Meiden, nogmaals een hele fijne en gezellig middagje gewenst. En allemaal niet te zenuwachtig zijn hoor, zal vast goed komen!!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, was zo wie zo niet gelukt want mijn man moet zelfs morgen werken en ik zit toch met ons zoontje. Voor nu iedereen lekker slapen.
Was nog even wat reacties vergeten. Mees, eindelijk de superhete klusronde erop zitten. Ik vond het ook vreselijk warm, je moet er wat voor over hebben hè? Xon, helemaal blij voor je dat het eindelijk doorzet. Dag 1 van een nieuwe ronde, succes meid!!!
@Niala: heel jammer, maar kan me voorstellen dat als je weer in Nederland bent, je altijd tijd tekort komt alles te willen doen wat je wilt. Nou, volgende keer meer kans zullen we maar zeggen (en dan kun je gelijk je jongste spruit showen). @Syl: nog getest? Of neem je de duivels ook mee op onze date? @Secondlife: lekker geslapen na zoveel dubbele streepjes gisteren? @Lyanne: klusronde is voorbij en ik zit weer op de wachtbank. Voordeel dat ik zo lang bezig was met mijn positieve ovu-testen is dat er zo al weer een paar dagen voorbij gegaan zijn van mijn 'wachttijd' tot de NOD. Nu nog een ruime week. Maar weer veel afleiding zoeken, zodat ik niet overal op kan letten. We waren hier al vroeg wakker, mijn zoontje schrok wakker van mijn man die naar zijn werk ging. Scheelt weer, want dan kan ik nog het nodige doen voordat ik straks weg moet. Voel nu inderdaad de kriebels voor straks. Het lijkt bijna een blind date (zonder vlinders in de buik dan)? Nou, tot straks meiden!
ik denk dat we elkaar herkennen door de dames te zoeken die heel erg om zich heen lopen te kijken ik heb in ieder geval een licht blauwe kipling tas bij me. rest heb ik nog niet uitgezocht, eerst even weerbericht bekijken.
Hoi meiden, Ja heb alweer getest, nog nega en geen duivels, nou jaaaaaa misschien veranderd mijn cyclus wel weer, begin dit jaar van 30 naar +- 26 dagen, misschien nu wel weer naar 30 ofzo?? Ik weet het niet hoor, als het er van de week nog niet is ga ik wel ff langs de HA.... Zie jullie straks dan op UC!! Had nog niet gekeken wat dat kost met de trein hahaha, had ik beter wel ff kunnen doen geloof ik......... Liefs sillysa
Sillysa: Wat een vervelende dituatie met je dochter, sterkte ermee! Xon: Wat grappig, dat je bij iedereen een gevoel hebt of het een meisjes of jongensmama is. Ik heb dat gevoel niet echt. Bij mij heb je wel gelijk, ik krijg inderdaad een meisje Vervelend als je zo tussen een paar zwangeren zit die nergens anders over kunnen praten. Ik probeer daar juist goed rekening mee te houden, als het gesprek te vaak over zwanger/kinderen gaat terwijl er iemand bij zit die niet zwanger is, probeer ik het onderwerp te veranderen. Sneeuwmees: Waar staat die kalender? Wil wel even kijken of het klopt. Heel veel plezier op de meeting vandaag!!
@Sayen: die kalender staat bovenaan deze site bij de calculator. In de tekst staat dan een link naar de chinese geslachtskalender. Ben benieuwd! Trouwens leuk dat jullie een meisje krijgen! @Justme: ik denk ook dat we elkaar kunnen herkennen aan de zoekende blikken. Ik twijfel nog of ik een jas aantrek of niet. Het is een beetje vreemd weer, maar heb ook geen zin om de hele tijd met een jas te slepen. Als ik een jas aan heb is het een blauwe fleece. @Syl: lijkt me nog even verstandig de reisinformatie te checken (en de prijs). Treinreizen vallen (vind ik) altijd weer tegen als je ver moet reizen. En nog geen rood en nog geen twee streepjes. Het kan nog alle kanten op. Misschien dat de stress met je dochter ook wel een oorzaak is van een latere cyclus. Nou, meiden, ga nog even wat doen. Mijn zoontje gaat straks naar mijn ouders. Blijf het altijd wat onwerkelijk vinden om mijn kindje 'weg' te brengen en aan anderen over te laten, ondanks dat hij daar heel graag is en mijn ouders dol op hem zijn. Zal mijn control freak modus dus maar uit moeten zetten vanmiddag.
Hihi grappig dat jullie beetje zenuwachtig zijn, ik heb er vooral veel zin in. Ik heb witte tas bij me en een spijkkerrokje aan. Tot zometeen!
Veel plezier meiden en Xon, doe iedereen maar even de groetjes van mij!!! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's vanavond!!!!
Sneeuwmees: Heb even gekeken, volgens die kalender zou het inderdaad een meisje worden! Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om je zoontje weg te brengen, ook al is het maar naar je ouders, en ook al is hij daar graag. Ik zie nu al tegen de eerste keer weg brengen op
Meiden, beetje laat, maar heel veel plezier in Utrecht! chinese kalender, klopte bij mij niet en bij mijn zus ook niet trouwens.
