wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal

Maureen wat klinkt dat eten van jou lekker zeg! Heeft vast heerlijk gesmaakt.

Tja dat zh van mij is inderdaad bereid om in het weekend iui te doen. Daar ben ik natuurlijk ook heel blij om want anders was de kans deze keer toch wel een stukje kleiner. Ik moet ook zeggen dat ik zo ie zo wel tevreden ben over mijn behandelteam hoor. Al laten ze genoeg steken vallen. Zo had ik eigenlijk deze cyclus al een HSG moeten hebben en starten met hormonen maar doordat ze vergeten hadden om mij te vertellen dat ik dan veel eerder dan anders op controle moest komen, is dat een maand uitgesteld :x Wel balen want ik heb nu mooi vakantie en straks moet ik (als het een beetje tegen zit) vrij vragen van mijn werk voor de HSG. Op mijn werk weet niemand waar ik mee bezig ben behalve mijn baas en één directe collega die door de jaren heen meer vriendin dan collega is geworden. Ik zou het zo graag gewoon nog even stil houden tot ik zwanger ben en een eerste echo heb gehad. Nu ja we zien wel hoe het balletje rolt. Als ik nu zwanger blijk te zijn dan hoeft die hele kermis niet en zo niet wie weet heb ik dan mazzel en lukt het nog in de vakantie. Zit in het onderwijs dus die vakantie is lekker lang.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Mees: Bij mij gaat het dus juist ook altijd direct op rood en geen aanloop. Dit was de eerste keer dat het gebeurde. Ik zie dat ik net in mijn vorige bericht juni getypt heb i.p.v. juli ;) De laatste keer dat ik op rood ging was dus 15 juli. Terwijl ik het toen 12 of 13 juli al had moeten zijn en dus voor 't eerst 14 juli 1x bruin verlies had. Terwijl ik dus normaal ook altijd direct op rood ga. Maar hierdoor weet ik dus niet meer vanaf welke dag te rekenen... Nouja alles wat ik hierboven schreef maar dan juli i.p.v. juni. En omdat 15 juli pas echt rood was en ik 26 daagse cyclus heb had ik dus 11 augustus als NOD gekozen voor de zekerheid. Eerst altijd super regelmatig dus als er nu wat veranderd is vraag ik me af hoe of wat. Ik geloof nog steeds dat er bij de test van gister een héél licht streepje te zien zou moeten zijn. Omdat het een test is die 4 dagen voor NOD al positief zou kunnen testen. Het was echter omo-wit. En zelfs als ik het pas de 11e zou worden was het gisteren 4 dagen voor NOD... Dus ik verwacht het niet meer hoor deze maand. Maar goed ik ken het welbekende 'geen bloed geeft moed' :D

Lekker gebadderd met je zoontje? Wat een schattig jongetje is dat zeg.

@Boudicca: Ja dat is wel balen natuurlijk, zo'n fout. Maar wie weet waar het goed voor is...misschien wordt het je wel bespaard zonder dat je dat weet door 't deze maand gewoon raak te laten zijn ;)

Liefs

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudicca, hoop dat het raak is voor je en al dat gesjeul je bespaard blijft meid, s6 op de wachtbank, duim voor je!!

Maureen, je weet het maar nooit he?? Ik heb in april ook pas na 3 dagen overtijd posi getest, late innesteling ofzo....dus idd geen bloed geeft moed:p:p:p!! En uuhhh ga jij volgende keer voor ons koken?? Hahaha lekker hoor.......

Xon, ik denk dat je wel gelijk hebt bij mij, dat ik een jongensmama ben, niet dat ik een meid niet leuk vind hoor maar ik vind jongens wel leuker ja. Mijn zoon is dan al bijna 14 maar een lekker mama's kind hoor, stiekem dan hahaha. Want ja dat mogen zijn vriendjes niet weten he??

Justme, al uitgeslapen meid??

