Hallo meiden daar was ik ook weer even. Secondlife wat een heerlijk nieuws. Gefeliciteerd! Ik snap helemaal dat je het liefst alle merken testen na elkaar wilt gaan gebruiken en steeds weer bang zult zijn dat er een negatieve uitkomst is, maar de testen die je hebt gedaan zijn toch echt positief hoor. Wauw! Xon een beetje ongi is misschien na al die ingrepen bij jou wel heel logisch. Wanneer je menstrueert is dat eigenlijk een soort schoonmaak van de baarmoeder. Bij jou is dat, door die curretage en poliepen verwijdering natuurlijk allemaal al gebeurd. Er valt dus gewoon vast weinig schoon te maken deze keer! Ricmar logisch eigenlijk dat je nog geen echo gehad hebt maar wel jammer natuurlijk. Nog even volhouden en dan krijg je vast een heel mooi kloppend hartje te zien. Succes met wachten. Syllisa wat een schrik zeg dat nieuws van jou of beter van je dochter. Hier zitten wij dan met zijn allen heel erg bezig te zijn om zwanger te worden, maar tegelijkertijd is dat gene wat we willen, (een kind) nu net waar jij zo´n verdriet om hebt. Ik leef heel erg met je mee en hoop dat alles over niet al te lang toch weer een beetje in rustiger vaarwater komt. Vooral hoop ik dat jij weer contact met haar en je kleinzoon krijgt. Vreselijk dat ze zover weg zijn en je je zo machteloos moet voelen. Heel veel sterkte. Sneeuwmees wat lief dat je aanbied om in Tilburg langs het blijf-van-mijn-lijf-huis te rijden. Jij denkt ook altijd aan anderen en hoe je ze kunt helpen. Hier vanmorgen een positieve ovu test dus morgen naar zh voor iui. Laatste poging voor ik een hsg krijg en aan de hormonen moet. Dat wordt dus héééél hard duimen dat het deze keer lukt. Meiden die morgen naar de meeting gaan: veel plezier Iedereen: fijn weekend
secondlife gefeliciteerd!! dat is nog eens goed nieuws, is het nu dan tijd voor een nieuwe roze golf?? all wij willen idd niet weten wat het wordt maar hebben vermoeden van jongen.
Ricmar ik vergat jou vanmiddag nog. Wat mooi toch zeg. Wow. Wat is het toch ook speciaal hè? Geniet van je zwangerschap meid. En ik dacht toen ik de foto zag direct aan 'n meisje Toen moest ik even nadenken of jij nou bij 't lijstje had staan dat 't 'n meisje is of dat je 't niet wou weten nog. Dat laatste dus. Spannend hihi.
Volgens mij zal 't bij mij ook zo gaan dat ik de bevestiging steeds opnieuw wil zien. Er staat echt 'zwanger'. Dringt 't al tot je door? Rust maar lekker uit en zweef nog maar rond op die roze wolk
Sneeuwmees: heb je berichtje gezien en iets teruggestuurd. Hoop dat we elkaar gaan herkennen! Ricmar: ik was jou nog vergeten! Wat een mooie echo zeg!!! Zo duidelijk! Zit nu bij mijn vader dus hou het maar kort. Ik heb mijn fototoestel bij me dus ik maak zeker wat foto's morgen! Fijne avond allemaal!
ok, bij het meeting point dus, maar die is toch ook in de hal?? hier de prenatal leeg gekocht!! was sale!
Hoi hoi, Mees, heel lief van je dat je dat aanbied, maar ik mag helaas het adres niet weten, alleen in welke plaats ze zit, maar ik ben al wat rustiger nu. Hopelijk nog een nacht eindelijk goed slapen en dan gaat het wel weer. Ik probeer het een beetje te laten voor wat het is op dit moment want anders word ik er nog gek bij.... Echt heel lief dat je met me meedenkt, een dikke knuffffffff Boudicca, dankjewel voor je berichtje en heel veel s6 met de UIU morgen!! Dat ie maar raak mag zijn!! Knuffff Secondlife, jemig die is nog duidelijker!! Mooiiiiiiii!! Houden zo en probeer kalm te blijven, knufffffffff Hier nog niks, voel me wel raar, wacht het wel ff af....
