wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: betekent dat dat we op je mogen rekenen zondag? Het is inderdaad een heel gedoe zo om naar de bios te gaan. Met hoeveel mensen zouden jullie gaan? Je zag ook al bij onze date hoe lastig het is om een datum te vinden dat iedereen kan en dan zijn wij (denk ik) nog zo flexibel mogelijk geweest om echt ons best te doen om tijd vrij te maken.
    Had jij nu morgen een echo? Zo ja, dan heel veel succes!

Ik had een topic geopend of er mensen ervaring hadden met ovu-testen die zo lang positief blijven. Eentje had dat ook gehad en bleek zwanger. Dat leek mij niet logisch bij mij, omdat ik echt ongesteld geweest was en deze periode ook echt DE periode is van mijn eisprong. Maar ja, dan kan je het toch niet meer loslaten, want ja, het zou fantastisch zijn als je zo'n verrassing zou krijgen. Dus vanavond toch maar een testje gedaan en zoals te verwachten bleef hij negatief.
    Morgen maar weer een ovu-test proberen. Ik dacht nog toen ik zaterdag vaag testte en zondag positief, dat het een 'goedkoop' maandje zou worden qua ovu-testen, omdat ik mijn ei zo snel te pakken had. Maar nu is het doosje leeg en heb vandaag toch maar weer een nieuwe voorraad gehaald.
    Ook merk ik dat de nodige kilootjes er weer aan zitten sinds mijn mk. Mijn weegschaal was kapot en ik had een andere gekregen, maar die gaf kilo's meer aan als mijn oude. Omdat het zoveel scheelde, dacht ik dat dat aan die nieuwe weegschaal lag en dat die niet kon kloppen. Maar vanavond eens op mijn werk gewogen, waar ook een dokterspraktijk is (en dus een goede professionele weegschaal). Helaas klopt de nieuwe weegschaal dus wel. Blijkbaar door alle hormoonschommelingen helaas wat te veel kilootjes die zijn blijven plakken. Dus naast het proberen zwanger te raken, ook nog maar proberen wat kwijt te raken.

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Xon, ze krijgt al heel veel hulp, omdat ze nog geen 18 is heeft ze een voogd voor de kleine die elke week komt praten, daarnaast heeft ze baby-IOG dat is intensieve gezinshulp die komt ook elke week en dan heeft ze ook nog jeugdzorg en de raad over de vloer....Dus aan de hulp zal het niet liggen, helaas is haar mederwerkster van jeugdzorg er vrijdag pas weer dus heb ik nog niet met haar hierover kunnen praten. Ze zegt zelf dat ze iedereen al heeft ingelicht over haar vertrek, dus net als met de zwangerschap ben ik weer de lachende laatste die het hoort, ppfffff...Ik kan me gewoon niet voorstellen dat al die instanties hiermee akkorod gaan, das toch belachelijk??? Ik heb zelf het idee dat mijn, geweeste, vriendin waar ze nu zit veel te veel op haar zit in te praten en haar bang maakt met haar spookverhalen. Ik zit hier maar een beetje aan de zijlijn hoor een beetje toe te kijken hoe ze alles weggooit, de raad gaat namelijk een onderzoek starten naar haar, vriend en kleine om te kijken of hij wel bij haar mag blijven( de kleine dan he) dan is dit toch geen slimme zet?? Of ben ik nu helemaal gek geworden?? Ik word echt gek alleen maar van het idee dat ze die kleine piel weghalen...Hij is zo klein en onschuldig.....Lief van je dat je eraan denkt, dankje knufffff

Mees, erg lief van je, ik waardeer je echt om je medeleven, dankjewel, dikke knuffffffff.....Zou idd toch ook wat zijn he?? Zwanger zijn terwijl je het niet zou weten?? Wel extra spannend!! Ik duim iig weer voor je deze maand!!!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeeeehhh, dus je bent er hoogstwaarschijnlijk bij Justme?

He bah balen van die stomme testen.
    En ik snap dat je het niet kon laten om een zwangerschapstest te doen, het had super leuk geweest natuurlijk.
    Misschien heb je wel meerdere eitjes!

Bij mij helaas nog niet meer bruin.
    Misschien morgen nog maar dagje pretpark, hahahaa.
    Iets voor jou Mees, om je ei los te schudden?

Moest net nog even hard aan het werk, nou ja werk!
    Schoonzussie is bijna jarig en ik maak mozaiekkunst, en wilde haar graag een draaiend tapasplateau geven, dus ben al drie avonden als een gek bezig om het af te krijgen.
    En het moest wel af, want nu moet lijm drogen, voordat ik kan voegen en de voeg moet ook weer drogen, en ze viert zaterdag al haar verjaardag. Maar goed, nu op de bank!

