wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    syl ik kom je even een dikke knuffel geven (verder geen woorden voor)

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sil wat erg meis....hele dikke knuffel en sterkte!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: klote dat er nog geen rood te bekennen is. Had het wel verwacht, zeker na je belevenissen in het pretpark. Maar ja, als er flubbetjes waren gisteren, kan het toch niet te lang duren, lijkt me. Zeker als je ook nog eens strontchagrijnig bent (want dat was toch een voorteken voor jou).
    En je hoeft je niet te verontschuldigen als je een vakantie laat schieten om nog een poging te doen. Ik denk dat iedereen dat hier wel begrijpt (ik in ieder geval, want ik heb vreemdere bokkensprongen uitgehaald om een poging te doen om bevrucht te worden).
    @Syl: ik wens je heeel veel sterkte. Hoop echt dat die vrouw van jeugdzorg je misschien toch iets meer kan vertellen. Ze zal heus begrijpen dat je het beste met je dochter en de Juliano voor hebt en natuurlijk doodongerust bent.
    Mag (en kan) je haar wel bellen? Misschien is er wel een mogelijkheid dat je haar in dat blijf-van-mijn-lijf-huis op kan zoeken. Ik weet dat jouw man daar niet happig op is, maar het zou toch zeker, voor Juliano, beter zijn als hij tijdelijk even bij jou zou blijven. Zo'n tehuis lijkt me nu ook niet de geschikte omgeving voor zo'n kind.
    Zou ze geen postnatale depressie hebben, dat ze er even in alle opzichten doorheen zit. Een kind zet je hele leven op zijn kop en zij heeft daarnaast natuurlijk ook nog een onstabiele relatie met de vader van het kind.

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Veel geschreven weer.

Bedankt voor jullie steun. Ik weet even niet wat te zeggen erover. Voel me raar.

@Syl: Wat erg nou weer zeg. Ik vroeg me al af hoe het nu met je dochter en de vader van Juliano ging. Maar het is van kwaad tot erger geworden zo te lezen. En inderdaad wie zegt het, Mees?, misschien postnatale depressie? En wie weet is er inderdaad wel meer voorgevallen dan je weet. Zomaar kom je niet 'n blijf van mn lijfhuis in. Dan zou ze het geestelijk als mishandeling moeten hebben ervaren als er fysiek niets gebeurd is. En er vindt altijd een intake plaats voor je ook echt zo'n huis in kan. Dus ze zullen daar hebben besloten dat zij gebaat is bij opvang. Moeilijk hoor. En zo'n "vriendin" heb je ook weinig aan zo te horen. Jeetje. Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij voor jou. Hopelijk kan je toch contact met haar onderhouden en wie weet komt het via zo'n moeilijke omweg toch weer goed.

@Mees: Wat ontzettend raar zeg. Hoe kan dat nou met die testen?:( En meerdere eitjes? Kunnen die dan los van elkaar springen? Dus dat er dagen tussen zitten tussen de verschillende eisprongen? Raar hoor. Dat wist ik niet. Nouja je hebt 't niet onbenut gelaten zo te horen dus we gaan duimen.

@Xon: ik was jouw NOD kwijt maar zit je nu dus al lang te wachten op rood en 't komt maar niet? Irri zeg. Nodig je één keer!! de rode duivels uit, komen ze niet. Het zijn echte partycrashers zoals ik ze altijd noem :x NOu ik hoop dat het snel doorzet. Vanavond al. Zodat je op kan naar de volgende ronde.

@Almika: Hoe gaat het meid? Goed, zo te lezen. Leuk je weer even te lezen.

@Alice: O o o wat een ingreep weer zeg. Het zit je niet mee. Ik hoop dat het niet al te veel pijn doet en dat 't snel herstelt. Gossie toch:( Dikke knuffel van mij.

@Iedereen: Ik heb 't net allemaal gelezen. Sorry als ik vergeet ergens op in te gaan. Leef met jullie mee. Fijne avond.

O en trouwens: Hier weer verschrikkelijke buikpijn afgelopen nacht. Dat is de voorbode bij mij. Meestal zo'n 5 dagen voor ik ongi word. Ik kan er nú al helemaal verdrietig en chagrijnig van worden...Ben ik al zelfs...

