wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Domenique, natuurlijk kennen we je nog.
    We hebben het nog meerdere keren over je gehad, en hoe het met je zou gaan. En dan vonden we het zo vervelend dat we eigenlijk helemaal op geen enkele mogelijkheid even konden vragen hoe het met je was.
    En nu opeens, wauw! Gewoon zwanger. Natuurlijk snap ik je angst om opnieuw een mk te krijgen, maar aan de andere kant heb je ook al een kindje, dus het kan wel!
    Fijn dat je weer meepraat.

Go Maureen, go Maureen, go, go, go......
    Hou je ons op de hoogte, ik ben eigenlijk reuze benieuwd wat je hem hebt gestuurd, en zo gauw je antwoord hebt wat hij terug heeft geschreven (maar verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig, haha).

Lyanna vervelend dat je een dipje hebt.

Salcia, bedankt voor de tip, maar ga maar niet mijn donor smsen dat hij 'even moet verversen' een paar dagen van tevoren.
    Heb best goed contact met hem, maar dat vind ik een beetje lastig om te vragen, haha.
    Ik hoop dat hij dat als alleenstaande man zelf oplost ;) !!
    In het ziekenhuis zeiden ze overigens dat er minstens 24 uur tussen twee zaadlozingen moest zitten, en ook niet meerdere dagen achter elkaar.

Dames, we hadden Salcia eigenlijk moeten laten raden wie nu wie is op de foto's, hihi, kijken of ze het goed had gehad.

Jeetje bedankt voor de foto's, ik sta er idd ook weer charming op! Ik maak liever foto's dan dat ik er op sta.

Vanochtend idd naar zh geweest.
    Er was nog geen ei te zien, en dat is op dit moment goed, dus vanavond gaat het eerste hormoonpilletje er weer in.
    Slaapkamer eindelijk helemaal geverfd, helemaal klaar voor vloerbedekking morgen.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @monique, gefeliciteerd meid! duim hard voor je dat alles nu goed gaat.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominique! Wat super om je weer hier te zien meid! Ik heb af en toe nog even bij je profiel gekeken of je misschien ergens anders nog gepost gehad. Ik moest regelmatig aan je denken. En dan ben je er nu ineens weer en ZWANGER! Wat een geweldig nieuws meid! Zoals je ziet ben ik zelf ook net weer zwanger na mijn miskraam van januari. Kunnen we lekker samen zenuwachtig zijn en elkaar door die eerste weken heen sleuren. Ik heb al 6 testjes gedaan inmiddels en al ik weet niet hoe vaak in mijn onderbroek gekeken er niks roze te zien was. Oh meid, ik hoop zo dat het goed gaat deze keer! Ik ga heel hard voor je duimen.

Jeetje, hè dat is ook niet lekker thuiskomen zeg. Wat balen meis!
    Dikke knuffel voor je.

Lyanna, geeft toch niks joh! Iedereen heeft wel eens een flinke dip. Doe maar lekker ongezellig hier hoor. Daar zijn we ook voor. Ik hoop dat je snel weer uit je dip komt en dat je de dingen weer wat zonniger ziet. Knufffffffffff

Mees, hoe is het? Hoe voel je je? Ik duim heel hard voor je hoor.

Xon, klaar met verven? Ben wel benieuwd naar je slaapkamer geworden hoor!

Ik ga nog even de foto's zoeken van zondag hoor! Tjuuuuuuuus

Liefs

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominique welkom (terug) en gefeliciteerd! Ik begrijp dat je in het verleden al de nodige ellende omtrent zwangerschappen hebt meegemaakt. Ik hoop van harte dat het deze keer goed blijft gaan.

Maureen SPANNEND!!!!
    Heb je al een reactie terug gehad?

Xon moe maar voldaan na t klussen? Morgen als de vloerbedekking er is alles weer inrichten en dan heerlijk voldaan genieten van het eindresultaat.

Lyanna even lekker aan je zelf denken en niet aan ons. Als je weer uit je dip bent meld je je gewoon weer hier en eerder mag natuurlijk ook als je even van je af wilt kletsen. Wij zijn een gewillig oor (nou ja, oog dan in dit geval…)

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    a leuk, nu weet ik wie wie is!