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Syl, dat is echt balen, die situatie.
    Er zit dus genoeg hulp op.
    Helaas kom ik bij mij op school ook regelmatig deze situaties tegen, en ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik heb zelf geen al te hoge pet op van die organisaties.
    Als het om snelle eenvoudige hulp gaat, is het meestal nog wel oke, maar bij wat lastigere situaties werken ze allemaal langs elkaar heen.
    Ze zijn dan moeilijk te bereiken ( zoasl jij ook al zei) sturen een jong onervaren iemand langs die zo omver wordt gepraat, er is geen plaats (bv bij uithuisplaatsing).
    Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat ondersteunen en haar daarmee helpen, maar goed soms weet de een van de ander niet waar ze mee bezig zijn.
    Kun jij morgen zelf niet eens met wat instanties bellen, en stel dat ze beslissen dat ze niet zelf voor haar kind kan zorgen (wat ze overigens niet zomaar en niet vaak beslissen, omdat ze wel altijd vinden dat een kind zo lang mogelijk bij de eigen moeder moet blijven), zou jij humpie dan niet een poosje kunnen verzorgen, totdat ze alles weer een beetje op een rijtje heeft?
    De eerste beste zet zou naar mijn idee toch zijn dat ze die ongelovelijke %$#&^% van een vriend de deur wijst en heel snel vergeet!
    Nou dames, ik ga lekker naar mijn bed toe en dromen van meer rood, hahaha.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: jemig er komt nogal wat over de vloer bij je dochter aan hulp.:$ Toch kan ik me niet voorstellen dat zij dat vluchtgedrag van haar zouden goedkeuren. Zou ze het niet bluffen dat ze zegt dat zij ervan af weten? Komt die nieuwe lover niet uit het westen, dat ze daar ineens heen wil?
    @Xon: het is jammer dat ik zo'n schijterd ben in een pretpark met al die heftige attracties. Want een achtbaan zou dat laffe ei van mij zeker doen springen.:D En er staat dan een heel legertje klaar (het amerikaanse leger is er niets bij), om dat eitje mooi op te vangen....hihihi...:p
    En wat leuk dat jij aan mozaieken doet. Ik ben gek op mozaiek-spul, dus zal het eens onthouden als ik een mooi kunstwerkje zoek.;)

6. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Dames, even een berichtje van mij. Vandaag thuis gekomen na een bottransplantatie van mijn heup naar mijn kaak. Dit was nodig omdat er een open verbinding was tussen mijn bovenkaak en de rest wat daar boven zit.
    Het gaat op zich wel. Het moet nu gaan vastgroeien. Hoop pijnstilling en misselijk van vermoeidheid.
    Dit is erg k u t!!!
    Zeker ook omdat ik er zondag niet bij kan zijn.... Ik keek er zo naar uit.
    Justme jij maakt mij helemaal gelukkig meid, gefeliciteerd!!! Kon niet eerder reageren meid!
    Geen idee hoe het iedereen vergaat maar ben jullie niet vergeten!
    Zodra ik weer beetje mens ben, heb ik een hoop bij te lezen.
    Veel plezier zondag en misschien komt er nog een keer een meeting.

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, ik ken onze medewerkster van jeugdzorg echt al jaren en zij is heel goed en neemt ook echt de tijd om naar mij en naar haar te luisteren, dus daar ligt het probleem niet, ik denk alleen dat zij dus ook nog niet op de hoogte is hiervan anders had ze mij allang gebeld om me te vragen wat ik ervan vind. En ja de rest van de instanties, die personen die ken ik niet zo goed en mijn dochter wil me hun namen niet geven, ze weet natuurlijk wel dat ik dan ga bellen, maar besft niet dat ik haar wil helpen....Maarja zo zijn moeilijke tieners.......Komt goed, moet even geduld hebben, en dat van voor Juliano zorgen, ja daar heb ik ook al aan gedacht maar dat wil mijn man niet hebben, die 2 is een verhaal apart, ze kunnen nog net hun fatsoen houden voor mij zeg maar, dat bevorderd deze zaak ook niet echt.......

Mees, ja daar zeg je wel wat, ik weet dat ie nu tijdens de vakantie op Ameland woont omdat ie daar ook werkt, maar hij is nu al 2 keer hier geweest, waar ie normaal woont daar ben ik nog niet achter, zal er eens voorzichtig naar informeren. Ik had er zelf ook al aan zitten denken omdat ze tegen mij zei dat die "vriendin" van mij had gezegd dat ze tegen mij moest zeggen dat dit de perfecte schoonzoon zou zijn!!! Nou dan valt je mond toch ook open?? Dat mens is nie wijs, mijn dochter sprak over haar en noemde haar mam, nou jaaaaaaaaaaaaa!!!

