wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon, lekker geslapen in de woonkamer?? Zonder die dikke spin:p:p:p Ik hou ook niet van spinnen hoor, ik word er hysterisch van hahaha en mijn man lacht me uit...Ben zelf ook druk in de slaapkamer maar dan met kasten leegruimen, kleren weggooien die ik toch nooit draag, dat soort dingen. Schiet het al een beetje op??
    En ja mijn zoon heeft het er wel moeilijk mee dat ze weer weg is en wat de meiden betreft hahaha die lopen m wel achterna ja maar hij heeft er totaal geen oog voor, is echt grappig hahaha.....

Mees, ja lief is ie he?? lekkerdingetje....Ik noem m zelf ook wel dikkopje hoor:p:p:p

Jeetje, wat spannend meid!! Dat zo echt gaaf zijn als je zo direct alweer zwanger blijkt te zijn, s6 met testen morgen, duim duim duim:p

Maureen, alles nog rustig daar?? Nog nie op rood?? Ook best spannend, nog even s6 met wachten.....

Heb jullie verzoeken trouwens geaccepteerd dus jullie kunnen ook even mijn kleine muis bewonderen hoor....

Nou gisteren even contact gehad met dochter, zit ze doodleuk met die lapswans te praten, nouuuuu dan valt je mond toch open????? Ik denk echt van, als je nou echt zo bang voor hem bent als je zegt dan ga je toch niet met m zitten bellen??? Ik ga me er maar niet meer mee bemoeien denk ik zo dat is beter voor mijn gemoedsrust, ik hou wel contact voor die kleine verder vind ik het wel best zo......

Liefs Sillysa

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje, nogmaals fijne reis!
    Zouden het evt nog zwangerschapshormonen kunnen zijn van je mk? Ik wil je zeker niet ontmoedigen maar vroeg het me gewoon af.
    Ok, nu weer verder met verven, alles doet zeer, en mijn handen blijven gewoon in de vorm van de roller staan (AUW!).

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, je gaat wel lekker he??? Zet m op meid!! Verfze.....

Jeetje, nog een prettige reis trouwens, was ik toch bijna vergeten.........

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Jeetje: Wat spannend zeg. Wel raar dat bij de 2e test niets te zien was dan. Ik heb hier op het forum gelezen over indroogstrepen. Zelf nooit gehad. Had zondagochtend bijvoorbeeld getest en er is nooit een indroogstreep op te zien geweest (had 't nog niet weggegooid namelijk en ook bij andere testjes vroeger nooit gezien). Nouja als je thuis bent maar weer 'n test ertegenaan gooien, morgen. En goeie reis wil ik ook nog zeggen maar je bent aan het reizen as we speak, denk ik.

@Syll: Wat een lekker mannetje zeg sjongejonge, die eet je toch op?! En je zoon is ook leuk inderdaad. Moeilijke situatie hoor met je dochter. Misschien is je eigen besluit inderdaad maar het beste. Voor je eigen gemoedsrust ook.

Nog steeds geen rood hier. Maar ik geloof 't zelf niet hoor dat 't deze maand raak is. Heb geen testjes meer in huis dus kan mezelf ook niet gek maken hihi. Maar eventueel haal ik die donderdag. Of bestel ze woensdag want moet ze voor de volgende ronde toch in huis hebben.

@Xon: Lekker druk bezig? Goed hoor. Als 't af is zit je lekker voldaan van je huisje/kamer te genieten.

@Iedereen: Zit te denken. Ik ga me toch ook maar aanmelden bij een kliniek. Eerst maar eens langs de huisarts maar meer dan Xon me hier verteld heeft kunnen zij me ook niet vertellen. Het is nog ver weg zelfs na aanmelding maar ik zit al te denken en probeer positief te denken. En dus te denken aan wat te doen als ik door mag met ze. Dan denk ik namelijk dat ik niet mijn donor vraag. Zondag had ik tijdens de meeting al verteld aan sommigen dat hij daar wel toe bereid is. Maar eind van deze maand wordt de 5e keer dat ik van hem insemineer. En vind 't wel iets om over na te denken dat ze bij een kliniek na 3x al overstappen naar 'n andere donor. Misschien zijn we geen match. Tegen de tijd dat ik wel of niet bij een kliniek terecht kan heb ik er natuurlijk nog meer inseminaties op zitten. Ik ga dan toch maar voor 'n onbekende donor (weet dat ze nog maar deels onbekend zijn maar ik bedoel onbekend voor mij en het kind voor de eerste 16 jaar). Dit wou ik eigenlijk niet maar ik ga er maar voor. Natuurlijk kan het voor die tijd al raak zijn hè. Ach ja...