Xon, nee in jouw geval snap ik dat je dat niet kunt vragen aan donor...ik weet alleen wat ze ons adviseerde bij iui, minimaal 2 dagen max 7 dagen oud.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Dominique...ik ken je niet, maar welkom terug en gefeliciteerd!!

Maureen...spannend!!!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Salcia, we zullen er rekening mee houden de volgende keer:p:p:p, wie weet waar het goed voor is toch??

Maureen, al bericht terug gekregen van de supermarkt-man?? Hahaha leuk hoor....

Xon, fijn dat het af is meis, nou ja het schilderen dan....Hopen dat alles gaat werken voor je deze maand, duim voor je.....

Jeetje, Nice pics hoor hahaha ik sta er weer lekker charmant op:p:p:p Grappig......

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meiden voor jullie lieve woorden vandaag, ben zo blij dat ik hier ook mijn verhaal kwijt kan.
    Het lucht me echt wel even op, even alles eruit gooien.

Trouwens wat een leuke foto's van zondag, mooi om te zien wie wie is. Maar ik had bij de meeste toch een ander beeld, van de een met donker haar is blond of andersom. Gewoon zo grappig om er nu ineens een ander gezicht bij te hebben.
    Maar mocht er weer een meeting zijn ga ik ook zeker proberen te komen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: ik kwam ook stiekem even spieken hoe het met je supermarkt-vlam was! Ook ik ben gelukkig helemaal niet nieuwsgierig...ahum..ahum....:)
    @Xon: zo jouw klustaak zit erop. ;)Nu mag jouw donor straks nog even zijn klusje voor jou doen. En grappig dat je alvast met de 'toekomst' rekening gehouden hebt en al bedacht hebt waar het bedje moet komen te staan. Had ik ook, hoor. Ik heb jaren geleden bij een personeelsuitje een heel schattig klein stoeltje gekocht. Ik dacht als ik ooit een kindje krijg, kan die daar mooi op zitten.;)
    Dus... een goede meid, is op haar toekomst voorbereid.
    @Secondlife: zo 6 testjes er al doorheen gejaagd. Hoe je het ook went of keert, meid! Je bent gewoon hartstikke zwanger, hoor!:p
    @Justme: morgen je eerste echo, hè? Ben je al een beetje zenuwachtig? Nou, ik zal morgen heel hard aan jullie denken en verwacht natuurlijk na afloop een mooi verslag van jullie echo!:)
    @Boudicca: hoe bevalt het op de wachtbank? Altijd weer een rot-tijd, hè?
    @Syl: al weer een eind op weg met je ongi? En de blik al weer vooruit op weer een poging? Wat een gedoe, toch steeds weer.

Hier alles zijn gangetje. Heb geen flauw idee hoe ik deze ronde in moet schatten. En nu de NOD weer dichterbij komt, maakt het me ook weer zenuwachtig. Spanning of je zwanger bent en weer zo bang voor weer een teleurstelling. Als ik Salcia hoor, wat de beste manier is, vrees ik het ergste voor deze maand. Maar ja, die steeds maar positieve ovu-testen maakten me ook onrustig en dan ben je ook bang dat je juist te weinig doet. En wil je je kans nog even benutten. Verder voel ik zo af en toe wel wat, maar datzelfde voel ik ook vaker (terwijl ik gewoon ongi wordt). Borsten zijn nu niet gevoelig. Vorige maand wel en had ik ook echte felle steken in mijn borsten, maar ja, toen werd ik weer ongi. Dus ja, of ik dat als positief of negatief moet opvatten omdat ik dat deze maand allemaal niet voel.
    Wel heb ik vandaag weer behoorlijke bekkenpijn gehad. Vaak is dat afhankelijk van mijn hormoonspiegel (en heb ik er last van rondom mijn menstruatie en eisprong). Vandaag dus ook weer meer last, terwijl ik geen eisprong heb en (nog) niet ongesteld moet worden. Dan moet ik mezelf weer even streng toespreken als de gedachte dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn door mijn hoofd schiet.
    Het blijft lastig zo tegen de NOD aan.:( Over een week weet ik meer.
    Vandaag zat er ook weer een collega te vissen. Ze was vroeger mijn beste vriendin, maar sinds ze me een streek heeft geleverd op het werk, zijn de verhoudingen aardig bekoeld.
    Het viel haar natuurlijk erg tegen dat zij bij mijn vorige zwangerschap als een van de laatste wist dat ik zwanger was. Nu zit ze af en toe te vissen. Ze wil blijkbaar weer door mij als een vriendin gezien worden, zodat ik haar in vertrouwen neem en haar natuurlijk al seerste vertel als ik weer zwanger ben. Maar deze ezel stoot zich geen twee keer.;)
    Als ik 40 word, geef ik een feestje, waarvoor ik mijn collega's ook uitnodig. Toen vroeg ze of dat de enige reden was waarvoor ik een feestje gaf. Ja, duhhh wat denkt ze? Dat ik ruim 30 man bij mijn thuis ga uitnodigen omdat ik vlak daarvoor positief getest heb.;)

