wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Hoop/Marijke,

Wat heb je ook al heel wat mee moeten maken in je leventje. Maar wel 4 kids die al mooi in de pubertijd zitten allemaal.
    Wat fijn dat je na al die ellende van je ex-en nu een hele lieve vriend hebt getroffen. En nu samen toch voor een kindje willen gaan.
    Heel vervelend dat je dus net een miskraam achter de rug hebt, vaak hakt dat er wel even in. Ik hoop dat jullie er met z'n 2tjes goed over kunnen praten, want dat helpt vaak wel in de verwerking van zoiets.
    Ik hoop dat jullie ook nog eens samen een gezond kindje mogen krijgen en wens je hierbij ook heel veel succes.
    Jij temperatuurt ook, hou jij dit ook bij bij FF? Kijk maar eens via mijn banner, is een mooie site. Je kunt je gratis aanmelden en hij probeert aan de hand van je gegevens en temp ook je ei eruit te halen met een kruis. Je kunt ook je gegevens uitprinten en zo mocht het nodig zijn.

Probeer gewoon maar lekker mee te lezen en waar kan mee te reageren. Zo kom je er vanzelf wel tussen en als je wat wil vragen, ga gerust je gang.

Ik ben trouwens 36, getrouwd, 1 zoontje van 2 en we zijn 1,5 bezig voor 2e kindje. Sept een MA gehad en dit jaar in maart en juli een vmk gehad.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

#742 Maureen, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
    Hi dames,

Ehm ik zag dat jullie 't spannend vonden enzo hahah. Er is niets op terug gekomen. Maar moet zeggen dat ik 'n paar gemiste gesprekken zag op mijn telefoon dus wie weet.

Ik moet alles nog lezen. Wacht even hoor (ja daar merken jullie niets van als ik zeg wacht even). Maar ik heb net 'n test gedaan en was negatief. Hoewel

Nou dames m';n test was negatief maar er stond dat positief meteen te merken is afhankelijk van HCG. Negatief pas na 5 min. zeker af te lezen. Dus ik kijk nu net nog 'n x en nu lijkt 't alsof ik héeeeeeel in de verte een lichte streep zie.:$ Ik moet nog eens lezen of je 'm later nog mag aflezen. En oja het is zo'n goedkoop ding en ik hoorde jullie hier over indroogstrepen. Dan zou 't eerder dat zijn want ik zag eerst echt heel duidelijk dikke controlestreep en geen teststreep. Maar dan is de stick ook nog nat. Snappen jullie nog? Ik kom zo terug. Moet nog verder lezen hoor wat jullie geschreven hebben. Was al begonnen maar toen zag ik dus die lichte streep. Pfff. Momentje (ja dít is pas spannend)

Edit:
    Ehm ik lees de bijsluiter terug. En die vermeldt toevallig wat ik net zeg over dat 't nog nat was. Er staat namelijk: 'alvorens u de uitslag afleest is het belangrijk dat de achtergrond geen verkleuring meer laat zien' En dus denk ik toch echt dat ik een streep zie:$:$:$ Je mag 'm pas na 30 min. niet meer aflezen. En dit was na 5 à 6 min. OMG! O sorry ik ben één en al egomodus nu! Ik moet even proberen niet gek te worden. (O wat gemeen als 't niet zo blijkt te zijn )

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: succes bij de Ikea! Hoop dat je kunt slagen. Ik ben vanmorgen naar de Xenos geweest op zoek naar een klamboe voor mijn zoontje's kamer. Ze hadden niet wat ik zocht, dus voor niets naar de stad geweest. Vind het altijd zo'n gedoe om met mijn zoontje te gaan, maar besloot het toch maar te doen. Dat ging dus verder allemaal prima, alleen de teleurstelling dat ze niet hadden waar ik voor kwam. Toen ik bij de parkeergarage terugkwam, bleek ik mijn kaartje kwijt te zijn. En moest een verloren kaart kopen. 10 euro!!!
    Dus ik hoop dat jouw zoek- en winkeltocht succesvoller was als de mijne.
    @Hoop: zo te horen heb je inderdaad al het nodige voor de kiezen gehad. En binnen 4 maanden al zwanger, dat is inderdaad erg snel. Dat lukt soms zelfs niet bij meiden die veeel jonger zijn. Jammer dat het zo moest eindigen. Dat is inderdaad heel verdrietig en heeft tijd nodig. Gelukkig dus al weer het groene licht om er weer voor te gaan.
    Ik las vanmorgen in de Margriet (leesmap) allemaal verhalen van vrouwen van 40 jaar en ouder die nog een kindje hadden gekregen (vaak geheel onverwachts, of omdat ze de liefde van hun leven (net als ik) niet eerder waren tegengekomen). Dat deed me wel goed om te lezen. Dat alles nog steeds mogelijk is, ook boven de 40.
    Ik ben overigens 39 (over 10 dgn 40) en heb een zoontje van bijna 2. Ben 2 jaar geleden getrouwd. Sinds november/december vorig jaar bezig voor een tweede kindje. Eind februari zwanger geraakt in ronde 4 en op 21 april een miskraam gehad met 11,5 wkn. Nu dus weer terug naar start en terug bij af. Volgende week mijn NOD weer en zit dus momenteel tussen hoop en vrees!
    @Lyanna: balen van de omo-witte test, maar ik denk ook dat de voornaamste reden is dat het te vroeg was. Dus hopelijk meer succes dit weekend en anders toch maar de MMM in. Misschien niet leuk, maar voor hetzelfde geld kun je met een heel klein beetje hulp toch zwanger raken, dus waarom zou je je dan zelf iedere maand weer meer pijnigen door het niet te doen.
    @Salcia: bedankt ook voor de tip van IUI. Ik zat het me vanmorgen ook af te vragen of dat mogelijk zou zijn als je wat ouder bent (en het niet zo makkelijk gaat) of dat dan zou kunnen. Begreep nl. ook dat de zaadjes gewassen worden, dus meer kans om zwanger te worden, lijkt me. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar goed, altijd handig om dit soort dingen alvast te weten.
    @Maureen: je houdt het wel spannend voor ons, hoor!!!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: welke test heb je gebruikt? Die van het kruidvat? Ik weet niet hoe lang na de 5 min je het afgelezen hebt, maar het blijkt inderdaad dat die van het kruidvat een indroogstreepje geven. Nou, hopelijk is de volgende beter te zien. Anders even een foto maken (wij kijken graag mee).;) Stelletje nieuwsgierige aagjes die we er zijn.
    En een paar gemiste oproepen??? Spannend, hoor. Als het van je supermarkt-vlam is, heb je in ieder geval wel heel veel indruk op hem gemaakt.;)