Liefs

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, vandaag idd al dag 29. Normaal gesproken wisselt het tussen 26,27 en 28 dagen. Maar morgen dus al dag 30, en het lijkt nog nergens op!
    Ik wil ze met liefde van jou overnemen die smerige rode klereduivels. Hoop dat je voorgevoel mis is.

Zeg dames we moeten het zondag wel een beetje gezellig hebben hoor :) !!
    Justme erg leuk dat je er toch bij bent.

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja daar zeg je wat; ik zal ze naar jou toe sturen. Jouw feestje en mijn feestje verschillen hopelijk van elkaar. Kunnen ze bij jou crashen:p

Heb helaas altijd die buikpijn 5 dagne ervoor. En verder voel ik ook niets wat op roze nieuws wijst; geen gevoelige borsten bijvoorbeeld. Dat lees ik hier toch wel vaak. Ook niet misselijk.

En ja zondag gaan we toch voor 't gezellige? Weersvoorspelling zegt 19 graden en iets meer zon dan vrijdag en zaterdag. Hmm... Ja we moeten niet geforceerd doen natuurlijk maar het feit dat we naar de meeting komen zegt al dat we gezelligheid als intentie hebben. Toch? Hoewel lief en leed kan worden gedeeld. Wordt vast leuk...

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Maureen...kan nog hoop zijn hoor...ik had juist buikpijn deze keer en geen pijnlijke borsten enzo 5 dagen voor menstruatie en was wel zwanger...dus hoop niet opgegven nog.

Wel jammer dat ik niet kan zondag...ben nu al benieuwd naar alle verhalen...hoeveel meiden gaan er mee?

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Je zult vast de verhalen wel horen Salcia.
    Ehm, weet niet eens precies hoeveel, ff tellen (Mees, moedervan2boys, Syl, Jeetje, Maureen, justme, misschien Niala en Guapetona) dus rond de 8 dames (ben ik niemand vergeten?).

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou gezellig clubje toch?
    En wie weet over een jaar met alle babies?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: wat Salcia zegt, nog even hoop houden, hoor! Tot het echte rood zich aangediend heeft, kan het nog alle kanten op. Dikke knuffel! Weet uit ervaring hoe vreselijk die laatste dagen voor de NOD zijn en vooral als je het idee hebt dat het naar rood neigt.
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Die fladderende hormonen doen ons ook geen goed! En ik blijf het nog steeds (net als Xon) top vinden dat jullie het allemaal alleen doen! Geeft aan wat voor een sterke persoonlijkheden jullie zijn!
    @Xon: duimen draaien ook hier voor jou. Laat die duivels voor het weekend maar komen. Lijkt me een goede deal dat Maureen ze naar jou stuurt. Volgende maand houden we allemaal onze deuren dicht en mag er niet een rode duivel meer langskomen.;)
    @Salcia: jammer dat je niet kan a.s. zondag! Wij zijn toch veel leuker gezelschap dan die timmerman.:p Is ook helemaal niet goed al die timmergeluiden voor een zwangere vrouw. Een zwangere vrouw is meer gebaat bij een gezellig kakelend kippenhok in Utrecht bijv...hihihi...:D Maar we houden je eraan dat je volgende keer wel van de partij bent.
    @Syl: zit constant maar aan jullie te denken. Kan er echt met mijn pet niet bij. Laat staan hoe het voor jullie moet zijn. Zat net nog even aan een theorie te denken toen ik zat te badderen (waar je al niet aan kan denken onder de douche).;) Ik zat te bedenken zou ze niet (als smoes) gezegd hebben dat ze naar een blijf-van-mijn-lijf-huis is en dat ze naar die nieuwe lover is. Ik blijf het toevallig vinden dat ze het ineens naar je opbiecht en vlak daarna ook ineens weg wilde. En misschien omdat ze bang is voor de reactie van de lapswans (of bemoeienis van jou), dat ze gezegd heeft dat ze naar een blijf-van-mijn-lijf-huis is. Als je naar zo'n huis zou gaan, weet niemand waar je zit. Dus voor haar redelijk veilig om haar eigen plan te trekken als toch niemand weet waar ze haar zoeken moeten.
    Het is maar een idee en misschien kijk ik wel te veel soaps en detectives. Maar er blijft iets vreemds voor mij aan deze hele zaak.
    Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Denk aan je!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo meiden,
    Ben ik ook weer even, zit niet zoveel achter de pc, maar even vlug bijgelezen weer.