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden, meiden. Ik vind het echt ontzettend leuk dat ik weer zo welkom ben.

Ik ga proberen weer een beetje op de hoogte te komen, maar excuus als ik eens de plank missla of zo. Vier maanden helemaal bijlezen gaat gewoon niet lukken.

Voor nu:
    @Secondlife, wat leuk dat we bijna gelijk lopen! Wat mooi dat je nu ook weer zwanger bent na je mk. Hopelijk kan je dat dan een beetje achter je laten.

@Sneeuwmees: succes met wachten deze week. Jij binnenkort ook 40? Wow, wanneer?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: natuurlijk ben je welkom! En het is je vergeven als je niet alles kan bijhouden, we hebben ons vorige topic al helemaal volgekletst en dit is deel 2 alweer. En snap je even iets niet (meer), gewoon even vragen, hoor!
    En ik word de 21ste van deze maand 40. Toch wel een hele mijlpaal weer. Heb maar besloten er een feestje van te maken (ipv te treuren), kan het toch niet meer terugdraaien. Mijn NOD is de 16e, dus ik hoop op een positieve test als verjaardagscadeau.:p

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANKJE:
    11-08 Maureen 39 - ronde 6 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind
    16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind
    02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 3/FONT]veel -4e kind (ZWANGER!!!)
    28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-4-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)

Zo, even het lijstje aangepast. Vind het aan de ene kant niet zo erg dat het toch niet raak was nu omdat ik denk dat het misschien toch beter is zo de eerste maand na een mk. Ik merk ook dat mijn menstruatie wat heviger is dan normaal. En het is fijn om te weten dat mijn cyclus gewoon normaal is. 29 of 30 dagen is namelijk wel mijn gemiddelde.

Meiden, het is alweer laat hier en ik wilde eigenlijk uitgebreid reageren maar denk dat het even moet wachten tot morgen. We zijn vanavond naar mijn schoonfamilie geweest om samen te eten. De sfeer hier in Turkije is zo anders tijdens de ramadan, je voelt echt meer saamhorigheid overal.
    En natuurlijk heerlijk om weer thuis te zijn bij mijn man en de kat (die trouwens voor me wegrende toen ik binnenkwam!) en vogeltjes (die ook bang voor me waren! rare beesten hebben we ook!;))

Wilde nog wel even snel zeggen:
    @Dominique: ik ken je ook niet maar welkom terug en gefeliciteerd! Begrijp je angst, maar ik duim voor je dat het allemaal goed gaat.

@Hoop42: wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad! Veel sterkte. En welkom hier hoor alsnog. Het zou leuk zijn je wat beter te leren kennen. Ik begrijp dat een forum als dit verwarrend kan zijn, vond ik in het begin zelf ook!

@Maureen: nog steeds geen rood??