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bij mijn zkh waren ze daar heel makkelijk in...je krijgt natuurlijk precies op moment van eisprong inseminatie en het zaad wordt bewerkt idd, alleen de snelle en goede zaadjes doen mee!
    En na 3x hormoonstimulans voor iets meer
    eicellen.

Maureen, heb je de kruidvat testen gehaald, 2 voor 5 euro?

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o zelfde vraag, hahaha
    die van KV waren bij mij 4 dagen voor nod al positief en geen indroogstreepjes overigens de maanden ervoor.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeehh Maureen, nou jij weet het echt spannend te maken zeg! Vreselijk toch dat getuur naar streepjes en die afleestijd! Nou ben heeeel benieuwd hoor!
    Ik had eerder al een heel verhaal getypt maar toen deed de site weer moeilijk. Nu geloof ik niet dus ik stuur het maar meteen en kom ik later natuuuurlijk nog even spieken en meer schrijven,
    Het regent hier trouwens vandaag, hoe vinden jullie dat! Heerlijk!!!

Tot later!

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha JeetjeB, hier regent het voor de verandering ook...

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh hè bah, ja daar hoeft het even niet meer te regenen! Maar hier was het echt zoooo nodig! Even wat verkoeling en alles was zo droog. Maar morgen schijnt het weer gewoon warm te worden...

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja dat is wel lekker natuurlijk, even opfrissen, stof weg etc...
    hoeveel graden is het dan nu bij jou?

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

#751 Maureen, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
    Ja ik moest ineens lachen om hoe spannend ik het maak hahaha.

Nee deze zijn van zwanger&kids. De staafjes. Het was geen ochtendurine dus. Maar negatief resultaat kan je pas na 5 min. met zekerheid aflezen staat er. En er mag geen verkeuring meer te zien zijn (nat zijn). En toen 't nat was was de hele achtergrond zeg maar donkerroze. Maar tijdens dat al zag ik de duidelijke controlestreep. Vandaar ook dat ik dacht 'verdorie weer niet raak. Maar na 5 min. keek ik even en toen zag ik een lichte streep. Ik bestel nu direct de cassettes van zwanger&kids zodat ik ze morgen al in huis heb.

Ja ik probeerde foto te maken maar het is wel licht. Ik ga nu de foto's bekijken om te kijken of je wat kan zien en zoja m'n kabeltje zoeken om 't up te loaden

Tot zo dames

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees: jij kan al bijna testen, of ga je netjes wachten tot je NOD? Misschien wel beter met al die onzekerheid van wel/geen streepje, wel/niet te vroeg enz. Maar ik duim natuurlijk al heel hard voor je!!

Xon: geslaagd bij de IKEA? Leuk je slaapkamer lekker vernieuwen! Ben ook heeel nieuwsgierig naar het resultaat! Ik wilde je ook nog bedanken voor de gelukssleutelhanger. Hopelijk brengt hij ons allemaal veel geluk!

Ik vroeg me trouwens af of iemand weet hoe het met Impie is? Ik heb haar al lang niet meer hier gezien of heb ik iets gemist?

Ik ben weer aan het werk en moet er echt weer in komen, maar ik heb een mooi nieuw bureau en bureaustoel van de IKEA en zit niet meer aan de eettafel, maar in mijn 'kantoor'. Heerlijk, had ik eerder moeten doen!

Geloof dat het inderdaad beter gaat met de site nu dus snel versturen maar weer en dan echt tot later!

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou hierna ga ik echt even rustig zitten lezen hier hoor. Ben heel onrustig nu natuurlijk. Want zelfs op de foto zie ik 't. Ik stuur het jullie even. Kunnen jullie meeturen.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou die foto is echt overduideliijk!!!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maureen, die vind ik er toch wel heel positief uitzien hoor!!! En daar hoef ik nog niet eens voor te turen. ;)

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haal ff van de kv testjes 2 voor 5 euro, die deed ik gewoon savonds ook.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: oeps, ik zie ook echt een streepje...!!! Het zal toch niet waar zijn, meid!! Is er geen kruidvat in de buurt dat je er daar nog even 2voor5 kan halen en die ook nog ernaast kan doen (voor de zekerheid). Ik ken die van zwanger&kids niet, maar die van het kruidvat kan ik wel dromen!! Hoop het echt voor je, hoor!!
    Nou vind ik het NOG zelfs weer spannender worden!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    word er zelf helemaal zenuwachtig van, hahaha

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha Mees, je typt steeds hetzelfde als ik

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: inderdaad twee zielen, een gedachte!;) Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel erg zenuwachtig en onrustig van wordt.
    Kom op, Maureen, naar het kruidvat!!!!!!!

Deel Deze Pagina