wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee hoor, maar dit leek me een leuke gelegenheid om een echo te krijgen. volgende week gaat onze laatste afspraak daar zijn.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, lijkt me voor de gyn een leuke verrassing te zijn geweest om te horen dat jullie direct zwanger zijn geworden vlak nadat alle onderzoeken zijn geweest. Hoe voel je je verder? Nog steeds last van misselijkheid enzo?

3. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    dag dames, heel snel even een bericht van mij. De laptop van mijn zoon heeft het de 2de dag hier al lichtelijk begeven en is nu al even helemaal buiten werking vandaar zo laat een teken van leven van mij. Ik ben even bij een buurvrouw achter de computer gekropen en ken deze mensen maar amper dus hou het kort. Ik wil toch afzeggen voor de hormonen date. De vakantie hier bevalt super maar de 2 dagen die mijn man per week maar vrij heeft + de weekenden zijn maar zo kort dat ik, ondanks dat het mij nog steeds onwijs gezellig lijkt, die dagen toch met hem en mijn kinderen wil door brengen.

Verder alles goed hier en hoop dat met jullie ook alles goed is.

Ik zal bij terugkomst volgende week eens gaan kijken wat er allemaal speelt en hoe jullie dag is verlopen.

Dikke knuf voor jullie allemaal uit het zeer rustgevende munnikeburen......

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Justme, snap heel goed dat je een beetje teleurgesteld bent dat je geen echo kreeg.
    Maar idd waarom je nu zorgen maken als blijkt dat er nog geen (goede) hartactie is, dan toch beter een weekje wachten toch?

Het schiet hier ook écht niet op.
    Had vandaag wel nog wat bruinverlies, maar zo ontzettend veel last van hoofd/rug en buikpijn, alleen zonder resultaat.
    Ik ben ook zo ontzettend moe, was vanmiddag even naar Ikea geweest en toen ik thuis kwam gewoon twee uur liggen slapen omdat ik zó ontzettend moe was.
    Morgen dus alweer dag 31!
    Het vervelende is dat ik bang ben dat mijn ei zich zometeen wel volgens de normale tijd gaat ontwikkelen, maar dat mijn baarmoederslijmvlies, tegen de tijd dat eitje rijp is, niet dik genoeg is voor innesteling, omdat ik pas zo laat ongesteld ben.
    Vakantie gaat hoogstwaarschijnlijk nu ook niet door.
    Vriendin heeft aangegeven niet later weg te kunnen dus ik baal al met al best wel een beetje. Vorig jaar ook niet op vakantie geweest en na al die stress had ik graag even een weekje zon gehad. Nou ja, het is voor een goed doel met hopelijk eens een goed resultaat.

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    7 weken is een goede termijn hoor Justme, kregen wij ook na de iui, zeiden ook dat 6 weken te vroeg was

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, misschien is een alleenstaanden reis iets voor je? heb ik ook een paar keer gedaan en was supergezellig!

@moedervan2boys, jammer dat je niet meegaat. hopelijk een volgende keer

@salcia, ik snap het ook wel hoor, maar je rekent er wel op he.... nog een paar nachtjes slapen en dan mogen we wel kijken!

hier nog klein stukje hgt kijken en dan douchen en slapen!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat balen, ik had echt gedacht dat het er vandaag zeker zou zijn. Ook jammer dat de vakantie hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat. Ken je niemand anders die met je mee wil en kan? Of kun je misschien iets korter gaan, dat je vriendin toch mee kan? Een leuke stedentrip naar Barcelona (strand is daar ook dichtbij, dus kun je allebei meepakken).
    @Justme: slaap lekker voor straks. Hoop dat het weer gaat lukken om goed te slapen. Zie je zondag!
    @Moedervan2boys: wat jammer dat het zondag niet gaat lukken, alhoewel het begrijpelijk is, natuurlijk. Volgende rondes, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen.
    @Syl: hoe is het met jou, meid?? Veel aan jullie gedacht vandaag. Hoop dat het gesprek met jeugdzorg wat duidelijkheid heeft kunnen scheppen.