Zo, nu ga ik écht afsluiten en naar bed!! Tot morgen, welterusten allemaal.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: de dag van de waarheid! Duim voor je dat die zonder rood blijft. Heb je de sms nog verstuurd?? ;)
    @Jeetje: kan me voorstellen dat een regelmatige cyclus ook al weer heel fijn is na een mk, die zekerheid heb je nl. zeker niet en biedt ook weer een goed uitgangspunt voor een nieuw begin. En van de kat is herkenbaar. Als ik terugkwam van vakantie en ze gemist had, dacht ik ook dat ik ze van me af moest slaan (figuurlijk dan), omdat ze mij natuurlijk net zo erg gemist hadden als ik hun. Niets was minder waar. Het eerste uur werd ik altijd steevast genegeerd. Zo van, jij laat ons ook alleen, dus jij bestaat (nu) ook even niet voor ons. Grappig, hoe beesten kunnen reageren.

Ik nog 5 dagen tot de NOD. Had gisteren (uit zelfbescherming) alvast weer even zitten rekenen wat mijn volgende NOD zou gaan worden als het nu niet raak mocht zijn.
    We hebben overigens al een tijdje niets van Alice gehoord. Ben benieuwd of ze zich nu wat beter voelt.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje dat van die kat die zijn neus omdraait en je niet meer bekijkt herken ik wel hoor, hahaha.
    Wat zijn het toch heerlijke eigenzinnige beesten.

Maureen, ben benieuwd of je nog iets hebt gehoord op je sms. Laat het ons weten, wij zijn nieuwsgierig! Haha.
    En vandaag ook nog je NOD, hoop t zo voor je meis.

Mees, ik vind het vreselijk om elk jaar weer ouder te worden.
    Vorig jaar, was werd ik op mijn verjaardag ongesteld.
    Toen had ik mijn tweede poging achter de rug, en had ik volledig naief nog het idee wel binnen twee a drie maanden zwanger te zijn. Ohh, wat voelde ik mij verdrietig toen.
    Nu moet ik ook vlak ervoor ongesteld worden, gelukkig nu wat minder naief en wat wijzer, en denk nu als het lukt is het een geweldig verjaardagscadeau, maar ga helemaal nergens meer van uit na al die pogingen.
    Ik ben sowieso niet meer zo enthousiast over verjaardagen. Vroeger gaf ik altijd feestjes, nu vier ik het meestal gewoon klein en voor mijn familie.

Zo nu even gauw een bedomtrek, en een kastje bij Ikea scoren, dan ben ik op tijd terug voor de vloerbedekkingmannen.
    Daarna alles in elkaar klussen en inrichten.
    En dan is het klaaaaaaaaarrrrrr!!!!!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maureen, nog reactie gehad op je sms? En vandaag je NOD, al iets gespot of heb je getest?

Xon, succes bij de IKEA!!!

Mees, NOD schiet ook al op!!! Duimen draaien!!!

Alice, ja hoe zou het met je zijn. Voel je je al iets beter en minder pijn? Ik hoop het.

Hier vanochtend toch een testje gedaan, van Z&K die 4 dagen voor NOD kan. Nou, wat ik wel had gedacht OMO!!! Dus ik denk dat we de gyn 1 dezer dagen kunnen gaan bellen wanneer ongi doorbreekt en dan de MMM in.

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lyanna....het kan nog te vroeg zijn het testen, maar toch vast mentaal voorbereiden op mmm denk ik...en er juist het positieve van inzien dat ze alles gaan checken en je kansen gaan vergroten indien mogelijk.

Xon...spannend je nieuwe sl.kamer...wel foto's he vanavond als het klaar is!! Heb je ook een foto van ervoor trouwens zodat we het verschil kunnen zien.

Verjaardagen, vier ik al jaren niet echt meer, niet om de leeftiijd maar omdat mijn moeder op mjn verjaardag is overleden. Ik herken het wel dat ik me elk jaar druk maakte dichter bij de 40 te komen en niet zwanger te zijn, op een gegeven moment heb ik dat losgelaten, 38 of 42, een jonge moeder ben je toch niet meer toch?