Mees, lekker gebadderd en voorgewarmd?? Je weet nooit waar het goed voor is....:p:p:p

Fijne avond allemaal,

Sillysa

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: Syl haalt me de woorden uit de mond. Je kan ook een late(re) innesteling hebben, dus tot aan 11 augustus, zeker nog moed houden! En ik zou op 11 augustus het gewoon nog een keer proberen.;)
    @Boudicca: ik geloof nooit in toeval, dus wat de anderen zeggen, wie weet is het wel helemaal niet meer nodig volgende maand. Ik duim voor je hoor!
    @Syl: ik ben weer uitgebadderd en opgewarmd. Laat de eitjes maar lekker innestelen. Het bedje is gespreid.:p

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he meiden, ff kort. kom pas net van mijn werk dus ben behoorlijk stuk :( was een storing ,dus tja.... had gezegd dat ik niet laat kon werken aangezien pizza er momenteel niet zo super in gaat, maar uiteindelijk is het toch erg laat geworden. lief had eten klaar dus dat ging er wel in! morgen gelukkig beetje uitslapen. heb wel aardig geslapen afgelopen nacht dus misschien gaat het nu de goede kant op. nog even lekker op de bank en dan oogjes dicht! reageren op iedereen komt later weer hoor :)

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Heb nog een paar foto's van mijn kleine mannetje in mijn album geplaatst............

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Justme, slaap lekker hoor, rust maar goed uit nu het nog kan......

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: je zal nu waarschijnlijk al slapen! Hoe snel werkt dat magnesium eigenlijk? Vervelend van dat overwerken, vooral omdat een normale werkdag al genoeg energie van je vergt op het moment. En lekker dat je morgen mag uitslapen. Is dat de compensatie voor het overwerk van vanavond? Ik ben dinsdags en donderdags altijd thuis. Altijd een heerlijk vooruitzicht. Ik moet er dan wel op tijd uit voor mijn zoontje, maar het is wel lekker omdat je weet dat je niet hoeft te haasten.
    @Syl: wat een schatje die kleinzoon van je! Een lekker dikkopje (goed bedoeld, hoor)!:p

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou dames,

Het eten was inderdaad lekker hihi. Ben niet echt een goeie kok hoor of kokkin. Maar datgene wat ik maak, smaakt volgens mij wel.

Nou ik zit eigenlijk te wachten op de duvels. Maar eh nu ga ik bijna tegen beter weten in (hoewel) tóch hopen dat jullie gelijk hebben wat betreft late innesteling enzo. O o o wat tricky weer.

We zien wel.

Wat laat thuis dan Justme. Rust maar goed uit.

Ik zie dat wij nog geen vrienden zijn Syll. Heb je zojuist een verzoek gestuurd.

Denk dat ik ga afsluiten zo.

Fijne avond nog ladies.

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pfffff, krijg net berichtje van donor terug, hij is tot en met volgende week donderdagavond weg! Dat is mijn 13e dag van de cyclus!!! Grrrrrr, soms heb ik dan al wel mijn eisprong.
    Heb nu in ieder geval vrijdagochtend afgesproken en hopelijk ben ik dan nog op tijd.
    Natuurlijk hoop ik écht dat ik zwanger raak van mijn donor, maar iedere keer dat gestress en dat geregel met hem, ik vind het best lastig.
    Dat is natuurlijk bij een kliniek anders.

Vandaag de hele dag geklust, maar dan écht ;) !!
    Ik ben mijn slaapkamer aan het opknappen.
    Alle kastjes opruimen, kasten gesloopt, vuilniszakken vol de deur uit gedaan, muren volgepropt met muurvuller (ik woon in een heel oud huis met veel gaten en kieren), bed uit elkaar gehaald (ik slaap nu een paar dagen in de woonkamer), gedeelte van de oude vloerbedekking eruit gesloopt, pff ben er moe van.
    Morgen de rest van vloerbedekking eruit, muren verven, twee kasten verven, hopelijk lukt dat allemaal.
    Dan kan ik woensdag ff dagje uitrusten en donderdag komt de nieuwe vloerbedekking.
    Donderdag dan ook kastje halen bij Ikea en in elkaar zetten en de boel weer inruimen (wat nu samen met mijn matras allemaal in de woonkamer staat, een troep dus!).
    Misschien nog een ander bedomtrek kopen.
    Heb overal overna gedacht, als het gaat zoals ik heb bedacht kan er een mooi babybedje naast het kastje staan ;), en heb ik nu ik alles heb opgeruimd en weggegooid opbergruimte genoeg voor andere nuttige dingen ;) .
    Dan ben ik dus zelf helemaal opgeruimd van binnen, haha, en mijn huis ook. Wat wil je nog meer?

Boudicca, grappig dat jij ook in het onderwijs zit.
    Heb jij ook pas 2 weken vrij, of al wat langer?
    Wel superhandig dat jouw kliniek ook IUI in het weekend doet.
    Ik weet van andere dat meestal wel opzaterdag doen, maar zondag meestal niet.

