komen.
    Althans daar heb ik eens iets over gelezen. Misschien even googlen.

Zo even brood eten en dan nog 1 middagje en daarna lekker weekend.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: ja hier moet ik ervoor naar de apotheek inderdaad, vandaar dat die drempel ook wat hoger ligt. Maar ik zie jou zo voor me met die testen hahaha! Mijn man belde net, hij was naar de apotheek gegaan. Hadden ze alleen hele dure. Ik heb vorige maand ook al gezegd dat ik ze het liefst gewoon op internet bestel, maar ik heb zelf geen creditcard dus moet mijn man dat dan doen met zijn creditcard alleen wilde hij dat niet. En nu vraag ik me af of ik dan niet al te laat zal zijn als ik ze nu nog moet bestellen.
    Misschien zo dus toch maar even zelf naar een apotheek of even kijken hoe snel je ze binnen hebt als je ze bestelt.

Ja, dat van die abortus is echt ongelooflijk!!!! Ik wist ook niet dat je na 12 weken dat nog kon en mocht doen (en zelfs 12 weken vind ik al heel ver gaan)

Nou werk ze nog vanmiddag en fijn weekend alvast!

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon en Lyanna: het staat bij het topic Zwanger.En dan moet je kijken naar de titel: 16 jaar en zwanger!Houden of weg laten halen?!
    Het is echt heel erg!

@Xon: ik zal van het weekend is kijken bij de dierenwinkel voor zo,n spray! Heb jij trouwens ook hyves?

@Lyanna: ik ga je even accepteren op hyves!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, via internet is ook goed aan ovu testen te komen hoor, hoewel de bezorging naar jou wel wat langer duurt natuurlijk..... maar wel een stuk goedkoper dan in de winkel hoor! de dipsticks van zwanger en kids gebruikte ik.

@mees, kaarsjes aan en zwoel kijken vanavond ;)

net weer terug van de vk, alles was weer prima. bloeddruk wat laag, maar niet verontrustend. mag dus gerust verder eten in de drop ;)

en een zwangerschap afbreken mag tot 24 weken..... hoewel je denk ik na 12 weken misschien iets meer een reden moet hebben maar dat weet ik niet zeker. maar 16 jaar en zwanger, tja das wel erg dom tegenwoordig. je kunt er genoeg aan doen om niet zwanger te worden. en dan ook zeker op dit forum zetten, nou of het is niet waar of ze is heel onnadenkend. hier zitten vrouwen die graag een kindje willen en dan vind ik dat enorm kwetsend. las op ander topic ook dat er een foto had gestaan van een dood geboren kindje, tja daar zit ik ook niet op te wachten hoor! hele discussie of dat wel of niet mocht....pfffff ben blij dat de foto eraf was, niet mijn ding!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Justme: mooi dat alles goed was!

Ja, dat topic is gestart door een vriendin van dat meisje, die heeft het er ook moeilijk mee. Inderdaad, net wat je zegt, je bent 16 dus dan weet je wel dat je zwanger kunt raken en ze was dus ook onzorgvuldig met haar pil omgesprongen. Het is gewoon ongelooflijk en heel triest. Heb het ook met tranen in mijn ogen gelezen. Maar ik heb wel te doen met die vriendin. Die heeft wel geprobeerd haar op andere gedachten te brengen maar helaas.

Ik kan ook ovutesten bestellen hier op een Turkse site, maar ja, mijn man vertrouwde het niet helemaal en wilde dus zijn creditcard niet gebruiken. Misschien kan ik hem toch nog overhalen maar de tijd begint een beetje te dringen deze maand.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: je staat bij mijn vrienden hoor op hyves! Thanx vor je uitnodiging!

@Just: ja sommige dingen ka je beter hier niet op dit forum plaatsen!
    Een foto van een doodgeboren kindje is wel erg heftig!

Fijn dat met jou en de kleine alles goed is!:)

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, dan is het een goede vriendin, zal haar dus vast niet zo snel overkomen. erg jammer dat sommige mensen met dit kostbare bezit zo omspringen.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hè, hè, eindelijk even alleen. Dacht alleen te zijn, maar er was nog een verdwaalde collega die een heel verhaal ging ophangen. Ja, met een oog op ZP en een oor naar hem, is niet handig.:)