Fijne avond zo. En tot later op 't forum vast.

P.S. O ik kwam vandaag iemand tegen toen ik de supermarkt uitkwam. Ik zag hem al en dacht nog 'hm, die mag er best zijn'. En toen begon het te regenen dus bleef ik nog even staan en toen kwam hij ineens naar me toe. Even gepraat. Hij is ook 'n mix zoals ik ben hihi. En nouja ik ben niet zo snel met relaties enzo en ben er ook niet goed in. Maar heb wel zijn nummer opgeslagen. Ik durf toch nooit te bellen maar was wel ff leuk gesprekje :p.

O en nog iets: In die supermarkt kwam ik 'n vrouwtje tegen die eigenlijk mijn zus kent maar we groeten elkaar altijd enzo. Nu had ze vorige week keihard geschreeuwd 'je bent dik geworden man, ik dacht wie is dat nou maar jij bent 't'. Nu heeft ze wel gelijk maar toen ik haar vandaag zag dacht ik 'je gaat toch niet weer beginnen vrouw?' En ja hoor: 'Je bent dik geworden', 'Ben je zwanger?" Dus ik zei 'nee en dat had je vorige week al gezegd hoor'. Zegt ze 'ja maar je lijkt nu ook weer dikker dan vorige week'. Ik :x:x. Toen zei ze dat ze echt dacht dat ik zwanger was. Dus toen zei ik maar 'nou als dat zo is dan weet ik 't over een paar dagen'. Toen zei ze 'nou ik denk 't wel hoor, ik zie dat soort dingen meestal' en maakte nog een gebaar met haar vingers naar haar ogen. Pffff. Voelde me echt k.u.t. Stond ze later achter me in de rij bij de kassa. Nou ik deed net of ik dat niet zag en besloot daar en toen dat ik de volgende keer haar probeer te ontlopen of meteen kattig uitval als ze het weer over dik zijn heeft. Dan ga ik echt iets vals zeggen. Want ik ben erg aardig en mijn grens ligt echt ver maar je moet niet pushen. :x Zo.

Liefs:p

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahaha, ik reageer meteen even op je laatste verhaal Maureen!
    Je bent echt véééééls te lief.
    Ik zou toch even anders gereageerd hebben als die stomme muts dat op die manier door de supermarkt zou hebben geschreeuwd, is ze nou helemaal gek geworden!
    Bekende of niet, dat doe je niet!
    Of ze nou dik/dik bedoelt of dik/zwanger, dat maakt geen bal uit dat heet gewoon onbeschoft!
    Ze heeft geen tact en blijkbaar geen idee hoe kwetsend dat voor mensen is. Heb je niet haar telefoonnummer dan bel ik haar even, hahahahaaha.
    Oh neeeeee, je hebt wel een ander telefoonnummer ;), hahaha, hoe krijg je dat nou zo snel voor elkaar, dat je staat te schuilen voor de regen en binnen no time iemand zijn telefoonnummer hebt.
    Vroeg hij gewoon of je zijn telefoonnummr wilde?
    Op zich heel leuk natuurlijk, ik zou me dan zelf wel weer afvragen aan hoeveel meisjes hij per dag zijn telefoonnummer geeft, hihi.

Wel goed van je dat je je gaat inschrijven bij een kliniek.
    Kan jou het schelen! Misschien is het helemaal niet nodig.
    Overigens is het volgens mij alleen bij die van mij dat ze na 3 keer van donor wisselen, volgens mij bij het Geertgen niet. Maar logischerwijs snap ik het eigenlijk wel.