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sal, ik weet dat het nog te vroeg kan zijn. Maar ik was gewoon even nieuwsgierig. ;)
    Ik hou nu ook al in mijn achterhoofd hoor dat het weer niet raak is, dat ik ongi wordt zaterdag en dan maandag al voor afspraak kan bellen. En dan hoop ik dat ik net als vorige keren ik gelijk dinsdag hier al naar de poli hier bij ons in de buurt kan komen. Maar ja, kan ook nog langer duren ivm de vakanties.
    Mocht ik alsnog wel zwanger zijn dan valt het mee!!!

Kan me voorstellen dat je dan niet op je verjaardag gaat vieren als je moeder is overleden op die dag. Doe je er helemaal niks aan of doe je zo'n dag nog wel iets bijzonders voor jezelf?

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik snap het wel hoor dat je elke keer zo vroeg test...deed ik eerst ook, alleen de laatste 2x niet meer, kost teveel spanning.

Nou dit jaar heb ik het klein gevierd omdat ik 40 werd, maar hiervoor gingen we samen uit eten en een keer naar Praag geweest en een keer met papa en zus en aanhang gegeten.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoi allemaal...ik zal proberen een nieuwe start te maken,al voel ik me nog erg onzeker.Ik heb alle berichtjes gevolgd en jullie lijken me echt een hecht clubje.
    Ik zal bij het begin beginnen en wat van mezelf vertellen.

Ik ben dus Marijke.Ik ben 42 jaar oud.Ik heb 4 kids van 12,14,16 en 17 jaar.De oudste is een meisje,de rest jongens.Toen ik zwanger van de eerste wilde worden verliep dat niet zo soepel omdat mijn menstruatie een puinhoop was.Ik liep al vanaf mijn 18de bij de gyneacoloog en heb flink wat bezoeken in het ziekenhuis af moeten leggen voordat ik zwanger werd van mijn dochter.Ik ben jong getrouwd,maar mijn huwelijk verliep niet geweldig.Mijn exman was nogal agressief.Ik ben van hem gescheiden na 17 jaar huwelijk.Toen kon ik het niet meer aan.Ik ben daarna hertrouwd,maar die man verliet me na 10 maanden huwelijk omdat hij niet buiten de aandacht van andere vrouwen kon.Hij bedroog me al voor we getrouwd waren achteraf...ik ben toen door een erg diep dal gegaan,maar gelukkig gaat de zon weer schijnen en leerde mijn huidige vriend kennen.We wonen samen en dat gaat heel goed.Mijn zoon van 16 woont bij mijn ex,dus wij hebben 3 kids bij ons wonen.

Mijn vriend en ik willen erg graag een kleine..hij heeft nog geen kinderen en heeft ze wel altijd graag gewild en ik hou heel veel van hem dus we willen graag proberen zwanger te raken.We zijn allebei al 42,dus de tijd dringt.De gyneacoloog vertelde ons dat we gewoon nog zwanger kunnen worden,maar dat het wel wat langer kan duren en dat de kans op miskraam of mongooltje groter is.Ik raakte vrij snel zwanger,binnen 4 maanden(waarvan eigenlijk 2 maanden bewust gelet op mijn eisprong).Dus eigenlijk binnen 2 maanden zwanger.Maar helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam.Dit was op 31 juli.Daarvan zijn jullie op de hoogte.We zijn er erg verdrietig van,want hoe klein je kindje ook is,je houd er al van....nu is het even afwachten hoe mijn lichaam zich hersteld na de mk...Maar het vruchtje is er in 1 keer uitgekomen en alles zag er goed uit op de echo..dus we hebben groen licht om door te gaan...aankomend weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben.Maar dat weet je natuurlijk niet na een mk,dus we zijn aan het temperaturen.

Nu weten jullie een beetje wie ik ben.

Bedankt alvast voor het lezen!:)

Fijne dag allemaal!

Groetjes,Marijke

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoop...fijn dat je je verhaal even gedaan hebt en we nu weten wie je bent en wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik hoop voor jullie dat je weer snel zwanger bent. Wat ik wel vreemd vind is dat de gynacoloog jullie niet meteen iui aanbiedt...ik ben nl 40 en ging met 38 naar ziekenhuis voor intake en kreeg meteen iui aangeboden om de kansen iets te vergroten ivm de tijd die inderdaad dringt.

Deel Deze Pagina