Ik denk dat ik maar lekker ga proberen optijd te slapen want anders ben ik straks helemaal niet meer te genieten, voor mijn zoon ook niet echt leuk he??

Liefs sillysa

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hey Alice meid!! Wat fijn van je te horen!! Wel jammer dat je weer zoveel pijn moet hebben en veel pijnstillers moet slikken, meis een dikke knuffel van mij.........Hopelijk weer tot gauw

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Haaaa Alice, wat fijn dat je er weer bent.
    Poeheeee, jij hebt ook letterlijk wat voor je kiezen gehad.
    En als je weer helemaal ok bent, spreken we gewoon snel nog een keer af zodat je mee kan (vind Jes vast ook een goed idee).
    Stukje bot uit je heup en dat in je kaak, nou meid ik hoop dat het snel vastgroeid en dat dat niet al teveel pijn doet.
    Nou hou ons af en toe even op de hoogte en doe vooral rustig aan (zeg maar tegen al die kids en die gekke hond dat dat van ons moest, hahahaha).
    Dikke knuffffff

10. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alice, fijn dat alles goed is gegaan en hoop dat je snel hersteld! Hier lekker aan het vakantie vieren, ik lees wel mee maar zit niet zo veel achter de pc.
    En het zonnetje schijnt hier!
    fijne dag allemaal!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: wat fijn weer van je te horen. Al krijg ik wel kippenvel van de ingreep die je hebt moeten ondergaan. Het zit je niet echt mee. Ik neem aan dat je weer veroordeelt bent tot vloeibaar voedsel de komende tijd? Nou, hoop dat je je snel beter voelt. Enorm balen dat we je niet kunnen ontmoeten a.s. zondag, maar we beloven dat we het snel nog een keer gaan inhalen! OK? Beterschap en een dikke knuffel!
    @Niala: zo vakantieganger! Bijna 17 weken zwanger al weer. Je zit al weer bijna op de helft! Gaan we je nog zien a.s. zondag??

Ik zal mijn zoontje weer eens gaan ophalen. Mijn ouders wonen naast ons en iedere keer als hij oma (mijn moeder ziet) wil hij met haar mee, want oma doet altijd rare dingen en vaak mag hij met haar met de auto mee, dus dikke pret.
    Maar de pret moet straks maar weer eens afgelopen zijn, want meneertje moet nog wel naar bed toe.
    Vanmorgen overigens weer een positieve ovu-test. Had gisteren een nieuw doosje gehaald. Ik dacht misschien zijn die testen van dat oude doosje niet helemaal goed en misschien geeft hij bij de testen uit het nieuwe doosje misschien ineens weer negatief aan. Niet dus!
    Ik denk dat ik maar niet meer test. Ik zit me suf te piekeren wat het kan zijn en ondertussen vliegen de doosjes met testen er doorheen, zonder dat ik er wat mee op schiet. Ik zie wel wat deze maand brengt. Lijkt me niet dat je zwanger kan raken als je zo'n halfgebakken (of geen) eisprong hebt gehad.
    P.s. Xon: ik zei nog tegen mijn man dat jij had gezeg dat ik ook 2 eitjes kon hebben.;) Ik dacht dat hij een hartverzakking kreeg...hihihi... Een tweeling overleeft hij niet, denk ik!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoi meiden, ben jullie ook niet vergeten hoor. Veel moe hier de laatste tijd en druk met voorbereiden van de verbouwing.
    Dat is ook reden dat ik er helaas niet bij kan zijn zondag omdat de timmerman komt.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello hier

sorry sorry ik verwaarloos jullie echt. teruggekomen van avaknatie en gelijk gestort op klussen in o.a. babykamer.....heb je nog week vrij ben je weer moe van klussen kan weer wel vakantie gerbuiken.

ben nu op werk waar ook al druk is maar programma is uitgevallen dus heel snel laten weten dat oke is.
    ben bij gyn geweest voor extra controle e.a. ivm zwschap 1e bengel. moet wel weer opnieuw naar gyn want was in maasstad maar daar ga ik no way meer bevallen laten ze eerst maar bacterie vrij worden. ik wijk uit naar ikazia.

hoe is het hier, hebben we al meer roze?
    hoe is met de meeting?
    hoe is met iedereen, aub up date

groeten en ga bij houden nu met regelmaat

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    even abbo er opnemen anders kan ik weer niet terug vinden, heb net ook al moeten zoeken

hoewel ik verkeerd deed en bij deel 1 zat:(:cool:

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Almika, fijn dat alles goed met je gaat meid, het schiet al aardig op he?? Knuffffff....