Heeft jouw eigen donor overigens ook een kleurtje?
    Uiteindelijk heb ik nu met mijn donor voor vrijdag en zaterdag afgesproken en een hartig woordje met mijn ei gewisseld, dat het vakantie is en het vooral rustig aan moet doen, maar ook weer niet té rustig!
    Ook vandaag weer geen bericht gehad van mijn kliniek voor een nieuwe afspraak, pfff ze zijn toch best wel lastig om contact mee te maken.

Hier is hele slaapkamer geverfd, een grote en een kleine kast ook. Grote moet morgen nog een keer, maar dan kan donderdag de vloerbedekking komen!! Jippie!

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hahaha dat zou echt een goeie zijn; 'Ja hallo je spreekt met Xon, spokeswoman voor Maureen. Wat mot je?' :x

Nee serieus ik was ook pissed hoor. En ik ga er de volgende keer dus echt iets van zeggen.

Nou ik had een kort gesprekje met die man. Hij kwam net van z'n werk maar woont in een anders stadsdeel van Amsterdam. Ja ik weet ook niet hoe dat zo snel gaat ;) Heb in ieder geval niet mijn eigen nummer gegeven. Hij is bezig met een soort van reisbureau met familie in Suriname zo schijnt. Waar je korte trips mee kan maken naar het binnenland (regenwoud, indianeneilanden enz.). Dus daar hadden we het ook nog even over. En dat hij dus een mix is en hij hier best alleen is enz. Ook dat hij 2 zonen van 15 jaar heeft. Ach wat kan je veel vertellen in korte tijd. Nouja hij dan; ik niet zo :p En ja hij gaf zijn telefoonnummer voor als ik eens wat wil gaan drinken of afspreken ofzo.;)

Mijn donor is gewoon blank, blond. Heeft 3 schattige kinderen met blond haar. De vader van zijn ex was 'n kwart Surinaams maar dat zag je niet aan hem zegt hij. Toch denkt hij dat de krullen van z'n zoontje daar vandaan komen. Hihi leuk hè.

