@Lyanna: ik zat er toevallig aan te denken dat jouw NOD ook al opschiet. Op zich lijken de klachten van ongi worden ook erg op een prille zwangerschap, dus het kan nog alle kanten op. Vervelend dat je man zo veel en lang moet werken. Het is inderdaad wel eens handig als je zelf even de handen vrij hebt. Zeker als je er zelf even doorheen zit. Duim toch voor een positieve test dit weekend!
Thnx meid, hoop dat je duimen geluk gaan brengen. Ja, vervelend is het zeker al manlief zolang en veel moet werken. Maar ja....ik wist wel van tevoren waar ik aan begon. Ikke ben nu boerin hè, dus rond deze tijd moet alles geoogst worden. Maar het is aankomend week gewoon even weer wennen en draai weer even proberen te vinden. Dus komt wel goed hoor, alleen nu in combi met NOD en wel/niet MMM gewoon even in een dippie.
Hoi meiden, Dominique, welkom terug meid!! En gefeliciteerd, we duimen voor een plakbeebje deze keer!! Xon, weer gezellie aan het schilderen?? Schiet het al op?? Jeetje, fijn dat je goed aangekomen bent, idd jammer dat je ongi geworden bent, maar wie weet de volgende ronde meid, s6.... Lyanna, wat jammer dat je man zo lang moet werken, hopelijk toch raak zodat je niet de MMM in hoeft, we duimen voor je hoor.... Hier even niet veel te melden eigenlijk, alles rustig en wachten tot ongi weer voorbij is......Nog 2 pogingen tot de MMM dus man moet beter leren richten hahaha..... Liefs Sillysa
@Syl: het moet gewoon gaan lukken de eerstvolgende keer! Misschien je man even op schietles doen? Ik pest mijn man ook altijd. Hij doet vaak van die schietspelletjes op de WII en schept dan altijd vol trots op hoeveel hij er geraakt heeft. Dan pest ik hem altijd dat hij dat ene eitje van mij blijkbaar steeds niet weet te raken. @Xon: zijn je handen inmiddels weer uit de kreukels? Succes weer bij de echo. Ja, je hebt er zo lang naar uit gekeken, maar kan me voorstellen dat het hele circus met hormonen e.d. ook weer een hele drempel is. Fijn ook dat je je donor alsnog te pakken hebt gekregen. Het moet gewoon gaan lukken deze maand (zeker met een gelukspoppetje).
Even stom misschien, maar letten jullie er ook op dat het sperma niet te oud en niet te nieuw is? elke dag is ook niet goed, om de dag is beter en het mag niet ouder zijn dan 5-7 dagen voor je de poging begint op de ovulatiedagen. Mijn zus was al 8 maanden bezig, toen ik dit vetelde en ze erop ging letten was ze meteen zwanger, misschien toeval..maar toch...is wat ziekenhuis tegen mij zei
@Salcia: bedankt voor de tip! We houden er idd zelf ook rekening mee en proberen ook om de dag aan te houden. Deze maand echter bleven mijn ovu-testen maar positief, vandaar dat we nog maar even 'doorgegaan' zijn. We zullen volgende week weten of het effect heeft gehad, of niet.
Hallo dames, @Dominique: Welkom terug!! O ik weet nog hoe erg ik het toen voor je vond. En we hebben het inderdaad nog over je gehad. Gefeliciteerd meid!! Wow. Het zal vast goed gaan nu. @Jeetje: Hè balen meid. Had goede hoop voor je. Maar helaas. Nouja volgende maand dan maar. En inderdaad vast lekker om weer thuis te zijn bij je man. @Xon: Ja ik kan me het wel voorstellen hoor dat je er tegenop ziet weer te beginnen met het hele circus aan echo's, hormonen enz. Maar ik heb echt ongelooflijke goede hoop voor jou deze ronde. Zo raar zou het ook niet zijn. Echt meid ik geloof er echt in. Zet hem op. @Lyanna: Sterkte meid. Het is altijd balen als je er even doorheen zit. Ik hoop dat je snel in het ritme komt. @Mees, Boudicca, Xon en Syll: Ja ik stuur zo toch maar een sms denk ik. Niet dat ik er grootse verwachtingen bij heb. Maar 't kan geen kwaad inderdaad. Hier trouwens nog geen duivels op bezoek. Dan klopt de NODdatum uit 't lijstje toch wel. Die staat op 11 augustus maar kan dus net zo goed straks al beginnen. Fijne dag dames. Liefs
ja meesten zullen er wel rekening mee houden, weet alleen als je het elke dag doet de kwaliteit achteruit gaat.... mijn man deed week voor iui "schoonmaken" zeg maar en dan 2-3 dagen ervoor weer.
@Salcia: Bedankt voor de tip. Ik zal het toch ook nog eens tegen mijn donor zeggen. Ik weet niet wat hij doet buiten de dagen dat we afspreken
ja doe dat Maureen, het schijnt echt uit te maken...als het oud is is het gewoon niet goed en te nieuw ook niet schijnt, want dan is het te weinig....ach...alle beetjes helpen toch?
@Maureen: een sms sturen?? Ik ben trots op je! En nog geen rood? Spannend, hoor! Morgen weer testen? @Salcia: merk zelf ook dat als we een paar dagen achter elkaar klussen dat het zaad ook wateriger is (sorry, eet smakelijk dames). Dus hoop dat het niet nodig zal zijn, maar volgende ronde zullen we er toch weer rekening mee gaan houden (en in ieder geval niet doortesten met de ovu-testen).
@Jeetje: Dankjewel voor de foto's!! Leuk om jullie weer te zien. Wat zie ik er weer raar uit op de foto's. Altijd hoor. En ik vergeet gewoon m'n zonnebril af te zetten bij die foto's buiten
Thnx meiden, ben blij dat ik mijn hart even bij jullie heb kunnen luchten!!! X Maureen, foto's?...........Waar? Ben niet nieuwsgierig hoor, neuhhhhhh echt niet!!!
Daar zijn we voor (o.a.) Jeetje heeft ze gemaild maar ze staan ook in haar album hier op zp als het goed is.
Maureen, bedankt voor het accepteren!!! Wat wel erg gek is, heb net even een foto van je bekeken en ik had iemand met blonde krullen bij jou gedacht. Maar wel grappig als je dan ziet dat je een voorstelling van iemand hebt gemaakt en dat het dan heel anders blijkt te zijn.
Ik heb Jeetje ook even uitgenodigd, die had ik nog niet en kan dus nog geen foto's kijken. Moet dus nog even geduld hebben hier. *zucht*
@Lyanna: Ja haha leuk is dat hè? Heb ik zelf ook bij anderen. Twee mensen die mee waren had ik al foto's van gezien hier op zp (als vriend op hun persoonlijke pagina). Maar van de rest was 't ook grappig om iemand te zien achter de poster en je eigen beeld van diegene. @Salcia: Ik ben degene met zonnebril op de laatste foto's. Ik zal even kijken en dan opnoemen wie wie is. Dat mag toch wel dames? Momentje...(alsof je daar wat van merkt terwijl ik dit type ) : Op de foto's waar we zitten van links naar rechts: Maureen, Xon, JeetjeB, Sneeuwmees, Syllisa. Justme nam de foto's want die wil niet online foto's plaatsen.
@jeetje, fijn dat je weer veilig thuis bent. wel balen van je ongi @maureen, al reactie op je sms?? hier weer thuis. was weer druk op mijn werk en heb het helemaal gehad! zo eerst eten en dan komt het vast allemaal goed.