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee, een alleenstaandenreis trekt mij helemaal niet.
    En ik wil gewoon een weekje zon, boekje erbij en lekker all inclusive. Dat heb je niet als alleenstaandereis.
    Verder geen vriendinnen die alleen zijn en weg kunnen, helaas.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden mag ik even spammen?
    dit is ons wonder...

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Och Ricmar, wat bijzonder!
    Ik ben altijd weer een beetje ondersteboven van hoe zoiets er zo echt uit kan zien.
    Gewoon al zo een heel klein mensje met alles er op en eraan.
    Zie ik het goed, als ik zeg dat het lijkt of ik de haartjes ook al zie?
    Ik ben even kwijt of jullie nu wel of niet willen weten wat het wordt.
    Nou geniet ervan!

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

na zo'n 11 uur bijslapen een beetje fitter, drukke week gehad en gister hele dag slenteren in3vliet. weekend zit ook weer vol en dus kan ikn helaas niet komen zondag.wens die gaan een leuke fijne dag

@xon...het feit dat jenu zit t e srinegn opje ingiheeft datte maken met die poliepjes?

@sylis.....mied. ikbegrijp niet helmaal wat er gebeurd is maar geloof dat je dochter met kleinkind naar blijf van me lijf huis gaat ....en dat betekent???? hoe is met jou en je rug en zo?

@justme...:$wow zo op de valreep voor je onderzoeken zwanger...toch???? hoe voelje je? ik heb zelf eene chobetaalt met 6 weken want ikwilde ook toenzo graag weten of goed zat.

@alice......hoeishet na weer zo'n ingreep?hoeveel krijg je er nog? zw worden nu op lager pitje denk ik.

@maureen...begrijp dat je niet zit te wachten op je ongi dus betekent dat je nieuwe donor hebt.

@jeetjeb...nalen meid van mk....ik dachtal dat er iest niet klopte onder je handtekening, maar even goed gelezen....knuf en hoop dat snelm raak is.ben je al je nieuwe huis?

jeetje...wat wat berekening? en fijn hé om te horen.

ricmar...how are you? leuk je 3d.....je wilde niet weten toch geslacht...
    vandaag weer verder met klussen en zo....ga maar naar de babyzaken om laatste dingen te kopen...en dan zalik picsmaken van de babykamer even showen...

fijne saturday

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #532 Sneeuwmees, 6 aug 2011
    Laatst bewerkt: 6 aug 2011
    @Almika: jammer dat je niet mee kan op zondag, maar zo te horen zal je zelf al wel totall loss zijn als je dit weekend overleeft. Lekker hè, shoppen in een babywinkel? Is je zoontje nog steeds helemaal blij?
    @Xon: al rood te bekennen?
    @Syl: ik maak me zorgen, laat je nog even wat horen?
    @Ricmar: fantastisch, hè, zo'n 3D laten maken. Voor mij was dat toen echt het moment dat ik me echt bewust raakte dat er een klein mensje in mij groeie. Wij hebben hem laten maken bij 28wkn. De kleine van ons werkte in eerste instantie niet mee en hield zijn handen voor zijn gezicht. Na wat lopen, plassen e.d. ging hij er eindelijk beter voor liggen, anders hadden we speciaal er voor terug moeten komen (ik heb ook even wat foto's van ons zoontje's 3d in mijn fotoalbum gezet).
    Bij ons zeiden ze dat op het hoofdje een soort van schaduw was en dat dat niet de haartjes waren. Ik geloof dat nog steeds niet, want ons zoontje is met zo'n ontzettende bos haar geboren, dat het volgens mij toen echt al wel zijn haardos was, wat we gezien hebben. Dus ik denk ook dat dat bij jullie kleintje al de haartjes zijn. Hebben jullie niet dat als je het gezichtje zo ziet, dat je voor jezelf probeert te ontdekken wat het gaat worden? Als ik jouw echo zie, zou ik (nu) denken een meisje!;)

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) Sorry, ik had geen abbo meer op dit onderwerp en ik kijk altijd waar nieuwe berichten geplaatst zijn.