NOD-WACHTBANKJE: 04-08 Xon (BAM) 37 - d.m.v. ZI - 1e kind (hopelijk op deze datum op rood, zodat ronde 13 gestart kan worden) 07-08 (ongeveer) JeetjeB 35 - afwachten na MK - 1e kind 07-08 Sillysa 37 - ronde 11 - 3e kind 10-08 Secondlife 36-ronde 12- 2e kind 11-08 Maureen 39 - ronde 6 (d.w.z. via ZI) - 1e kind 13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind 16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 3/FONT]veel -4e kind (ZWANGER!!!) 28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
Oeh, iedereen zal nu wel in Utrecht zijn. Spannend! Heel veel plezier en maak er een leuke middag van! Ben erg benieuwd naar de foto's. Hier gaat het goed. Af en toe misselijk. Vooral na het eten als ik vol zit. En lig nu even lekker op de bank. Vandaag een drukke dag. Vanmorgen op visite geweest en vanmiddag weer. Joehoe! Oh wat zou ik graag gewoon lekker lui op de bank blijven liggen nu. Heb er zoooo geen zin in. Morgen weer aan het werk...wel gek nu ik weet ik zwanger ben. Nog twee weekjes en dan heerlijk 2 weken vrij. Disneyland, here I come! We gaan lekker 4 dagen naar Disneyland Parijs. Wel heel bijzonder, toen ik zwanger was van ons dochtertjes ging ik met 7 weken naar Disneyworld in Florida. En nu dus weer zwanger in Disneyland. Disney is echt magisch...ik ben het bewijs. Sill, wat balen van negatieve test meid. Maar geen bloed geeft moed. Ik duim voor je hoor. Xon, wat fijn om weer een banner te zien bij jou. Ik miste hem al. Voelt toch een beetje als een nieuwe start. Zet 'em op kanjer! Kan me goed voorstellen dat je je knap waardeloos voelt tussen allemaal kakelende zwangere kippen en kippemama's. Hebben ze dan ook nog het lef om aan jou te vragen hoe het met jou is en kinderen krijgen? Dat doet zo'n pijn. Ik begrijp niet dat mensen dat aan elkaar vragen. Je hebt echt geen idee hoe je iemand daar mee kunt kwetsen. Ben ik nog iemand vergeten? Sorry, ik ga even mijn oogjes dicht en me voorbereiden op een erg drukke kinderverjaardag. *zucht* Liefs, S. Fijne zondag allemaal!
Hahaha Second, dezelfde gedachten en hetzelfde moment gepost. Fijn dat het verder goed met je gaat op wat misselijkheid na. Disneyland Parijs lijkt mij ook erg leuk, maar nog nooit geweest en ik weet ook niet of we dat ooit nog eens gaan doen. Rust nog maar even snel uit en succes met je drukke kinderpartijtje.
Disney is erg leuk....ik ben vooral van de achtbanen enzo, maar dat gaat natuurlijk niet als je zwanger bent, maar even lekker weg is altijd goed!
Ik vind 8banen ook helemaal geweldig, kan me niet gek genoeg gaan. Ik ben ooit eens in Duitsland geweest (1 van de grootste in Europa in Straubing), die had 5 Olympische ringen en die had ik ook graag willen doen. Maar jammer genoeg wilde niemand met mij mee en om als 17jarige helemaal alleen op zo'n grote kermis daarin te gaan zag ik niet zitten. Was bang dat ik de groep kwijt zou raken, wowwww wat een mensen waren daar.
@ Secondlife, wat een fantastisch nieuws!!! Nu duimen voor een plakbeeb inderdaad! Kan mij voorstellen dat je nog niet echt durft te juichen... maar laten we ervan uitgaan dat íe goed blijft plakken en dat je over een week of twee het echt kan gaan geloven! Voor nu gefeliciteerd!!!! @ Xon, en alle meiden, ik heb net een sms gestuurd om jullie veel plezier in Utrecht te wensen! Ik heb ook een foto gemaild, zodat jullie er wel een gezicht bij hebben, ook al kan ik niet fysiek aanwezig zijn. Ik hoor hopelijk gauw van jullie ervaringen!
Hoi meiden, ik ben er weer. Bedankt voor de gezelligheid! Echt top om jullie eens live te zien. En we hebben onze tijd met elkaar net zo makkelijk volgekletst als hier op het forum (kwamen misschien nog wel tijd tekort)! Spreek jullie snel weer hier! @Jeetje: ben benieuwd naar de foto's! Stuk ongeduld die ik ben. @Guap: bedankt voor het mailtje. Xon had het idd ontvangen en voorgelezen toen we aan de taart zaten. We hadden het al een beetje verwacht dat je je niet fit genoeg zou voelen. Leuke foto ook trouwens en leuk om eens een gezicht van jullie gezinnetje te hebben. Volgende keer ben je er wel bij, hoor! (met klein spruitje dan). Schattig zoontje heb je trouwens! @Secondlife: een goed teken (alhoewel het vervelend is) dat je zo ontzettend moe bent en je eetlust niet optimaal is. Ik vond het toen ook zo raar om naar het werk te gaan terwijl ik de avond ervoor ook positief had getest. En leuk van Eurodisney, had het ook aan mijn man voorgesteld om vlak voor mijn zoontje's verjaardag erheen te gaan (hij wordt volgende maand 2). Ik twijfel alleen of hij er al wat aan heeft. Hoor dus graag hoe het jou bevallen is met je dochtertje te gaan. Zou je me dat nog willen laten weten? @Sayen: grappig dat de kalender bij jou wel klopt. Alhoewel ik inderdaad ook vaker hoor dat hij niet klopt. Ik vind het altijd wel grappig om te checken. Als het deze maand raak mocht zijn, zouden wij een jongen krijgen. Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te raken. Nog iemand vergeten? Denk aan jullie allemaal, hoor! Moet even de (positieve) indrukken van onze date laten bezinken!