Ricmar, ik dacht meteen aan een jongen! Hahaha, zo zie je maar weer het blijft gewoon 50% kans op het een of het ander, want volgens mij zijn er hier twee die meteen aan een meisje dachten en twee die aan een jongen dachten. Op de een of andere manier kom je, in zover ik dat kan inschatten, op mij over als een leuke jongetjesmama. Soms heb je dat he? Geen idee waar ik dat op baseer. Ik zit er over na te denken maar ik heb dat eigenlijk bij jullie allemaal (een gevoel voor jongetjes of meisjesmama), misschien door de manier van schrijven. Secondlife -m Justme -j Sayen -m Maureen -j Jeetje - j/m(beide) Syl -j Lyanna -j Mees - j/m(beide) Boudicca -m Jes -m (maar dat kan ook niet anders met 3 meiden hahaha) Guap -m Niala -j Salcia -m (ben ik nog iemand vergeten?) Is dat raar? En vinden jullie dat zelf ook? Hebben jullie over mij ook dat gevoel? Pfff, vanmiddag mijn tijd uitgezeten waar twee zwangeren zaten en iemand die twee kids bij zich had, het ging dus de hele tijd alleen maar over gekochte babykamers, keizersnedes, zwangerschappijntjes en tweelingen. Na een uur vond ik het echt niet meer zo leuk. Degenen die daar zaten (behalve de jarige zelf) weten helemaal niet waar ik mee bezig ben, maar voor sommigen lijkt er ook helemaal niets anders meer in het leven te bestaan. Alledrie waren ze nog onder de 30 (ook degene met de twee kids), en dan voel ik me zo ongemakkelijk als oude muts, en ook erg verdrietig. Maar goed dat konden zei natuurlijk ook niet weten. Het gekke is, dat ik denk dat ik dat niet zou doen als ik zwanger ben of een kindje heb, natuurlijk mag je blij zijn en erover vertellen, maar kom op er bestaan nog meer onderwerpen in het leven. Laat jullie morgen overigens niet weerhouden om het erover te hebben, dat is heel anders, en daar kennen we elkaar van en daar zullen we het waarschijnlijk veel en vaak over hebben! Ongesteldheid zet toch wel redelijk door. Dus reken dit maar als eerste dag, joepieeeeeee ik doe weer mee, ronde 13 is begonnen. Het is nog steeds niet wat het normaal is, maar qua buikpijn komt het overeen, en waarschijnlijk ishet idd gewoon nog minder vanwege curretage. Syl, we zorgen morgen voor afleiding en gezelligheid hoor. Justme, we spreken af bij het meetingpoint. Ik heb zelf ook nog geen idee waar dat is maar zal wel ergens in/bij de grote hal zijn. Heb uiteindelijk niet meer gebeld. Omdat er nu wat minder mee gaan is het vast wel te doen om ergens een plekje te vinden. Guap en Niala weten jullie al of jullie er zijn zodat we weten of we op jullie moeten wachten.
dat van die jongen is ook wat de pendels zeggen!! ben heel benieuwd. over ongeveer 14 weken weten we meer
Mees, Syl, Jeetje, Maureen, Niala (waarschijnlijk), Guap (?), jij en ik. Wat heerlijk dat er weer een ticker onder mijn stukjes staat !