Sillysa: wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk draait je dochter weer bij. Alles wat Mees zegt dacht ik ook. In ieder geval lijkt het me erg moeilijk. Dikke knuffel van mij!

Justme: leuk als je er toch bij kunt zijn zondag! Succes morgen bij de echo!

Sneeuwmees: wat een raar gedoe met die testen! Ik duim in ieder geval voor je dat je op de juiste momenten hebt geklust!

Alice: veel beterschap nog meid, klinkt echt heel pijnlijk!

Ik heb een drukke week deze week, veel bezoekjes afgelegd. Vandaag ook nog naar een vriendin die in mei is bevallen van een zoontje. Echt een heel schattig lachebekkie! En ze vertelde me dat ze voor deze zwangerschap hetzelfde heeft meegemaakt als ik. Ze kwam er ook met 10 weken achter dat het niet goed zat. Ook pillen genomen maar die werkten bij haar niet. Daarna was ze wel binnen 2 maanden weer zwanger, dus dat is wel hoopgevend.
    Daarna nog drie vriendinnen gezien van de middelbare school waarvan ik er eentje al 15 jaar niet had gezien! Dus dat was wel heel leuk. Ook weer confronterend een beetje want ze hebben alledrie 2 kinderen. Dan voel ik me toch weer zwaar achterlopen! Maar ja, het leven loopt zoals het loopt.

Ik heb zin in zondag maar vind het ineens ook wel een beetje spannend. Ben benieuwd of ik in het echt net zo openhartig durf te zijn als hier. Ik ben best wel een rustig persoon die de kat uit de boom kijkt soms. Maar ik geloof wel dat het goedkomt.

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon: nog geen ongi? Wat frustrerend! Zit je er zo op te wachten en dan blijft het nog weg. Maar misschien juist wel omdat je er nu zo op zit te wachten?

Ik begin trouwens ook weer van alles te voelen. Net of het elk moment kan doorbreken. We zullen zien... Zou wel snel zijn.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve dames:
    even snel, want ik ben aan het inpakken. Combinatietest was hartstikke goed!!! Dus helemaal blij. Al verschillende pakjes, knuffels en kaartjes mogen ontvangen, wordt steeds echter!
    Ik wens jullie voor zondag heel veel plezier, hoop dat maureen er ook bij zal zijn, zal aan jullie denken.
    Tot over een week.....
    Liefs

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: hoe is het met je, meid? Een beetje kunnen slapen vannacht? Is de lapswans nog langsgeweest?
    @Jes: gefeliciteerd met je 12-wkn grens.:) Nu met een enorm blij en gerust hart op vakantie, toch? En lief al die cadeautjes. Ik vond dat toen best onwerkelijk om voor het eerst een truitje of een paar sokjes te krijgen. Nou, heel veel plezier en geniet ervan! Tot over een week!
    @Jeetje: heerlijk toch, van al die bezoekjes en zeker als je iemand al zo lang niet gezien hebt. Ik vind dat ook wel eens confronterend. Zo op de lagere of middelbare school heb je altijd wel je favoriete klasgenootjes en de minder favoriete. Misschien oneerlijk gedacht, maar toen dacht je nog wel eens van sommige dat die nooit aan de man zouden komen (en was je ervan overtuigd dat jijzelf natuurlijk snel de ware liefde zou tegenkomen en een hele kinderschare zou hebben). Dan is het dus extra lullig als je juist dan die persoon tegenkomt met 3 kinderen :( (terwijl je zelf nog vrijgezel bent en het biologische klokje in je nek loopt te hijgen).
    Ook ik was laatst bij een vriendin, net zo oud als ik, die ook net een mk heeft gehad. Dat voelt dan wel als een enorme troost, omdat zij begrijpt wat je voelt. Het was alleen ook wel weer confronterend, omdat het voor mij weer een bevestiging was, dat je op oudere leeftijd blijkbaar toch echt meer kans maakt op een mk. Gelukkig zijn er hier op ons forum genoeg voorbeelden dat het na een mk gelukkig een tweede keer helemaal goed gaat komen (en daar houd ik me maar aan vast).:p
    Ook ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden voor onze date, ondanks dat ik er enorm naar uitkijk. Heel gek! We gaan gewoon onszelf zijn en dan komt het helemaal goed, toch?