Mees, misschien wel een heel legioen aan eitjes??? Hahaha heel elftal dalijk......

Nou hier is het nu nog erger geworden, dochter heeft me gebeld dat ik afscheid kon nemen van haar en mijn kleinzoon en ze is vertrokken naar een blijfvanmelijf-huis.......Dus nu kan ik helemaal niets meer doen, tja proberen te accepteren, doorslikken en doorgaan, nou ik weet niet of dat zo gemakkelijk gaat worden hoor......Ik weet ook op dit moment eigenlijk niet wat ik erover zeggen moet, het doet me zeer..........

Liefs ikkuh

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ach, meid, wat heb ik met je te doen. Je staat erbij en je kijkt ernaar en mee kun je (nog) niet doen. Ik snap overigens niet dat ze naar een blijf-van-me-lijf-huis kan als er geen sprake is van mishandeling. Of zou er meer zijn voorgevallen waar jij geen weet van hebt. Ja, wat kun je nu doen? Even een flink potje janken en proberen af te wachten. En misschien eens bellen met die dame van die instantie, met wie jij een goed contact had (misschien weet zij wel waar ze zit en kan ze bemiddelen). Ik denk echt heel veel aan je en het heeft me de hele tijd al bezig gehouden. Moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat ze die stap zou zetten om weg te gaan. Hoe reageert de lapswans hier eigenlijk allemaal op?
    @Almika: zo te horen ben je nog steeds druk. Wel leuk druk, want een babykamer is natuurlijk een leuk iets om druk mee te zijn. Had je al van onze date gehoord?? We hebben a.s. in Utrecht afgesproken. Als je mee wil (wat we natuurlijk errrug leuk zouden vinden), dan moet je Xon even een pb-tje sturen en dan zorgt zij dat je alle details krijgt.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lieve Mees,

Ik weet het echt niet hoor ik probeer het te bevatten maar dat lukt niet echt, ik weet natuurlijk niet of er iets is voorgevallen wat ze me niet verteld heeft. Ik ga morgen zeker nog bellen met die vrouw van jeugdzorg, maar aangezien de voogd van die kleine de plek voor haar heeft geregeld denk ik niet dat ik er nog iets aan kan doen. Daarnaast is ze over 2 weken 18 en dan heb ik ja toch niets meer in te brengen. Hij weet nog van niets dus hij zal later wel aan de deur komen om te vragen of ik weet waar ze zit.....Nou ja ik weet dan dus niets, ik hoop dat het allemaal goedkomt echt waar........

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @syl, jeetje meid, das ook wat! hopelijk is het het beste voor haar en je kleinzoon.

@mees, de duimen draaien hoor!

@alice, fijn dat het achter de rug is. nu lekker snel herstellen he

de planning is nu gewoon dat ik zondag mee ga meiden! als mijn lijf me in de steek gaat laten tenminste (erg moe enzo) maar daar gaan we maar even niet van uit! morgen eerst de echo!!!!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje Syl, wat een ellende!
    Snap dat je het allemaal even niet meer weet.
    Ik vind het onvoorstelbaar dat ze zomaar in een blijf van mijn lijf huis terecht is gekomen. Meestal moet daar, wat Mees al zei, toch echt sprake zijn van lichamelijke of geestelijke mishandeling.
    He bah meid, wat ongelovelijk klote (een ander woord heb ik er niet voor).
    Dikke knuf, ik denk aan je hoor.

Almika, aanstaande zondag hebben we een date in Utrecht, we zouden het erg leuk vinden als je ook komt, stuur me dan even pbtje en dan hoor je wat we hebben afgesproken.

Hier ongesteldheid nog steeds niet aanwezig.
    Wel een raar hoofd en ben bloedchagerijnig, maar het lijkt wel alsof het niet doorbreekt. Grrrrr.
    Ik wil heel graag nog een lastminute boeken, maar als het niet snel doorzet kan ik geen poging meer doen voordat ik op vakantie ga, en dan ga ik dus niet (ik wil gewoon geen poging meer missen). Het klinkt misschien stom, óf een poging óf vakantie, maar ja.Ben vandaag al expres een stuk gaan lopen om te kijken of dat helpt, maar neeeee. Echt erg hoe graag ik deze keer rood wil zien.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon ik hoop dat de rode duivels snel komen en dat je verder kunt

Deel Deze Pagina