Wow jij bent lekker bezig zeg. en dan ook nog nieuwe vloerbedekking. Dan ga je 't weekend in met een vernieuwde kamer. Leuk man. Dat doet echt iets met je gemoedstoestand vind ik. Doe 't natuurlijk niet vaak.
    Zet hem op hè vrijdag en/of zaterdag. Je hebt alles gedaan wat je kon doen dus nu mag het wel eens raak zijn;)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: kan me voorstellen dat je haren overeind gaan staan:x toen je hoorde dat je dochter doodleuk met de lapswans zit te bellen. Ik ben alleen bang dat ze zo wel haar eigen glazen ingooit, want in zo'n blijf van mijn lijf huis willen ze je wel helpen, maar moet je zelf ook geholpen willen worden. Inderdaad maar even afstand nemen, anders zit jij straks in een psychiatrische inrichting en fladdert je dochter vrolijk rond.
    @Maureen: jemig, jij maakt wat mee in de supermarkt.Het eerste gedeelte vond ik het leukst.:D En zelfs al een telefoonnummer losgepeuterd? En ik maar denken dat Maureen zo'n verlegen meisje was. Dat doe ik je niet na, hoor!
    En ach, een sms-je kan toch geen kwaad. Even vragen of hij al opgedroogd is? Of weet ik niet wat voor een binnenkomertje. Je weet nooit wat er van komt! Zet hem op, Maureen, het is voor het goede doel! Wie weet!! Als je hem echt leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan. Niet geschoten is altijd mis! Dus doen hoor!!!!;)
    En dan die andere vrouw. Waar haalt ze het lef vandaan. Ja, ik weet helaas ook als je wat aangekomen bent, dat mensen niet altijd even tactisch zijn. Ik had het een paar jaar geleden. Ik had een man, die wel eens op het werk kwam, al jaren niet meer gezien, tot ik hem onverwachts tegenkwam. We hadden maar een paar minuten gepraat. Hij gaf een cursus en moest weg en ik moest enkele gasten naar het station brengen. Het was die dag nogal benauwd en ik had me gehaast, dus blosjes op mijn wangen. Verder had ik een lange jurk aan en ja, na de 30 zijn de kilootjes nogal rondom mijn heupen blijven hangen. Achteraf was ik die dag net enorm ongi geworden en ik had enorme buikkrampen. Dus terwijl ik stond te wachten had ik wat nietsvermoedend over mijn buik heen gewreven.
    Toen belde hij me een paar dagen later op omdat hij het idee had dat er iets moois aan het gebeuren was toen hij mij zag. Ik schrok me rot,:$ ik dacht dat hij bedoelde dat er tussen ons iets aan het opbloeien was. Dus ik nietsvermoedend maar gezegd dat ik hem niet begreep. Toen zei hij dat hij het idee had dat er met mij iets moois aan het gebeuren was. Ik was nog steeds helemaal flabbergasted en gezegd dat ik hem nog steeds niet begreep. Toen zei hij dat hij gezien dacht te hebben dat ik in blijde verwachting verkeerde. Au, au!!:)
    Nou, hoe leg je dan uit dat dat niet zo is, ook omdat ik het voor hem zo lullig vond. Dus toch maar voorzichtig gezegd dat het niet zo was. Die man schaamde zich kapot. Had volgens mij echt het liefst dwars door de grond willen zakken. Dus toen maakte ik maar een geintje dat ik het eigenlijk wel een mooi compliment vond. Ik zei, ze zeggen dat vrouwen altijd op hun mooist zijn als ze zwanger zijn. Kun je nagaan, zei ik, hoe mooi ik nu al ben!;) Heb wel met hem afgesproken dat als het zo ver was, ik hem wel zou informeren. Heb hem gelukkig nooit meer gezien!
    Hoop voor jou dat die vrouw gelijk heeft. En anders toch maar een keer niet de aardige Maureen uithangen en gewoon een valse opmerking terug maken.
    @Xon: respect voor je! Had vandaag mijn administratie tevoorschijn gehaald, maar het strijken en schoonmaken liep te veel uit en dus alles maar weer opgeborgen in de kast.

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sneeuwmees: O o o wat genant nou weer. Ja wat kunnen mensen toch (soms perongeluk) je raken met zulke opmerkingen hè? Sommigen zakken inderdaad bijna door de grond en dan weet je niet meer of je het nou zielig voor hen of voor jezelf moet vinden :D

En nee joh ik durf niet te reageren. Normaal zeg ik ook eerlijk dat het geen zin heeft om mij je tel. nr te geven omdat ik toch niet ga bellen;) Of ik zeg dat ik al bezet ben. Maar nu leek hij zo aardig en beleefd (kan natuurlijk ook zijn manier van vrouwen aanspreken zijn hè) dat ik 't zielig vond. Dus heb voor de vorm zijn nummer opgeslagen. Maar durf er niets mee. Wat jij zei over 'al opgedroogd' dat had ik best kunnen doen. Maar nu is 't toch al te laat? Nouja ik kijk wel hihi. En dat verlegene klopt (meestal) wel hoor helaas.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sneeuwmees, geen idee hoe lang het duurt, maar volgens mijn gevoel wel snel! maar misschien slaap ik iets beter omdat ik meer moe ben......

@Xon, hopelijk lukt het met je donor en je ei! enne, wat heb jij hard gewerkt zeg! als ik het lees wordt ik al moe.....

@jeetje, goede reis meid! en dat klinkt spannend dat testje. snel nog eentje doen!

@syl, tja ik zou het ook niet meer snappen met die dochter van je..... raar allemaal.