@Hoop: weet je wat de reden is voor het piesen van je hond. Is het ouderdom? Of gewoon dominant gedrag?
    Ik heb toen op aanraden van Bar zo'n stekker gekocht voor mijn piesende kat (Feliway). Daar worden ze een beetje high van (op een prettige manier). Wijzelf merken daar niets van, maar sindsdien is het piesen wel gestopt (even afkloppen). Misschien dat ze ook zoiets voor honden hebben. Is het een reutje, misschien dat castreren dan helpt.
    @Xon: sorry, had inderdaad even stil moeten staan bij de bammers. :) Het is ook wat met die eitjes van ons, die maken je gewoon helemaal hyper dat je de rest om je heen even vergeet.
    Nou, ik blijf mijn man de komende dagen gewoon af en toe lief aankijken en ondertussen maar doortesten.;)
    Jij dus ook al zo schichtig bij het Kruidvat...hihi... :D Heel herkenbaar. Even op een afstandje heel zogenaamd geïnteresseerd iets in de schappen bekijken, ondertussend over de schappen heen de kassa in de gaten houden en dan GO!
    @Justme: fijn dat alles weer goed was. En een lage bloeddruk en 'als medicijn' lekker drop mogen eten. Er zijn inderdaad ergere dingen...hihihi! :D
    Morgen lekker de meubeltjes inruimen in het kamertje, hè? Leuk, hoor!
    @Jeetje: ben benieuwd of het je vanmiddag lukt ze zelf te kopen en hopelijk is het niet nodig, maar anders voor de volgende maand even via internet gaan googlen (en bestellen),via een Nederlandse site. En onthoud, als ik een keer hier wat moet kopen en naar je opsturen. Dat is nooit een probleem, hè! Kan me voorstellen dat het erg lastig is om iets te moeten zoeken/uitleggen in een taal die je niet helemaal beheerst.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik heb een teefje en ze is al geholpen.Ze is ruim 1,5 jaar.
    Franse bulldoggen schijnen er vaker last van te hebben,maar tis wel lastig.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, sommigen van jullie kennen (en volgen) het topic over Romy al, misschien nog niet iedereen. Dit gaat om een meisje van 2 dat erg ziek is en in het Radboud ziekenhuis ligt. Ze wordt hier kunstmatig in coma gehouden en ligt aan een speciale longmachine, omdat haar longetjes erg verzwakt zijn. Er is een heel topic 'Spoedvraag, overplaatsen dochter' bij het topic 'Peuter en kleuter'.
    Daarop is vandaag het idee ontstaan om een poster te laten maken met allemaal wensen voor dit meisje en haar familie. Ik help hier (dit weekend) ook aan mee, om alle wensen te ordenen en in de juiste layout te krijgen. Een van de meiden van ZP maakt hier daarna dan een heel grote poster van (met al die wensen in een heel groot hart), zodat dat bij haar bedje (of achter het glas van haar kamertje) gehangen kan worden. Een drukkerij uit Nijmegen heeft aangeboden, geheel kosteloos, deze poster te drukken.
    Mochten jullie belangstelling hebben om ook nog een wens voor Romy en haar familie achter te laten, dan kun je je wens sturen naar: eenwensvoorromy@gmail.com
    Dit kan nog tot zondagavond. Voel je niet verplicht, maar ik was zo geroerd door dit gebaar, dat ik het jullie toch even wilde melden.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ik had al gelezen dat je graag wilde meehelpen. Het is omdat het te ver voor mij is, had het anders ook graag gedaan.
    Ik stuur vanavond of morgen nog even een wens, weet nog niet helemaal hoe ik het moet verwoorden.
    Ik vind het ook zo'n top idee en dan die uitgeverij uit Nijmegen die dit belangeloos doet, toch helemaal geweldig.

Nu gaan we eten, vanavond nog even boodschap doen. Vanochtend bij Hans Anders geweest en heb een hele leuke bril gezien en achteruit laten leggen. Dus zo nog even met man en zoontje ernaar toe en kijken wat die ervan vindt. Maar kan pas volgend jaar weer nieuwe claim indienen bij zorgverzekering, dus kan als het doorgaat ook pas in januari ophalen. Oh, heb er zo zin in!!!

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeah, net terug en bril is besteld, kan hem als het goed is 3 jan. ophalen. En het mooiste is dat het ons helemaal niks kost.
    Maar wat wel schrikken was is dat mijn ogen in 1 jaar tijd toch alweer 0.5 achteruit zijn gegaan, dus wel goed dat ik weer nieuwe glazen krijg. :)

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoooo, weekend!
    Hehe, wat duurde deze week lang.
    Maar goed uiteindelijk nu toch lekker op de bank.
    Heb net nog even dat stukje van die vriendin van die 16 jarige gelezen. Heftig hoor.
    Ik vind het behoorlijk dubbel, de meeste die er op reageren, reageren vanuit het gevoel dat ze zelf nog niet zwanger zijn, of zelf een mk hebben gehad.
    Mijn eerste gevoel was ook, oooh wat erg als ze dat kindje nou gewoon krijgt dan zijn er genoeg mensen die er voor willen zorgen, maar dat is natuurlijk ook makkelijker gezegd dan gedaan (juridisch o.a.).
    En ik zie bij mij op school genoeg situaties van meiden die op hun 14,15,16e een kind hebben gekregen, en bij sommigen ging het goed bij anderen ook echt niet.
    Als dit meisje al in een situatie zit waar niemand haar wil/kan helpen en ze er zelf niet achter staat.
    Moet je dan heel hard roepen dat ze geen abortus mag doen?
    Kijk, het is natuurlijk wel vreselijk dat ze zo lang gewacht heeft.
    En ik vind het ook echt voelen alsof je het kindje dood maakt. Maar dan toch ze is een tiener van 16, met geen achterban die haar steunt.
    Natuurlijk had ze aan de pil moeten denken, en weet ze wel wat de gevolgen kunnen zijn.
    Maar moet je tegen wil en dank een kindje opvoeden bij iemand die het niet wil? Ik heb dan ook verschillende kinderen in mijn hoofd die in zo een situatie zijn opgegroeid en die ik in de klas heb gehad.
    Bedenk nog even over dat jongetje waar ik het laatst over had, die is ook ontstaan uit zo een voorval. Een vreselijk beschadigd kind. Moeilijk hoor!

Even iets heel anders....
    Zal ik een dezer dagen een 35+ deel 3 openen?
    We naderen de 5000 berichten, en dat was toch het aantal berichten waarop een club gesloten wordt???

Overigens vandaag nog niets van sayen gehoord.
    Zou het?????????
    Dan hoop ik dat het gisteren geboren is, hahaha, want dat was samen met Jeetje de datum die wij hadden gegokt.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    We verwachten dan wel een mooie foto met nieuwe bril hoor Lyanna???? :)

Deel Deze Pagina