@Xon: ach, bij jou begint de ongi dus op gang te komen. Yes! Weer een reden erbij voor taart morgen! Meetingpoint is prima. Jeetje en ik hebben al contact gehad en zullen rond 5 voor 2 aankomen. Dus mooi op tijd! Al moet je bij de NS altijd een slag onder de arm houden. En ik vrees het ergste, Xon, als jijzelf een kindje hebt. Ik was ook altijd zo eentje die me daar lichtelijk aan ergerde en ervan overtuigd was dat ik niet zo'n moeder zou zijn die graag over dit soort onderwerpen praat. Helaas, ik had het fout. Ik merk ook dat ik, op mijn werk, vaak de vrouwen opzoek die ook graag over hun kinderen praten. En ook daar gaat het wel eens over bevallingen en keizersnedes. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou pijnlijk was, ook ik heb die pijn vaak zat gevoeld toen ik zo'n sterke kinderwens had, maar geen relatie. Of dat collega's dan nog zo'n opmerking maken. Ja, dat is voor jou moeilijk te begrijpen, want je hebt geen kinderen.....grrrr....:x @Justme: ik denk dat ik nog even in jullie fotoalbums ga spieken (voor zover jullie er foto's in hebben staan). Maar ik denk dat we elkaar (desondanks) toch snel gevonden hebben. Zo'n enorme wolk met zoveel HCG en hormonen, dat moet traceerbaar zijn. @Syl: fijn dat je er morgen ook bij bent. En je raar voelen. Je weet het verhaal van Secondlife, die zich ook wat raar voelde en zwanger bleek....Dus wie weet. Ik wist niet zeker of je dochter in een blijf-van-me-lijf huis daar zat. Ik dacht dat ze misschien bij een van die twee gozers zat met wie ze mailcontact had gehad. Maar onthoudt het maar, als ik iets kan doen. Dan zeg je het maar! Hier klusronde nu echt voorbij. Kan ook wel na een week. Ja, ja, we worden ouder. Ik weet nu niet wat ik als eisprong aan moet houden. Ik hoor veel verhalen van kruidvat ovu-testen dat die lang positief blijven houden. Maar ik had vorige week zaterdag nog een negatieve test en zondag een positieve en met een dag erbij zat het toch weer rond de 13/14 dagen van mijn cyclus (net als vorige maand). Ik ga er dus vanuit dat die eerste piek dus de juiste was en dat hij gewoon lang positief is gebleven, terwijl het ei al gesprongen is. Ik zei al tegen mijn man dat we alleen al voor onze inzet deze maand beloond moeten worden met een positieve test. ps. Xon: ook grappig dat je geslachten voorspelt die bij ons passen. Een jongen en een meisje, teken ik voor. Tip voor de zwangeren, kijk ook eens bij de calculator hierboven (bij de chinese geslachtskalender). Je leeftijd opzoeken en dan de maand van de conceptie. Bij mijn zoontje klopte die toen ook! Ben benieuwd bij wie die straks ook gaat kloppen!
sneeuwmes ik zou volgens de chinese kalender een jongen krijgen, toval of niet mij 2 eerdere miskramen waren van een meisje (volgens de kalender) en we hebben al jaren een 2 de jongens naam klaar liggen. voor een meisje hebben we hem nu echt moeten bedenken, we zullen zien of toeval bestaat.
ik denk dat ik al sta te wachten als jullie aankomen. heb de keuze tussen 20 voor aankomen of kwart over. ik kies dus maar voor 20 voor. zie ik iedereen fijn aankomen! ik ben dat het licht misselijke en vermoeide meisje (nou ja, meisje van 36 dan)
Goedenavond dames, ik ga het niet redden morgen..... ben nog in Brabant en redt het niet met mijn afspraak om naar Utrecht te komen..... Ik wens jullie heel veel plezier en hoor graag hoe het geweest is!
Xon, kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk voelde met al die verhalen, maar ook jij komt aan de beurt!! Dat moet gewoon, dus zet m op!! Ben blij voor je dat rood doorgezet heeft en je dalijk weer opzoek kunt gaan naar je ei en dat ie dan maar gauw raak mag zijn, knuffffffff Mees, dankjewel je bent een schat!! Dikke knuffffffff Ik heb wel zin in morgen hoor, vind het ook best wel spannend moet ik zeggen hahaha...Voel best wat spanning ( wel gezonde spanning hoor) hebben jullie daar ook last van?? Ik kom om 13.49 aan in Utrecht dus ruim op tijd dacht ik zo, en ja hoe weten we wie wie en waar is??? Liefs sillysa