Vanmorgen toch nog maar een keer een ovu-test gedaan, ondanks dat ik het niet meer zou doen.:) Maar gisterenavond had ik een lichte buikpijn en het leek net of dat van mijn ei was. Niet zo heftig als normaal, maar toch. Vanmorgen was het streepje dus wel iets lichter, dus blijkbaar is het ei (of wat daarvan over was) toch gesprongen. Ik was in de keuken toen ik tegen mijn man in de kamer riep dat het streepje nu toch wat lichter was.
    Ik hoorde een duidelijk opgelucht: hè, hè uit de kamer komen! Ik dacht dat mannen nooit zoveel moeite hadden met klussen, maar ik denk dat mijn man het nu wel welletjes vind na bijna een week alleen maar positieve testen gehad te hebben.;)

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jes, fijne vakantie, geniet ervan, vooral met dit mooie nieuws.
    En écht genieten bedoel ik, niet nog ergens achter in je hoofd zorgen maken ;) !!!

Syl, hoe is het vandaag met je?
    Nog iets gehoord?

Jeetje, zo te horen vermaak je je prima.
    Ben je overigens nog begonnen met vasten? Of toch maar niet gedaan?

wat betreft onze date, ik maak me er niet zoveel zorgen over.
    Denk wel dat je misschien met de een wat meer een klik hebt dan met de ander, maar we gaan er toch gewoon een gezellige middag van maken?
    En dan hebben we er alleen daarna gezichten bij.
    Vrees alleen wel dat ik wat moeite ga krijgen met de namen, hahaha.

Hier vanochtend bij het wc gaan een beetje roodverlies, helaas daarna ook weer verdwenen en temp ook nog redelijk hoog.
    Toch wel een teken dat het er aan zit te komen, lijkt me, er zit in ieder geval iets, nu moet het er nog uit! Ook nog steeds een heerlijke knalkoppijn. Nou ja, de chips en het bier staan al klaar, dus rode duivels kom nu maar! (hahaha, moet er zelf om lachen!!).

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: nou met bier en chips moet je die rode duivels toch wel uit de tent krijgen, toch?:D Het begin is er, nu de rest nog. Waarschijnlijk dus allemaal toch op tijd om nog een poging te doen en ook nog even op vakantie te kunnen. Hartstikke fijn voor je!
    Ben ook benieuwd hoe het met de namen gaat a.s. zondag. Voor mij blijf je gewoon Xon hoor, dus vergeef me als ik je zondag zo aanspreek.:) Ben heeeel benieuwd naar jullie in real live.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jes,fijn dat alles goed is!

hier helaas geen echo gehad, de gyn vindt het nog te vroeg..... volgende week donderdag! was wel een beetje teleurgesteld maar snap zijn argument wel. als je nu nog geen hartje ziet maak je je zorgen terwijl dat onnodig kan zijn. dat risico wil hij niet lopen. nog een klein weekje wachten dus.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: wat balen, zeg! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was, maar hij heeft wel een punt. Dit is zo'n lastige fase dat er soms niets (of heel weinig) te zien is en dat geeft inderdaad alleen maar extra spanning. Vroeg me af of hij dat alleen niet eerder had kunnen zeggen toen je een afspraak ging maken. Nou, een week is zo voorbij en hoe verder je bent, hoe meer er te zien is.;)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik was er voor een gesprek voor over de onderzoeken. hij wist niet dat ik zwanger was.......

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Oh, dan is het wat anders. Blijf je je hele zwangerschap onder controle bij de gyn?

Deel Deze Pagina