Maureen, who knows???
    Misschien juist wel omdat het deze keer ietsje anders is??
    Maar goed, ik blijf erbij dat ik mensen geen onnodige moed wil geven, omdat ik van mezelf weet dat de teleurstelling dan toch weer groter is.
    Gewoon lekker even afwachten.

Jeetje, hoe is t met jou?
    Morgen alweer terug naar het warme Turkije, ik zou er wel zin in hebben hoor.
    Bij jou ook nog geen rood?
    Maar ik kan me voorstellen dat na je mk je lichaam misschien ook nog niet helemaal op orde is, en het misschien iets langer duurt.

Nou Mees, goed dat je gezorgd hebt voor een lekker warm bedje.

Ik ga me zo zelf even installeren in de huiskamer, hahaha, gek hoor. Net nog even een joekel van een spin doodgemept.
    Ik ben nooit zo van het doodmaken, zet hem liever buiten, maar deze was zo groot, dat ik niet het risico wilde nemen (nu ik op mijn matras op de grond slaap) hem vannacht over mij heen te voelen lopen, brrrr.

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ach Syl, wat een lekker ding die kleine J. En je hebt overigens ook een leuke zoon, zal wel goed liggen mij de tienermeiden, haha. Zal idd wel moeilijk voor hem zijn dat zijn zus nu weg is.

Nou rust maar even goed uit Justme, slaap lekker!

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties die jullie gegeven hebben op mijn berichtje...ik voel me daardoor toch wel welkom.

Ik snap er allemaal nog niet zoveel van hoe alles werkt hier,maar dat zal nog wel komen.:)

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, sorry hoor.....wilde zo even komen reageren. Heb eerst 1,5 uur met een hele goede vriendin aan lijn gehangen en nu net na 1 uur met mijn moeder gebeld te hebben neergelegd.

Ik ben helemaal op, kom dus morgen wel weer even reageren.

Hoop, had ook graag nog even op berichtje van jou willen reageren. Maar moet even wachten tot morgen. Maar ik denk er in ieder geval hetzelfde over als de andere meiden, denk dat je hier ook heel goed thuis en steun van elkaar zouden kunnen hebben. Dus voor mij ben je ook van harte welkom. Rest komt morgen.

Welterusten allemaal.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo allemaal! Ik was er nog hoor maar gisteren en vandaag nog druk met afscheid nemen en inpakken. Morgen vertrek ik alweer. De twee weken zijn omgevlogen. Ik hoorde net dat er misschien gestaakt wordt morgen in Duitsland dus misschien moet ik wel verplicht langer blijven ;)
    Ik vond onze meeting ook erg geslaagd en gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar als ik weer naar NL kom! Ik zal morgen even de foto's doorsturen (of woensdag als het me morgen niet lukt) en in mijn album zetten.
    Hier ook nog geen rood maar ik weet inderdaad niet goed hoe het nu zit met mijn cyclus na de mk. Ik voel wel echt van alles wat ik ook voelde toen ik zwanger bleek te zijn dus ik heb stiekem wel hoop
    Maar ja, even afwachten nog maar.
    Ik moet echt gaan slapen nu, morgen op tijd op en ik vind het altijd zo zenuwslopend dat vliegen! Tot morgen weer vanuit Turkije (hopelijk!) want heb ondanks de hitte daar wel zin om weer terug te gaan.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Slapen op je matras in de woonkamer is niet echt ideaal, pfff.
    Die kat van mij leeft s nachts een behoorlijk druk leven! (Vind je het gek dat ze overdag ligt te pitten!).

Hoop42, wij zijn echt de beroerdste niet hier.
    Wij zijn een hecht clubje maar staan open voor iedereen.
    De manier waarop jij kwam binnenzeilen viel bij mij volledig verkeerd.
    Bij de meeste van ons is het zwanger worden een langdurig proces met of zonder MMM.
    Als iemand dan in een kort mailtje alleen maar komt melden zwanger te zijn komt dat bij sommigen(waaronder bij mij) niet zo leuk over.
    Iedereen is welkom en we leven erg met elkaar mee, zowel lief en leed. Vervelend ook om te horen dat je een mk hebt gehad.
    We zijn met best een aantal, is best lastig om als nieuwe snel te weten hoe alles in elkaar zit, misschien kun je een beetje bijlezen en vragen kan altijd.