@maureen, leuk zo'n flirt in de supermarkt! lekker van genieten meid! enne laat die nare mensen lekker kletsen, ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel proberen hoor. en goed dat je je gaat inschrijven, je kan het altijd afzeggen als je zwanger bent

hier weer fijn op de bank, was weer eens druk op het werk..... wordt ingewerkt voor een nieuwe functie en dat kost me best veel energie merk ik..... is wel leuk hoor, dat scheelt weer! merk dat ik graag aan mensen wil vertellen dat ik zwanger ben, maar ik hou mijn mond stijf dicht hoor! nog 2 nachtjes slapen tot de echo!!!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal

Ach Maureen wat een muts zeg die bekende van je zus. Maar ik snap je wel hoor. Ik zou in zo’n geval ook niet snel wat zeggen, tot het moment dat bij mij het draadje knapt zeg maar. Maar dan kan ik ook echt transformeren in een eerste klas feeks. (;)hihi)
    Spannend zeg zo’n leuke vent tegen komen. Jij hebt zijn nummer, maar heeft hij ook die van jou? Wie weet belt hij jou wel. Dat zou leuk zijn! Oh ik lees even verder en zie dat dat niet zo is. Tjee binnen no time heeft ie je zijn hele doopceel opgebiecht. Das ook een kunst hoor om dat bij ander mensen zo snel los te krijgen. ;)
    Goed van je dat je je toch gaat aanmelden bij een kliniek. Mij geeft het veel rust. Ik zou stapelgek worden van dat gedoe met een donor en misschien veel eerder de handdoek in de ring gooien.

Xon wat grappig, ik heb ook net mijn hele slaapkamer voorzien van nieuwe verf en gordijnen. Verder heb ik een nieuwe linnenkast gekocht en de oude kasten gesloopt. Nieuwe dekbedovertrekken gekocht en de kamer lijkt helemaal nieuw. Geeft zo’n heerlijk nieuw gevoel als je dan je slaapkamer in komt.

Syl die dochter van jou weet volgens mij gewoon zelf totaal niet wat ze wil en dat zal ze (helaas) zelf moeten uitvogelen. Jammer genoeg gaat dat blijkbaar met meer vallen dan opstaan, maar verstand komt met de jaren zeggen ze dus wie weet hoe het over een tijdje gaat. Alleen zo heel erg vreselijk jammer dat je in tussen zoveel tijd met je kleinzoon moet missen.

Jeetje wat maak jij het spannend met die wel/niet positieve testen. Hoop heel erg voor je dat het een duidelijke streep wordt als je weer gaat testen!

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureen, hahaha wat een verhaal, sta je een beetje te schuilen voor de regen kom je zo met een telefoonnummer thuis!! Hahaha grappig hoor en een berichtje kan toch altijd?? Dan hoef je niets te zeggen dat is al minder eng dan bellen.:p:p:pS666666666

En volgende keer toch maar wat zeggen tegen dat rare mens zeg, dat pik je toch niet?? Zij moet zich doodschamen jij niet hoor, jemig, ik kan daar best boos om worden hoor. Tegen mijn vriendin zeggen ze ook vaak van: Hoelang moet je nog???: Nou dat vind ik echt niet leuk hoor, zij reageerd er gewoon niet op, maar ik wel, kijk naar jezelf ofzo....mensen moeten eens beter opletten voor ze zomaar dingen zeggen....

Xon, nog ff doorbijten dus?? En dan donderdag lekker alles in het nieuw, vind ik persoonlijk altijd wel lekker, s6 nog ff morgen met schilderen......

Mees, ja lijkt me wel het beste ja, mijn man zei al hetzelfde hoor, die zei, dalijk lig je nog ergens op het TPZ ofzo als je zo doorgaat. Maar ik had voor mezelf al besloten dat het beter is zo. En deze week moet ze al uit het blijf, ze wordt overgeplaatst naar een jonge moedershuis zoals ik al zei, het gebeurt dus alleen al eerder dan verwacht......

Ladies knuffffff tot latersssss

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo meiden,
    Ik ben weer veilig geland in Turkije en erg moe dus heb wel wat bijgelezen maar niet heel goed, sorry!
    Morgen maar even voor gaan ztten en dan stuur ik ook écht de foto's door!
    Ik las wel iets over een supermarktflirt van Maureen. Wat leuk en spannend zeg!
    En Xon hard aan het klussen. Succes ermee!