Heb dus al een paar dagen gemist geloof ik, reageren pak ik dan ook maar weer vanaf vandaag op en ik lees de rest even bij.

Hier vanmiddag met zoontje naar opa en oma en de boerderij, kan hij mooi met zijn nicht spelen. Die is bij opa en oma aan het logeren, dus als zoontje wakker is gaan we die kant op. Zal wel tussen half 3 en 3 uur zijn denk ik.

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie foto van het wondertje in je buik!!!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je iets fitter voelt na een heerlijke 11 uur slaap, dus een druk weekend voor de boeg.
    Jammer dat je niet naar de meeting kunt, volgende keer beter!!!

Jij ook een fijn weekend gewenst!!!

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sillys, geloof dat jij ook wel even een knuffel kan gebruiken aan het berichtje te zien van Almika. Zal zo nog even terug lezen.

Alice, jij ook nog een dikke knuff. Hoop dat het alweer iets beter met je gaat en niet al teveel pijn hebt.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Grappig MEes, is zeg jongen bij Ricmar.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia, goedemorgen.

Trouwens voordat ik het vergeet:

Morgen heel veel plezier met de meeting, hoop dat het heel gezellig gaat worden!!! Maken jullie ook foto's, ben ook wel benieuwd en dan kan iemand ze wel in privéalbum of zo zetten.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    En volgende keer ga ik mijn best doen om er ook bij te zijn natuurlijk!!!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed...
    Sorry dat ik even niet geweest ben hoor maar ik heb gewoon even tijd nodig om dit te verwerken, ze heeft me vanmorgen gebeld dat ze in Tilburg zit!! Ppppffff pokke eind hier vandaan kleine 3 uur met de auto...En ja meneertje heeft me gisteren gebeld, hij heeft het allemaal niet zo bedoeld en ze kan gewoon terugkomen, hij zou haar nooit wat aandoen en blablabla.....Ik heb m gezegd dat ik verder ook niets weet en dat ie maar naar de voogd van die kleine moet gaan, dus dat gaat ie maandag doen, hij zou mij niet meer lastigvallen. Ik hoorde wel aan zijn stem dat ie het heel erg vond dat ze naar een blijf van mijn lijf is, hij schaamde zich...Tja wat heb ik eraan en ik snap hem ook wel, hij had email-verkeer gevonden van haar met 2 of 3 andere gozers, tja daar zou ik ook niet vrolijk van worden, van alle 2 de kanten is iets te zeggen hoor.......

Jammer dat er al veel niet kunnen morgen hoor.....Maarja misschien een andere keer, ik moet ook nog mijn vrolijk-pet opzoeken hoor, heb al sinds dinsdag niet meer fatsoenlijk geslapen...

Ricmar, wat een mooie echo meid!! Super!! Gaat wel erg snel weer allemaal hoor, knuffelllllll....

Xon, wat vervelend dat het nog niet opgang komt meid, hebben ze niet gezegd hoelang dat kon gaan duren dan?? Hopelijk snel dan maar, knuffffff

Mees, eindelijk uitgeklust?? Man blij hahaha, nou moet het toch haast wel gelukt zijn he?? Ik hoop dat jullie moeite wordt beloont meis, knuffffff

Hier nog geen rood te bekennen maar komt wel denk ik hoor, misschien vanaaf of morgen, voel dat ie eraan komt, ik had stiekem al getest vanmorgen ( kon het weer niet laten) was omowit en vandaag zou NOD zijn dus ik denk wordt een WODtje....

Wie ik vergeten ben, sorry, dikke knufffff van mij,

Sillysa

Deel Deze Pagina