Jeetje, fijne reis!
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Zou je ze ook naar onze privemail kunnen sturen?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: inderdaad een goede terugvlucht toegewenst! Het was erg leuk je gezien te hebben! Ik hoop dat je met mooi nieuws aankomt in Turkije. Het klinkt hoopvol van alles te voelen, dus we blijven duimen.
    @Xon: zo, jij bent goed bezig geweest, zeg! Bij mij blijft het tot op heden alleen bij goede voornemens. Zo van, als ik dan vrij ben, dan ga ik dat doen en dat. En dan zijn de dagen weer voorbij en de zolder nog steeds vol. Gelukkig heb ik een hoge kast in mijn woonkamer, waar heel veel (soms ongeopende) post in kan. Alleen moest ik gisteren weer iets zoeken (wat ik dus niet kon vinden) en dus bedacht ik me, als ik vrij ben, dan ga ik die kast uitmesten. Ik weet dat het een heel slecht excuus is, maar ik kan dat niet doen met mijn zoontje erbij. Dus de meeste dingen moet ik doen als hij op bed ligt, maar dan kan ik bijv. weer niet op de zolder gaan rommelen met een piepende en krakende vlieringtrap. Dus stuur een beetje doorzettingsvermogen mijn kant op, als je wil.
    @Hoop42: welkom hier! Ik zou zeggen stel je maar even kort voor, dan weten we in ieder geval 'alles' van jou. We hebben ook een NOD-lijstje (staat een paar blz. terug). Hierop kun je snel een overzichtje vinden van ons allemaal en hoe lang (en op welke manier) we 'bezig' zijn. En wat Xon zegt, vragen mag altijd. Teruglezen is een hele klus. Ik zeg altijd maar dat het net als bij Goede Tijden is, gewoon meelezen, meekletsen en dan zit je er zo in.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik kon het niet laten en heb vanmorgen een test gedaan. Ik twijfel niet of er een streepje staat (en mijn zusje en haar vriend zien hem ook al is hij licht!) maar... nu weet ik dus niet of hij er wel stond binnen de 5 minuten afleestijd! Ik zag in die bijsluiter dat hij na 5 minuten alsnog poitief kan worden als ie eerst negatief was. Hoe kan dat dan? :(
    Ik zag in het begin niet zoveel (maar ik heb écht slechte ogen!) dus toen heb ik hem weggelegd en heb ik na een aantal minuten pas weer gekeken en toen zag ik dus nog niet veel maar mijn zusje wel. Pfff, had ik nog maar niet getest denk ik nu of maar gelijk een clearblue er tegenaan gegooid! Ik heb er natuurlijk nog een en die ga ik misschien morgen doen want als ik wel zwanger ben, wil ik niet gaan vasten. Ik wilde het eigenlijk ook nog niet tegen mijn man vertellen want hij vindt het vast hysterisch maar denk dat ik het misschien toch maar doe.
    We hebben ook foto´s gemaakt maar op de foto is het heel moeilijk te zien.

O, ja Xon, ik stuur de foto's zeker naar de privémailadressen ook hoor!

Sorry voor het egobericht! Ik moet zo weg en moet mijn koffer nog dicht zien te krijgen. Nou, tot vanavond vanuit Turkije hopelijk! Fijne dag allemaal.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Oh Jeetje, dat klinkt spannend, zeg! Dat zou toch helemaal fantastisch zijn direct na je mk en vlak voor je vertrek naar Nederland raakgeschoten. Ik zou er nog een test tegenaan gooien voor de zekerheid. Het schijnt inderdaad dat je een indrooglijntje krijgt, al weet ik niet na hoeveel minuten dat tevoorschijnt komt. Ik zou, als ik jou was, nog even grof inslaan bij het Kruidvat. Of heb je in Turkijke ook van die goedkope testen?
    Hou ons op de hoogte, hoor!! En niks ego-bericht. Ik zou het je kwalijk genomen hebben als je zulk spannend nieuws niet aan ons verteld zou hebben. Ik duim voor je, hoor.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees, hoe ziet zo´n indrooglijntje er dan uit, hetzelfde als een teststreepje? Ik heb nu nog een test gedaan en nu zien we dus helaas niks na een paar minuten...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik heb er zelf nooit ervaring mee gehad. Mijn man zit altijd als een havik erop om de 5 min. af te tellen en is nog eerder bij de test dan ik. Bij ons heeft hij dus nooit kans gehad om in te drogen. Wat ik hier op het forum wel eens lees dat er dan gewoon een tweede streepje te zien is na het opdrogen.
    De moed nog niet opgeven, joh! Morgen of overmorgen gewoon nog eens proberen (als er nog geen rood te bekennen is). Mag je ook nog wachten met vasten als je denkt zwanger te zijn?

Deel Deze Pagina