Ik denk dat die test vanmorgen misschien inderdaad nog reageerde op de hormonen van de mk want toen ik in het vliegtuig zat ben ik toch ongesteld geworden, hoewel het nog niet veel voorstelt en het me verbaasd zo vroeg eigenlijk. Maar ja alles is mogelijk denk ik na een mk, dat het kort of langer duurt.
    Ik heb nog wel wat van die digitale clearblue testen gekocht want die kan ik hier zo moeilijk vinden en dan heb ik ook niet meer zoiets als vandaag, maar ik ga écht niet meer zo vroeg testen!!

Nou, slaap lekker allemaal. Just me, fijn dat je wat beter slaapt.
    Tot morgen!

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och wat jammer Jeetje. Ik had het zo fijn voor je gevonden maar helaas. Volgende maand weer een kans! Slaap lekker.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: fijn dat je weer goed aangekomen bent! Alleen jammer dat je ook een ongi mee terug genomen hebt. En ik had nog wel zo'n goede hoop voor je deze maand. Twee weken na mijn mk heb ik nog een keer een zw.test gedaan en die was toen negatief. Bij mij, was net als bij jou, het vruchtje al eerder gestopt, dus eerlijk gezegd denk ik wel dat jij ook al heel wat zw.hormonen kwijt was toen de mk begon. Je zei toen toch ook dat de kwaaltjes minder waren de laatste weken (in ieder geval weet je dat je die zw.hormonen nu zeker niet meer in je lichaam hebt).
    De cyclus kan inderdaad nog wat 'fladderen', maar volgens mij is die bij jou (op 2 dagen na) toch weer redelijk op het oude peil. Bij mij is het normaal 28 dgn. Na de mk heb ik 30-33-27 gehad als dagen. Dus je ziet, 3 maanden verder en het kan nog steeds alle kanten op.
    De clearblue heb je in ieder geval vast in je bezit. Helaas moet die nog een maandje in de la blijven liggen. Maar sneller dan je denkt, zul je hem nodig hebben, hoor!! Een dikke knuffel!
    Fijn dat je in ieder geval weer bij je man bent, toch?
    @Maureen: wat heb je te verliezen, joh! Afkappen kan toch altijd, nog! Sorry, zit je op te jagen! Maar onthoudt het verhaal van mij en mijn man. Ik had het eerste gesprek gehad voor KID, toen ik op relatieplanet mijn man leerde kennen. Dus zoals je inmiddels al weet, heb ik KID afgeblazen en was ik een jaar erna zwanger. Dus....waar wacht je op?? Voor de duidelijkheid, daarmee wil ik niet zeggen dat jij je KID-plannen in het ziekenhuis af moet zeggen. Dat vind ik een heel goed besluit van jou, dus voor nu, er zeker mee doorgaan!

Sorry, meiden. De rest is morgen aan de beurt. Had een verjaardag en ben langer gebleven dan ik van plan was. Nu dus bekaf thuis en ga zo mijn bedje opzoeken!!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    #695 Xon, 10 aug 2011
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
    Maureen, ik zou zeker ook een kansje wagen hoor.
    Een smsje is toch snel verstuurd?
    Ergens wat drinken kan geen kwaad toch?
    Soms moet je een kans grijpen.
    En overigens had ik heb dan gisteren sowieso geen sms gestuurd, omdat dat dan misschien een beetje te happig overkomt. Maar een dagje later lijkt mij prima ;) !!!

Boudicca, hahaha, jij komt ook een beetje los met je antwoorden en berichten(reactie op Maureen). Dat hebben we graag, hihi!

Jeetje, he bah, dat is nog eens met een teleurstelling thuiskomen. Gelukkig wel weer lekker naar je man, ik hoop dat je lekker tegen hem bent aangekropen vannacht.
    Alhoewel, met die tropische temperaturen bij jou ;) !!

Syl, idd wat stom zeg dat ze nu weer met die lapzwans praat.
    Denk ook dat je het nu maar even naast je neer moet leggen, hoe moeilijk dat ook is.
    Als ze in dat jonge moedershuis zit, weet je in ieder geval zeker dat er goed voor haar gezorgd wordt en dat er eisen aan haar worden gesteld.

Hier moed aan het verzamelen om op te staan!
    Nog één dagje verven.
    Maar eerst om half 11 naar het zh voor een uitgangsecho, en dan vandaag weer beginnen met hormonen.
    Moet wel weer even aan het idee wennen, heb eigenlijk net het gevoel dat mijn lichaam de rommel kwijt is :( !

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Halloooo ....

Ik roep heeeel zachtjes hallo en ik vraag me af of jullie mij nog kennen.

Een maand of vier geleden heb ik afscheid genomen na mijn vierde miskraam en dacht dat ik nooit terug zou keren. HEt was allemaal te pijnlijk geworden en ik vond (vind) dat ik het niet meer aan kon om het nog een keer te proberen.

Ondertussen zie ik dat er een heleboel meiden zwanger zijn geworden. Wow! Gefeliciteerd!!!!

Ook zie ik dat niet iedereen geluk heeft gehad. Heel veel sterkte als je nog vollop aan het proberen bent en als het moeilijk gaat.

Maar goed, waar ik dus naar toe wil is dat ik (heel stom) per ongeluk nog een keer zwanger ben geraakt. We vermeden de vruchtbare periode elke maand, in afwachting van de uiteindelijke beslissing over een tweede kind - behalve deze maand, dus. Mijn cyclus was een beetje anders dan anders dus ik wist niet precies wanneer ik zou ovuleren. Dat heb ik dus helemaal verkeerd ingeschat.

Wij wisten natuurlijk wel dat er risico was en accepteerden dat, maar ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken. Ik ga er maar vanuit at ik weer een mk zal krijgen, maar natuurlijk hoop ik toch dat het goed gaat.

Nou, ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik weer een beetje meeklets. Ik heb af en toe wel aan jullie gedacht, maar het was gewoon te confronterend om in te loggen en eens te kijken.

Ok, nu ga ik ff proberen een paar pagina's terug te lezen en misschien een banner aan te maken.

Dominique

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: natuurlijk kennen we je nog! Van harte welkom weer. Weet je dat ik gewoon een beetje emotioneel was dat ik jouw naam weer zag. We hebben het nog vaak over je gehad en dat we het heel jammer vonden geen contact meer met je te hebben en dus ook niet te weten hoe het met je ging.
    Hoe ver ben je zwanger, denk je? Ik weet dat jij altijd heel vroeg al positief kon testen. Nou, meid! Ik vind het heel leuk dat je ons weer gevonden hebt en denk dat ik best namens de anderen mag zeggen dat je uiteraard van harte welkom bent!!!

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bedankt Sneeuwmees! Wat lief dat je dat zegt!

Ik denk dat ik morgen 4 weken zwanger ben, maar misschien ook vandaag. Ik heb het niet zo goed bijgehouden.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: fijn je weer met banner te zien. En van harte gefeliciteerd nog! Net helemaal in mijn enthousiasme vergeten!:) Veel succes en deze keer gaan we gewoon voor een plakbeeb, hoor! Bij mij is het helaas in april ook misgegaan. En kan volgende week weer testen. Blijft zenuwslopend steeds weer die weg naar de NOD toe. Laat staan als ik ooit weer zwanger mocht raken.
    Hoe voel je je verder?

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dominique, welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Meiden, ik zit hier gewoon even in een dip. Dus sorry dat ik niet zo gezellig ben de afgelopen dagen.
    Ik heb zo het gevoel dat het weer niet gelukt is en ik vrijdag/zaterdag dus ook gewoon weer ongi ga worden. En we de MMM ingaan, heb zo het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat.

Ook ben ik vanaf deze week tot eind september helemaal alleen met kleine man overdag. Manlief moet nu 6 dagen in de week werken en de dagen zijn ongeveer vanaf 6.30-22.00 's avonds. Waar mijn manlief vanaf avondeten vaak heerlijk zorg van zoon overnam en met kleine ging douchen en zo. Moet ik nu alles doen en dat ook nog in combi met mijn fibro moet ik mijn dagen nu beetje anders indelen en wat rustiger aan doen.

Deel Deze Pagina